[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste
Acties:
  • 36.675 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Kaap schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 14:26:
Ik denk dat het gros van de Nederlandstalige fans niet eens weten wie George Graham is :+ Nee, weet wel zeker dat het gros pas is gekomen in de latere jaren. Bergkamp was niet de doorslaggevende factor.
Klopt. :+

Om eerlijk te zijn ben ik fan geworden door Wenger. :X

Helaas is hij net als veel Nederlandse coaches, hij kan die stijl niet los laten. Maar die werkt nu gewoon niet meer en loop je het dus gewoon op. Eeuwig zonde.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Fleximex schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 15:34:
Zo dat gaat lekker daar bij Ziggo Sport. Lekker Awkward _O-
vertel..

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 20:58
Ze zaten 5 minuten proberen met die Kenneth contact te maken. Maar er was geen/slechte verbinding. Dus spraken ze steeds door elkaar heen en langs elkaar af. Was gewoon grappig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Dat is inderdaad knullig ja, net als Janssen net. 1 op 1 met de keeper schiet hij slecht in en naast. Hij speelt opzich goed, maar zal straks waarschijnlijk op de doelpunten worden afgerekend.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En weer een lafe scheidsrechter die Costa geen tweede geel durft te geven, en dan scoort 'ie. Wat is dat toch met de PL, dat ze tuig als Costa de hand boven het hoofd houden?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:38
Geen idee, maar goed, zolang er fans zijn die dit soort misbaksels aanmoedigen, is er draagvlak voor dat soort "ziektes".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Wat een opstelling.. waarom niet Giroud in de spits, Walcott eruit voor Sanchez? Nu lopen alle buitenspelers elkaar steeds in de weg en is er geen (centraal) aanspeelpunt.
Holding gaat opzicht nog, die was een van betere vorige week.
Coquelin is uit vorm en ik denk dat deze met rood het einde van de wedstrijd niet haalt.
Wenger asap vervangen a.u.b.

Cambell schijnt verhuurd te worden, erg jammer, die was juist erg goed in pre-season.
Xhaka ben ik nog niet zo kapot van, maar het is zijn eerste seizoen in de EPL.
Iemand nog transfer nieuws? :)

Verder erg saai tot nu toe.. maar alles beter dan het Spaanse voetbal, waar Barca altijd kampioen wordt. :P

[ Voor 12% gewijzigd door HollowGamer op 20-08-2016 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Was dat geen pingel? Mistte het moment half en nog geen herhaling gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Kaap schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:13:
Was dat geen pingel? Mistte het moment half en nog geen herhaling gezien.
Werd licht aangeraakt, maar erg stom verdedigd, had inderdaad een penal moeten zijn.
Zeker als je ziet dat deze vorige week ook al makkelijk werd gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ouch, die voet ging hard dubbel zeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

En daar wordt Coq gespaard....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Had er al 2 keer afgemogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De posts over Rio2016 zijn verplaatst naar [OS2016] Olympische spelen 2016, hier horen ze niet thuis :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Thanks voor je verhaal. Ben ook blij om te lezen die zijn weekend 'kapot' is als je favoriete club verliest.
Dacht al dat ik de enige was. :P

Transfer:
Xhaka kwam niet zo zeer uit het niets. Er waren al geloof ik twee jaar geruchten over de overstap van deze speler. Dan zou ik eerder Elneny noemen.

De transfer van Mustafi is een beetje vreemd. Wat ik begreep wil Valencia de hoofdprijs, zo'n 50 mil. euro, iets te veel voor deze speler. Max. 30 miljoen euro lijkt mij een mooie prijs.
We hebben al overdreven veel betaald voor Xhaka, daar waar ik 25 miljoen euro een mooi bedrag had gevonden, maar nu deze door allemaal clausules kan gaan tot 45 miljoen euro.

Het vervelende is dat clubs als Chelsea, Man Utd., City, Madrid, Barca, etc. de transferbedragen gigantisch hebben doen oplopen. Een middelmatige speler is nu al 2x/3x meer waard dan voorheen.
Een 'top' speler is al bijna niet meer te betalen.
Zie o.a. Pogba, een topspeler, maar ontzettend dure aankoop.

Verder geloof ik niet alles wat op Twitter/Sky word verteld. Het kan namelijk goed zijn dat er verschil zit tussen de aanbiedingen. Voorbeeld: Arsenal betaald in 1x het volledige bedrag, West Ham betaald dit in termijnen/De West Ham aanbieding heeft meer clausules, die van Arsenal minder (e.g. Top scorer van de league, zoveel wedstrijden in CL/EL, etc.).
We zien niet alles. ;)

Het feit is wel, wat ik ook al vaker heb gelezen, is dat onze top scouts en onderhandelaars uit de club verdwenen zijn, waardoor het ophalen/scouten van goede (potentiële) top spelers erg moeilijk is geworden.
Vergeet daarbij ook niet dat veel clubs de tactiek van Arsenal/Ajax hebben overgenomen en nu zelf (bijna) iedere speler opkoopt, zodat de andere er niet meer van door kan gaan.

Mahrez en Vardy zijn in mijn ogen goede spelers, maar te duur, simpelweg omdat ze maar één seizoen gepresteerd hebben. Verder hebben/hadden we genoeg buitenspelers, maar helaas heeft Wenger Campell laten gaan op huurbasis. :F

Lacazette schijnt een topspits te zijn, maar om heel eerlijk te zijn heb ik hem nog nooit zien spelen.
Dat is ook het probleem bij de vele verhalen op blogs, Twitter, etc. De spelers worden enorm gehypt, en flink wat overdreven. Same nu met Mustafi, hoeveel fans hebben deze speler nu echt zijn voetballen? Ik alleen op het EK, maar verder nooit in La Liga (omdat ik deze simpelweg niet volg).
Zo werd ene Samba door veel Arsenal-fans een paar seizoenen terug als de nieuwe verdediger aangewezen, terwijl we daar nu niets meer van horen. Cahil was nog zo'n verdediger, al is het een goede speler, deze is niet veel beter dan/gelijk aan onze Kos. Wel had ik deze graag gezien samen met Kos, maar op dat moment was Vermaelen nog gewoon een solide verdediger.

Wat Arsenal nu moet doen op de transfermarkt? Niet meer middenvelders kopen i.d.g.v.
Een spits en een persoonlijkheid lijken mij de beste aankopen. Ik mis gewoon een 'klootzak' in ons team, iemand die opzicht niet de beste voetballer is, maar gewoon altijd er voor gaat.
Flamini was een beetje zo'n speler, niet top, gewoon een beetje raar, maar wel altijd 100%.
Arteta was 'te lief' geweest, same met onze nieuwe aanvoerder Merte. Vergelijk het met Ibra, die man is altijd op-en-top, en als het niet zo is, krijgt de rest van het team dit te horen.. heerlijk! :+

Tactieken:
Wenger is de slechte manager kwa tactiek. Namelijk een Winger in de spits zetten (Alexis), middenvelder (Ramsey) als rechtsbuiten, linksback als winger (Gibbs).

Verder is het rondgetik ontzettend naief, speel de diepe spits aan, die houdt de balvast, en vanuit daar gaan we weer verder.

Wissels is nog zo'n probleem, waarom Walcott laten staan, en niet gewoon iemand in vorm inbrengen?
Waarom the OX wisselen, die voor de meeste dreiging zorgde?
Waarom Wilshere in het team brengen, terwijl we juist snelheid nodig hadden. Same met Ozil en Cazorla vertraag je het baltempo. Laat één van deze spelers staan, breng iemand in met acties en een snelle loopactie.

Selectiebeleid:
Helemaal mee eens, Wallcot is een waardeloze speler.
Begreep ook niet goed dat Arsenal (als we de media mogen geloven) die speler destijds niet heeft verkocht aan Liverpool.

Wat dacht je trouwens van onze Ramsey die altijd mag blijven staan? Same met Coq nu.
Diaby was een erge goede speler hoor, alleen veel te lang aan vastgehouden, dat btw. ook weer een probleem is van deze trainer.
Waarom zijn spelers als Sanogo en Debuchy nog bij de selectie?

Club management:
Bij Stan Kroenke gaat het inderdaad, net als elke Amerikaan, puur om geld verdienen.
Er is nu wel een gezonde basis, maar nu zou deze 'pipo' snel moeten verdwijnen.
Echter blijven deze zitten, omdat de casheflow lekker blijft instromen.

Wat nu? Gazidis kan de club niet opkopen omdat deze de rest van de aandelen simpelweg niet in handen kan krijgen.
Dit is ook het probleem wanneer je wordt overgenomen, zie o.a. Hull, die nu zonder fatsoenlijke spelers zitten omdat de eigenaar niks meer verdient (of i.d.g.v. niet genoeg).

Arsenal fan:
Er zijn op dit moment diverse factoren 'de schuld', mede gecreëerd door de fans zelf:
- Wenger heeft geluk gehad met spelers die allemaal stuk voor stuk toppers werden, zie het Invincibles tijdperk. De fans dachten dat dit wel zou doorzetten, maar uiteindelijk houdt het op en wordt je ingehaald.
- Door dit tijdperk zijn er enorm veel fans bijgekomen, zeker door de namen als Bergkamp, Overmars, Henry (toen die ging scoren), etc.
Deze spelers waren echt niet slecht (deel mislukt bij hun vorige club), maar alles er omheen was gewoon goed (club, scouting, trainers, spelers die stuk voor stuk uitgroeide tot succes, sfeer van het stadion, etc.), waardoor deze de ruimte kregen zich te ontwikkelen tot toppers. Maar ik kan je ook een lijstje geven van allemaal spelers die het niet gehaald hebben. Gevolg: de verwachting van fans worden hoog, en door allemaal valse beloftes, blijven deze in stand.

De tijden zijn gewoon veranderd, clubs hebben nu pakken met geld, meer scouts in dienst, en spelers worden in jonge jaren al weggekocht waardoor ze persoonlijkheden/(levens)ervaring missen. De spelers van nu hebben bijvoorbeeld al alles wat hun hartje wilt op 14/15/16 jarige leeftijd, terwijl de meeste toch echt gewoon gingen spelen bij de top club in de buurt en vanuit daar verder groeide. Een ontwikkeling waar onze Wenger mede schuldig aan is.

Helaas kan je de tijd niet meer omdraaien, maar misschien moet je dan wel van deze filosofie afstappen, en het anders proberen. Voorbeeld: je kunt de meest getalenteerde en beste ontwikkelaars kopen, maar als ze samen niet één product kunnen afleveren zul je nooit uitgroeien tot een succes.

Misschien moeten we ons afvragen of we de club kunnen veranderen, en zo niet, misschien verder moeten zoeken naar een club die wel meegaat.. een club waar geen Amerikaan de baas is lijkt me zo? :P

Anyway.. blij het even van me af te hebben geschreven. :9

[ Voor 40% gewijzigd door HollowGamer op 22-08-2016 15:23 ]

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Lees net (op Marca) dat Arsenal de clausule betaald van Lucas Perez van Depor. Zonde als hij weg zou gaan bij Depor. Jongen uit de streek. Boven verwachting gepresteerd vorig seizoen binnen een zwak team. Benieuwd hoe hij het gaat doen bij Arsenal, als het überhaupt al doorgaat.

Mejor así

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Cristiano Ronaldo is gekozen tot Europees Voetballer van het Jaar.

Ik had het Antoine Griezmann ook wel gegund, die was erg goed tijdens het europees kampioenschap maar blijkbaar niet goed genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Barbas schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 13:14:
Lees net (op Marca) dat Arsenal de clausule betaald van Lucas Perez van Depor. Zonde als hij weg zou gaan bij Depor. Jongen uit de streek. Boven verwachting gepresteerd vorig seizoen binnen een zwak team. Benieuwd hoe hij het gaat doen bij Arsenal, als het überhaupt al doorgaat.
Dat is toch niet t niveau speler wat je nodig hebt om kampioen te worden?

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Tweaking Art schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 19:22:
Cristiano Ronaldo is gekozen tot Europees Voetballer van het Jaar.

Ik had het Antoine Griezmann ook wel gegund, die was erg goed tijdens het europees kampioenschap maar blijkbaar niet goed genoeg.
Ik ook, maar Griezmann was over een seizoen gezien helaas niet van het niveau van Ronaldo.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Barbas

Barbas

Gallego!

toolkist schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 19:57:
[...]

Klopt. Wenger schijnt al langer gecharmeerd van hem te zijn. Geen idee joh. Prima speler voor niveau Depor maar Arsenal is idd een aantal treden te hoog verwacht ik.

Mejor así

• HollowGamer
  • Niet online
Barbas schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 20:25:
[...]

Klopt. Wenger schijnt al langer gecharmeerd van hem te zijn. Geen idee joh. Prima speler voor niveau Depor maar Arsenal is idd een aantal treden te hoog verwacht ik.
Waarom blijft 'ie toch altijd van dit soort spelers kopen? :/
Chamakh, Denilson, Santos, Debuchy, .. allemaal bij elkaar opgeteld had je hiervan twee/drie klasse spelers kunnen kopen. De rest kan je prima opvullen met talenten als Iwobi, Akpom.

Het enige voordeel is dat we Sanogo nog hebben, deze is namelijk een goede vervanger van Giroud in de spits.

PS. lijkt dat Mustafi + Perez binnenkomen volgens de BBC.
Geloof het pas als het op Arsenal.com staat.

[ Voor 11% gewijzigd door HollowGamer op 25-08-2016 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HollowGamer schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 20:56:
[...]
Het enige voordeel is dat we Sanogo nog hebben, deze is namelijk een goede vervanger van Giroud in de spits.
Not sure if trolling or serious?
toolkist schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 19:57:
[...]

Wenger wil ook geen kampioen worden. Ze houden liever centen op zak, immers is hij ook verantwoordelijk voor het salaris van de 600 werknemers van Emirates stadium, aldus Wenger afgelopen weekend.

Kansloze club dankzij een kansloos management.

[ Voor 45% gewijzigd door JeroenNietDoen op 26-08-2016 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:45
Lekkere score van Bayern _/-\o_ :D

Volgens mij hebben sommige voetballers teveel pep gesnoven dat ze zo verheerlijkend over Guardiola doen. Licht trolletje..

Pep dit, pep dat. Pep Bundesliga held :')

[ Voor 73% gewijzigd door Mosin op 27-08-2016 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
De spelers maken van Pep een goede trainer en met de mogelijkheden die Bayern heeft, daar kan je een elftal mee opstellen die de wereld kan veroveren.

Barcelona, Bayern Munchen en Manchester City... met zulke voetballers tot je beschikking, daar kan iedereen kampioen mee worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Tweaking Art schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 15:32:

Barcelona, Bayern Munchen en Manchester City... met zulke voetballers tot je beschikking, daar kan moet je kampioen mee worden.
zelfde geldt uiteraard ook voor Mourinho, de eerste trainer die een miljard aan spelers heeft gehaald 8)7

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Tweaking Art schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 15:32:
De spelers maken van Pep een goede trainer en met de mogelijkheden die Bayern heeft, daar kan je een elftal mee opstellen die de wereld kan veroveren.

Barcelona, Bayern Munchen en Manchester City... met zulke voetballers tot je beschikking, daar kan iedereen kampioen mee worden.
Bij Bayern sowieso, aangezien er geen vergelijkbare tegenstand is. Bij Barca en City ligt dat alweer anders, BPL ligt sowieso meer verspreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Begint mooi bij Arsenal, Santi mooi weer gescoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zo, 3-0 zeg! Mooie goals!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
1-3.. kan nog spannend worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

United toch winnen in extra tijd :p

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Fergie time :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Arek Milik 2 - AC Milaan 0 ;)

2-1 uit het niets en matig gekeept van Reyna. Kunnen ze nietnwat geld witwassen met de bouw van een nieuw stadion in Napels O-)
En 2-2 uit een aanval van niks |:( . Wel mooi afgemaakt met verkeerde been een schot in de kruising ...

[ Voor 93% gewijzigd door apis29 op 27-08-2016 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Wat een start van City! 2-0 na 18 minuten al tegen West Ham.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Het is dik koffie kijken, maar wat denken jullie wat de uiteindelijke top4 gaat worden in de EPL? :)
Denk dat het uiteindelijk zo zal uitzien:
1. Man Utd.
2. Chelsea
3. Arsenal
4. Man City.

Op een of andere manier denk ik dat Man Utd. gewoon alle geluk gaat hebben. Opzicht lijkt het ook allemaal wat stabiel, en is er genoeg talent aanwezig om bijvoorbeeld Rooney op te vangen.
Met Ibra hebben ze bovendien een super leider en doelpuntenmaker in huis.

Chelsea heeft een erg goed elftal, maar ik vrees dat ze het moeilijk krijgen in uitwedstrijden.
Zeker als Hazard niet in vorm is of Costa weer eens zijn hoofd verliest.
Talent genoeg, maar het is de vraag of het een team blijft.
Snap bijvoorbeeld niet dat er groot verdieners tussenzitten als Remy, die vervolgens nooit spelen.
Krijg je dan geen scheve gezichten in de kleedkamer?

Weet het niet zo met City, hebben een paar topspelers, maar de back-posities zijn bijvoorbeeld nog niet erg goed bezet.

Arsenal is same old story. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik vond MC bij vlagen echt geweldig spelen. Je ziet de hand van Guardiola. Ben benieuwd wat die dit seizoen gaan doen. MU kan ook hoge ogen gooien met de nieuwe aankopen.

Sowieso verwacht ik een leuk seizoen :) Ik denk dat Chelsea het uiteindelijk niet vol gaat houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:23
RoD schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 21:32:
Ik vond MC bij vlagen echt geweldig spelen. Je ziet de hand van Guardiola. Ben benieuwd wat die dit seizoen gaan doen. MU kan ook hoge ogen gooien met de nieuwe aankopen.

Sowieso verwacht ik een leuk seizoen :) Ik denk dat Chelsea het uiteindelijk niet vol gaat houden.
Ik ben vooral benieuwd wat er in de komende dagen nog gaat gebeuren. Heb de afgelopen twee week met plezier naar zowel City en United gekeken :)

Als Aguero dit jaar heel blijft dan zal City wel kampioen worden met United als tweede.
Het zou me in ieder geval verbazen als de titel niet naar Manchester gaat, met Chelsea als derde

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Barbas schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 13:14:
Nu dus officieel bevestigd.

http://www.arsenal.com/ne...-perez-signs-for-the-club

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Was toch al bekend? Nog even wachten op de verdediger van Valencia op Arsenal.com. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ja hoor, geld maakt mensen compleet gestoord :P
http://www.fcupdate.nl/vo...horsson-naar-galatasaray/

:+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
HollowGamer schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:35:
[...]

Was toch al bekend? Nog even wachten op de verdediger van Valencia op Arsenal.com. :)
Idd, maar of Arsenal hier nu echt sterker van word is nog maar de vraag.
Mustafi heeft wel veel potentie, maar je hoopt stiekem dat Arsenal spelers haalt waardoor ze echt gaan meedoen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Arsenal haalt echt altijd net niet bekende spelers.
Jammer

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:35

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Weet niet hoor maar Mustafi zit gewoon in het duitse elftal en was er op het EK ook bij..

Perez is een ander verhaal, maar Mustafi is wel een bewezen speler.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Oke, en Jack Wilshire mag op huurbasis weg. Dit is/was toch het talent van Arsenal ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Mars18 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:05:
Oke, en Jack Wilshire mag op huurbasis weg. Dit is/was toch het talent van Arsenal ?
Talent zit er nog wel, maar fysiek is het er gewoon (nog) niet. Hij moet eerst maar eens een seizoen fit blijven en spelen, en dat gaat bij Arsenal niet lukken gezien de overbezetting op het middenveld. Jaartje bij Bournemouth of Crystal Palace beetje voetballen en fit zijn, dat is het belangrijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wilshere on loan is beter. Anders kan je over paar jaar 120 miljoen betalen om je talent terug te krijgen :+
Mars18 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:50:
Arsenal haalt echt altijd net niet bekende spelers.
Jammer
Net niet bekende spelers of is geen 100M kostende spelers?

Maar inderdaad, Alexis, Cech en Ozil zijn echt onbekende net niet spelers. Die Ramsey, Cazorla, Koscielny en Giroud zijn ook garnituur die in het niets vallen bij spelers van City, United en Chelsea. Spelers zoals Blind, Fellaini, Cahill en Fernandinho zijn toch stuk voor stuk klasse beter.

[ Voor 8% gewijzigd door JeroenNietDoen op 31-08-2016 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
@Kaap, Juist na het kopen van Ozil, Sanchez, Cech had ik gehoopt dat Arsenal zou doorpakken en weer een echte versterking zou halen :)

Mustafi en Perez hebben zeker potentie en zijn goede aankopen, maar ik had gehoopt dat ze weer een echte topper zouden gaan halen. Hoewel ze volgens de geruchtenmolen dat ook zeker geprobeerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
We hadden een CB en spits nodig. Die Mustafi is een goede aankoop, maar die spits van naam zou een lastige geweest zijn. Noem er eens aantal? Aubameyang of Griezmann? Die kosten goud geld.

Ik denk dat ze met Perez voor slechts 20M een goed alternatief hebben gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Overigens, over het verkopen en terugkopen, daar is Chelsea toch meester in...

Sign Matic
Sign David Luiz for cash + Matić.
Re-sign Matić.
Sell David Luiz.
Re-sign David Luiz.

Je leest het goed, Luiz gaat terug naar Chelsea voor 38M pond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Toen ik dat van David Luiz op Twitter zag, dacht ik eerst dat er ergens een onbekende nieuwe ster met dezelfde naam zou moeten zijn. Maar nee dus _o-

Bruno Martens Indi naar Stoke, net als Wilfried Bony.

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 31-08-2016 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Kaap schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 17:20:
We hadden een CB en spits nodig. Die Mustafi is een goede aankoop, maar die spits van naam zou een lastige geweest zijn. Noem er eens aantal? Aubameyang of Griezmann? Die kosten goud geld.

Idd, Auba zou een prima aanschaf zijn geweest, Lacazette was toch nog een risico geweest terwijl Griezman denk ik niet haalbaar is.

Als je kijkt naar de huidige tv-inkomsten voor de Premier League, dan zou Arsenal rustig eens goud geld kunnen uitgeven aan een spits. De concurrentie heeft zich wel weer versterkt, maar het lijkt erop dat Champions League kwalificatie voor Arsenal voldoende is.

@David Luiz; die wilde toch graag winnen voor het volk :+
Doe het dan goed en haal Thiago Silva als slopert achterin, hoewel Luiz ook 4e/5e keuze is als je de geruchten moet geloven (Chiellini, Bonucci, Koulibally, en nog een serie-a speler toch?), PSG pakt hem graag in :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Niks spannend vandaag, schijnt dat Arsenal Gnabry heeft verkocht, volgens velen een toptalent.

Vreemd dat Liverpool nu Balotelli transfervrij laat gaan, .. wat zijn ze daar stom geweest.
Opmerkelijk trouwens dat Liverpool niet echt versterkingen heeft gehaald, op Sane na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Bossie schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:00:
Idd, Auba zou een prima aanschaf zijn geweest, Lacazette was toch nog een risico geweest terwijl Griezman denk ik niet haalbaar is.

Als je kijkt naar de huidige tv-inkomsten voor de Premier League, dan zou Arsenal rustig eens goud geld kunnen uitgeven aan een spits. De concurrentie heeft zich wel weer versterkt, maar het lijkt erop dat Champions League kwalificatie voor Arsenal voldoende is.
Lacazette is gewoon een te groot risico, de vraagprijs is gewoon te veel.
Max. 30m, maar met de huidige budgetten en ticket prijzen bij Arsenal, had deze er best nog bij gemogen.
Of Perez het gaat maken.. hoop het. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
HollowGamer schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 22:33:
Niks spannend vandaag, schijnt dat Arsenal Gnabry heeft verkocht, volgens velen een toptalent.

Vreemd dat Liverpool nu Balotelli transfervrij laat gaan, .. wat zijn ze daar stom geweest.
Opmerkelijk trouwens dat Liverpool niet echt versterkingen heeft gehaald, op Sane na.
Sane?
Mane bedoel je. ;)
En Wijnaldum, Klavan, Matip...

Niet heel spectaculair, maar wel gewoon transfers gedaan.

Balottelli willen ze gewoon van af, waarheen en voor hoeveel maakt niet uit. Die heeft al jaren niks meer gepresteerd. Had nog een 1 jarig contract en zou anders toch transfervrij vertrekken, nu bespaar je zijn salaris nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
Dat er een club is die Balotelli wil hebben en dan ook nog voor een salaris van een paar miljoen.

kom aub niet met shirt verkoop aan.

[ Voor 16% gewijzigd door Deadsy op 31-08-2016 23:21 ]

• Mosin
Net terug van Duitsland - Finland. Afscheid van Schweinsteiger bij Duitsland, ik hield het echt niet droog toen ik op het scherm keek en de tranen bij hem zag komen. Stond zelf in de Choreo, maar hield mijn blad even opzij. Dit was m'n eerste wedstrijd dat ik hem live zag (EINDELIJK :D).

Wat me overigens echt behoorlijk zeer doet is hoe het met hem gaat bij United. Mijn emotie brand die club volledig plat, maar nu merk ik pas hoe ondergewardeerd hij is. Dat hij maar snel terug naar München gaat. Als ik hem met de auto moet ophalen doe ik dat :) _/-\o_ :+

[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 01-09-2016 00:49 ]

• Mars18
Kaap schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 17:20:

Spitsen:

Benzema
Higauin
Lacazette
Aubauyang
Cavani

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

HollowGamer schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 22:33:
Ehh

Wijnaldum en de rest vergeten? http://www.transfermarkt..../verein/31/saison_id/2016

• Bossie
Mars18 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 06:45:
[...]

Spitsen:

Benzema
Higauin
Lacazette
Aubauyang
Cavani
Waarvan alleen Auba en Lacazette enigszins haalbaar (betaalbaar + beschikbaar) zijn, hoewel Arfa ook niet verkeerd zou zijn geweest

• JeroenNietDoen
Mars18 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 06:45:
[...]
Spitsen:
Benzema
Higauin
Lacazette
Aubauyang
Cavani
Cavani heeft mij nooit overtuigd, overhyped. Die streep ik zo door.

Dan hou je Higuain, Benzema en Aubameyaung over. En ik voeg daar Griezmann aan toe. 4 spitsen. Heel weinig keuze dus. Maakt het niet makkelijk.

Wist je trouwens dat Wenger Griezmann wou halen, maar dat het bestuur niet bereid was de 105M clausule te lichten? En vervolgens hebben we gewacht totdat de datum op de clausule voor Higuain ging verlopen, paar dagen voor de verloopdatum besloot Juve de volle pond te betalen.

Lacazette is een topspits omdat hij 1 keer topscorer in Ligue 1 is geworden? Dat was Giroud ook. Dat hij potentieel heeft is duidelijk, maar voor 50M vraagprijs wel een grote gok. Uiteindelijk hebben we ook op hem geboden, aldus Lyon zelf, maar is dat bod afgewezen.

4 opties, 3 geprobeerd. Pech dan toch zeker.

[ Voor 25% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-09-2016 08:26 ]

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

Ik heb de afgelopen tijd het transfernieuws enigszins gevolgd, maar ik heb sterk de indruk dat van het team van Sevilla dat afgelopen seizoen de Europa League heeft gewonnen nog maar bar weinig over is gebleven. Nasri er nu weer bij op huurbasis, maar Konopljanka op huurbasis dan weer weg naar Schalke. De meeste spelers uit de basiself zijn vertrokken en er zijn deels huurlingen voor teruggekomen. Toch jammer, want nu moet dit team eerst weer bouwen. Ik ben dan ook benieuwd wat dit team nog zal kunnen uitrichten in de CL (Groep H met Juventus. Olympique Lyon en Dinamo Zagreb). Daar moet je er toch wel staan en met zoveel wisselingen verwacht ik dat eigenlijk niet. Wellicht staan ze er pas weer na de winterstop en dan weer voor de winst in de Europa League gaan. ;)

Ik begrijp dat Sevilla natuurlijk een provincieclubje is in vergelijking met de top van Spanje, maar gezien de prestaties had ik een dergelijke leegloop niet helemaal verwacht. De eerstvolgende speelronde is Spanje mogen ze de 'topper' tegen Las Palmas spelen (nr. 4 vs 1 na 2 wedstrijden) en dan maar eens zien waar ze staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Guardiola is nog steeds bezig met opruimen: Man City: Yaya Toure left out of Champions League squad.
City could not include more than 17 overseas players in their squad. And Guardiola still has 18 on his books, despite letting four foreign internationals leave before Wednesday's transfer deadline.
Wow. Die zou bij de meeste clubs echt wel spelen.

En Aguero heeft een 3-wedstrijden ban gekregen voor het ellebogen van Winston Reid van West Ham. Heel dom, ze stonden voor en er was niets aan de hand. Enige wat twijfelachtig was, is de claim van de scheidsrechter het niet gezien te hebben (hij stond vlakbij en keek die richting uit), maar de elleboogstoot richting het strottehoofd was overduidelijk.

En zo mist hij de Manchester derby.

[ Voor 32% gewijzigd door gambieter op 02-09-2016 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Hopelijk ziet Schweinsteiger vandaag het ligt en komt hij terug naar München. Wie wil er uberhaupt nog naar Manchester gaan om te voetballen? United heeft zijn respect wel verloren bij mensen, met die akelige kerel als trainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Mosin schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:23:
Hopelijk ziet Schweinsteiger vandaag het ligt en komt hij terug naar München. Wie wil er uberhaupt nog naar Manchester gaan om te voetballen? United heeft zijn respect wel verloren bij mensen, met die akelige kerel als trainer.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AqhpYZL.jpg

;) http://www.patternsofplay.co.uk/shop/shinesteiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Aangaande of de scheidsrechter bij Aguero het gezien had, een ex-scheidsrechter (Halsey) die in 2013 met pensioen ging, claimt dat hem door de Professional Game Match Officials Limited (vertegenwoordigers van professionele scheidsrechters) was verteld dat het 't beste was om te zeggen in dat soort gevallen dat je het niet gezien had, ipv de waarheid: Mark Halsey: Professional Game Match Officials Limited denies former referee's lie claims.

Misschien moeten ze die regel maar afschaffen, en bij gewelddadige acties zoals die elleboog het er niet van af laten hangen.

[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 04-09-2016 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Simpel, videoscheidsrechter doorzetten. Liefst met challenge mogelijkheid. Dan heb je hier geen last meer van.
gambieter schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 17:37:
Guardiola is nog steeds bezig met opruimen: Man City: Yaya Toure left out of Champions League squad.

[...]

Wow. Die zou bij de meeste clubs echt wel spelen.
Het is bij Guardiola vrij simpel. Als je geen 'ja meneer' zegt en zijn schoenen poetst dan lig je eruit. En eens eruit altijd en overal eruit. Bij Barcelona was het al klaar dus hij had weg moeten rennen naar een andere club.

[ Voor 71% gewijzigd door Gonadan op 04-09-2016 08:31 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Gonadan schreef op zondag 04 september 2016 @ 08:29:
Simpel, videoscheidsrechter doorzetten. Liefst met challenge mogelijkheid. Dan heb je hier geen last meer van.

[...]

Het is bij Guardiola vrij simpel. Als je geen 'ja meneer' zegt en zijn schoenen poetst dan lig je eruit. En eens eruit altijd en overal eruit. Bij Barcelona was het al klaar dus hij had weg moeten rennen naar een andere club.
Rennen is niet echt iets wat Yaya graag doet, het is tegenwoordig meer een tank die langzaam door de linies schuift :X

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:24
Voor de mensen zonder Ziggo of Ziggo Sport Totaal kunnen vandaag toch gratis de Manchester derby bekijken via www.ziggo.nl/manchester

Netjes van Ziggo. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Gynnad
  • Laatst online: 19:42
Nog een uurtje, toch een mooie wedstrijd om voor te gaan zitten!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Fleximex
Lekker fel begin. Dit is grote mannen voetbal.

edit: Mkhitaryan speelt tot nu erg slordig. Nog niks lukt. Hoewel dat ook over de wedstrijd gezegd kan worden.

:)B wint van :)F: 0-1
Goede speler is die De Bruyne toch _/-\o_

[ Voor 84% gewijzigd door Fleximex op 10-09-2016 13:46 ]

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:35
hahaha, Blind hoeft een kwartier niks te doen en dan moet ie wat doen, gelijk een fout en tegengoal, wat is het toch een waardeloze verdediger.

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:09
Oei die fout van Blind wordt snel afgestraft..

[ Voor 6% gewijzigd door TheRicolaa10 op 10-09-2016 13:47 ]

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

• Terryb47
Mooi afgewacht van Blind :p

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zie het eerder 0-2 dan 1-1 worden :D . Blind is geen echte verdediger en laat dat zo weer zien.

Guardiola liet bij die ingooi ook weer even zien achterbaks te zijn onder die lieve glimlach.

• Terryb47
yup, netals die Valencia...is gewoon een RWF/RM en is toen uit armoede neergezet als rechtsback. je zou toch zeggen dat United genoeg geld heeft om een echte wingback te halen?

de enigste manier dat United gaat scoren is uit een corner of vrije trap, voetballend gezien is City een paar klassen beter

• Fleximex
Wat een goal _O-

edit: En Blind heft het buitenspel op ;w

[ Voor 60% gewijzigd door Fleximex op 10-09-2016 14:06 ]

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Nu online

Moofnor

King of my castle

En fout nr 2 van blind zorgt voor de 2-0, gaat wel soepel zo...

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

• Terryb47
haha, weer getreuzel van Blind

• Fleximex
Weer De Bruyne belangrijk. Mooie actie.

Nou zet Rashford er maar in.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

Fouten festijn die goals haha. Wat doet Bravo, blijf lekker staan.

[ Voor 37% gewijzigd door Vos op 10-09-2016 14:14 ]

• Fleximex
Hoe krijgt ie het weer voor elkaar. Niet normaal. Hij staat er weer: ZLATAN _/-\o_

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:34
De Bruyne is van wereldklasse. Geweldige aankoop geweest ondanks de prijs.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Da's een mooie straf voor die vieze tackle van Otamendi, waar wmb zelfs rood voor mag worden getrokken (en geen kaart voor kwam). Blunder van Bravo, zonder druk van ManU spelers, en knap geschoten van Ibra.

En eigenlijk vind ik dit ook wel een mooi blauw oog voor Guardiola en leuk voor Joe Hart. Hij kan misschien minder goed meevoetballen maar dat soort ballen liet hij niet vallen ;) .

[ Voor 30% gewijzigd door gambieter op 10-09-2016 14:15 ]

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:29
Bijna 2de goal dankzij 2e blunder van Bravo. Had nu toch maar je oude keeper gehouden Pep..... ;)

• Lekkerboeie86
Mooi pot, maar City is het voetballen en United basketbal. Alles door de lucht.

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
United was niet best bezig, maar het ging wel lekker na die onverwachte goal. Daarna een goede kopkans voor Ibra. En daarna een megakans die hij slapjes inschoot. Dit beloofd wat voor de tweede helft.

...

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het is een leuke wedstrijd, er gebeurt van alles :)

• Lekkerboeie86
Dat Mata niet speelt begrijp ik weinig van. Btje creatieve speler kan geen kwaad. Maar past niet in de Mourinho speelstijl.

• Luxicon
Rashford erin, goede keuze zo te zien. Lingard heeft volgens mij nog geen wedstrijdritme.

...

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:35
Altijd geruststellend zo'n zekere en balvaste keeper achterin :P

[ Voor 2% gewijzigd door Grindtegel op 10-09-2016 14:45 . Reden: typo ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bravo's meevoetballen is ook zeer matig, uiteindelijk wel correcte beslissing om geen pingel te geven, maar Bravo laat nog nergens zien waarom hij beter dan Hart of Caballero zou zijn.

Wel jammer dat het Clattenburg is als scheidsrechter. Die is zo inconsequent, en beinvloed wedstrijden.

De Old Firm derby is trouwens terug in Schotland, maar geen echte wedstrijd: 5-1 voor Celtic, Rangers intussen ook met 10 man na een domme rode kaart van Senderos.

[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 10-09-2016 14:53 ]

• Luxicon
Vervelend zeg, dacht dat die bal van Rashford direct op doel was.

Superlekkere bal van Herrera trouwens, die net niet aankomt.

[ Voor 32% gewijzigd door Luxicon op 10-09-2016 15:01 ]

...

• Lekkerboeie86
Had niet zo'n open wedstrijd verwacht, maar vermaak me erg goed deze wedstrijd. Toch wel wat zwakke schakels bij United. Pogba, Fellaini, Rooney en Blind zijn vandaag niet goed genoeg. Verwacht dat City hem nog met 1-3 afmaakt.

• Luxicon
Pogba zou ik daaraan toevoegen. Hij speelt ook niet heel lekker, net als Lingard bijvoorbeeld.

...

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pogba is compleet onzichtbaar vandaag.

En Bravo maakt er wel een hoop meer van met een Barcelona salto.

• Luxicon
Blind was wel ongelukkig bij de goals, maar speelt verder volgens mij heel aardig.

...

• Lekkerboeie86
Dit United maakt geen schijn van kans in Rotterdam donderdag ;)

• Fleximex
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 15:20:
Dit United maakt geen schijn van kans in Rotterdam donderdag ;)
Die zijn helemaal kapot haha

• Sydney08
De vraag is of United zich kan opladen voor de wedstrijd tegen Feyenoord. Feyenoord is geen grote naam in het buitenland, dus een puntenverlies kan zomaar weer gebeuren. Gun Mourinho dit wel ;)

Tomorrow is not today!

• JeroenNietDoen
Kijken er nog mensen naar Arsenal vs Southampton of is de voorliefde voor SOU over nu Koeman weg is?

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wordt die in Nederland uitgezonden? Hier in het VK zijn de 15.00 wedstrijden niet op TV te krijgen, alleen de zaterdagochtend/avondwedstrijden, zondag en maandag.

Southampton voetbalt meestal best aardig, ook onder Pocchetino was het goed om aan te zien.

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2