[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste
Acties:
  • 36.681 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
gambieter schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 21:01:
Tjeezus, hoe dom kun je zijn, Sam Allardyce. Is bondscoach van Engeland geworden deze zomer, mooi betaalde baan etc, gaat hij tegenover journalisten in vermomming opscheppen dat de regels over third-party ownership kunnen worden omzeild, maakt een grapje over het spraakgebrek van voorganger Roy ("Woy") Hodgson, kraakt de vorige assistent Gary Neville af (dat is wel terecht :+ ), enzovoort.

Die is dus nu opgestapt. Dom dom dom (repeat)...
Gaat wel de statistiek in als de beste bondscoach voor de Engelsen, 100% winst en clean sheat. :)
Maar erg dom inderdaad, al is het wel ongelukkig door de manier waarop het nu bij een zo'n korte periode blijft...

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kunnen die journalisten niet met Blind gaan praten? :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:22
Het houdt dus niet alleen op bij de bondscoach. Ook twee huidige PL trainers worden gelinkt met corruptie

Engels voetbal nog niet af van omkoopschandaal - http://nos.nl/l/2134799

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:40
Als er meer van dit soort zaken zich voor doen, kun je toch nog maar weinig in het spelletje geloven. Geld maakt het gewoon he-le-maal kapot :(

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:21

Quad

Doof

Het zou een begin kunnen zijn die die transerbubbel kan laten barsten.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• Mosin
Quad schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:10:
Het zou een begin kunnen zijn die die transerbubbel kan laten barsten.
Daar zat ik ook al aan te denken, maar ik weet niet of dat gene wat ik denk ermee in verband gebracht kan worden.
De PL is in mijn ogen een slechte competitie om als speler heen te gaan. Als wereldtopper wil je liever in Spanje of Duitsland gezien worden bij Barca, Bayern, Dortmund of Real. De PL is een aanval op je lichaam en Europees is er weinig eer te behalen (laatste jaren). Aan de ene kant, als je de PL wint, kun je het wel op je naam schrijven. Helaas maakt dat je nog geen wereld topper.. O-)

Wat ik dus denk, is dat die voetballers daar gewoon heengaan vanwege knaken. Blijkbaar verandert het mensen in een oogwenk.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Sjurm schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:49:
Het houdt dus niet alleen op bij de bondscoach. Ook twee huidige PL trainers worden gelinkt met corruptie

Engels voetbal nog niet af van omkoopschandaal - http://nos.nl/l/2134799
Niet onderbouwd ofzo, maar ik heb zo het voorgevoel dat dit niet om de buitenlandse trainers gaat. Dus wie hebben we dan in de aanbieding?

Pardew (Crystal Palace)
Pullis (West Brom)
Dyche (Burnley)
Howe (Bournemouth)
Hughes (Stoke)
Phelan (Hull)
Moyes (Sunderland)

Ik zet m'n geld op Pullis en Pardew.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:42

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Jammer, geen Janssen in de basis. Wel begrijpelijk natuurlijk met Son in vorm. Met twee spitsen spelen tegen Man City is ook niet verstandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Sjurm schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 14:58:
Jammer, geen Janssen in de basis. Wel begrijpelijk natuurlijk met Son in vorm. Met twee spitsen spelen tegen Man City is ook niet verstandig.
Nooit verwacht dat Son een topper zou worden. Bij Leverkusen was het in mijn ogen een zeer matige voetballer.. Snel, maar zoooooo onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Spurs spelen leuk en staan verdiend 2-0 voor tegen Pep's sterrenteam.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Spurs inderdaad verdiend gewonnen. Bewonderingswaardig dat ze 90" lang met dezelfde energie en kracht gespeeld hebben. City kwam er amper aan te pas. Prachtige wedstrijd om te zien.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:57
Eerste helft was geweldig van Spurs - City, tweede helft iets minder. Maar wat een geweldige wedstrijd. City eigenlijk erg zwak en waarom staan die Fernandinho en Fernando daar centraal op het middenveld. Geen van beide zien er comfortabel uit als ze een bal hebben. Ontzettend beperkte voetballers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* WOWWW LAATSTE SECONDEN 0-1 vOOR ARFSNEAL XHAIDFQWEDQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Real inmiddels 3 x op rij gelijk gespeeld in de competitie. Maar goed, vorig jaar was Barca heer en meester, tot na de interlandperiode en gaf bijna de titel nog uit handen (en uit de CL geknikkerd door Atletico). Dat zegt dus nog niet zoveel, maar ze geven wel dure punten uit handen zo.
iPodKiller schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 19:21:
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* WOWWW LAATSTE SECONDEN 0-1 vOOR ARFSNEAL XHAIDFQWEDQ
Gelukkig maar dat City niet onbestraft blijft. Ze mogen wel wat druk blijven voelen van de concurrentie. 8)

[ Voor 37% gewijzigd door Luxicon op 02-10-2016 19:23 ]

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En nou moet Wenger eens durven klagen over de arbitrage, want dat was gewoon hands (en buitenspel?) van Koscielny.

Ik moest ook wel lachen om Mustafi. Eerst een halve minuut over de grond rollen als een Barca-speler, en dan boos opspringen en tekeer gaan. Daar had de scheids wel geel voor mogen geven, dat soort Lothar Matheus gedrag hoeven ze niet te exporteren uit Duitsland ;)

(ik kwam pas thuis rond de 85e minuut, niet veel gemist dus :+ )

[ Voor 62% gewijzigd door gambieter op 02-10-2016 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Jezus, wat een slechte sloopwedstrijd was dit en dan voorbij de blessuretijd, met de laatste corner, een buitenspel goal maken die ook nog eens afgekeurd had moeten worden vanwege hands. Hilarisch gewoon.

Maar goed, op zon manier zulke wedstrijden winnen is soms gewoon nodig wil je meedingen voor een kampioenschap.

Oerlelijke wedstrijd en totaal onverdiend, maar niet over nadenken en snel vergeten. Lekker met 3 punten :w naar de haters

[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-10-2016 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Haha, dat was toch duidelijk hands, als je dat niet ziet als arbitrage... die had ook netjes ingetikt mogen worden. Daar komt Arsenal zeker goed weg. Aan de andere kant, bij Burnley maakten ze ook twee keer hands? Daar werd ook niets aan gedaan.

Dat was trouwens geen buitenspel.

[ Voor 7% gewijzigd door Luxicon op 02-10-2016 19:39 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hihi, Thierry Henry doet heel erg veel moeite om de goal goed te praten. Hij wilde geen hands maken, Oxlade-Chamberlain raakt de bal niet (want dan was Koscielny buitenspel). Hij heeft nog erg veel moeite om bij Arsenel wedstrijden neutraal te zijn :p

Zout, wonde: een Burnley speler is man of the match. Die zal ook zin hebben gehad om geinterviewd te worden :+
Luxicon schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 19:38:
Dat was trouwens geen buitenspel.
Dat hangt er vanaf of Oxlade-C de bal raakte. Ja, dan staat Koscielny buitenspel, nee, dan niet. Het gaat niet om de kopbal van Walcott (?), maar daarna.

[ Voor 47% gewijzigd door gambieter op 02-10-2016 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Mosin schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 16:29:
[...]Nooit verwacht dat Son een topper zou worden. Bij Leverkusen was het in mijn ogen een zeer matige voetballer.. Snel, maar zoooooo onhandig.
O-) dan heb je echt niet goed opgelet :P . Ik vond dat echt een goede aankoop voor Spurs, had het ook gepost toen in het buitenland topic ...
Was alweer vergeten dat Spurs - Man City vandaag was, lekker weer eens NFL gekeken (waarbij het voorprogramma en de analyses tussendoor van de BBC crew een stuk interessanter dan driekwart van de wedstrijd was)

[ Voor 20% gewijzigd door apis29 op 02-10-2016 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

gambieter schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 19:39:
Hihi, Thierry Henry doet heel erg veel moeite om de goal goed te praten. Hij wilde geen hands maken, Oxlade-Chamberlain raakt de bal niet (want dan was Koscielny buitenspel). Hij heeft nog erg veel moeite om bij Arsenel wedstrijden neutraal te zijn :p

Zout, wonde: een Burnley speler is man of the match. Die zal ook zin hebben gehad om geinterviewd te worden :+

[...]

Dat hangt er vanaf of Oxlade-C de bal raakte. Ja, dan staat Koscielny buitenspel, nee, dan niet. Het gaat niet om de kopbal van Walcott (?), maar daarna.
Ja want wie wil nou als arsenal fan wenger niet zien winnen in de slotfase op zijn 20 jarige jubileum? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Barcelona met 3-0 achter :D

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01
:o, is het een offday of loont het om de tv toch ff naar de wedstrijd te switchen?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Offday inderdaad, geen Messi, Macherano, Iniësta en Rakatic in de basis. De eigen goal van Mathieu was ook erg ongelukkig, wat wel in het beeld past. Het loont misschien om te zien hoe wanhopig Barcelona probeert terug in de wedstrijd te komen, maar het lijkt nergens op tot nu toe.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Tijd voor Cillessen. Ter Stegen wilde voetballen, maar hij schiet met 2-3 stand, tegen een speler van Celta (van dichtbij) en krijgen zo een goal tegen. Dit gebeurde dus in het 6 meter gebied.

[ Voor 3% gewijzigd door Luxicon op 02-10-2016 22:20 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:48
Luxicon schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 22:19:
Tijd voor Cillessen. Ter Stegen wilde voetballen, maar hij schiet met 2-3 stand, tegen een speler van Celta (van dichtbij) en krijgen zo een goal tegen. Dit gebeurde dus in het 6 meter gebied.
Lol? Dus het is nu 4-2 haha. Jammer dat ik de wedstrijd niet kijk. Ik weet wel dat ik straks een uitgebreide samenvatting ga kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Fleximex schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 22:21:
[...]

Lol? Dus het is nu 4-2 haha. Jammer dat ik de wedstrijd niet kijk. Ik weet wel dat ik straks een uitgebreide samenvatting ga kijken :+
Klopt, Barcelona had het weer op orde, totdat ter Stegen wat raars deed. Vanuit het perspectief van Barcelona was het een waardeloze wedstrijd in ieder geval met een Suarez die echt niks goed doet.

Schande, maar Ter Stegen mocht misschien beter keepen en Piquet was de beste 'aanvaller' te zijn met mijn kopballen (in doel en er net naast). Hij liep ook heel veel mee naar voren, al dribbelend en al. 8)

[ Voor 18% gewijzigd door Luxicon op 02-10-2016 22:39 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 19:54:
[...]

O-) dan heb je echt niet goed opgelet :P . Ik vond dat echt een goede aankoop voor Spurs, had het ook gepost toen in het buitenland topic ...
Was alweer vergeten dat Spurs - Man City vandaag was, lekker weer eens NFL gekeken (waarbij het voorprogramma en de analyses tussendoor van de BBC crew een stuk interessanter dan driekwart van de wedstrijd was)
Mhkitaryan is voor ManU ook een top aankoop en is ook gewoon een matige nummer 10. Nooit beter gespeeld dan Götze bij Dortmund en ook hem vind ik vrij onhandig. Dat hij in de PL topt zegt wat mij betreft helemaal niks. Ja, voor Spurs is het mooi uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Iemand Milan nog gezien gisteren? Alsnog met 4-3 winnen na 1-3 achter te hebben gestaan :D Gelukkig hebben ze Carlos Bacca nog rondlopen daar. Spitsje hoor.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Barbas schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:31:
Iemand Milan nog gezien gisteren? Alsnog met 4-3 winnen na 1-3 achter te hebben gestaan :D Gelukkig hebben ze Carlos Bacca nog rondlopen daar. Spitsje hoor.
Zonde dat ze zo ver zijn weg gezakt in al die jaren. Was volgens mij een lastig te kloppen ploeg. Daarvoor hebben ze ook 7 CL's gewonnen.

Hopelijk heeft Gundogan dat zooitje uit de tent gelokt en gaan meerdere spelers er wat van zeggen.
http://www.fcupdate.nl/vo...hweinsteiger-respectloos/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mhkitaryan, speelt ie überhaupt wel eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Mosin schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 21:37:
[...]

Zonde dat ze zo ver zijn weg gezakt in al die jaren. Was volgens mij een lastig te kloppen ploeg. Daarvoor hebben ze ook 7 CL's gewonnen.

Hopelijk heeft Gundogan dat zooitje uit de tent gelokt en gaan meerdere spelers er wat van zeggen.
Meneer Gundogan kan beter eerst naar zijn eigen coach kijken die op dezelfde manier met spelers omgaat, zie een Hart en een Toure. Schweinsteiger heeft simpel gezegd vorig seizoen niet laten zien wat je zou verwachten van iemand met zijn ervaring/kwaliteit. Als je dan aan een nieuw/jonger team wil bouwen, valt zo iemand helaas buiten de boot. Verdient uiteindelijk zeker niet de schoonheidsprijs natuurlijk, maar Guardiola is net zo'n respectloos mannetje wat dat betreft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Noiz schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 08:50:
[...]

Meneer Gundogan kan beter eerst naar zijn eigen coach kijken die op dezelfde manier met spelers omgaat, zie een Hart en een Toure. Schweinsteiger heeft simpel gezegd vorig seizoen niet laten zien wat je zou verwachten van iemand met zijn ervaring/kwaliteit. Als je dan aan een nieuw/jonger team wil bouwen, valt zo iemand helaas buiten de boot. Verdient uiteindelijk zeker niet de schoonheidsprijs natuurlijk, maar Guardiola is net zo'n respectloos mannetje wat dat betreft ;)
Heb jij mijn reacties over Guardiola wel eens gezien in de hele topic? Denk dat er amper Tweakers zijn die hem zo volledig door de stront halen, die vent haat ik op zijn zachts gezegd. Ik vind Guardiola ook een onsympathieke kerel, net als Mourinho.
Ik ben in ieder geval gewoon blij dat Gundogan nu ook zijn mond open doet. Blijkbaar heeft Schweinsteiger geen duidelijkheid gekregen en als zijn eigen broer #norespect op twitter zet, vraag ik me af wat er mis gaat. Zlatan is een oude rot, Pogba bakt er maar weinig van (wat ik van hem zie). Ziet er niet goed uit voor hun, maar dat vind ik overigens niet erg hoor. Buiten dat Schweinsteiger waarschijnlijk een spelers is die erg eerlijk is, mag je hem wel de kans geven om zich weer te bewijzen in een wedstrijd. Volgens mij ging Casillas ook kapot door Mourinho ;(

Ik geef je trouwens wel gelijk wat Guardiola betreft :)

[ Voor 10% gewijzigd door Mosin op 06-10-2016 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Mosin schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:40:
[...]

Heb jij mijn reacties over Guardiola wel eens gezien in de hele topic? Denk dat er amper Tweakers zijn die hem zo volledig door de stront halen, die vent haat ik op zijn zachts gezegd. Ik vind Guardiola ook een onsympathieke kerel, net als Mourinho. Ik ben in ieder geval blij dat hij nu ook zijn mond open doet. Blijkbaar heeft Schweinsteiger geen duidelijkheid gekregen en als zijn eigen broer #norespect op twitter zet, vraag ik me af wat er mis gaat. Zlatan is een oude rot, Pogba bakt er maar weinig van (wat ik van hem zie). Ziet er niet goed uit voor hun, maar dat vind ik overigens niet erg hoor.
Helaas staat het op dit moment nog niet helemaal, maar dat vind ik ook niet vreemd als je kijkt dat de as voor een groot gedeelte nieuw is. Het is nog zoeken naar de meest ideale opstelling en dat heeft simpelweg wat tijd nodig. Had wel al meer verwacht van een Pogba, maar die heeft ook de juiste speler naast zich nodig om echt tot uiting te komen. Fellaini is niet de ideale partner voor Pogba, maar met een Herrera naast zich (die mij positief heeft verrast dit seizoen tot nu toe) vind ik een ideale partner voor hem.
Ik zie ze dit seizoen nog niet meteen voor het kampioenschap strijden uiteindelijk, maar wel er redelijk (althans, hoop ik ook :P ) dicht tegenaan. Maar het is en blijft de Premier League waar gekke dingen gebeuren, zie de nederlaag van afgelopen week. Of bijvoorbeeld Tottenham dat min of meer over City dendert. Of een Arsenal dat de grootste moeite heeft met Burnley (en onterecht gewonnen) na een week eerder magistraal gespeeld te hebben tegen Chelsea.
Mosin schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:40:
Blijkbaar heeft Schweinsteiger geen duidelijkheid gekregen en als zijn eigen broer #norespect op twitter zet, vraag ik me af wat er mis gaat.
Familie hoort zich simpelweg niet te bemoeien met de professionele carrière van de voetballer. Zij zullen ook nooit het hele verhaal horen en de dingen oppakken uit de media en ongefundeerde uitspraken doen. Helpt vaak niet mee in de situatie waarin iemand zich bevindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Noiz schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:50:
[...]

Helaas staat het op dit moment nog niet helemaal, maar dat vind ik ook niet vreemd als je kijkt dat de as voor een groot gedeelte nieuw is. Het is nog zoeken naar de meest ideale opstelling en dat heeft simpelweg wat tijd nodig. Had wel al meer verwacht van een Pogba, maar die heeft ook de juiste speler naast zich nodig om echt tot uiting te komen. Fellaini is niet de ideale partner voor Pogba, maar met een Herrera naast zich (die mij positief heeft verrast dit seizoen tot nu toe) vind ik een ideale partner voor hem.
Ik zie ze dit seizoen nog niet meteen voor het kampioenschap strijden uiteindelijk, maar wel er redelijk (althans, hoop ik ook :P ) dicht tegenaan. Maar het is en blijft de Premier League waar gekke dingen gebeuren, zie de nederlaag van afgelopen week. Of bijvoorbeeld Tottenham dat min of meer over City dendert. Of een Arsenal dat de grootste moeite heeft met Burnley (en onterecht gewonnen) na een week eerder magistraal gespeeld te hebben tegen Chelsea.

[...]

Familie hoort zich simpelweg niet te bemoeien met de professionele carrière van de voetballer. Zij zullen ook nooit het hele verhaal horen en de dingen oppakken uit de media en ongefundeerde uitspraken doen. Helpt vaak niet mee in de situatie waarin iemand zich bevindt.
Ja, de PL is soms echt een niet te begrijp competitie haha :+ Daar win je volgens mij geen 10 wedstrijden achter elkaar (of deed Leicester dat wel vorig seizoen?). Vorig jaar had Pogba, Dybala naast zich staan. Die gozer is ook van een andere niveau dan Fellaini en Herrera. Misschien nieuwe aankoop voor United :P
Je zult ze inderdaad wat tijd moeten geven, maar de club die Mourinho traint is voor mij een echte no-go. Real speelde veeel agressiever onder hem en Chelsea was ook niet mis. In ieder geval valt het me wel tegen, ondanks dat ze geen heel slecht team hebben.

Naja, ik denk dat daar de meningen wel erg verdeelt over zijn. Opzich snap ik het wel, maar wat jij aangeeft snap ik ook wel. Als ik een mening moet vormen op basis van wat ik van beide personen weet, zou ik denken dat het probleem toch echt bij Mourinho ligt. Zoals ik zei krijgt Schweini niet eens de kans om een wedstrijd te spelen en dat gebeurd nu toch al eventjes. Dan vind ik het niet gek dat mensen daar niet vrolijk van worden. Ik hoop heel erg graag dat hij in de winter weg gaat bij United, maar United was toch al stiekem een kleine droom club voor hem.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NOO8v3b.jpg
Zuur dat hij dan net deze coach heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Mosin schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:59:
[...]

Naja, ik denk dat daar de meningen wel erg verdeelt over zijn. Opzich snap ik het wel, maar wat jij aangeeft snap ik ook wel. Als ik een mening moet vormen op basis van wat ik van beide personen weet, zou ik denken dat het probleem toch echt bij Mourinho ligt. Zoals ik zei krijgt Schweini niet eens de kans om een wedstrijd te spelen en dat gebeurd nu toch al eventjes. Dan vind ik het niet gek dat mensen daar niet vrolijk van worden. Ik hoop heel erg graag dat hij in de winter weg gaat bij United, maar United was toch al stiekem een kleine droom
Het is nu niet zo dat ie vorig seizoen al zoveel speelde, ook niet toen hij 'fit' was. Eigenlijk had hij nooit de keuze moeten maken voor de Premier League aangezien hij er, voor zover ik kan zien, fysiek niet klaar voor is/was. Daarnaast sukkelde ie al constant met blessures. Hij is geen club icoon bij United dus zal dan niet zomaar een plek krijgen zoals bij Bayern het geval was (en daar kwam ie veelal al van de bank af).

Pogba heeft gewoon iets van een controleur/spelmaker nodig naast zich. Je zag het ook bij Juventus toen Pirlo wegging dat het daarna toch een heel stuk minder was. Speelde hij wel naast Dybala trouwens? Aangezien dat gewoon een spits is. Volgens mij waren het Marchisio/Khedira die veelal naast Pogba speelden en Dybala op de 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Noiz schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:09:
[...]

Het is nu niet zo dat ie vorig seizoen al zoveel speelde, ook niet toen hij 'fit' was. Eigenlijk had hij nooit de keuze moeten maken voor de Premier League aangezien hij er, voor zover ik kan zien, fysiek niet klaar voor is/was. Daarnaast sukkelde ie al constant met blessures. Hij is geen club icoon bij United dus zal dan niet zomaar een plek krijgen zoals bij Bayern het geval was (en daar kwam ie veelal al van de bank af).

Pogba heeft gewoon iets van een controleur/spelmaker nodig naast zich. Je zag het ook bij Juventus toen Pirlo wegging dat het daarna toch een heel stuk minder was. Speelde hij wel naast Dybala trouwens? Aangezien dat gewoon een spits is. Volgens mij waren het Marchisio/Khedira die veelal naast Pogba speelden en Dybala op de 10?
Ik geef je zeker gelijk wat betreft zijn keuze. Aangezien hij sowieso al niet erg fit en fysiek sterk meer is, had 'ie beter bij Bayern kunnen blijven. Aan de andere kant is het wel zo dat hij toch niks meer te verliezen had en altijd voor de kans had kunnen gaan onder v. Gaal. Voor hem is Schweini een belangrijke speler.

Inderdaad foutje van mij. Die 2 kunnen vrij goed samen spelen, maar spelen volgens mij inderdaad niet naast elkaar 8)7 Khedira staat meer op die positie. Natuurlijk is het bedrag wat betaald is ook wel bijzonder belachelijk, want ben nu eens eerlijk, je noemt mij zo 10 spelers op die beter zijn en 10x goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01
Mosin schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 21:37:
[...]

Ik snap de hele discussie niet, Mourinho heeft Schweinsteiger duidelijk gemaakt dat er geen plaats voor hem is aan het begin van het seizoen en vervolgens naar het tweede gestuurd. Tzt waren daar genoeg artikelen over te vinden, dat Schweini dan vervolgens kiest bij Man-U te blijven en voor zijn kans te gaan zoals meermaals herhaald in de Duitse media dan kun je dit verwachten.

Als hij inderdaad nog de topper van een paar jaar geleden was dan had je deze discussie niet gehad, maar dan had hij waarschijnlijk ook nog wekelijks bij Bayern op het veld gestaan ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Mosin schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:04:
[...]
Inderdaad foutje van mij. Die 2 kunnen vrij goed samen spelen, maar spelen volgens mij inderdaad niet naast elkaar 8)7 Khedira staat meer op die positie. Natuurlijk is het bedrag wat betaald is ook wel bijzonder belachelijk, want ben nu eens eerlijk, je noemt mij zo 10 spelers op die beter zijn en 10x goedkoper.
Dat is helaas het gevolg van de hoeveelheid geld die met name in Engeland instroomt. Dat heeft als natuurlijk gevolg dat andere clubs ook meer kunnen en gaan vragen. Er zijn zo ontzettend veel spelers deze zomer van club gewisseld voor belachelijke bedragen. Bedoel, een Milik die 32 miljoen kost slaat nergens op.
Er zijn zeker op dit moment wel spelers beter, maar of die goedkoper waren geweest weet ik niet. Daarnaast is Pogba wel gewoon buitengewoon getalenteerd, maar om dat ter uiting te brengen heeft ie wel de juiste personen naast zich nodig zodat de balans juist is. Ook de beste spelers presteren niet (altijd) goed wanneer de rest van het team niet goed draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Noiz schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:43:
[...]

Dat is helaas het gevolg van de hoeveelheid geld die met name in Engeland instroomt. Dat heeft als natuurlijk gevolg dat andere clubs ook meer kunnen en gaan vragen. Er zijn zo ontzettend veel spelers deze zomer van club gewisseld voor belachelijke bedragen. Bedoel, een Milik die 32 miljoen kost slaat nergens op.
Er zijn zeker op dit moment wel spelers beter, maar of die goedkoper waren geweest weet ik niet. Daarnaast is Pogba wel gewoon buitengewoon getalenteerd, maar om dat ter uiting te brengen heeft ie wel de juiste personen naast zich nodig zodat de balans juist is. Ook de beste spelers presteren niet (altijd) goed wanneer de rest van het team niet goed draait.
Dat geld is om bang van te worden en inderdaad al helemaal als je ziet voor wie het betaald wordt..
Aan de ene kant is het natuurlijk belachelijk dat je Pogba voor 120mln koopt, aan de andere kant kan 'ie er zelf weinig aan doen denk ik. Hij is inderdaad geen speler die zijn team op sleeptouw neemt en dat is wel een must bij iemand die de beste ter wereld wilt worden :)

[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 06-10-2016 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Geld moet rollen :P (zo wordt al dat PL geld tenminste ook nog verdeeld. En Milik is z'n geld voorlopig waard)
Mosin schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:28:
[...]Mhkitaryan is voor ManU ook een top aankoop en is ook gewoon een matige nummer 10. Nooit beter gespeeld dan Götze bij Dortmund en ook hem vind ik vrij onhandig. Dat hij in de PL topt zegt wat mij betreft helemaal niks. Ja, voor Spurs is het mooi uiteraard.
Bij Leverkusen was Son al goed (/bepaalde kwaliteiten kon je al zien), dáárom vond ik het voor elke subtopper een goede aankoop. Mkhkitaryan heeft mij persoonlijk nooit gecharmeerd en vond het vooral voor Dortmund een goede transfer dat ie naar Man U kon ;)
Barbas schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:31:
Stond wel in de planning maar zat een film te kijken en pas tegen het einde weer herinnerd :+ . Wel het verwachte spektakel puur aan de uitslag te zien (zag Sassuolo deze partij eigenlijk wel winnen vantevoren).
Op de Eurosport Player kan je overigens ook andere wedstrijden kijken (zonder commentaar) mocht je dat nog niet weten ...

[ Voor 7% gewijzigd door apis29 op 06-10-2016 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Kwam ook nog een interessant programma tegen van Duitse Eurosport/Kicker: http://www.eurosport.de/f...1049/story.shtml#de-tw-po

Deze (afgelopen) week over:
"kicker.TV - Der Talk": Die deutsche Fankultur in der Diskussion? Zwischen Pyro und Choreo
Von Eurosport

03/10/2016 um 15:15

"kickerTV - Der Talk" - live ab 20:00 Uhr bei Eurosport 1 zum Thema: Die deutsche Fankultur in der Diskussion? Zwischen Pyro und Choreo. Zu Gast bei Kommentator Marco Hagemann sind Rainer Vollmer, Arnold Plickert, Marc Quambusch und kicker-Chefredakteur Jörg Jakob.

Leuchtraketen in Menschenmengen, Schlägereien und Sitzblockaden - das Thema Fan- Gewalt holt den Fußball einmal mehr wieder ein. Die Klubs wissen nicht, wie sie mit diesen Problemfans umgehen sollen. Sollte man sie bestrafen und ausgrenzen, oder vermitteln und eingliedern? Wären personalisierte Tickets eine Lösung?
Maar het begin ging over de kansen van jonge spelers in de Bundesliga en daaraan verbonden ook over Götze. Ben zelf nog niet bij het hoofdthema aangekomen ... edit: en daar komen ze zelf ook niet aan toen. Hele programma gaat over de kansen van talenten in de Bundesliga.

[ Voor 11% gewijzigd door apis29 op 09-10-2016 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:47
Wauw, Kroos contract verlengd tot juni 2022! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 11:25:
Kwam ook nog een interessant programma tegen van Duitse Eurosport/Kicker: http://www.eurosport.de/f...1049/story.shtml#de-tw-po

Deze (afgelopen) week over:
[...]

Maar het begin ging over de kansen van jonge spelers in de Bundesliga en daaraan verbonden ook over Götze. Ben zelf nog niet bij het hoofdthema aangekomen ... edit: en daar komen ze zelf ook niet aan toen. Hele programma gaat over de kansen van talenten in de Bundesliga.
Thanks, die ga ik kijken! :D
chim0 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:34:
Wauw, Kroos contract verlengd tot juni 2022! _/-\o_
Nuchtere kerel vind ik Kroos. Ook een mietje geworden vanaf zijn tattoo's, maar lijkt me echt een prima kerel. Als ik Kroos hoor denk ik vaak maar aan 1 zin: ''Er zin belangrijkere dingen dan voetbal''. Zijn nuchterheid lijkt hem wel een top voetballer te maken :o Mietje in de zin van zijn gedrag, het is gewoon een extreem goede voetballer die volgens mij alles gespeeld heeft in zijn carriere.

[ Voor 21% gewijzigd door Mosin op 12-10-2016 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Troll: Volgens mij kreeg Xhaka een vraag over het kampioenschap :+
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/itpoqB8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Chelsea loopt helemaal over Leicester City heen. Eerste goal was slecht van Wes Morgan die standbeeldje speelde bij een corner ipv met Costa mee te lopen, maar de tweede is een fraaie. Het scoren door Hazard is heel goed, maar de assist van Pedro is de kers op de taart. Al achterover vallend de in de lucht zijndebal passen.

En dat hakje van CostaChalobah bij het eentweetje met Moses voor de 3-0, wow.

Maar Leicester zonder Mahrez, Okazaki en Slimani???

[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 15-10-2016 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:32

Vos

AFCA

Robben is een terug ;) maakte de 1-0 vanmiddag.

En Stekel pakte een penalty bij 0-0.

[ Voor 29% gewijzigd door Vos op 15-10-2016 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
gambieter schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 14:08:
Chelsea loopt helemaal over Leicester City heen. Eerste goal was slecht van Wes Morgan die standbeeldje speelde bij een corner ipv met Costa mee te lopen, maar de tweede is een fraaie. Het scoren door Hazard is heel goed, maar de assist van Pedro is de kers op de taart. Al achterover vallend de in de lucht zijndebal passen.

En dat hakje van Costa bij het eentweetje met Moses voor de 3-0, wow.

Maar Leicester zonder Mahrez, Okazaki en Slimani???
Ik heb het idee dat Leicester het een beetje laat lopen dit jaar. Het hoeft niet echt meer, ofzo. Alle ballen worden ook op de CL gegooid. Ook niet vreemd, overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Dat is toch wel vreemd? Wil je dan nu op p10 eindigen en de eerste of tweede pot na de poulefase er uit liggen? Ze hebben al geluk met hun CL poule, dus die fase overleven ze wel.

[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 15-10-2016 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Vos schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 17:02:
Dat is toch wel vreemd? Wil je dan nu op p10 eindigen en de eerste of tweede pot na de poulefase er uit liggen? Ze hebben al geluk met hun CL poule, dus die fase overleven ze wel.
Ik zie Leicester hun stunt van vorig jaar sowieso niet herhalen. Dit is waarschijnlijk de enige kans voor de ploeg om in de CL te spelen. Ik snap dan wel dat daar de prioriteit op ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik denk niet dat het expres is bij Leicester, alleen heeft Ranieri duidelijk niet de sterkste opstelling vastgesteld en speelt de verdediging en ook Vardy niet zo goed als vorig seizoen. En Kante wordt erg gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

ManCity v Everton 1-1. Mooie pot voetbal en Stekelenburg goed gekeept

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 21:57
Pakt twee penalties, dat is toch ook wel lekker

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Dan ben je wel beslissend in de wedstrijd ja.

Misschien had Danny Blind het toch goed gezien toen hij voor Stekelenburg koos, het kwam er alleen niet uit tijdens de laatste interland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Net even de samenvatting van Real gekeken en wat ga ik met de dag meer van Toni Kroos houden. Wat een vreselijk goede team player is dat zeg. Dat is nu echt een top aankoop van Real geweest (zucht, liever niet maar oke). Een speler die alles heeft en zich echt niet te goed voelt. Bij de tweede goal (als ik me niet vergis) had hij ruimte om hem zuiver in het hoekje te leggen, maar geeft hem toch af. Fijn om te zien dat hij van Real een beter team maakt. Hopelijk krijgt hij eens een Gouden bal :D

[ Voor 9% gewijzigd door Mosin op 17-10-2016 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Mosin schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 19:30:
Net even de samenvatting van Real gekeken en wat ga ik met de dag meer van Toni Kroos houden. Wat een vreselijk goede team player is dat zeg. Dat is nu echt een top aankoop van Real geweest (zucht, liever niet maar oke). Een speler die alles heeft en zich echt niet te goed voelt. Bij de tweede goal (als ik me niet vergis) had hij ruimte om hem zuiver in het hoekje te leggen, maar geeft hem toch af. Fijn om te zien dat hij van Real een beter team maakt. Hopelijk krijgt hij eens een Gouden bal :D
En gaat van 11,9 miljoen naar 20 miljoen salaris per jaar. 8)7 Ronaldo verdient trouwens 833.000 per week, zeiden ze laatst. Gaat echt nergens over! Bale willen ze ook verlengen, maar die wil alleen als ie hetzelfde gaat verdienen als Ronaldo. Yeah right..

Niemand trouwens over de klassieker in Engeland, die over 10 minuten gaat beginnen? Liverpool - United. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik ga zit al te kijken ja :)

En die salarissen... :X

[ Voor 15% gewijzigd door RoD op 17-10-2016 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Van beide kant is het spel nog niet heel goed, maar gelukkig is er wel veel strijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Man man man waar die spelers van United allemaal mee weg mogen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Uiteindelijk een toch teleurstellende wedstrijd :/
Neemt niet weg dat ik wel kan genieten van die twee reddingen van De Gea. Echt knap. Ik vond Herrera ook wel goed spelen. Deed me denken aan Kanté vorig jaar bij Leicester.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Ben zoals altijd halverwege in slaap gevallen maar blijkbaar niks gemist dus. Een teleurstellende 0 - 0. Het gas ging er wel gelijk op vanaf het begin, tempo was super hoog. Wijnaldum helaas niet in de basis of krijgen die extra rust vanwege interlands?
En die salarissen... :X
Gaat inderdaad nergens over. De verhoudingen in deze wereld zijn compleet zoek. :'(

[ Voor 17% gewijzigd door chim0 op 18-10-2016 07:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Fleximex schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 23:04:
Uiteindelijk een toch teleurstellende wedstrijd :/
Neemt niet weg dat ik wel kan genieten van die twee reddingen van De Gea. Echt knap. Ik vond Herrera ook wel goed spelen. Deed me denken aan Kanté vorig jaar bij Leicester.
Viel tegen ja :(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 20:51:
[...]

En gaat van 11,9 miljoen naar 20 miljoen salaris per jaar. 8)7 Ronaldo verdient trouwens 833.000 per week, zeiden ze laatst. Gaat echt nergens over! Bale willen ze ook verlengen, maar die wil alleen als ie hetzelfde gaat verdienen als Ronaldo. Yeah right..

Niemand trouwens over de klassieker in Engeland, die over 10 minuten gaat beginnen? Liverpool - United. :9~
Als je hem in zijn nakie buiten zet zonder die miljoenen speelt 'ie nog steeds beter voetbal dan elke Nederlander. Op misschien Arjen Robben na, das pijnlijk, maar ik had het over zijn magische kwaliteiten :)
Dat salaris boeit me niet meer. Het is belachelijk inderdaad, maar gelukkig zie je van hem wel mooi voetbal. Sommige mensen kunnen daardoor geen bal meer goed raken..

[ Voor 6% gewijzigd door Mosin op 18-10-2016 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
chim0 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 02:58:
[...]

Wijnaldum helaas niet in de basis of krijgen die extra rust vanwege interlands?
Nog niet genoeg hersteld van een Hamstringblessure. En die liep hij op tegen met het NL-elftal tegen Frankrijk. Die kon Liverpool wel gebruiken tegen Manchester United.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Foutje

[ Voor 98% gewijzigd door JeroenNietDoen op 22-10-2016 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Onbegrijpelijk dat Vincent Janssen er nog niet bij Tottenham is ingebracht. Die Koreaan is wel effectief en goed bezig dit seizoen, maar heeft totaal geen fysiek. Janssen gooit de beuk er in en dan ontstaat er ten minste ruimte voor de rest.

Edit: En een minuutje nadat ik dit post wordt ie er in gebracht voor de Koreaan _O-

[ Voor 15% gewijzigd door Fleximex op 22-10-2016 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Sissoko inbrengen is ook een optie; die is ook fysiek wat sterker dan een Son of Lamela.

Nou daar is ie, wel voor Alli. :o

[ Voor 17% gewijzigd door dutchgio op 22-10-2016 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Pochettino kijkt volgens mij mee in dit topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hopelijk laat Janssen wel wat zien. Nog niet bepaald een bijzondere pot voetbal zo.

Edit: zit nu Barcelona te kijken. Dat zag er niet lekker uit, wat daar bij Iniesta gebeurde :X Hopelijk valt het mee, maar dit kon wel eens een gevalletje kruisbanden zijn :/

[ Voor 51% gewijzigd door RoD op 22-10-2016 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Pffff wat een muur voor de goal van Middlesbrough. Kan wel merken van wie Karanka assistent is geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

En Arsenal kan niks creëren, echt alle passes te hard en onzuiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gelukkig hebben we dit seizoen zelf een goede verdediging staan. Goed, ze kosten geen 75 miljoen dus ze kunnen natuurlijk nooit zo goed zijn als diegene die wel zoveel kosten, aldus kenners..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ai Koeman. Laatste minuut :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat een wedstrijd zeg, Valencia - Barcelona. Eerst de voorsprong van Barcelona, daarna van Valencia.. en Barcelona wint in de allerlaatste seconden via een penalty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verbouwd Anfield ziet er indrukwekkend uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Ziggo is ook weer lekker bezig. Ik keek Barca via 'gemist'. Precies de penalty stond er niet meer op.... dus daar stopt de video. Mooi dat die erin ging. Na een belabberde tweede helft sleept Barca er dus nog een overwinning uit. Iniësta maanden geblesseerd, echt zonde. Pique en Alba ook al geblesseerd. Er lopen nu aardig wat spelers rond in de basis, die er normaal zeker niet spelen.

PS. de wedstrijd was spannend, maar ik noem het belabberd, omdat Barca niet echt in goede doen was, misschien uitgeput en mist belangrijke basisspelers. Ballen van Messi en Neymar die niet aankomen.. Valencia was ook wel lekker bezig verder, mooi team.

[ Voor 24% gewijzigd door Luxicon op 22-10-2016 21:52 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
RoD schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:09:
Wat een wedstrijd zeg, Valencia - Barcelona. Eerst de voorsprong van Barcelona, daarna van Valencia.. en Barcelona wint in de allerlaatste seconden via een penalty.
Was die penalty terecht? Heb de herhaling niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Schitterend filmpje dat op social media de ronde gaat trouwens, Barca spelers staan te juichen voor het vak van Valencia na de penalty, je ziet nog een Barca speler ze extra opjutten door expliciet naar hun te fistpumpen, en vervolgens massaal gepikeerd zijn als je een fles tegen je bakkes gegooid krijgt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

HollowGamer schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 23:12:
[...]

Was die penalty terecht? Heb de herhaling niet gezien.
Ik kon in de herhalingen niet goed zien of hij geraakt werd. Had er wel de schijn van, of het was een heel goed uitgevoerde schwalbe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Zelfs in zo'n situatie blijkt Suarez een absolute kwal. Dat ding gaat gewoon langs hem heen.

En natuurlijk horen er geen flesjes gegooid te worden, maar die spelers lokken het daar ook wel enorm uit zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
RoD schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 09:56:
Ik kon in de herhalingen niet goed zien of hij geraakt werd. Had er wel de schijn van, of het was een heel goed uitgevoerde schwalbe.
Daarom vraag ik het nog een keer na, want het gaat wel over Barca. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De 1e goal van Shaqiri gisteren was erg mooi, precies in de kruising. Heel erg on-Stoke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Momenteel speelt Sevilla - Atelico (de nummer 4 tegen de nummer 2). Kan een wedstrijd zijn waar Atletico punten laat liggen. En om 17.00 Chelsea - United.

City heeft weer punten laten liggen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Chelsea - Man United zo meteen. De 2 derbies in Nederland waren vielen me wat tegen. Spannend: ja; maar echt heel leuk: nee.

Ik ben alleen bang dat Mourinho een gelijkspel ene prima resultaat vindt en we geen spektakel te zien krijgen. Hopelijk heb ik ongelijk.
Luxicon schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 16:29:
City heeft weer punten laten liggen.
Het lijkt wel alsof ze het expres spannend maken. Bovenin de Premiere League is het nog steeds ongekend spannend. Ik durf mijn geld echt niet te zetten op wie de titel daar gaat winnen :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Normaliter zie ik Chelsea altijd graag verliezen, zeker met het, mijn inziens, rotte gedrocht Diego Costa in de gelederen, maar ik zie Mourinho ook heel graag verliezen.

Gelijkspelletje dus het beste compromis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Het liefst zie ik United winnen. Om te zien dat wat van Gaal startte, positief wordt voortgezet. Mourinho ben ik geen fan van, en vind het ook prima dat hij het niet zo goed doet met United. Zo zie je dat van Gaal het echt niet zo slecht deed. Zeker als je keek met welke spelers hij het vaak moest doen, en echt bezig was met het opbouwen van een elftal. Mourinho start met een stuk verder ontwikkeld team.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mounrinho heeft volgens mij nog nooit iets opgebouwd. Enkel veel geld uitgegeven. Zelfde verhaal als die Pipo Guardiola.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Ze hadden van Gaal gewoon kunnen houden. :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Goed begin van Chelsea Manchester :p echt onverwacht!

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Fleximex schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 16:31:
Chelsea - Man United zo meteen. De 2 derbies in Nederland waren vielen me wat tegen. Spannend: ja; maar echt heel leuk: nee.

[..]

Het lijkt wel alsof ze het expres spannend maken. Bovenin de Premiere League is het nog steeds ongekend spannend. Ik durf mijn geld echt niet te zetten op wie de titel daar gaat winnen :>
Arsenal? :9

Het is inderdaad erg spannend, maar alles staat nog zo kort op elkaar.
Feyenoord staat nu bovenaan, als deze punten blijven droppen, staat alles weer kort bij elkaar. Zie Ajax/PSV er nog overheen gaan, al hoop ik dat iemand anders eens de competitie wint. :)

PS: 1-0 Chelsea na 30 sec. :o

[ Voor 28% gewijzigd door HollowGamer op 23-10-2016 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Ik schakel in op 2 minuten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ik heb gelukkig ongelijk. Het begint geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Wat een zooitje daar bij United. Maar wel lekker voor de wedstrijd hoop ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HollowGamer schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 17:03:
Hou niet zo van die vervelende woorden. :X
Maar je hebt inderdaad wel gelijk. ;)
Ja, ik heb het even aangepast om niet verkeerd over te komen, ik doel met gezwel zeker niet op die ene ziekte, maar gewoon, stuk rot vlees/gedrocht, name it :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Als Frank de Boer al niet op de schop stoel zat dan zit hij dat nu aangezien Inter van Atalanta verloor.

Elke wedstrijd kan nu zijn laatste zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Tweaking Art schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 17:12:
Als Frank de Boer al niet op de schop stoel zat dan zit hij dat nu aangezien Inter van Atalanta verloor.

Elke wedstrijd kan nu zijn laatste zijn.
Alweer verloren? ;w
Heeft zich echt vergist, misschien toch nog even bij Ajax moeten blijven of na die ene club in de PL (er was toch interesse?).
Kaap schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 17:08:
[...]

Ja, ik heb het even aangepast om niet verkeerd over te komen, ik doel met gezwel zeker niet op die ene ziekte, maar gewoon, stuk rot vlees/gedrocht, name it :)
Yeah, I know. :)
Hoop dat we bepaalde woorden uit het voetballen kunnen verbannen, omdat deze vaak (helaas) worden geroepen als deze niet relevant zijn.
Niet dat ik tegen schelden ben ofzo (of erger), maar als ik soms voetbalhelden (als 'de kromme') hoor zeggen dat 'we niet zo moeten k*', of als een Eredivisie trainer roept 'van het kunstgras hopelijk geen .. gekregen', heb ik daar altijd moeite mee, ook al is het als grap bedoeld.

Maar misschien moet ik mij minder snel hierin laten kennen. ;)

PS. 2-0, Mourino eruit, VG terug. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Je zag Smalling kijken, waar is Cahill nou gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Wat een team zeg. Niemand is bereid om een stap extra te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

United is United ook niet meer. Sinds Ferguson weg is is het gewoon gigantisch wisselvallig. Grote namen, maar nooit geen team. Jammer eigenlijk. Nou ja jammer, voor Mourinho vind ik het niet eens zo erg haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Blind speelt ook niet bepaald de wedstrijd van zn leven, sjongejonge
Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2