[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 30 Laatste
Acties:
  • 68.642 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Topicstarter
Kaap schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 22:12:
Toch zie ik die wedstrijden.. En zie ik voornamelijk anti-voetbal met sporadisch flitsende counters leunend op vooral 3 spelers met een gigantische dosis geluk. Misschien zie jij iets heel anders omdat je je eigen club gewent bent, wat kwalitatief nog veel minder is. In die zin is Leicester natuurlijk een upgrade voor je eigen standaard.

Grote kans dat ze volgend seizoen gewoon in de middenmoot zitten danwel degradatie spelen.

Iedereen weet dat ik Arsenal en Wenger gewoon afbrandt op hun prestaties. Ze moeten het zelf doen. Van jaloezie is geen sprake. Liever dat we het zelf doen.

[...]

Geen afgunst hoor. Ik vind het juist heel leuk voor Leicester als ze kampioen worden. Mooi droomseizoen voor de club en de fans.

Ik gaf alleen mijn mening over hun voetbal. Waarom zou ik daar geen mening over mogen hebben? Beetje jammer om dan gelijk proberen af te serveren op zon manier.\. Zegt meer over jou dan vrees ik.
Nou nou wat een persoonlijke aanvallen weer, upgrade, meer over mij. :?

Als je bang bent dat Leicester volgend jaar niks meer is en het Engels voetbal geen goed doet dan kan ik je wel begrijpen. Nu stel je dat ze het vanwege het voetbal eigenlijk niet verdienen en dat niemand er naar wil kijken. Dat klinkt niet als gunnen maar als afgunst. Maar ik zal je latere post voor waar aannemen, het zal de formulering geweest zijn. :)

Persoonlijk vind ik het gewoon erg jammer dat zelfs nu Arsenal de andere grote clubs achter zich weet te houden ze er mogelijk toch nog naast gaan grijpen. Dat moet je toch helemaal knettergek van worden?

Aan de andere kant, die zure slaapzak doet dat keer op keer helemaal zelf. Wat dat betreft kan ik mij aardig vinden in jouw stelling dat je er een bebost kampioenschap voor over hebt als dat verandering oplevert. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:27
Gonadan schreef op zondag 06 maart 2016 @ 19:19:
[...]
Maar ik zal je latere post voor waar aannemen, het zal de formulering geweest zijn. :)
Heel goed d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:31
Friespeuk schreef op zondag 06 maart 2016 @ 17:40:
[...]

Onnodig zo'n opmerking. Laten we het hier gezellig houden.

[video]
Hij ging wel erg gemakkelijk neer; heel veel contact was er niet.
Ben het met je eens, wat Kane daar deed doe je niet. Die kon zo met Juve mee doen tegen Bayern.. met zo'n actie heb je direct: de nerd van de wedstrijd medaille gekregen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Topicstarter
Heb jij het gevoel dat ze bij Arsenal daadwerkelijk zouden overwegen Wenger eruit te zetten? Ik ben inhoudelijk niet heel erg op de hoogte hoe de verhoudingen nu liggen maar voor mijn gevoel zullen ze hem nooit vervangen. Hopelijk zit ik er naast. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

http://www.skysports.com/...-card-frustrates-van-gaal

Van Gaal is ook weer lekker bezig, een ervarener scheidsrechter zou Mata geen tweede geel hebben gegeven en zou rekening hebben moeten houden met dat Mata nog nooit rood zou hebben gehad _o- .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:56
Friespeuk schreef op zondag 06 maart 2016 @ 17:40:
[...]

[video]
Hij ging wel erg gemakkelijk neer; heel veel contact was er niet.
Vond ik ook, ik zag het bij MOTD. Slim is het niet, maar vooral op de beelden van achteren zag je dat Kane ook gewoon over hem heen had kunnen springen, maar hij liet z'n benen min of meer hangen/slepen waardoor het een overtreding leek. Maar hij werd idd heel licht geraakt en kon makkelijk opspringen en doorgaan. Maar die Kane heeft er wel een handje van, van dat soort dingen. Vind het echt een super irritante vent. Die ene schoot ie wel weer geweldig binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:34

Vos

AFCA

chim0 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 20:05:
[...]

Vond ik ook, ik zag het bij MOTD. Slim is het niet, maar vooral op de beelden van achteren zag je dat Kane ook gewoon over hem heen had kunnen springen, maar hij liet z'n benen min of meer hangen/slepen waardoor het een overtreding leek. Maar hij werd idd heel licht geraakt en kon makkelijk opspringen en doorgaan. Maar die Kane heeft er wel een handje van, van dat soort dingen. Vind het echt een super irritante vent. Die ene schoot ie wel weer geweldig binnen.
Dit inderdaad. Maar als Arsenal fan zijnde mag je het niet zeggen want dan speel je een fanboy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gonadan schreef op zondag 06 maart 2016 @ 19:37:
[...]

Heb jij het gevoel dat ze bij Arsenal daadwerkelijk zouden overwegen Wenger eruit te zetten? Ik ben inhoudelijk niet heel erg op de hoogte hoe de verhoudingen nu liggen maar voor mijn gevoel zullen ze hem nooit vervangen. Hopelijk zit ik er naast. :P
Helaas, je zit er niet naast ;) Kroenke, Gazidis en Wenger zijn 2(3) handen op 1 buik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
McLaren ontslagen bij Newcastle en Benitez is de vervanger.

Die Benitez heeft echt een goede zaakwaarnemer want hij heeft direct een contract voor 3 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Voor deze keer ben ik voor Norwich.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Deadsy schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 19:15:
McLaren ontslagen bij Newcastle en Benitez is de vervanger.

Die Benitez heeft echt een goede zaakwaarnemer want hij heeft direct een contract voor 3 jaar.
Is dat zo gek vind je? Hij komt net bij Real Madrid vandaan. :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Luxicon schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 14:16:
[...]

Is dat zo gek vind je? Hij komt net bij Real Madrid vandaan. :P
:P Bij Newcastle hebben ze al uitspraken gedaan over dat ze een Europese top trainer binnen hebben gehaald etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 14:10:
Voor deze keer ben ik voor Norwich.... :+
Ik ook :+

Je ziet trouwens weer dat Fernandinho met veel viezigheid wegkomt, een type Mascherano die je eigenlijk preventief geel moet geven aan het begin van de wedstrijd en bij elke kans de tweede geel geven.

Edit: 0-0, knappe prestatie van Norwich City, mooi was het niet maar erg belangrijk om een punt te houden :)

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 12-03-2016 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Zo, Barcelona gaat los, Messi (maar ook andere spelers) op dreef. Het staat nu 4-0 na 40 minuten.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-09 15:09
De scheids bij Stoke - Southampton is zo slecht dat de commentator helemaal los gaat en hem echt hard afkraakt :P
Gelijk heeft ie wel. Ook weer 5 minuten extra tijd trouwens. Ik snap niet dat dat zo verschilt met Nederland altijd. Hoezo zijn daarvoor in Engeland andere regels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Prachtige goal van Lukaku bij Everton - Chelsea. Mooie solo en keurig afgewerkt. Echt een topper!

En nu beslist hij hem ook nog! 2-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Costa rood, verrassend ;). Maar zag ik daar een poging tot beet? Misschien die man ook maar eens opnemen voor een onderzoekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Velen vinden Robben zo geweldig.. Ribery is toch 10 klassen beter :D OMFG _/-\o_
Momenteel speelt die vent toch veel mooier dan Ronaldo. Hopelijk kan 'ie Juve een flink pak slaag geven!

Hoorde dat Lewandowski minder productief is als Robben speelt. Het blijft ook een arrogante vent.. Müller begint ook al op zoiets te lijken. Alles maar op willen eisen.

[ Voor 31% gewijzigd door Mosin op 12-03-2016 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je ziet geen rode huid bij Barry, dus meer dan een zuigzoen zal het niet geweest zijn ;) . Maar het zat er aan te komen, zeker bij de frustratie met de 2-0 voor Everton. Mooie goals van Lukaku, vooral die solo van de 1-0, wat een kracht en kalmte.

Barry trouwens ook rood een paar minuten later, dombo's. Scheidsrechter kon niets anders doen.

Opvallend: John Stones, waar men 50 miljoen voor vroeg en waar Chelsea en nog een paar clubs op jaagden, al een aantal wedstrijden op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gadver, ga ik in de 70ste minuut de kleine op bed liggen, kom ik 17 minuten later terug, 2 goals en rood voor misfit Costa gemist :+

Over en uit. Chelsea dus sowieso geen enkele prijs meer mogelijk dit seizoen en europees voetbal is nog maar afwachten.

[ Voor 31% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-03-2016 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:47

Quad

Doof

Barry laat zich niet kisten. Blijft opvallend rustig tegen Costa daarzo.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik verwacht toch wel een onderzoek vanuit de FA naar het gedrag van Costa deze wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je ziet niets bij Barry op zijn huid, ook geen reactie welke bij een beet zeker zou volgen, en achteraf geen klachten of commentaar van Barry, Martinez etc. Ik denk niet dat er verder wat op volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Doelde ook niet specifiek op dat incident. Als de FA de rest van de wedstrijd eens zou bekijken. Meneertje heeft zich een hele wedstrijd weer eens van zijn beste kant laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

M'n moeder heeft het incident van Diego Costa ook gezien, ze vindt hem maar een eng mannetje.😂 En dat hij aangeklaagd moet worden voor zijn bijtpoging.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Topicstarter
gambieter schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 23:25:
Je ziet niets bij Barry op zijn huid, ook geen reactie welke bij een beet zeker zou volgen, en achteraf geen klachten of commentaar van Barry, Martinez etc. Ik denk niet dat er verder wat op volgt.
Eigenlijk toch best sneu. Als je raak bijt valt de hele wereld over je heen maar mis je dan is er ineens niets aan de hand. Terwijl bij andere overtredingen als een slag of elleboog de intentie al voldoende is.

De hypocrisie is het voetbal niet vreemd. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hoe wil je bewijzen dat hij wilde bijten? De kaakbeweging is hetzelfde voor een zuigzoen. Je moet namelijk wel aannemelijk kunnen maken dat er intentie was.

Bij een elleboog is dat een stuk makkelijker, en bij Hannibal Suarez ook ;)

Edit: Barry zegt dat Costa niet heeft gebeten. Nu is er genoeg in Costa's gedrag om hem aan te pakken zonder het vampiertje ;)

[ Voor 28% gewijzigd door gambieter op 13-03-2016 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Topicstarter
gambieter schreef op zondag 13 maart 2016 @ 12:32:
Hoe wil je bewijzen dat hij wilde bijten? De kaakbeweging is hetzelfde voor een zuigzoen. Je moet namelijk wel aannemelijk kunnen maken dat er intentie was.

Bij een elleboog is dat een stuk makkelijker, en bij Hannibal Suarez ook ;)

Edit: Barry zegt dat Costa niet heeft gebeten. Nu is er genoeg in Costa's gedrag om hem aan te pakken zonder het vampiertje ;)
Ik hoef niets te bewijzen, daar zijn tuchtcommissies en aanverwanten voor. Ik verbaas mij slechts over het tempo waarmee het weggewuifd wordt. Zeker bij iemand met zo'n reputatie. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Irritant die keeper van Watford die al vanaf minuut 1 aan het tijdrekken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gonadan schreef op zondag 13 maart 2016 @ 15:17:
Ik hoef niets te bewijzen, daar zijn tuchtcommissies en aanverwanten voor. Ik verbaas mij slechts over het tempo waarmee het weggewuifd wordt. Zeker bij iemand met zo'n reputatie. ;)
Dan zou ik het insinueren willen noemen van de Costa-haters. Het is namelijk geen "wegwuiven" maar gewoon kijken naar wat er gebeurd is, en naar de reacties van Barry en Costa. Maar goed, Costa is perfect als "villain".

Ik ben trouwens benieuwd naar de beelden van Arsenal-Watford. Op Sky gaven ze aan dat Gabriel donkerrood had moeten hebben voor een beenbrekende tackle op Deeney, die mazzel zou hebben nog verder te kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Donkerrood is overdreven...rood had gekund, maar je ziet ze erger waar ze er mee weg komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bestaan er ook Costa voorstanders dan? Mijn inziens moet je behoorlijk beperkt zijn wil je het gedrag van Costa als normaal of fatsoenlijk beschouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

PSG op 9-0, nog heel even te gaan.

Ohhh wat een missers op de 10.

[ Voor 45% gewijzigd door Vos op 13-03-2016 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vos schreef op zondag 13 maart 2016 @ 15:45:
PSG op 9-0, nog wat tijd te gaan.
9-0 pardon? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op zondag 13 maart 2016 @ 15:44:
Bestaan er ook Costa voorstanders dan? Mijn inziens moet je behoorlijk beperkt zijn wil je het gedrag van Costa als normaal of faysoenlijk beschouwen.
Er zijn ook nog zat Suarez voorstanders, en die mag ook allang geen krediet meer hebben... Costa is dom omdat hij de balans niet kan vinden als het niet lekker gaat en zijn team benadeeld. Hij is een Jeckyl en hyde figuur waar de Hyde te vaak overheerst.

Denk aan een Van Bommel of Nigel de Jong. Op hun best stofzuigers op het middenveld en op het randje maar heel nuttig, op hun slechte dagen kaartenmachines die het team benadeelden. Als ze jong en fit zijn, dan kunnen ze de balans beter houden dan als ze ouder/geblesseerd zijn en net te laat gaan komen.

Zijn er Van Bommel fans? Vast en zeker, hoe bloedirritant hij ook was. Als Costa bij Arsenal had gespeeld was je milder geweest, want dan was hij "jullie" spits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:16
En PSG is ook kampioen geworden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Helaas, ik zou die vent absoluut niet bij Arsenal willen zien.

Echter zie je wel degelijk Chelsea fans het gedrag van Costa afkeuren. Gisteren helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Capacitor schreef op zondag 13 maart 2016 @ 15:52:
En PSG is ook kampioen geworden toch?
Ja, +25 met 8 potten te gaan.

Arsenal uit de FA, had wel paar rondes eerder mogen gebeuren. Dan hadden ze misschien nog iets kunnen doen in de PL.

[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 13-03-2016 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Topicstarter
gambieter schreef op zondag 13 maart 2016 @ 15:42:
Dan zou ik het insinueren willen noemen van de Costa-haters. Het is namelijk geen "wegwuiven" maar gewoon kijken naar wat er gebeurd is, en naar de reacties van Barry en Costa. Maar goed, Costa is perfect als "villain".

Ik ben trouwens benieuwd naar de beelden van Arsenal-Watford. Op Sky gaven ze aan dat Gabriel donkerrood had moeten hebben voor een beenbrekende tackle op Deeney, die mazzel zou hebben nog verder te kunnen gaan.
Ik beschouw mijzelf niet als Costa hater, ik sta redelijk neutraal. In het begin was ik zelfs enigszins fan van hem, tot hij vaker maf dan goed was. Wat anderen ervan vinden of gevoeld hebben zie ik niet terug in de beelden, daar is een beweging die betekent dat ze samen gaan douchen of hij probeert gewoon te bijten. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op zondag 13 maart 2016 @ 15:52:
Helaas, ik zou die vent absoluut niet bij Arsenal willen zien.
Ook niet als hij er 20 in zou leggen en de spits zou zijn die in de beslissende wedstrijden het verschil maakt tussen koploper en ver-achterliggende achtervolger? :p

Om het zo te zeggen, wat heb je liever, kampioen met Costa of 3e/4e zonder Costa? ;)
Echter zie je wel degelijk Chelsea fans het gedrag van Costa afkeuren. Gisteren helemaal.
Ik denk niet dat hij veel vrienden over heeft na gisteren, dat was gewoon heel dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zondag 13 maart 2016 @ 15:55:
[...]

Ook niet als hij er 20 in zou leggen en de spits zou zijn die in de beslissende wedstrijden het verschil maakt tussen koploper en ver-achterliggende achtervolger? :p

Om het zo te zeggen, wat heb je liever, kampioen met Costa of 3e/4e zonder Costa ;)
Giroud heeft er ook 20 in liggen, dus geen upgrade :+

Ook dan zou ik overigens nog steeds tegen zijn gedrag zijn. Hoort niet op het veld thuis, ook niet als het mijn eigen club is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Topicstarter
Nu wil je hem niet meer, maar als hij daar al had gespeeld en succes had behaald dan kijk je er toch anders naar. Dan ben je met geneigd ook goede kanten te zien.

Overigens vind ik het voorbeeld Suárez van hierboven geen goede vergelijking. Die vent is ook maf maar laat elke week nog zien hoeveel meerwaarde hij biedt. Daar slaat de balans tussen gek en geniaal heel anders uit dan bij Costa de afgelopen jaren.

[ Voor 43% gewijzigd door Gonadan op 13-03-2016 16:01 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op zondag 13 maart 2016 @ 15:58:
Giroud heeft er ook 20 in liggen, dus geen upgrade :+
Het gaat er om in welke wedstrijden ze het doen. Twintig goals tegen de kleintjes helpt je niet ;)
Ook dan zou ik overigens nog steeds tegen zijn gedrag zijn. Hoort niet op het veld thuis, ook niet als het mijn eigen club is.
Kijk naar een Cantona of een Keane. Verguisd bij alle andere clubs, maar niet ManU; als ze het bij Spurs of Arsenal of Liverpool hadden gedaan, dan hadden de ManU fans ze gehaat maar de fans van de club waar ze speelden niet. Dat zie je overal.

Kijk naar een Adam Johnson. Nu verguisd vanwege zijn seksuele activiteiten met een minderjarige en binnenkort in de cel, maar Sunderland liet hen gewoon spelen toen hij ze vertelde dat hij het niet gedaan had, en de fans waren blij met zijn goals. Nu hij bekend heeft, dan is het schande en klagen over Sunderland, maar ik vermoed dat het bij elke club zou kunnen zijn gebeurd.
Gonadan schreef op zondag 13 maart 2016 @ 15:59:
Overigens vind ik het voorbeeld Suárez van hierboven geen goede vergelijking. Die vent is ook maf maar laat elke week nog zien hoeveel meerwaarde hij biedt. Daar slaat de balans tussen gek en geniaal heel anders uit dan bij Costa de afgelopen jaren.
Dat is nou pas hypocriet. Het oordeel over het gedrag aanpassen aan het nut van de speler???

[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 13-03-2016 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zinloos om suggestief in te vullen hoe mensen in een what if scenario zouden reageren. Als we elkaar perse zo weg moeten zetten, dan mag hier niemand ooit nog iets veroordelend zeggen over een speler. Tenslotte had je hem verdedigd als die speler bij jouw club had gespeeld.

Vanaf nu houden we dat argument er dus standaard bij als antwoord. Toepasselijk op iedereen :)

[ Voor 15% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-03-2016 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Topicstarter
gambieter schreef op zondag 13 maart 2016 @ 16:03:
Dat is nou pas hypocriet. Het oordeel over het gedrag aanpassen aan het nut van de speler???
Ik ga slechts mee in de lijn die jij inzette over het benadelen van het team afhankelijk van leeftijd. In die zijn heb je van een Costa veel meer 'last' dan van een Suárez.
Kaap schreef op zondag 13 maart 2016 @ 16:07:
Zinloos om suggestief in te vullen hoe mensen in een what if scenario zouden reageren. Als we elkaar perse zo weg moeten zetten, dan mag hier niemand ooit nog iets veroordelend zeggen over een speler. Tenslotte had je hem verdedigd als die speler bij jouw club had gespeeld.

Vanaf nu houden we dat argument er dus standaard bij als antwoord. Toepasselijk op iedereen :)
Komt het in discussies inderdaad wel angstig vaak op neer. Het is helaas lang niet altijd objectief. :)

Fabregas vind ik ook een pisvinger trouwens. :+

[ Voor 45% gewijzigd door Gonadan op 13-03-2016 16:11 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op zondag 13 maart 2016 @ 16:07:
Zinloos om suggestief in te vullen hoe mensen in een what if scenario zouden reageren.
Nee hoor. Je moet je alleen wel bewust zijn van hoe gekleurd de bril is waarmee alles bekeken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Als je wat verkeerds doet dan verlies je krediet, maar krediet kun je ook weer opbouwen.
Probleem met Costa is dat er om de haverklap wel weer wat gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zondag 13 maart 2016 @ 16:12:
[...]

Nee hoor. Je moet je alleen wel bewust zijn van hoe gekleurd de bril is waarmee alles bekeken wordt.
Volgens het " als hij bij jouw club speelde" argument is iedereen zijn bril gekleurd. Dat argument gaan we dus veelvuldig hergebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op zondag 13 maart 2016 @ 16:13:
Volgens het " als hij bij jouw club speelde" argument is iedereen zijn bril gekleurd. Dat argument gaan we dus veelvuldig hergebruiken.
De mate van gekleurdheid verschilt wel heel veel tussen fanboys en minder zwart-witte visies.

Je kunt de de bovenstaande redenering juist gebruiken om wat realistischer te zijn in de mening, als je dat wilt tenminste. Zo van "zou ik ook zo schreeuwerig zijn als hij bij mijn cluppie speelde?".

[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 13-03-2016 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Topicstarter
Doen alsof de gekleurde bril niet bestaat heeft ook geen zin, maar hij beïnvloed wel degelijk de meeste discussies. De één heeft last van Europees voetbal maar de ander mag niet klagen. Was het nu wel of geen rood. Alle scheidsrechters benadelen. Etc.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
En god forbid dat er zoiets als passie leeft bij voetbal. Past natuurlijk niet binnen het autistische spectrum van sommigen op dit forum :+

Sommigen zouden eens meer over voetbal etc blijven praten i.p.v. randzaken aan het persoonlijke adres van forum gebruikers aan te blijven kaarten.

[ Voor 35% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-03-2016 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Passie op het forum is OK, tribune-eencelligheid niet. Daar moet je dan proberen tussen te schipperen ;)

Watford doet Arsenal misschien wel een plezier, nu kunnen ze zich op de competitie focusen. Al schijnt Welbeck nu nachtmerries te moeten hebben wegens missen voor open doel? Net zo erg als Tadic gisteren tegen Stoke? :p
Vos schreef op zondag 13 maart 2016 @ 15:44:
Donkerrood is overdreven...rood had gekund, maar je ziet ze erger waar ze er mee weg komen.
Dit is de tekst op de BBC Sport pagina:
Tell you what, Gabriel is a very lucky boy. We're seeing replays of his challenge on Troy Deeney again. Both feet on the floor? Check. Landed on Deeney's shin? Check. Ref two yards away? Check. Andre Marriner didn't even blow for a foul though. Odd. Perhaps he was thinking about something else. Tonight's dinner. The US presidential election. The ultimate futility of life. We can only guess.
Auw, het sarcasme bijt meer dan een Costa of Suarez ;)

[ Voor 103% gewijzigd door gambieter op 13-03-2016 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:30
Hattrick van Zlatan in 10 min in kampioenswedstrijd gewonnen met 9-0. Iemand beelden?

https://www.youtube.com/watch?v=O14f02tj7Uo

[ Voor 37% gewijzigd door jaapstobbe op 13-03-2016 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Wow, PSG is kampioen. Wie had dat gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Topicstarter
Kaap schreef op zondag 13 maart 2016 @ 16:20:
En god forbid dat er zoiets als passie leeft bij voetbal. Past natuurlijk niet binnen het autistische spectrum van sommigen op dit forum :+
Uiteraard. Het is wel een goede om in het achterhoofd te houden. Passie is mooi zolang men maar niet de illusie gaat hebben dat we een 100% objectieve discussie voeren. :+
Sommigen zouden eens meer over voetbal etc blijven praten i.p.v. randzaken aan het persoonlijke adres van forum gebruikers aan te blijven kaarten.
Merk jij daar veel van dan? Ik vind het zelf meestal wel meevallen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

gambieter schreef op zondag 13 maart 2016 @ 16:22:

[...]

Auw, het sarcasme bijt meer dan een Costa of Suarez ;)
Boeit mij weinig wat zij zeggen. Recentelijk voor iets soortgelijks een rode kaart niet mee gekregen, zo gaat dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gonadan schreef op zondag 13 maart 2016 @ 16:58:
[...]
Merk jij daar veel van dan? Ik vind het zelf meestal wel meevallen.
offtopic:
Offtopic natuurlijk, maar zie de discussie waar je zelf aan deelgenomen hebt. Binnen no-time werd het meer een wedstrijdje proberen je discussie partners weg te zetten. Sommigen beschouwen forums nog steeds als een medium waar het doel is om strijd te voeren en te winnen door je discussiepartners onderuit te halen, af te schepen of weg te zetten. Het onderwerp van discussie is ondergeschikt en irrelevant. Beetje zoals 4chan ;)

[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-03-2016 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Topicstarter
Kaap schreef op zondag 13 maart 2016 @ 17:14:
offtopic:
Offtopic natuurlijk, maar zie de discussie waar je zelf aan deelgenomen hebt. Binnen no-time werd het meer een wedstrijdje proberen je discussie partners weg te zetten. Sommigen beschouwen forums nog steeds als een medium waar het doel is om strijd te voeren en te winnen door je discussiepartners onderuit te halen, af te schepen of weg te zetten. Het onderwerp van discussie is ondergeschikt en irrelevant. Beetje zoals 4chan ;)
offtopic:
Ik moest even teruglezen om te zien wat je bedoelt en ik denk dat ik hem begrijp. Al vind ik het in dit geval ook wel meevallen omdat het voort kwam uit de oprechte vraag of Costa überhaupt fans had.

Soms heb ik wel het gevoel dat er te snel gedacht wordt dat men beticht wordt van een gekleurde bril wat al snel tot verongelijktheid zorgt. Dat is jammer want meestal kost dat de discussie de kop.

Maar dat geldt net zo goed voor het wegzetten van een mening van iemand onder de noemer gekleurde bril zonder inhoudelijk op punten in te gaan.

Kijkt iemand Tottenham trouwens? Op basis van de statistieken lijkt het een aardige renwedstrijd. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Buiten het stadion inmiddels fans met elkaar op de vuist. Fans van dezelfde club, maar gescheiden door een diepe kloof. Alleen bij Arsenal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:00
Kaap schreef op zondag 13 maart 2016 @ 17:58:
Buiten het stadion inmiddels fans met elkaar op de vuist. Fans van dezelfde club, maar gescheiden door een diepe kloof. Alleen bij Arsenal.
:X dat is idd erg triest.

Wat ging er overigens mis tegen Watford, heb hem geskipt omdat ik een iets ander resultaat had verwacht.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Topicstarter
Kaap schreef op zondag 13 maart 2016 @ 17:58:
Wat is er aan de hand dan? De Nederlandse media vindt het niet zo interessant blijkbaar. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Gonadan schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:33:
[...]

Wat is er aan de hand dan? De Nederlandse media vindt het niet zo interessant blijkbaar. :P
2 groepen Arsenal supporters zaten te vechten met eromheen nog meer Arsenal supporters die hun zaten aan te moedigen.
Arsenal TV heeft het blijkbaar gefilmd maar ik betwijfel dat ze het gaan uitzenden.

Heb een beetje rond gezocht maar kon geen echte reden vinden voor het gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gonadan schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:33:
[...]

Sinds enige jaren is er een 2 deling onder de fans ontstaan. De WOB, Wenger Out Brigade, ontevreden over de prestaties. Willen change. Vinden dat Arsene moet vertrekken, maar tevens ook grooteigenaar Kroenke, omdat die geen emotionele band met de club heeft, slechts voor het geld bezig is.

De AKB is het pro-Wenger kamp. Echter zijn zij niet pro-bestuur en zien zij Kroenke ook als een probleem.

Nu dit seizoen eigenlijk de kers bovenop de taart van 10 jaar failure dreigt, te worden lopen de laatste weken de emoties hoog op. Vorig weekend ontstond er veel commotie toen Skysports inzoomde op een banner met daarop een tekst aan het adres van Arsene. O.a. Ian Wright begon toen de fans in kwestie te beschuldigen. Sindsdien is het haat en nijd overal. Ook de 2 recente beschuldigingen van Arsene aan het adres van de fans zijn niet in goede aard gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Topicstarter
Na het lezen van de post van deadsy wilde ik een grap maken over voor en tegenstanders van de slaapzak, is het nog echt ook. :D

Jij zit in WOB neem ik aan? Het is op zich wel eens tijd voor verandering, aangenomen dat de ambities hoger liggen dan dit. Het bestuur lijkt mij sowieso een probleem inderdaad, maar ik zie Wenger ook bij een ander bestuur niet ineens heel anders inkopen. Ook inschrijven dan maar? :P

Waar staat AKB voor?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 20:58
Arsene Knows Best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zat al aan iets met Arsene, Kroenke en dan een B-woord te denken. Bed of zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ik vind dit geen echt goede reden om met elkaar op de vuist te gaan.
Zouden deze gasten nu een stadion verbod krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Mooie wedstrijd toch wel in Manchester. Maar Payet (?) mocht er al af met rood, en die overtreding van Blind was er amper één te noemen. Mooie vrije trap uiteraard. Op het laatst nog een onterechte corner voor Westham.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Deadsy schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:49:
Ik vind dit geen echt goede reden om met elkaar op de vuist te gaan.
Zouden deze gasten nu een stadion verbod krijgen?
Combineer passie, die kloof en de emoties van de dag, en misschien drank, en je hebt een goede basis om te laten ontvlammen.
Gonadan schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:44:
Na het lezen van de post van deadsy wilde ik een grap maken over voor en tegenstanders van de slaapzak, is het nog echt ook. :D

Jij zit in WOB neem ik aan? Het is op zich wel eens tijd voor verandering, aangenomen dat de ambities hoger liggen dan dit. Het bestuur lijkt mij sowieso een probleem inderdaad, maar ik zie Wenger ook bij een ander bestuur niet ineens heel anders inkopen. Ook inschrijven dan maar? :P

Waar staat AKB voor?
Nah ik ben niet zozeer Wenger Out, maar zeker wel Kroenke Out. Dergelijke eigenaren zijn gewoon ongezond voor de sportieve prestaties. Ik wil veranderingen. Is dat met of zonder Wenger? Ik denk wel zonder Wenger, maar ik zou er geen groot bezwaar tegen hebben als hij het nog eens mag proberen onder een fatsoenlijk sportief prestatie gericht bestuur.

[ Voor 56% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-03-2016 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pff, ik zie net die tweede goal van Watford. Pareltje, maar wat voor snelheid zal die bal hebben gehad? Zo snoeihard, dat je bijna dankbaar moet zijn als keeper dat je die niet tegen je hand krijgt (of andere lichaamsdelen) :D

Dit is een andere visie op de Costa-affaire: Diego Costa behaviour shows he wants to leave Chelsea.
"Costa had exactly the same reputation at Atletico Madrid as he has developed in England," Kastrinakis said. "His behaviour over the last few months is purely to show Roman Abramovich that he wants out. "He wanted out last May. There were stories from various friends of his that he wanted to return to Atletico Madrid. It could have been done in January when Atletico made a bid, but Chelsea would not let him go.
Zou hij zo calculerend zijn? Of gewoon een kort lontje met een hele grote sportauto? :p

[ Voor 61% gewijzigd door gambieter op 13-03-2016 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-09 16:31

Baseman77

We move

gambieter schreef op zondag 13 maart 2016 @ 19:24:
Zou hij zo calculerend zijn? Of gewoon een kort lontje met een hele grote sportauto? :p
Volgens mij toch echt het laatste...
Ook tijdens zijn hele goede periodes bij zowel Atletico als Chelsea deed hij wel eens iets achterlijks. Zijn pure straatvechtersmentaliteit maakt hem aan de ene kant erg goed, aan de andere kant zorgt het (te) vaak voor kortsluiting (helemaal als het niet lekker loopt). Hiddink leek hem weer knap op de rit te hebben gekregen, maar gisteren sloeg hij weer eens ouderwets door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Leicester City ondertussen tegen New Castle UTD op een 1-0 voorsprong door een omhaal van Okazaki. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pfff, gelukkig dat mijn bezoek aan Leicester vandaag geen ongeluk bracht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Knap dat Leicester toch weer de volle 3 punten pakt. Nog 8 wedstrijden en 5 punten voorsprong. Ik heb niet helemaal duidelijk welke wedstrijden ze nog moeten. Of dat Tottenham een veel makkelijker programma heeft, maar gun het Leicester wel.

Toch denk ik dat de competitie voor hun 5 wedstrijden te lang duurt en ze het toch uit handen geven. Maar ik hoop van niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:14:
Knap dat Leicester toch weer de volle 3 punten pakt. Nog 8 wedstrijden en 5 punten voorsprong. Ik heb niet helemaal duidelijk welke wedstrijden ze nog moeten. Of dat Tottenham een veel makkelijker programma heeft, maar gun het Leicester wel.

Toch denk ik dat de competitie voor hun 5 wedstrijden te lang duurt en ze het toch uit handen geven. Maar ik hoop van niet!
De andere clubs moeten, Leicester moet niks. Da's een drukverschil, die in het voordeel van Leicester is. Ik hoop ook dat ze kampioen worden en dat zal ze ook wel lukken mits ze geen rare fratsen gaan uithalen of van plan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:56
Mosin schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:42:
[...]

Ik hoop ook dat ze kampioen worden
Nogmaals, met alle respect voor Leicester City, maar ik zou het een schande vinden als ze kampioen worden gezien de financiële mogelijkheden van sommige andere clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
chim0 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:53:
[...]

Nogmaals, met alle respect voor Leicester City, maar ik zou het een schande vinden als ze kampioen worden gezien de financiële mogelijkheden van sommige andere clubs.
En daarmee gelijk het bewijs dat niet alles te koop is. Je kan wel Martial kopen voor dik 80 miljoen, Maar Vardy koste slechts 1.2 miljoen. PEC Zwolle had hem nog kunnen betalen. Los van het salaris dan :+

De verschillen in kwaliteit in de PL zijn heel erg klein. Newcastle investeerde 100 miljoen en gaat gewoon degraderen. Terwijl Southampton 7e staat en nauwelijks investeerde. Daarnaast nog verkoop van sterspeler Schneiderlin. Voor mij hoeft het grote geld niet te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:21
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:20:
[...]

En daarmee gelijk het bewijs dat niet alles te koop is. Je kan wel Martial kopen voor dik 80 miljoen, Maar Vardy koste slechts 1.2 miljoen. PEC Zwolle had hem nog kunnen betalen. Los van het salaris dan :+

De verschillen in kwaliteit in de PL zijn heel erg klein. Newcastle investeerde 100 miljoen en gaat gewoon degraderen. Terwijl Southampton 7e staat en nauwelijks investeerde. Daarnaast nog verkoop van sterspeler Schneiderlin. Voor mij hoeft het grote geld niet te winnen.
Sluit ik me helemaal bij aan. Aankopen van "grote spelers"/ "grote namen" zeggen helemaal niets, of bijna niets en dat is ook logisch.
Voetballen doe je met zijn 11-en. Vaak presteren teams die 1 (of 2) "sterspelers" hebben, waarbij de rest van het elftal "in dienst speelt van" net zo goed of beter dan clubs waarbij het allemaal sterspelers zijn. (uitzonderingen daargelaten)

Investeringen zijn heel vaak gericht op "de beste speler op positie X", wanneer er veel geld uit te geven is, ipv een speler die zich juist heel goed mengt met het team en goed is op die positie. Zo vind ik het wel mooi ook dat verscheidene "koopclubs" het helemaal niet zo goed doen, ondanks de enorme schare aan (te) dure spelers, die ieder voor zich een mooie pot voetbal kunnen spelen, maar het blijkbaar lastig vinden dat samen met anderen te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:53
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:14:

Programma Leicester links, Tottenham rechts.

31 C Palace (u) Bournemouth (t)
32 Southampton (t) Liverpool (u)
33 Sunderland (u) Man Utd (t)
34 West Ham (t) Stoke (u)
35 Swansea (t) West Brom (t
36 Man Utd (u) Chelsea (u)
37 Everton (t) Southampton (t)
38 Chelsea (u) Newcastle (u)

Moet te doen zijn toch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:53:
[...]

Dit heeft niks met Leicester te maken, toch? Je hoeft je niet te verantwoorden voor het slechte beleid van de grote clubs! Als de grote clubs dit seizoen slim hadden ingekocht en de juiste trainer voor het team hadden staan, dan mag je jezelf terecht afvragen of Leicester eerste zou hebben gestaan. Het ligt in deze situatie meer aan de grote heren. Leicester profiteert gewoon uitstekend van hun falen.

Aan de ene kant kan ik me wel voorstellen wat je bedoeld. Eigenlijk wordt de PL gewoon voor lul gezet (als je het heel kritisch wil bekijken), alleen daar kan Leicester niks aan doen.. Ja verliezen, maar dat doen de anderen al :+
Leicester mag ook een voorbeeld voor anderen clubs zijn, maar waar clubs ook voor moeten oppassen is het doordrukken van dit soort dingen. Ik denk dat maar heeel weinig scouts de ''perfecte'' trainer voor hun club kunnen vinden. Het is vaak ook wel erg gelukkig.

[ Voor 14% gewijzigd door Mosin op 15-03-2016 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik moet v.d. Wiel hier toch wel gelijk geven hoor. Ik had Zlatan ook wat anders gezegd.
Lijkt me een vervelend ventje hoor als je 'm niet mag.
http://www.fcupdate.nl/vo...n-van-der-wiel-op-straat/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:00
Mosin schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:48:
Ik moet v.d. Wiel hier toch wel gelijk geven hoor. Ik had Zlatan ook wat anders gezegd.
Lijkt me een vervelend ventje hoor als je 'm niet mag.
http://www.fcupdate.nl/vo...n-van-der-wiel-op-straat/
Het is duidelijk wie de baas is bij PSG in het veld, van de Wiel moet simpelweg zijn plaats kennen.
Bijzonder dom overigens, juist nu met het gedoe met Aurier is er een kans voor hem om meer aan spelen toe te komen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Mosin schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 12:53:
[...]

Aan de ene kant kan ik me wel voorstellen wat je bedoeld. Eigenlijk wordt de PL gewoon voor lul gezet (als je het heel kritisch wil bekijken), alleen daar kan Leicester niks aan doen..
Dat gebeurt toch al doorlopend door de prestaties van het Engelse nationale elftal? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:53
Bossie schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:09:
[...]

Het is duidelijk wie de baas is bij PSG in het veld, van de Wiel moet simpelweg zijn plaats kennen.
Bijzonder dom overigens, juist nu met het gedoe met Aurier is er een kans voor hem om meer aan spelen toe te komen.
Dit is wel gewoon misplaatste arrogantie van Zlatan hoor.
Van de Wiel reageert eerst nog normaal maar als je dan zo'n opmerking terug krijgt snap ik het wel.

Maarja Zlatan is Zlatan, die is groter dan iedereen en daar moet je niet tegenin gaan. anders krijg je dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Bossie schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:09:
[...]

Zlatan is gewoon een kleuter. Als iemand ''fuck off'' tegen mij zegt draai ik mijn nek er niet voor om.
v.d. Wiel reageert netjes en dat 'ie fuck off zegt is gewoon normaal.. Problemen maken om niks, maar Zlatan zal wel vaker irritant naar hem zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Mosin op 18-03-2016 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-09 15:09
Dat Leicester. Het heeft ook gewoon het geluk van een kampioen, want ze hadden makkelijk een goal tegen kunnen krijgen tegen Palace. Maar ze blijven strijden en dwingen daardoor dat geluk zo af. Ontzettend knap dat ze vaak met 0-1 weten te winnen. En dat terwijl ze toch niet overdreven verdedigend spelen. In balbezit rent iedereen namelijk wel mee naar voren en is er het risico dat ze zelf tegen een counter aanlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mooi inderdaad. Ze schijnen zat kansen te hebben gehad om er 2-0 van te maken, maar goed, de overwinning is wat telt d:)b

En Norwich City eindelijk de 0 gehouden in een uitwedstrijd en met 0-1 tegen West Brom gewonnen *O* . Als Newcastle en Sunderland nou morgen gelijk spelen in hun derby, dan zou dat zelfs een extra goed weekend zijn :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Topicstarter
Mosin schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:28:
Zlatan is gewoon een kleuter. Als iemand ''fuck off'' tegen mij zegt draai ik mijn nek er niet voor om.
v.d. Wiel reageert netjes en dat 'ie fuck off zegt is gewoon normaal.. Problemen maken om niks, maar Zlatan zal wel vaker irritant naar hem zijn.
Nee, Zlatan is gewoon een alfapikkie, V. d. Wiel is hier de kleuter. Om een wissel gaan vragen omdat je een woordenwisseling hebt, hoe oud ben je. :')

Volgens mij heb je vaak genoeg wat herrie tussen spelers als het niet helemaal gaat zoals men wilt. Daarbij denk ik dat Zlatan vast een punt had van Van der Wiel kan eigenlijk helemaal niet voetballen. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 17-09 21:23
Aan de ene kant magistraal dat een clubje als Leicester bovenaan staat in de PL.
Aan de andere kant benadrukt het weer des te meer hoe hard die competitie de laatste jaren aan het afglijden is :/
Volgend jaar ook leuk, een volledig leeg-gekocht Leicester in de Champions League 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Een voorzet geven is iig niet z'n (Wiel) sterkste punt; eentje die niet over de grond gaat dan.

Die moet toch gewoon ook kunnen:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=iICXghg6gxQ]

Krijgen die Engelse clubs niet al komend seizoen die dikke pot met geld? Daarnaast nog de bonus voor het kampioenschap en de schatkist is rijkelijk gevuld voor komend seizoen. Ranieri heeft dan ook nog naam genoeg om wat nuttigs aan te trekken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Krukar schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 21:07:
Aan de ene kant magistraal dat een clubje als Leicester bovenaan staat in de PL.
Aan de andere kant benadrukt het weer des te meer hoe hard die competitie de laatste jaren aan het afglijden is :/
Volgend jaar ook leuk, een volledig leeg-gekocht Leicester in de Champions League 8)7
Denk dat het leegkopen mee zal vallen. Ze spelen CL en hebben geld zat, dus interessant zat voor veel spelers.

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 19-03-2016 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Vos schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 21:25:
[...]

Denk dat het leegkopen mee zal vallen. Ze spelen CL en hebben geld zat, dus interessant zat voor veel spelers.
Mjah maar de traditionele topclubs zullen toch in de rij staan voor Vardy, Mahrez, Okazaki en waarschijnlijk ook wel Huth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Zou best het verhaal kunnen zijn dat ze afgesproken hebben na de winter te blijven mits er in de zomer aan een transfer wordt meegewerkt. Okazaki zit er net een jaar, die had men na het WK ook kunnen kopen. Voor topclubs niet een interessante speler ... Bij Mainz zit nu een jonge Japanse spits waar ze eerder hun scouts op zouden zetten (Muto)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Krukar schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 21:07:
Het feit dat Leicester bovenaan staat hebben ze voornamelijk aan zichzelf te danken en niet vanwege Chelsea, United, Arsenal en City dat dit seizoen het laat liggen. Je moet tenslotte wel meer wedstrijden winnen om punten te pakken.

In zoverre ben ik het dus ook niet eens met je stelling dat de PL aan het afglijden is. Het wordt juist alleen maar beter. Naast de traditionele top en subtop die aan elkaar gewaagd zijn heb je ook nog revelaties die opeens roet in het eten gooien. Allemaal des te spannender.

Maar goed, blijkbaar vind men 1 horse/2 horse show (Duitsland/Spanje) competities dus beter. Omgekeerde wereld wat mij betreft. In een sportwereld zou je stellen dat hoe meer competitie, des te beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Kaap schreef op zondag 20 maart 2016 @ 09:27:
[...]

Het feit dat Leicester bovenaan staat hebben ze voornamelijk aan zichzelf te danken en niet vanwege Chelsea, United, Arsenal en City dat dit seizoen het laat liggen. Je moet tenslotte wel meer wedstrijden winnen om punten te pakken.

In zoverre ben ik het dus ook niet eens met je stelling dat de PL aan het afglijden is. Het wordt juist alleen maar beter. Naast de traditionele top en subtop die aan elkaar gewaagd zijn heb je ook nog revelaties die opeens roet in het eten gooien. Allemaal des te spannender.

Maar goed, blijkbaar vind men 1 horse/2 horse show (Duitsland/Spanje) competities dus beter. Omgekeerde wereld wat mij betreft. In een sportwereld zou je stellen dat hoe meer competitie, des te beter.
PL glijdt ontzettend hard af, al jaren. Hoeveel Engelse teams stonden er ook alweer in de CL halve finale de laatste jaren? Dat Arsenal, Chelsea e.d. zoveel punten laten liggen bevestigt juist dat afglijden, met honderden miljoenen strooien en dan punten laten liggen tegen f*cking Leicester en WBA....
Dat is niet de rest die beter wordt, dat is de top die slechter wordt.

Als je sommige wedstrijden in de PL ook ziet nu, dat is echt niet meer het niveau wat het geweest is. In de Eredivisie wordt regelmatig nog beter gespeeld :/

[ Voor 6% gewijzigd door Krukar op 20-03-2016 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Krukar schreef op zondag 20 maart 2016 @ 09:35:
[...]
Hoeveel Engelse teams stonden er ook alweer in de CL halve finale de laatste jaren?
Ik vind het CL argument niet relevant. Dat is een extreme kleine elite competitie waar alleen maar de aller aller besten in kunnen uitkomen. Typisch dat het altijd die clubs zijn uit de 1 horse / 2 horse shows die in de halve finale zitten ;)
[...]
Dat Arsenal, Chelsea e.d. zoveel punten laten liggen bevestigt juist dat afglijden, met honderden miljoenen strooien en dan punten laten liggen tegen f*cking Leicester en WBA....
Dat is niet de rest die beter wordt, dat is de top die slechter wordt.
Alleen maar mooi dat geld niet de oplossing blijkt. Juist een pluspunt. Zoals ik al zei, waarom is het toch dat men in sport less is more beredeneert :?
[...]
PL glijdt ontzettend hard af, al jaren.
Ik zal je hier maar credits voor geven, als supporter van de mighty eredivisie zul je dit tenslotte toch beter kunnen inschatten dan ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Kaap schreef op zondag 20 maart 2016 @ 09:45:
[...]

Ik vind het CL argument niet relevant. Dat is een extreme kleine elite competitie waar alleen maar de aller aller besten in kunnen uitkomen. Typisch dat het altijd die clubs zijn uit de 1 horse / 2 horse shows die in de halve finale zitten ;)

[...]
CL is de enige echte Europese krachtmeting die je hebt, en de PL komt daat bekaait af de laatste jaren, met alleen Chelsea als uitschieter. Dat met die allerbesten valt ook wel mee, aangezien o.a. Engeland en Spanje 4 teams mogen sturen.
Alleen maar mooi dat geld niet de oplossing blijkt. Juist een pluspunt. Zoals ik al zei, waarom is het toch dat men in sport less is more beredeneert :?
Ik zeg ook niet dat dat niet mooi is, ik zeg alleen dat het wel keihard falen is van de topclubs in de PL.
Ik zal je hier maar credits voor geven, als supporter van de mighty eredivisie zul je dit tenslotte toch beter kunnen inschatten dan ik :+
Heb dit en vorig seizoen toch behoorlijk wat PL wedstrijden gekeken, en ben regelmatig tot de conclusie gekomen dat het niveau niet of nauwelijks boven de top van de Eredivisie uitsteeg.
Of ben je nu gewoon zuur omdat PSV thuis wint van MU en ze uit op een gelijkspel houdt? ;)

Laat ik nog maar niet beginnen over de BL, niveau daar is wekelijks gewoon veel hoger dan in de PL wat toch ook wel eens anders is geweest...

[ Voor 8% gewijzigd door Krukar op 20-03-2016 09:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Krukar schreef op zondag 20 maart 2016 @ 09:50:
[...]
Of ben je nu gewoon zuur omdat PSV thuis wint van MU en ze uit op een gelijkspel houdt? ;)
Ik zou niet goed weten waarom ik hier zuur over zou moeten zijn. "Goed voor het <insert land> voetbal" is een motto wat ze enkel in Nederland voeren. Wat de concurrent europees doet kan mij niet zo boeien.

[ Voor 18% gewijzigd door JeroenNietDoen op 20-03-2016 09:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 20:58
Jullie gebruiken allebei een andere definitie van competitie. De competitie in de zin van onderlinge strijd tussen clubs is er in de Premier League op vooruit gegaan, meer clubs kunnen aanspraak maken op de titel. Dit is in bijvoorbeeld de Spaanse competitie minder het geval.

De kwaliteit van de PL tov andere competities is wel minder geworden. De selecties van de topclubs zijn duidelijk minder dan die van clubs in bijvoorbeeld Spanje en Duitsland en dit zie je terug in de CL en de EL. De beste spelers spelen niet meer in de PL, de PL krijgt eerder de 'afdankertjes' van andere grote clubs uit Europa (Sanchez, Schweinsteiger, Özil, Di Maria).

Dus wat betreft spanning zit het in de PL wel goed, maar je kunt niet meer echt beweren dat de PL nog mee kan in de Europese top.
Pagina: 1 ... 22 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer

Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - deel 2