Nja, ik maak een punt over de PL en vervolgens begin je gelijk over de Eredivisie, wat totaal niet relevant is voor het punt dat ik maak. Vandaar mijn opmerking.Kaap schreef op zondag 20 maart 2016 @ 09:56:
[...]
Ik zou niet goed weten waarom ik hier zuur over zou moeten zijn. "Goed voor het <insert land> voetbal" is een motto wat ze enkel in Nederland voeren. Wat de concurrent europees doet kan mij niet zo boeien.
Exact, ik had het niet beter kunnen verwoorden!Sjurm schreef op zondag 20 maart 2016 @ 10:03:
Jullie gebruiken allebei een andere definitie van competitie. De competitie in de zin van onderlinge strijd tussen clubs is er in de Premier League op vooruit gegaan, meer clubs kunnen aanspraak maken op de titel. Dit is in bijvoorbeeld de Spaanse competitie minder het geval.
De kwaliteit van de PL tov andere competities is wel minder geworden. De selecties van de topclubs zijn duidelijk minder dan die van clubs in bijvoorbeeld Spanje en Duitsland en dit zie je terug in de CL en de EL. De beste spelers spelen niet meer in de PL, de PL krijgt eerder de 'afdankertjes' van andere grote clubs uit Europa (Sanchez, Schweinsteiger, Özil, Di Maria).
Dus wat betreft spanning zit het in de PL wel goed, maar je kunt niet meer echt beweren dat de PL nog mee kan in de Europese top.
+1 idd, ik ben daarom ook bijzonder benieuwd of Guardiola met City de PL kan gaan domineren en evt op Europees niveau ook potten kan gaan breken. Waarschijnlijk gaat daar qua spelersmateriaal veel veranderen.Krukar schreef op zondag 20 maart 2016 @ 10:04:
[...]
Exact, ik had het niet beter kunnen verwoorden!
Ik heb momenteel sport 1 en fox internationaal, sport 1 heb ik voornamelijk voor de CL en de classico's. De competitie wedstrijden van Barca/Real zijn vaak bijzonder voorspelbaar en zonder spanning. Bij Fox zie ik dat de zogenaamde topploegen toch het merendeel van de wedstrijden toch tot het uiterste moeten gaan om een wedstrijd te beslissen wat voor de kijker toch leuker is.
Toch is het regelmatig het bekende kick and rush voetbal, maar simpelweg met duurder spelersmateriaal dan een x aantal jaar geleden
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Maar de Bundesliga en Primera op basis van 3 clubs kunnen wel mee? Je schrijft een hele competitie af op basis van mindere prestaties in europees verband, maar aan de andere kant hemel je hele andere competities op omdat er daar 3 zijn die de hele kar trekken.Sjurm schreef op zondag 20 maart 2016 @ 10:03:
maar je kunt niet meer echt beweren dat de PL nog mee kan in de Europese top.
We moeten eens ophouden clubs in europees verband te koppelen aan de kwaliteit van een competitie.. De europese top zijn 3 clubs. 3 clubs maar. Het verschil tussen hun en de rest van hun eigen competitie, en alle andere competities, is dusdanig groot dat het niet meer realistisch is om een waardeoordeel over de rest te geven.
Nou ja, het is een beetje dubbel. De PL an sich is niet zozeer afgegleden, maar de top is wel onderuit gegaan. Zo had de nummer twee van Duitsland ook niet zoveel moeite met die van Engeland. De CL is inderdaad een farce tegenwoordig, maar ook in andere Europese wedstrijden doet Engeland het minder goed dan vroeger, daar kan je helaas echt niet omheen.
Qua vermaak in de competitie is dat natuurlijk wel veel leuker. Net zoals de jaren daar AZ of Twente mee deden in Nederland. Nu met alleen Ajax en PSV is er toch minder spanning.
Qua vermaak in de competitie is dat natuurlijk wel veel leuker. Net zoals de jaren daar AZ of Twente mee deden in Nederland. Nu met alleen Ajax en PSV is er toch minder spanning.
Dat noemen ze op de man spelen.;)Krukar schreef op zondag 20 maart 2016 @ 10:03:
Nja, ik maak een punt over de PL en vervolgens begin je gelijk over de Eredivisie, wat totaal niet relevant is voor het punt dat ik maak. Vandaar mijn opmerking.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik hemel helemaal niks op. Ik vind de Primera Division en de Bundesliga ook niet echt leuk om te volgen en zie er zelden een wedstrijd van. Ik zeg ook dat qua competitie in de oorspronkelijke betekenis van concurrentie onderling, de PL erg sterk en spannend is. Ik vind het ook veruit de leukste competitie om te volgen.Kaap schreef op zondag 20 maart 2016 @ 11:10:
[...]
Maar de Bundesliga en Primera op basis van 3 clubs kunnen wel mee? Je schrijft een hele competitie af op basis van mindere prestaties in europees verband, maar aan de andere kant hemel je hele andere competities op omdat er daar 3 zijn die de hele kar trekken.
We moeten eens ophouden clubs in europees verband te koppelen aan de kwaliteit van een competitie.. De europese top zijn 3 clubs. 3 clubs maar. Het verschil tussen hun en de rest van hun eigen competitie, en alle andere competities, is dusdanig groot dat het niet meer realistisch is om een waardeoordeel over de rest te geven.
De kwaliteit van de clubs in de PL vind ik dan wel minder geworden. Maar het is nu eenmaal lastig vergelijken. Feit is wel dat de Spaanse competitie en de Duitse competitie de PL voorbij zijn gestreefd op de UEFA coëfficiënten ranking sinds het seizoen 2010/2011. Vandaar de bewering dat de PL Europees gezien minder wordt.
En al zou je Bayern, Real en Barca weghalen, dan nog blijkt dat ploegen als Dortmund, Atletico, Sevilla, Valencia en heel wat Italiaanse clubs het ook erg goed doen in de Europese competities.
Zijn de laagst geklasseerde clubs in de PL beter dan de laagst geklasseerde in de Spaanse of Duitse competitie? Misschien wel. Probleem is dat de enige manier om de onderlinge kwaliteit te meten dus de Europese toernooien zijn.
Maar die coëfficiënten worden voornamelijk geboost door de prestaties van die 3.Sjurm schreef op zondag 20 maart 2016 @ 13:40:
[...]
De kwaliteit van de clubs in de PL vind ik dan wel minder geworden. Maar het is nu eenmaal lastig vergelijken. Feit is wel dat de Spaanse competitie en de Duitse competitie de PL voorbij zijn gestreefd op de UEFA coëfficiënten ranking sinds het seizoen 2010/2011. Vandaar de bewering dat de PL Europees gezien minder wordt.
Ik denk als je die 3 weglaat, dat alles niet voor elkaar onder zal doen en de europese competities een stuk meer open en onvoorspelbaarder zouden zijn.Sjurm schreef op zondag 20 maart 2016 @ 13:40:
[...]
En al zou je Bayern, Real en Barca weghalen, dan nog blijkt dat ploegen als Dortmund, Atletico, Sevilla, Valencia en heel wat Italiaanse clubs het ook erg goed doen in de Europese competities.
Conclusie: een aparte competitie opzetten voor Real, Barca en Bayern
Gezellig sfeertje ook bij het voetbal in Marokko 
[ Voor 7% gewijzigd door Krukar op 20-03-2016 14:07 ]
Holy shit! Ik moest gelijk aan het Heizeldrama denken. Kijk al die lijken op het eind.Krukar schreef op zondag 20 maart 2016 @ 14:06:
Gezellig sfeertje ook bij het voetbal in Marokko
[video]
Wat heb ik nu gezien dan?chim0 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 15:16:
[...]
Holy shit! Ik moest gelijk aan het Heizeldrama denken. Kijk al die lijken op het eind.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
100 Miljoen en Benitez en nog met 0-1 achterstaan tegen Sunderland. Echt zo zonde voor Wijnaldum dat hij bij deze club terecht is gekomen. Vandaag verliezen en degradatie komt wel heel dichtbij.
Newcastle is al jaren een drama toch, dit had Wijnaldum vooraf kunnen weten.Lekkerboeie86 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 15:32:
100 Miljoen en Benitez en nog met 0-1 achterstaan tegen Sunderland. Echt zo zonde voor Wijnaldum dat hij bij deze club terecht is gekomen. Vandaag verliezen en degradatie komt wel heel dichtbij.
Hoe bedoel je? Op een gegeven moment zie je verdrukking links onderin en op het eind allemaal lijken rechts bovenin.
Simpel, wat gebeurde er hier en waarom, iets meer context,chim0 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 15:38:
[...]
Hoe bedoel je? Op een gegeven moment zie je verdrukking links onderin en op het eind allemaal lijken rechts bovenin.
Wijnaldum perfecte voorzet voor de 1-1 van Mitrovic
.. Uit het niets.
Mitrovic mooi feestvieren met een supporter die het veld op sprinte
Mitrovic mooi feestvieren met een supporter die het veld op sprinte
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat hij zich laat wisselen is niet slim voor hemzelf. Aan de andere kant kan hij er een gele goede reden voor hebben om dat te doen.. Volgens mij is Zlatan meer baas dan de trainer zelf. Tenminste, dat gevoel heb ik wel bij PSG...Gonadan schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 18:46:
[...]
Nee, Zlatan is gewoon een alfapikkie, V. d. Wiel is hier de kleuter. Om een wissel gaan vragen omdat je een woordenwisseling hebt, hoe oud ben je.
Volgens mij heb je vaak genoeg wat herrie tussen spelers als het niet helemaal gaat zoals men wilt. Daarbij denk ik dat Zlatan vast een punt had van Van der Wiel kan eigenlijk helemaal niet voetballen.
Perfect dusgambieter schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 18:03:
Als Newcastle en Sunderland nou morgen gelijk spelen in hun derby, dan zou dat zelfs een extra goed weekend zijn
82e minuut: Southampton - Liverpool 1-2
86e minuut: Southampton - Liverpool 3-2
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Bizarre omkeer bij Southhampton - Liverpool. Nu tijd voor de enige echte kraker deze zondag, City vs United 
Hopen op een gelijkspel
Hopen op een gelijkspel
[ Voor 12% gewijzigd door JeroenNietDoen op 20-03-2016 17:26 ]
Nou, DeMichelis mag blij zijn dat hij geen pingel tegen kreeg, want dat was er wel eentje...
Edit: bij rust was het 0-2 bij Villareal - Barcelona, dus dat leek afgelopen, toch knap van Villareal om er nog 2-2 van te maken.
Edit: bij rust was het 0-2 bij Villareal - Barcelona, dus dat leek afgelopen, toch knap van Villareal om er nog 2-2 van te maken.
[ Voor 41% gewijzigd door gambieter op 20-03-2016 17:52 ]
Yep, was er mijn inziens wel 1. Maar in de corner voor City ervoor, Sagna aan zijn shirt vastgehouden dat die niet kon springen, had ook bestraft moeten worden.
Was dat niet Aguero die dat deed? Bij die corners doen aanvallers het tegenwoordig net zo erg als verdedigers...
Huh? Nee, City nam de corner, Sagna kon op zich vrij inkoppen, maar werd aan zijn shirt omlaag gehouden. Scheids keek daar mijn inziens toch recht op.
Pfft, bij winst United wordt plek 4 toch nog realistisch om erop te eindigen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zo duidelijk als die bij Palace - Leicester met Robert Huth was het blijkbaar niet, bij hem werd het hele shirt uitgetrokkenKaap schreef op zondag 20 maart 2016 @ 17:58:
Huh? Nee, City nam de corner, Sagna kon op zich vrij inkoppen, maar werd aan zijn shirt omlaag gehouden. Scheids keek daar mijn inziens toch recht op.

Wat gebeurde er met Hart Ik schakelde net te laat over, zag de brancard gaan.
Jahahha dat heb ik voorbij zien komen op twitter. Bizar! Maar is dat ongestraft gebleven?gambieter schreef op zondag 20 maart 2016 @ 18:12:
[...]
Zo duidelijk als die bij Palace - Leicester met Robert Huth was het blijkbaar niet, bij hem werd het hele shirt uitgetrokken
Rare pot dat City/United, heb het gevoel dat alleen Aguero zin heeft om te voetballen bij city.
Yep, geen pingel, niets. Huth terugrennen terwijl hij zijn shirt weer aandeedKaap schreef op zondag 20 maart 2016 @ 18:13:
Jahahha dat heb ik voorbij zien komen op twitter. Bizar! Maar is dat ongestraft gebleven?
City komt wel dichterbij, maar ze verdienen het niet.
Rashford ook al kramp, geen wissels meer....
Lekkere overwinning, plek 4 is haalbaar.
Zou wat zijn als City geen CL speelt volgend seizoen met Guardiola
[ Voor 56% gewijzigd door Sjurm op 20-03-2016 18:57 ]
Ik ga er toch vanuit dat Guardiola in zijn pre-contract CL kwalificatie heeft afgedwongenSjurm schreef op zondag 20 maart 2016 @ 18:44:
Dat gaan ze dan verkopen als een voordeel, want zo kunnen ze zich volledig op de titel focussen.Sjurm schreef op zondag 20 maart 2016 @ 18:44:
Rashford ook al kramp, geen wissels meer....
Mochten ze dan nieuwe spelers gaan halen zal het ook wel leuk worden, want een beetje zaakwaarnemer gaat toch wel extra centen vragen onder het motto van ''ja maar jullie spelen geen CL''
Is vrij "normaal" daar in Marokko, stadions zonder afscheiding tussen de supportersgroepen en dan een dikke rel op de tribunes tijdens de wedstrijd. Nu weer 2 doden en 50 gewonden, paar jaar geleden ook al 7 doden bij een soortgelijk incident.Bossie schreef op zondag 20 maart 2016 @ 15:53:
[...]
Simpel, wat gebeurde er hier en waarom, iets meer context,
Mogelijk, maar wij baseren nu alles op de informatie die naar buiten is gebracht. Daar blijkt niet echt een goede reden uit. Dat Zlatan geen liever is staat buiten kijf, maar dat is nog geen reden om huilend weg te stampen.Mosin schreef op zondag 20 maart 2016 @ 16:30:
Dat hij zich laat wisselen is niet slim voor hemzelf. Aan de andere kant kan hij er een gele goede reden voor hebben om dat te doen.. Volgens mij is Zlatan meer baas dan de trainer zelf. Tenminste, dat gevoel heb ik wel bij PSG...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Deze uitslag is toch beter voor Arsenal?Kaap schreef op zondag 20 maart 2016 @ 17:24:
Bizarre omkeer bij Southhampton - Liverpool. Nu tijd voor de enige echte kraker deze zondag, City vs United
Hopen op een gelijkspel
Geen idee, ik quote alleen maar iemand. Zullen wel twee rivalen zijn.Bossie schreef op zondag 20 maart 2016 @ 15:53:
[...]
Simpel, wat gebeurde er hier en waarom, iets meer context,
Daar ben ik het mee eens, alleen denk ik dat er nog wat info mistGonadan schreef op zondag 20 maart 2016 @ 19:58:
[...]
Mogelijk, maar wij baseren nu alles op de informatie die naar buiten is gebracht. Daar blijkt niet echt een goede reden uit. Dat Zlatan geen liever is staat buiten kijf, maar dat is nog geen reden om huilend weg te stampen.
In ieder geval heeft 'ie zichzelf misschien wel buitenspel gezet met die actie. Heel erg zonde.
Maar die informatie kan net zo goed zijn dat Zlatan gewoon gelijk had maar Van der Wiel heel erg verongelijkt ging zitten schelden. We zijn wel erg geneigd om aan te nemen dat Zlatan fout zat, puur vanwege het hogere knuffelgehalte van Van der Wiel?Mosin schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:26:
Daar ben ik het mee eens, alleen denk ik dat er nog wat info mist
In ieder geval heeft 'ie zichzelf misschien wel buitenspel gezet met die actie. Heel erg zonde.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Naja, hahaha. Ik moet zeggen dat v.d. Wiel zich echt een beetje voor lul zet.. Daardoor denk ik dat er iets gebeurd is waardoor hij gewoon de pleuris van hem gekregen heeft. Zlatan is gewoon eerlijk op het eerste gezicht (hij moest toch zijn ontevredenheid uiten..), maar juist de gedachte dat v.d. Wiel zich voor schut zet voor zoiets roept bij mij wat vragen op. Als dit het hele verhaal is, tja.. Dan is het inderdaad kleuter achtigGonadan schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:56:
[...]
Maar die informatie kan net zo goed zijn dat Zlatan gewoon gelijk had maar Van der Wiel heel erg verongelijkt ging zitten schelden. We zijn wel erg geneigd om aan te nemen dat Zlatan fout zat, puur vanwege het hogere knuffelgehalte van Van der Wiel?

Het verhaal klinkt misschien wat tegenstrijdig, maar uiteindelijk zijn we het toch wel met elkaar eens
[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 21-03-2016 10:05 ]
Normaal is een coach dan op korte termijn vertrokken, maar ik ben bang dat dit nu niet zo zal zijn. 
http://www.fcupdate.nl/vo...senal-heeft-wenger-nodig/
http://www.fcupdate.nl/vo...senal-heeft-wenger-nodig/
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Huh? Het enige echte MOTD topic - Deel I in het Non-Windows Operating systems forumdeel??? Het is toch wel zorgelijk dat ik eerst dacht dat het over BBC's Match of the Day ging 
Remi Garde al weer weg bij Aston Villa. Men denkt wel eens dat er wanbeleid is bij Newcastle United (en terecht), maar Aston Villa is nog een graadje erger...
Remi Garde al weer weg bij Aston Villa. Men denkt wel eens dat er wanbeleid is bij Newcastle United (en terecht), maar Aston Villa is nog een graadje erger...

https://twitter.com/FCBarcelona/status/715830308445270017
http://www.dailymotion.co...-commemorate-cruyff_sport
Het 'speciale' Barca shirt voor morgen

[ Voor 27% gewijzigd door apis29 op 01-04-2016 17:10 ]
Lekker trainingspotje voor Chelsea, Aston Villa komt er niet aan te pas. Inmiddels 0-4 en een rode kaart voor Villa.
Wel beetje vreemde zaak. Waar Hutton 2de geel krijgt en er met rood af mag, werd in de eerste helft overduidelijk de hand boven Fabregas' zijn hoofd gehouden toen, want dat was duidelijk een 2de geel waard.
Dus in die zin wordt Villa best benadeeld.
Dus in die zin wordt Villa best benadeeld.
Wat een goal van Ribery
Bizar knappe omhaal.
Waarom hebben ze de sponsors niet weg gelaten, jammer.apis29 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 17:08:
[afbeelding]
https://twitter.com/FCBarcelona/status/715830308445270017
http://www.dailymotion.co...-commemorate-cruyff_sport
Het 'speciale' Barca shirt voor morgen![]()
"OMG, where can I buy it!?"
Precies, 'Gràcies Johan' op de plek van Qatar Airways had pas een speciaal shirt geweest. Nu als je er over nadenkt kan je van de kant van de sponsor ook wel begrijpen dat je precies bij de clásico er nou ook wel op wilt blijven (maar dat had ook op de rug gekund mits de regels het toelaten natuurlijk).Deadsy schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 16:02:
[...]
Waarom hebben ze de sponsors niet weg gelaten, jammer.
Er zijn geloof ik Spaanse clubs met sponsors op de achterkant.apis29 schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 17:03:
[...]
Precies, 'Gràcies Johan' op de plek van Qatar Airways had pas een speciaal shirt geweest. Nu als je er over nadenkt kan je van de kant van de sponsor ook wel begrijpen dat je precies bij de clásico er nou ook wel op wilt blijven (maar dat had ook op de rug gekund mits de regels het toelaten natuurlijk).
En ik denk dat je er met de sponsor wel uit was gekomen, de club en het shirt hadden op die manier flink wat extra aandacht gekregen en er was echt wel media geweest die zou zeggen dat er normaal Qatar Airways had gestaan.
Heeft 'ie gedaanColtrui schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 15:53:
[...]
Netjes ja. Hopelijk speelt ie nu eens een wedstrijd uit
De scheids was wel een aanfluiting zeg.. man man man
Inderdaad zeg, zag een samenvatting langskomen net, best een zieke goal
Norwich City wint de zespunter tegen Newcastle. Met het gelijkspel van Sunderland een goede zaterdag. Laatste minuut goal, eindelijk zit het eens mee
Bewuste goal van Ribery
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=UNYCWR5u7uE]
Edit: beter filmpje zonder grafherrie.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=UNYCWR5u7uE]
Edit: beter filmpje zonder grafherrie.
[ Voor 41% gewijzigd door Krukar op 02-04-2016 18:13 ]
Leuke wedstrijd, Liverpool - Spurs. Beide ploegen willen winnen, beide ploegen krijgen kansen.
Hilarisch dat Newcastle gewoon in de blessuretijd verliest. Degradatie zit er dik in. Volgens mij past dat niet helemaal in hun budget.
Uitverkoop in de zomer. Of zoveel mogelijk bij elkaar houden om na 1 jaar weer te promoveren.Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 19:15:
Hilarisch dat Newcastle gewoon in de blessuretijd verliest. Degradatie zit er dik in. Volgens mij past dat niet helemaal in hun budget.
Helaas maar een gelijkspel geworden, maar das nog altijd beter dan dat spurs wint.RoD schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 18:58:
Leuke wedstrijd, Liverpool - Spurs. Beide ploegen willen winnen, beide ploegen krijgen kansen.
Indrukwekkend, Camp Nou. Mooi eerbetoon aan Cruijff
Indrukwekkend de opkomst bij Barca - Real. In het buitenland weten ze goed hoe je helden moet eren. In Nederland lijken we vaak wat meer bescheiden. Fijn trouwens dat de wedstrijd op het open kanaal van Ziggo Sport te zien is
Die schreeuwers die heb je daarentegen dan wel echt overal. Jammer. Daarvoor mag je van mij ook een levenslang stadionverbod krijgen. Of TBS. Je bent een volwassen man en dan kan je niet even stil zijn

Weer zat vervelende overtredingen en theater van beide kanten. Hopelijk beginnen ze straks met voetballen.
Twee rode kaarten en acht geel, is mijn voorspelling.
Twee rode kaarten en acht geel, is mijn voorspelling.
Real speelt te veel op de counter. Ik heb het idee dat het gewoon 1-0 voor Barca wordt en het een matige wedstrijd blijft.
Wedstrijd is bij vlagen leuk maar blijft voor het grootste gedeelte vrij waardeloos. Het toppunt was de kaart voor Suarez op de vermeende overtreding op Pepe, waarbij hij hem niet eens raakte. Enfin.
⏩ PVOutput☀️
Ronaldo houdt Alba vast, maar Real krijgt een vrije trap. Logisch.

...
Pff wel moeilijk kijken dit, commentaar is erg Barca gericht.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Verschrikkelijk jaFaddermakker schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 21:13:
Pff wel moeilijk kijken dit, commentaar is erg Barca gericht.
Siert is al verschrikkelijk maar met Aad erbij helemaal! En dan ook nog van Hanegem....man man man...
Float like a butterfly, sting like a bee.
Valt wel mee met Sierd hoor. Als CR7 zou scoren schreeuwt ie gewoon net zo hard als dat Messi zou scoren.
Dat Ramos nog in het veld staat haha.
...
Ramos speelt echt met vuur zeg. Ontsnapt voor de 2e keer al aan geel.
Dit dus.Luxicon schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 21:41:
Dat Ramos nog in het veld staat haha.
[ Voor 54% gewijzigd door Quad op 02-04-2016 21:41 ]
⏩ PVOutput☀️
Lekkere aanval van Barca zeg. Messi stift 'm bijna in de kruising
Zo, lekkere aanval van Barca. Mooie stiftje van Messi, en goede redding. 
Heerlijk dit, 1-0.
Heerlijk dit, 1-0.
[ Voor 17% gewijzigd door Luxicon op 02-04-2016 21:45 ]
...
Oh hoi Johnny! :W
⏩ PVOutput☀️
Hier moet je als Real van balen. Een goal tegen uit een corner tegen Barca. Als er nou iets te voorkomen is moet het dat wel zijn.
Idd, hoe is het mogelijkQuad schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 21:45:
Oh hoi Johnny! :W
Ze hoeven er in principe maar eentje tegen te houden, en dat is Pique. Maarja, dat is nou ook weer iemand die je niet zomaar tegenhoudt.Fleximex schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 21:46:
Hier moet je als Real van balen. Een goal tegen uit een corner tegen Barca. Als er nou iets te voorkomen is moet het dat wel zijn.
Beetje pech ook, goeie loopactie en die bal valt precies goed.
Maargoed, 1-0. Fijn, goed voor de wedstrijd. Real moet komen, waarschijnlijk wat meer ruimte op het veld, etc.
De kans is daardoor wel 10x groter dat Barca op 2-0 komt dat het 1-1 wordt. Dus ja, het spel gaat wel wat meer op en neer en is leuker voor het oog. Maar ik denk dat het nu al gespeeld isRoD schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 21:48:
[...]
Maargoed, 1-0. Fijn, goed voor de wedstrijd. Real moet komen, waarschijnlijk wat meer ruimte op het veld, etc.

Edit:
En dan zul je net zien

1-1 dus...
[ Voor 5% gewijzigd door Fleximex op 02-04-2016 21:51 ]
Nou, niet dusFleximex schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 21:50:
[...]
De kans is daardoor wel 10x groter dat Barca op 2-0 komt dat het 1-1 wordt. Dus ja, het spel gaat wel wat meer op en neer en is leuker voor het oog. Maar ik denk dat het nu al gespeeld is
Wat een loopactie.
Geen idee, moest wel ff grinniken.
Verrekte mooie goal van Real, lekkere actie van Marcelo ook.
⏩ PVOutput☀️
Lekker verdedigd van Pique trouwens. Zo zie je dat Pepe en Pique zich kinderlijk eenvoudig in de lure laten leggen. En dan zeuren we altijd over het niveau in Nederland.
Mwoah, je staat daar wel tegenover aanvallers en middenvelders die 10x beter zijn dan wat er in de Eredivisie spelen.Fleximex schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 21:55:
Lekker verdedigd van Pique trouwens. Zo zie je dat Pepe en Pique zich kinderlijk eenvoudig in de lure laten leggen. En dan zeuren we altijd over het niveau in Nederland.
⏩ PVOutput☀️
Dan zouden die verdedigers toch ook 10x beter moeten zijn?Quad schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 21:57:
[...]
Mwoah, je staat daar wel tegenover aanvallers en middenvelders die 10x beter zijn dan wat er in de Eredivisie spelen.
Anders gezegd: Het kan overal gebeuren. Als er geen fouten gemaakt worden dan worden er ook geen goals gemaakt.
Nou laat de discussie maar los.. Wtf! Onterecht afgekeurde goal van Bale..

⏩ PVOutput☀️
Scheidsrechters zijn overal slecht. Barcelona heeft thuis altijd de scheids mee tegen Real. Zul je zien dat ondanks dat Real nu beter in de wedstrijd zit Barca dadelijk 2-1 maakt en de wedstrijd wint.
Jep en daar is de tweede geel. Dit zag je echt aankomen. Dit gebeurt zo vaak in de Classico de laatste jaren. Lijkt het effe gelijk op te gaan en verspeelt Real het (soms mede door de scheids).
Edit: Misschien moet ik mijn mond maar houden lol
1-2
Jep en daar is de tweede geel. Dit zag je echt aankomen. Dit gebeurt zo vaak in de Classico de laatste jaren. Lijkt het effe gelijk op te gaan en verspeelt Real het (soms mede door de scheids).
Edit: Misschien moet ik mijn mond maar houden lol

1-2
[ Voor 41% gewijzigd door Fleximex op 02-04-2016 22:14 ]
Niks aan de hand, Alba springt niet eens en laat zich vallen.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Nou doei Ramos. :W
⏩ PVOutput☀️
Zo, dat werd tijd. Eindelijk met rood eraf.
...
Het was wel leunen van Bale, hij zette eerst z'n elleboog op Alba. Maar het was licht. Twijfelgevalletje imo. In Engeland zou het in ieder geval niet afgekeurd worden.
Ramos moet er af, terecht lijkt me.
Ramos moet er af, terecht lijkt me.
Haha, karma!!!

⏩ PVOutput☀️
Zoveel deed Suarez daar niet. Was niet echt een harde duw. Arbitrage: matig.
Edit: verkeerd gelezenFleximex schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 22:17:
Zoveel deed Suarez daar niet. Was niet echt een harde duw. Arbitrage: matig.
[ Voor 13% gewijzigd door Terranova op 02-04-2016 22:18 ]
Ik vind het overigens jammer dat ze bij Barca, als het niet loopt, ze allemaal als klootzakjes gedragen. Zelfs Messi en Iniesta doen dan soms ook mee in het over de grond rollen en kaarten aannaaien/vragen.
Ja zeker Messi was een tegenvaller vandaag.
Slechte pot, en dat op zo'n avond. Gelijkspel was de verhouding, maar het was niet echt een Clasico waardig.
Slechte pot, en dat op zo'n avond. Gelijkspel was de verhouding, maar het was niet echt een Clasico waardig.
Ik zou trouwens de goals van Real terug kijken. Bij beide goals (1. Pique, 2. Dani Alves) gaat de verdediger de lucht in zit er dramatisch naast. Dat kan toch niet op dit niveau.
En op zo'n avond maakt Ronaldo mij toch blij.. Vies goaltje op deze (enigzins) belangrijke avond voor Barca.
Het is wel een kwaliteit, niks van hem zien en toch op dat moment daar zijn.
Het is wel een kwaliteit, niks van hem zien en toch op dat moment daar zijn.
Het eerbetoon aan Theo Bos in de Gelredome vond ik anders ook behoorlijk indrukwekkend, voor Gelredome begrippen, maar ook die van Di Tomasso bij Utrecht was erg mooi. Maar met een stadion als Camp Nou kun je nu eenmaal dit soort dingen doen. Zo'n stadion hebben wij gewoon niet.Fleximex schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 20:29:
In Nederland lijken we vaak wat meer bescheiden.
Verder vond ik het niet zo'n goede wedstrijd, maar wel lekker gewonnen. Kampioenschap zal wel moeilijk worden, maar tweede plek moet gewoon!
http://www.thetimes.co.uk...p-or-ts-st-ar-s-dth0sw0mr
Ben benieuwd wat we hier nog over gaan horen. En wanneer.
Er zijn namelijk ook al vaker sterke geruchten geweest dat Barca, Real en het Spaanse elftal een tijdje terug ook doping gebruikte. En vroeger (jaren 60, 70 en 80) gebruikte veel teams/spelers doping. Maar daar hoor je toch ook niet veel over ondanks dat dat al verjaard is.
Ben benieuwd wat we hier nog over gaan horen. En wanneer.
Er zijn namelijk ook al vaker sterke geruchten geweest dat Barca, Real en het Spaanse elftal een tijdje terug ook doping gebruikte. En vroeger (jaren 60, 70 en 80) gebruikte veel teams/spelers doping. Maar daar hoor je toch ook niet veel over ondanks dat dat al verjaard is.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - deel 2
Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - deel 2