Nou nou wat een persoonlijke aanvallen weer, upgrade, meer over mij.Kaap schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 22:12:
Toch zie ik die wedstrijden.. En zie ik voornamelijk anti-voetbal met sporadisch flitsende counters leunend op vooral 3 spelers met een gigantische dosis geluk. Misschien zie jij iets heel anders omdat je je eigen club gewent bent, wat kwalitatief nog veel minder is. In die zin is Leicester natuurlijk een upgrade voor je eigen standaard.
Grote kans dat ze volgend seizoen gewoon in de middenmoot zitten danwel degradatie spelen.
Iedereen weet dat ik Arsenal en Wenger gewoon afbrandt op hun prestaties. Ze moeten het zelf doen. Van jaloezie is geen sprake. Liever dat we het zelf doen.
[...]
Geen afgunst hoor. Ik vind het juist heel leuk voor Leicester als ze kampioen worden. Mooi droomseizoen voor de club en de fans.
Ik gaf alleen mijn mening over hun voetbal. Waarom zou ik daar geen mening over mogen hebben? Beetje jammer om dan gelijk proberen af te serveren op zon manier.\. Zegt meer over jou dan vrees ik.
Als je bang bent dat Leicester volgend jaar niks meer is en het Engels voetbal geen goed doet dan kan ik je wel begrijpen. Nu stel je dat ze het vanwege het voetbal eigenlijk niet verdienen en dat niemand er naar wil kijken. Dat klinkt niet als gunnen maar als afgunst. Maar ik zal je latere post voor waar aannemen, het zal de formulering geweest zijn.
Persoonlijk vind ik het gewoon erg jammer dat zelfs nu Arsenal de andere grote clubs achter zich weet te houden ze er mogelijk toch nog naast gaan grijpen. Dat moet je toch helemaal knettergek van worden?
Aan de andere kant, die zure slaapzak doet dat keer op keer helemaal zelf. Wat dat betreft kan ik mij aardig vinden in jouw stelling dat je er een bebost kampioenschap voor over hebt als dat verandering oplevert.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8