[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 30 Laatste
Acties:
  • 68.634 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:08

Quad

Doof

Southampton is veel sterker en beter de eerste helft maar Leicester maakt toch de 1-0, knap!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

*O* Het is met horten en stoten en weer een 1-0, maar 7 punten voorsprong op Spurs, en als Arsenal de inhaalwedstrijd wint, 8 punten op Arsenal. Come on Foxes!

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:53
gambieter schreef op zondag 03 april 2016 @ 16:26:
*O* Het is met horten en stoten en weer een 1-0, maar 7 punten voorsprong op Spurs, en als Arsenal de inhaalwedstrijd wint, 8 punten op Arsenal. Come on Foxes!
Ik dacht trouwens dat jij supporter was van de Canaries :?

Ik ga wel lachen hoor als Leicester kampioen wordt. Ik werk op een vrij groot MBO, daar zie je, afhankelijk van wie kampioen wordt, heel veel leerlingen met betreffende club kleding lopen. Dit jaar was het vooral Chelsea, maar dat daarvoor was er ook zon City influx. Benieuwd of ze komend seizoen massaal overstappen op Leicester shirtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op zondag 03 april 2016 @ 16:36:
Ik dacht trouwens dat jij supporter was van de Canaries :?
Canaries en Foxes. Ik steun de lokale club, en heb van 1995-1998 in Leicester gewoond :) . Ik ben toendertijd naar een aantal wedstrijden op Filbert Street geweest (het oude stadion), de Martin O'Neill jaren toen ze in 1997 de League Cup wonnen, dat was toen een gekkenhuis.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-09 19:33
Fleximex schreef op zondag 03 april 2016 @ 09:41:
http://www.thetimes.co.uk...p-or-ts-st-ar-s-dth0sw0mr

Ben benieuwd wat we hier nog over gaan horen. En wanneer.

Er zijn namelijk ook al vaker sterke geruchten geweest dat Barca, Real en het Spaanse elftal een tijdje terug ook doping gebruikte. En vroeger (jaren 60, 70 en 80) gebruikte veel teams/spelers doping. Maar daar hoor je toch ook niet veel over ondanks dat dat al verjaard is.
Tuurlijk word die rotzooi nog gebruikt. Die gasten hebben geld zat om ervoor te zorgen dat het niet bij de foute mensen terecht komt.
Als je een team hebt waarbij meerdere personen in een seizoen dat gebruikt hebben, moet je gewoon de prijzen afnemen voor dat seizoen. Ook WK's en EK's :)

Waren het de Italianen toevallig ook nog tegen Ajax in '96 ? Die kunnen er volgens mij ook wat van.

Aan de ene kant hoop je natuurlijk dat er iets in de zin van ''Spanje gebruikte doping op WK 2010 en EK 2008'' aan het licht komt. Da's leuk voor ons allemaal, haha. Aan de ene kant haal je daar toch geen vreugdig gevoel meer aan op buiten dat er een sterretje op ons KNVB logo mag 8) :+

[ Voor 17% gewijzigd door Mosin op 04-04-2016 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:07
Antonio Conte wordt trainer van Chelsea volgend seizoen, schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48
Is bevestigd inmiddels volgens mij, ik las het als nieuws in plaats van een gerucht, wat al wel langer speelde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Zag net een oude tweet van Classic Football Shirts over de Engelse Euro '96 shirtpresentatie voorbij komen en kon niet op de naam van een van de spelers komen (nu regelmatig bij de BBC langs)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CdwyxcoW0AEkJLz.jpg

[nu ik dit net wilde posten kwam ik ineens wel op z'n naam: Graeme Le Saux]

Ik wat namen proberen en kwam zo op dit artikeltje, van vandaag zelfs, over Le Tissier tegen/ dat Xavi er idolaat van was :D : http://www.independent.co...ening-goals-a6972401.html

(daar zou je dan een filmpje bij verwachten dus dat moet ik er dan maar zelf straks bij vinden)

Om het kort te houden:

[ Voor 22% gewijzigd door apis29 op 07-04-2016 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-09 15:09
Leicester wordt echt met 2 vingers in de neus kampioen. Arsenal blijft, zoals gewoonlijk, onbegrijpelijk punten morsen. Stonden 0-2 voor en nu 3-2 achter door drie goals van Andy Carroll. Falers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Arbitrage weer goed aan de gang op Upton Park. Carrol mag fout na fout maken. Uiteindelijk wordt de 3-2 afgekeurd omdat Carrol weer een fout maakt, wederom mag hij erop blijven staan. En het resultaat is zojuist dat Carrol alsnog de 3-2 maakt.

Fucked by the FA :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Had hij dan een kaart voor aan een speler trekken moeten hebben? Of wat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:49

Vos

AFCA

Arsenal faalt zelf gewoon keihard! Een 0-2 in zo'n korte tijd compleet weg geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Fleximex schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 14:58:
Had hij dan een kaart voor aan een speler trekken moeten hebben? Of wat bedoel je?
Na zijn gele kaart blijft hij overtredingen maken. Die optelsom had al eventjes rood mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Maar die 3-2 die afgekeurd werd geef je toch geen kaart voor? Hij had de verdediger gewoon vast. Domme aanvallende fout. Maar lange na geen geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Optelsom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wanneer komt Cech eigenlijk terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 15:02:
Wanneer komt Cech eigenlijk terug?
Zit volgens mij gewoon op de bank. Afgelopen wedstrijd in ieder geval al wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Voor een aanvallende fout wordt nooit geel gegeven als het geen sliding. Al maak je zo'n overtreding 100x dat telt niet mee in een optelsom. En qua arbitrage mag Arsenal niet klagen na die afgekeurde goal van West Ham in de eerste helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hm, dat had ik niet verwacht. Cech is imo toch een betere keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Fleximex schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 15:05:
En qua arbitrage mag Arsenal niet klagen na die afgekeurde goal van West Ham in de eerste helft.
Als het onterecht afgekeurd zou zijn dan heb je gelijk, maar die goal was gewoon terecht afgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:43
Kaap schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 14:57:
Arbitrage weer goed aan de gang op Upton Park. Carrol mag fout na fout maken. Uiteindelijk wordt de 3-2 afgekeurd omdat Carrol weer een fout maakt, wederom mag hij erop blijven staan. En het resultaat is zojuist dat Carrol alsnog de 3-2 maakt.

Fucked by the FA :r
Echt waar? De zeer onterecht afgekeurde 1-0 vergeten? Fucked by FA toch?

Ik hoop echt hard dat West Ham dit wint :o

[ Voor 5% gewijzigd door Terranova op 09-04-2016 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zo anti-Arsenal ja :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Kaap schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 15:07:
[...]

Als het onterecht afgekeurd zou zijn dan heb je gelijk, maar die goal was gewoon terecht afgekeurd.
:?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HlpqcyQ.png?1

Edit: Leuke wedstrijd dit: 3-3 *O*

[ Voor 6% gewijzigd door Fleximex op 09-04-2016 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Fleximex schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 15:14:
[...]

:?
[afbeelding]

Edit: Leuke wedstrijd dit: 3-3 *O*
Ik nam aan dat je het over de afgekeurde 3-2 had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Ja inderdaad, van 0-2 naar 3-2 en nu weer 3-3. 3 x Carrol voor Westham.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Kaap schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 15:15:
[...]

Ik nam aan dat je het over de afgekeurde 3-2 had.
Fleximex schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 15:05:
Voor een aanvallende fout wordt nooit geel gegeven als het geen sliding. Al maak je zo'n overtreding 100x dat telt niet mee in een optelsom. En qua arbitrage mag Arsenal niet klagen na die afgekeurde goal van West Ham in de eerste helft.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Zo dit was even een rode kaart. Komt die Arsenal verdediger goed weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Overheen gelezen :) Sowieso heb ik die niet gezien, schakelde 25 minuten te laat in :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Helaas zitten de zaterdag lunchtijd wedstrijden bij BT Sport, ik kan wel Man City - West Brom zien vanmiddag (gaap), maar morgen kan leuk zijn. Eerst Leicester-Sunderland en dan Spurs-ManU :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Terranova schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 15:17:
Zo dit was even een rode kaart. Komt die Arsenal verdediger goed weg.
Het theater was dan geel waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Vos schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 15:23:
[...]

Het theater was dan geel waard ;)
Dat kan best, maar het was gewoon rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Maar over de elleboog van Carrol op Gabriel horen we je niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Terranova schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 15:24:
[...]

Dat kan best, maar het was gewoon rood.
Daar zeg ik ook niks over :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Beiden hebben niets aan een 3-3; Arsenal verliest alleen maar extra terrein in dat kleine beetje hoop op de titel en loopt meer risico dat Man City/ManU ze gaat inhalen, en West Ham wil CL halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Interessante uitslag voor Tottenham en Leicester. Mocht Leicester overigens winnen tegen laagvlieger Sunderland en Tottenham punten laten liggen tegen Manchester (wat er best wel inzit), dan zit Leicester op rozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Toch zie ik Leicester geen kampioen worden uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wie dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hierna toch 5 speelrondes te gaan (correct me if i'm wrong). Daarin kan best van alles gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik brand in de hel als ik dat uitspreek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Kaap schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 15:50:
Als Leicester morgen wint en Tottenham punten laat liggen, dan ga ik er in geloven :P

Mooie goal van Southampton. Maar de verdediging van Newcastle ziet er daar ook niet lekker uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 16:00:
Jammer, je hebt het door :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Lol. Shane Long wordt daar vol neergehaald door de keeper. Maar de scheids geeft geen fuck. Rood was het niet omdat de bal naar de zijkant ging, maar het was zeker (donker)geel en een vrije trap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Rafa Benitez's verblijf in de PL zou wel eens kort kunnen zijn. Newcastle 3-1 achter, ze zijn snel onder weg naar de Championschip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

gambieter schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 17:33:
Rafa Benitez's verblijf in de PL zou wel eens kort kunnen zijn. Newcastle 3-1 achter, ze zijn snel onder weg naar de Championschip.
Het was ook weer hopeloos, al heb ik alleen de eerste helft gezien. Die Benitez heeft er vooralsnog geen beter team van kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:02
Kaap schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 16:00:
[...]

Doe nou maar gewoon >:)

Ik durf het nog niet namelijk...

[ Voor 12% gewijzigd door Slaapje op 09-04-2016 19:55 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Prachtig. Barcelona verliest met 1-0 tegen Real Sociedad, na knap geneutraliseerd te zijn door Sociedad, en de keeper van Sociedad was uitstekend. Verdiende overwinning, Barcelona was impotent en heeft weinig kansen gecreeerd. Intussen staat Atletico nog maar 3 punten achter, en Real 4 punten.

Maar vooral leuk om te zien wat een stelletje verwende kleuters de Barcelona-spelers zijn als het ze een keertje tegenzit. Pique, Neymar, Mascherano, Busquets, Jordi Alba, klagen klagen klagen. Ik mag graag zien dat ze hun werkelijke gezicht vaker moeten laten zien.

Jose Mourinho rejects Syria coaching job - agent Jorge Mendes. Dat moet toch haast wel een hoax zijn? :p

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 09-04-2016 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Barcelona is het een beetje kwijt de afgelopen weken. Ze zijn de scherpte een beetje kwijt, misschien heeft het ook te maken met de voorsprong die ze hadden in de competitie. Suarez redde ze nog tegen Atletico, maar die was er vandaag niet bij.

Ben benieuwd of ze zich nog weer kunnen oprichten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Slaapje schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 19:49:
[...]

Doe nou maar gewoon >:)

Ik durf het nog niet namelijk...
Ik doe het gewoon. Ik denk zelf dat Spurs kampioen gaat worden. Ik denk dat Leicester het in de laatste 3 wedstrijden weg gaat geven en Spurs eroverheen gaat.

Molotovcocktail op het tijdperk Wenger :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:08

Quad

Doof

Leicester wint vandaag, Tottenham verliest vandaag en daarna heeft Leicester nog twee van de 5 wedstrijden nodig te winnen. Ik zie ze het niet uit handen geven. :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:51
Quad schreef op zondag 10 april 2016 @ 08:57:
Leicester wint vandaag, Tottenham verliest vandaag en daarna heeft Leicester nog twee van de 5 wedstrijden nodig te winnen. Ik zie ze het niet uit handen geven. :)
Dat lijkt me een uiterst plausibel scenario. Ik denk ook dat Leicester het gaat halen :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Topicstarter
Kaap schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 15:50:
Waarom niet eigenlijk? Vanwege de druk?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:56
Als United geen directe plaatsing voor Champions league gaat halen heeft van Gaal wel een probleem. Dus vandaag winnen is eigenlijk wel verplichte kost. Ben ook heel benieuwd wat Mourinho gaat doen. Zijn nieuws is best veel in de media. Maar geloof niet dat hij naar United gaat. Zeker niet als hij geen Champions League erbij heeft. Dan toch Arsenal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sunderland - Leicester is ouderwets vechtvoetbal, echte mannen tegen elkaar ipv de buitelende ballerina's. Dwerg Defoe tegen de Reuzen Morgan en Huth, of gaat het David Defoe tegen Goliaths Morgan en Huth zijn? :p

In ieder geval had Leicester al een pingel moeten hebben voor de overtreding op Okazaki. Verder doet Sunderland aardig mee.

[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 10-04-2016 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Zie net de samenvatting van Newcastle.. manmanman. Wat een treurige boel daar. Zou Benitez een clausule hebben dat ie gelijk weg is bij degradatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ja, die is er.
Het is gewoon een ongeregeld zooitje, geen team. Daar gaat een Benitez niks aan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pfff, eindelijk komt Vardy een keertje los en is de lange bal goed, en boem, 0-1 voor de Foxes :p

Mahrez zit totaal niet in de wedstrijd en krijgt veel schopjes en weinig bescherming van de scheidsrechter. Niet mooi maar ze zijn onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
En toen stond Leicester weer voor. Ik denk dat ze weer met 1-0 gaan winnen. Die gaan het echt niet meer afgeven. Als je dat denkt is dat hoop een geen realisme.

Mijn god wat een kans voor Rodwell. Het zit Leicester mee en ook daarom gaan ze dit niet meer afgeven.

[ Voor 28% gewijzigd door Fleximex op 10-04-2016 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Leicester kraakt wel in zijn voegen :p . Mahrez is er nu ook uit, ze speelden effectief met een man minder :X .

Leicester mist ook wel kansen, zoals Mahrez en Ulloa. Maar die van Rodwell had er wel in gemoeten. Ik wil dat Sunderland verliest ivm het degradatiegevecht met Norwich City en Newcastle United ;)

[ Voor 47% gewijzigd door gambieter op 10-04-2016 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Dat is de 5e 1-0 overwinning op rij, en 6 van de laatste 7. De 3 punten tellen ;).

[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 10-04-2016 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nee hoor, daar is de 0-2 :+

Vardy in de laatste minuut, weer op snelheid en doorzettingsvermogen. Maar wat is die Kante een speler, zeg.

[ Voor 67% gewijzigd door gambieter op 10-04-2016 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
heel knap! Als Tottenham punten verliest gaan ze dit niet meer weg geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik heb alleen de tweede helft gezien, maar ze kwamen een aantal keer goed weg. Uiteindelijk wel verdiend gewonnen, en ze hadden er ook nog een paar bij kunnen maken.

Ben benieuwd wat Tottenham gaat doen. MU is lastig, maar ik acht dat Tottenham beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:07
Lekkerboeie86 schreef op zondag 10 april 2016 @ 16:26:
heel knap! Als Tottenham punten verliest gaan ze dit niet meer weg geven.
RoD schreef op zondag 10 april 2016 @ 16:54:
Ik heb alleen de tweede helft gezien, maar ze kwamen een aantal keer goed weg. Uiteindelijk wel verdiend gewonnen, en ze hadden er ook nog een paar bij kunnen maken.

Ben benieuwd wat Tottenham gaat doen. MU is lastig, maar ik acht dat Tottenham beter is.
Ik zit er in ieder geval klaar voor :)
Ik zie echter een grote banner op fox 2 dat de wedstrijd pas om 17:25 word uitgezonden ??

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Ja, de Manchester United bus is nog niet gearriveerd. De bus zit/zat vast in het verkeer haha

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Spacey23 schreef op zondag 10 april 2016 @ 16:59:
Ja, de Manchester United bus is nog niet gearriveerd. De bus zit/zat vast in het verkeer haha
Dat lijkt me geen ideale voorbereiding, maar geeft je de mooi de kans om die helden uit Rotterdam te zien spelen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Lekkerboeie86 schreef op zondag 10 april 2016 @ 17:17:
[...]

Dat lijkt me geen ideale voorbereiding, maar geeft je de mooi de kans om die helden uit Rotterdam te zien spelen :D
Sparta heeft toch al gespeeld?

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Zo, ik dacht al, waarom is United nog niet begonnen. Leicester is nu wel zo goed als kampioen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:58
Man Utd leeft nog, maar wat een kansen voor Tottenham. Vooral Lamela had moeten scoren daar zeg.
Fosu-Mensah en De Gea zijn in vorm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ManU begon sterker, maar nu is het wachten op de Spurs goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:56
Erg chaotische pot met weinig kansen, op die 100% kans van Lamela na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
dcell schreef op zondag 10 april 2016 @ 18:46:
Erg chaotische pot met weinig kansen, op die 100% kans van Lamela na.
Beide ploegen zijn heel slordig. ManUtd heeft nog geen echte kans gehad, maar Tottenham is nu ook niet heel gevaarlijk meer.

Edit: Zo, wat een actie van Martial, zonde dat hij hem recht op de keeper schiet

Edit2: :( Tottenham

[ Voor 14% gewijzigd door Sjurm op 10-04-2016 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:31
En daar is ie dan, de 1-0 voor Spurs. Mooie assist van Eriksen, goed overzicht bewaard en gegeven, Alli met de simpele intikker. Nu vasthouden of uitbouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
JanW schreef op zondag 10 april 2016 @ 19:00:
En daar is ie dan, de 1-0 voor Spurs. Mooie assist van Eriksen, goed overzicht bewaard en gegeven, Alli met de simpele intikker. Nu vasthouden of uitbouwen :)
De keuze is gevallen op uitbouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Pffft en 3-0..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Gaat wel lekker nu. 3-0 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Spoilers :X Mijn stream loopt goed achter dan denk ik, hier is 't nog 1-0...

En daar is inderdaad de 2-0 :D

Tijd om hier m'n stream te refreshen :Y)

[ Voor 16% gewijzigd door JanW op 10-04-2016 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:51
Het gaat hard in een aantal minuten, de 3-0 is ook gevallen :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Blind zag er wel heel slecht uit bij twee van de drie goals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het verzet van MU is eindelijk gebroken. Ze hebben wel weer laten zien dat ze de top absoluut niet aankunnen. Zou me niet verbazen als er nog een of twee goals vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Vooral sneu voor die de Gea. Wat een klasbak en die krijgt er drie om de oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zie het eerder 4-0 dan 3-1 worden. Wat een explosie opeens, zeg.

Ik wil Leicester kampioen zien worden, maar als het Spurs wordt kan ik daar ook nog mee leven. Geen enkele andere club verdient het dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

gambieter schreef op zondag 10 april 2016 @ 19:08:

Ik wil Leicester kampioen zien worden, maar als het Spurs wordt kan ik daar ook nog mee leven. Geen enkele andere club verdient het dit seizoen.
Degene die 1e wordt verdient het toch gewoon? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vos schreef op zondag 10 april 2016 @ 19:15:
Degene die 1e wordt verdient het toch gewoon? ;)
Die is kampioen, maar verdienen is wat anders ;) . Je mag het ook gunnen noemen, ik gun alleen de Foxes of Spurs het kampioenschap, de rest was ondermaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Drama daar bij United. Maarja, die spelers zijn gewoon niet top.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:56
Memphis liet zich weer van z'n slechtste kant zien. Komt er net in en trapt gelijk na bij Walker en wil daarna nog gaan vechten met hem, maar die Walker is een beest van een vent en hield hem alleen maar tegen. Als die niet eindigt bij e.o.a. derde divisie club in Hongarije of zo, weet ik het ook niet, maar hij is aardig op weg om z'n carrière om zeep te helpen op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
chim0 schreef op zondag 10 april 2016 @ 22:20:
Memphis liet zich weer van z'n slechtste kant zien. Komt er net in en trapt gelijk na bij Walker en wil daarna nog gaan vechten met hem, maar die Walker is een beest van een vent en hield hem alleen maar tegen. Als die niet eindigt bij e.o.a. derde divisie club in Hongarije of zo, weet ik het ook niet, maar hij is aardig op weg om z'n carrière om zeep te helpen op deze manier.
Bij VI kwam laatst langs wat hij betaald krijgt :X . Degene die dat heeft goed gekeurd zal zich nog wel eens achter zijn oren krabben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Deadsy schreef op zondag 10 april 2016 @ 22:37:
[...]

Bij VI kwam laatst langs wat hij betaald krijgt :X . Degene die dat heeft goed gekeurd zal zich nog wel eens achter zijn oren krabben.
Mja, ik snap het niet. Als Manchester United zijnde wil je toch niet dat zo'n snotaap je club vertegenwoordigt? Die denkt werkelijk dat ie God is! En die Giggs denkt volgens mij bij zichzelf "wat doe ik in godsnaam hier"? Als je zo'n naam hebt en zo'n staat van dienst, zou ik lekker hoofdtrainer worden bij een beetje leuke eerste divisie club of zo, maar niet als een dood vogeltje naast Van Gaal zitten en elke week staren naar niks. Betrokken blijven bij een club is leuk, maar dan moet het wel toegevoegde waarde hebben, maar er elke keer als een zoutzak bijzitten naast Van Gaal, zie ik de lol niet van in. Straalt totaal niks uit! Maar ja, hij zal wel een aardig zakcentje krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
chim0 schreef op zondag 10 april 2016 @ 22:46:
[...]

Mja, ik snap het niet. Als Manchester United zijnde wil je toch niet dat zo'n snotaap je club vertegenwoordigt? Die denkt werkelijk dat ie God is! En die Giggs denkt volgens mij bij zichzelf "wat doe ik in godsnaam hier"? Als je zo'n naam hebt en zo'n staat van dienst, zou ik lekker hoofdtrainer worden bij een beetje leuke eerste divisie club of zo, maar niet als een dood vogeltje naast Van Gaal zitten en elke week staren naar niks. Betrokken blijven bij een club is leuk, maar dan moet het wel toegevoegde waarde hebben, maar er elke keer als een zoutzak bijzitten naast Van Gaal, zie ik de lol niet van in. Straalt totaal niks uit! Maar ja, hij zal wel een aardig zakcentje krijgen.
Hoop dat hij eruit geflikkerd word en dat hij het als caretaker mag afmaken dit seizoen.
Als Louis mag blijven zal er deze zomer weer flink wat geld verdampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
6,5 miljoen per seizoen was het.
Duur grapje voor alleen de wedstrijden tegen Midtjyland en Brugge.

Je wilt niet dat Memphis je club vertegenwoordigd, maar met Van Gaal heb je ook zo'n apart type van een hele andere categorie. Dat vertegenwoordigen lijkt sowieso dus al niet heel belangrijk.

Maar het wordt wel steeds duidelijker dat de stap vanaf PSV gewoon te groot is, of door een gebrek aan mentaliteit of coaching daarvan het er gewoon niet uit komt en je vooral buiten de lijnen of door dit soort akkefietjes bekend wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
dutchgio schreef op zondag 10 april 2016 @ 22:56:
6,5 miljoen per seizoen was het.
Duur grapje voor alleen de wedstrijden tegen Midtjyland en Brugge.

Je wilt niet dat Memphis je club vertegenwoordigd, maar met Van Gaal heb je ook zo'n apart type van een hele andere categorie. Dat vertegenwoordigen lijkt sowieso dus al niet heel belangrijk.

Maar het wordt wel steeds duidelijker dat de stap vanaf PSV gewoon te groot is, of door een gebrek aan mentaliteit of coaching daarvan het er gewoon niet uit komt en je vooral buiten de lijnen of door dit soort akkefietjes bekend wordt.
Ik denk niet dat de stap te groot is. Het is mentaliteit, hij denkt dat hij er al is maar dat is natuurlijk niet zo. Hij moet nog hard aan zich werken maar dat doet hij niet.

Zoals hij vorig jaar bij PSV was zo is hij goed genoeg voor de rotatie bij United, niet om het team te dragen maar wel om wat leuks te laten zien.

Als ik hem zie spelen dan zie ik iemand die totaal niet met zijn beroep bezig is. Als jij of ik ons op ons werk zo zouden gedragen hadden we al lang een gesprek met de baas achter de rug.
In hem zie ik de volgende Elia, absurd veel talent maar gewoon niet de mentaliteit.

Hopelijk valt bij hem het kwartje nog voordat het te laat is. Een strenge trainer is wat hij nodig heeft en dan hopen dat hij niet het slachtoffer gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 14:24
Ach als Memphis naar Spurs was gegaan had die 10 goals en 12 assist gehad.
Tuurlijk heeft het met mentaliteit te maken.

Maar het is gewoon niet het jaar van United te veel gedoe, teveel druk, geen rustige periode. Terwijl die daar net komt kijken.
Als die bij een team speelde met energie positivity, had die echt wel kunnen meedraaien. En was die een van de sterren van het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Joostje123 schreef op zondag 10 april 2016 @ 23:24:
Ach als Memphis naar Spurs was gegaan had die 10 goals en 12 assist gehad.
Tuurlijk heeft het met mentaliteit te maken.

Maar het is gewoon niet het jaar van United te veel gedoe, teveel druk, geen rustige periode. Terwijl die daar net komt kijken.
Als die bij een team speelde met energie positivity, had die echt wel kunnen meedraaien. En was die een van de sterren van het team.
Betwijfel ik, misschien als er bij Tottenham iemand is die hem begeleid en hem op het rechte pad houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Deadsy schreef op zondag 10 april 2016 @ 23:34:
[...]

Betwijfel ik, misschien als er bij Tottenham iemand is die hem begeleid en hem op het rechte pad houd.
Mja, die Pochettino lijkt me niet zo'n type. Voor types als Depay heb je meer een grootvader nodig als Hiddink. Armpje eromheen, lekker knuffelen, kopje koffie etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Memphis is op het moment gewoon (hopelijk nog) niet goed genoeg voor een top-team in Engeland. Bij PSV was het ook al heel wisselvallig wat hij liet zien, maar in onze Eredivisie kom je daar mee weg. In Engeland, zeker met een dergelijk prijskaartje, niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
gambieter schreef op zondag 10 april 2016 @ 19:08:

Leicester gun ik het gewoon het meeste, geven geen krimp en blijven hun wedstrijdjes winnen. Tegen Southampton wel onterecht maar dat is ook het geluk van een aanstaande kampioen.

Geweldig dat een club met dit bescheiden budget gewoon kampioen gaat worden in een competitie die normaal gesproken geregeerd wordt door geld, geld en nog eens geld. De oliesjeiks en Russische miljardairs zullen flink de pest in hebben :P

En ik gun het de Spurs trouwens ook wel, die draaien de laatste jaren ook lekker mee in de subtop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
chim0 schreef op zondag 10 april 2016 @ 22:46:
Mja, ik snap het niet. Als Manchester United zijnde wil je toch niet dat zo'n snotaap je club vertegenwoordigt? Die denkt werkelijk dat ie God is!
Volgens mij zit er gewoon heel veel frustratie in dat het maar niet wil lukken. Over de redenen waarom het niet wil lukken is wel genoeg gezegd. Maar als hij zijn frustratie zo gaat laten blijken dan gaat het niet beter worden. Dat is echter wel een beetje zijn makke, als het niet zint gaat hij schoppen in plaats van er schijt aan hebben en gewoon je best doen. Begin je over zijn hoed dan wordt hij baldadig, etc.
En die Giggs denkt volgens mij bij zichzelf "wat doe ik in godsnaam hier"? Als je zo'n naam hebt en zo'n staat van dienst, zou ik lekker hoofdtrainer worden bij een beetje leuke eerste divisie club of zo, maar niet als een dood vogeltje naast Van Gaal zitten en elke week staren naar niks. Betrokken blijven bij een club is leuk, maar dan moet het wel toegevoegde waarde hebben, maar er elke keer als een zoutzak bijzitten naast Van Gaal, zie ik de lol niet van in. Straalt totaal niks uit! Maar ja, hij zal wel een aardig zakcentje krijgen.
Verwacht je van Giggs zo'n uitstraling dan? Dat is altijd zo'n rustig figuur geweest wat wel heel belangrijk was.

Overigens snap ik zijn chagrijnige kop wel, hij ziet Depay daar kloten en weet dat hij het zelf nog beter kan. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Gonadan schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:20:
[...]

[...]

Verwacht je van Giggs zo'n uitstraling dan? Dat is altijd zo'n rustig figuur geweest wat wel heel belangrijk was.

Overigens snap ik zijn chagrijnige kop wel, hij ziet Depay daar kloten en weet dat hij het zelf nog beter kan. :+
In Giggs zie ik wel een ouderwetse manager, zet er een veldtrainer naast en je kunt ermee vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Deadsy schreef op maandag 11 april 2016 @ 15:21:
In Giggs zie ik wel een ouderwetse manager, zet er een veldtrainer naast en je kunt ermee vooruit.
Zeker. Ik bedoel meer dat ik zelf niet een heel specifieke uitstraling van hem verwacht. Hij doet al jaren stoïcijns goed zijn werk.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Gonadan schreef op maandag 11 april 2016 @ 16:43:
[...]

Zeker. Ik bedoel meer dat ik zelf niet een heel specifieke uitstraling van hem verwacht. Hij doet al jaren stoïcijns goed zijn werk.
Klopt, was zelfs op latere leeftijd nog zeer solide en betrouwbaar.
Uitstraling vind ik ook vrij onbelangrijk, bij sommige trainers heb ik het gevoel dat ze het puur doen ter afleiding en omdat ze niet weten wat ze anders moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Gonadan schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:20:
[...]

Hehe ja, dat zei m'n pa laatst. Die Zidane, Guardiola, Van Bronckhorst , De Boer en Giggs en zo zijn nog steeds zo afgetraind, als ze een paar voetbalschoenen aantrekken, kunnen ze zo meedoen. Van Bronckhorst is nog maar 6 jaar geleden gestopt? 8)7
Pagina: 1 ... 24 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer

Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - deel 2