Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik dacht trouwens dat jij supporter was van de Canariesgambieter schreef op zondag 03 april 2016 @ 16:26:
Het is met horten en stoten en weer een 1-0, maar 7 punten voorsprong op Spurs, en als Arsenal de inhaalwedstrijd wint, 8 punten op Arsenal. Come on Foxes!
Ik ga wel lachen hoor als Leicester kampioen wordt. Ik werk op een vrij groot MBO, daar zie je, afhankelijk van wie kampioen wordt, heel veel leerlingen met betreffende club kleding lopen. Dit jaar was het vooral Chelsea, maar dat daarvoor was er ook zon City influx. Benieuwd of ze komend seizoen massaal overstappen op Leicester shirtjes.
Canaries en Foxes. Ik steun de lokale club, en heb van 1995-1998 in Leicester gewoondKaap schreef op zondag 03 april 2016 @ 16:36:
Ik dacht trouwens dat jij supporter was van de Canaries
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Tuurlijk word die rotzooi nog gebruikt. Die gasten hebben geld zat om ervoor te zorgen dat het niet bij de foute mensen terecht komt.Fleximex schreef op zondag 03 april 2016 @ 09:41:
http://www.thetimes.co.uk...p-or-ts-st-ar-s-dth0sw0mr
Ben benieuwd wat we hier nog over gaan horen. En wanneer.
Er zijn namelijk ook al vaker sterke geruchten geweest dat Barca, Real en het Spaanse elftal een tijdje terug ook doping gebruikte. En vroeger (jaren 60, 70 en 80) gebruikte veel teams/spelers doping. Maar daar hoor je toch ook niet veel over ondanks dat dat al verjaard is.
Als je een team hebt waarbij meerdere personen in een seizoen dat gebruikt hebben, moet je gewoon de prijzen afnemen voor dat seizoen. Ook WK's en EK's
Waren het de Italianen toevallig ook nog tegen Ajax in '96 ? Die kunnen er volgens mij ook wat van.
Aan de ene kant hoop je natuurlijk dat er iets in de zin van ''Spanje gebruikte doping op WK 2010 en EK 2008'' aan het licht komt. Da's leuk voor ons allemaal, haha. Aan de ene kant haal je daar toch geen vreugdig gevoel meer aan op buiten dat er een sterretje op ons KNVB logo mag
[ Voor 17% gewijzigd door Mosin op 04-04-2016 16:11 ]

[nu ik dit net wilde posten kwam ik ineens wel op z'n naam: Graeme Le Saux]
Ik wat namen proberen en kwam zo op dit artikeltje, van vandaag zelfs, over Le Tissier tegen/ dat Xavi er idolaat van was
(daar zou je dan een filmpje bij verwachten dus dat moet ik er dan maar zelf straks bij vinden)
Om het kort te houden:
[ Voor 22% gewijzigd door apis29 op 07-04-2016 17:29 ]
Fucked by the FA

Na zijn gele kaart blijft hij overtredingen maken. Die optelsom had al eventjes rood mogen zijn.Fleximex schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 14:58:
Had hij dan een kaart voor aan een speler trekken moeten hebben? Of wat bedoel je?
Zit volgens mij gewoon op de bank. Afgelopen wedstrijd in ieder geval al wel.gambieter schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 15:02:
Wanneer komt Cech eigenlijk terug?
Als het onterecht afgekeurd zou zijn dan heb je gelijk, maar die goal was gewoon terecht afgekeurd.Fleximex schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 15:05:
En qua arbitrage mag Arsenal niet klagen na die afgekeurde goal van West Ham in de eerste helft.
Echt waar? De zeer onterecht afgekeurde 1-0 vergeten? Fucked by FA toch?Kaap schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 14:57:
Arbitrage weer goed aan de gang op Upton Park. Carrol mag fout na fout maken. Uiteindelijk wordt de 3-2 afgekeurd omdat Carrol weer een fout maakt, wederom mag hij erop blijven staan. En het resultaat is zojuist dat Carrol alsnog de 3-2 maakt.
Fucked by the FA
Ik hoop echt hard dat West Ham dit wint
[ Voor 5% gewijzigd door Terranova op 09-04-2016 15:09 ]
Kaap schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 15:07:
[...]
Als het onterecht afgekeurd zou zijn dan heb je gelijk, maar die goal was gewoon terecht afgekeurd.

Edit: Leuke wedstrijd dit: 3-3

[ Voor 6% gewijzigd door Fleximex op 09-04-2016 15:14 ]
Ik nam aan dat je het over de afgekeurde 3-2 had.Fleximex schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 15:14:
[...]
[afbeelding]
Edit: Leuke wedstrijd dit: 3-3
...
Kaap schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 15:15:
[...]
Ik nam aan dat je het over de afgekeurde 3-2 had.
Fleximex schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 15:05:
Voor een aanvallende fout wordt nooit geel gegeven als het geen sliding. Al maak je zo'n overtreding 100x dat telt niet mee in een optelsom. En qua arbitrage mag Arsenal niet klagen na die afgekeurde goal van West Ham in de eerste helft.
Overheen gelezen

Het theater was dan geel waardTerranova schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 15:17:
Zo dit was even een rode kaart. Komt die Arsenal verdediger goed weg.
Ik brand in de hel als ik dat uitspreekgambieter schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 15:51:
Wie dan wel?
Als Leicester morgen wint en Tottenham punten laat liggen, dan ga ik er in gelovenKaap schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 15:50:
Toch zie ik Leicester geen kampioen worden uiteindelijk.
Mooie goal van Southampton. Maar de verdediging van Newcastle ziet er daar ook niet lekker uit.
Jammer, je hebt het door
Het was ook weer hopeloos, al heb ik alleen de eerste helft gezien. Die Benitez heeft er vooralsnog geen beter team van kunnen maken.gambieter schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 17:33:
Rafa Benitez's verblijf in de PL zou wel eens kort kunnen zijn. Newcastle 3-1 achter, ze zijn snel onder weg naar de Championschip.
Doe nou maar gewoon
Ik durf het nog niet namelijk...
[ Voor 12% gewijzigd door Slaapje op 09-04-2016 19:55 ]
To dare is to do
Maar vooral leuk om te zien wat een stelletje verwende kleuters de Barcelona-spelers zijn als het ze een keertje tegenzit. Pique, Neymar, Mascherano, Busquets, Jordi Alba, klagen klagen klagen. Ik mag graag zien dat ze hun werkelijke gezicht vaker moeten laten zien.
Jose Mourinho rejects Syria coaching job - agent Jorge Mendes. Dat moet toch haast wel een hoax zijn?
[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 09-04-2016 22:26 ]
Ben benieuwd of ze zich nog weer kunnen oprichten.
Ik doe het gewoon. Ik denk zelf dat Spurs kampioen gaat worden. Ik denk dat Leicester het in de laatste 3 wedstrijden weg gaat geven en Spurs eroverheen gaat.Slaapje schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 19:49:
[...]
Doe nou maar gewoon
Ik durf het nog niet namelijk...
Molotovcocktail op het tijdperk Wenger

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat lijkt me een uiterst plausibel scenario. Ik denk ook dat Leicester het gaat halenQuad schreef op zondag 10 april 2016 @ 08:57:
Leicester wint vandaag, Tottenham verliest vandaag en daarna heeft Leicester nog twee van de 5 wedstrijden nodig te winnen. Ik zie ze het niet uit handen geven.
XXXVI
Waarom niet eigenlijk? Vanwege de druk?Kaap schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 15:50:
Toch zie ik Leicester geen kampioen worden uiteindelijk.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
In ieder geval had Leicester al een pingel moeten hebben voor de overtreding op Okazaki. Verder doet Sunderland aardig mee.
[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 10-04-2016 14:57 ]
Het is gewoon een ongeregeld zooitje, geen team. Daar gaat een Benitez niks aan veranderen.
Mahrez zit totaal niet in de wedstrijd en krijgt veel schopjes en weinig bescherming van de scheidsrechter. Niet mooi maar ze zijn onderweg.
Mijn god wat een kans voor Rodwell. Het zit Leicester mee en ook daarom gaan ze dit niet meer afgeven.
[ Voor 28% gewijzigd door Fleximex op 10-04-2016 16:11 ]

Leicester mist ook wel kansen, zoals Mahrez en Ulloa. Maar die van Rodwell had er wel in gemoeten. Ik wil dat Sunderland verliest ivm het degradatiegevecht met Norwich City en Newcastle United
[ Voor 47% gewijzigd door gambieter op 10-04-2016 16:13 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 10-04-2016 16:22 ]
Vardy in de laatste minuut, weer op snelheid en doorzettingsvermogen. Maar wat is die Kante een speler, zeg.
[ Voor 67% gewijzigd door gambieter op 10-04-2016 16:26 ]
Ben benieuwd wat Tottenham gaat doen. MU is lastig, maar ik acht dat Tottenham beter is.
Lekkerboeie86 schreef op zondag 10 april 2016 @ 16:26:
heel knap! Als Tottenham punten verliest gaan ze dit niet meer weg geven.
Ik zit er in ieder geval klaar voorRoD schreef op zondag 10 april 2016 @ 16:54:
Ik heb alleen de tweede helft gezien, maar ze kwamen een aantal keer goed weg. Uiteindelijk wel verdiend gewonnen, en ze hadden er ook nog een paar bij kunnen maken.
Ben benieuwd wat Tottenham gaat doen. MU is lastig, maar ik acht dat Tottenham beter is.
Ik zie echter een grote banner op fox 2 dat de wedstrijd pas om 17:25 word uitgezonden ??
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Tomorrow is not today!
Dat lijkt me geen ideale voorbereiding, maar geeft je de mooi de kans om die helden uit Rotterdam te zien spelenSpacey23 schreef op zondag 10 april 2016 @ 16:59:
Ja, de Manchester United bus is nog niet gearriveerd. De bus zit/zat vast in het verkeer haha
Sparta heeft toch al gespeeld?Lekkerboeie86 schreef op zondag 10 april 2016 @ 17:17:
[...]
Dat lijkt me geen ideale voorbereiding, maar geeft je de mooi de kans om die helden uit Rotterdam te zien spelen
Tomorrow is not today!
...
Fosu-Mensah en De Gea zijn in vorm
Beide ploegen zijn heel slordig. ManUtd heeft nog geen echte kans gehad, maar Tottenham is nu ook niet heel gevaarlijk meer.dcell schreef op zondag 10 april 2016 @ 18:46:
Erg chaotische pot met weinig kansen, op die 100% kans van Lamela na.
Edit: Zo, wat een actie van Martial, zonde dat hij hem recht op de keeper schiet
Edit2:
[ Voor 14% gewijzigd door Sjurm op 10-04-2016 18:58 ]
De keuze is gevallen op uitbouwenJanW schreef op zondag 10 april 2016 @ 19:00:
En daar is ie dan, de 1-0 voor Spurs. Mooie assist van Eriksen, goed overzicht bewaard en gegeven, Alli met de simpele intikker. Nu vasthouden of uitbouwen

En daar is inderdaad de 2-0
Tijd om hier m'n stream te refreshen
[ Voor 16% gewijzigd door JanW op 10-04-2016 19:04 ]
XXXVI
Ik wil Leicester kampioen zien worden, maar als het Spurs wordt kan ik daar ook nog mee leven. Geen enkele andere club verdient het dit seizoen.
Degene die 1e wordt verdient het toch gewoon?gambieter schreef op zondag 10 april 2016 @ 19:08:
Ik zie het eerder 4-0 dan 3-1 worden. Wat een explosie opeens, zeg.
Ik wil Leicester kampioen zien worden, maar als het Spurs wordt kan ik daar ook nog mee leven. Geen enkele andere club verdient het dit seizoen.
Die is kampioen, maar verdienen is wat anders
...
Bij VI kwam laatst langs wat hij betaald krijgtchim0 schreef op zondag 10 april 2016 @ 22:20:
Memphis liet zich weer van z'n slechtste kant zien. Komt er net in en trapt gelijk na bij Walker en wil daarna nog gaan vechten met hem, maar die Walker is een beest van een vent en hield hem alleen maar tegen. Als die niet eindigt bij e.o.a. derde divisie club in Hongarije of zo, weet ik het ook niet, maar hij is aardig op weg om z'n carrière om zeep te helpen op deze manier.

Mja, ik snap het niet. Als Manchester United zijnde wil je toch niet dat zo'n snotaap je club vertegenwoordigt? Die denkt werkelijk dat ie God is! En die Giggs denkt volgens mij bij zichzelf "wat doe ik in godsnaam hier"? Als je zo'n naam hebt en zo'n staat van dienst, zou ik lekker hoofdtrainer worden bij een beetje leuke eerste divisie club of zo, maar niet als een dood vogeltje naast Van Gaal zitten en elke week staren naar niks. Betrokken blijven bij een club is leuk, maar dan moet het wel toegevoegde waarde hebben, maar er elke keer als een zoutzak bijzitten naast Van Gaal, zie ik de lol niet van in. Straalt totaal niks uit! Maar ja, hij zal wel een aardig zakcentje krijgen.Deadsy schreef op zondag 10 april 2016 @ 22:37:
[...]
Bij VI kwam laatst langs wat hij betaald krijgt. Degene die dat heeft goed gekeurd zal zich nog wel eens achter zijn oren krabben.
Hoop dat hij eruit geflikkerd word en dat hij het als caretaker mag afmaken dit seizoen.chim0 schreef op zondag 10 april 2016 @ 22:46:
[...]
Mja, ik snap het niet. Als Manchester United zijnde wil je toch niet dat zo'n snotaap je club vertegenwoordigt? Die denkt werkelijk dat ie God is! En die Giggs denkt volgens mij bij zichzelf "wat doe ik in godsnaam hier"? Als je zo'n naam hebt en zo'n staat van dienst, zou ik lekker hoofdtrainer worden bij een beetje leuke eerste divisie club of zo, maar niet als een dood vogeltje naast Van Gaal zitten en elke week staren naar niks. Betrokken blijven bij een club is leuk, maar dan moet het wel toegevoegde waarde hebben, maar er elke keer als een zoutzak bijzitten naast Van Gaal, zie ik de lol niet van in. Straalt totaal niks uit! Maar ja, hij zal wel een aardig zakcentje krijgen.
Als Louis mag blijven zal er deze zomer weer flink wat geld verdampen.
Duur grapje voor alleen de wedstrijden tegen Midtjyland en Brugge.
Je wilt niet dat Memphis je club vertegenwoordigd, maar met Van Gaal heb je ook zo'n apart type van een hele andere categorie. Dat vertegenwoordigen lijkt sowieso dus al niet heel belangrijk.
Maar het wordt wel steeds duidelijker dat de stap vanaf PSV gewoon te groot is, of door een gebrek aan mentaliteit of coaching daarvan het er gewoon niet uit komt en je vooral buiten de lijnen of door dit soort akkefietjes bekend wordt.
Ik denk niet dat de stap te groot is. Het is mentaliteit, hij denkt dat hij er al is maar dat is natuurlijk niet zo. Hij moet nog hard aan zich werken maar dat doet hij niet.dutchgio schreef op zondag 10 april 2016 @ 22:56:
6,5 miljoen per seizoen was het.
Duur grapje voor alleen de wedstrijden tegen Midtjyland en Brugge.
Je wilt niet dat Memphis je club vertegenwoordigd, maar met Van Gaal heb je ook zo'n apart type van een hele andere categorie. Dat vertegenwoordigen lijkt sowieso dus al niet heel belangrijk.
Maar het wordt wel steeds duidelijker dat de stap vanaf PSV gewoon te groot is, of door een gebrek aan mentaliteit of coaching daarvan het er gewoon niet uit komt en je vooral buiten de lijnen of door dit soort akkefietjes bekend wordt.
Zoals hij vorig jaar bij PSV was zo is hij goed genoeg voor de rotatie bij United, niet om het team te dragen maar wel om wat leuks te laten zien.
Als ik hem zie spelen dan zie ik iemand die totaal niet met zijn beroep bezig is. Als jij of ik ons op ons werk zo zouden gedragen hadden we al lang een gesprek met de baas achter de rug.
In hem zie ik de volgende Elia, absurd veel talent maar gewoon niet de mentaliteit.
Hopelijk valt bij hem het kwartje nog voordat het te laat is. Een strenge trainer is wat hij nodig heeft en dan hopen dat hij niet het slachtoffer gaat spelen.
Tuurlijk heeft het met mentaliteit te maken.
Maar het is gewoon niet het jaar van United te veel gedoe, teveel druk, geen rustige periode. Terwijl die daar net komt kijken.
Als die bij een team speelde met energie positivity, had die echt wel kunnen meedraaien. En was die een van de sterren van het team.
Betwijfel ik, misschien als er bij Tottenham iemand is die hem begeleid en hem op het rechte pad houd.Joostje123 schreef op zondag 10 april 2016 @ 23:24:
Ach als Memphis naar Spurs was gegaan had die 10 goals en 12 assist gehad.
Tuurlijk heeft het met mentaliteit te maken.
Maar het is gewoon niet het jaar van United te veel gedoe, teveel druk, geen rustige periode. Terwijl die daar net komt kijken.
Als die bij een team speelde met energie positivity, had die echt wel kunnen meedraaien. En was die een van de sterren van het team.
Mja, die Pochettino lijkt me niet zo'n type. Voor types als Depay heb je meer een grootvader nodig als Hiddink. Armpje eromheen, lekker knuffelen, kopje koffie etc.Deadsy schreef op zondag 10 april 2016 @ 23:34:
[...]
Betwijfel ik, misschien als er bij Tottenham iemand is die hem begeleid en hem op het rechte pad houd.
Leicester gun ik het gewoon het meeste, geven geen krimp en blijven hun wedstrijdjes winnen. Tegen Southampton wel onterecht maar dat is ook het geluk van een aanstaande kampioen.gambieter schreef op zondag 10 april 2016 @ 19:08:
Ik zie het eerder 4-0 dan 3-1 worden. Wat een explosie opeens, zeg.
Geweldig dat een club met dit bescheiden budget gewoon kampioen gaat worden in een competitie die normaal gesproken geregeerd wordt door geld, geld en nog eens geld. De oliesjeiks en Russische miljardairs zullen flink de pest in hebben
En ik gun het de Spurs trouwens ook wel, die draaien de laatste jaren ook lekker mee in de subtop.
Volgens mij zit er gewoon heel veel frustratie in dat het maar niet wil lukken. Over de redenen waarom het niet wil lukken is wel genoeg gezegd. Maar als hij zijn frustratie zo gaat laten blijken dan gaat het niet beter worden. Dat is echter wel een beetje zijn makke, als het niet zint gaat hij schoppen in plaats van er schijt aan hebben en gewoon je best doen. Begin je over zijn hoed dan wordt hij baldadig, etc.chim0 schreef op zondag 10 april 2016 @ 22:46:
Mja, ik snap het niet. Als Manchester United zijnde wil je toch niet dat zo'n snotaap je club vertegenwoordigt? Die denkt werkelijk dat ie God is!
Verwacht je van Giggs zo'n uitstraling dan? Dat is altijd zo'n rustig figuur geweest wat wel heel belangrijk was.En die Giggs denkt volgens mij bij zichzelf "wat doe ik in godsnaam hier"? Als je zo'n naam hebt en zo'n staat van dienst, zou ik lekker hoofdtrainer worden bij een beetje leuke eerste divisie club of zo, maar niet als een dood vogeltje naast Van Gaal zitten en elke week staren naar niks. Betrokken blijven bij een club is leuk, maar dan moet het wel toegevoegde waarde hebben, maar er elke keer als een zoutzak bijzitten naast Van Gaal, zie ik de lol niet van in. Straalt totaal niks uit! Maar ja, hij zal wel een aardig zakcentje krijgen.
Overigens snap ik zijn chagrijnige kop wel, hij ziet Depay daar kloten en weet dat hij het zelf nog beter kan.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
In Giggs zie ik wel een ouderwetse manager, zet er een veldtrainer naast en je kunt ermee vooruit.Gonadan schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:20:
[...]
[...]
Verwacht je van Giggs zo'n uitstraling dan? Dat is altijd zo'n rustig figuur geweest wat wel heel belangrijk was.
Overigens snap ik zijn chagrijnige kop wel, hij ziet Depay daar kloten en weet dat hij het zelf nog beter kan.
Zeker. Ik bedoel meer dat ik zelf niet een heel specifieke uitstraling van hem verwacht. Hij doet al jaren stoïcijns goed zijn werk.Deadsy schreef op maandag 11 april 2016 @ 15:21:
In Giggs zie ik wel een ouderwetse manager, zet er een veldtrainer naast en je kunt ermee vooruit.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Klopt, was zelfs op latere leeftijd nog zeer solide en betrouwbaar.Gonadan schreef op maandag 11 april 2016 @ 16:43:
[...]
Zeker. Ik bedoel meer dat ik zelf niet een heel specifieke uitstraling van hem verwacht. Hij doet al jaren stoïcijns goed zijn werk.
Uitstraling vind ik ook vrij onbelangrijk, bij sommige trainers heb ik het gevoel dat ze het puur doen ter afleiding en omdat ze niet weten wat ze anders moeten doen.
Hehe ja, dat zei m'n pa laatst. Die Zidane, Guardiola, Van Bronckhorst , De Boer en Giggs en zo zijn nog steeds zo afgetraind, als ze een paar voetbalschoenen aantrekken, kunnen ze zo meedoen. Van Bronckhorst is nog maar 6 jaar geleden gestopt?Gonadan schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:20:
[...]

Dit topic is gesloten.
Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - deel 2