Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 2 3 ... 14 Laatste
Acties:
  • 34.422 views

• JeroenNietDoen
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 19:43

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Correctie: dit is het typische koopgedrag van Mourinho als hij nieuw bij een club komt. Koopt nu zwaar in en over 3 seizoenen wordt hij ontslagen.

"Oooh Jeroen!"

• Lekkerboeie86
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 17:47
Tja die 80 miljoen voor Martial vond ik misschien nog wel schokkender dan 110 voor Pogba. Maja als Milik blijkbaar 35 miljoen waard is, dan is Pogba niet slechts 50 miljoen waard. Al met al leuk om zoveel geld uit te geven, maar maak er maar is een team van.

Deze jonge spelers lopen voor zulke bizarre salarissen en contracten voor 4/5 jaar dat ze ook aandacht hebben voor andere zaken buiten voetbal. Memphis is daar een prima voorbeeld van.

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 11:57
quote:
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:09:
Tja die 80 miljoen voor Martial vond ik misschien nog wel schokkender dan 110 voor Pogba. Maja als Milik blijkbaar 35 miljoen waard is, dan is Pogba niet slechts 50 miljoen waard. Al met al leuk om zoveel geld uit te geven, maar maak er maar is een team van.

Deze jonge spelers lopen voor zulke bizarre salarissen en contracten voor 4/5 jaar dat ze ook aandacht hebben voor andere zaken buiten voetbal. Memphis is daar een prima voorbeeld van.
Dortmund, die hebben pas goed ingekocht en die gaan er wel een teampje van maken. Dik applaus voor de rivalen :D

\\ XBOX // AMD \\ VoetbalShirtjes Topic // FC Bayern \\

• Terryb47
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 01:06
Wanneer je in 1 keer veel nieuwe spelers binnenhaalt is het vragen om problemen, kijk maar naar Liverpool nadat ze Suarez hadden verkocht maar die spenderen al jaren veel geld met weinig succes. Of Spurs nadat ze Bale hadden verkocht die haalden in 1 keer iets van 10 spelers. Kwaliteit > kwantiteit. Maar als je dan als een kip zonder kop met geld gaat smijten voor talenten die nog niks hebben laten gezien? Dat is gewoon onverantwoord. Het valt me dan ook op dat er maar weinig United fans die daar kritisch over zijn.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Ik zit met een zware innerlijke strijd. Aan de ene kant zou ik bij zijn als United weer mee doet om de knikkers, aan de andere kant gun ik het Mourinho niet dat hij het met nog wat aankopen zo ineens op de rit zou hebben. :P

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II
Sigma 100-400 DG OS HSM Contemporary

• Wilibrord
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 15:46
quote:
Terryb47 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:00:Maar als je dan als een kip zonder kop met geld gaat smijten voor talenten die nog niks hebben laten gezien? Dat is gewoon onverantwoord. Het valt me dan ook op dat er maar weinig United fans die daar kritisch over zijn.
Oh jawel hoor. Het aankoopbeleid slaat echt nergens op. Er lopen een paar geweldige jeugdspelers rond, maar ze kopen dan liever wat oude "vergane" glories. (Owen (die was gratis zeker), V.Persie (toegegeven, die bezorgde bijna op z'n eentje United z'n laatste titel), Sweinsteiger, Zlatan). Of jonge "talenten" die niks bewezen hebben (zoals je al aangaf). Dat terwijl spelers als Rashford, Lingaard, Perreira zeker even veel potentieel hebben. Feit is dat de druk om te presteren zo groot geworden is bij United dat jonge spelers opstellen een te groot risico geworden is blijkbaar. En dan wil zo'n jonge speler gewoon speelminuten, en terecht. Dat je op je 32ste nog ergens op de bank gaat zitten voor het geld, kan ik inkomen, maar op je 20ste wil je en moet je gewoon zoveel mogelijk spelen. Als dat niet lukt ben je weg natuurlijk (Pogba, Zaha, Welbeck). Mourinho kennende, kiest die voor ervaring, dus we zullen nog wel wat talent kwijtspelen in de komende jaren. :'(

• Noiz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 10:47
quote:
Terryb47 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:00:
Wanneer je in 1 keer veel nieuwe spelers binnenhaalt is het vragen om problemen, kijk maar naar Liverpool nadat ze Suarez hadden verkocht maar die spenderen al jaren veel geld met weinig succes. Of Spurs nadat ze Bale hadden verkocht die haalden in 1 keer iets van 10 spelers. Kwaliteit > kwantiteit. Maar als je dan als een kip zonder kop met geld gaat smijten voor talenten die nog niks hebben laten gezien? Dat is gewoon onverantwoord. Het valt me dan ook op dat er maar weinig United fans die daar kritisch over zijn.
Dat geld smijten is uiteindelijk een logisch gevolg van de gigantische tv- en sponsorgelden. Die zijn zo explosief gestegen dat je dit zal terugzien in de transfergelden.
Feit blijft dat United na het tijdperk Ferguson aan een nieuw team is moeten gaan bouwen. Als je daarbij gaat kijken naar de status en de verwachtingen kan je niet afdoen om dat maar met eigen jeugd op te gaan vullen. Er zijn helaas nogal wat miskopen gedaan door paniekerig transferbeleid met een DoF/TD die daarin onervaren is/was. Gezien de resultaten waren er nog steeds posities die opgevuld diende te worden, welke dan ook ondertussen zijn gedaan met de uitzondering van een middenvelder van een bepaald kaliber. Bailly en Mkhitaryan zijn gewoon goede aankopen. Een speler als Zlatan laat je niet lopen als je deze gratis kan ophalen. Het middenveld blijft dan nog steeds een probleem en ik zelf ben simpelweg een liefhebber van het type Pogba en hoop dan ook van harte dat de transfer door zal gaan.
Dan blijft nog het punt over dat United bekend staat dat talenten de kans krijgen. Dit is nu een black box en kunnen dan ook niet meer dan hopen dat Mourinho een aantal talenten gewoon de kans zal blijven geven. Er zijn genoeg wedstrijden in het seizoen om dit in te doen maar het belangrijkste is dat er eerst een geöliede machine komt. Dan ontstaat ook de ruimte om talenten de kans te geven. Zolang United maar geen nieuw Liverpool of Arsenal wordt :P

• Terryb47
Hoho, Arsenal en Liverpool moet je niet over 1 kam heen scheren. De ene geeft geen cent uit maar eindigt toch binnen de top 4, de ander geeft jaarlijks 100m uit en eindigt ergens in het linker rijtje O-) eigenlijk best schandalig als ik eerlijk moet zijn.

• Aquila
Schweini, kom terug naar Bayern :D Als ik even hardop mag spreken :9

Jammer dat 'ie gestopt is, maar ik denk dat zijn knie en lichaam het niet meer leuk vinden. Ik vind hem kwa uiterlijk erg achter gegaan in een paar jaar, misschien kost het hem ongelofelijk veel kracht.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

quote:
Noiz schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:49:
[...]
Zolang United maar geen nieuw Liverpool of Arsenal wordt :P
Nee, nu wordt het een nieuw City of Chelsea. Alle klasse die United had, kuddos voor Fergie, zijn weg sinds deze zomer.

"Oooh Jeroen!"

• Barbas
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 17:19

Barbas

Gallego!

De deal van Gameiro van Sevilla naar Atletico schijnt rond te zijn. Wederom een topspits aangetrokken na Aguero, Falcao, Diego Costa... Vietto bewandeld de omgekeerde weg. Hij wordt verhuurd aan Sevilla met optie tot koop.

Mejor así

• Tweaking Art
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 19-01 19:52
YouTube: Zlatan Ibrahimovic Goal - Manchester United vs Galatasaray 1-2 Frien...

Zlatan Ibrahimovic is de beste spits die ik ooit gezien heb, 34 jaar oud en hij scoort nog steeds spectaculaire doelpunten. :D

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Hij is mijn held, maar zo ontzettend mislukt als dit schot is zie je niet vaak. :D

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II

• Aquila
Ik ben momenteel naar Inter - Bayern aan het kijken, maar Götze was hier met gemak een goede spelers voor geweest. Het is spijtig dat ik hem niet kan zien onder Ancelotti :(
quote:
Tweaking Art schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 20:40:
YouTube: Zlatan Ibrahimovic Goal - Manchester United vs Galatasaray 1-2 Frien...

Zlatan Ibrahimovic is de beste spits die ik ooit gezien heb, 34 jaar oud en hij scoort nog steeds spectaculaire doelpunten. :D
Heb hem 2x live gezien, waarvan ik me 1x nog heel goed herinner. Lekker op z'n gemak en zo kill als wat, op het moment dat hij dat moet zijn. Ik denk dat zijn manier van Arrogantie het ook een beetje verpest (wat betreft de persoonlijke prijzen), maar het is zeker een hele aparte (positieve) spits. Hij zegt meestal wat hij gaat doen en dat flikt hij het ook nog eens. Vertrouwen teveel zou je bijna zeggen :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Terryb47
Ik wou net zeggen, ben een grote fan van zlatan (wie niet?) Maar nu doet men op sociale media alsof ie de winnende WK goal heeft gemaakt :F

• Aquila
:'( :'(
Nu zie je echt dat hij een dikkertje is geworden, dat zegt ook wat over zijn vorm denk ik ;(

• Bossie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 20:04

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
Terryb47 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 22:46:
Dat je in deze verziekte markt flink wat geld moet neertellen voor een (top)spits begrijp ik nog wel, maar 100m+ voor een Pogba daar begrijp ik helemaal niets van. Wat heeft ie in godsnaam laten zien dat je zoveel geld voor hem over hebt?
Ik heb de indruk dat er voornamelijk voor potentie en marketingswaarde word betaald.
Pogba is immers nog maar 23?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• Barbas

Barbas

Gallego!

quote:
Aquila schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 18:52:
[afbeelding] :'( :'(
Nu zie je echt dat hij een dikkertje is geworden, dat zegt ook wat over zijn vorm denk ik ;(
Götze had altijd toch wel al een bolle toet?

Mejor así

• Aquila
quote:
Barbas schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 20:22:
[...]

Götze had altijd toch wel al een bolle toet?
Zit inderdaad een beetje in de familie, maar ik heb het idee dat het nu wat meer is dan in zijn eerdere jaren :o
Hopelijk laat 'ie Rummenige huilen als hij mee speelt in de Supercup :)

• Barbas

Barbas

Gallego!

Jese van Real voor 25m naar Paris. Kluivert is volgens mij technisch directeur bij Paris. Vage aankoop. Jese is na zijn blessure nooit meer op zijn oude niveau gekomen.

Mejor así

• foxgamer2019
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
Wilde vandaag één wedstrijd zien uit de Championship, waarom zend Ziggo niks uit? Die hebben de rechten toch vóór alles of enkel maar één wedstrijd per weekend?

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Misschien moeten ze alsnog afdragen per wedstrijd en komen de reclame inkomsten niet uit bij zo'n pot?

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
archie2012 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 10:59:
Wilde vandaag één wedstrijd zien uit de Championship, waarom zend Ziggo niks uit? Die hebben de rechten toch vóór alles of enkel maar één wedstrijd per weekend?
Hetzelfde idd, zie ik zojuist tijdens VI dat Fox het uitzend.
Ik zou het wel willen zien, maar behalve deze wedstrijd heeft fox het rest van het seizoen mij niets te bieden.

• iPodKiller
  • Registratie: september 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

• Lekkerboeie86
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 17:47
Mooie assist van Fellaini trouwens.. :F

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Yeah! Ziggo geeft het Engels commentaar ook door op het tweede audiokanaal bij de Premier League zoals Sport 1 dat vroeger ook deed. Héérlijk! :)

Ziggo Sport Totaal wordt beter en beter. :)

Rivanov wijzigde deze reactie 07-08-2016 18:45 (13%)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Nu online

Gynnad

* * *

Zlatan flikt het dan toch weer, Man United heeft de eerste prijs van het seizoen binnen..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Licht buitenspel maar dat mag de pret niet drukken. ;)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Genoten van ManU publiek. Afgelopen seizoenen Mourinho verketteren, en nu uit volle borst zijn naam scanderen :+

"Oooh Jeroen!"

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Nu online
quote:
Barbas schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:50:
Jese van Real voor 25m naar Paris. Kluivert is volgens mij technisch directeur bij Paris. Vage aankoop. Jese is na zijn blessure nooit meer op zijn oude niveau gekomen.
Vaag ? Vind het een vrij logische aankoop van Kluivert.
Moet ik er wel bij zeggen dat ik Kluivert zeer ongeschikt vind voor de functie.

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Zlatan is een held, ik hoop zo onwijs dat hij met United de CL weet te pakken.

Iemand die in Engeland wat beter ingelezen is? Heeft Mourinho fittie met Depay, is hij al afgeschreven, of moesten er gewoon keuzes gemaakt worden?

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 19:26
In de voorbereiding zich niet echt van z'n beste kant laten zien, dus in een wedstrijd waar je een prijs kunt pakken zal hij niet hoog in de pikorde staan. Een Lingard is wel belangrijk, logischerwijs neem je die dan mee en met de rest van de selectie valt Depay daar dan buiten.

Alhoewel, Fellaini mag Mourinho ook wel afserveren. Is er weer een plekje vrij. Voor Pogba...

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• Deadsy
  • Nu online
quote:
dutchgio schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 20:42:
In de voorbereiding zich niet echt van z'n beste kant laten zien, dus in een wedstrijd waar je een prijs kunt pakken zal hij niet hoog in de pikorde staan. Een Lingard is wel belangrijk, logischerwijs neem je die dan mee en met de rest van de selectie valt Depay daar dan buiten.

Alhoewel, Fellaini mag Mourinho ook wel afserveren. Is er weer een plekje vrij. Voor Pogba...
Teveel opties die een betere reputatie hebben en de jongere talenten werken gewoon harder.
Als Depay blijft zullen we hem niet veel zien dit seizoen.

• Barbas

Barbas

Gallego!

quote:
Deadsy schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 19:58:
[...]

Vaag ? Vind het een vrij logische aankoop van Kluivert.
Moet ik er wel bij zeggen dat ik Kluivert zeer ongeschikt vind voor de functie.
Vaag in de zin van je hebt di Maria en Pastore al op die positie rondlopen. Daarnaast nooit echt meer zijn oude niveau laten zien van voor zijn blessure. :)

Mejor así

• Deadsy
  • Nu online
quote:
Barbas schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 21:56:
[...]

Vaag in de zin van je hebt di Maria en Pastore al op die positie rondlopen. Daarnaast nooit echt meer zijn oude niveau laten zien van voor zijn blessure. :)
Inderdaad, je hebt 2 goede opties voor de plek, als je er dan iemand bij haalt dan haal je of iemand die flink beter is, omdat je niet tevreden bent over je opties.
Of je haalt een groot talent voor de toekomst.

Maar zoals gezegd, ik vind Kluivert ongeschikt voor de functie van TD bij een grote club. Hij heeft geen netwerk, dus vind ik het wel logisch dat hij een speler haalt die niet nodig is.

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
Deadsy schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 22:33:
[...]

Inderdaad, je hebt 2 goede opties voor de plek, als je er dan iemand bij haalt dan haal je of iemand die flink beter is, omdat je niet tevreden bent over je opties.
Of je haalt een groot talent voor de toekomst.

Maar zoals gezegd, ik vind Kluivert ongeschikt voor de functie van TD bij een grote club. Hij heeft geen netwerk, dus vind ik het wel logisch dat hij een speler haalt die niet nodig is.
Klopt, Jese is geen schim meer van de speler die hij was voor zijn blessure, misschien dat daar bij PSG verandering in komt. Ik kan me vergissen maar Pastore speelt toch voornamelijk op het middenveld, Di Maria Rechtsvoor en Jese Linksvoor?

Dus hij moet de concurrentie aan met Lucas?

• Deadsy
  • Nu online
quote:
Bossie schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 22:39:
[...]

Klopt, Jese is geen schim meer van de speler die hij was voor zijn blessure, misschien dat daar bij PSG verandering in komt. Ik kan me vergissen maar Pastore speelt toch voornamelijk op het middenveld, Di Maria Rechtsvoor en Jese Linksvoor?

Dus hij moet de concurrentie aan met Lucas?
Zou goed kunnen, dat Jesse met Lucas moet concurreren en Di Maria en Pastore ook spelen.

Maar PSG wil vooruit, ze willen de CL winnen en Jese is niet echt de speler die je beter maakt. Hij is leuk voor de breedte. Maja, als je kijkt naar wat er voor hem betaald is dan valt het flink mee.
Misschien halen ze nog wat echte versterkingen voor de CL, maar ik betwijfel het.
De echte toppers haal je vroeg, want die worden duurder aan het einde van de transfermarkt.

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Ziggo zend komend weekend alle Premier League wedstrijden die op Ziggo Sport Select komen, ook uit op Ziggo Sport kanaal 14.

Zaterdag 13 augustus
13:15 Live Ziggo Sport Studio
13:30 Live Hull City - Leicester City
15:30 Live Ziggo Sport Studio
16:00 Live Everton - Tottenham Hotspur
18:00 Ziggo Sport Studio
18:30 Live Manchester City - Sunderland

Zondag 14 augustus
14:15 Live Ziggo Sport Studio
14:30 Live Bournemouth - Manchester United
16:30 Live Ziggo Sport Studio
17:00 Live Arsenal - Liverpool

• Barbas

Barbas

Gallego!

Nice! Arsenal - Liverpool must see. Wat een openingswedstrijd zeg!

Benieuwd of Liverpool hetzelfde kan laten zien als tegen Barcelona.

Mejor así

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Zo heeft m'n Ziggo Sport Totaal abbo weinig voordelen. Haha. :+
Maar dit zal wel anders worden als ook de Spaanse competitie begonnen is. Dan moeten ze op kanaal 14 wat meer afwisselen en zal er wel verschil zitten in uitzendaanbod op kanaal 14 en Ziggo Sport Select/Voetbal.

• dutchgio
Inderdaad, en je hebt nu de OS, dus weinig andere sporten. In het begin zullen ze veel PL kunnen uitzenden maar op een gegeven moment zal het toch kiezen worden wat op het 'gratis' kanaal komt.
In ieder geval wel de 'topduels' verwacht ik.
Van Barca hoef ik ook niet elke wedstrijd te zien, de classico's en tegen Atletico is prima, kan de rest PL. :)

Als F1 weer begint zullen ze op zondag ook geen voetbal uitzenden lijkt me.

dutchgio wijzigde deze reactie 08-08-2016 10:36 (10%)

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Benieuwd voor welke club de grote bubs in dit topic is komend seizoen. Blijft men bij het sprookje van Leicester, verhuizen ze naar Zlatan's United of valt de keuze op Koeman bij Everton.

"Oooh Jeroen!"

• dutchgio
quote:
Barbas schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:00:

Benieuwd of Liverpool hetzelfde kan laten zien als tegen Barcelona.
Zou er niet te veel aandacht aan schenken, een dag na de wedstrijd tegen Barcelona speelden ze tegen Mainz, toen verloren ze ineens met 0-4. :>

• Barbas

Barbas

Gallego!

quote:
Kaap schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:52:
Benieuwd voor welke club de grote bubs in dit topic is komend seizoen. Blijft men bij het sprookje van Leicester, verhuizen ze naar Zlatan's United of valt de keuze op Koeman bij Everton.
Geen voorkeur! Als het maar een spannend seizoen wordt :)
Wel benieuwd hoe Everton het zal gaan doen onder Koeman.
quote:
dutchgio schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:54:
[...]

Zou er niet te veel aandacht aan schenken, een dag na de wedstrijd tegen Barcelona speelden ze tegen Mainz, toen verloren ze ineens met 0-4. :>
Ja! Juist daarom! Daarnaast benieuwd wat Arsenal kan laten zien. Meteen een kraker zo op de 1e speeldag.

Mejor así

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

quote:
dutchgio schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:54:
[...]

Dat was wel met een half B-elftal geloof ik. ;-)
De 11 tegen Barca deden grotendeels niet mee.

• dutchgio
Dat wel inderdaad, het was een dag later. Maar toch. :)
Ik ben ook wel benieuwd wat City gaat laten zien. Van tevoren werd gezegd dat Guardiola een flinke veeg door de selectie zou halen, maar dat valt nog best mee.

Frank De Boer gaat overigens bij Inter aan de slag lijkt het na het ontslag van Mancini.

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
quote:
Het zit je wel dwars hè? :')

Om te antwoorden:

Mijn primaire focus zal verschuiven dan Van Gaals United naar Zlatans United. Zlatan is mijn held en ik hoop echt dat ze potten gaan breken.

Daarnaast heb ik altijd een zekere mate van sympathie voor bepaalde clubs, die support ik dan niet serieus maar ik zie ze graag winnen van een andere club:
• Nederlanders, ben toch chauvinistisch. Dus bijvoorbeeld Everten vanwege Koeman, Spurs vanwege Janssen.
• Underdog, heeft gewoon wat. Daarom vond ik Leicester vorig jaar wel lollig, maar de orde zal zich nu meer herstellen.
• Liverpool: vanwege de historie en omdat ik Gerrard nog wel een keer het kampioenschap gunde. Maar ja, dat is wel een beetje over. :P
• Arsenal: vanwege historie en filosofie. Wel sterk afhankelijk van hoe zuur de slaapzak en de fans zich gedragen.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

quote:
Gonadan schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:46:
[...]

Het zit je wel dwars hè? :')
Dwars zitten zou zijn als ik het als vervelend ervaar. Dit is juist positief bedoeld, ik vind het hilarisch hoe dat gaat in dit topic.
quote:
Gonadan schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:46:
[...]
• Arsenal: vanwege historie en filosofie. Wel sterk afhankelijk van hoe zuur de slaapzak en de fans zich gedragen.
Ik hoop persoonlijk dat we buiten de top 4 eindigen. Dit bestuur en manager verdient niets beters dan totale afgang en destructie.

JeroenNietDoen wijzigde deze reactie 08-08-2016 13:16 (40%)

"Oooh Jeroen!"

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Ik help het Kaap ook hopen. Anders zou hij aan de ruines van zijn wereldbeeld staan (vrij naar Hein Donner) ;)

Verder zie ik het graag als er weer positieve verrassingen zijn, en mogen de topclubs weer tobclubs zijn.

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

quote:
gambieter schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 13:21:
Ik help het Kaap ook hopen. Anders zou hij aan de ruines van zijn wereldbeeld staan (vrij naar Hein Donner) ;)
Ik nie begrijp :?

"Oooh Jeroen!"

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 15:32
Ben benieuwd naar de boer bij inter.
Club is zo omlaag gevallen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
quote:
Kaap schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 13:13:
Dwars zou zijn als ik het als vervelend ervaar. Dit is juist positief bedoeld, ik vind het hilarisch hoe dat gaat in dit topic.
Ach ja, opportunisme hoort wel een beetje bij het voetbal hè? :P
Op zich heel begrijpelijk dat mensen, die in dit topic niet altijd één favoriete club hebben, een verrassende underdog een warm hart toedragen.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

quote:
Een obscure verwijzing naar het artikeltje "Bestaat Canada" van Jan Hein Donner, de schaakgrootmeester. Zijn aartsvijand Hans Ree deed het fantastisch op een toernooi in Canada, en nadat alle excuses (verbindingsproblemen, naamsverwisselingen etc) zijn uitgeput, moet hij de realiteit accepteren dat Ree goed kan schaken, en hij staat aan de ruines van zijn wereldbeeld. Zie ook http://www.svbotwinnik.nl...reldbeeld-jan-hein-donner.

Als Arsenal het opeens goed zou doen dit seizoen en kampioen kan worden, dan weet ik niet of je dat wel aankan :+

• Mars18
quote:
Barbas schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:50:
Hmm is dus toch echt, hij is zo goed in fifa :+

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

quote:
gambieter schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 13:33:
[...]

Een obscure verwijzing naar het artikeltje "Bestaat Canada" van Jan Hein Donner, de schaakgrootmeester. Zijn aartsvijand Hans Ree deed het fantastisch op een toernooi in Canada, en nadat alle excuses (verbindingsproblemen, naamsverwisselingen etc) zijn uitgeput, moet hij de realiteit accepteren dat Ree goed kan schaken, en hij staat aan de ruines van zijn wereldbeeld. Zie ook http://www.svbotwinnik.nl...reldbeeld-jan-hein-donner.

Als Arsenal het opeens goed zou doen dit seizoen en kampioen kan worden, dan weet ik niet of je dat wel aankan :+
Ik snap je. Echter beleeft Arsenal weer zon as usual transferperiode. Worden er door zowel manager als bestuur allerlei tegenstrijdige uitspraken gedaan. Dat bovenop het feit dat dat al een jaar of 5 op die manier gaat, plus de resultaten van 12 jaar...

Laat ik het zo zeggen, als Arsenal kampioen wordt of de CL wint, dan bestel ik een spurs shirt en post ik hier een foto waarop ik die draag. Bookmark jij deze post Gambieter ;)

"Oooh Jeroen!"

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 10:30
quote:
Geen voorkeur. Ik ben wel altijd tegen de club waar Mourinho aan het roer staat.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Barbas

Barbas

Gallego!

quote:
Kaap schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 13:40:
[...]
Laat ik het zo zeggen, als Arsenal kampioen wordt of de CL wint, dan bestel ik een spurs shirt en post ik hier een foto waarop ik die draag. Bookmark jij deze post Gambieter ;)
Wat een uitspraak! >:)

Zal je net zien dat Arsenal kampioen wordt :+

Mejor así

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

quote:
Kaap schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 13:40:
Quoted for Future :+

Ik hoop gewoon op een spannende competitie met veel verrassingen, mooie goals, discussiepunten en lol. Ik heb genoten van Leicester City vorig seizoen en als ex-inwoner van Leicester heb ik een excuus (ik ben naar meerdere wedstrijden geweest in de jaren 90 toen Martin O'Neill de manager werd, toen ze de Carling of wat dan ook andere cup wonnen) ;)

De Canaries waren niet zo'n succes, en waar ik later dit jaar naar verhuis is geen topclub. Dus keuze zat :+

gambieter wijzigde deze reactie 08-08-2016 14:09 (43%)

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Ik vind het eigenlijk een best veilige uitspraak. De kooptyfus is bij veel clubs alweer begonnen en Wenger zal zich wel weer concentreren op Franse kinderen.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

quote:
Gonadan schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 16:29:
Ik vind het eigenlijk een best veilige uitspraak. De kooptyfus is bij veel clubs alweer begonnen en Wenger zal zich wel weer concentreren op Franse kinderen.
Zelfs dat doet Wenger amper nog. Hij heeft als enige grotere aankoop die Xhaka gehaald. Daarnaast een Engels CB talentje en een Japans spits talentje. Tot dusver Arsenal's transferperiode.

"Oooh Jeroen!"

• dutchgio
Vrijwel niks dus. Xhaka gaat je ook niet naar een hoger niveau brengen.

Las laatst iets over een te groot risico dat ze niet zouden kunnen nemen m b.t. geld uitgeven, waar kennen we dat van..

Maar voor Arsenal is dat toch helemaal niet van toepassing met de bedragen die daar om gaan? Of verdiend Wenger zo veel na al z'n dienstjaren... ;)

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

quote:
dutchgio schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 19:33:
Vrijwel niks dus. Xhaka gaat je ook niet naar een hoger niveau brengen.

Las laatst iets over een te groot risico dat ze niet zouden kunnen nemen m b.t. geld uitgeven, waar kennen we dat van..

Maar voor Arsenal is dat toch helemaal niet van toepassing met de bedragen die daar om gaan? Of verdiend Wenger zo veel na al z'n dienstjaren... ;)
Enigste wat Arsenal verplicht is, is tot en met 2031 125M op de bank hebben staan. Dat dient als onderpand, eis van de bank.

En Wenger verdient 8M per jaar trouwens.

"Oooh Jeroen!"

• Aquila
Snap het leuke idee van Tuchel wel, maar het heeft zijn nadelen hoor en niet zo'n beetje. Het team gevoel kan daarintegen ook goed verkloot worden door dit. Bron: http://www.fcupdate.nl/vo...ssels-in-plaats-van-drie/

Hij komt ook niet bepaald slim over met deze uitspraak. Hij heeft dus al tijd tekort om zijn talenten eventueel aan te spreken (?). Hij weet donders goed dat Bayern amper te kloppen is. Even goed wordt het met Ancelotti ook nog even aanzien, maar verwacht geen problemen met 1 van de betere defensies op de wereld. Alaba - Hummels - Boateng - Lahm Dat is toch een behoorlijke achterlinie :D _/-\o_

EDIT:
Even iets anders. Ben ik de enigste die dit logo zo ongelofelijk fout vind? Beetje Nazi achtig maar oke..

Aquila wijzigde deze reactie 09-08-2016 15:08 (11%)

• Barbas

Barbas

Gallego!

Lazio staat bekend om de rechtse aanhang inderdaad. Mafkezen daar. Speelde toendertijd ook nog Paolo di Canio, ken je hem nog? Na een doelpunt vierde hij het met een fascistengroet. 8)7

Heeft ook bij West Ham gespeeld geloof ik.

Mejor así

• Napo
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 20:03

Napo

[Oo[:::|:::]oO]

quote:
Aquila schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 00:10:

EDIT:
Even iets anders. Ben ik de enigste die dit logo zo ongelofelijk fout vind? Beetje Nazi achtig maar oke..
[afbeelding]
Het is niet nieuw dat het beestje erop staat...
Derhalve niet fout

zie oude logos

• Aquila
quote:
Barbas schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:31:
Lazio staat bekend om de rechtse aanhang inderdaad. Mafkezen daar. Speelde toendertijd ook nog Paolo di Canio, ken je hem nog? Na een doelpunt vierde hij het met een fascistengroet. 8)7

Heeft ook bij West Ham gespeeld geloof ik.
Ja precies, ook zo'n mafkees. Ik vind het maar toevallig dat het zo lekker op mekaar afstemt :9
SS, Luftwaffe vogel (vast en zeker niet de bedoeling) en een racistische aanhang. Hmmm :F
quote:
Napo schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:50:
[...]

Het is niet nieuw dat het beestje erop staat...
Derhalve niet fout

zie oude logos
Zitten veel mooiere tussen, pakken ze een half Nazi symbool. Heb de neiging om te zeggen dat het een bewussie is, maar dat zal wel te ver gezocht zijn :P

• Napo

Napo

quote:
Aquila schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 18:22:
[...]

Ja precies, ook zo'n mafkees. Ik vind het maar toevallig dat het zo lekker op mekaar afstemt :9
SS, Luftwaffe vogel (vast en zeker niet de bedoeling) en een racistische aanhang. Hmmm :F

[...]

Zitten veel mooiere tussen, pakken ze een half Nazi symbool. Heb de neiging om te zeggen dat het een bewussie is, maar dat zal wel te ver gezocht zijn :P
Dus men moet maar hun geschiedenis verlaten vanwege een raar klein mannetje met een kort snorretje?

• Aquila
quote:
Napo schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:53:
[...]

Dus men moet maar hun geschiedenis verlaten vanwege een raar klein mannetje met een kort snorretje?
Het komt over zijn algemeen gewoon heel fout over en dat lijkt me ook niet prettig voor het imago van je club. Ondanks dat het allemaal niet zo bedoeld is, vind ik het persoonlijk echt ongemakkelijk.

Als je fans ook nog een racistisch zijn wordt het een ongelukkig verhaal. Het maakt de club er echt niet mooier op hoor. Ik wil hiermee ook niet zeggen dat het een Nazi club is, je hebt er altijd fans tussen zitten die er helaas een grote rotzooi van maken.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

quote:
Napo schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:53:
Gezien het gedrag van de 'fans" gewoon het heden. Dat is gewoon extreem-rechts tuig en ja, daar moet je afstand van willen nemen.

• Aquila
quote:
gambieter schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:40:
[...]

Gezien het gedrag van de 'fans" gewoon het heden. Dat is gewoon extreem-rechts tuig en ja, daar moet je afstand van willen nemen.
Dat is zeker waar.

Wat is Marco van Ginkel aan het doen? Volgens mij heeft hij al bij 4 clubs in 4 jaar gespeeld ofzo. Hij gaat er spijt van krijgen dat hij niet bij PSV aan is gesloten. De naam Chelsea of het geld speelt met zijn koppie.

• Tweaking Art
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 19-01 19:52
Marco van Ginkel is geblesseerd en ondergaat een operatie, dat is de reden dat hij bij Chelsea blijft.

Hij is wel erg vaak geblesseerd, net Robben V2

Net als Strootman, eigenlijk hebben we best wel aardige middenvelders....alleen zijn ze altijd geblesseerd. :+

• dutchgio
Misschien dat ie in de winterstop nog een stap maakt, maar vrijwel tot die tijd is hij bezig met die operatie en herstel inderdaad.

• Napo

Napo

quote:
gambieter schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:40:
[...]

Dan kan je of beter de club opdoeken want die "fans" gaan met een ander logo echt niet weg of die "fans" verbannen van enige connectie met de club, wat ook niet gaat lukken en derhalve kan je de club beter opdoeken...

Beetje simplistisch om zo veel aandacht aan een logo te besteden die diep in hun verleden zit.

• Aquila
quote:
Napo schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:59:
[...]

Dan kan je of beter de club opdoeken want die "fans" gaan met een ander logo echt niet weg of die "fans" verbannen van enige connectie met de club, wat ook niet gaat lukken en derhalve kan je de club beter opdoeken...

Beetje simplistisch om zo veel aandacht aan een logo te besteden die diep in hun verleden zit.
Het is mijn eigen mening natuurlijk en niet die van 10.000 mensen, maar ik vroeg me ook gewoon af of er tweakers zijn die het ook gewoon lekker fout vinden. Ik probeer Lazio niet aan de schandpaal te hangen, want dat doen ze zelf al 8)7

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

quote:
Napo schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:59:

Ah, neo-fascisme en racisme is geen probleem als ze het vroeger al waren. "Traditie". Het verdwijnen van Lazio Roma zou geen enkel gemis zijn gezien de hardleersheid van de "fans". Clubs moeten gewoon eens verantwoordelijkheid nemen voor hun aanhang en die keihard aanpakken, net zoals Ajax vak 410 kapot moet maken, enzovoort.

Match of the Day @BBCMOTD 1h1 hour ago
Are you ready for the return of #MOTD on Saturday night on @BBCOne at 10.30pm?

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
quote:
gambieter schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:42:
Ah, neo-fascisme en racisme is geen probleem als ze het vroeger al waren. "Traditie". Het verdwijnen van Lazio Roma zou geen enkel gemis zijn gezien de hardleersheid van de "fans". Clubs moeten gewoon eens verantwoordelijkheid nemen voor hun aanhang en die keihard aanpakken, net zoals Ajax vak 410 kapot moet maken, enzovoort.
Waarvan akte, 410 bestaat niet meer.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

quote:
Gonadan schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:55:
Waarvan akte, 410 bestaat niet meer.
Hoe heet de kliek nu? Zitten die figuren nog gewoon op de tribune?

gambieter wijzigde deze reactie 11-08-2016 15:01 (11%)

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
quote:
gambieter schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:00:
Hoe heet de kliek nu? Zitten die figuren nog gewoon op de tribune?
Geen idee, het georganiseerde is gestopt. Ajax wilde geen medewerking meer vertonen en heeft de plaatsen gemigreerd naar de sta tribune waar ze dan gewoon tussen de andere goedkope plaatsen staan.

De personen zullen natuurlijk nog gewoon op de tribune kunnen zitten maar het georganiseerde vak is ontmanteld. Individuen zullen ze verder gewoon aan moeten pakken.

• Napo

Napo

quote:
gambieter schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:42:
[...]

Het gaat om een logo, dat je afstand moet nemen van neo-fascisme en racisme is logisch ware het niet dat het logo vrij weinig beginsellen heeft met neo-fascisme en racisme...

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Morgen start de Premier League weer. Heerlijk. 8)
Ga er weer lekker voor zitten.

• Sjurm
  • Registratie: november 2013
  • Nu online
quote:
Rivanov schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:28:
Morgen start de Premier League weer. Heerlijk. 8)
Ga er weer lekker voor zitten.
Heel erg benieuwd naar dit seizoen. De top wordt weer heel spannend waarschijnlijk, ManUtd zou weer bovenin mee moeten draaien en Chelsea zal wel niet zo'n slecht seizoen draaien als vorig jaar.

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Hoop echt dat het weer 'leuk' is om naar Man Utd te kijken. Vorig seizoen ging ik er iedere keer voor zitten maar dacht na een kwartier al; mehh.. :+

Nu wel wat meer aansprekende namen in het elftal waar je wel voor gaat kijken. :)

• Mars18
quote:
Rivanov schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:41:
Hoop echt dat het weer 'leuk' is om naar Man Utd te kijken. Vorig seizoen ging ik er iedere keer voor zitten maar dacht na een kwartier al; mehh.. :+

Nu wel wat meer aansprekende namen in het elftal waar je wel voor gaat kijken. :)
Hopelijk nog een goede CB

Las Bonucci of Varane

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Hull kampioen? :+

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Vardy en Mahrez zijn totaal niet scherp, en de vervanger van de geschorste Huth (Fernandez) is niet best tot nu toe.

Het zit Hull ook niet tegen ;) , maar ze vechten er wel keihard voor, en de goals waren mooi.

gambieter wijzigde deze reactie 13-08-2016 15:19 (17%)

• Niku
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 19:36

Niku

Alagaesii

Lekker begin voor Koeman! Wedstrijd is nog lang niet binnen natuurlijk, maar toch.

JT: I'm an outlaw, cabron, not a suicide bomber.

• Sjurm
  • Nu online
Janssen erin

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Nice graphics dit seizoen bij de Premier League. Lekker clean en strak. :)

Apart trouwens dat Sky Sports en BT Sport z'n eigen graphics hanteren (die van Sky niet echt mooi). Ziggo heeft de NBC feed volgens mij (aangezien Lee Dixon de co-commentator is) .. maar dit lijkt wel de officiele Premier League graphic?

Rivanov wijzigde deze reactie 13-08-2016 19:45 (7%)

• Terryb47
Mij kunnen die graphics persoonlijk weinig schelen, gaat uiteindelijk om het voetbal, toch? tot nu toe is het niet om aan te gluren :z

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Ik vind dat groen alleen maar irritant en dat blok veel te aanwezig

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Haha uiteraard gaat het om het voetbal. Maar het viel me op. ;)

• Bossie

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
Rivanov schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 20:09:
Haha uiteraard gaat het om het voetbal. Maar het viel me op. ;)
Zegt veel over de wedstrijd als dat soort dingen gaan opvallen.

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Belofte maakt schuld!
Gary Lineker zit in z'n onderbroek in Match of the Day. _O_

• Artjuh
  • Registratie: november 2003
  • Niet online
quote:
Rivanov schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 23:41:
Belofte maakt schuld!
Gary Lineker zit in z'n onderbroek in Match of the Day. _O_
Haha, mooi he _/-\o_. Die analisten ook met big smiles :D.
quote:
First, on a hot summers night... you might just want to get your kit off.
Never thought I would say this on BBC One... here's a man, in his pants.
Intro filmpje: https://twitter.com/BBCMOTD/status/764575938814226432

• Barbas

Barbas

Gallego!

Ben nu Bournemouth tegen United aan het kijken maar wordt er niet echt blij van :P Was eigenlijk wel te verwachten Mourinho's speelwijze kennende.

:+ en wie anders dan Ibra straft mijn woorden direct af. 0-3 haha ongelovelijk.

Barbas wijzigde deze reactie 14-08-2016 15:51 (22%)

Mejor así

• Kidcassidy
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 26-02-2017
Ibrahimovic met zijn eerste goal. Afstandsschot over de grond 0-3

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Eerste? :D

• Niku
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 19:36

Niku

Alagaesii

JT: I'm an outlaw, cabron, not a suicide bomber.

• Kidcassidy
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 26-02-2017
Ja eerste. Competitie is pas 1 ronde onderweg, dus ja zijn eerste goal in de premier league.

• Sjurm
  • Nu online
Weet iemand waar straks de samenvattingen te vinden zijn, nu het via Ziggo gaat?
Pagina: 1 2 3 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True