Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Op RTBF kijken met Vincent Langendries en Philippe Albertazz_kikr schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:41:
Wat een genot om Belgie - estland te kijken. Hakjes, 1tijdsvoetbal, nummertjes in standaardsituaties,.... geweldig.
Ene wat me stoort zijn die hoekschoppen vanDeBruyne die vaak slecht getrapt zijn ( veel te laag ). En Jan Mulder, please smijt die gast van Tv. Imke en Franky zijn meer dan goed genoeg.
Jantje, Pietje en Klaasje, iedereen wordt opgeroepen
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Tweede paal Philippe Albert? Dat je die hier durft vernoemenYellowOnline schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:49:
[...]
Op RTBF kijken met Vincent Langendries en Philippe Albert
Edit: gaat lekker. 6-1. Waarom spelen ze niet altijd zo?
[ Voor 10% gewijzigd door Coltrui op 13-11-2016 22:14 ]
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Griekenland in extremis 1-1, waardoor we 2 punten voorsprong hebben op Griekenland.
Bij winst tegen Griekenland in maart is de kwalificatie zo goed als binnen...
Dat is 'em, dat is 'em!Coltrui schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:10:
[...]
Tweede paal Philippe Albert? Dat je die hier durft vernoemen
Edit: gaat lekker. 6-1. Waarom spelen ze niet altijd zo?
Ja, dié Philippe Albert
Ja, 8-1, en dat is niet eens overdreven - het had erger kunnen zijn voor Estland. Het enige negatieve vandaag was dat ze zo niet tegen Nederland gespeeld hebben. Estland is geen topteam natuurlijk, maar wat een mooi voetbal was dit. Wat ik in de Engelse kranten las lijkt wel te kloppen: Martinez brengt mooi aanvallend voetbal, maar ten koste van de verdediging. Hopelijk hebben wij het team waarbij die tactiek rendeert.
Overigens straf dat Timmy Simons ineens weer op het veld staat met zijn 39 jaar. Eindelijk een speler die ouder is dan mij
En Courtois, die zal toch balen over zijn clean sheet.
Nu mijn subjectieve adrenalinerush weer koest in zijn mand is gaan liggen, is de man in het geel nogal met de vinger te wijzen bij 80% van de tegendoelpunten.
Studio voetbal is slaapverwekkend, Rondo is dan beter te pruimen.D-e-n schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:56:
Oh jeetje. Bij Studio voetbal hebben ze het weer over Huntelaar. Die heeft al drie jaar geen knikker meer geraakt.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik amuseer me er als een oa de NL competitievolgende Belg heerlijk mee, in de wetenschap dat het - zoals Derksen (?), Gijp & Co dat zelf beamen - kroegpraat is, maar blijkbaar zijn ze in de respectabele voebalkringen niet zo geliefd? Zo zag ik ook de Tafel van Kees met al de liflafjes die daar aangeboden worden om op te vreten en dat zegt me dan weer minder door die omkadering. (Ook de analyses slaan nergens op.) Ik heb liever een Hans KJ bij VI dan aan Kees's tafel en dat als buitenstaander.
Kan iemand me uitleggen waarom - bezijdens het feit dat ik een domme Belg ben die af en toe het woord 'bezijdens' gebruikt
Maar goed. Alles beter dan studio voetbal. Wat een kutprogramma met kutgasten is dat zeg
Niets mis met VI, prima analyses en niveau is vergelijkbaar met de voetbalkantine en dus prima met een biertje.Coltrui schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:35:
Mag ik eens iets vragen, nu Rondo en SV vallen? Wat vindt de gemiddelde voetballiefhebber hier van Voetbal Inside?
Ik amuseer me er als een oa de NL competitievolgende Belg heerlijk mee, in de wetenschap dat het - zoals Derksen (?), Gijp & Co dat zelf beamen - kroegpraat is, maar blijkbaar zijn ze in de respectabele voebalkringen niet zo geliefd? Zo zag ik ook de Tafel van Kees met al de liflafjes die daar aangeboden worden om op te vreten en dat zegt me dan weer minder door die omkadering. (Ook de analyses slaan nergens op.) Ik heb liever een Hans KJ bij VI dan aan Kees's tafel en dat als buitenstaander.
Kan iemand me uitleggen waarom - bezijdens het feit dat ik een domme Belg ben en af en toe het woord 'bezijdens' gebruik- er over VI zo minachtend wordt gedaan?
Ik vind het in ieder geval veel leuker dan de programma's waarin voetbal als een soort wetenschap word benaderd door allemaal zelfbenoemde experts die zichzelf allemaal veel te serieus nemen. Studio Voetbal is daar een goed voorbeeld van, Rondo is tot nu toe leuk.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Studio voetbal keek ik eerst wel, met Jack van Gelder vond ik het nog wel aardig. Maar het is nu echt veel te serieus en droog.
Daardoor sla ik vaak over, prima als het programma wat luchtiger is dan bijvoorbeeld SV, maar ze gaan wel erg ver vaak bij VI.
Vind het grote voordeel van SV dat je iig zeker weet dat het complete programma over voetbal gaat.
Rondo is overigens ook wel aardig.
ExpertsBossie schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:46:
[...]
Niets mis met VI, prima analyses en niveau is vergelijkbaar met de voetbalkantine en dus prima met een biertje.
Ik vind het in ieder geval veel leuker dan de programma's waarin voetbal als een soort wetenschap word benaderd door allemaal zelfbenoemde experts die zichzelf allemaal veel te serieus nemen. Studio Voetbal is daar een goed voorbeeld van, Rondo is tot nu toe leuk.

Ik vind het vaak overdreven mannetjes die zelf vinden dat ze beter dan Ronaldo en Messi zijn en het tactische inzicht van Guardiola x 80 hebben. Wat hebben die mannen bij VI gepresteerd? Volgens mij hebben ze op die ene (die nu bij Ziggo zit) geen bal goed geraakt. Zit meer op mensen zoals Gullit te wachten, als coach volgens mij niks gepresteerd, maar wat hij als speler deed hoef ik niemand uit te leggen.
Ѫа$тёя чѳця аят
Het enige wat mij stoort is dat het teveel over de leiding en de knvb in het voetbal gaat ipv over voetbal oid.
En dan krijg je soms een half uur lang de Derksen monoloog. Mij interesseren managers niet zo.
Gelukkig kijk ik het vaak vanaf mijn dvd recorder, gewoon doorspoelen
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Ik denk er precies hetzelfde over, niet alleen het programma maar ook Gijp en Derksen zijn een karikatuur van zichzelf geworden. In het verleden ging ik er nog voor zitten, nu staat het op de achtergrond aan en ben ik na een dag minimaal 80% van de uitzending weer vergeten.L1nt schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:40:
VI was op gegeven moment best hoogstaand met een gevatte lach erbij. Langzaam aan is het een karikatuur van zichzelf geworden en is het bijna enkel nog maar poep en pies grappen.
Uitzendingen met Jan Boskamp vind ik vaak wel wat leuker, maar je merkt dat mensen rond Jan Boskamp dan ook een rol gaan spelen. Zoals laatst in de rust van Nederland - België dat Jan Joost van Gangelen zo'n semi-grappige opmerking maakt dat Boskamp in de microfoon moet praten, waarbij hij dan verwacht dat Boskamp uit zijn slof schiet / gaat slaan...
Ze richten zichzelf ten gronde. Het gaat alleen nog om boekverkopen en vullen en voeden.L1nt schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:40:
VI was op gegeven moment best hoogstaand met een gevatte lach erbij. Langzaam aan is het een karikatuur van zichzelf geworden en is het bijna enkel nog maar poep en pies grappen.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik krijg sowieso de kriebels van JJ van Gangelen Pa en zoon mulder, Ronald de Boer, Jhonny Heitinga, Jack van Gelder, Rene van de Gijp, Kenneth Perez, Van Hooijdonk en vele anderen.
FCG
Dan wordt het entertainment, en dat vind ik daar ver te zoeken. Genee en Derksen komen me de neusgaten uit. Lijkt me als 1e tijd voor een andere presentatorrikoos schreef op maandag 14 november 2016 @ 12:31:
Vi is tenminste niet club gebonden zoals studio voetbal. Heerlijk lekker luchtige analyses waar ze zich zelf alles behalve serieus nemen zoals mensen als adriaanse, heitinga of zo'n Daniel de ridder
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Mijn boefje is liev!
Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2naitsoezn schreef op maandag 14 november 2016 @ 13:12:
[modbreak]Allen, we zitten over de 10k posts in dit deel. Wie maakt er een nieuwe?[/]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Dit topic is gesloten.
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder