In NL mag er op elk tijdstip 1 wedstrijd uitgezonden worden. Dus ook die van 16:00 (16:00)
Ah, wist ik niet
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het seizoen voor Koeman was Southampton ook al leuk om te volgen ja, met Rodriquez, Lallana en Lambert. Hoop nog altijd dat Rodriquez z'n vorm weer terug vindt na z'n blessureleed. Maar voorliefde houden voor Southampton is wel lastig met de jaarlijkse 'leegloop' van bepalende spelers naar andere clubs.
Schwalbe? Volgens mij laat Giroud zich express over de speler heen vallen. Maar goed, 3 punten binnen dus mogen niet klagen.
Mustafi
Wat een blok staat er nu achterin zeg.
Mustafi
Liverpool is weer onevenwichtig, nu weer goed tegen Leicester. De 1-0 van Firminho is net zo fraai als dat het simpel lijkt.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Oef leuk debut voor cillisen. 2 om de oren. En ookal was het geblunder van verdediging vond ik ze beiden wel houdbaar eigenlijk.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Lekker debuut Cillessen.. ahum.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Pep wil zichzelf belachelijker maken dan Claudio Bravo: Claudio Bravo's Man City display 'one of the best', says Pep Guardiola
Manchester City boss Pep Guardiola insists Claudio Bravo produced "one of the best performances" he has ever seen from a goalkeeper during the 2-1 victory over Manchester United on Saturday.
Ja right Pep, vooral met 2 benen inkomen op Rooney? was echt klasse
Bravo had amper wat te doen en als hij wat deed, was dat geklungel voor een aantal keren.
...
Toch gewoon oliedom van Barca, totale onderschatting en dan draai je een wedstrijd bijna nooit meer om.
Gewoon altijd met je beste 11 beginnen. Hoe zwaar je programma ook is, daar ben je topclub voor. Prima als je mensen rust wil geven, dat doe je dan maar als je topspelers er binnen 30 min 3-0 van maken. Echt een klassieke fout van een ploeg die gewend is altijd makkelijk te winnen.
Gewoon altijd met je beste 11 beginnen. Hoe zwaar je programma ook is, daar ben je topclub voor. Prima als je mensen rust wil geven, dat doe je dan maar als je topspelers er binnen 30 min 3-0 van maken. Echt een klassieke fout van een ploeg die gewend is altijd makkelijk te winnen.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Ik zie het al, de gunfactor ten opzichte van onze medelander is weer enorm.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mooi in ieder geval dat die domme "modieuze" blondjes verloren hebben. Misschien wat meer op het voetbal concentreren ipv op de tatoeages en de haardracht...

De vorige keer ging het ook al dramatisch bij Barca na de interland periode. Voor de interlandperiode waren zij in topvorm en daarna dramatisch slecht.
...
Maar maar als je lichaam geen schilderij is hoor je er toch niet bij?gambieter schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 23:19:
Mooi in ieder geval dat die domme "modieuze" blondjes verloren hebben. Misschien wat meer op het voetbal concentreren ipv op de tatoeages en de haardracht...
[afbeelding]
Southampton genaaid met die penalty. Was niks aan de hand. Voor de rest echt dramatisch slechte wedstrijden gezien bij MOTD, dus niveau in Engeland is ook niet altijd denderend.
Ronaldo weer terug en gescoord!
Ronaldo weer terug en gescoord!

Ik zit nu net MotD te kijken van gisteravond, en wow, de voorzet van Payet bij de 2-0 van West Ham, en de 2-2 van Deeney van Watford
. Echte beauties, Payet perfecte voorzet achter het standbeen langs, en Deeney vanaf de rand van het strafschopgebied een krullende lob in de kruising.
En pfff, die scheidsrechter bij Arsenal - Southampton, die zal wel eventjes geen wedstrijden krijgen. Het spel niet stilleggen als er een aanvaller in de doelmond ligt, na eerst al een duidelijke overtreding op Shane Long te missen die er net vooraf aan ging, en dan een pingel geven waar Giroud vallende ziekte heeft. Madeley zal bij het terugzien van de beelden wel een tijdje onder de grond willen kruipen
En pfff, die scheidsrechter bij Arsenal - Southampton, die zal wel eventjes geen wedstrijden krijgen. Het spel niet stilleggen als er een aanvaller in de doelmond ligt, na eerst al een duidelijke overtreding op Shane Long te missen die er net vooraf aan ging, en dan een pingel geven waar Giroud vallende ziekte heeft. Madeley zal bij het terugzien van de beelden wel een tijdje onder de grond willen kruipen
[ Voor 41% gewijzigd door gambieter op 11-09-2016 13:45 ]
Heb de beelden zojuist teruggezien en ik vond het inderdaad meer geklungel van de verdediging dan keepersfouten. Bij de eerste goal komt de spits voor zijn man en tikt hem gewoon prima binnen en de tweede goal was een mispeer van Mascherano waardoor de spits de bal onderschept en sterk tussen een paar man langs de keeper schiet, dus ik vond het absoluut geen keepersfouten. Ik lees overal keepersfouten, maar het waren gewoon twee prima goals. Het is niet zo dat ie de bal loslaat of grabbelt of te laat is of te ver voor z'n goal staat of wat dan ook, dus om dit verlies op Cillissen af te schuiven vind ik onterecht.v8power67 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 21:55:
En ookal was het geblunder van verdediging vond ik ze beiden wel houdbaar eigenlijk.
Precies!De tweede Nederlandse keeper in Catalonië, na Ruud Hesp, moest twee goals incasseren, waar hij eigenlijk vrij weinig aan kon doen. Zijn verdediging schutterde en Javier Mascherano zag er bijvoorbeeld niet goed uit. Cillessen? Soms maakte hij een verkeerde beslissing, door zijn onervarenheid, maar aan de doelpunten kon hij weinig doen."
De website Meridiano stelt: "Eigenlijk heeft Cillessen gewoon betaald voor de fouten van de verdediging voor hem. Aleix Vidal en Mascherano zagen er niet goed uit en de Nederlandse goalie werd twee keer verschalkt.
[ Voor 26% gewijzigd door chim0 op 11-09-2016 17:17 ]
Ik zeg niet verlies is door cillissen, ik zeg ook de fouten waren van de verdediging. Maar leken me erna wel opzich houdbare ballen. Maar ben geen keeper en moet het doen met de beelden. Maar blunder lag 100% bij verdediging inderdaad.chim0 schreef op zondag 11 september 2016 @ 17:12:
[...]
Heb de beelden zojuist teruggezien en ik vond het inderdaad meer geklungel van de verdediging dan keepersfouten. Bij de eerste goal komt de spits voor zijn man en tikt hem gewoon prima binnen en de tweede goal was een mispeer van Mascherano waardoor de spits de bal onderschept en sterk tussen een paar man langs de keeper schiet, dus ik vond het absoluut geen keepersfouten. Ik lees overal keepersfouten, maar het waren gewoon twee prima goals. Het is niet zo dat ie de bal loslaat of grabbelt of te laat is of te ver voor z'n goal staat of wat dan ook, dus om dit verlies op Cillissen af te schuiven vind ik onterecht.
[...]
Precies!
Dat beweer ik ook niet, dat je dat zegt, maar ook ik heb de beelden teruggezien en dit waren geen houdbare ballen, maar gewoon prima goals. Fout lag in de verdediging. En ja, Barca heeft gegokt en verloren door met een B-elftal te komen.v8power67 schreef op zondag 11 september 2016 @ 17:21:
[...]
Ik zeg niet verlies is door cillissen, ik zeg ook de fouten waren van de verdediging. Maar leken me erna wel opzich houdbare ballen. Maar ben geen keeper en moet het doen met de beelden. Maar blunder lag 100% bij verdediging inderdaad.
Agree to disagreechim0 schreef op zondag 11 september 2016 @ 17:26:
[...]
Dat beweer ik ook niet, dat je dat zegt, maar ook ik heb de beelden teruggezien en dit waren geen houdbare ballen, maar gewoon prima goals. Fout lag in de verdediging. En ja, Barca heeft gegokt en verloren door met een B-elftal te komen.
Maar echt terecht dat barca verloor.. met zon mentaliteit beginnen aan een wedstijd verdien je het...
-
[ Voor 100% gewijzigd door Fleximex op 11-09-2016 17:32 ]
Zo, Chelsea heeft de wedstrijd onder controle, maar verzuimd naar een grote score uit te lopen. En dan knipper je een keer met je ogen, en staan ze met 2-1 achter. Nog zo'n 25 minuten, dus Chelsea kan aan de bak.
Zag weer een overtreding van die Costa, man man man

Die heeft nu al 3 gele kaarten, geloof ik, dus die is binnenkort snel geschorst.
Vandaag zag je weer beauty (sic) & the beast. De goals zijn mooi en hij houdt de verdediging continu bezig, maar hij is ook een dolle en gemene stier.
Muhahaha: http://www.bbc.co.uk/sport/football/37334064. Conte vind dat scheidsrechters Diego Costa moeten beschermen
(dat doen ze het beste met een snelle rode kaart)
Vandaag zag je weer beauty (sic) & the beast. De goals zijn mooi en hij houdt de verdediging continu bezig, maar hij is ook een dolle en gemene stier.
Muhahaha: http://www.bbc.co.uk/sport/football/37334064. Conte vind dat scheidsrechters Diego Costa moeten beschermen

[ Voor 76% gewijzigd door gambieter op 11-09-2016 23:10 ]
Ze hebben inderdaad nogal last van selectieve verontwaardiging; in dat artikel doet Cahill ook nog eens lekker boehohoe calimero.gambieter schreef op zondag 11 september 2016 @ 21:30:
Die heeft nu al 3 gele kaarten, geloof ik, dus die is binnenkort snel geschorst.
Muhahaha: http://www.bbc.co.uk/sport/football/37334064. Conte vind dat scheidsrechters Diego Costa moeten beschermen![]()
Leuk voor Koeman dat hij ook bij Everton resultaten weet te halen. Best wat goeie aankopen gedaan, maar ook Stones verkocht. Stekelenburg doet het trouwens uitstekend!
Voetballers zijn soms wel heel erge huilies, zoals de Watford spelers. De tweede goal van West Ham bij de door Watford met 2-4 gewonnen wedstrijd afgelopen zaterdag (van 2-0 naar 2-4) was een beauty van een voorzet van Payet, achter het standbeen langs (een rabona):
.
Nou zijn de Watford spelers gaan klagen dat de West Ham spelers ze voor l*l wilden zetten daarmee, en moet Payet zich verdedigen voor een mooie actie: http://www.skysports.com/...ds-rabona-against-watford

Nou zijn de Watford spelers gaan klagen dat de West Ham spelers ze voor l*l wilden zetten daarmee, en moet Payet zich verdedigen voor een mooie actie: http://www.skysports.com/...ds-rabona-against-watford
Ik weet nog goed toen Götze een Rabona deed tegen Greuther Furth. Hij speelde ze toen ook van de mat en Mourinho zat in het stadion daar.gambieter schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:41:
Voetballers zijn soms wel heel erge huilies, zoals de Watford spelers. De tweede goal van West Ham bij de door Watford met 2-4 gewonnen wedstrijd afgelopen zaterdag (van 2-0 naar 2-4) was een beauty van een voorzet van Payet, achter het standbeen langs (een rabona):
[afbeelding].
YouTube: Rabona Flanke Mario Götze ( Fürth - Dortmund )
Dat voetballers huilebalkjes zijn, begint steeds meer een feit te worden. Als ik Payet was had ik gezegd: Zulke trage verdedigers gaan maar lekker ballen in League 2

Chelsea vrij impotent, 0-2 achter (inderdaad erg fraaai van Henderson), en opeens is het beest daar als een duveltje uit het doosje, 1-2 en er zit weer leven in de wedstrijd.
Leuke pot, Leganes tegen Barcelona. Leganes wil echt voetballen 
Staat nu wel net 0-1, maar leuk dat zo'n clubje wil voetballen in plaats van alleen maar verdedigen.
Staat nu wel net 0-1, maar leuk dat zo'n clubje wil voetballen in plaats van alleen maar verdedigen.
Wel gedurfd inderdaad, maar kan ook een dikke uitslag worden.RoD schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:15:
Leuke pot, Leganes tegen Barcelona. Leganes wil echt voetballen
Klopt, maar dan heb ik als toeschouwer in ieder geval een leuke wedstrijd gezienVos schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:16:
[...]
Wel gedurfd inderdaad, maar kan ook een dikke uitslag worden.
True, laat die goals maar komenRoD schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:20:
[...]
Klopt, maar dan heb ik als toeschouwer in ieder geval een leuke wedstrijd gezien
Doelpunt van Middlesbrough wat nooit had mogen tellen. Speler kopt tegen de arm van Stekelenburg waardoor de bal het doel in gaat.
Videoreferee waar ben je?
--
Edit: Gelukkig meteen de 1-1
--
[ Voor 10% gewijzigd door Gynnad op 17-09-2016 18:54 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Gelijkmaker is ook op het randje overigensGynnad schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 18:52:
Doelpunt van Middlesbrough wat nooit had mogen tellen. Speler kopt tegen de arm van Stekelenburg waardoor de bal het doel in gaat.
--
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Speciaal voor Kaap: Arsenal should target Everton boss Ronald Koeman
Krijgt 'ie alle succesfans op zijn dak
Zie net Hull Arsenal op MotD, wat een bagger scheidsrechter. Stuurt de Hull speler weg voor een instinctieve reactie, durft Cazorla zijn derde geel niet te geven en geeft pas een pingel aan Hull als zijn grensrechter zijn blunder herstelt.
Arsenal should appoint Ronald Koeman as Arsene Wenger's successor at the Emirates, according to Charlie Nicholas. Koeman has impressed since taking charge of Everton in the summer and has successfully guided the Toffees to second in the Premier League table, with three wins and a draw from their opening four matches.
Everton could go top of the league if they beat Middlesbrough on Saturday and Nicholas believes the Dutchman has all the qualities to take over from Wenger when the Frenchman decides to step down from his role with the Gunners.
Krijgt 'ie alle succesfans op zijn dak
Zie net Hull Arsenal op MotD, wat een bagger scheidsrechter. Stuurt de Hull speler weg voor een instinctieve reactie, durft Cazorla zijn derde geel niet te geven en geeft pas een pingel aan Hull als zijn grensrechter zijn blunder herstelt.

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 18-09-2016 00:16 ]
Niet gezien. Wat betreft Koeman, er zijn veel fans die denken dat hij een goede zou zijn. Maar goed, die Eddie Howe schijnt interesse te zijn. Waarom een ervaren manager halen als je een newbie kan krijgen die niks kost toch
Manchester United alweer verloren, gaat lekker daar!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Goed toch? Die Mourinho is een verschrikkelijke gozer, zeker hoe die met Mata omgaat.Gynnad schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:47:
Manchester United alweer verloren, gaat lekker daar!
Had graag gezien dat Arsenal Mata had gehaald en deze op had gesteld voor Walcott, al speelde die niet slecht gister.
Het is toch nog niet afgelopen?
Edit: nu wel, zelfs 3-1 geworden. Ik kan er niet rouwig om zijn
Edit: nu wel, zelfs 3-1 geworden. Ik kan er niet rouwig om zijn
Ik denk dat Koeman inderdaad een goede keuze zou zijn, hij weet toch snel resultaat te halen en het spelersmateriaal is goed. Howe snap ik ook niet, doet het goed bij Bournemouth maar dat zegt niets over wat hij bij een grote club zou doen.Kaap schreef op zondag 18 september 2016 @ 11:25:
Niet gezien. Wat betreft Koeman, er zijn veel fans die denken dat hij een goede zou zijn. Maar goed, die Eddie Howe schijnt interesse te zijn. Waarom een ervaren manager halen als je een newbie kan krijgen die niks kost toch
[ Voor 95% gewijzigd door gambieter op 18-09-2016 15:00 ]
Zo zie je maar, mensen altijd van Gaal maar afzeiken.. zo zijn mensen, het zondebokje zoeken. Net als met Blind.. en als je het dan een wedstrijd goed doet, ben je ineens de koning. Van Gaal heeft er mooi voor gezorgd dat er nu jonge mensen op het veld staan, in de basis.
Mourinho doet het duidelijk niet beter dan van Gaal en het is afwachten of het eindresultaat dat wel zal gaan zijn.
Mourinho doet het duidelijk niet beter dan van Gaal en het is afwachten of het eindresultaat dat wel zal gaan zijn.
...
Ik denk dat Mourinho zijn zelfvertrouwen ook ietwat aan het verliezen is. Bij Chelsea ging het al niet goed meer, daarvoor bij Madrid lukte het hem ook niet helemaal en nu bij United zie je ook dat ze gewoon niet goed spelen. Uiteraard is het een nieuw team en alles, maar heb er gewoon weinig vertrouwen in dat ze om het kampioenschap gaan spelen.
Laat Everton dit jaar maar meestrijden, samen met Manchester City en Tottenham(?).
Laat Everton dit jaar maar meestrijden, samen met Manchester City en Tottenham(?).
Tomorrow is not today!
VG heeft het niet goed gedaan: het doel was CL en dit is niet behaald.Luxicon schreef op zondag 18 september 2016 @ 15:06:
Zo zie je maar, mensen altijd van Gaal maar afzeiken.. zo zijn mensen, het zondebokje zoeken. Net als met Blind.. en als je het dan een wedstrijd goed doet, ben je ineens de koning. Van Gaal heeft er mooi voor gezorgd dat er nu jonge mensen op het veld staan, in de basis.
Verder was het spel gewoonweg niet om aan te zien.
Als Mourinho ben je ook een 'matennaaier' als je de plaats inneemt en dan deze 'bedankt' voor alle diensten en het opgebouwde team. Vervolgens met miljoenen smijten voor spelers met één jarig contract of terughalen voor een enorme som.
Het maakt niet zozeer uit of je het doel wel of niet haalt, want of dat uiteindelijk realistisch is met een nieuw op te bouwen team is maar de vraag. Van Gaal heeft een solide basis opgebouwd om verder mee te werken. Daar zitten veel jonge spelers tussen, en Mourinho heeft dat voordeel.
Al was het voetbal inderdaad vaker niet heel mooi, maar naar mijn idee haalde hij wel aardig resultaat met een matig team. Hij heeft het ook vaak goed kunnen doen tegen grote clubs uit de PL.
Al was het voetbal inderdaad vaker niet heel mooi, maar naar mijn idee haalde hij wel aardig resultaat met een matig team. Hij heeft het ook vaak goed kunnen doen tegen grote clubs uit de PL.
...
De scheidsrechter uit dit filmpje, en juicht voor Tottenham, is dus de scheidsrechter bij Tottenham - Sunderland. Succes voor Sunderland daarmee. 
https://vine.co/v/iH3I2OJ1BeD
https://vine.co/v/iH3I2OJ1BeD
...
* JeroenNietDoen mompelt iets over DepayLuxicon schreef op zondag 18 september 2016 @ 15:06:
Van Gaal heeft er mooi voor gezorgd dat er nu jonge mensen op het veld staan, in de basis.
Dat hij niet in de basis staat en reserve is? Dat is zo, net als andere spelers die nu weg zijn of niet spelen. Maarja, diegene die hij in de basis had, staan er nu ook in zo ongeveer, los van Mata. Het is dus niet zo dat hij de verkeerde spelers opstelde. Nouja, Mourinho zou nu moeten laten zien dat hij hoger eindigt dan van Gaal dat deed. Anders kun je misschien concluderen dan het spelersmateriaal nog steeds niet voldoende is voor de top van Engeland / EU.
...
Frenkie heeft voorlopig weer even wat lucht, 2-1 gewonnen van Juve.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Twee keer in de week Mourinho zien verliezen? Veel beter dan dit komt het leven echt niet.
http://www.vi.nl/nieuws/r...eschorst-door-rangers.htm
En ja hoor, onze goede vriend Joey Barton is weer in het nieuws, 3 weken geschorst door zijn club Rangers.
Het blijft een geval apart dat clubs nog steeds bij hem uitkomen, zou wel eens willen weten wat clubs over hem denken.
Joey Barton, ja dat is een goede, die gaat voorop in de strijd, ook tegen ploeggenoten.
Edit : Incident nummer twee er ook maar bijzetten.
http://www.vi.nl/nieuws/b...uur-vanwege-gokgedrag.htm
Positief aan dit verhaal, hij heeft wel gewonnen...
En ja hoor, onze goede vriend Joey Barton is weer in het nieuws, 3 weken geschorst door zijn club Rangers.
Het blijft een geval apart dat clubs nog steeds bij hem uitkomen, zou wel eens willen weten wat clubs over hem denken.
Joey Barton, ja dat is een goede, die gaat voorop in de strijd, ook tegen ploeggenoten.
Edit : Incident nummer twee er ook maar bijzetten.
http://www.vi.nl/nieuws/b...uur-vanwege-gokgedrag.htm
Positief aan dit verhaal, hij heeft wel gewonnen...
[ Voor 18% gewijzigd door Tweaking Art op 20-09-2016 20:00 ]
Tenzij je ook nog Feyenoord fan bentRodeStabilo schreef op maandag 19 september 2016 @ 08:28:
Twee keer in de week Mourinho zien verliezen? Veel beter dan dit komt het leven echt niet.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Real speelde gelijk vanavond. Barca - Atletico Madrid is net begonnen (beiden competitie) 
Busquets en Messi er met een blessure af, geblunder achterin, en het is 1-1. Belachelijke tegengoal als je de situatie ziet. Pechmoment voor Barca.
Busquets en Messi er met een blessure af, geblunder achterin, en het is 1-1. Belachelijke tegengoal als je de situatie ziet. Pechmoment voor Barca.
[ Voor 47% gewijzigd door Luxicon op 21-09-2016 23:19 ]
...
Fantastisch he. Ik wil Louis zijn koppie wel zien na zo'n avond. Die zal goed slapenRodeStabilo schreef op maandag 19 september 2016 @ 08:28:
Als Guardiola hem nu eens uit de beker knalt met City ben ik een tevreden persoon. Als Wenger hem dan nog een beetje kwaad maakt, wordt het helemaal mooi

EDIT: v. Gaal kan/gaat misschien naar Werder Bremen. Dat zou ik best wel een leuke vinden. Momenteel hebben ze wat leuke subtop spelers rond lopen en met Frings naast hem kan er toch een stukkie Werder terug komen hoop ik.
Het rare is (en dat zei de FOX commentator een keer) dat Werder wel eens angst gegner van Bayern is geweest. Dat kun je je deze dagen bijna niet meer voorstellen
EDIT: Sommige voetballers vergeten soms hun voorbeeld functie wel eens:
http://www.fcupdate.nl/vo...uden-engelse-media-bezig/
Vervolgens datgene doen op een terras waar iedereen je kan zien, beetje dom hoor

[ Voor 42% gewijzigd door Mosin op 23-09-2016 08:39 ]
vandaag mag United thuis tegen Leicester..
Het is te hopen voor Mourinho dat ze winnen, want die bekerwedstrijd tegen die amateurs kan je geen overwinning noemen. Ben benieuwd. Wat is eigenlijk voor Zlatan de reden geweest om voor United te kiezen? Zelfs geen CL voor hem dit seizoen. Bij PSG geef ik hem meer kans op een hoofdprijs op europees nivieau.
Het is te hopen voor Mourinho dat ze winnen, want die bekerwedstrijd tegen die amateurs kan je geen overwinning noemen. Ben benieuwd. Wat is eigenlijk voor Zlatan de reden geweest om voor United te kiezen? Zelfs geen CL voor hem dit seizoen. Bij PSG geef ik hem meer kans op een hoofdprijs op europees nivieau.
Zwaar opgeblazen verhaal, voor zit dit in dezelfde categorie als een bierke op het terras.Mosin schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:29:
EDIT: Sommige voetballers vergeten soms hun voorbeeld functie wel eens:
http://www.fcupdate.nl/vo...uden-engelse-media-bezig/
Vervolgens datgene doen op een terras waar iedereen je kan zien, beetje dom hoor
Blijkbaar zien ze dat in de UK anders, maar de bladen moeten ook gevuld worden.
Arsenal - Chelsea vandaag. Benieuwd op welke manier we deze keer in het nadeel komen na een arbitrale beslissing.
Goede strakke corner van Daley Blind bij Man United - Leicester City.
Dat klopt ook wel, maar slim is andersBossie schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 08:55:
[...]
Zwaar opgeblazen verhaal, voor zit dit in dezelfde categorie als een bierke op het terras.
Blijkbaar zien ze dat in de UK anders, maar de bladen moeten ook gevuld worden.
Ondanks de voorsprong laat Man U het nu wel echt liggen. Ze hadden er al zeker één meer moeten maken.
edit: ik houd voortaan mijn mond: 3-0 en dat is 4
edit: ik houd voortaan mijn mond: 3-0 en dat is 4

[ Voor 23% gewijzigd door Fleximex op 24-09-2016 14:11 ]
Waar was deze passie van Man U tegen Man City en Watford?
Volgens mij is Blind een wedstrijd of iets dergelijks niet in de basis gezet, omdat hij twee keer tegen City betrokken was bij een tegengoal, maar hij geeft tegen Leicester 2 assists. Hij staat bij United in de basis, echt een prima speler verder. Zeker voor het Nederlands elftal. Ik snap kritiek niet zo van mensen die hem er altijd niet bij willen hebben, terwijl inmiddels toch 1 van de beste is van het Nederlands elftal.
Nu is hij niet zo overdreven goed als ik misschien zeg, maar hij lijkt mij vooral op het middenveld goed bruikbaar te zijn, of toch achterin zoals bij United? Je zou kunnen zeggen dat hij daar soms z'n steekjes laat vallen.
Nu is hij niet zo overdreven goed als ik misschien zeg, maar hij lijkt mij vooral op het middenveld goed bruikbaar te zijn, of toch achterin zoals bij United? Je zou kunnen zeggen dat hij daar soms z'n steekjes laat vallen.
[ Voor 21% gewijzigd door Luxicon op 24-09-2016 17:22 ]
...
Dat zegt dus niet veel.Luxicon schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 17:17:
Volgens mij is Blind een wedstrijd of iets dergelijks niet in de basis gezet, omdat hij twee keer tegen City betrokken was bij een tegengoal, maar hij geeft tegen Leicester 2 assists. Hij staat bij United in de basis, echt een prima speler verder. Zeker voor het Nederlands elftal. Ik snap kritiek niet zo van mensen die hem er altijd niet bij willen hebben, terwijl inmiddels toch 1 van de beste is van het Nederlands elftal.
Iets anders. Beetje een noobvraag maar wat zit er eigenlijk achter de ophemeling van Rooney? Ik zie niet echt iets heel bijzonders bij hem en heb dat eigenlijk nooit gezien. Slecht is hij niet maar ik heb er altijd het gevoel van overdreven bij gehad.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Blind was erg goed vandaag. 
.. nu Arsenal kijken, waarom niet Xhaka erin?

Zet de TV net aan. maar ben wel verbaasd door de stand.HollowGamer schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 18:27:
Blind was erg goed vandaag.
Had meer van Chelsea verwacht
Het is wel erg rommelig bij Chelsea, lijkt dat er geen balans is.Bossie schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 19:06:
[...]
Zet de TV net aan. maar ben wel verbaasd door de stand.
Had meer van Chelsea verwacht(in ieder geval een gelijk opgaande wedstrijd)
Verder ook bij Arsenal, als er geen derde wordt gemaakt, zie ik Chelsea nog wel terugkomen.
Je word op je wenken bedient.HollowGamer schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 19:07:
[...]
Het is wel erg rommelig bij Chelsea, lijkt dat er geen balans is.
Verder ook bij Arsenal, als er geen derde wordt gemaakt, zie ik Chelsea nog wel terugkomen.
Heb Chelsea dit seizoen nog niet echt gevolgd, maar dit ziet er niet best uit terwijl ik ze sterker acht dan Arsenal qua spelers materiaal.
Meen je dat serieus?Bossie schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 19:11:
[...]
Je word op je wenken bedient.
Heb Chelsea dit seizoen nog niet echt gevolgd, maar dit ziet er niet best uit terwijl ik ze sterker acht dan Arsenal qua spelers materiaal.
Buiten Hazard en William vind ik Chelsea nou niet zo geweldig.
Welke speler vind je dan bijvoorbeeld beter?
Waarom die spits er niet instaat bij Chelsea die als laatste is gekocht, vind ik wel vreemd.
Maar deze trainer maakt sowieso rare keuzes en speelt erg saai/defensief voetbal.
Conte moet gewoon weer z'n 3-5-2 / 5-3-2 gaan spelen, dat werkte bij Juve en Italië prima. Zoals hij het nu heeft staan is gewoon te defensief. Vind het overigens wel een goede trainer, dus komt wss wel weer goed.
BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG
Volg de Serie A niet, dus heb nooit echt Juve zien spelen.DeppOx schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 19:25:
Conte moet gewoon weer z'n 3-5-2 / 5-3-2 gaan spelen, dat werkte bij Juve en Italië prima. Zoals hij het nu heeft staan is gewoon te defensief. Vind het overigens wel een goede trainer, dus komt wss wel weer goed.
Op het EK was het niet zo slecht.
Zou hij de tijd krijgen? Er gaan al geruchten over opvolgers, .. er zijn genoeg voorbeelden in de PL bij clubs waar dit snel kan gaan.
[ Voor 7% gewijzigd door HollowGamer op 24-09-2016 19:38 ]
City is zo wel bij uitstek titelkandidaat. De rest laat het afweten, en Tottenham / Arsenal kun je niet een heel seizoen van op aan denk ik. Maar goed, sinds Leicester kan dat.
...
De ploegen die je hebt opgenoemd hebben toch gewonnen?Luxicon schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 19:38:
City is zo wel bij uitstek titelkandidaat. De rest laat het afweten, en Tottenham / Arsenal kun je niet een heel seizoen van op aan denk ik. Maar goed, sinds Leicester kan dat.
Dat is leuke van de PL, meerdere teams strijden om een plekje in de top 4.
Vlak ook niet Man Utd. weg, die speelde vandaag ook prima en hebben geen buitenlandse verplichtingen.
Ze kunnen wel gewonnen hebben, maar er zit al een gat tussen en City lijkt mij een ploeg die dit een seizoen volhoudt en zie de andere teams het nog wel laten liggen. De top 4 is natuurlijk open, maar als voor de titel zie ik niemand City er zo 1,2,3 vanaf houden.HollowGamer schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 20:00:
[...]
De ploegen die je hebt opgenoemd hebben toch gewonnen?
Dat is leuke van de PL, meerdere teams strijden om een plekje in de top 4.
Vlak ook niet Man Utd. weg, die speelde vandaag ook prima en hebben geen buitenlandse verplichtingen.
...
Vlgns mij is Chelsea op elke positie beter of beter was (nu is David Luiz erbij natuurlijk ipv Terry), alleen Özil zou je nog hoger kunnen inschatten dan Fabregas (en nu dan Koscielny of Mustafi tegen Luiz).HollowGamer schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 19:20:
[...]
Meen je dat serieus?![]()
Buiten Hazard en William vind ik Chelsea nou niet zo geweldig.
Waarom die spits er niet instaat bij Chelsea die als laatste is gekocht, vind ik wel vreemd.
Maar deze trainer maakt sowieso rare keuzes en speelt erg saai/defensief voetbal.
[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 24-09-2016 20:24 ]
Dat gevoel heb ik dus ook, Arsenal heeft naar mijn inziens 3/4 echte top spelers (Ozil, Sanchez, Koscielny, Cech), en de rest is toch allemaal een tandje minder. Chelsea zou met de juiste trainer een ploeg kunnen zijn waarvoor je elk weekend de TV aanzet. Arsenal zou ook een feest kunnen zijn als nou eens een echte topspits zouden halen.apis29 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 20:21:
[...]
Vlgns mij is Chelsea op elke positie beter of beter was (nu is David Luiz erbij natuurlijk ipv Terry), alleen Özil zou je nog hoger kunnen inschatten dan Fabregas (en nu dan Koscielny of Mustafi tegen Luiz).
Ik moet wel bekennen dat ik misschien een negatief beeld van Arsenal door het eindeloos geklaag van mijn directe collega (gunner uit Londen) over Wenger.
Onbewust beoordelen veel mensen een speler op basis van naam, inherent aan zijn financiële waarde.
Op die manier zullen spelers als Bellerin, Coquelin, Cazorla, Wilshere en Ramsey altijd gezien worden als "minder" omdat ze de naam niet hebben. Zo zal die Pogba een geweldige wereldtopper zijn, want die kostte veel centjes. Idem voor Raheem Sterling en David Luiz.
Las ik hier iemand trouwens die Fabregas hoog heeft zitten? Die is geen schim meer van zijn Arsenal tijd. Kon het bij Barca al niet waarmaken. Had nooit moeten weggaan.
Op die manier zullen spelers als Bellerin, Coquelin, Cazorla, Wilshere en Ramsey altijd gezien worden als "minder" omdat ze de naam niet hebben. Zo zal die Pogba een geweldige wereldtopper zijn, want die kostte veel centjes. Idem voor Raheem Sterling en David Luiz.
Las ik hier iemand trouwens die Fabregas hoog heeft zitten? Die is geen schim meer van zijn Arsenal tijd. Kon het bij Barca al niet waarmaken. Had nooit moeten weggaan.
Spannend hoor, Real. Las Palmas komt in de 85e minuut op 2-2 en Ronaldo is gewisseld omdat hij uit vorm is. Dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Zo is de schade van Barca snel goedgemaakt als dit zo blijft.
...
Zo snel gaat dat niet in de PL. Arsenal zou ook kampioen worden één jaar geleden, Spurs zou Arsenal voorbij gaan voor plek 3.. in de laatste weken was het allemaal nog niet beslist, dat zal waarschijnlijk dit jaar niet anders zijn.Luxicon schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 20:10:
[...]
Ze kunnen wel gewonnen hebben, maar er zit al een gat tussen en City lijkt mij een ploeg die dit een seizoen volhoudt en zie de andere teams het nog wel laten liggen. De top 4 is natuurlijk open, maar als voor de titel zie ik niemand City er zo 1,2,3 vanaf houden.
Zie ook LC die enorm veel gelukt hebben gehad, want als ze een dreun hadden gekregen van de Top 3 destijds had het nog anders kunnen lopen.
Same kan je zeggen met degradanten, .. West Ham zou zo maar eens kunnen degraderen, maar kan ook in de winter na wat versterkingen weer in de PL blijven.
Kortom: het valt allemaal niet te zeggen.
Die Luiz is geen geweldenaar hoor, levert vaak ballen in en pakt nog weleens wat kaarten.apis29 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 20:21:
[...]
Vlgns mij is Chelsea op elke positie beter of beter was (nu is David Luiz erbij natuurlijk ipv Terry), alleen Özil zou je nog hoger kunnen inschatten dan Fabregas (en nu dan Koscielny of Mustafi tegen Luiz).
Het voordeel is dat hij goed kan koppen (vrij sterk in de lucht), maar dan kies ik liever voor een verdediger als Kos, die altijd 100% geeft, goed kan inschuiven, overzicht bewaard, betrouwbaar is (af-en-toe wel een foutje) enook met het hoofd scoort.
Die Costa blijft leuk en is inderdaad beter dan Giroud, maar dat komt vooral omdat de laatst genoemde niet echt (meer) past in het Arsenal-systeem van dit seizoen. Bij Frankrijk speelde Giroud altijd met iemand naast zich, Wenger wilt dit seizoen liever Alexis in de spits, in een soort Henry rol, waarbij de spits meer doet dan alleen maar koppen, aannemen en wegdraaien. Kijk naar Ibra, die man is op papier spits, maar zakt ook weleens terug naar het middenveld en maakt ruimte voor zichzelf, iets dat Giroud helaas niet (goed) kan.
Costa blijft natuurlijk een goede spits, maar ook hij loopt nu tegen dezelfde problemen op.
Welke van de twee beter is? Geen idee, ze hebben allebei dezelfde zwakheden.
Vandaag stond Ozil er, maar ontbreekt vaak in grote wedstrijden, iets waar Fabregas ook last van heeft.
De Fabregas van nu, is slechter dan toen hij nog bij Arsenal speelde. Maar hij is dan ook alweer wat ouder en in een team terechtgekomen dat even niet lekker loopt.
Die Belerin is een van de beste RB van de PL, same geld voor Monreal.Bossie schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 20:56:
[...]
Dat gevoel heb ik dus ook, Arsenal heeft naar mijn inziens 3/4 echte top spelers (Ozil, Sanchez, Koscielny, Cech), en de rest is toch allemaal een tandje minder. Chelsea zou met de juiste trainer een ploeg kunnen zijn waarvoor je elk weekend de TV aanzet. Arsenal zou ook een feest kunnen zijn als nou eens een echte topspits zouden halen.
Ik moet wel bekennen dat ik misschien een negatief beeld van Arsenal door het eindeloos geklaag van mijn directe collega (gunner uit Londen) over Wenger.
De spits positie blijft inderdaad een probleem, maar wie weet wordt Sanchez wel topscoorder?
Perez is gehaald, maar lijkt me geen Arsenal materiaal, mede door zijn leeftijd/geschiedenis.
Stel je voor als 'we' Ibra hadden binnengehaald.
Verder heeft Arsenal altijd wel talenten die weer iets laten zien (zie Iwobi), en hoeven goede spelers niet miljoenen te kosten, zoals dit wel wordt betaald door o.a. een Chelsea.
De Bruyne was toch ook geen top speler, same voor Lukaku?
Dat klopt, en ik weet niet hoe het eerder was? Maar vorig jaar lieten de grote clubs veel punten liggen, maar tot nu toe pakt City ze wel.HollowGamer schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 23:05:
[...]
Zo snel gaat dat niet in de PL. Arsenal zou ook kampioen worden één jaar geleden, Spurs zou Arsenal voorbij gaan voor plek 3.. in de laatste weken was het allemaal nog niet beslist, dat zal waarschijnlijk dit jaar niet anders zijn.
Zie ook LC die enorm veel gelukt hebben gehad, want als ze een dreun hadden gekregen van de Top 3 destijds had het nog anders kunnen lopen.
Same kan je zeggen met degradanten, .. West Ham zou zo maar eens kunnen degraderen, maar kan ook in de winter na wat versterkingen weer in de PL blijven.
Kortom: het valt allemaal niet te zeggen.
...
@Archie, ik ben het helemaal met je eens mbt Bellerin maar het zou me niet verbazen als hij over 1 a 2 jaar naar een Barca/Real/Bayern gaat. Ozil / Fabregas laten het vaak afweten in de echte topwedstrijden en hebben daardoor de omgekeerde weg bewandelt.
Giroud vs Costa is geen discussie en Giroud lijkt idd een vreemde eend in het team. Hetzelfde was deze zomer ook te zien bij Frankrijk, hij heeft zijn kwaliteiten maar zou eerder een breker/sub moeten zijn. Frankrijk had Griezman die misschien ook zeer goed bij Arsenal zou passen.
Giroud vs Costa is geen discussie en Giroud lijkt idd een vreemde eend in het team. Hetzelfde was deze zomer ook te zien bij Frankrijk, hij heeft zijn kwaliteiten maar zou eerder een breker/sub moeten zijn. Frankrijk had Griezman die misschien ook zeer goed bij Arsenal zou passen.
Dan zetten we ze mooi op een rijtje:
Courtois - Cech
Ivanovic - Bellerin (Barcelona wilde hem deze zomer al hebben maar hij wou blijven ... oid)
Azpilicueta - Monreal (eentje was er wel bij op het EK
)
Cahill - Koscielny
Luiz - Mustafi (Luiz noemde ik als downgrade tov Terry
)
Matic - Xhaka
Kante - Coquelin
Willian - Cazorla
Fabregas - Özil (wanneer het ertoe doet vallen beiden vaker dan niet tegen)
Oscar - Ramsey
Moses - Oxlade
Pedro - Walcott
Hazard - Sanchez
Costa - Giroud
Batshuayi - Perez
Nou, als ik een [win-now] team mocht kiezen zouden er toch wel veel van het linkerrijtje voorrang krijgen (en met de transfersom heeft het weinig te maken
) ... (los van deze wedstrijd/momentopname gezien natuurlijk, het seizoen is nog vroeg
)
Courtois - Cech
Ivanovic - Bellerin (Barcelona wilde hem deze zomer al hebben maar hij wou blijven ... oid)
Azpilicueta - Monreal (eentje was er wel bij op het EK
Cahill - Koscielny
Luiz - Mustafi (Luiz noemde ik als downgrade tov Terry
Matic - Xhaka
Kante - Coquelin
Willian - Cazorla
Fabregas - Özil (wanneer het ertoe doet vallen beiden vaker dan niet tegen)
Oscar - Ramsey
Moses - Oxlade
Pedro - Walcott
Hazard - Sanchez
Costa - Giroud
Batshuayi - Perez
Nou, als ik een [win-now] team mocht kiezen zouden er toch wel veel van het linkerrijtje voorrang krijgen (en met de transfersom heeft het weinig te maken

[ Voor 13% gewijzigd door apis29 op 25-09-2016 00:49 ]
Tja, die aanslag van Payet heeft hem blijkbaar genekt. Heeft lang moeten herstellen en misschien te vroeg gepiekt. Na je 30ste duurt een blessure ook langer en wordt herstellen steeds moeilijker. Denk niet dat ie al 100% is maar ook al zou ie dat zijn, vanaf nu is het alleen maar bergafwaarts hoe jammer ook. Robben is ook weer terug zag ik en gescoord, maar dat wordt ook alleen maar minder puur door ouderdom. Doe je niks aan. Wel jammer hoor. Moet je voorstellen dadelijk, zonder sieraden als Robben, Zlatan, Messi, Ronaldo en zo. Wordt toch anders kijken. Ik heb hun opvolgers iig nog niet gezien.Luxicon schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 22:32:
en Ronaldo is gewisseld omdat hij uit vorm is. Dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt.
Toen Leicester vorig seizoen vroeg in het seizoen bovenaan stond sprak iedereen over wilskracht en teamprestatie. Dat Chelsea werd vorig seizoen 8ste. Dit Arsenal is hetzelfde Arsenal dat vorig seizoen 2de werd, geen spelers verkocht heeft en enkel maar versterkingen heeft gehaald.apis29 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 23:53:
(los van deze wedstrijd/momentopname gezien natuurlijk, het seizoen is nog vroeg)
Maar ja, Arsenal is op voorhand al kansloos natuurlijk, kunnen het toch nooit goed doen, aldus de maten-meters

Waarom zou je uberhaupt een lijstje maken en spelers vergelijken? Als dat de maatstaf zou zijn zou Chelsea nooit van Arsenal kunnen verliezen en zou Leicester nooit kampioen mogen worden.
Maar goed het is inmiddels wel duidelijk dat dat een eendagsvlieg is.
Je kan met de top 20 van de wereld spelen en alsnog slecht spelen. Dit Arsenal elftal is goed op elkaar ingespeeld nu, hoe lang zullen ze dit vasthouden? Dat zien we wel. Maar ik weet wel dat ze hun kwaliteiten hebben. Ze hebben goede wisselspelers nu, eindelijk in zoveel jaren dat er kwaliteit op de bank zit. Dat kleine beetje kan zoveel verschil maken tussen kampioenschap en de 4e plek.RodeStabilo schreef op zondag 25 september 2016 @ 11:24:
Waarom zou je uberhaupt een lijstje maken en spelers vergelijken? Als dat de maatstaf zou zijn zou Chelsea nooit van Arsenal kunnen verliezen en zou Leicester nooit kampioen mogen worden.
Omdat dat de vraag wasRodeStabilo schreef op zondag 25 september 2016 @ 11:24:
Waarom zou je uberhaupt een lijstje maken en spelers vergelijken?
Daarbij heeft Chelsea een nieuwe trainer waarvan je z'n normale systeem (nog?) niet terugziet in de opstellingen tot nu toe ...Buiten Hazard en William vind ik Chelsea nou niet zo geweldig.
[ Voor 39% gewijzigd door apis29 op 25-09-2016 12:26 ]
Tjeezus, hoe dom kun je zijn, Sam Allardyce. Is bondscoach van Engeland geworden deze zomer, mooi betaalde baan etc, gaat hij tegenover journalisten in vermomming opscheppen dat de regels over third-party ownership kunnen worden omzeild, maakt een grapje over het spraakgebrek van voorganger Roy ("Woy") Hodgson, kraakt de vorige assistent Gary Neville af (dat is wel terecht
), enzovoort.
Die is dus nu opgestapt. Dom dom dom (repeat)...
[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 27-09-2016 21:08 ]
Voorlopig de Danny Blind van Engeland: Gareth Southgate, niets als trainer bereikt, toch bondscoach
Toen ik het bericht vanmorgen las wist ik al dat hij zou opstappen of ontslagen zou worden. De FA pikt zoiets niet.gambieter schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 21:01:
Tjeezus, hoe dom kun je zijn, Sam Allardyce. Is bondscoach van Engeland geworden deze zomer, mooi betaalde baan etc, gaat hij tegenover journalisten in vermomming opscheppen dat de regels over third-party ownership kunnen worden omzeild, maakt een grapje over het spraakgebrek van voorganger Roy ("Woy") Hodgson, kraakt de vorige assistent Gary Neville af (dat is wel terecht), enzovoort.
Begrijp niet hoe dom die man kan zijn.
Snapte z'n aanstelling toch al niet dus dit is mooi meegenomen
. Neville broers zijn ook nog beschikbaar?

[ Voor 12% gewijzigd door apis29 op 27-09-2016 21:43 ]
Deze tweet is wel mooi:
Maar Alan Shearer is erg boos, reputatie van Engels voetbal, bla bla bla.
@david_conn
Sam Allardyce has gone as England manager after one game, for talking like Big Sam. If only the FA could have known that might happen.
Ach, is het niet zo dat de PL over z'n algemeen gewoon geen handige competitie is? Fysiek dit, fysiek dat en iedereen kan kampioen worden.. Leuk, maar in de CL heb ik ze na 2012 (dat weet ik nog wel jagambieter schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 21:47:
Deze tweet is wel mooi:
[...]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2