[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 30 Laatste
Acties:
  • 68.630 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:27
chim0 schreef op maandag 11 april 2016 @ 17:22:
[...]

Hehe ja, dat zei m'n pa laatst. Die Zidane, Guardiola, Van Bronckhorst , De Boer en Giggs en zo zijn nog steeds zo afgetraind, als ze een paar voetbalschoenen aantrekken, kunnen ze zo meedoen. Van Bronckhorst is nog maar 6 jaar geleden gestopt? 8)7
En als ze dan weer eens meedoen lopen ze een blessure op :9

Ik vraag me af wie van de nieuwere trainers het gaat maken en wie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Leicester City: Final home game tickets on sale for £15,000

Zo zo, ongeveer €19,000 voor een kaartje :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:59
Deadsy schreef op maandag 11 april 2016 @ 18:00:
[...]

En als ze dan weer eens meedoen lopen ze een blessure op :9
Niet meer qua snelheid, maar qua voetbalkwaliteiten.
Ik vraag me af wie van de nieuwere trainers het gaat maken en wie niet.
Dat zal de toekomst uitwijzen!
Vermoeiend, die Leicester hype. Iedereen is opeens Leicester supporter. Knap als ze kampioen worden, maar eigenlijk schandalig als je kijkt naar de begrotingen van andere clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
chim0 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 20:20:
[...]

Dat zal de toekomst uitwijzen!
Denk je?
[...]

Vermoeiend, die Leicester hype. Iedereen is opeens Leicester supporter. Knap als ze kampioen worden, maar eigenlijk schandalig als je kijkt naar de begrotingen van andere clubs.
Het is niet zo alsof Leicester geen drol heeft om te besteden.
En andere clubs hebben al laten zien dat in de PL 100 of 200mln verschil niet veel hoeft uit te maken als je een goed team weet neer te zetten en niet bakken met geld uit gaat geven aan spelers die al heel lang niets hebben laten zien of voor horizontale versterkingen.

De echt rijke teams zijn bizar veel geld kwijt aan salarissen, een idioot dure bank. Soms hebben ze 2 of 3 duur betaalde spelers voor 1 positie.
Dus zolang er niet veel blessures zijn zijn er denk ik toch flink wat clubs die in de top 4 kunnen meedoen in de PL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:53
chim0 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 20:20:
[...]
Vermoeiend, die Leicester hype. Iedereen is opeens Leicester supporter.
Hear hear. Was hetzelfde liedje toen Koeman het 2 seizoenen terug behoorlijk goed deed. Daarna kwam de Van Gaal hype. Nu het Leicester sprookje.

All aboard the bandwagon :+

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-04-2016 06:37 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op woensdag 13 april 2016 @ 06:37:
[...]

Hear hear. Was hetzelfde liedje toen Koeman het 2 seizoenen terug behoorlijk goed deed. Daarna kwam de Van Gaal hype. Nu het Leicester sprookje.

All aboard the bandwagon :+
Nai nai. Eigenlijk de enige reden om Leicester niet sympathiek te vinden is als je verstokt/verzuurd fan bent van een andere club. Nu heb ik ook altijd wel ieder seizoen een lichte voorkeur voor een bepaalde PL club, maar als niet-fan zijnde gun je het Leicester als geen ander.

Daar is niets vermoeiend aan, dat is gewoon filmmateriaal. Iedereen ziet graag het grote geld verliezen en de 'harde werker' winnen.

3 uit 5 en de buit is binnen, dat zou inderdaad een sprookje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Laatst online: 18-09 16:07

Zeddicius

Conscience do cost

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:16:
[...]

Nai nai. Eigenlijk de enige reden om Leicester niet sympathiek te vinden is als je verstokt/verzuurd fan bent van een andere club. Nu heb ik ook altijd wel ieder seizoen een lichte voorkeur voor een bepaalde PL club, maar als niet-fan zijnde gun je het Leicester als geen ander.

Daar is niets vermoeiend aan, dat is gewoon filmmateriaal. Iedereen ziet graag het grote geld verliezen en de 'harde werker' winnen.

Hear Hear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:51
[...]

Helemaal met je eens, met voorkeur in de PL wijzigt ook geregeld, maar ik ben dan ook nooit een echte fan ;)

3 uit 5? Wanneer de concurrentie ook alles weet te winnen.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Gloryhunters zijn van alle tijde. Bij Chelsea waren 20 jaar geleden de toeschouwersaantallen ook geheel anders dan nu. City speelde in die tijd zelfs in de tweede divisie 8)7

En er zullen vast zat mensen zijn die nu ineens wel naar wedstrijden van Leicester gaan maar er vorig jaar echt niet dood aangetroffen wilden worden toen ze tegen degradatie vochten.

Opportunisme is de gemiddelde supporter niet vreemd.

[ Voor 7% gewijzigd door RodeStabilo op 13-04-2016 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:07
En maakt dat iets uit? Ik heb niets met Leicester maar ik vind het een schitterend sprookje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
[...]

Nai nai. Eigenlijk de enige reden om Leicester niet sympathiek te vinden is als je verstokt/verzuurd fan bent van een andere club.
:Y d:)b

De sympathie voor Leicester heeft, denk ik niet zo veel met gloryhunten of opportunisme te maken. Maar vooral dat de hegemonie van het (nog) grote(re) geld wordt doorbroken. Ik was een groot fan van het Engelse voetbal in het algemeen en de Premier League in het bijzonder en heb eind jaren 80, begin jaren 90 vele wedstrijden, met name in Londen, bezocht, maar het kan me tegenwoordig allemaal niet meer zo boeien heel die Premier League. Ik ga tegenwoordig liever naar een lagere divisie of naar Duitsland voor een leuke voetbalervaring.

Buiten dat het verhaal van Leicester inderdaad gewoon een schitterend sprookje en filmmateriaal is, kan ik alleen maar toejuichen dat die hegemonie in de Premier League doorbroken wordt en dat maakt voor mij de PL alleen maar weer wat sympathieker. De Spurs mogen van mij dit seizoen ook wel kampioen worden, maar ik denk toch dat Leicester er met het kampioenschap vandoor gaat en ik vind dat geweldig.

Dat maakt me echt niet opeens een gloryhunter, een opportunist of iemand die op de bandwagon springt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Nou nou, doorbroken wordt. Dit gebeurt eenmalig en daarna zien we Leicester de komende 100 jaar niet. Het is allemaal zo overdreven en sentimenteel en nog steeds schandalig als je kijkt naar de financiële mogelijkheden van andere clubs. Knap, maar moet eigenlijk niet kunnen. Net zoiets als dat Dordt opeens kampioen zou worden in de Eredivisie. En dit heeft niets te maken met zuur zijn of niet gunnen, maar gewoon dat het eigenlijk niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]
Eigenlijk de enige reden om Leicester niet sympathiek te vinden is als je verstokt/verzuurd fan bent van een andere club.
Misschien kun je me nog even opnieuw quoten, maar ik heb nergens in mijn post die je quote iets negatiefs over Leicester gezegd, dat het ze niet gegund is of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

chim0 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 15:39:
Nou nou, doorbroken wordt. Dit gebeurt eenmalig en daarna zien we Leicester de komende 100 jaar niet. Het is allemaal zo overdreven en sentimenteel en nog steeds schandalig als je kijkt naar de financiële mogelijkheden van andere clubs. Knap, maar moet eigenlijk niet kunnen. Net zoiets als dat Dordt opeens kampioen zou worden in de Eredivisie. En dit heeft niets te maken met zuur zijn of niet gunnen, maar gewoon dat het eigenlijk niet kan.
Je ziet toch nu ook diverse clubs daar vechten tegen degradatie die amper 2 jaar geleden nog top10 speelde? Leicester heeft wel wat geluk gehad bij diverse (belangrijke) wedstrijden dat hun tegenstander net even in de problemen zat, ze hebben best wat mooie dingen zelf gedaan, maar lang niet alles op 'pure skills'. Daarbij ben ik van mening dat ze daar soms wel erg veel wedstrijden in een week hebben, Leicester had helemaal niets meer (cup, CL, EC, etc).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Klopt, in Engeland zijn dingen ook verschoven, dus wat dat betreft heeft Leicester het geweldig gedaan (dit seizoen). Ze zijn het meest constant en spelen puur op de counter en rekenen op de snelheid van Vardy en winnen elke keer met vieze 1 - 0's en zo. Maar als je dit weet, zet je daar toch een mannetje op? Ik snap het niet. Newcastle, grote club, staat op degraderen. Kan eigenlijk ook niet!

PS: Voor de geïnteresseerden, als voorafje op al het CL geweld om 18:30 Galatasaray - Fenerbache! Weet alleen niet waar je die zou kunnen kijken. Ik ga zelf een balletje trappen. :)

[ Voor 19% gewijzigd door chim0 op 13-04-2016 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:31
Naam zegt niks over de kwaliteit. Newcastle pruttelt al jaren onderin en is zelfs een paar jaar terug gedegradeerd. Gebrek aan beleid en visie is wat deze clubs vaak de nek om draait. Geld hebben ze wel, nu nog iemand met verstand op de juiste plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op woensdag 13 april 2016 @ 16:02:
[...]

Misschien kun je me nog even opnieuw quoten, maar ik heb nergens in mijn post die je quote iets negatiefs over Leicester gezegd, dat het ze niet gegund is of iets dergelijks.
Misschien kun je me volledig quoten, maar waar beschuldig ik je daarvan......?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
lateef schreef op woensdag 13 april 2016 @ 13:06:
Buiten dat het verhaal van Leicester inderdaad gewoon een schitterend sprookje en filmmateriaal is,
Is er ook een film van de Blackburn Rovers, 1994/1995?

Ze zullen het volgend jaar waar moeten maken maar het spelen van de vele wedstrijden in de CL zou ze nog wel eens op kunnen breken.
chim0 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 16:22:
Klopt, in Engeland zijn dingen ook verschoven, dus wat dat betreft heeft Leicester het geweldig gedaan (dit seizoen). Ze zijn het meest constant en spelen puur op de counter en rekenen op de snelheid van Vardy en winnen elke keer met vieze 1 - 0's en zo. Maar als je dit weet, zet je daar toch een mannetje op? Ik snap het niet. Newcastle, grote club, staat op degraderen. Kan eigenlijk ook niet!
Bovengemiddeld aantal penalty's ook trouwens.

[ Voor 41% gewijzigd door RodeStabilo op 13-04-2016 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:10

Niku

Alagaesii

Rashford!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:16
Heerlijke goal zeg!

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ManU is zo wisselvallig, vandaag zijn ze heel leuk aan het voetballen. De voorbereiding van Fellaini's 0-2 was ook ooi.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Friespeuk schreef op woensdag 13 april 2016 @ 20:41:
[...]

Ze zullen het volgend jaar waar moeten maken maar het spelen van de vele wedstrijden in de CL zou ze nog wel eens op kunnen breken.

[...]

Bovengemiddeld aantal penalty's ook trouwens.
Denk het ook, er is niet de breedte die nodig is om in de PL en CL goed te presteren. In de PL hebben ze al mazzel dat ze geen grote blessure problemen hebben gehad.
Maar dat hoeft ook niet, als ze volgend jaar top 6 ofzo halen en de groepsfase CL overleven dan is het gewoon een goed seizoen geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Topicstarter
gambieter schreef op woensdag 13 april 2016 @ 21:29:
ManU is zo wisselvallig, vandaag zijn ze heel leuk aan het voetballen. De voorbereiding van Fellaini's 0-2 was ook ooi.
Elke keer als het hoofd van LvG op het blok ligt lijken ze het weer een wedstrijd te kunnen. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Friespeuk schreef op woensdag 13 april 2016 @ 20:41:
[...]

Nee, maar die situatie is op vele manieren niet te vergelijken met die van Leicester nu. De PL was nog niet zo'n verziekte competitie met buitenlandse eigenaren en investeerders zoals het nu is en de Rovers hadden een eigenaar die met miljoenen smeet en één van de grootste spelersbudgetten van de PL. Het succes van 94/94 van de Rovers was een bij elkaar gekocht succes, geen rebellenclub van bij elkaar gebrachte misfits en laatbloeiers. De Rovers konden destijds een stuk minder op mijn sympathie en de sympathie van het algemene publiek rekenen. Dat daar geen film van is, vind ik niet zo gek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het gaat wel goed bij Newcastle United:

Daryl Janmaat ruled out for Newcastle United after 'punching wall' (in de rust van de afgelopen wedstrijd)
Jonas Gutierrez wins Newcastle United discrimination tribunal case (gedropt vanwege kanker en het niet willen geven van contract)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Ach, voor Janmaat is nog wel een plekje bij PSV. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hebben ze daar slappere muren? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat ik het nog mag meemaken: ik ben het met Wenger eens :D

Arsene Wenger critical of decision to switch Kevin Friend off Tottenham game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Nooit van een Pietersje gehoord? :D
Zeker eens, maar lees maar eens terug in het andere voetbal topic, de meningen zijn nogal verdeeld. Je mag als scheidsrechter niet eens werken in een regio en dan alsnog fluiten. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gonadan schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 20:41:
Nooit van een Pietersje gehoord? :D
Was Pieters degene die zijn arm brak of zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
gambieter schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 20:54:
Was Pieters degene die zijn arm brak of zoiets?
Die sloeg de ruit in waarmee hij zichzelf blesseerde. Niet al te lang geleden deed Arias hetzelfde. Vandaar dat ik een loopbaan bij PSV suggereerde voor Janmaat. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat deed Pelle dan ook al weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Iets met alles schoppen op weg naar de kleedkamer. Dugout, reclamebord voor interview, etc. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mijn geheugen heeft weinig ruimte voor verwende kleuters :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Dit moest ik ook googelen hoor. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48
Dat van Arias was anders vorige week nog. :)
Memphis 'vecht' graag dus wordt gezellig terug bij PSV. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Nog van eerder deze week: de top 10 lelijkste clublogo's (aldus Daily Mail iig :+ ; de commentaren op hun uitleg zijn nog het grappigst eraan): http://www.dailymail.co.u...st-10-worst-football.html

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cf1Nhf6W8AAgB0t.jpg:large
En een twitter reply van Zenit gekregen http://www.foxsports.com/...er-beef-logo-fight-041216

Kijken of ik morgen een eigen top 3 beste en slechtste bijelkaar kan rapen :*)

[ Voor 23% gewijzigd door apis29 op 16-04-2016 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
dutchgio schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 23:01:
Dat van Arias was anders vorige week nog. :)
Memphis 'vecht' graag dus wordt gezellig terug bij PSV. :+
Dat van pelle bedoel ik.
Depay terug naar PSV? Zou hij dat überhaupt doen?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

*zucht* Norwich City verliest de zespunter tegen Sunderland :( . Volgens de verslagen werd de twijfelachtige penalty-claim van Sunderland toegekend (de 0-1), maar sterkere claims van Norwich City weer niet. Ik ben benieuwd naar de samenvatting, maar ik maak me erg zorgen. Dat het 0-3 werd maakt het nog erger, door doelsaldo.

Verder sarcasme van de verslaggeving op de BBC Sport pagina :p :
Brace yourselves for the next group of words... brilliant play from Memphis Depay. Yep, you read that right. The forward skips through two players on the left and curls a cross with the outside of his boot between keeper and defence. All it needed was a team-mate to take a gamble.
Rashford scoort weer voor ManU, die gast heeft echt een droomstart.

[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 16-04-2016 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

ManU is er wel mee aan het spelen nu. Zou me niet verbazen als het alsnog 1-1 wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

West Brom -Watford staat 0-1. Krijgt WBA een pingel, Berahino schiet, redding door Gomes. krijgt WBA een tweede pingel, weer Berahino en weerd een redding door Gomes _o-

Newcastle 2-0 voor, nog slechter voor Norwich City :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 17:32:
*zucht* Norwich City verliest de zespunter tegen Sunderland :( . Volgens de verslagen werd de twijfelachtige penalty-claim van Sunderland toegekend (de 0-1), maar sterkere claims van Norwich City weer niet. Ik ben benieuwd naar de samenvatting, maar ik maak me erg zorgen. Dat het 0-3 werd maakt het nog erger, door doelsaldo.
Was wel een leuke wedstrijd trouwens en Norwich deed ook flink z'n best, maar keeper Mannone hielp Sunderland met een flink aantal (knappe) saves. Ruddy daarentegen geen saves volgens de stats en Sunderland heeft ook nog een aantal goede mogelijkheden verprutst. Die penalty was volgens mij juist een van de sterkere penalty-claims van de wedstrijd, voet vol op de enkel. Maar het geluk was zeker aan de kant van Sunderland.

_/-\o_ Gomes _/-\o_ (gelukkig toch in m'n fantasy teampje gehouden :D)

[ Voor 5% gewijzigd door Artjuh op 16-04-2016 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:07
Aguero ooo

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tjeezus, intussen al 0-3 en geheel verdiend (3x Aguero). Courtois ook nog eens rood bij de pingel-overtreding van de 3e goal.

Hiddink heeft de resultaten verbeterd vergeleken met Mourinho, maar het rammelt nog aan alle kanten. Dezelfde spelers als vorig seizoen, zo snel verouderd dat het los zand is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
gambieter schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 20:08:
Tjeezus, intussen al 0-3 en geheel verdiend (3x Aguero). Courtois ook nog eens rood bij de pingel-overtreding van de 3e goal.

Hiddink heeft de resultaten verbeterd vergeleken met Mourinho, maar het rammelt nog aan alle kanten. Dezelfde spelers als vorig seizoen, zo snel verouderd dat het los zand is geworden.
Inderdaad, het is een structureel probleem. Ik ben dus ook benieuwd waar ze volgend jaar mee op de proppen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bij City hadden ze het wel over het missen van Kompany tijdens hun slechte reeks, maar ze hadden toen ook De Bruyne en Nasri niet. En die twee spelen uitstekend en lijken het verschil veel meer te maken.

Chelsea en het verkopen van De Bruyne... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Artjuh schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 17:50:
Was wel een leuke wedstrijd trouwens en Norwich deed ook flink z'n best, maar keeper Mannone hielp Sunderland met een flink aantal (knappe) saves. Ruddy daarentegen geen saves volgens de stats enSunderland heeft ook nog een aantal goede mogelijkheden verprutst. Die penalty was volgens mij juist een van de sterkere penalty-claims van de wedstrijd, voet vol op de enkel. Maar het geluk was zeker aan de kant van Sunderland.
Heb net de samenvatting gezien. Alhoewel Wisdom eerst de bal raakte was dat een erg domme actie, en alhoewel Borini als echte Italiaan hard gaat gillen kan ik de pingel wel begrijpen en zelfs wel terecht vinden. Maar de scheidsrechter was wel erg eenzijdig in het voordeel van Sunderland: de tweede goal was een duidelijke overtreding, en Norwich had zeker een pingel moeten hebben voor de actie van Kaboul op Mbokani. Maar ja, als het tegen zit, dan zit het tegen. Mannone deed het inderdaad heel goed.

De Canaries hebben gewoon geen goede verdedigers. Tim Klose is goed maar was geblesseerd, de rest is zeer matig. En een spits. Daar tussen in zit het wel goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:09
Nare smaak in mijn mond door dat einde van de wedstrijd in Amsterdam. Nu kijken of Leicester dat kan wegspoelen d:)b

edit: En ja hoor. Daar is ie weer.

[ Voor 14% gewijzigd door Fleximex op 17-04-2016 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En Vardy doet het weer!!!! 1-0

Geflatteerd want West Ham is zeker gelijkwaardig, maar weer zo'n typische snelle omschakeling. Schmeichel > Mahrez > Kante > Vardy > goal.

[ Voor 70% gewijzigd door gambieter op 17-04-2016 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Leicester speelt onbevangen, lijken geen last van druk te hebben. En die counter was geniaal :)

West Ham doet ook aardig mee, dus het wordt nog een spannende pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het is ook zeer fysiek, van beide kanten. Scheidsrechter doet het goed.

Als dit in Spanje was geweest, dan zouden de Marcelo's, Suarez, Busquets etc al duizend keer dood en begraven zijn geweest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vardy eraf :Y Come on Hammers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Auw. Vardy krijgt een onnodige gele kaart in de eerste helft door een late tackle in het middenveld, en doet een schwalbe in het strafschopgebied waar hij zijn been tegen de verdediger zette en neerging. Dom dom dom, en de scheidsrechter is moedig genoeg om de tweede gele kaart te geven, dus rood.

Zonde maar terecht.

Een stukje noordelijker de eerste Old Firm van de afgelopen jaren, beker halve finale. 2-2 na verlenging, veel slechte pingels en Rangers door. Volgend seizoen zijn die weer op het hoogste niveau, en moet Celtic weer aan de bak.

[ Voor 26% gewijzigd door gambieter op 17-04-2016 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Jammer, dodelijk voor de wedstrijd dit. Leicester gaat proberen de pot dicht te houden en te vertragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
En dus schorsing volgende wedstrijd.

Breekpunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Kaap schreef op zondag 17 april 2016 @ 15:48:
En dus schorsing volgende wedstrijd.

Breekpunt?
Tegen Swansea volgens de commentator, moet kunnen toch.
Tenzij ze vandaag tegen een nederlaag aan lopen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nu is Swansea City geen veelscorend team, en Ulloa is een spits die wel wat kan ;) . Erger is dat Mahrez ook de vorm kwijt aan het raken is.

Je kunt het ook anders bekijken: als je een wedstrijd zou uitkiezen waar je Vardy rust zou geven, dan zou Swansea City wel een goede keuze lijken :p

(famous last words :+ )

[ Voor 40% gewijzigd door gambieter op 17-04-2016 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Op de stip dat ie gaat :Y Wat dom van Morgan zeg...

En 1-1

[ Voor 42% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-04-2016 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat was een nogal twijfelachtige beslissing van de scheidsrechter, hij dook neer daar waar dat niet een natuurlijke beweging was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Tsja, Leicester helpt zichzelf om zeep vandaag. Domme rode kaart, domme penalty. Het rammelt. Morgen kunnen Tottenham en Arsenal toeslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zondag 17 april 2016 @ 16:11:
Dat was een nogal twijfelachtige beslissing van de scheidsrechter, hij dook neer daar waar dat niet een natuurlijke beweging was.
Hij laat zich makkelijk vallen, maar Morgen duwt hem wel degelijk. Goed te zien in de herhaling.

BOEM 1-2! Wat een goal zeg!

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-04-2016 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:51
Damn, ook nog 1-2 ook :/

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mooie goal van Creswell. Nu maar hopen op Shaqiri ;)

Jammer dat de scheidsrechter te laf is om dan de bal op de stip te leggen als de West Ham verdediger overduidelijk Huth aan het wurgen is. Helemaal neutraal is hij niet geweest in zijn beslissingen.

[ Voor 66% gewijzigd door gambieter op 17-04-2016 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:09
Ach. Dat jochie dat op de tribune zit te huilen. Wel heel pessimistisch :P

Hmm. Dan is dit ook een penalty. Scheids kijkt perfect naar de situatie. Dit is wel onbegrijpelijk.

edit: Haha wat een kwiebus die scheids. Want dit is dan weer niks _O-

[ Voor 17% gewijzigd door Fleximex op 17-04-2016 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nu pingel aan de andere kant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En compensatie, want dit was dan weer geen pingel _o-

Toch 2-2, dat gaat goed voor het moraal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Jammer :Y

[ Voor 67% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-04-2016 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Die gasten moeten het wel bijzonder van de penalty's hebben. Minder sympathiek dat ze dan ook graag schwalbes maken daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

gambieter schreef op zondag 17 april 2016 @ 16:21:
En compensatie, want dit was dan weer geen pingel _o-

Toch 2-2, dat gaat goed voor het moraal zijn.
Inderdaad.

Maar toch een teleurstellend duel. In de eerste helft was het leuk, in de tweede helft hebben we vooral de scheidsrechter gezien.

Edit: ik zie nu de aanleiding van de penalty van Leicester. Ongelofelijk, dat is echt een goedmakertje. Zo overduidelijk geen penalty.

[ Voor 16% gewijzigd door RoD op 17-04-2016 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Waar hebben we dat eerder gezien vandaag. :+
Het geluk van dan de kampioen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

dutchgio schreef op zondag 17 april 2016 @ 16:45:
Waar hebben we dat eerder gezien vandaag. :+
Het geluk van dan de kampioen?
Het is wel een beetje de dag van de dubieuze penalties in de slotminuten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Zo, Barcelona heeft in een aantal weken tijd even z'n hele seizoen vergooid :w

Uitgeschakeld in de CL, riante voorsprong in de competitie verdwenen, en nu 0-2 achter tegen Valencia. Je zag na de 0-1 ook dat het vuurtje bij Barcelona al een beetje doofde. Ongelofelijk eigenlijk, hoe het seizoen als een kaartenhuis in elkaar stort.

Arsenal ook al gelijkgespeeld thuis tegen CP. Ook al niet best.

[ Voor 9% gewijzigd door RoD op 17-04-2016 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
RoD schreef op zondag 17 april 2016 @ 21:18:
Arsenal ook al gelijkgespeeld thuis tegen CP. Ook al niet best.
Neuh, we moesten die 4th place trophy pakken eej :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op zondag 17 april 2016 @ 21:28:
Neuh, we moesten die 4th place trophy pakken eej :+
Wel goed om de serie door te trekken: 4-4-3-4-3-4-3-4-4-3. Het is tijd voor een 4e plek :+

Maar het was wel droef. Er zit zo weinig vechtlust in, je krijgt alleen bij Sanchez het idee dat hij echt er voor wil gaan, maar krijgt weinig goede ballen. Zelfs Cech deelt in de malaise bij die goal.

[ Voor 29% gewijzigd door gambieter op 17-04-2016 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

gambieter schreef op zondag 17 april 2016 @ 21:41:
[...]

Wel goed om de serie door te trekken: 4-4-3-4-3-4-3-4-4-3. Het is tijd voor een 4e plek :+
Stabiele ploeg :+

Het valt overigens niet mee om na een weekend Premier League nog een wedstrijd in de Spaanse competitie te kijken. Iedereen ligt constant op de grond en de scheidsrechter fluit alles af ;( Niet dat dat nieuws is, maar het irriteert elke keer toch weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Opvallend: Mathieu Flamini: Arsenal's biochemical midfielder
For years Arsenal midfielder and French international Mathieu Flamini kept a big secret. Another tabloid football scandal? Not quite.
Eight years ago he co-founded a company that he hopes will help save the planet - GF Biochemicals (GFB).
He has been telling the BBC about his involvement, something he kept secret even from his Arsenal teammates and others close to him. GFB produces levulinic acid (LA), a chemical that has been identified by the US Department of Energy (DoE) as one of the 12 key molecules that could help unlock a "greener" world. The DoE says these "building block chemicals" can be produced from sugars via biological or chemical conversions and they can then be subsequently converted to "high-value bio-based chemicals or materials".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
RoD schreef op zondag 17 april 2016 @ 21:43:
[...]

Stabiele ploeg :+

Het valt overigens niet mee om na een weekend Premier League nog een wedstrijd in de Spaanse competitie te kijken. Iedereen ligt constant op de grond en de scheidsrechter fluit alles af ;( Niet dat dat nieuws is, maar het irriteert elke keer toch weer.
Daarnaast speelde Barcelona als een natte krant :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat een kansen aan het einde nog, eerst voor Valencia op de 1-3, en daarna Pique op de 2-2; hadden er beiden in gemoeten. Wel zie je weer hoe slechte verliezers de Barca-spelers weer zijn, alleen daarom is het al mooi ze te zien verliezen. Maar Luis Enrique weet het ook niet meer, zelfs geen Dani Alves ingezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
gambieter schreef op zondag 17 april 2016 @ 22:48:
Wat een kansen aan het einde nog, eerst voor Valencia op de 1-3, en daarna Pique op de 2-2; hadden er beiden in gemoeten. Wel zie je weer hoe slechte verliezers de Barca-spelers weer zijn, alleen daarom is het al mooi ze te zien verliezen. Maar Luis Enrique weet het ook niet meer, zelfs geen Dani Alves ingezet.
Idd, ze lieten in de nabeschouwing nog een moment zien dat Neymar aan de haren trok van een juichende Valencia speler na de 2-0?. Volgens mij heeft de scheids het niet gezien, aangezien dat wat mij betreft een gele kaart was geweest, om vervolgens heerlijk af te sluiten met een tweede gele kaart vijf minuten voor het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Bossie schreef op zondag 17 april 2016 @ 23:08:
[...]

Idd, ze lieten in de nabeschouwing nog een moment zien dat Neymar aan de haren trok van een juichende Valencia speler na de 2-0?. Volgens mij heeft de scheids het niet gezien, aangezien dat wat mij betreft een gele kaart was geweest, om vervolgens heerlijk af te sluiten met een tweede gele kaart vijf minuten voor het einde.
Dat was na de wedstrijd en die gele kaart daar raakte hij niet eens die #2 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Volgens BBC Sport is dit de reden dat Dani Alves niet speelde:
In the Barcelona line-up, there was no place at right-back for Dani Alves, dropped to the bench after a bizarre post on Instagram that made light of his team's midweek Champions League exit at the hands of Atletico Madrid. The defender put on a wig and impersonated his girlfriend, model Joana Sanz, to give a tongue-in-cheek reaction to Wednesday's 3-2 aggregate defeat.
:X _o-
apis29 schreef op zondag 17 april 2016 @ 23:37:
Dat was na de wedstrijd en die gele kaart daar raakte hij niet eens die #2 ...
What goes around comes around, bad karma, enzovoort.

[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 17-04-2016 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Hehe, heb je die video niet gezien? Echt te vreemd :P (net die vrouwelijke Gremlin)

Eerste geel voor Vardy is ook belachelijk zie ik net ... Ulloa was vorig jaar nog gewoon de man daar met Vardy op de rechterflank. Zeker in het begin van het seizoen kreeg ie alle lof, alleen qua snelheid totaal tegenovergesteld. Wordt spannend nog zo 8)

Videoref bij rugby neemt wel veel tijd in overigens en is niet aan de teams om een challenge aan te vragen.

[ Voor 61% gewijzigd door apis29 op 18-04-2016 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

apis29 schreef op zondag 17 april 2016 @ 23:51:
Hehe, heb je die video niet gezien? Echt te vreemd :P
Nee, maar nu ga ik zoeken :+
Eerste geel voor Vardy is ook belachelijk zie ik net ...
Tja, onnodige overtreding op het middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wist je dat niet :? Alweer paar maanden oud. Flamini is gewoon bizar rijk door dat bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nope, ik volg de Arsenal spelers niet zo ;)

De FA gaat met vuur spelen: Jamie Vardy charged by Football Association over dismissal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pfff, Spurs maakt echt gehakt van Stoke City. Het staat 0-4 en het had nog wel meer kunnen zijn, en kan nog meer worden. Het is in ieder geval niet het Stoke van Tony Pulis, dit team gaat een stuk makkelijker liggen...

Kane en Alli zijn echt in topvorm, beiden 2 goals. Ik zie Spurs de rest van de wedstrijden nog wel winnen, dat betekent dat Leicester de 8 punten zelf wel moet gaan scoren, Spurs zal ze geen cadeautjes geven. Wat een team intussen.

Je ziet wel het effect van de Vardy-2x geel affaire. De scheidsrechter durfde vanavond bijna geen geel te geven, daar waar het wel nodig was. Zeker Spurs profiteerde daarvan.

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 18-04-2016 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:08

Quad

Doof

Wordt dus nog een hels karwei. 4 wedstrijden waarvan ze er 3 moeten winnen. 2x winnen en 2x gelijkspel is Geen optie, Tottenham heeft een beter doelsaldo.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Met 8 punten is Leicester City zeker, ze hebben dan 81 punten en Spurs kan maar tot 80 komen.

2 winst, 2 gelijk is dus juist wel genoeg ;)

[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 18-04-2016 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:08

Quad

Doof

Oh shit je hebt gelijk, het gat is 5 punten en niet 4. Enfin, spannend gaat het zeker worden. :X

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

gambieter schreef op maandag 18 april 2016 @ 22:52:
Met 8 punten is Leicester City zeker, ze hebben dan 81 punten en Spurs kan maar tot 80 komen.

Dat is natuurlijk wel als Tottenham alles wint. Hoewel ze goed spelen hebben ze nog wel wat lastige potjes voor de boeg.

Toch heb ik het gevoel dat Leicester het wel eens kan laten liggen. Zonder Vardy en het dubbeltje is al een aantal keren de goede kant op gevallen. Dat kan nu zomaar eens anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als je Spurs hebt zien spelen vanavond, dan snap je waarom ik denk dat ze alle 4 de wedstrijden wel eens kunnen gaan winnen :p . Stoke was kansloos en heeft misschien een kwartiertje leuk mee kunnen doen in de eerste helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op maandag 18 april 2016 @ 22:52:
Swansea
United
Everton
Chelsea

Wordt een hele lastige klus waar ze de laatste 3 gewoon kunnen verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Het zal de eerste wedstrijd(en?) vooral lastig worden, zonder Vardy.
5 punten moet te doen zijn en je kunt je een verlies veroorloven, maar je moet toch echt nog punten gaan pakken.
Tottenham in deze vorm wint sowieso wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 20-09 19:33
gambieter schreef op maandag 18 april 2016 @ 22:58:
Als je Spurs hebt zien spelen vanavond, dan snap je waarom ik denk dat ze alle 4 de wedstrijden wel eens kunnen gaan winnen :p . Stoke was kansloos en heeft misschien een kwartiertje leuk mee kunnen doen in de eerste helft.
Wat zal die Shaqiri nu denken..? Bayern > Stoke 8)7
Ik gun hem toch iets mooiers.

[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 19-04-2016 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:40
Mosin schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:47:
[...]

Wat zal die Shaqiri nu denken..? Bayern > Stoke 8)7
Ik gun hem toch iets mooiers.
Van tribune/bankzitter naar basisplaats.. ik snap hem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Met een tussenstap bij Juve geloof ik, daar was het dus ook niet voldoende.
Dan kun je beter zo'n stap terug doen als je wel continu wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:16
dutchgio schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:13:
Met een tussenstap bij Juve geloof ik, daar was het dus ook niet voldoende.
Dan kun je beter zo'n stap terug doen als je wel continu wil spelen.
Bij Inter heeft die gespeeld.
Maar zefs Schweinsteiger ging weg omdat er geen gegarandeere basisplaata meer voor hem was. Dan snap ik Shaqiri ook wel.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Kaap schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 06:21:
[...]

Swansea
United
Everton
Chelsea

Wordt een hele lastige klus waar ze de laatste 3 2 gewoon kunnen verliezen.
:+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Barca gisteren is de aller aller aller alerslechtste pot ooit die ik van een scheidsrechter heb gezien. Misselijk makkend

Bij de 1-0 ziet Suarez de keeper komen en schopt hem gewoon onderuit. Een duidelijk penalty werd niet gegeven aan Gijon. De 2-0 buitenspel. Daarna 3 pingels waarvan er 2 discutabal zijn. En het ging maar door. Ongeloofelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sunderland en Arsenal zijn gelijkwaardig, beiden een pingel onthouden. Niet echt goed te noemen, rommelig. Giroud speellt echt zonder een greintje zelfvertrouwen, heeft Arsenal geen andere opties in de spits?

Ik wil dat Sunderland verliest, is beter voor Norwich City :p

[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 24-04-2016 15:51 ]

Pagina: 1 ... 25 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer

Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - deel 2