[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 100 101 Laatste
Acties:
  • 171.451 views

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:38

Float like a butterfly, sting like a bee.

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:11
YellowOnline schreef op woensdag 09 november 2016 @ 23:34:
[...]

Inderdaad. Die statistieken komen overwaaien uit baseball waar die blijkbaar wel een en ander opbrengen, maar voetbal is veel minder voorspelbaar dan baseball en daardoor zijn de meeste van die statistieken weinigzeggend.
Voorbeelden? De onderbuik gevoelens die veel mensen hebben zeggen mijn inziens nog minder. :D Ik vind statistieken juist erg veel zeggen, maar het moet wel gebruikt worden ter ondersteuning van. Vind het soms leuk om te kijken als mensen iets beweren, maar statistieken iets heel anders uitwijzen. :)

[ Voor 18% gewijzigd door JST94 op 10-11-2016 08:12 ]

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

JST94 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 08:07:
[...]

Voorbeelden? De onderbuik gevoelens die veel mensen hebben zeggen mijn inziens nog minder. :D Ik vind statistieken juist erg veel zeggen, maar het moet wel gebruikt worden ter ondersteuning van. Vind het soms leuk om te kijken als mensen iets beweren, maar statistieken iets heel anders uitwijzen. :)
Google eens naar het boek Soccernomics van Daniel Altman. Dat beantwoordt al je vragen over het thema :)

• Martinusz
[...]

Statistieken plus context is het belangrijkste.
Iemand kan een 100% passing rate hebben, maar misschien is diegen ingevallen in de 90ste minuut en heeft welgeteld 1x de bal gehad en toevallig goed naar de keeper gespeeld :+

Of met schoten percentages, leuk als je 9/10 keer de bal op doel is, maar dan nog is er een verschil of je 9 rollertjes door het midden in de keeper zijn handen had, of dat je serieuze schoten op doel had.
Etc. Etc. Etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
ephymerous schreef op woensdag 09 november 2016 @ 23:05:
Dat bewijst maar weer eens dat statistiek alleen niets zegt ;)
Dat is geen antwoord op de vraag. Ik neem dus aan van niet?

Velen baseren hun afkeer enigszins terecht op zijn slippertjes en gokjes die af en toe mislukken. Dat is op zich een begrijpelijk sentiment maar als je kijkt naar de hoeveelheid tackles en veroveringen dan is hij eigenlijk wel de beste verdediger. Het punt is alleen dat hij zoveel tackles doet dat er ook wel wat meer mis gaan.

Feitelijk speelt hij met meer risico waardoor hij meer pakt, maar ook een grotere kans heeft op slippertjes.
Als de onderbuik van de fans onbetwist gelijk zou hebben waarom zijn er dan al drie coaches die het toch in hem zien? Waarschijnlijk kijken zij gewoon door de slippertjes heen en zien dat hij ook heel veel goed doet.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• JST94
Gonadan schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:08:
[...]
Als de onderbuik van de fans onbetwist gelijk zou hebben waarom zijn er dan al drie coaches die het toch in hem zien? Waarschijnlijk kijken zij gewoon door de slippertjes heen en zien dat hij ook heel veel goed doet.
Ik had het niet specifiek over Veltman, maar over statistieken in het algemeen. Heel veel supporters spreken uit onderbuik gevoelens(ik ook :+ ). Coaches zullen veel genuanceerder kijken naar spelers. Daarom vind ik het leuk om achteraf ook naar statistieken te kijken. Daaruit kan blijken dat een speler het veel beter (of slechter) doet dan je zelf dacht. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Weet ik, ik geef je in feite gelijk.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:21
Statistieken of niet, ik zie Veltman in bijna elke wedstrijd cruciale misperen maken.
Kan hij goed passen in een wedstrijd etc maar als je de tegenstander door eigen toedoen meerdere keren in scoringspositie laat komen zeggen mij die statistieken niets.

Net als Willems, horen niet in Oranje. Het zijn lekken in de verdediging ondanks dat ze opbouwend misschien wel excelleren.
Eerst verdedigend de boel op orde hebben.

Van Dijk ontwikkelt zich trouwens steeds beter. Vond Wijnaldum ook niet slecht.

[ Voor 34% gewijzigd door Harribo op 10-11-2016 10:55 ]

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Tja, hij is er dan bij betrokken. Wat dan bij de andere keren dat een tegenstander in scoringspositie komt? Een verdediger die helemaal niets doet valt minder op dan iemand die het probeert maar het lukt niet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• JST94
Harribo schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:52:
Statistieken of niet, ik zie Veltman in bijna elke wedstrijd cruciale misperen maken.
Kan hij goed passen in een wedstrijd etc maar als je de tegenstander door eigen toedoen meerdere keren in scoringspositie laat komen zeggen mij die statistieken niets
Volgens Squawka heeft hij 0 defensive errors. ;) Dan is het net wat je ziet, wat is een cruciale mispeer? Schijnbaar zijn de foutjes niet groot genoeg om als defensive error te markeren.

Ik ben ook geen fan van Veltman, maar statistieken wijzen toch uit dat hij wellicht niet zo slecht is als men doet voorkomen.

Afbeeldingslocatie: https://s16.postimg.org/oocvsfqhx/Screenshot_1.png

Laat toch zien dat hij verdedigend véél beter presteert dan Karsdorp en Brenet.

[ Voor 20% gewijzigd door JST94 op 10-11-2016 11:07 ]

• Martinusz
Harribo schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:52:
Kan hij goed passen in een wedstrijd etc maar als je de tegenstander door eigen toedoen meerdere keren in scoringspositie laat komen zeggen mij die statistieken niets.
Is echt totale onzin :) je mag best geen fan zijn van Veltman, maar het geeft je niet het recht om te overdrijven of zelfs te verzinnen.
JST94 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:56:
[...]

Volgens Squawka heeft hij 0 defensive errors. ;) Dan is het net wat je ziet, wat is een cruciale mispeer? Schijnbaar zijn de foutjes niet groot genoeg om als defensive error te markeren.

Ik ben ook geen fan van Veltman, maar statistieken wijzen toch uit dat hij wellicht niet zo slecht is als men doet voorkomen.

[afbeelding]

Hij zal vast geen 0 errors hebben, maar zo slecht als iedereen doet voorkomen is hij zeker niet.
Waar hij vooral ook sterk in is, is in onderschepping van passes, dus niet zozeer man-op-man, maar in de ruimte passes onderscheppen.
Aanvallend is denk ik Karsdorp wel beter, beetje afhankelijk van hoe je speelt, maar ik zou Karsdorp desondanks toch eerder opstellen.

• Harribo
JST94 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:56:
[...]

[afbeelding]

Ik kan uit de wedstrijd van gisteren bijvoorbeeld zo een paar defensieve blunders halen. Ook uit eerdere wedstrijden op internationaal niveau, ondanks dat hij zich in de eredivisie staande houdt.
Of die statistieken kloppen niet of die statistieken zeggen niet alles denk ik dan.

Ik vind Veltman ook wel zijn kwaliteiten hebben maar op cruciale momenten laat ie het verdedigend te vaak afweten. En dat kunnen we internationaal niet gebruiken.
Tete zal misschien op vele vlakken een mindere voetballer zijn, hij heeft wel die verbetenheid die nodig is om goed te verdedigen.

Voorbeeld bij die goal van Carrasco gisteren. Veltman springt bij dat schot en men stelt dat dat ongelukkig is. Een echte verdediger was met zijn voeten en of een sliding naar die bal gegaan en had geen achteloze draai sprong gemaakt. Dat verschil bedoel ik.

[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 10-11-2016 11:20 ]

• JST94
Harribo schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:13:
[...]

Ik kan uit de wedstrijd van gisteren bijvoorbeeld zo een paar defensieve blunders halen. Ook uit eerdere wedstrijden op internationaal niveau, ondanks dat hij zich in de eredivisie staande houdt.
Of die statistieken kloppen niet of die statistieken zeggen niet alles denk ik dan.
Dus je eigen onderbuik gevoelens kloppen eerder dan statistieken? Ik heb hem gister geen echte defensieve blunders zien maken. Natuurlijk kon het beter, maar wat voor verwachtingspatroon heb je? Niet vergeten dat Veltman gewoon een Eredivisie-speler is hè. Dan is het mijn inziens het niet fair om hem te vergelijken met 'internationale standaarden'.
[...]Ik vind Veltman ook wel zijn kwaliteiten hebben maar op cruciale momenten laat ie het verdedigend te vaak afweten. En dat kunnen we internationaal niet gebruiken.
Tete zal misschien op vele vlakken een mindere voetballer zijn, hij heeft wel die verbetenheid die nodig is om goed te verdedigen.
Want Tete is wél die topverdediger die geen fouten maakt op internationaal niveau? Verder valt dat beter verdedigen best mee wanneer je kijkt naar statistieken vorig seizoen. Veltman wint meer duels en heeft meer verdedigende acties per wedstrijd. :+
[...]Voorbeeld bij die goal van Carrasco gisteren. Veltman springt bij dat schot en men stelt dat dat ongelukkig is. Een echte verdediger was met zijn voeten en of een sliding naar die bal gegaan en had geen achteloze draai sprong gemaakt. Dat verschil bedoel ik.
Maar niet alleen Veltman zit daar fout. ;)

Een 1-1 gelijkspel tegen België is niet zo slecht. Als je alleen al kijkt naar de spelers van België zijn hun gewoon véél beter. Nederland heeft niet meer de toppers zoals vroeger, maar het verwachtingspatroon blijft hetzelfde. 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door JST94 op 10-11-2016 11:36 ]

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-06 15:32
Gisteren naar de Arena geweest en buiten het voetbal vielen er 2 dingen op:

1) De bezoekers van de Arena was denk ik 50% Belg, wel heel leuk hoor.
2) Er was weer genoeg bewijs dat dit soort wedstrijden niet in een stadion als de Arena gespeeld moeten maar in Utrecht of Eindhoven. Zo zonde dat het stadion echt maar voor de helft gevuld was. Oefenwedstrijden op een woensdag in Amsterdam is gewoon te ver voor de meeste mensen. KNVB moet dat na gisteren ook inzien hoop ik want het was echt zonde zo weinig mensen,

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-06 21:25

kevin33

Welkom in Utopia.

rikoos schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:04:

2) Er was weer genoeg bewijs dat dit soort wedstrijden niet in een stadion als de Arena gespeeld moeten maar in Utrecht of Eindhoven. Zo zonde dat het stadion echt maar voor de helft gevuld was. Oefenwedstrijden op een woensdag in Amsterdam is gewoon te ver voor de meeste mensen. KNVB moet dat na gisteren ook inzien hoop ik want het was echt zonde zo weinig mensen,
Even over je 2e punt. Persoonlijk vindt ik de kwalificatiewedstrijden in De Kuip, Arena, Eindhoven gespeeld moeten worden, oefenwedstrijden zou je per toerbeurt door de regio kunnen laten lopen, bijvoorbeeld in Utrecht, Enschede, Heerenveen, Arnhem e.d. (

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:09

Galgenwaard is veel te klein hiervoor. Zaten 37 duizend man in het stadion volgens de statistieken (dus die hebben een kaartje) zijn namelijk ook seizoenkaarthouders en dat soort dingen.
Die moet je wel een mogelijkheid geven allemaal om naar het stadion te gaan.

Galgenwaard passen met de beveiligings dingen zo 21000 in het stadion.

Dus nee De Galgenwaard is geen optie.

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:25

Dat probleem dat het te ver is heb je dan toch ook in Eindhoven? Maar dan voor andere mensen? Een beetje simpel gedacht dat de leegte aan het stadion ligt. Niemand zit gewoon te wachten op oefenwedstrijden van het Nederlands elftal, uberhaupt al niet, en al helemaal niet nu het NL elftal zo slecht is als het nu is.

En Utrecht? Met alle respect maar dat is Oranje onwaardig. Je moet ze gewoon per tourbeurt oid in Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven doen.

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Ik vind Veltman ook wel zijn kwaliteiten hebben maar op cruciale momenten laat ie het verdedigend te vaak afweten. En dat kunnen we internationaal niet gebruiken.
Je oordeelt alles puur op het oog. Tete lijkt lekker fanatiek maar is gewoonweg ook verdedigend minder. Veldman is heel zichtbaar, dat is zjin nadeel. Ik zit ook met regelmaat te vloeken op zijn slippers.

Blunders zijn van de andere spelers ook wel te benoemen, alleen leg je daar minder de focus op. Nogmaals, blijkbaar zien de drie coaches die met hem werken of gewerkt hebben het helemaal verkeerd? Want zij zetten alledrie Veldman erin in plaats van Tete.
Voorbeeld bij die goal van Carrasco gisteren. Veltman springt bij dat schot en men stelt dat dat ongelukkig is. Een echte verdediger was met zijn voeten en of een sliding naar die bal gegaan en had geen achteloze draai sprong gemaakt. Dat verschil bedoel ik.
Een echte verdediger had hem dus gewoon laten schieten, bedoel je dat?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Martinusz
Fer en Roon toegevoegd aan de selectie, duurde even, maar hij heeft de Roon gevonden :+

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

martinusz schreef op donderdag 10 november 2016 @ 14:26:
Fer en Roon toegevoegd aan de selectie, duurde even, maar hij heeft de Roon gevonden :+
En Kuwas dan? :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-06 21:26
KingKoning schreef op donderdag 10 november 2016 @ 13:19:
[...]

En Utrecht? Met alle respect maar dat is Oranje onwaardig. Je moet ze gewoon per tourbeurt oid in Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven doen.
En Heerenveen en/of Groningen. Beetje spreiding he.

• JST94
martinusz schreef op donderdag 10 november 2016 @ 14:26:
Wel de speler die het vaakst voorbij gedribbeld wordt in de Premier League. :+

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:04

jeka

Support your local club.

JST94 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 14:33:
[...]

Wel de speler die het vaakst voorbij gedribbeld wordt in de Premier League. :+
Heb je daar een bron van?Ik dacht dat hij het best goed deed daar.

FCG

• JST94
Wilt niet persee zeggen dat hij het slecht doet. Alleen dat hij vaak voorbij gedribbeld wordt. Ik heb het via Wes Beuvink.

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-06 12:52

Baseman77

We move

Ik heb gisteren alleen een stuk van de 2e helft gezien, maar dat maakte wederom duidelijk waarom ik nooit een oefenwedstrijd moet kijken.
Nou ja, nu volgt Luxemburg en daar wordt 'gewoon' van gewonnen. Godzijdank is Robben er dan bij _/-\o_
JST94 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:33:
Ik heb hem gister geen echte defensieve blunders zien maken.
Hij veroorzaakte een penalty met een ontzettend domme en nutteloze sliding...alleen gaf de scheids een vrije trap net buiten de 16.

• JST94
Dus geen echte defensieve blunder ;-)

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-06 12:52

Baseman77

We move

Hahaha d:)b

• JST94
Ben trouwens wel benieuwd naar De Roon. Clasie kon mij gister helaas ook niet overtuigen.

• rikoos
KingKoning schreef op donderdag 10 november 2016 @ 13:19:
[...]
Dat probleem dat het te ver is heb je dan toch ook in Eindhoven? Maar dan voor andere mensen? Een beetje simpel gedacht dat de leegte aan het stadion ligt. Niemand zit gewoon te wachten op oefenwedstrijden van het Nederlands elftal, uberhaupt al niet, en al helemaal niet nu het NL elftal zo slecht is als het nu is.

Amsterdam is gewoon heel slecht te bereiken op een doordeweekse dag en als de tegenstander dan idd minder is dan krijg je zoals gisteren een half leeg stadion. Ik zat in vak 401 en dat was max 30% gevuld. De kant van de koninklijke longe was 100% leeg en ook de rest van het stadion was misschien max 50% gevuld.

Het formaat van het stadion icm de dag was gewoon niet goed gekozen, dan liever meer de provincie in dan Amsterdam kiezen.

PS
Wel leuk om mee te maken dat een thuisvak opspringt als Belgie scoort ;-) Oeps het waren ook alleen Belgen.

• JST94
rikoos schreef op donderdag 10 november 2016 @ 15:02:
[...]
Wel leuk om mee te maken dat een thuisvak opspringt als Belgie scoort ;-) Oeps het waren ook alleen Belgen.
Dat tuig hoort in het uitvak te zitten!!! (Of geldt dat nu niet wanneer het nationale teams betreft? :9)

• Martinusz
[...]

PS
En toen een potje matten? >:)

• rikoos
Gerend voor mijn leven hahahaha Nee hoor echt super gezellig met onze buren alleen raar dat je een minderheid bent in een thuis wedstrijd.

• Joostje123
  • Laatst online: 10:09
rikoos schreef op donderdag 10 november 2016 @ 15:47:
Gerend voor mijn leven hahahaha Nee hoor echt super gezellig met onze buren alleen raar dat je een minderheid bent in een thuis wedstrijd.
was tegen turkije ook in de EK Kwalificatie. 8)7

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:41

Ik was er gister ook. Erg weinig sfeer, het geluid moest uit het uitvak komen. Ook heel weinig oranje gezien.
Laatste oefenwedstrijd waar ik was, was de wedstrijd tegen Spanje in maart 2015. Toen zat het stadion goed vol en was er wel veel meer sfeer. Er liepen toen ook acties waardoor tickets veel goedkoper waren. €15 voor studenten bijvoorbeeld. Ik vind de prijzen over het algemeen namelijk vrij hoog (€23 goedkoopste plekken)

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:21
Veltman overtuigde mij gisteren een beetje. Toch viel hij weer keihard door de mand bij de 1-1. Wat heb ik me geergerd aan die kerel :( Waardeloze voetballer zou ik bijna willen zeggen.
Over het algemeen vond ik het toch wel behoorlijk goed van Nederland. Ik had het gevoel dat ze toch iets van vertrouwen hadden en dat die linksback (kom even niet op de naam) net naast stampt is zonde..

En de sfeer is bij wedstrijden van Duitsland ook vrij vaak waardeloos. Kijk maar eens bij de comments op Facebook.. Daar worden voetbal volkeren door de stront gehaald :+

Ѫа$тёя чѳця аят

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
[...]

Amsterdam is gewoon heel slecht te bereiken op een doordeweekse dag en als de tegenstander dan idd minder is dan krijg je zoals gisteren een half leeg stadion.
Alsof rijden naar Eindhoven of Rotterdam dan zo makkelijk gaat... ook rond die steden staat het dagelijks vast in de spits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 08:17
Daarbij komt kijken dat de parkeergelegenheid rondom het stadion in Eindhoven niet bijzonder goed is..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Gynnad schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 07:10:
Daarbij komt kijken dat de parkeergelegenheid rondom het stadion in Eindhoven niet bijzonder goed is..
Waar is de parkeergelegenheid wel goed? ;) Je moet gewoon weten waar je moet parkeren om snel weg te komen. Anders sta je bij ieder stadion gewoon vast.
toolkist schreef op donderdag 10 november 2016 @ 23:55:
[...]
Alsof rijden naar Eindhoven of Rotterdam dan zo makkelijk gaat... ook rond die steden staat het dagelijks vast in de spits
Gewoon afwisselen. De ene keer Amsterdam, dan Rotterdam, dan Eindhoven, dan Enschede etc. Zo kunnen de supporters uit die regio die keer wat makkelijker naar de wedstrijd gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Heeft iemand van jullie vannacht naar Brazilië - Argentinië gekeken? Wat was Brazilië toch even een partijtje goed zeg :o Argentinië leek op een stel kleuters, allemaal 1 voor 1 hadden ze niks in te brengen terwijl Neymar toch effe heel goed speelde :) Het hele team speelde klasse overigens :)

[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 11-11-2016 08:46 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 08:17
JST94 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 08:15:
[...]

Waar is de parkeergelegenheid wel goed? ;) Je moet gewoon weten waar je moet parkeren om snel weg te komen. Anders sta je bij ieder stadion gewoon vast.

[...]
Bij de Arena is het vele malen beter, ik woon zelf naast het Philips stadion en daar staat het compleet vast tijdens een wedstrijd. Met het openbaar vervoer is het natuurlijk wel goed te doen.

Maar m.b.t. oefen interlands ben ik het wel eens dat ze gewoon moeten rouleren, wanneer een stadion 30.000 plaatsen heeft moeten ze allemaal aan de beurt kunnen komen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Gynnad schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 08:47:
[...]
Bij de Arena is het vele malen beter, ik woon zelf naast het Philips stadion en daar staat het compleet vast tijdens een wedstrijd. Met het openbaar vervoer is het natuurlijk wel goed te doen.
Hangt er puur vanaf waar je parkeert. Ben wel eens bij het Philips stadion geweest en had geen problemen met wegkomen. Maar dan moet je maar net weten waar je moet parkeren :) Wanneer je hem verkeerd neerzet ben je gewoon de pineut. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-06 09:45
Mosin schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 08:46:
Heeft iemand van jullie vannacht naar Brazilië - Argentinië gekeken? Wat was Brazilië toch even een partijtje goed zeg :o Argentinië leek op een stel kleuters, allemaal 1 voor 1 hadden ze niks in te brengen terwijl Neymar toch effe heel goed speelde :) Het hele team speelde klasse overigens :)
Alleen de eerste helft, daarna ben ik in slaap gevallen. Maar was idd een spectaculaire wedstrijd en die goal van Couthino zat er lekker in. Messi liet zich wel weer van z'n slechtste kant zien met kaarten vragen (bij Barca geleerd :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik heb wel een goed gevoel dat we 9 punten pakken tegen Luxemburg en Bulgarije

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Hackus schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:07:
Ik heb wel een goed gevoel dat we 9 punten pakken tegen Luxemburg en Bulgarije
:o 9 maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

De komende 3 wedstrijden tot Frankrijk

[ Voor 4% gewijzigd door Hackus op 11-11-2016 12:20 . Reden: Frankrijk ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:23:
[...]

Alleen de eerste helft, daarna ben ik in slaap gevallen. Maar was idd een spectaculaire wedstrijd en die goal van Couthino zat er lekker in. Messi liet zich wel weer van z'n slechtste kant zien met kaarten vragen (bij Barca geleerd :P).
Die goal heb ik gemist, maar ik heb net even gekeken en die zit er inderdaad in. Sjonge jonge :D
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7f8tS4f.jpg
Tja, Messi, die jongen verminkt zichzelf. Het beeld wat ik van hem had is nu toch verdwenen. Arrogantie komt er bij hem ook langzamerhand uit O-)

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Wie staat er naast Coutinho ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Neymar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-06 09:45
Mosin schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:24:
[...]

Die goal heb ik gemist, maar ik heb net even gekeken en die zit er inderdaad in. Sjonge jonge :D
[afbeelding]
Tja, Messi, die jongen verminkt zichzelf. Het beeld wat ik van hem had is nu toch verdwenen. Arrogantie komt er bij hem ook langzamerhand uit O-)
Nu Amerika - Mexico met Trump als bondscoach. :+

En 0 - 1 voor Mechikooo na 20 minuten!

Guardado eruit met hemstring blessure. Zal PSV leuk vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door chim0 op 12-11-2016 02:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-06 20:55

Vos

AFCA

Die missen wel wat middenvelders nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 02:23:
[...]

Nu Amerika - Mexico met Trump als bondscoach. :+

En 0 - 1 voor Mechikooo na 20 minuten!

Guardado eruit met hemstring blessure. Zal PSV leuk vinden.
Enne, hahaha :+ Die zetten de muur voor hun goal :F
Denk dat Hendrikx daar wel van geniet, die heeft de adrenaline hoog zitten nu 8)

Samenvatting van Denemarken gecheckt, wat is die Eriksen ook een lullo he. Geef Dolberg gewoon die bal man. Wilt 'ie Messi immiteren :+

[ Voor 14% gewijzigd door Mosin op 12-11-2016 13:05 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Nederland moet er dichter op zitten. Feller verdedigen.
Klaassen heeft tot nu toe zijn dag niet geloof ik.

Edit: wat moesten we zonder Robben? :-)
Je ziet dat hij gewoon een paar klassen beter is dan de rest. Goede balaanname , daar gaat het al vaak fout bij de meesten

[ Voor 43% gewijzigd door Harribo op 13-11-2016 18:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Brenet. :(
Volgende keer maar weer Veltman. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat een kneus die brenet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Woehaha misschien moet hij eens bij Veltman in de leer, hoe je er mee weg komt. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:49
Pingel Luxemburg }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Het EK 2020, waar is dat ook alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Luxemburg uit, altijd lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:00
Luxemburg uit, altijd lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:00
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-06 07:31
Luxemburg uit, altijd lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Wie hebben we nog voor linksbuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:25
Ach, men wilde het WK in Rusland toch boycotten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Wat ik al eerder ook opmerkte: Nederland moet veeeeel feller verdedigen.
Brenet greep in eerste instantie veel te slap in en maakte 30 meter verderop die overtreding.

Veel meer over mijn lijk mentaliteit qua verdedigen. Hier loopt elk team doorheen

Edit: idd linksvoor moet ook iemand lopen. Maar ja daar hebben we vnl Depay nu... wordt je ook niet vrolijk van

[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 13-11-2016 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Niet mee eens. Slecht verdedigen kan altijd gebeuren. Je moet tactisch zodanig staan dat je de kans op fouten verkleind.

De opstelling is gewoon weer vreemd. Waarom twee van die beren achterin? Je wilt nu juist voetbal achterin. En voorin twee sterke mannen.

edit
Ik las laatst een stuk in Blendle over de assistent coach van Liverpool. Dat bevestigde weer mijn vermoeden dat we in Nederland tactisch heel zwak zijn geworden. Blind dus ook.

[ Voor 26% gewijzigd door D-e-n op 13-11-2016 18:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Bruma kan toch heel goed voetballen? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

D-e-n schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:50:
Niet mee eens. Slecht verdedigen kan altijd gebeuren. Je moet tactisch zodanig staan dat je de kans op fouten verkleind.

De opstelling is gewoon weer vreemd. Waarom twee van die beren achterin? Je wilt nu juist voetbal achterin. En voorin twee sterke mannen.

edit
Ik las laatst een stuk in Blendle over de assistent coach van Liverpool. Dat bevestigde weer mijn vermoeden dat we in Nederland tactisch heel zwak zijn geworden. Blind dus ook.
Heb je die sollicitatiebrief nu al eens verstuurd?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Gonadan schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:58:
[...]

Heb je die sollicitatiebrief nu al eens verstuurd?
Zou ervaring met Autocad of Revit indruk maken? ;)

Maar even serieus : ik lees op cattenacio wel eens wat diepgaandere artikelen op dit vlak en die snijden echt wel hout op dit punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Ik heb even gemist waarom Robben er af is gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Sjurm schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:06:
Ik heb even gemist waarom Robben er af is gehaald?
Blessure.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Het zal ook eens niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Als het gelijk blijft zou ik er direct mee stoppen als ik Blind was. Er zijn dan 4 maanden om een nieuwe bondscoach te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
Tering...
Volgens mij kan hij gewoon beter stoppen met voetballen. Dit is toch niet te doen zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-06 17:01
Bij Ajax scoort Klaassen nog wel best vaak. Maar in het NL-elftal blijft ie, i.m.o. 100%, kansen missen. Zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
jaapstobbe schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:08:
Als het gelijk blijft zou ik er direct mee stoppen als ik Blind was. Er zijn dan 4 maanden om een nieuwe bondscoach te vinden.
De Boer is vrij, daar heeft de KNVB geen week voor nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
jaapstobbe schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:08:
Van mij mag hij sowieso wieberen. Als je als coach nog niet eens weet hoe je zo 'n Dost moet gebruiken.
toolkist schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:11:
[...]

De Boer is vrij, daar heeft de KNVB geen week voor nodig ;)
Die probeerde het bij Inter ook weer met mooi voetbal. Ik heb liever wat meer opportunisme nu

[ Voor 28% gewijzigd door D-e-n op 13-11-2016 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Mooi, nu even de score iets uitbreiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Damn wat een lekkere voorzet. Goed ingekopt ook door Memphis.

En precies tegelijk ook Max Verstappen die weg slipt, maar miraculeus de controle over zijn auto houdt en de 2de plek verdedigt. Mijn hartslag ging even naar 200 haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Twee schermen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Ik zap hier heen en weer, Ziggo app doet het niet echt. Exact op de juiste momenten gelukkig tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Yep. Ziggo Sport op de TV en npo.nl op de andere monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Fleximex schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:23:
[...]

Yep. Ziggo Sport op de TV en npo.nl op de andere monitor.
Goed idee haha. NPO bestaat ook nog 8)7 :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
Sjurm schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:23:
[...]

Goed idee haha. NPO bestaat ook nog 8)7 :P
Ik precies hetzelfde. Maar de Ziggo server falen.
Om een of andere reden dacht ik ook niet aan npo.nl. Waarschijnlijk omdat het NL-elftal vaak ook op SBS6 is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Leuk ook, Memphis scoort toevallig en mag dan meteen de vrije trappen opeisen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 224360

dutchgio schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:31:
Leuk ook, Memphis scoort toevallig en mag dan meteen de vrije trappen opeisen...
Haha :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapstobbe
goed idee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Lekker cynisch. Want hierom staat hij erachter: 1-3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

U zei? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:25
Hij is natuurlijk bankzitter bij een grotere club dan berghuis.
Dat juichen is dan wel weer erg jammer.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Dat was weer een mazzeltje. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Na het verplichte Oranje kijken ben ik wel heel blij dat naar Ziggo ben gezapped. Eerst Max, en nu de Belgen :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diepvriez
  • Laatst online: 11:34
3-0 voor België na 25 minuten... en al tegen de paal getrapt door Lukaku en een open kans gemist door Hazard.
Wat een verschil tegenover de trage en saaie voetbalavond tegen Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Diepvriez schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:11:
3-0 voor België na 25 minuten... en al tegen de paal getrapt door Lukaku en een open kans gemist door Hazard.
Wat een verschil tegenover de trage en saaie voetbalavond tegen Nederland.
Zouden ze dan toch heel stiekem op 25% hebben gespeeld :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Bossie schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:12:
[...]

Zouden ze dan toch heel stiekem op 25% hebben gespeeld :+
Nee, opstelling en totaal verkeerde en misplaatst hautaine houding lagen aan de basis van die wanvertoning. Schandalig arrogant gewoon, tot ze de laatste tien minuten eindelijk normaal gingen doen met een wat meer uitgegeven opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
De Belgen hebben last van wat ze die arrogante Ollanders altijd hebben verweten :)

Nederland begon overigens ook gewoon slim. Ze gingen gedurende de wedstrijd alleen steeds meer achteruit lopen.

[ Voor 41% gewijzigd door D-e-n op 13-11-2016 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

D-e-n schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:21:
De Belgen hebben last van wat ze die arrogante Ollanders altijd hebben verweten :)
Vandaag niet hoor. Maar ja, je hebt gelijk :)
Nederland begon overigens ook gewoon slim. Ze gingen gedurende de wedstrijd alleen steeds meer achteruit lopen.
Heb die wedstrijd ook gezien met een half oog (er was nog een Nederlander bezig in een andere sporttak) en had als neutrale toeschouwer - dus me niks aantrekkend van de malaise die in de madia komt over Oranje - niet echt het idee dat de Luxemburgers aanspraak konden maken op een punt.
Kansen voor Oranje, enkel de penalty was een doelrijpe Luxemburgse poging.
Hoop alleen dat Robben en die kleine wiens naam ik hier niet durf te spellen er niet te veel aan overhouden.

Edit: kunnen jullie AL-JE-BLIEFT de identiteitskaart van Mulder Senior even inhouden zodat die aan jullie kant van de grens blijft? Die kerel denkt dat mislukte poëzie en wedstrijdanalyse hand in hand moeten gaan.

[ Voor 101% gewijzigd door Coltrui op 13-11-2016 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Coltrui schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:22:
[...]

Vandaag niet hoor. Maar ja, je hebt gelijk :)

[...]

Heb die wedstrijd ook gezien met een half oog (er was nog een Nederlander bezig in een andere sporttak) en had als neutrale toeschouwer - dus me niks aantrekkend van de malaise die in de madia komt over Oranje - niet echt het idee dat de Luxemburgers aanspraak konden maken op een punt.
Kansen voor Oranje, enkel de penalty was een doelrijpe Luxemburgse poging.
Hoop alleen dat Robben en die kleine wiens naam ik hier niet durf te spellen er niet te veel aan overhouden.
Ha Coltrui. Vast blij dat Wilmots coach-af is.

In tegenstelling tot de match tegen Oranje hebben de Belgen er vandaag wél zin in blijkbaar. Het had al 5-0 kunnen zijn. Die tegengoal was wel stom uitgespeeld zeg. Courtois zal een pesthumeur hebben na de match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Ik bedoelde dat Oranje tegen de Belgen goed begon maar in de 2e helft achteruit ging lopen. Dan help je de Belgen ook wel, ook al zijn ze beter

Sneijder :) was niet goed vandaag. Maar tegen zo'n tegenstander kan hij ook weinig aan de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

YellowOnline schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:34:
[...]

Ha Coltrui. Vast blij dat Wilmots coach-af is.
Je mag gerust zijn. Heb daar heelder stukken over neergepend. Wat een idioot idee om zo iemand dit korfje spelers te geven. Maar goed, good riddens, alhoewel Martinez ook zijn handleiding hier en daar eens mag gaan herzien. :)
In tegenstelling tot de match tegen Oranje hebben de Belgen er vandaag wél zin in blijkbaar. Het had al 5-0 kunnen zijn. Die tegengoal was wel stom uitgespeeld zeg. Courtois zal een pesthumeur hebben na de match.
Courtois heeft geen bal gezien. Ook die waarvoor hij zich moest omdraaien trouwens niet :)
Pagina: 1 ... 100 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder