[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 30 Laatste
Acties:
  • 68.660 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Eerst verdedigend wisselen en daarna de 2-0 inkoppen. Meestal gebeurt dat andersom :P

En inderdaad, Chelsea kan maar moeilijk het spel maken. Eens kijken wat er met Falcao in de laatste 10 minuten nog gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Mooi zo na die kinderachtige rel over de medische staf van Chelsea dat ze zo verliezen. :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-10 21:03
Bam, fertig! 3-0. Fernandinho!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

En dat is 3. Lekker hoor. Chelsea wordt gewoon afgetroefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:38
Nou, benieuwd naar welk excuus er nou weer komt van The Special One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Kaap schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 18:58:
Eva moest voor straf Mourinho in natura betalen, waardoor hij last van zijn prins albert heeft en hij de tacktiek niet uit kon leggen.
Zoiets zal het wel worden....

Stuttgart - Köln is bezig. Mooie spannende pot. 2x Gescoord in ong. 5 minuten.

[ Voor 10% gewijzigd door Mosin op 16-08-2015 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Kaap schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 18:58:
Vrij simpel eigenlijk, hij heeft een andere wedstrijd zitten kijken :P klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mosin schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 19:00:
[...]

Eva moest voor straf Mourinho in natura betalen, waardoor hij last van zijn prins albert heeft en hij de tacktiek niet uit kon leggen.
Zoiets zal het wel worden....

Stuttgart - Köln is bezig. Mooie spannende pot. 2x Gescoord in ong. 5 minuten.
Haha wat die ex vriend wel niet allemaal gezegd heeft tegen de media..

http://www.dailymail.co.u...ept-one-club-s-stars.html

The sun ging daar dieper op in, inmiddels weer offline gehaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
iPodKiller schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 19:45:
[...]

Haha wat die ex vriend wel niet allemaal gezegd heeft tegen de media..

http://www.dailymail.co.u...ept-one-club-s-stars.html

The sun ging daar dieper op in, inmiddels weer offline gehaald..
Hahaha ik las vanmorgen al zoiets. Ook van dat geld: ''40.000 Dat verdient een Chelsea speler per dag'' zegt ze :')
Die ex zal wel Chelsea en Mourinho fan zijn :+

De reden dat Chelsea met 9 man in het veld zou staan, vind ik al helemaal om je van te beschijten. Gewoon Mou zijn eigen schuld, arrogante vent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mosin schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 19:55:
[...]

Hahaha ik las vanmorgen al zoiets. Ook van dat geld: ''40.000 Dat verdient een Chelsea speler per dag'' zegt ze :')
Die ex zal wel Chelsea en Mourinho fan zijn :+

De reden dat Chelsea met 9 man in het veld zou staan, vind ik al helemaal om je van te beschijten. Gewoon Mou zijn eigen schuld, arrogante vent.
Ja die vent was Chelsea fan, hij kwam overal binnen, zelfs bij huizen van Cech en andere spelers, mocht ook speciaal bij de CL finale met de vrienden van de spelers apart zitten. De team kende die man. Die vent heeft zeker wel een leuke tijd gehad daar los van die problemen met Eva ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:22
RoD schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 19:41:
[...]

Vrij simpel eigenlijk, hij heeft een andere wedstrijd zitten kijken :P klik
Direct na de wedstrijd heeft hij zeker eerst met de baas zitten bellen
Mourinho: Roman, i need more money to buy some new defenders.
Roman: Nah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Mosin schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 18:33:
[...]

Ik heb ligue 1 op Eurosport 2. Moet je maar eens iets laten weten aan Vodafone.
Ik spam al weken het vodafone forum vol hierover maar iemand had er al in Maart ofzo over geklaagd dat de verkeerde feed binnenkomt en dat lag blijkbaar aan de Eurosport studio in Parijs die het naar de verschillene providers zendt. In het weekend is er weer niemand van Eurosport Benelux aan het werk dus er kan ook nooit direct actie ondernomen worden |:( . Kijken of ze morgen eens reageren ... Zit wel gewoon Nederlands commentaar bij trouwens.

On topic O-) : Bayern Munchen vrouwen heeft een vriendschappelijk toernooi in Zwitserland gewonnnen door Olympique Lyon in de finale met 3-1 te verslaan. Winnende (2-1) goal: Miedema :D ...

[ Voor 3% gewijzigd door apis29 op 16-08-2015 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
iPodKiller schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 20:11:
[...]

Ja die vent was Chelsea fan, hij kwam overal binnen, zelfs bij huizen van Cech en andere spelers, mocht ook speciaal bij de CL finale met de vrienden van de spelers apart zitten. De team kende die man. Die vent heeft zeker wel een leuke tijd gehad daar los van die problemen met Eva ;)
Boahh, als ik dat kon, had ik ze in 2012 tijdens de CL finale zeker wat laxeer middel cadeau gedaan.. Flauw maarja :+

Dat is in ieder geval niet mis wat hij kreeg. Beetje makkelijk voor hem om nu ook te gaan praten..
Maarja deze discussie gaat ook echt niet meer over voetbal. Het begint gewoon bij die knakworst en dan krijg je dit :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mosin schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 20:52:
[...]

Boahh, als ik dat kon, had ik ze in 2012 tijdens de CL finale zeker wat laxeer middel cadeau gedaan.. Flauw maarja :+

Dat is in ieder geval niet mis wat hij kreeg. Beetje makkelijk voor hem om nu ook te gaan praten..
Maarja deze discussie gaat ook echt niet meer over voetbal. Het begint gewoon bij die knakworst en dan krijg je dit :F
Ja volgens mij krijg hij er aardig wat voor om zijn verhaaltje te doen... Maar goed, teveel OT idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 20:51:
[...]

Ik spam al weken het vodafone forum vol hierover maar iemand had er al in Maart ofzo over geklaagd dat de verkeerde feed binnenkomt en dat lag blijkbaar aan de Eurosport studio in Parijs die het naar de verschillene providers zendt. In het weekend is er weer niemand van Eurosport Benelux aan het werk dus er kan ook nooit direct actie ondernomen worden |:( . Kijken of ze morgen eens reageren ...

On topic O-) : Bayern Munchen vrouwen heeft een vriendschappelijk toernooi in Zwitserland gewonnnen door Olympique Lyon in de finale met 3-1 te verslaan. Winnende (2-1) goal: Miedema :D ...
Support is lekker amateuristisch dan. Je moet er nu wel gek van worden lijkt me. In ieder geval blijven spammen en bellen, meer kun je er toch niet aan doen.
Misschien een maandje geen rekening betalen, dan zullen ze vast je schoenen ook nog poetsen. Alhoewel ik het risico van die manier best hoog zou zijn.

Mooi om te horen. Het Duitse vrouwen voetbal is ook wel aardig omhoog aan het gaan. Franse voetbalsters zijn anders ook niet mis, stonden nog een keer in de CL finale voor vrouwen, toch?
Iemand bij me op school speelt bij Mönchen Gladbach in het vrouwenteam. Nog even mee staan te kletsen daarover.

[ Voor 12% gewijzigd door Mosin op 16-08-2015 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
iPodKiller schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 20:53:
[...]

Ja volgens mij krijg hij er aardig wat voor om zijn verhaaltje te doen... Maar goed, teveel OT idd
Inderdaad, er zijn nog andere leuke dingen op het veld gebeurd. Geld maakt gek, zo zie je maar weer.

Stuttgart - Köln was ook nog spannend. Stuttgart zette flink aan de laatste 10 minuten, maar kreeg uiteindelijk de 2-1 tegen in de laatste minuten. Lelijke kennismaking met: wie niet scoort, krijgt 'm tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Mosin schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 20:54:
[...]

Support is lekker amateuristisch dan. Je moet er nu wel gek van worden lijkt me. In ieder geval blijven spammen en bellen, meer kun je er toch niet aan doen.
Misschien een maandje geen rekening betalen, dan zullen ze vast je schoenen ook nog poetsen. Alhoewel ik het risico van die manier best hoog zou zijn.

Mooi om te horen. Het Duitse vrouwen voetbal is ook wel aardig omhoog aan het gaan. Franse voetbalsters zijn anders ook niet mis, stonden nog een keer in de CL finale voor vrouwen, toch?
Iemand bij me op school speelt bij Mönchen Gladbach in het vrouwenteam. Nog even mee staan te kletsen daarover.
Op Eurosport 1 klopt het wel gewoon, nu dan ook PSG tegen Gazalec (Ajaccio). Gazalec een (onverwachte) promovendus met begroting van nog geen 5 miljoen euro; dat verdient Zlatan in een kwartaal geloof ik :D

We hebben pas een maand Vodafone op hun eigen netwerk dus pas een maand ergernis ;) . Emirates Cup ook compleet niet gezien en daar begon het al mee dus net nadat we aangesloten waren.
Daarvoor was het nog Vodafone op een lijn die ze van KPN hadden gehuurd met een ander tv pakket; Eurosport 2 was daar alleen in SD te zien maar het klopte iig O-)
Gek wordt ik pas als het nog niet opgelost is als de Serie A begint en alles op 2 wordt uitgezonden en als ze de NFL american football krijgen en het komt ook op 2 :+ :+

Frans damesvoetbal is wel een paar jaar dominant geweest in de CL met Olympique Lyon maar de afgelopen twee jaar geloof ik duitse winnaars (Wolfsburg en Frankfurt iirc). Van Engelse clubs hoor ik nooit wat in de CL maar misschien gaat dat nog wel veranderen ...

Mooie streep van Matuidi: in de kruising korte hoek ... 1-0 PSG.

[ Voor 16% gewijzigd door apis29 op 16-08-2015 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 21:07:
[...]

Op Eurosport 1 klopt het wel gewoon, nu dan ook PSG tegen Gazalec (Ajaccio). Gazalec een (onverwachte) promovendus met begroting van nog geen 5 miljoen euro; dat verdient Zlatan in een kwartaal geloof ik :D

We hebben pas een maand Vodafone op hun eigen netwerk dus pas een maand ergernis ;) . Emirates Cup ook compleet niet gezien en daar begon het al mee dus net nadat we aangesloten waren.
Daarvoor was het nog Vodafone op een lijn die ze van KPN hadden gehuurd met een ander tv pakket; Eurosport 2 was daar alleen in SD te zien maar het klopte iig O-)
Gek wordt ik pas als het nog niet opgelost is als de Serie A begint en alles op 2 wordt uitgezonden en als ze de NFL american football krijgen en het komt ook op 2 :+ :+

Frans damesvoetbal is wel een paar jaar dominant geweest in de CL met Olympique Lyon maar de afgelopen twee jaar geloof ik duitse winnaars (Wolfsburg en Frankfurt iirc). Van Engelse clubs hoor ik nooit wat in de CL maar misschien gaat dat nog wel veranderen ...

Mooie streep van Matuidi: in de kruising korte hoek ... 1-0 PSG.
Nou, dan heb je nog even. Het is wel een gekloot dan. Even afwacht tot morgen, maar direct contact opnemen vind ik zelf toch altijd wel belangrijk. Dikke misser van Eurosport. Het lijkt me niet bepaald moeilijk om iemand voor het weekend te vinden.
In ieder geval, maar eventjes afwachten wat ze morgen zeggen.

Aaah het wordt dus beter voor de Duitsers. Engelsen komen niet veel aan bod, maar misschien zijn hun eigen clubs daar niet echt perfect voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Kovacic gaat van Inter naar Real Madrid.
Mancini heeft het bevestigd en de clubs zelf zullen het morgen bekend maken.

De reden dat ze hem verkopen zou zijn om aan de financiele fairplay te voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Deadsy schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 00:25:
Kovacic gaat van Inter naar Real Madrid.
Mancini heeft het bevestigd en de clubs zelf zullen het morgen bekend maken.

De reden dat ze hem verkopen zou zijn om aan de financiele fairplay te voldoen.
Geen idee wat hij bij Real gaat doen. Ik gok zijn bank rekening effe omhoog laten vliegen.
Kan deze man eigenlijk wel mee op Real niveau?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mosin schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 09:23:
[...]

Geen idee wat hij bij Real gaat doen. Ik gok zijn bank rekening effe omhoog laten vliegen.
Kan deze man eigenlijk wel mee op Real niveau?
Het is een goede voetballer en een groot talent.
Het gerucht is dat Isco mag vertrekken maar Isco is een stuk verder dan hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Alhoewel alle PL-aandacht gericht is op de grote hoeveelheid hete lucht van Mourinho, wist Wenger ook weer te laten zien blind te zijn voor de realiteit: hij had Cocquelin gewisseld omdat de "home crowd mob" probeerde de scheidsrechter te beinvloeden Cocquelin rood te geven. Dat Cocquelin door iedereen zonder de Wenger-bril als zeer "lucky" is omschreven en alleen nog maar op het veld stond omdat scheidsrechter Mason niet durfde na minstens de derde geelwaardige overtreding... Ach ja, Mourinho maakt er tenminste toneel bij en is entertainment, Wenger is gewoon saai.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het weer tijd voor "we staan niet bovenaan na 2 wedstrijden, ontsla Wenger nou eens, ik wil meer spitsen, ik wil meer middenveld, waar blijft onze olie sjeik!" ?

Het seizoen is net 2 wedstrijden bezig, kom ff aan zeg....

(en stiekem zit ik nog met mijn gedachten bij Eva)

De enige die er kalm onder blijft is hij zelf, en ik hoop echt van harte dat als hij ermee stopt bij Arsenal, dat Arsenal lekker om plek 8 speelt met Tottenham, van harte. Dat gun ik de "fans".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:05
Deadsy schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 10:23:
[...]

Het is een goede voetballer en een groot talent.
Het gerucht is dat Isco mag vertrekken maar Isco is een stuk verder dan hem.
Dat zou idd geheel tegen de verwachtingen zijn, Isco is gewoon een bijzonder talent met die nog steeds kan groeien. Door het bizarre transferbeleid van RM zou me dit niet verbazen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-10 16:28
Bossie schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:24:
[...]

Dat zou idd geheel tegen de verwachtingen zijn, Isco is gewoon een bijzonder talent met die nog steeds kan groeien. Door het bizarre transferbeleid van RM zou me dit niet verbazen.
Dan mag hij wel naar zijn favoriete club komen hoor.... :+
Beter dan 80+ miljoen & een salaris op niveau Iniesta neerleggen voor Pogba.

Snap de aankoop Kovacic ook niet echt van Real, als je al een overvol middenveld hebt.
Modric/Kroos/James/Isco speelt hij er niet op dit moment niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
JPM85 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:35:
[...]

Dan mag hij wel naar zijn favoriete club komen hoor.... :+
Beter dan 80+ miljoen & een salaris op niveau Iniesta neerleggen voor Pogba.

Snap de aankoop Kovacic ook niet echt van Real, als je al een overvol middenveld hebt.
Modric/Kroos/James/Isco speelt hij er niet op dit moment niet uit.
Benitez is blijkbaar een groot fan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:25

Vos

AFCA

gambieter schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 10:52:
Alhoewel alle PL-aandacht gericht is op de grote hoeveelheid hete lucht van Mourinho, wist Wenger ook weer te laten zien blind te zijn voor de realiteit: hij had Cocquelin gewisseld omdat de "home crowd mob" probeerde de scheidsrechter te beinvloeden Cocquelin rood te geven. Dat Cocquelin door iedereen zonder de Wenger-bril als zeer "lucky" is omschreven en alleen nog maar op het veld stond omdat scheidsrechter Mason niet durfde na minstens de derde geelwaardige overtreding... Ach ja, Mourinho maakt er tenminste toneel bij en is entertainment, Wenger is gewoon saai.
Denk dat ook de gemiddelde Arsenal fan wel van mening is dat Coquelin zeer veel geluk heeft gehad. Had gewoon zijn 2e gele kaart moeten hebben.
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:02:
Is het weer tijd voor "we staan niet bovenaan na 2 wedstrijden, ontsla Wenger nou eens, ik wil meer spitsen, ik wil meer middenveld, waar blijft onze olie sjeik!" ?

(en stiekem zit ik nog met mijn gedachten bij Eva)

De enige die er kalm onder blijft is hij zelf, en ik hoop echt van harte dat als hij ermee stopt bij Arsenal, dat Arsenal lekker om plek 8 speelt met Tottenham, van harte. Dat gun ik de "fans".
Wie zegt dit? Waar doel je op? Snap je bericht niet helemaal :).

[ Voor 28% gewijzigd door Vos op 17-08-2015 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vos schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:31:
Denk dat ook de gemiddelde Arsenal fan wel van mening is dat Coquelin zeer veel geluk heeft gehad. Had gewoon zijn 2e gele kaart moeten hebben.
Ik denk ook niet dat de gemiddelde Arsenal fan de Wengerbril op heeft, dat is een bril waar er maar 1 van is :+ . Ach ja, het voetbal had het niet nodig dit weekend, leuke wedstrijden met mooie goals :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht wel weer tot er 15 wedstrijden zijn gespeeld en er mensen zijn die zeggen dat Wenger al 3x eerder met pensioen had gemoeten, en dat we liever Guardiola aan het roer hadden gehad. Dat zijn de echte fans! :+

Arsenal doet het natuurlijk pas goed als een keer 9 punten uit 2 wedstrijden halen, dat is het natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:53:
Ik wacht wel weer tot er 15 wedstrijden zijn gespeeld en er mensen zijn die zeggen dat Wenger al 3x eerder met pensioen had gemoeten, en dat we liever Guardiola aan het roer hadden gehad. Dat zijn de echte fans! :+

Arsenal doet het natuurlijk pas goed als een keer 9 punten uit 2 wedstrijden halen, dat is het natuurlijk.
Dan moeten ze eerst wenger ontslaan en met geld gaan smijten om een paar echte toppers binnen te halen :+ :X

Ik denk dat de gemiddelde Arsenal fan al tevreden als er aan het einde van de competitie geen andere clubs uit Londen boven ze staan.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dus zei ik erbij dat het gezeik niet moet gaan beginnen na 2 wedstrijden. Daar is het te vroeg voor. Laten we eerst deadline day afwachten, mocht er geen Götze bijkomen dan kunnen we met z'n allen weer etteren op Wenger omdat er weer een derde plaats word gehaald en er weer directe plaatsing voor de CL dreigt, en de wetenschap dat je hebt verloren van 2 clubs die al seizoenen lang buiten de financial fairplay om aan het spelen zijn.

En dan het jaar erop, als Arsene ontslagen is, en er dan word gevraagd aan Roberto Martinez om het maar eens te laten zien, lekker achter Tottenham aanhollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 13:12:
En dus zei ik erbij dat het gezeik niet moet gaan beginnen na 2 wedstrijden. Daar is het te vroeg voor. Laten we eerst deadline day afwachten, mocht er geen Götze bijkomen dan kunnen we met z'n allen weer etteren op Wenger omdat er weer een derde plaats word gehaald en er weer directe plaatsing voor de CL dreigt, en de wetenschap dat je hebt verloren van 2 clubs die al seizoenen lang buiten de financial fairplay om aan het spelen zijn.

En dan het jaar erop, als Arsene ontslagen is, en er dan word gevraagd aan Roberto Martinez om het maar eens te laten zien, lekker achter Tottenham aanhollen.
obvious troll toch?

FPP is een andere discussie, dat het bestaat is sowieso bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zag je smiley, en ik hoop jij de mijne.... doet maar rustig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Er is geen enkele Arsenal fan die Coquelin verdedigt. Ik lees juist enkel kritiek. Coquelin had er na zijn 1ste gele kaart 2 keer afgestuurd kunnen en moeten worden. Scheids hield waanzinnig de hand boven zijn hoofd.

Ik vind het een rommelige houtje touwtje wedstrijd en vind dat we eigenlijk maar goed zijn weggekomen. 3 punten maar mijn inziens niet verdient.
:? Ik lees niemand hier die dat roept, dus waar slaat je rant op.
Waar gaat dit over :?
Laten we eerst deadline day afwachten, mocht er geen Götze bijkomen
Wat moeten we in godsnaam met Götze :? We stikken van de aanvallende middenvelders.
Na nog eens goed gelezen te hebben heb ik hem door. Jij ben van de PWB (Pro Wenger Brigade). Zo extreem pro dat je de beste man boven de club hebt geplaatst en de club je eigenlijk niet meer belangrijk vind. Je ziet liever de club in verval gaan als je zo geliefde manager geraakt wordt?

[ Voor 34% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-08-2015 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:33

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Topicstarter
Hoe kan het toch weer dat het elk jaar weer zo nadrukkelijk om Arsenal gaat in het begin van de competitie, het is maar één van de twintig clubs hoor. _O-

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gonadan schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 14:58:
Hoe kan het toch weer dat het elk jaar weer zo nadrukkelijk om Arsenal gaat in het begin van de competitie, het is maar één van de twintig clubs hoor. _O-
Er zijn, veel meer dan andere clubs, nogal wat Arsenal fans hier op GoT. Overigens posten de meeste allang niet meer hier mee omdat Arsenal dan helemaal de boventoon voert, in het verleden tot grote frustratie van mede-posters. Daarom sinds 3 seizoenen ofzo een DM met een mannetje of 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 14:28:
Er is geen enkele Arsenal fan die Coquelin verdedigt. Ik lees juist enkel kritiek. Coquelin had er na zijn 1ste gele kaart 2 keer afgestuurd kunnen en moeten worden. Scheids hield waanzinnig de hand boven zijn hoofd.

Ik vind het een rommelige houtje touwtje wedstrijd en vind dat we eigenlijk maar goed zijn weggekomen. 3 punten maar mijn inziens niet verdient.
Ik zeg toch niets over Arsenal fans, alleen over Wenger :) . In het eerste half uur was Arsenal veel sterker, maar na de 1-1 had Crystal Palace wel een gelijkspel verdiend en had er ook de kansen voor. Koscielny kreeg trouwens wel terecht kritiek bij de 1-1, hij deed vooral moeite om niet geraakt te worden door het schot...

Al met al een leuke start van de PL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Kaap schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 15:07:
Er zijn, veel meer dan andere clubs, nogal wat Arsenal fans hier op GoT. Overigens posten de meeste allang niet meer hier mee omdat Arsenal dan helemaal de boventoon voert, in het verleden tot grote frustratie van mede-posters. Daarom sinds 3 seizoenen ofzo een DM met een mannetje of 8.
Dat is me wel opgevallen inderdaad, de échte rellen zijn er niet meer. Overigens ging de frustratie volgens mij niet zozeer om de boventoon die gevoerd werd maar meer om een verwijt van subjectiviteit wat door beide kampen geuit werd. Toch jammer dat zo'n DM dan nodig is. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 15:12:
[...]

Ik zeg toch niets over Arsenal fans, alleen over Wenger :)
Oh ik snap wat je bedoelt nu. Ik had geen after conference gelezen dus vandaar. Das best krom ja, en bullshit natuurlijk want hij wisselt gewoon omdat Coquelin rood verdiende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 14:28:
Jij ben van de PWB (Pro Wenger Brigade). Zo extreem pro dat je de beste man boven de club hebt geplaatst en de club je eigenlijk niet meer belangrijk vind. Je ziet liever de club in verval gaan als je zo geliefde manager geraakt wordt?
Jij kent mij zo goed :>
Als Arsenal straks als derde eindigt wil ik jou wel voorop op de kar die de 'ontsla wenger' karavaan trekt. Enige positiviteit wil ik van jou bij goede resultaten ook echt niet zien dan he. Alleen maar azijn zeiken.

PWB ook...... ;w

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2015 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 15:14:
Oh ik snap wat je bedoelt nu. Ik had geen after conference gelezen dus vandaar. Das best krom ja, en bullshit natuurlijk want hij wisselt gewoon omdat Coquelin rood verdiende.
Zoals ik vorige week al aangaf, de stukjes van Dermot Gallagher over de arbitrale beslissingen zijn lezenswaardig. Gallagher zegt dat Lee Mason aanvoerder Mertensacker bij zich riep en hem vertelde "bij de volgende overtreding van hem is het rood".

Hij geeft bijvoorbeeld ook eerlijk aan dat hij de penalty-overtreding van Kasper Schmeichel eerst niet zag, en pas bij de herhaling het doorhad. Zoiets mogen ze ook wel op de Nederlandse TV proberen, Mario vd Ende of zo? :p

[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 17-08-2015 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Hij kroont zich wel tot grote debiel van de PL trainers. In ieder geval noem ik dat toneel wel slim, zo haalt hij namelijk druk bij de spelers weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 16:01:
[...]
Gallagher zegt dat Lee Mason aanvoerder Mertensacker bij zich riep en hem vertelde "bij de volgende overtreding van hem is het rood".
Dat was op TV heel duidelijk te zien.
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 15:57:
[...]
Als Arsenal straks als derde eindigt wil ik jou wel voorop op de kar die de 'ontsla wenger' karavaan trekt.
Heb je mij dat afgelopen Mei zien doen dan :? 2 uit 3 prijzen en een 3de plek is een prima resultaat.

Let wel, ik ben niet pro- noch anti-Wenger. Mij is het om het even wie er manager is. Ik kijk alleen naar de resultaten en ben niet zon geschiedenis sentimentfapper.
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 15:57:
[...]
Enige positiviteit wil ik van jou bij goede resultaten ook echt niet zien dan he.
Je kan zoveel willen :z

[ Voor 16% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-08-2015 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van de PWB, ik zal Stan vragen (Ik mag Stan zeggen), om mijn wil te verwezenlijken. Ik vermoed echter dat hij te laat over de brug zal komen met het benodigde credit, waardoor ik het hele seizoen door verhalen zal moeten vertellen over hoe ik bijna mijn wil had verwezenlijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Pff, ik vind dat de Gea intussen zeurt. Vanuit de media ken je natuurlijk niet precies de waarheid, maar ik vind dat de Gea zijn contract respectvol uit moet zitten zolang Real niet het gewenste bedrag betaald. Anderzijds is het misschien flauw als Manchester United de Gea het hele seizoen niet in actie laat komen.. Dat is een mogelijkheid, omdat Manchester wil dat hij zijn contract verlengd. Ik het wel gebeuren dat hij op de laatste dag pas verkocht wordt aan Real, en daardoor in het pakket met teveel keepers zit. Puur om Real dwars te zitten.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
De Gea gaat vertrekken deze zomer, dat weet je gewoon. Uiteindelijk zullen zowel ManU als RM water bij de wijn doen. Een speler van zijn kaliber een heel seizoen op de bank zetten doe je ook niet, daar schiet helemaal niemand mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Kaap schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 18:43:
De Gea gaat vertrekken deze zomer, dat weet je gewoon. Uiteindelijk zullen zowel ManU als RM water bij de wijn doen. Een speler van zijn kaliber een heel seizoen op de bank zetten doe je ook niet, daar schiet helemaal niemand mee op.
Ja, dit is wel het meest logisch, maar hij keept nu al een paar wedstrijden niet. van Gaal geeft aan dat hij er met zijn hoofd niet bij is, maar de Gea ontkent dat vervolgens. Eigenlijk denk ik ook van Machtester United wel overstag gaat, maar pas op de laatste dag om Real dwars te zitten. Persoonlijk vind ik 25 miljoen te weinig, ook al heeft hij nog maar een 1-jarig contract.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Liverpool scoort, terwijl een speler die eerst voor de bal gaat 4 meter buitenspel staat. Dit is de derde wedstrijd Pl die ik kijk (nu in een Pub in Woking), maar het is niet best wat de arbitrage doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het arbitrale trio is weer lekker bezig bij Liverpool-Bournemouth. De Bournemouth goal wordt afgekeurd daar waar er weinig aan de hand was (Bournemouth speler was gewoon sterker), en daarna staat Coutinho bij de Liverpool goal duidelijk buitenspel, probeert de bal ook te raken en er wordt niet gevlagd.

Zwak weer, en Bournemouth mag zich bestolen voelen. Alleen hebben ze daar weinig aan.

Ook nu weer, gele kaart voor Bournomoouth speler omdat Coutinho moe gaat liggen. Dat zijn de scheidsrechters die je een weekje pauze geeft.

[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 17-08-2015 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Oh, de return Barca-Bilbao voor de supercup is nu ook begonnen.. Barca moet wel na de 4-0, ze willen wel. Zou Bilbao naar hartelust kunnen counteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Barcelona klapt er vol op, Bilbao verdedigt vooral en komt er in de counter soms gevaarlijk uit. Met een 2-0 of 3-0 achterstand was er meer spanning, dit wordt hem toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De beste kans van de 1e helft was net voor Bilbao, als die aanvaller van Bilbao niet zo egoistisch was geweest, dan was het over en uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Dit gaat een zeer frustrerende 2e helft worden. Kleine overtredingen continue, en tijd rekken van de kant van Bilbao (terecht want ze staan voor), maar scheidsrechters moeten daar eens wat kordater op zijn.

1e keer laten gaan, 2e keer waarschuwen, 3e keer is geel. Daarna mag je ook gewoon een keer een 2e geel geven als het door gaat. Dan verdwijnt dat ook eens bij alle ploegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nou, scheids treed wel kordaat op tegen een grote bek en dreigend gedrag, rood voor Pique. En gezien de manier waarop hij tegen de grensrechter aan het blaffen ging, geef ik de scheidsrechter nog gelijk ook.

Mascherano is ook weer op zijn standaard manier bezig, die mag ook snel naar de douche wat mij betreft. Da's zo'n Vinnie Jones die je gewoon preventief rood voor de wedstrijd kunt geven ;)

Het is in ieder geval weer typisch Spaans voetbal: soms briljante acties, veel dramaqueens en geschop, en het regent kaarten.

[ Voor 44% gewijzigd door gambieter op 17-08-2015 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Het is weer duidelijk dat iedere club er alles aan doet om tijd te rekken. :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De 1-1 is ook wel verdiend, wat zal Pique zich een ezel voelen. Aduriz 4 goals tegen Barca. er zullen niet veel spelers zijn die hem dat navertellen.

En weer 10 tegen 10, beetje vreemde rode kaart?

[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 17-08-2015 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

"ik schijt op jouw hoerenmoeder".
Dat zei Pique dus tegen de grensrechter. Als dat al niet meer mag.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

_o-

Shakira, Sharika, those lips don't lie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
PWM schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:36:
[...]

Dat zei Pique dus tegen de grensrechter. Als dat al niet meer mag.... :+
Zal het niet verdedigen hoor, en Pique hoort dit niet te roepen, maar in Spanje wordt nogal met 'zwaardere woorden' gesproken om het maar netjes te zeggen.

Het is daar heel normaal om puta, gilipollas, madre que te parió etc. te strooien om je misbaar kenbaar te maken, waar wij het wat milder houden met 'krijg de klere'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Dan moeten die ook allemaal rood krijgen wat mij betreft :) Geeft alleen maar aan het erg het daar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Laatst online: 22:50
JPM85 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:50:
[...]

Zal het niet verdedigen hoor, en Pique hoort dit niet te roepen, maar in Spanje wordt nogal met 'zwaardere woorden' gesproken om het maar netjes te zeggen.

Het is daar heel normaal om puta, gilipollas, madre que te parió etc. te strooien om je misbaar kenbaar te maken, waar wij het wat milder houden met 'krijg de klere'.
QFT. De vertaling lijkt veel erger dan het in het Spaans is. 'ik schijt op' (me cago en) is een heel gangbare uitspraak. De verwensing 'ik schijt in de melk' (me cago en la leche) is zelfs geaccepteerd genoeg om in een bekende jeugdvriendelijke tv-serie te worden gebruikt als soort Spaanse versie van 'potjandriedubbeltjes'. Ook 'hoerenmoeder' (puta madre) is een redelijk standaard verwensing in Spanje. In combinatie is het absoluut een onvriendelijke mededeling, maar niet erg creatief of opvallend. Ik zou het in het Nederlands gelijkstellen aan iets als 'flikker toch op, klootzak'. Mag niet, kun je rood voor geven, maar nou ook weer niet iets om je heel druk over te maken.

Erg leuk voor Club Athletic de Bilbao dat ze na al die verloren bekerfinales in de afgelopen jaren (Spaanse Beker in 2009, 2012 en 2015, Europa League in 2012) eindelijk eens iets winnen, al is het dan een troostprijs. Heb veel sympathie voor die club, die bewust alleen voor spelers met Baskische achtergrond kiest. Zo krijg je veel meer binding tussen spelers en fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En dan heeft de scheidsrechter het gedaan volgens de Barca woordvoerder:
We knew it was going to be difficult, and the referee has damaged us
Nee, Pique's domheid heeft dat gedaan. Laat ze inderdaad die prima donna's bij elke uitbarsting lekker rood geven. Zien we gelijk welke spelers intelligent zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Barcelona heeft het zelf gedaan door uit met 4-0 onderuit te gaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Benotti schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:40:
Barcelona heeft het zelf gedaan door uit met 4-0 onderuit te gaan :p
Ik zou daar toch graag Athletic Bilbao de credits voor geven ;)

Volgens https://twitter.com/UltraSuristic/status/633387564813156352 was het trouwens de tweede scheldpartij van Pique tegen die grensrechter, maakt het alleen maar dommer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:38:
En dan heeft de scheidsrechter het gedaan volgens de Barca woordvoerder:

[...]

Nee, Pique's domheid heeft dat gedaan. Laat ze inderdaad die prima donna's bij elke uitbarsting lekker rood geven. Zien we gelijk welke spelers intelligent zijn.
Tis dat je er Barcelona bijzet, anders had ik gezworen dat het over Mourinho ging :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Haha die Pique is me toch een figuur. Hij moet gewoon zijn koppie dicht houden, want hij laat zien een slechte verliezer te zijn. Lekker schorsen en weg ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-10 13:19

KipCurreh

Nightcrawler

Wat was Benteke goed gisteren ! Gelukkig want de eerste wedstrijd had ie amper ballen geraakt :D

Zou een beetje jammer zijn voor dat geld dat ie gekost heeft... En Liverpool verdient wel eens een deftige spits na die aantal jammerlijke gevallen van vorig jaar :)

[ Voor 46% gewijzigd door KipCurreh op 18-08-2015 16:53 ]

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Blind ook echt als centrale verdediger bij Manchester United.. Ik ben benieuwd of hij dat een beetje vol weet te houden. Wie staat er eigenlijk normaal gesproken op die plek? Rojo misschien?

Edit: Wat een lekkere actie en goal van Depay. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Luxicon op 18-08-2015 20:59 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Dit is toch nog steeds bedoeld voor [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 :?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Tsja, de ene keer praat je over buitenlandse clubs hier, en dan weer daar. :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Ach ja, het beleid is, hoewel discussiewaardig, al jaren vastgelegd en duidelijk. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Hopelijk steek Bayern een middelvinger op naar v. Gaal..
Müller moet gewoon bij Bayern blijven en dat weten ze in München donders goed. Toen ik Fellaini gister zag spelen vond ik hem ook wel zo'n type Müller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Holy shit, dat had ik nog even gemist. Een zeer goed keuze van Van Gaal wat mij betreft, ik ben wel Müller fan. Alleen ben ik bang dat hij beter past binnen de Duitse op je tanden over de eindstreep stijl dan bij United, maar aan de andere kant kunnen ze dat juist wel goed gebruiken.

Gisteren vond ik toch dat ze hele goede dingen afwisselde met uitermate tenenkrommende ballen. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• JeroenNietDoen
Kennen jullie die van Pedro en Otamendi die naar Manchester United gingen? Pedro kwam niet verder dan Londen en Otamendi stapte in Manchester uit bij de verkeerde bushalte.

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Is dat een beetje hetzelfde als die bezorger die de cup naar Londen moest brengen? :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Vos

Vos

AFCA

Gonadan schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:10:
Is dat een beetje hetzelfde als die bezorger die de cup naar Londen moest brengen? :P
Deze?

Afbeeldingslocatie: http://www.arsenal.com/assets/_files/images/may_15/gun__1433018399_winners.jpg

Of deze?

Afbeeldingslocatie: http://www.arsenal.com/assets/_files/desktops/may_14/gun__1400488176_0.jpg

:P

• JeroenNietDoen
Of ben je meer een schalen typje?

Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/b1/f4/38/b1f43883548d232c2cc9e9db86c3dac3.jpg

Of die van vorig seizoen?

Afbeeldingslocatie: http://www.nigerreporters.com/wp-content/uploads/2014/08/Arsenal-beats-Man-City-3.0-to-lift-Comunity-Shield-trophy-at-Wembley-Stadium-on-Sunday-Aug.-10-2014.jpg

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Ik wist even niet meer hoe ze dat ding voor het kampioenschap daar noemen. :(

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Vos

Vos

AFCA

Dat is inderdaad lang geleden, maar niet heel vreemd.

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Boeit me niet of het vreemd of terecht is. Als een grapje de ene kant op mag waarom dan niet de andere kant op? ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• JeroenNietDoen
Gonadan schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:38:
Boeit me niet of het vreemd of terecht is. Als een grapje de ene kant op mag waarom dan niet de andere kant op? ;)
Niemand zegt dat dat niet mag ;)

• Vos

Vos

AFCA

Gonadan schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:38:
Mag ook, daarom reageerde ik ook met foto's en smiley ;).

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
't Lijkt wel of iedereen wat in zijn oog heeft. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Noiz
  • Laatst online: 23-09 09:01
Kaap schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:08:
Kennen jullie die van Pedro en Otamendi die naar Manchester United gingen? Pedro kwam niet verder dan Londen en Otamendi stapte in Manchester uit bij de verkeerde bushalte.
Met het feit dat op Otamendi nooit officieel een bod is gemaakt (en de geruchten met name door de fans in het leven zijn geroepen) en United beter af is zonder Pedro. Laat hem maar lekker op Chelsea op de bank zitten :) Zie liever een echte spits naar United komen dan Pedro. Op links hebben we Depay/Young, op rechts Mata/Januzaj/Valencia.
Een goede centrale verdediger erbij zou wel fijn zijn. Blind doet het wel aardig nu, maar dan zie ik liever een Laporte op die positie.

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Ruud van Nistelrooy, de vorige Oranje-spits bij Manchester United,
bron
Zohee, is die Van Persie even snel vergeten. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• JPM85
Noiz schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:28:
[...]

Met het feit dat op Otamendi nooit officieel een bod is gemaakt (en de geruchten met name door de fans in het leven zijn geroepen) en United beter af is zonder Pedro. Laat hem maar lekker op Chelsea op de bank zitten :) Zie liever een echte spits naar United komen dan Pedro. Op links hebben we Depay/Young, op rechts Mata/Januzaj/Valencia.
Een goede centrale verdediger erbij zou wel fijn zijn. Blind doet het wel aardig nu, maar dan zie ik liever een Laporte op die positie.
Ik gun Pedro het beste, maar niet zo'n snuggere move als je het mij vraagt.
Technisch is hij nooit echt heel ver gekomen sinds zijn belovende start en 1e 2 jaar bij Barcelona. Als je kijkt naar de laatste 2 jaar bij Barcelona was het een leuke 12/13e man in de selectie, maar komt gewoon tekort voor de basis.

Waarom dan de keus voor Chelsea? Hazard gaat hij er nimmer uit spelen, en moet eerlijk zeggen dat ik Willian ook wel een tikje beter vind. Hij had beter kunnen kiezen voor een niveau lager, en zeker geweest van een basisplaats.

(Misschien krijg ik ongelijk, laten we het hopen voor hem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Lekker man, Götze speelt weer goed. Lijkt de kritiek toch goed op te pakken en harder te werken.
Commentator op Fox is weer zo slecht als een verrotte bad eend. Ik weet niet wat zijn salaris is, maar dat kun je nog beter in de riolering knikkeren. Echt een slap gelul van die vent. Heeft helemaal geen verstand van voetbal..

Zal nog wel een spannende pot worden wat de score betreft. Het staat pas 1-1 bij Hoffenheim - Bayern. Volland scoorde al binnen 9 seconden :')

Sjonge jonge, pipo de clown staat weer mooi te scheidsen.. Waardeloos die man, staat voor alles te fluiten :(

[ Voor 18% gewijzigd door Mosin op 22-08-2015 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Interessant. Bij Crystal Palace - Aston Villa schiet Gayle (Palace), de bal raakt Palace-speler McCarthy die buitenspel staat, en gaat erin. Maar de scheidsrechter en grensrechter zien het niet, geven de goal (1-0), en veranderen van mening. Bij Sky denken ze dat de 4e official heeft ingegrepen? Dat zien we niet vaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Yay |:( ; krijgen gewoon de Belgische programmering voorgeschoteld 8)7

Afbeeldingslocatie: http://oi60.tinypic.com/2ywe3o7.jpg

Kishna scoort net de 2-0 voor Lazio lees ik:
24' #LazioBologna 2-0 Raddoppio @OfficialSSLazio, #Kishna realizza il suo 1°gol biancoceleste in #SerieATIM!
Blijft mooi deze bedrukking :7

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CNCRPTtWIAAmqjN.png

[ Voor 25% gewijzigd door apis29 op 22-08-2015 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:12:
Yay |:( ; krijgen gewoon de Belgische programmering voorgeschoteld 8)7

[afbeelding]

Kishna scoort net de 2-0 voor Lazio lees ik:

[...]

Blijft mooi deze bedrukking :7

[afbeelding]
Nog niet opgelost?

Bedrukking is inderdaad erg mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:14
Neem aan dat niemand Keulen - Wolfsburg heeft gekeken gisteren? :+

Moeizame 1 - 1 en in de laatste minuut een uitbraak van De Bruyne, na een pass van Dost en een fout van de verdediger, die compleet over de bal heen maait. De Bruyne komt alleen voor de keeper en probeer met een trucje de keeper te omzeilen, maar dat mislukt totaal en hij schiet tegen de keeper aan. Daarna komt de bal terug en hij schiet opnieuw, maar nu gooit een verdediger zich ervoor en de bal wordt weer tegenhouden. Kans om met 1 - 2 weg te gaan daar verkeken. Man man man, de ramen lachen er net niet uit hier, maar oi oi oi jochie toch... Ik ging door de grond! :'(

City wil hem halen, maar na het zien van deze giga misser, zullen ze wel twee keer nadenken. Nee hoor, onzin, geweldiger speler en zie hem graag naar City komen. Hij had die bal gewoon langs de keeper moeten schieten, dan was het schluss. Maar ja, is geen echte spits he.. Daarna nog een kans van Dost op de lat. Jammer hoor!

Vanaf 00:30 of zo. Echt, man man man.. ik ging door de grond! :'(

Trouwens best hoog, waar die gast zit te filmen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 08:40:
Neem aan dat niemand Keulen - Wolfsburg heeft gekeken gisteren? :+

Moeizame 1 - 1 en in de laatste minuut een uitbraak van De Bruyne, na een pass van Dost en een fout van de verdediger, die compleet over de bal heen maait. De Bruyne komt alleen voor de keeper en probeer met een trucje de keeper te omzeilen, maar dat mislukt totaal en hij schiet tegen de keeper aan. Daarna komt de bal terug en hij schiet opnieuw, maar nu gooit een verdediger zich ervoor en de bal wordt weer tegenhouden. Kans om met 1 - 2 weg te gaan daar verkeken. Man man man, de ramen lachen er net niet uit hier, maar oi oi oi jochie toch... Ik ging door de grond! :'(

City wil hem halen, maar na het zien van deze giga misser, zullen ze wel twee keer nadenken. Nee hoor, onzin, geweldiger speler en zie hem graag naar City komen. Hij had die bal gewoon langs de keeper moeten schieten, dan was het schluss. Maar ja, is geen echte spits he.. Daarna nog een kans van Dost op de lat. Jammer hoor!

Vanaf 00:30 of zo. Echt, man man man.. ik ging door de grond! :'(

[video]
Trouwens best hoog, waar die gast zit te filmen. :o
Ik kan het filmpje niet zien, maar het excuus van ''geen spits zijn'' is wel slap natuurlijk. Als je voor de goal staat alleen moet hem gewoon erin knikkeren. Het is zeker klote, maar het kan nooit zo erg worden als het voor Robben ooit was en die kwam het jaar erop nog eens 10x zo hard terug.

De Bruyne is gewoon een puike voetballer, als City hem vanwege 1 misser niet wilt dan wil ik de scouts van City gewoon even achterlijk noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Mosin schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 11:56:
[...]

Ik kan het filmpje niet zien, maar het excuus van ''geen spits zijn'' is wel slap natuurlijk. Als je voor de goal staat alleen moet hem gewoon erin knikkeren. Het is zeker klote, maar het kan nooit zo erg worden als het voor Robben ooit was en die kwam het jaar erop nog eens 10x zo hard terug.
Natuurlijk moet je zo'n bal maken op dat niveau, als je zo alleen voor de keeper komt, ook als niet spits zijnde, maar ik bedoelde meer hij wil het mooi doen door de bal onder z'n voet door te nemen en die keeper uit te spelen, maar dat mislukt. Een echte spits had hem langs de keeper in het hoekje geprikt.
De Bruyne is gewoon een puike voetballer, als City hem vanwege 1 misser niet wilt dan wil ik de scouts van City gewoon even achterlijk noemen.
Tuurlijk niet, was ook een grapje.

Wat zag ik nou weer bij MOTD, na Oezil nu ook Benzema naar Arsenal? :S En weer voor zo'n achterlijk hoog bedrag (neem aan dat z'n contract niet verlengd wordt). Vraag me af waarom clubs dan zulke belachelijk hoge bedragen betalen voor spelers, waarvan het contract niet verlengd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 12:14:
[...]

Natuurlijk moet je zo'n bal maken op dat niveau, als je zo alleen voor de keeper komt, ook als niet spits zijnde, maar ik bedoelde meer hij wil het mooi doen door de bal onder z'n voet door te nemen en die keeper uit te spelen, maar dat mislukt. Een echte spits had hem langs de keeper in het hoekje geprikt.

[...]

Tuurlijk niet, was ook een grapje.

Wat zag ik nou weer bij MOTD, na Oezil nu ook Benzema naar Arsenal? :S En weer voor zo'n achterlijk hoog bedrag (neem aan dat z'n contract niet verlengd wordt). Vraag me af waarom clubs dan zulke belachelijk hoge bedragen betalen voor spelers, waarvan het contract niet verlengd wordt.
Als je het mooi wilt doen, dan moet ie het ook kunnen :o
Je mist nu wel 2 mooie puntjes erbij. Alles wat je tot de winter stop verliest, begrijp je pas erna.

Oohw, naja. Het zou zo maar kunnen hoor, in deze rare voetbalwereld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Benzema naar Arsenal is al paar jaar een gerucht. En blijft een gerucht zolang hij niet getekend heeft ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Vos schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 13:40:
Benzema naar Arsenal is al paar jaar een gerucht. En blijft een gerucht zolang hij niet getekend heeft ;).
Mja, zou me niks verbazen in deze gekke wereld. En dan haalt Real Kane o.i.d. voor 200 miljoen om Bale te overtreffen. :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nou nou. WBA--Chelsea begint leuk (zit een beetje tussen F1 en voetbal te schakelen). Domme actie van Matic die een pingel veroorzaakt, en ja, ondanks het nee-schudden van Mourinho was het er echt eentje.

Brunt wil hem nemen, Morrison douwt hem weg en claimt de pingel, laag door het midden en de benen van Courtois redden. Ik vermoed dat Tony Pulis daar wel wat over te zeggen gaat hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Pedro met een goal en een assist voor Chelsea.

ManU fans right now:
Afbeeldingslocatie: http://www.reactiongifs.us/wp-content/uploads/2013/05/kill_myself_nph.gif

:+

Verder leuke pittige wedstrijd van beide kanten.

Edit: Rood voor Terry! Mou kan alvast beginnen met zijn voorbereidingen om de pers te woord te staan. It's all a conspiracy against Chelsea! :+

[ Voor 41% gewijzigd door JeroenNietDoen op 23-08-2015 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je ziet bij Pedro gelijk de kwaliteiten en de zwaktes. Aanvallende voetballer, vechter en goede loper, maar matige techniek en balbeheersing. WBA terug naar 2-3, dat kan nog een leuk half uurtje worden :p

En "Red Card" Yacob (dat is echt een idioot) vs Diego Costa, dat kan ook wat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Gaat lekker met Chelsea en de rode kaarten. Was de kaart terecht?

Go WBA ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 23-08-2015 15:55 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer

Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - deel 2