We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Jawel, ze zenden een wedstrijd uit International pakket uit op het Eredivisie pakket

Dus geforceerd naar Fox Go kijken, daar wordt ie op kanaal 8 uitgezonden.
Ik heb dus alleen internationaal lolKaap schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 22:10:
[...]
Jawel, ze zenden een wedstrijd uit International pakket uit op het Eredivisie pakketOp de internationale zenders wordt nooit een Eredivisie wedstrijd uitgezonden.
Dus geforceerd naar Fox Go kijken, daar wordt ie op kanaal 8 uitgezonden.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Same, dus kon de wedstrijd niet op tv kijken omdat ze hem in het andere pakket uitzenden.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ongelofelijk dat Arsenal op achterstand staat. Ik heb tot de 1-0 gekeken en toen geloofde ik het wel, Arsenal veel sterker.

Tenzij er nog gekke dingen gebeuren lijkt het er dus op dat niemand inloopt op Leicester.
Hoop dat ManUtd dit wel wint. Dan staat het bovenin de stand van de PL weer erg dicht bij elkaar. Nog even en Chelsea vindt weer de aansluiting haha.RoD schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 22:25:
MU speelt wel aardig nu, zou me niet verbazen dat die nog winnen.
Ongelofelijk dat Arsenal op achterstand staat. Ik heb tot de 1-0 gekeken en toen geloofde ik het wel, Arsenal veel sterker.
Tenzij er nog gekke dingen gebeuren lijkt het er dus op dat niemand inloopt op Leicester.
Vooral Rashford speelt weer erg goed, hij is erg snel ook. Memphis wel een drama helaas en Blind ook paar gekke beslissingen. Fosu-Mensah een paar sterke tackles.
Eerder een kwestie van niet willen. Had het dat wel gedaan dan had het wel de nodige investeringen gedaan. Blijkbaar hebben het bestuur en Arsene gewoon geen zin om maximaal effort erin te stoppen.PuDy schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 22:26:
Arsenal durft geen kampioen meer te worden..
Arsenal verdient niet beter dan de 4de plek. Ik zou liever zien dat we buiten de top 4 eindigen. Soms moet je alles kapotmaken om opnieuw te kunnen beginnen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Twee schoten op doel en twee goals. Alle statistieken in voordeel van Arsenal. Maar ik kan me er niet meer druk over maken, trieste bedoeling! De spelers geven totaal niet thuis.RoD schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 22:25:
MU speelt wel aardig nu, zou me niet verbazen dat die nog winnen.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 02-03-2016 22:40 ]
[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 02-03-2016 22:40 ]
Helemaal in de stijl van dit seizoenVos schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 22:39:
[...]
Twee schoten op doel en twee goals. Alle statistieken in voordeel van Arsenal. Maar ik kan kan me niet meer druk maken, trieste bedoeling! De spelers geven totaal niet thuis.
MU op voorsprong, uit een vrije trap. Van Gaal zal wel weer aan het kampioenschap denken
Haha, dat zou wat zijngambieter schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 22:41:
Bij Sky hebben ze er lol in: ManU en ManCity gelijk in punten. Zou lachen zijn als Pep Guardiola volgend seizoen geen CL speelt
Gezien de vorm van beide ploegen op dit moment is dat niet uitgeslotengambieter schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 22:41:
Bij Sky hebben ze er lol in: ManU en ManCity gelijk in punten. Zou lachen zijn als Pep Guardiola volgend seizoen geen CL speelt
To dare is to do
Morst die laatste 2 punten en kunnen bovengenoemde weer inlopen, zorgen ze er gewoon voor dat ze zelf helemaal geen punten pakken.
Zou ook wel opmerkelijk zijn als Guardiola straks in de Europa League te vinden is.
Guardiola krijgt zijn uitdaging nog voordat 'ie weg gaat. Ik ben zeer benieuwd hoe hij de spelers nu kan voorbereiden.
Overigens laat 'ie Götze nu al 3 wedstrijden op de bank zitten, terwijl iedereen direct minuten krijgt.. kolere vent.
En zo staat LvG toch weer bijna met één been in de CL, wat is het toch een malle competitie dit jaar zeg.gambieter schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 22:41:

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En waar is daar? Bij het Manchester United stadion. Alsof je vloeken bij de Kuip of Arena gaat verbieden

Of in dit geval, vloeken rondom de Emirates voor Kaap
Als in: de transfer gaat niet door als City geen CL haalt? Dat geloof ik niet.Kaap schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 10:48:
Ik verwacht dat Guardiola in zijn pre-contract vast wel CL afgedwongen zal hebben.
Die Engelse competitie is erg leuk dit jaar!Gonadan schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 10:14:
[...]
En zo staat LvG toch weer bijna met één been in de CL, wat is het toch een malle competitie dit jaar zeg.![]()
Hoop dat Leicester of anders Tottenham kampioen gaat worden, die gun ik het wel.
Arsenal gun ik het ook wel, die hebben telkens een net niet elftal maar ik denk dat de achterstand te groot is.
Liverpool blijft mijn favo Engelse club, maar die kunnen nog steeds geen potten breken. Ach, zolang het maar niet de koop / suikeroom clubs als Chelski of City zijn
Weet Guardiola overigens wel dat hij na elke wedstrijd met de Sjeik moet bellen om de wedstrijd te evalueren?
Dat moest Mancini altijd toen....
Quays is een stuk route waardoor vrijwel de meeste ManU fans lopen. Het is dus niet specifiek rondom het stadion.gambieter schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 15:27:
Deze is leuk: Council launches bizarre public order notice banning people from swearing at Salford Quays. Je mag niet meer vloeken in het openbaar daar.
En waar is daar? Bij het Manchester United stadion. Alsof je vloeken bij de Kuip of Arena gaat verbieden
Of in dit geval, vloeken rondom de Emirates voor Kaap
Meh ik zie die echt niet als haalbaar.
Sterker nog, het is stompzinnig van een aantal dwaze ambtenaren. Ik vond het gewoon erg grappig.Kaap schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 18:10:
Quays is een stuk route waardoor vrijwel de meeste ManU fans lopen. Het is dus niet specifiek rondom het stadion.
Meh ik zie die echt niet als haalbaar.
Zit er lekker in inderdaadFleximex schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 14:24:
Haha. Wat een goal van Ramsey. Zo achteloos.
Wel een beetje tegen de verhoudingen in dat Arsenal voorstaat
We won the leage at shitheart laneTerranova schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 14:37:
Helaas een mooie goal ja, maar beter winnen de spurs nog gewoon. Zolang Arsenal maar geen kampioen wordt
Edit: en wederom een arbitraal besluit in een grote wedstrijd.
[ Voor 11% gewijzigd door JeroenNietDoen op 05-03-2016 14:58 ]
En een goed besluit, domme sliding op een domme plek. Debiel van een speler om zo'n risico te nemen. Hopelijk scoort Spurs nog een paar keer, leuk met groot percentage ex-eredivisie spelersKaap schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 14:51:
[...]
We won the leage at shitheart lane
Edit: en wederom een arbitraal besluit in een grote wedstrijd.
/edit
Met dat ik post scoort Toby
[ Voor 4% gewijzigd door ephymerous op 05-03-2016 15:01 ]
XXXVI
Daar lukt het met een oud Eredivisie spelerephymerous schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 15:00:
[...]
En een goed besluit, domme sliding op een domme plek. Debiel van een speler om zo'n risico te nemen. Hopelijk scoort Spurs nog een paar keer, leuk met groot percentage ex-eredivisie spelers
En nu scoort de FA de fantastische 2-1Kaap schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 15:02:
De hand van de FA heeft zijn vruchten afgeworpen. 1-1
Fijn hoor, tv staat net 5 minuten aan.
[ Voor 9% gewijzigd door ephymerous op 05-03-2016 15:04 ]
XXXVI
Aan het eind van dit seizoen slaat de nummer 2-5 zich echt voor de kop. Als er nou één seizoen was waar je kampioen had kunnen worden was het deze wel. Alle clubs laten zoveel punten liggen.
Ooh 2-1. Tottenham kampioen? Leuke goals deze wedstrijd trouwens.
Niet zo gek natuurlijk met een man meer.RoD schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 15:04:
Wow, Tottenham draait het in een keer om. Wat een heerlijke goal die tweede. Ik zie Arsenal nu niet meer terugkomen.
Tottenham manifesteert zich steeds nadrukkelijker als titelkandidaat. Ben benieuwd hoe lang Leicester nog meedoet.Fleximex schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 15:04:
Arsenal kan het maar niet. Kampioen worden.
Aan het eind van dit seizoen slaat de nummer 2-5 zich echt voor de kop. Als er nou één seizoen was waar je kampioen had kunnen worden was het deze wel. Alle clubs laten zoveel punten liggen.
Ooh 2-1. Tottenham kampioen? Leuke goals deze wedstrijd trouwens.
Omdat het dan rood aannaaien is van Sanchez, volgens de regels dan alleen geel voor Sanchez.Kaap schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 15:08:
Waarom Lamella dan ook geen geel? Doet precies hetzelfde...
Lamella duwt als eerste?Terranova schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 15:09:
[...]
Omdat het dan rood aannaaien is van Sanchez, volgens de regels dan alleen geel voor Sanchez.
Voor Leicester is een gelijkspel het mooiste
Dyer vasthouden. Geen 2de gele kaart.
[ Voor 15% gewijzigd door JeroenNietDoen op 05-03-2016 15:20 ]
Ik vind Tottenham wat slap spelen. Arsenal zou nog best door kunnen drukken, denk ik zo. Eigenlijk moet Arsenal ook winnen als ze kampioen willen worden.Fleximex schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 15:21:
Arsenal speelt met 10 man wel heel riskant (aanvallend). Moeten ze niet gewoon gaan voor een gelijkspel nu? Scheidsrechter is ondertussen toch wel een thuisfluiter te noemen.
Toch wel opvallend, want Tottenham had het in de tang.
Bellerin had hier ook geel moeten hebben. Maar hem hier geen geel geven is natuurlijk wel consistent met die 3-4 keer dat de scheids verzaakte Arsenal geel te geven.
[ Voor 41% gewijzigd door Fleximex op 05-03-2016 15:31 ]
Omdat ie der net Dyer ook geen 2de gaf met het vasthouden. Zijn eigen fouten zorgen ervoor dat ie dus moet gaan compenseren.Fleximex schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 15:29:
Hoe is dit dan weer geen geel? Veelbelovende aanval wordt afgebroken. Wat maakt het dan uit of het onbedoeld hands was?
Edit:
Mijn rant dat niemand wat boeit, maar mij toch altijd opvalt: Ospina neemt meerdere keren in de blessuretijd erg veel tijd met een uittrap. Wat doet de scheids? Die fluit af op exact 94 minuten. Het is iets kleins. Maar dat inconsequente stoor ik mij heel erg aan. Je ziet dat overal. De een trekt er dan makkelijk nog een minuut bij. De ander niet.
Ik vind dat daarvoor toch duidelijkheid moet komen. Want het gaat in het voetbal toch over miljoenen. In de Eredivisie valt mij ook altijd op dat de extra tijd veel minder is dan in Engeland bijvoorbeeld. En in Eredivisie trekken ze bij de rust zelden/weinig tijd bij. Zelfs als er bijvoorbeeld 3 keer gescoord is.
Terwijl in Engeland ze elke seconde oponthoud inhouden.
[ Voor 63% gewijzigd door Fleximex op 05-03-2016 15:42 ]
Ik ben eerder nieuwsgierig of Guus, Louis nog gaat inhalen.MailMan schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 16:16:
Zou Louis hier nu juist blij mee zijn of niet? Je komt mogelijk twee punten dichter bij twee concurrenten, maar als het alleen om CL voetbal gaat heb je liever dat er een verliest.
Jammer dat die Costa 'm dan niet afmaakt.
Edit: Hier had ik het over
[ Voor 34% gewijzigd door Fleximex op 05-03-2016 19:20 ]
Moet je toch niet aan denken dat Leicester CL zou spelen? Zou een schande zijn voor het Engelse voetbal, met alle respect voor Leicester.
Ik ook niet, maar leuke uitslag en leuk voor meneer Ronaldo maar ik zie hem dit liever doen tegen Barca of Atletico.RoD schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 18:19:
Pfoe, Ronaldo heeft er even vier in gelegd. Wedstrijd niet gezien, overigens.
Ongelooflijk, die maak ik nog met m'n ogen dicht en dat speelt dan in de spits bij Bayern. Maar ik zie het wekelijks bij de profs, alleen op de keeper en dan tegen die vent aanschieten. Je zou haast gaan denken aan omkoperij.Fleximex schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 19:00:
Die bal van Robben![]()
Jammer dat die Costa 'm dan niet afmaakt.
Edit: Hier had ik het over
Die 0-0 boeit me nog minder dan het geval hierboven.
[ Voor 12% gewijzigd door Mosin op 05-03-2016 20:26 ]
Tja, toch is Leceister nu wel de beste Engelse club. 't Is nou ook weer niet dat de rest zoveel heeft laten zien.chim0 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 19:34:
Moet je toch niet aan denken dat Leicester CL zou spelen? Zou een schande zijn voor het Engelse voetbal, met alle respect voor Leicester.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar goed, is een beetje zoals die "want nederlandse coach" fan influx die je de laatste seizoenen ziet.
Wat dat betreft met chimo eens. Er zit niemand te wachten op Leicester - Barcelona volgend seizoen. Zelfs ik als vrij anti-Barca niet
[ Voor 14% gewijzigd door JeroenNietDoen op 05-03-2016 20:44 ]
Dat is de standaard afgunst van de fans van de clubs die pretenderen mooi te voetballen maar toch minder punten halen.Kaap schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 20:40:
Dat beste is ook alleen maar op basis van punten. Probleem van de meeste van die success/gun fans van Leicester is dat de meeste dit enkel op basis van de ranglijst doen en niet de wedstrijden kijken. Als je de wedstrijden van Leicester kijkt krijg je over het algemeen park the bus counter voetbal voorgeschoteld. Je kijkt geen Leicester omdat je interesse hebt in een potje hoogstaand voetbal.
Ik zit ook niet te wachten op wedstrijden van Chelsea of Italiaanse clubs. Toch zijn zij dan goed genoeg een verdienen het gewoon. Kan je leuk vinden of niet, het hoort erbij.Maar goed, is een beetje zoals die "want nederlandse coach" fan influx die je de laatste seizoenen ziet.
Wat dat betreft met chimo eens. Er zit niemand te wachten op Leicester - Barcelona volgend seizoen. Zelfs ik als vrij anti-Barca niet
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ranieri heeft ze sterker gemaakt en de juiste balans tussen efficientie en "flash". Het is zeker geen geparkeerde bus, en het zijn ook geen mooiweerspelers.
[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 05-03-2016 22:05 ]
Het valt allemaal precies in elkaar bij Leicester, wat een geluk kan zijn. Met eenzelfde selectie kan het zo zijn dat ze volgend jaar 10e worden. Maar dat is leuk voor volgend jaar om te zien hoe dat gaat
[ Voor 49% gewijzigd door Vos op 05-03-2016 22:12 ]
Grote kans dat ze volgend seizoen gewoon in de middenmoot zitten danwel degradatie spelen.
Iedereen weet dat ik Arsenal en Wenger gewoon afbrandt op hun prestaties. Ze moeten het zelf doen. Van jaloezie is geen sprake. Liever dat we het zelf doen.
Geen afgunst hoor. Ik vind het juist heel leuk voor Leicester als ze kampioen worden. Mooi droomseizoen voor de club en de fans.Gonadan schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 20:47:
[...]
Dat is de standaard afgunst van de fans van de clubs die pretenderen mooi te voetballen maar toch minder punten halen.
Ik gaf alleen mijn mening over hun voetbal. Waarom zou ik daar geen mening over mogen hebben? Beetje jammer om dan gelijk proberen af te serveren op zon manier.\. Zegt meer over jou dan vrees ik.
[ Voor 32% gewijzigd door JeroenNietDoen op 05-03-2016 22:16 ]
Ik ben ook Arsenal fan maar dit jaar mag van mij Leicester het worden, Arsenal is zo vreselijk wisselvallig altijd..
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Sowieso mag Arsenal niet kampioen worden. Het zou alleen maar resulteren in in standhouding van een aantal negatieve factoren. De manager, de groot aandeelhouder, en enkele spelers welke te veel de hand boven het hoofd wordt gehouden. Er mag onder geen geding ook maar de mogelijkheid ontstaan dat Arsene zou kunnen zeggen "zie je wel...".Tosemime schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 22:29:
Ik ben ook Arsenal fan maar dit jaar mag van mij Leicester het worden, Arsenal is zo vreselijk wisselvallig altijd..
Nee, laat Arsenal lekker 5de eindigen. Wij moeten kapot om er beter van te worden.
Maar zal die verandering er wel komen als dat gebeurt? En wie moet het dan overnemen?Kaap schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 22:37:
Nee, laat Arsenal lekker 5de eindigen. Wij moeten kapot om er beter van te worden.
Dit is ook het jammer van de opzet van de CL, dat meerdere clubs per land daarin mogen. Nu hebben Arsenal, City, ManU en Chelsea toch bijna altijd CL, in Spanje Barca en Real, waardoor ze nooit erg genoeg falen. Zeker dat belachelijke idee van de Barca-president voor wildcards (met daarbij implicerend "zelfs al falen wij, dan is die voor ons, wij zijn de CL") maakt dat nog erger.
Je ziet hetzelfde met de zogenaamde parachute-payments die clubs krijgen die degraderen uit de PL. Jaartje of meer PL spelen betekent dat je gewoon veel rijker bent dan degenen die niet promoveren, en je daarmee duurder kan blijven leven. Het was bedoeld om te voorkomen dat clubs failliet gaan als ze degraderen, maar het wordt nu gewoon meebegroot.
[ Voor 62% gewijzigd door gambieter op 05-03-2016 22:44 ]
Niet dat ik Wenger weg wil of zo, de stijl van voetbal zoals Wenger het graag wil kan ik erg waarderen, maar misschien is een andere aanpak wel eens goed voor Arsenal
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Als Leicester uiteindelijk kampioen wordt, gun ik het ze van harte.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Ja, daarom is het ook schandalig als je kijkt naar de financiële mogelijkheden van sommige clubs. Een promovendus met een afgedankte 30-jarige spits, die de beste is in de Premier League. Kan toch niet?Gonadan schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 20:26:
[...]
Tja, toch is Leceister nu wel de beste Engelse club. 't Is nou ook weer niet dat de rest zoveel heeft laten zien.
Verliest Engeland komend seizoen niet die 4de plek en dat plek 3 playoff gaat wordengambieter schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 22:38:
[...]
Dit is ook het jammer van de opzet van de CL, dat meerdere clubs per land daarin mogen. Nu hebben Arsenal, City, ManU en Chelsea toch bijna altijd CL
Die verandering zal er dan wel komen. Te veel ligt nu in handen van, of is onder invloed van, Arsene. En alhoewel die heel veel goeds gedaan heeft, maakt hij nu gewoon teveel fouten en is zijn beleid zwaar onderhevig aan veranderingen.gambieter schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 22:38:
[...]
Maar zal die verandering er wel komen als dat gebeurt? En wie moet het dan overnemen?
Wie er zou moeten komen ter opvolging? Tja, Guardiola was natuurlijk de kandidaat bij uitstek, maar Arsenal is geen gespreid bedje en mis je een vangnet, dus die zou echt niet komen. Mij lijkt Simeone een goede keuze. Roberto Martinez ook. Maar ook de naam van De Boer met Bergkamp circuleert veel rondom de club. Ik zou zelf graag uiteindelijk Thierry Henry willen zien, maar die is er nog niet klaar voor, dus voor nu geen optie.
XXXVI
Welke coach is volgens jouw een goede match voor Arsenal?Kaap schreef op zondag 06 maart 2016 @ 10:13:
Tja ik zie zelf niet in wat je met een manager uit een competitie zoals nederland zou moeten, dus die heeft ook zeker niet mijn voorkeur.
Ik ben wel benieuwd hoe de club eruit zou zien als van Gaal daar xx jaar had gezeten ipv Wenger.
:0, had idd de 06:00 post niet gezien.Kaap schreef op zondag 06 maart 2016 @ 10:21:
De rest ook lezen Bossie?
Maar dat Guardiola niet zou komen is geen verassing, Simeone is ook niet realistisch.
Martinez is idd een optie, de echte vraag blijft voornamelijk welke coach is beschikbaar voor het komende seizoen en is bereid de gok te wagen. De enige beschikbare coach die eventueel een match kan zijn is misschien Pelligrini?
Misschien dat Mourinho de uitdaging wil aangaan, alleen om aan te tonen dat hij idd een "betere" coach is dan Wenger.
[ Voor 115% gewijzigd door apis29 op 06-03-2016 12:22 ]

Hij juicht niet omdat ie weet dat ie keihard fout was.
bah bah wat een schande
ongeveer 20% van hun goals dit seizoen zijn penalty'sKaap schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 20:40:
Je kijkt geen Leicester omdat je interesse hebt in een potje hoogstaand voetbal.
dat zegt genoeg denk ik.
[ Voor 49% gewijzigd door RodeStabilo op 06-03-2016 16:28 ]
Scheidsrechters in Engeland zijn echt zo slecht; gister ook de dubbele standaard bij Spurs - Arsenal waar een Spurs speler voor hetzelfde vergrijp geen tweede geel krijgt etc etc
Ondanks dat de tweede gele kaart van Cocquelin dom was; Kane deed ook z'n best om hem de overtreding te laten maken.
[ Voor 15% gewijzigd door RodeStabilo op 06-03-2016 16:36 ]
Mata is trouwens net zo dom als Cocquelin: 2x geel, beiden onnodig.
Edit: lekkere goal van Suarez. Typisch doelpunt van hem
[ Voor 34% gewijzigd door RoD op 06-03-2016 17:40 ]
Onnodig zo'n opmerking. Laten we het hier gezellig houden.gambieter schreef op zondag 06 maart 2016 @ 17:29:
Je maakt jezelf alleen maar belachelijk met een dergelijke claim.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Xh1Y_ed2s5Y]
Hij ging wel erg gemakkelijk neer; heel veel contact was er niet.
[ Voor 37% gewijzigd door RodeStabilo op 06-03-2016 17:47 ]
Dit topic is gesloten.
Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - deel 2