Noiz schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:50:
[...]
Helaas staat het op dit moment nog niet helemaal, maar dat vind ik ook niet vreemd als je kijkt dat de as voor een groot gedeelte nieuw is. Het is nog zoeken naar de meest ideale opstelling en dat heeft simpelweg wat tijd nodig. Had wel al meer verwacht van een Pogba, maar die heeft ook de juiste speler naast zich nodig om echt tot uiting te komen. Fellaini is niet de ideale partner voor Pogba, maar met een Herrera naast zich (die mij positief heeft verrast dit seizoen tot nu toe) vind ik een ideale partner voor hem.
Ik zie ze dit seizoen nog niet meteen voor het kampioenschap strijden uiteindelijk, maar wel er redelijk (althans, hoop ik ook

) dicht tegenaan. Maar het is en blijft de Premier League waar gekke dingen gebeuren, zie de nederlaag van afgelopen week. Of bijvoorbeeld Tottenham dat min of meer over City dendert. Of een Arsenal dat de grootste moeite heeft met Burnley (en onterecht gewonnen) na een week eerder magistraal gespeeld te hebben tegen Chelsea.
[...]
Familie hoort zich simpelweg niet te bemoeien met de professionele carrière van de voetballer. Zij zullen ook nooit het hele verhaal horen en de dingen oppakken uit de media en ongefundeerde uitspraken doen. Helpt vaak niet mee in de situatie waarin iemand zich bevindt.
Ja, de PL is soms echt een niet te begrijp competitie haha

Daar win je volgens mij geen 10 wedstrijden achter elkaar (of deed Leicester dat wel vorig seizoen?). Vorig jaar had Pogba, Dybala naast zich staan. Die gozer is ook van een andere niveau dan Fellaini en Herrera. Misschien nieuwe aankoop voor United

Je zult ze inderdaad wat tijd moeten geven, maar de club die Mourinho traint is voor mij een echte no-go. Real speelde veeel agressiever onder hem en Chelsea was ook niet mis. In ieder geval valt het me wel tegen, ondanks dat ze geen heel slecht team hebben.
Naja, ik denk dat daar de meningen wel erg verdeelt over zijn. Opzich snap ik het wel, maar wat jij aangeeft snap ik ook wel. Als ik een mening moet vormen op basis van wat ik van beide personen weet, zou ik denken dat het probleem toch echt bij Mourinho ligt. Zoals ik zei krijgt Schweini niet eens de kans om een wedstrijd te spelen en dat gebeurd nu toch al eventjes. Dan vind ik het niet gek dat mensen daar niet vrolijk van worden. Ik hoop heel erg graag dat hij in de winter weg gaat bij United, maar United was toch al stiekem een kleine droom club voor hem.

Zuur dat hij dan net deze coach heeft..