[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 30 Laatste
Acties:
  • 68.617 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:40
Quad schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 22:36:
Bayern moet zuinig zijn op Costa, wat een talent is dat volgens mij zeg! Heb prachtige acties van hem gezien.

Die vrije trap van hem ook, fantastisch!
Hij doet het inderdaad heel goed. Mooie vrije trap inderdaad, waarbij Lewandowski er nog fijn een tikje aan kan geven.
Guardiola heeft gelukkig nog een paar spelers voor die positie achter de hand, dus je zou beter kunnen door rouleren en minder blessures krijgen. Niemand raakt in principe overbelast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

United-Spurs begint bijna, spannond! Ik zeg 3-1.

Memphis scoort :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
M'n random gedachten over Manchester United:
Ze hebben dit jaar zeker kans op de titel, maar ik denk dat Chelsea en misschien ook Arsenal sterker is. Het verbaasde me dat United in 2012 / 2013 kampioen werd, ik had het idee dat het al een tijd lang draaide om Chelsea / City.

van Gaal bouwt sinds vorig seizoen een compleet nieuw team op en dat gaat niet van de één op andere dag. Ze missen naar mijn idee nog een goede centrale verdediger en spits. Nu staat Rooney er, maar die was er vorig jaar ook. In tegenstelling missen zij Persie en Falcao, en dat lijkt me geen vooruitgang? Verder is volgens mij enkel het middelveld erg verbeterd. Het is in ieder geval nog geen Real Madrid, Barcelona, Chelsea, Bayern... ik denk dat dat vanaf volgend seizoen tot de mogelijkheden behoord, maar ik hoop dat Manchester gaat verrassen dit jaar.

Zometeen spelen ze tegen Tottenham de openingswedstrijd van het seizoen, ik ben vooral benieuwd naar Depay en Schweinsteiger. :)

Toevoeging: Romero staat in de basis, omdat de Gea er met z'n hoofd niet bij is en graag naar Real Madrid wil.. dus als het even tegenzit is hij ook weg (en anders volgend seizoen)

[ Voor 8% gewijzigd door Luxicon op 08-08-2015 13:47 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Wat een mazzel zeg, united heeft niks te vertellen in de eerste 20min...

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat een goal, die reactie van Van Gaal zegt genoeg. Rooney staat te treuzelen verprutst een niet te missen kans. Cadeautje van de verdediger.

MU begon overigens wel net wat beter te voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Terryb47 schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 14:09:
Wat een mazzel zeg, united heeft niks te vertellen in de eerste 20min...
En ze hebben de scheids ook niet bepaald tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Haha die Engelse commentator: Memphis dit, Memphis dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:21

Quad

Doof

Schweinsteiger is duidelijk zeer populair bij de fans van Man UTD.
Goede aanwinst is het ook. :Y

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Quad schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 15:03:
Schweinsteiger is duidelijk zeer populair bij de fans van Man UTD.
Goede aanwinst is het ook. :Y
Ik wou het net gaan zeggen, duidelijk meer ervaren dan de rest. Vraag me ook af, waarom Rooney net die vrije trap nam.. Schweini had hem erin gelegd. Deed hij ook een keer tegen HSV. Loepzuiver.

Direct zijn eerste goede aanval was ook de grootste kans (van de tweede helft). Ik heb het net afgezet, maar ik hoop dat ze nog 'n keertje scoren.

Hoeveel oud eredivisie spelers staan er wel niet in nu? 5 ofzo? Vooral bij Tottenham.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Romero oa dus ook.
Maar heeft al wel goede reddingen verricht! Als De Gea zou vertrekken zou Cillessen (als hij door UTD wordt aangetrokken) niet meer dan 2e keeper achter Romero worden, die is stuk beter dan Cillessen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Quad schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 15:32:
Romero oa dus ook.
Maar heeft al wel goede reddingen verricht! Als De Gea zou vertrekken zou Cillessen (als hij door UTD wordt aangetrokken) niet meer dan 2e keeper achter Romero worden, die is stuk beter dan Cillessen.
Zou natuurlijk heel zonde zijn. Cillessen is ook nog eens jonger, dus dan wil je niet op de bank zitten (normaal gesproken).
Een vertrek van hem zou niet slecht zijn, maar dan moet hij wel speel garantie krijgen mits hij het goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 16:57
Luxicon schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 13:40:
Verder is volgens mij enkel het middelveld erg verbeterd. Het is in ieder geval nog geen Real Madrid, Barcelona, Chelsea, Bayern...
Heel persoonlijk, maar voor mij hoort Chelsea (nog) niet tot dit rijtje, in Europa behoren Real, Barca & Bayern tot de absolute top, maar Chelsea is wel de club die ik samen met PSG aansluiting zou zien maken.

Denk dat we dat dit jaar ook weer terug gaan zien in de CL, 3 halve finalisten zijn nagenoeg vast, en clubs als Chelsea, PSG & een eventuele outsider strijden om de laatste halve finale plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 15:32:
Romero oa dus ook.
Van Gaal wil een keeper die mee kan voetballen, Romero bewees vandaag wel weer dat hij dat niet kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

toolkist schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 18:00:
[...]

Van Gaal wil een keeper die mee kan voetballen, Romero bewees vandaag wel weer dat hij dat niet kan ;)
Ik vind Cillesen daar ook niet sterk ik, en Romero is verder op alle fronten beter.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Chelsea-Swansea is een leuke wedstrijd. Chelsea staat met 2-1 voor, maar dat is geflatteerd; de beste kansen zijn voor Swansea geweest (Gomiz is geen beste afmaker), en daar waar de Swansea goal van Ayew een hele mooie was (wat een beheersing en balcontrole), zijn de Chelsea goals meer mazzeltjes, vooral die van Willian (officieel own goal van Fernandez).

Costa heeft zijn haar laten knippen en zich geschoren en ziet er even niet als een crimineel uit :+

Edit: Courtois rood en penalty tegen Chelsea (2-2), en terecht. Begovic krijgt zo zijn kans snel, wat zou Cech nu denken? :+

Chelsea verdediging heeft erg veel moeite met snelle aanvallers zoals Monteiro en Gomiz, met 11 tegen 10 zou Swansea wel eens kunnen gaan winnen. Ook zit de frustratie diep bij Chelsea, Terry kreeg al geel voor protesteren, dus daar kan nog wel eens een tweede rode kaart komen.

[ Voor 30% gewijzigd door gambieter op 08-08-2015 19:45 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Geen probleem toch, ze hebben met Cech nog een topkeeper op de bank zitten! Oh crap....wacht :+

Oh nee, volgens sommigen is die niet goed meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chelsea-Swansea is zeker een leuke wedstrijd.
Ik ben blij dat het seizoen weer is begonnen.
Dalijk Feyenoord kijken. Vergeleken met premier league zal het wel slowmotion voetbal zijn. Maar ik hoop wel dat ze winnen.
En Swansea ook, maar ik heb zo'n gevoel dat Chelsea er nog 1 gaat inprikken in de laatste minuut of zo.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2015 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Begovic is een goede en ervaren keeper, dus wat dat betreft hebben ze Cech goed vervangen.

Het blijft lekker op en neer gaan, leuk voor de neutrale toeschouwer. Costa valt vooral op met klagen dat hij geen vrije trappen of pingels krijgt, erg grappig.

[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 08-08-2015 20:19 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Geweldig, Chelsea speelt gelijk :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ouch, laat het nu Cech zijn die in de fout gaat bij de 0-1 voor West Ham :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Wijnaldum maakt 2-1 voor Newcastle, lekkere binnenkomer voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Anita per brancard afgevoerd, hopelijk geen vervelende blessure. Arsenal krijgt deksel op z'n neus.

Zit Arsenal niet echt mee, Giroud ging ff KO.

[ Voor 19% gewijzigd door Quad op 09-08-2015 16:04 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

En Janmaat verliest een kopduel van Shane Long na een voorzet van Tadic en zo staat het weer 2-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Sorry kan deze toch niet laten, maar waarom gaat Mourinho los op zijn medische staf?
Hazard loopt te huilen dat hij pijn heeft, zeg dan dat je spelers geen mietjes moeten zijn, en door moeten voetballen. speelt toch verdomme niet bij Barcelona :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Beetje flauw dat als headline vooral 'Mourinho boos op Eva Carneiro' in de media wordt gebruikt. Terwijl hij het over de medische staf heeft en de fysio achter de arts(?) aan rent.

Met nog twee wedstrijden te gaan een erg vermakelijk openingsweekend dusver, afgezien van die saaie openingswedstrijd dan :). Wel fijn begin natuurlijk voor Van Gaal, met puntenverlies Chelsea, Arsenal, Tottenham en Southampton.

Hah, had gemist dat Affelay tegenwoordig voor Stoke speelt..

[ Voor 21% gewijzigd door Artjuh op 09-08-2015 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zie net de nieuwe Nivea for Men advertentie met Liverpoolspelers: http://www.thedrum.com/ne...rtin-skrtel-star-nivea-ad

Dat terwijl ze tegen de echte mannen van Stoke spelen. Zouden ze bij de liverpool-spelers loten om wie er voor mietje moet spelen in die advertenties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Artjuh schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 17:04:

Hah, had gemist dat Afellay tegenwoordig voor Stoke speelt..
ftfy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 18:03:
Ik zie net de nieuwe Nivea for Men advertentie met Liverpoolspelers: http://www.thedrum.com/ne...rtin-skrtel-star-nivea-ad

Dat terwijl ze tegen de echte mannen van Stoke spelen. Zouden ze bij de liverpool-spelers loten om wie er voor mietje moet spelen in die advertenties?
Lovren doet zn best om dat niet te zijn, die geeft net een flinke (bewuste) elleboog en mag niet klagen dat ie maar geel krijgt. Al klaagt ie daar ook nog over en Henderson idem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
En HSV ligt al uit de beker tegen een club uit de 3e divisie.

Ben bang voor ze dat dit seizoen niet veel anders zal zijn dan het vorige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ik zie dat we Ligue 1 krijgen op Eurosport 2 dit seizoen; zometeen Olympique Lyon v Lorient ... :)

Serie A ook nog blijkbaar:
De komende 4 seizoenen zijn de Nederlandse exclusieve uitzendrechten van de Serie A in handen van Eurosport. Live vanaf 21 augustus!
Plrs Vodafone zendt weer de verkeerde stream uit: internationale ipv Nederlandse |:( (net als tijdens de Emirates Cup)

[ Voor 65% gewijzigd door apis29 op 09-08-2015 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit is wel aardig: http://www.skysports.com/...he-weekends-big-decisions

Ex-PL scheidsrechter Dermot Gallagher gaat zonder al te popie jopie te doen de belangrijkste controversiele beslissingen langs. Niet bedoeld om goedkoop punten te scoren, maar expert-commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik wil graag Fox 2 erbij voor de Bundesliga. We hebben gelukkig ook Eurosport 2, maar of dat allemaal niet een beetje (te) duur wordt.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Barcelona speelt nu voor de Supercup tegen Sevilla voor wie dat misschien ontgaat en het nog kijken wil.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:39
En dat is een leuke Barca show. 2x Messi 2x vanuit vrije trap. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
TV maar weer uitgezet. Same ol' same ol' #schumacherffect
Mosin schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 17:29:
Ik wil graag Fox 2 erbij voor de Bundesliga. We hebben gelukkig ook Eurosport 2, maar of dat allemaal niet een beetje (te) duur wordt.... 8)7
Als je alleen Fox Sports International neemt heb je behalve Bundesliga ook de Bokal, de Premier League en de FA Cup.

[ Voor 76% gewijzigd door JeroenNietDoen op 11-08-2015 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Het kon wel eens spannend worden, het laatste kwartier.
78 doelpunten in totaal, 4-3 voor Barca.

Edit: En ja hoor!! 4-4! :D

[ Voor 16% gewijzigd door Quad op 11-08-2015 22:23 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Wel een lekker begin zo voor SBS met hun nieuwe rechten. Mooie pot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Goron schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:42:
Wel een lekker begin zo voor SBS met hun nieuwe rechten. Mooie pot :)
Ik kijk mooi via Sport1. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Pedro!! :D

[ Voor 5% gewijzigd door Luxicon op 11-08-2015 23:09 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik moet zeggen dat Barca echt heel mooi voetbal liet zien. Kan Guardiola nog wat van leren.. :+
Messi vind ik op de een of andere manier irritanter worden. Het zal er vast mee te maken hebben, dat ik de complimenten naar hem 8/10x niet begrijp.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mosin schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 09:24:
Messi vind ik op de een of andere manier irritanter worden. Het zal er vast mee te maken hebben, dat ik de complimenten naar hem 8/10x niet begrijp.. :P
Dat heet het Schumacher Effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Begrijp je de argumenten/lofzang niet, of vind je het irritant dat hij nog steeds zo'n hoog niveau laat zien? Dat tweede is idd het 'Schumacher effect', het eerste is mi onbegrijpelijk. Messi is als geen ander, wat een absoluut fenomeen.

Desalniettemin: ik denk dat je er nog wel aan af kon zien dat hij pas kort geleden weer is begonnen en nauwelijks preseason heeft gehad. Tweede helft kakte hij (en met hem eigenlijk het team) in, desondanks is hij toch weer beslissend met de 2 vroege goals en het schot waar de 5-4 uit valt.

Messi _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verkeerde topic iedereen..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Kaap schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:40:
TV maar weer uitgezet. Same ol' same ol' #schumacherffect

[...]

Als je alleen Fox Sports International neemt heb je behalve Bundesliga ook de Bokal, de Premier League en de FA Cup.
Oh, ik had even gemist dat ze geen Italiaans voetbal meer hebben. Ze adverteerden met "volgend jaar ook Bundesliga", zonder er dus bij te vertellen dat het Italiaans voetbal weggaat :/

Nouja, ik kijk liever naar Duitsland dan naar Italië, maar dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
RoD schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 14:57:
[...]
zonder er dus bij te vertellen dat het Italiaans voetbal weggaat :/
Op de Facebook pagina van Fox Sports regende het daar dus ook klachten over. Die mensen betaalde wel gedurende de zomermaanden geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Kaap schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:06:
[...]

Dat heet het Schumacher Effect.
Daar zal het vast mee te maken hebben.
Nee, maar ik ben gewoon van mening dat het vaak heel goed opgeblazen wordt. Natuurlijk is hij een van de betere op de wereld, maar ik zet hem niet boven een aantal anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Wie zet je op gelijke voet dan?

• JeroenNietDoen
Valt me trouwens tegen dat er hier nog niemand is begonnen over de rel betreffende Mourinho en Eva Carneiro.

Ik heb er in ieder geval geen goed woord voor over. Gewoon schandalig wat beste Mou daar flikt.

Of is dit volgens sommige weer een kwalitatief uitermate treffend stukje topcoaching c.q. mindgames :?

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-08-2015 07:52 ]

• JPM85
Kaap schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 07:23:
Valt me trouwens tegen dat er hier nog niemand is begonnen over de rel betreffende Mourinho en Eva Carneiro.

Ik heb er in ieder geval geen goed woord voor over. Gewoon schandalig wat beste Mou daar flikt.

Of is dit volgens sommige weer een kwalitatief uitermate treffend stukje topcoaching c.q. mindgames :?
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/44716253 ;)

Maar inderdaad zeer zwak van Mourinho, zou Hazard hier keihard moeten aanpakken.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:42

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Topicstarter
Wat ik vooral bijzonder vond is dat overal specifiek Eva Carneiro genoemd wordt terwijl hij volgens de initiële berichtgeving gewoon de medische staf uitfoetert.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Benotti
Gonadan schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:41:
Wat ik vooral bijzonder vond is dat overal specifiek Eva Carneiro genoemd wordt terwijl hij volgens de initiële berichtgeving gewoon de medische staf uitfoetert.
Dit ^^. Ook de andere fysio, John Fearn, heeft een verminderde rol gekregen, maar ook daar hoor je niemand over. Het gaat alleen over Eva, want dat is een vrouw, dus sexistisch. De enige die sexistisch bezig zijn, zijn de media.

Overigens was Carneiro wel zo dom om er een facebookpost over te plaatsen (een van haar eerste ooit), wat hoogstwaarschijnlijk tegen het clubbeleid gaat. Vind het "jammer" dat zij niet meer in beeld zal komen (ook alleen maar omdat het een mooie vrouw is..), maar voor de rest zijn dit wat mij betreft gewoon interne zaken. Hoe is dit anders dan elke andere stafverschuiving, los van of je de reactie van Mourinho overdreven vind. Uiteindelijk weten we toch niet of dit slechts de druppel was.

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Als ik haar was had ik direct een andere club gezocht (eigenlijk in 2009 al :+). Zo zou ik mij niet laten behandelen en er zijn vast genoeg clubs die je willen hebben na zoveel jaar Chelsea.

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 13-08-2015 11:35 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ach, standaard tactiek van Mourinho: het gaat een paar wedstrijden niet zo goed en hij heeft een zondebok en afleidingsmanoeuvre nodig. Dat Hazard in zo'n situatie niet moet gaan liggen, dat durft hij dan weer niet te zeggen.

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:48:
Ach, standaard tactiek van Mourinho: het gaat een paar wedstrijden niet zo goed en hij heeft een zondebok en afleidingsmanoeuvre nodig. Dat Hazard in zo'n situatie niet moet gaan liggen, dat durft hij dan weer niet te zeggen.
Hazard was aan het tijdrekken, natuurlijk doet ie dat in de 90e minuut met 10 man.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tijdrekken? Chelsea wilde winnen :)

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:48:
Precies dit. Hij zocht weer eens een zondebok.

Ellendig slecht persoon is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Wat? Spaanse Supercup niet op Sport1? Iemand enig idee waar dit te kijken? Zit ik voor niks helemaal klaar...

EDIT: Nvm, het is op Fox. Jammer dan maar.

[ Voor 17% gewijzigd door Catorce op 14-08-2015 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Catorce schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 21:59:
Wat? Spaanse Supercup niet op Sport1? Iemand enig idee waar dit te kijken? Zit ik voor niks helemaal klaar...

Klopt, zag net de advertentie voorbij komen. Fox had ook een poging gedaan de Liga rechten zelf te krijgen, maar Sport1 had alles op alles gezet, anders hadden ze helemaal geen voetbal meer. Bundesliga is ook al over op Fox.

Maar blij dat het niet gebeurd is, want Fox heeft haar internal kanalen niet uitgebreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Kaap schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:08:
[...]

Klopt, zag net de advertentie voorbij komen. Fox had ook een poging gedaan de Liga rechten zelf te krijgen, maar Sport1 had alles op alles gezet, anders hadden ze helemaal geen voetbal meer. Bundesliga is ook al over op Fox.

Maar blij dat het niet gebeurd is, want Fox heeft haar internal kanalen niet uitgebreid.
Nouja ik zou het wel fijn vinden om alles op één abonnement te hebben. Ik ga geen apart sport 1 abo nemen alleen voor Spaans voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
RoD schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:11:
[...]

Nouja ik zou het wel fijn vinden om alles op één abonnement te hebben. Ik ga geen apart sport 1 abo nemen alleen voor Spaans voetbal.
Ja, dat is zo, maar als je maar 2 kanalen hebt en het aantal competities uitgebreid wordt, betekent dat wel dat fans van specifieke clubs/competities minder bedient worden.

Ik heb Fox, voorheen Sport1, puur om Arsenal te kunnen volgen. Ik vind het al rete-irritant als ze niet uitgezonden worden al zit de traditionele top 4 wel meestal bij de eerste keuzes. Maar zou er niet aan moeten denken als die beperkte kanalen ook nog eens gedeeld moeten worden met wedstrijden uit nog een extra competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Laatst online: 08:16

Japser

Jeej!

Wat....een goal van Bilbao zeg. Zo ongeveer vanaf de middenstip over ter Steegen nadat ie bal weggekopt had.

[ Voor 55% gewijzigd door Japser op 14-08-2015 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Kaap schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:14:
[...]

Ja, dat is zo, maar als je maar 2 kanalen hebt en het aantal competities uitgebreid wordt, betekent dat wel dat fans van specifieke clubs/competities minder bedient worden.

Ik heb Fox, voorheen Sport1, puur om Arsenal te kunnen volgen. Ik vind het al rete-irritant als ze niet uitgezonden worden al zit de traditionele top 4 wel meestal bij de eerste keuzes. Maar zou er niet aan moeten denken als die beperkte kanalen ook nog eens gedeeld moeten worden met wedstrijden uit nog een extra competitie.
Klopt. Maar ze hebben toch drie kanalen? En anders willen ze ook nog wel eens wat extra's uitzenden op de stream. Ik vind het wel prima, maargoed... Ik ben dan ook niet specifiek fan van een bepaalde club.

Bayern staat overigens lekker te ballen. Manchester United wat minder, maar nog wel op voorsprong. Ik zie ze zo geen kampioen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Je hebt gelijk, 2, 4 en 6 zijn internationaal. Komt omdat tot nu toe er meestal 1 of 2 in gebruik waren voor voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ManU is nog steeds niet overtuigend. Depay had toch echt moeten scoren deze keer, maar zijn vizier is nog niet scherp. Weer een 1-0 winst, Januzaj met een beetje mazzel. Die trouwens weer verder niets liet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

gambieter schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:37:
ManU is nog steeds niet overtuigend. Depay had toch echt moeten scoren deze keer, maar zijn vizier is nog niet scherp. Weer een 1-0 winst, Januzaj met een beetje mazzel. Die trouwens weer verder niets liet zien.
Ik vond de rest ook niet scherp, vooral de tweede helft. Gelijkspel zou niet gek zijn geweest. Depay sticht overigens wel veel gevaar, maar inderdaad... de scherpte ontbreekt nog een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Japser schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:16:
Wat....een goal van Bilbao zeg. Zo ongeveer vanaf de middenstip over ter Steegen nadat ie bal weggekopt had.
Echt een wereldgoal. Wat een inzicht, snelheid van handelen en techniek _/-\o_ Schoten van zo'n afstand zijn per definitie fraai, maar deze was echt uitzonderlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
De 2-0 mocht er ook wel zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Laatst online: 08:16

Japser

Jeej!

Kolere...Barca krijgt ff een voetbalclinic. Dat is niet koel! Word nog een stoere return als Barca dr nog 1 in kan krijgen.

Nvm...die return kunnen ze wel per papier afdoen.

[ Voor 19% gewijzigd door Japser op 14-08-2015 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Japser schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 23:20:
Kolere...Barca krijgt ff een voetbalclinic. Dat is niet koel! Word nog een stoere return als Barca dr nog 1 in kan krijgen.

Nvm...die return kunnen ze wel per papier afdoen.
Ach, beter dit dan iets anders.. Nog steeds niet leuk, maar ze hebben ook nog een Europese Supercup achter de rug.

Bayern geeft een mooie pak slaag aan HSV. Götze werkt stukken harder wat ik kon zien en Costa speelt zo fantastisch.
Ik ben benieuwd. Dalijk mogen ze weer tegen Wolfsburg aantreden in de tweede ronde van de DFB-pokal. Wolfsburg eruit knikkeren zou gewoon al een super begin zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wow, vergeet ik de tweede helft te kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

4-0 :o Pijnlijk zeg. En dan moet er ook nog een return gespeeld worden. Ik snap overigens sowieso niet waarom zo'n wedstrijd in twee delen gespeeld moet worden. Een wedstrijd om een prijs hoor je imo niet op te splitsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Catorce schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 21:59:

Echt irritant die stoelendans met de voetbalrechten elk jaar -O-

Ik gebruik deze site om bij te houden wat wanneer waar wordt uitgezonden. Super handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Benotti schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:48:
[...]

Echt een wereldgoal. Wat een inzicht, snelheid van handelen en techniek _/-\o_ Schoten van zo'n afstand zijn per definitie fraai, maar deze was echt uitzonderlijk!
Viel wel mee toch... Speler krijgt de bal, keeper staat een lichtjaar van de goal en hij kan hem er zo vanaf die afstand een beetje mikken en raak schieten. Niet zo bijzonder.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Jij vindt Messi zeker ook niet zo bijzonder -O-

Dit was niet gewoon een lob vanaf de middellijn dat een speler rustig aanlegt en ziet dat de keeper toevallig te ver van z'n doel is. Hij neemt de bal aan en schiet 'm meteen met de wreef strak in de kruising vanaf de middellijn _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Benotti op 15-08-2015 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Benotti schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 01:21:

Dit was niet gewoon een lob vanaf de middellijn dat een speler rustig aanlegt en ziet dat de keeper toevallig te ver van z'n doel is. Hij neemt de bal aan en schiet 'm meteen met de wreef strak in de kruising vanaf de middellijn _/-\o_
Slechte voetballer he.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01
Benotti schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 00:04:
[...]

Ik gebruik deze site om bij te houden wat wanneer waar wordt uitgezonden. Super handig!
bookmarked thanks!

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 00:43:
[...]

Viel wel mee toch... Speler krijgt de bal, keeper staat een lichtjaar van de goal en hij kan hem er zo vanaf die afstand een beetje mikken en raak schieten. Niet zo bijzonder.
En dat doet ie met een dropkick waarbij hij ook nog bijna vol uithaalt, terwijl de bal niet hoger dan een meter of 5 van de grond komt. Wereldgoal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Benotti schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 00:04:
[...]

Verwacht dat het nu wel zal stabiliseren. Achter Fox Sports zit zoveel geld en macht, die gaan Bundesliga en Premier League niet meer laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Zal denk ik ook niet lang meer duren voordat de spaanse competitie bij Fox terecht komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
In ieder geval niet komend seizoen. Rechten liepen deze zomer af en zijn opnieuw door Sport1 verkregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:57
Benotti schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 01:21:

Mooie goal hoor, maar laten we niet overdrijven. Die bal vliegt over Ter Stegen het doel in, maar in de kruising? Nah, net niet...

https://streamable.com/h51k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Kaap schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 09:47:
[...]

Verwacht dat het nu wel zal stabiliseren. Achter Fox Sports zit zoveel geld en macht, die gaan Bundesliga en Premier League niet meer laten gaan.
Inderdaad. Ik moet overigens zeggen dat ik aanvankelijk wat sceptisch was, maar ik vind het eigenlijk nu prima te doen. Goede uitzendingen en voor 25 euro 'alle' competities (zonder Spanje nog dus). Ben geen fan van het moederbedrijf, maar als ze er in slagen om Spanje er ook nog bij te krijgen, wellicht met uitbreiding van het aantal zenders, dan zou ik dat toejuichen.

Maargoed, wellicht is het bespreken van Fox hier wat offtopic :)

Koeman staat met zijn Southampton thuis achter met 0-2 bij rust, tegen Everton. Oeps.

[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 15-08-2015 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Janmaat is niet bepaald briljant begonnen dit seizoen. Vorige week scoort z'n man na een kopduel met hem, nu kan ie na 40 minuten alweer omkleden met 2x geel.

[edit] en De Jong speelt blijkbaar weer eens niet wegens een blessure, ben benieuwd hoe lang het duurt voor hij weer terug naar NL komt.

[ Voor 30% gewijzigd door toolkist op 15-08-2015 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
JanW schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 14:40:
[...]

Mooie goal hoor, maar laten we niet overdrijven. Die bal vliegt over Ter Stegen het doel in, maar in de kruising? Nah, net niet...

https://streamable.com/h51k
Dat valt idd reuze mee :D . Had hem nog niet gezien en op basis van de beschrijving had ik heel wat anders ingebeeld! Die van Rooney past er meer bij ;)

In het echt: keeper die 25 meter uit z'n goal de bal recht in de voeten van een tegenstander kopt, die niet om hoeft te draaien en al weet dat de goal leeg is dus er zo snel mogelijk een schot uit gooit en de bal aardig perfect raakt :)

[ Voor 25% gewijzigd door apis29 op 16-08-2015 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Zo Dortmund laat maar weer even zien WEL een top club te zijn. Ze staan al met 3-0 voor en ze spelen fantastisch!
Reus, Aubameyang en Mkhitaryan hebben gescoord. Ze spelen heeeel mooi voetbal. Heb altijd wel een voorkeur voor het Dortmund voetbal. Op elke manier kunnen spelen.

Trouwens, wat een k*t commentaar op FOX. Doe mij maar Sport1 of Eurosport. Die van FOX stampt alleen maar open deuren in.... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Crystal Palace-Arsenal is een wedstrijd met twee fraaie goals in het eerste half uur, waarbij die van Giroud zeer fraai was. De 1-1 flatteert Crystal Palace (hun goal kwam een beetje uit het niets), maar ze laten zien dat de verdediging van Arsenal nog steeds het zwakke punt is (maar de aanval combineert fraai).

Het moet echter vreemd gaan als Arsenal niet minstens nog 2x scoort, de vraag is alleen of ze het achter dicht kunnen houden.

Cocquelin heeft trouwens mazzel dat hij nnog op het veld staat. Voor het soort overtredingen dat hij snel achter elkaar maakt, ging Janmaat (terecht) wel van het veld af gisteren.

[ Voor 40% gewijzigd door gambieter op 16-08-2015 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Wow die actie van Özil :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Wat heb je nu op Eurosport 2? Er hoort Ligue 1 te zijn maar ik krijg hier weer damesvoetbal voorgeschoteld. Bij @vodafoneNL krijg je gewoon standaard de verkeerde stream binnen, nl. die van de internationale ipv NL programmering ... Op Eurosport 1 klopt het wel altijd.

Krijg ik zo dus (zomer) schansspringen voorgeschoteld :F

[ Voor 11% gewijzigd door apis29 op 16-08-2015 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mosin schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 19:09:
Trouwens, wat een k*t commentaar op FOX. Doe mij maar Sport1 of Eurosport. Die van FOX stampt alleen maar open deuren in.... :')
In ieder geval beter dan Sierd de Vos met zijn offtopic gezanik over het neefje van zijn achterbuurvrouw die op een blauwe maandag met de tante van de oma van Messi in een achterafstraatje vlak bij de wasserette van de oom van de zus van het nichtje van Ronaldo een drankje in een kroeg deed waar toevallig een goede vriend van Cruijff eigenaar van is.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Sierd is een held. :Y
Beetje culturele opvoeding tijdens een sportwedstrijd is nooit verkeerd. Beter als het standaard gewauwel, we zien toch wel wat er gebeurd..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 16:29:
[...]

Wat heb je nu op Eurosport 2? Er hoort Ligue 1 te zijn maar ik krijg hier weer damesvoetbal voorgeschoteld. Bij @vodafoneNL krijg je gewoon standaard de verkeerde stream binnen, nl. die van de internationale ipv NL programmering ... Op Eurosport 1 klopt het wel altijd.

Ik lees waarschijnlijk je reactie te laat, maar ik zal eens kijken! Lekker lullig dan van Vodafone.. O-)
Kaap schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 16:42:
[...]

In ieder geval beter dan Sierd de Vos met zijn offtopic gezanik over het neefje van zijn achterbuurvrouw die op een blauwe maandag met de tante van de oma van Messi in een achterafstraatje vlak bij de wasserette van de oom van de zus van het nichtje van Ronaldo een drankje in een kroeg deed waar toevallig een goede vriend van Cruijff eigenaar van is.

:+
Hahaha, ik vond het altijd wel mooi. Je hebt eigenlijk helemaal gelijk, maar als hij dan over een restaurant aan het praten was en je hoort opeens: ''Het eten in dat restaurant is zo hee... JA! Daar gaat ie! GOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAALL!!!!!'' dan kan ik er altijd wel om lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Lekker Aguero, echt super!! City staat met 1-0 voor tegen Chelsea.

[ Voor 41% gewijzigd door Luxicon op 16-08-2015 17:33 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het is weer oorlog rondom Diego Costa. Het is wel de vraag of Fernandinho niet gewoon rood had horen te hebben, dat was op zijn best een Huntelaar elleboogsprong, maar de scheidsrechter mag wel wat sterker optreden.

Wel grappig dat Chelsea even met 9 man stond vanwege activiteiten van het medische team (Cahill door eigen keeper geraakt, Costa door Fernandinho). Bloed zat :+

[ Voor 27% gewijzigd door gambieter op 16-08-2015 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ben benieuwd of Diego Costa na rust al wat afgekoeld is. Zo niet dan gaat Chelsea niet met 11 eindigen gok ik zo. Eerste de beste duel tussen Costa en Fernandinho zal Costa ongetwijfeld een poging gaan doen om hem doormidden te zagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het was geen buitenspel en een penalty in 1 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Lekker begin van de tweede helft. Het spel golft op en neer :) Er gebeurt van alles.

Wel een lekker potje na een aantal zouteloze eredivisieduels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 17:52:
Wel grappig dat Chelsea even met 9 man stond vanwege activiteiten van het medische team (Cahill door eigen keeper geraakt, Costa door Fernandinho). Bloed zat :+
Heeft ie alvast een zondebok...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

PWM schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 18:12:
Het was geen buitenspel en een penalty in 1 :p
Yep, het arbitrale trio is niet vreselijk sterk en City mag niet klagen. Verder leuke wedstrijd, de twee PL wedstrijden vandaag zijn boeiend.

Chelsea mist scherpte voorin, Hazard en Fabregas hebben het nog niet.

[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 16-08-2015 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 16:29:
[...]

Ik heb ligue 1 op Eurosport 2. Moet je maar eens iets laten weten aan Vodafone.

Trouwens die Aguero is echt een tank. Hoe koel hij tussen 6 man blijft is echt fantastisch. Zal wel iets typisch Argentijns zijn he.. :+ Er zijn niet veel spitsen die dat zo goed kunnen.

Chelsea zijn voetbal lijkt ook nergens op he.. Zouden die fans daar niet gek van worden om constant te moeten kijken naar iets wat ik ook anders/beter kan. Ik zal het maar eventjes op Mourinho zetten.. Ik heb het idee dat spelers zoals Hazard, Fabregas enz. bij andere voetballende clubs beter aan het licht komen. Op de counter zijn ze prima, maar Hazard zie ik liever bij een club/ trainer die wisselend voetbal wil en kan spelen. Dortmund vind ik zelf ideaal voetballen. Gister speelden ze dat perfect!

Jaja!! Kompany 2-0!!

[ Voor 25% gewijzigd door Mosin op 16-08-2015 18:40 ]

Pagina: 1 2 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer

Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - deel 2