M'n random gedachten over Manchester United:
Ze hebben dit jaar zeker kans op de titel, maar ik denk dat Chelsea en misschien ook Arsenal sterker is. Het verbaasde me dat United in 2012 / 2013 kampioen werd, ik had het idee dat het al een tijd lang draaide om Chelsea / City.
van Gaal bouwt sinds vorig seizoen een compleet nieuw team op en dat gaat niet van de één op andere dag. Ze missen naar mijn idee nog een goede centrale verdediger en spits. Nu staat Rooney er, maar die was er vorig jaar ook. In tegenstelling missen zij Persie en Falcao, en dat lijkt me geen vooruitgang? Verder is volgens mij enkel het middelveld erg verbeterd. Het is in ieder geval nog geen Real Madrid, Barcelona, Chelsea, Bayern... ik denk dat dat vanaf volgend seizoen tot de mogelijkheden behoord, maar ik hoop dat Manchester gaat verrassen dit jaar.
Zometeen spelen ze tegen Tottenham de openingswedstrijd van het seizoen, ik ben vooral benieuwd naar Depay en Schweinsteiger.
Toevoeging: Romero staat in de basis, omdat de Gea er met z'n hoofd niet bij is en graag naar Real Madrid wil.. dus als het even tegenzit is hij ook weg (en anders volgend seizoen)
[
Voor 8% gewijzigd door
Luxicon op 08-08-2015 13:47
]
...