[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 100 101 Laatste
Acties:
  • 171.047 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Wat een genot om Belgie - estland te kijken. Hakjes, 1tijdsvoetbal, nummertjes in standaardsituaties,.... geweldig.

Ene wat me stoort zijn die hoekschoppen vanDeBruyne die vaak slecht getrapt zijn ( veel te laag ). En Jan Mulder, please smijt die gast van Tv. Imke en Franky zijn meer dan goed genoeg.

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

azz_kikr schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:41:
Wat een genot om Belgie - estland te kijken. Hakjes, 1tijdsvoetbal, nummertjes in standaardsituaties,.... geweldig.

Ene wat me stoort zijn die hoekschoppen vanDeBruyne die vaak slecht getrapt zijn ( veel te laag ). En Jan Mulder, please smijt die gast van Tv. Imke en Franky zijn meer dan goed genoeg.
Op RTBF kijken met Vincent Langendries en Philippe Albert d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Wat houdt tegenwoordig de status (ex)international nog in ?

Jantje, Pietje en Klaasje, iedereen wordt opgeroepen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

YellowOnline schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:49:
[...]

Op RTBF kijken met Vincent Langendries en Philippe Albert d:)b
Tweede paal Philippe Albert? Dat je die hier durft vernoemen :+

Edit: gaat lekker. 6-1. Waarom spelen ze niet altijd zo?

[ Voor 10% gewijzigd door Coltrui op 13-11-2016 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

8-1. Blijven gaan jongens :D

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diepvriez
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-05 21:38
12/12 en een doelpuntensaldo van +20, niet slecht.

Griekenland in extremis 1-1, waardoor we 2 punten voorsprong hebben op Griekenland.
Bij winst tegen Griekenland in maart is de kwalificatie zo goed als binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Coltrui schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:10:
[...]

Tweede paal Philippe Albert? Dat je die hier durft vernoemen :+

Edit: gaat lekker. 6-1. Waarom spelen ze niet altijd zo?
Dat is 'em, dat is 'em!

Ja, dié Philippe Albert :+

Ja, 8-1, en dat is niet eens overdreven - het had erger kunnen zijn voor Estland. Het enige negatieve vandaag was dat ze zo niet tegen Nederland gespeeld hebben. Estland is geen topteam natuurlijk, maar wat een mooi voetbal was dit. Wat ik in de Engelse kranten las lijkt wel te kloppen: Martinez brengt mooi aanvallend voetbal, maar ten koste van de verdediging. Hopelijk hebben wij het team waarbij die tactiek rendeert.

Overigens straf dat Timmy Simons ineens weer op het veld staat met zijn 39 jaar. Eindelijk een speler die ouder is dan mij :+ Voor de Nederlanders: Dat is also Mark van Bommel ineens weer bij Oranje tussen de lijnen staat.

En Courtois, die zal toch balen over zijn clean sheet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:08
Oh jeetje. Bij Studio voetbal hebben ze het weer over Huntelaar. Die heeft al drie jaar geen knikker meer geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Wat de match van de Belgen betreft, voor de geïnteresseerden.

Nu mijn subjectieve adrenalinerush weer koest in zijn mand is gaan liggen, is de man in het geel nogal met de vinger te wijzen bij 80% van de tegendoelpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
D-e-n schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:56:
Oh jeetje. Bij Studio voetbal hebben ze het weer over Huntelaar. Die heeft al drie jaar geen knikker meer geraakt.
Studio voetbal is slaapverwekkend, Rondo is dan beter te pruimen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Mag ik eens iets vragen, nu Rondo en SV vallen? Wat vindt de gemiddelde voetballiefhebber hier van Voetbal Inside?

Ik amuseer me er als een oa de NL competitievolgende Belg heerlijk mee, in de wetenschap dat het - zoals Derksen (?), Gijp & Co dat zelf beamen - kroegpraat is, maar blijkbaar zijn ze in de respectabele voebalkringen niet zo geliefd? Zo zag ik ook de Tafel van Kees met al de liflafjes die daar aangeboden worden om op te vreten en dat zegt me dan weer minder door die omkadering. (Ook de analyses slaan nergens op.) Ik heb liever een Hans KJ bij VI dan aan Kees's tafel en dat als buitenstaander.

Kan iemand me uitleggen waarom - bezijdens het feit dat ik een domme Belg ben die af en toe het woord 'bezijdens' gebruikt :P - er over VI zo minachtend wordt gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:01
Oh ik kijk ook graag VI hoor. Af en toe worden er goede dingen gezegd. Maar het is een tijdje te ordinair voor woorden geweest. Ging alleen maar over tieten en hoeren, en weinig over voetbal. Ze hadden ook een seizoen geen tv beelden vanwege fox, dat hielp ook niet.

Maar goed. Alles beter dan studio voetbal. Wat een kutprogramma met kutgasten is dat zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Coltrui schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:35:
Mag ik eens iets vragen, nu Rondo en SV vallen? Wat vindt de gemiddelde voetballiefhebber hier van Voetbal Inside?

Ik amuseer me er als een oa de NL competitievolgende Belg heerlijk mee, in de wetenschap dat het - zoals Derksen (?), Gijp & Co dat zelf beamen - kroegpraat is, maar blijkbaar zijn ze in de respectabele voebalkringen niet zo geliefd? Zo zag ik ook de Tafel van Kees met al de liflafjes die daar aangeboden worden om op te vreten en dat zegt me dan weer minder door die omkadering. (Ook de analyses slaan nergens op.) Ik heb liever een Hans KJ bij VI dan aan Kees's tafel en dat als buitenstaander.

Kan iemand me uitleggen waarom - bezijdens het feit dat ik een domme Belg ben en af en toe het woord 'bezijdens' gebruik :P - er over VI zo minachtend wordt gedaan?
Niets mis met VI, prima analyses en niveau is vergelijkbaar met de voetbalkantine en dus prima met een biertje.

Ik vind het in ieder geval veel leuker dan de programma's waarin voetbal als een soort wetenschap word benaderd door allemaal zelfbenoemde experts die zichzelf allemaal veel te serieus nemen. Studio Voetbal is daar een goed voorbeeld van, Rondo is tot nu toe leuk.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:08
Rondo ken ik niet. Voetbal Inside is vermakelijk maar ze overdrijven wel vaak. Wat de ene week goed is is de andere week weer slecht en vd Gijp heeft best goede opmerkingen maar overdrijft klasse verschillen ook wel vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:40
VI kijk ik af en toe. Vd Gijp heeft vaak vrij goede analyses overdrijft hij soms inderdaad een beetje. Alleen Derksen valt steeds in herhaling en heeft duidelijk zijn favoriete (Haps) en zijn minst favoriete spelers. De rest zijn 'bruikbare spelertjes'.

Studio voetbal keek ik eerst wel, met Jack van Gelder vond ik het nog wel aardig. Maar het is nu echt veel te serieus en droog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-06 19:04
Bij VI praten ze vaak liever over de vrouw van Derksen dan over voetbal. Tevens hebben ze geen tot weinig beelden, dus je moet het echt doen voor de kroegpraat.
Daardoor sla ik vaak over, prima als het programma wat luchtiger is dan bijvoorbeeld SV, maar ze gaan wel erg ver vaak bij VI.
Vind het grote voordeel van SV dat je iig zeker weet dat het complete programma over voetbal gaat.

Rondo is overigens ook wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:49
Bossie schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:46:
[...]

Niets mis met VI, prima analyses en niveau is vergelijkbaar met de voetbalkantine en dus prima met een biertje.

Ik vind het in ieder geval veel leuker dan de programma's waarin voetbal als een soort wetenschap word benaderd door allemaal zelfbenoemde experts die zichzelf allemaal veel te serieus nemen. Studio Voetbal is daar een goed voorbeeld van, Rondo is tot nu toe leuk.
Experts :F
Ik vind het vaak overdreven mannetjes die zelf vinden dat ze beter dan Ronaldo en Messi zijn en het tactische inzicht van Guardiola x 80 hebben. Wat hebben die mannen bij VI gepresteerd? Volgens mij hebben ze op die ene (die nu bij Ziggo zit) geen bal goed geraakt. Zit meer op mensen zoals Gullit te wachten, als coach volgens mij niks gepresteerd, maar wat hij als speler deed hoef ik niemand uit te leggen.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:33
Hij zegt toch ook niet dat ze bij VI experts zijn... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:39
Ik vind VI gewoon gezellig om naar te kijken. Ondanks dat het kwalitatief in mijn ogen minder is dan Sv.
Het enige wat mij stoort is dat het teveel over de leiding en de knvb in het voetbal gaat ipv over voetbal oid.
En dan krijg je soms een half uur lang de Derksen monoloog. Mij interesseren managers niet zo.

Gelukkig kijk ik het vaak vanaf mijn dvd recorder, gewoon doorspoelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:26

Player1S

Probably out in the dark

VI was op gegeven moment best hoogstaand met een gevatte lach erbij. Langzaam aan is het een karikatuur van zichzelf geworden en is het bijna enkel nog maar poep en pies grappen.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-05 14:19
L1nt schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:40:
VI was op gegeven moment best hoogstaand met een gevatte lach erbij. Langzaam aan is het een karikatuur van zichzelf geworden en is het bijna enkel nog maar poep en pies grappen.
Ik denk er precies hetzelfde over, niet alleen het programma maar ook Gijp en Derksen zijn een karikatuur van zichzelf geworden. In het verleden ging ik er nog voor zitten, nu staat het op de achtergrond aan en ben ik na een dag minimaal 80% van de uitzending weer vergeten.

Uitzendingen met Jan Boskamp vind ik vaak wel wat leuker, maar je merkt dat mensen rond Jan Boskamp dan ook een rol gaan spelen. Zoals laatst in de rust van Nederland - België dat Jan Joost van Gangelen zo'n semi-grappige opmerking maakt dat Boskamp in de microfoon moet praten, waarbij hij dan verwacht dat Boskamp uit zijn slof schiet / gaat slaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

L1nt schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:40:
Ze richten zichzelf ten gronde. Het gaat alleen nog om boekverkopen en vullen en voeden.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:32

jeka

Support your local club.

Geef mij maar de verslaglegging van MOTD. Samenvattingen en daarna analyse van bepaalde momenten/ spelers van de wedstrijd.
Ik krijg sowieso de kriebels van JJ van Gangelen Pa en zoon mulder, Ronald de Boer, Jhonny Heitinga, Jack van Gelder, Rene van de Gijp, Kenneth Perez, Van Hooijdonk en vele anderen. :|

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-05 09:21
Vi is tenminste niet club gebonden zoals studio voetbal. Heerlijk lekker luchtige analyses waar ze zich zelf alles behalve serieus nemen zoals mensen als adriaanse, heitinga of zo'n Daniel de ridder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

rikoos schreef op maandag 14 november 2016 @ 12:31:
Vi is tenminste niet club gebonden zoals studio voetbal. Heerlijk lekker luchtige analyses waar ze zich zelf alles behalve serieus nemen zoals mensen als adriaanse, heitinga of zo'n Daniel de ridder
Dan wordt het entertainment, en dat vind ik daar ver te zoeken. Genee en Derksen komen me de neusgaten uit. Lijkt me als 1e tijd voor een andere presentator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Modbreak:Allen, we zitten over de 10k posts in dit deel. Wie maakt er een nieuwe?

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:55

JB

Cédric roelt!

Valt niemand over die bullshit acts van Hans Kraay bij VI? Wat een gespeelde bagger is dat zeg. Als hij te gast is, kijk ik niet eens.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

naitsoezn schreef op maandag 14 november 2016 @ 13:12:
[modbreak]Allen, we zitten over de 10k posts in dit deel. Wie maakt er een nieuwe?[/]
Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

^^ Daar verder dus. Als iemand een uitgebreide openings-post wil maken, neem dan contact op met de topic-starter of één van de mods. :)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Pagina: 1 ... 100 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder