Dat tuig hoort in het uitvak te zitten!!! (Of geldt dat nu niet wanneer het nationale teams betreft?rikoos schreef op donderdag 10 november 2016 @ 15:02:
[...]
Wel leuk om mee te maken dat een thuisvak opspringt als Belgie scoort ;-) Oeps het waren ook alleen Belgen.
En toen een potje matten?rikoos schreef op donderdag 10 november 2016 @ 15:02:
[...]
PS
Wel leuk om mee te maken dat een thuisvak opspringt als Belgie scoort ;-) Oeps het waren ook alleen Belgen.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Gerend voor mijn leven hahahaha Nee hoor echt super gezellig met onze buren alleen raar dat je een minderheid bent in een thuis wedstrijd.
was tegen turkije ook in de EK Kwalificatie.rikoos schreef op donderdag 10 november 2016 @ 15:47:
Gerend voor mijn leven hahahaha Nee hoor echt super gezellig met onze buren alleen raar dat je een minderheid bent in een thuis wedstrijd.

Ik was er gister ook. Erg weinig sfeer, het geluid moest uit het uitvak komen. Ook heel weinig oranje gezien.rikoos schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:04:
Gisteren naar de Arena geweest en buiten het voetbal vielen er 2 dingen op:
1) De bezoekers van de Arena was denk ik 50% Belg, wel heel leuk hoor.
2) Er was weer genoeg bewijs dat dit soort wedstrijden niet in een stadion als de Arena gespeeld moeten maar in Utrecht of Eindhoven. Zo zonde dat het stadion echt maar voor de helft gevuld was. Oefenwedstrijden op een woensdag in Amsterdam is gewoon te ver voor de meeste mensen. KNVB moet dat na gisteren ook inzien hoop ik want het was echt zonde zo weinig mensen,
Laatste oefenwedstrijd waar ik was, was de wedstrijd tegen Spanje in maart 2015. Toen zat het stadion goed vol en was er wel veel meer sfeer. Er liepen toen ook acties waardoor tickets veel goedkoper waren. €15 voor studenten bijvoorbeeld. Ik vind de prijzen over het algemeen namelijk vrij hoog (€23 goedkoopste plekken)
Veltman overtuigde mij gisteren een beetje. Toch viel hij weer keihard door de mand bij de 1-1. Wat heb ik me geergerd aan die kerel
Waardeloze voetballer zou ik bijna willen zeggen.
Over het algemeen vond ik het toch wel behoorlijk goed van Nederland. Ik had het gevoel dat ze toch iets van vertrouwen hadden en dat die linksback (kom even niet op de naam) net naast stampt is zonde..
En de sfeer is bij wedstrijden van Duitsland ook vrij vaak waardeloos. Kijk maar eens bij de comments op Facebook.. Daar worden voetbal volkeren door de stront gehaald
Over het algemeen vond ik het toch wel behoorlijk goed van Nederland. Ik had het gevoel dat ze toch iets van vertrouwen hadden en dat die linksback (kom even niet op de naam) net naast stampt is zonde..
En de sfeer is bij wedstrijden van Duitsland ook vrij vaak waardeloos. Kijk maar eens bij de comments op Facebook.. Daar worden voetbal volkeren door de stront gehaald
Alsof rijden naar Eindhoven of Rotterdam dan zo makkelijk gaat... ook rond die steden staat het dagelijks vast in de spitsrikoos schreef op donderdag 10 november 2016 @ 15:02:
[...]
Amsterdam is gewoon heel slecht te bereiken op een doordeweekse dag en als de tegenstander dan idd minder is dan krijg je zoals gisteren een half leeg stadion.
Daarbij komt kijken dat de parkeergelegenheid rondom het stadion in Eindhoven niet bijzonder goed is..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Waar is de parkeergelegenheid wel goed?Gynnad schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 07:10:
Daarbij komt kijken dat de parkeergelegenheid rondom het stadion in Eindhoven niet bijzonder goed is..
Gewoon afwisselen. De ene keer Amsterdam, dan Rotterdam, dan Eindhoven, dan Enschede etc. Zo kunnen de supporters uit die regio die keer wat makkelijker naar de wedstrijd gaan.toolkist schreef op donderdag 10 november 2016 @ 23:55:
[...]
Alsof rijden naar Eindhoven of Rotterdam dan zo makkelijk gaat... ook rond die steden staat het dagelijks vast in de spits
Heeft iemand van jullie vannacht naar Brazilië - Argentinië gekeken? Wat was Brazilië toch even een partijtje goed zeg
Argentinië leek op een stel kleuters, allemaal 1 voor 1 hadden ze niks in te brengen terwijl Neymar toch effe heel goed speelde
Het hele team speelde klasse overigens
[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 11-11-2016 08:46 ]
Bij de Arena is het vele malen beter, ik woon zelf naast het Philips stadion en daar staat het compleet vast tijdens een wedstrijd. Met het openbaar vervoer is het natuurlijk wel goed te doen.JST94 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 08:15:
[...]
Waar is de parkeergelegenheid wel goed?Je moet gewoon weten waar je moet parkeren om snel weg te komen. Anders sta je bij ieder stadion gewoon vast.
[...]
Maar m.b.t. oefen interlands ben ik het wel eens dat ze gewoon moeten rouleren, wanneer een stadion 30.000 plaatsen heeft moeten ze allemaal aan de beurt kunnen komen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hangt er puur vanaf waar je parkeert. Ben wel eens bij het Philips stadion geweest en had geen problemen met wegkomen. Maar dan moet je maar net weten waar je moet parkerenGynnad schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 08:47:
[...]
Bij de Arena is het vele malen beter, ik woon zelf naast het Philips stadion en daar staat het compleet vast tijdens een wedstrijd. Met het openbaar vervoer is het natuurlijk wel goed te doen.
Alleen de eerste helft, daarna ben ik in slaap gevallen. Maar was idd een spectaculaire wedstrijd en die goal van Couthino zat er lekker in. Messi liet zich wel weer van z'n slechtste kant zien met kaarten vragen (bij Barca geleerdMosin schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 08:46:
Heeft iemand van jullie vannacht naar Brazilië - Argentinië gekeken? Wat was Brazilië toch even een partijtje goed zegArgentinië leek op een stel kleuters, allemaal 1 voor 1 hadden ze niks in te brengen terwijl Neymar toch effe heel goed speelde
Het hele team speelde klasse overigens
Ik heb wel een goed gevoel dat we 9 punten pakken tegen Luxemburg en Bulgarije
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Hackus schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:07:
Ik heb wel een goed gevoel dat we 9 punten pakken tegen Luxemburg en Bulgarije
Float like a butterfly, sting like a bee.
De komende 3 wedstrijden tot Frankrijk
[ Voor 4% gewijzigd door Hackus op 11-11-2016 12:20 . Reden: Frankrijk ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Die goal heb ik gemist, maar ik heb net even gekeken en die zit er inderdaad in. Sjonge jongechim0 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:23:
[...]
Alleen de eerste helft, daarna ben ik in slaap gevallen. Maar was idd een spectaculaire wedstrijd en die goal van Couthino zat er lekker in. Messi liet zich wel weer van z'n slechtste kant zien met kaarten vragen (bij Barca geleerd).

Tja, Messi, die jongen verminkt zichzelf. Het beeld wat ik van hem had is nu toch verdwenen. Arrogantie komt er bij hem ook langzamerhand uit

Wie staat er naast Coutinho ?
Thanks, Dacht ik al.
Nu Amerika - Mexico met Trump als bondscoach.Mosin schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:24:
[...]
Die goal heb ik gemist, maar ik heb net even gekeken en die zit er inderdaad in. Sjonge jonge![]()
[afbeelding]
Tja, Messi, die jongen verminkt zichzelf. Het beeld wat ik van hem had is nu toch verdwenen. Arrogantie komt er bij hem ook langzamerhand uit
En 0 - 1 voor Mechikooo na 20 minuten!
Guardado eruit met hemstring blessure. Zal PSV leuk vinden.
[ Voor 9% gewijzigd door chim0 op 12-11-2016 02:54 ]
Enne, hahahachim0 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 02:23:
[...]
Nu Amerika - Mexico met Trump als bondscoach.
En 0 - 1 voor Mechikooo na 20 minuten!
Guardado eruit met hemstring blessure. Zal PSV leuk vinden.

Denk dat Hendrikx daar wel van geniet, die heeft de adrenaline hoog zitten nu
Samenvatting van Denemarken gecheckt, wat is die Eriksen ook een lullo he. Geef Dolberg gewoon die bal man. Wilt 'ie Messi immiteren
[ Voor 14% gewijzigd door Mosin op 12-11-2016 13:05 ]
Nederland moet er dichter op zitten. Feller verdedigen.
Klaassen heeft tot nu toe zijn dag niet geloof ik.
Edit: wat moesten we zonder Robben? :-)
Je ziet dat hij gewoon een paar klassen beter is dan de rest. Goede balaanname , daar gaat het al vaak fout bij de meesten
Klaassen heeft tot nu toe zijn dag niet geloof ik.
Edit: wat moesten we zonder Robben? :-)
Je ziet dat hij gewoon een paar klassen beter is dan de rest. Goede balaanname , daar gaat het al vaak fout bij de meesten
[ Voor 43% gewijzigd door Harribo op 13-11-2016 18:38 ]
Brenet. 
Volgende keer maar weer Veltman.
Volgende keer maar weer Veltman.
Woehaha misschien moet hij eens bij Veltman in de leer, hoe je er mee weg komt.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ach, men wilde het WK in Rusland toch boycotten?
Wat ik al eerder ook opmerkte: Nederland moet veeeeel feller verdedigen.
Brenet greep in eerste instantie veel te slap in en maakte 30 meter verderop die overtreding.
Veel meer over mijn lijk mentaliteit qua verdedigen. Hier loopt elk team doorheen
Edit: idd linksvoor moet ook iemand lopen. Maar ja daar hebben we vnl Depay nu... wordt je ook niet vrolijk van
Brenet greep in eerste instantie veel te slap in en maakte 30 meter verderop die overtreding.
Veel meer over mijn lijk mentaliteit qua verdedigen. Hier loopt elk team doorheen
Edit: idd linksvoor moet ook iemand lopen. Maar ja daar hebben we vnl Depay nu... wordt je ook niet vrolijk van
[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 13-11-2016 18:49 ]
Niet mee eens. Slecht verdedigen kan altijd gebeuren. Je moet tactisch zodanig staan dat je de kans op fouten verkleind.
De opstelling is gewoon weer vreemd. Waarom twee van die beren achterin? Je wilt nu juist voetbal achterin. En voorin twee sterke mannen.
edit
Ik las laatst een stuk in Blendle over de assistent coach van Liverpool. Dat bevestigde weer mijn vermoeden dat we in Nederland tactisch heel zwak zijn geworden. Blind dus ook.
De opstelling is gewoon weer vreemd. Waarom twee van die beren achterin? Je wilt nu juist voetbal achterin. En voorin twee sterke mannen.
edit
Ik las laatst een stuk in Blendle over de assistent coach van Liverpool. Dat bevestigde weer mijn vermoeden dat we in Nederland tactisch heel zwak zijn geworden. Blind dus ook.
[ Voor 26% gewijzigd door D-e-n op 13-11-2016 18:52 ]
Heb je die sollicitatiebrief nu al eens verstuurd?D-e-n schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:50:
Niet mee eens. Slecht verdedigen kan altijd gebeuren. Je moet tactisch zodanig staan dat je de kans op fouten verkleind.
edit
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zou ervaring met Autocad of Revit indruk maken?Gonadan schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:58:
[...]
Heb je die sollicitatiebrief nu al eens verstuurd?
Maar even serieus : ik lees op cattenacio wel eens wat diepgaandere artikelen op dit vlak en die snijden echt wel hout op dit punt.
Blessure.....Sjurm schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:06:
Ik heb even gemist waarom Robben er af is gehaald?
Als het gelijk blijft zou ik er direct mee stoppen als ik Blind was. Er zijn dan 4 maanden om een nieuwe bondscoach te vinden.
Bij Ajax scoort Klaassen nog wel best vaak. Maar in het NL-elftal blijft ie, i.m.o. 100%, kansen missen. Zonde.
De Boer is vrij, daar heeft de KNVB geen week voor nodigjaapstobbe schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:08:
Als het gelijk blijft zou ik er direct mee stoppen als ik Blind was. Er zijn dan 4 maanden om een nieuwe bondscoach te vinden.
Van mij mag hij sowieso wieberen. Als je als coach nog niet eens weet hoe je zo 'n Dost moet gebruiken.jaapstobbe schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:08:
Die probeerde het bij Inter ook weer met mooi voetbal. Ik heb liever wat meer opportunisme nutoolkist schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:11:
[...]
De Boer is vrij, daar heeft de KNVB geen week voor nodig
[ Voor 28% gewijzigd door D-e-n op 13-11-2016 19:14 ]
Damn wat een lekkere voorzet. Goed ingekopt ook door Memphis.
En precies tegelijk ook Max Verstappen die weg slipt, maar miraculeus de controle over zijn auto houdt en de 2de plek verdedigt. Mijn hartslag ging even naar 200 haha.
En precies tegelijk ook Max Verstappen die weg slipt, maar miraculeus de controle over zijn auto houdt en de 2de plek verdedigt. Mijn hartslag ging even naar 200 haha.
Ik zap hier heen en weer, Ziggo app doet het niet echt. Exact op de juiste momenten gelukkig tot nu toe
Yep. Ziggo Sport op de TV en npo.nl op de andere monitor.
Goed idee haha. NPO bestaat ook nogFleximex schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:23:
[...]
Yep. Ziggo Sport op de TV en npo.nl op de andere monitor.

Ik precies hetzelfde. Maar de Ziggo server falen.
Om een of andere reden dacht ik ook niet aan npo.nl. Waarschijnlijk omdat het NL-elftal vaak ook op SBS6 is.
Leuk ook, Memphis scoort toevallig en mag dan meteen de vrije trappen opeisen...
Verwijderd
Hahadutchgio schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:31:
Leuk ook, Memphis scoort toevallig en mag dan meteen de vrije trappen opeisen...

goed idee toch?dutchgio schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:31:
Lekker cynisch. Want hierom staat hij erachter: 1-3.dutchgio schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:31:
U zei?dutchgio schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:31:
Hij is natuurlijk bankzitter bij een grotere club dan berghuis.
Dat juichen is dan wel weer erg jammer.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Na het verplichte Oranje kijken ben ik wel heel blij dat naar Ziggo ben gezapped. Eerst Max, en nu de Belgen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
3-0 voor België na 25 minuten... en al tegen de paal getrapt door Lukaku en een open kans gemist door Hazard.
Wat een verschil tegenover de trage en saaie voetbalavond tegen Nederland.
Zouden ze dan toch heel stiekem op 25% hebben gespeeldDiepvriez schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:11:
3-0 voor België na 25 minuten... en al tegen de paal getrapt door Lukaku en een open kans gemist door Hazard.
Nee, opstelling en totaal verkeerde en misplaatst hautaine houding lagen aan de basis van die wanvertoning. Schandalig arrogant gewoon, tot ze de laatste tien minuten eindelijk normaal gingen doen met een wat meer uitgegeven opstelling.Bossie schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:12:
[...]
Zouden ze dan toch heel stiekem op 25% hebben gespeeld
De Belgen hebben last van wat ze die arrogante Ollanders altijd hebben verweten 
Nederland begon overigens ook gewoon slim. Ze gingen gedurende de wedstrijd alleen steeds meer achteruit lopen.
Nederland begon overigens ook gewoon slim. Ze gingen gedurende de wedstrijd alleen steeds meer achteruit lopen.
[ Voor 41% gewijzigd door D-e-n op 13-11-2016 21:22 ]
Vandaag niet hoor. Maar ja, je hebt gelijkD-e-n schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:21:
De Belgen hebben last van wat ze die arrogante Ollanders altijd hebben verweten
Heb die wedstrijd ook gezien met een half oog (er was nog een Nederlander bezig in een andere sporttak) en had als neutrale toeschouwer - dus me niks aantrekkend van de malaise die in de madia komt over Oranje - niet echt het idee dat de Luxemburgers aanspraak konden maken op een punt.Nederland begon overigens ook gewoon slim. Ze gingen gedurende de wedstrijd alleen steeds meer achteruit lopen.
Kansen voor Oranje, enkel de penalty was een doelrijpe Luxemburgse poging.
Hoop alleen dat Robben en die kleine wiens naam ik hier niet durf te spellen er niet te veel aan overhouden.
Edit: kunnen jullie AL-JE-BLIEFT de identiteitskaart van Mulder Senior even inhouden zodat die aan jullie kant van de grens blijft? Die kerel denkt dat mislukte poëzie en wedstrijdanalyse hand in hand moeten gaan.
[ Voor 101% gewijzigd door Coltrui op 13-11-2016 21:35 ]
Ha Coltrui. Vast blij dat Wilmots coach-af is.Coltrui schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:22:
[...]
Vandaag niet hoor. Maar ja, je hebt gelijk
[...]
Heb die wedstrijd ook gezien met een half oog (er was nog een Nederlander bezig in een andere sporttak) en had als neutrale toeschouwer - dus me niks aantrekkend van de malaise die in de madia komt over Oranje - niet echt het idee dat de Luxemburgers aanspraak konden maken op een punt.
Kansen voor Oranje, enkel de penalty was een doelrijpe Luxemburgse poging.
Hoop alleen dat Robben en die kleine wiens naam ik hier niet durf te spellen er niet te veel aan overhouden.
In tegenstelling tot de match tegen Oranje hebben de Belgen er vandaag wél zin in blijkbaar. Het had al 5-0 kunnen zijn. Die tegengoal was wel stom uitgespeeld zeg. Courtois zal een pesthumeur hebben na de match.
Ik bedoelde dat Oranje tegen de Belgen goed begon maar in de 2e helft achteruit ging lopen. Dan help je de Belgen ook wel, ook al zijn ze beter
Sneijder
was niet goed vandaag. Maar tegen zo'n tegenstander kan hij ook weinig aan de zijkant.
Sneijder
Je mag gerust zijn. Heb daar heelder stukken over neergepend. Wat een idioot idee om zo iemand dit korfje spelers te geven. Maar goed, good riddens, alhoewel Martinez ook zijn handleiding hier en daar eens mag gaan herzien.YellowOnline schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:34:
[...]
Ha Coltrui. Vast blij dat Wilmots coach-af is.
Courtois heeft geen bal gezien. Ook die waarvoor hij zich moest omdraaien trouwens nietIn tegenstelling tot de match tegen Oranje hebben de Belgen er vandaag wél zin in blijkbaar. Het had al 5-0 kunnen zijn. Die tegengoal was wel stom uitgespeeld zeg. Courtois zal een pesthumeur hebben na de match.
Wat een genot om Belgie - estland te kijken. Hakjes, 1tijdsvoetbal, nummertjes in standaardsituaties,.... geweldig.
Ene wat me stoort zijn die hoekschoppen vanDeBruyne die vaak slecht getrapt zijn ( veel te laag ). En Jan Mulder, please smijt die gast van Tv. Imke en Franky zijn meer dan goed genoeg.
Ene wat me stoort zijn die hoekschoppen vanDeBruyne die vaak slecht getrapt zijn ( veel te laag ). En Jan Mulder, please smijt die gast van Tv. Imke en Franky zijn meer dan goed genoeg.
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Op RTBF kijken met Vincent Langendries en Philippe Albertazz_kikr schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:41:
Wat een genot om Belgie - estland te kijken. Hakjes, 1tijdsvoetbal, nummertjes in standaardsituaties,.... geweldig.
Wat houdt tegenwoordig de status (ex)international nog in ?
Jantje, Pietje en Klaasje, iedereen wordt opgeroepen
Jantje, Pietje en Klaasje, iedereen wordt opgeroepen
Tweede paal Philippe Albert? Dat je die hier durft vernoemenYellowOnline schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:49:
[...]
Op RTBF kijken met Vincent Langendries en Philippe Albert
Edit: gaat lekker. 6-1. Waarom spelen ze niet altijd zo?
[ Voor 10% gewijzigd door Coltrui op 13-11-2016 22:14 ]
8-1. Blijven gaan jongens
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
12/12 en een doelpuntensaldo van +20, niet slecht.
Griekenland in extremis 1-1, waardoor we 2 punten voorsprong hebben op Griekenland.
Bij winst tegen Griekenland in maart is de kwalificatie zo goed als binnen...
Griekenland in extremis 1-1, waardoor we 2 punten voorsprong hebben op Griekenland.
Bij winst tegen Griekenland in maart is de kwalificatie zo goed als binnen...
Dat is 'em, dat is 'em!Coltrui schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:10:
[...]
Tweede paal Philippe Albert? Dat je die hier durft vernoemen
Edit: gaat lekker. 6-1. Waarom spelen ze niet altijd zo?
Ja, dié Philippe Albert
Ja, 8-1, en dat is niet eens overdreven - het had erger kunnen zijn voor Estland. Het enige negatieve vandaag was dat ze zo niet tegen Nederland gespeeld hebben. Estland is geen topteam natuurlijk, maar wat een mooi voetbal was dit. Wat ik in de Engelse kranten las lijkt wel te kloppen: Martinez brengt mooi aanvallend voetbal, maar ten koste van de verdediging. Hopelijk hebben wij het team waarbij die tactiek rendeert.
Overigens straf dat Timmy Simons ineens weer op het veld staat met zijn 39 jaar. Eindelijk een speler die ouder is dan mij
En Courtois, die zal toch balen over zijn clean sheet.
Oh jeetje. Bij Studio voetbal hebben ze het weer over Huntelaar. Die heeft al drie jaar geen knikker meer geraakt.
Wat de match van de Belgen betreft, voor de geïnteresseerden.
Nu mijn subjectieve adrenalinerush weer koest in zijn mand is gaan liggen, is de man in het geel nogal met de vinger te wijzen bij 80% van de tegendoelpunten.
Nu mijn subjectieve adrenalinerush weer koest in zijn mand is gaan liggen, is de man in het geel nogal met de vinger te wijzen bij 80% van de tegendoelpunten.
Studio voetbal is slaapverwekkend, Rondo is dan beter te pruimen.D-e-n schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:56:
Oh jeetje. Bij Studio voetbal hebben ze het weer over Huntelaar. Die heeft al drie jaar geen knikker meer geraakt.
Mag ik eens iets vragen, nu Rondo en SV vallen? Wat vindt de gemiddelde voetballiefhebber hier van Voetbal Inside?
Ik amuseer me er als een oa de NL competitievolgende Belg heerlijk mee, in de wetenschap dat het - zoals Derksen (?), Gijp & Co dat zelf beamen - kroegpraat is, maar blijkbaar zijn ze in de respectabele voebalkringen niet zo geliefd? Zo zag ik ook de Tafel van Kees met al de liflafjes die daar aangeboden worden om op te vreten en dat zegt me dan weer minder door die omkadering. (Ook de analyses slaan nergens op.) Ik heb liever een Hans KJ bij VI dan aan Kees's tafel en dat als buitenstaander.
Kan iemand me uitleggen waarom - bezijdens het feit dat ik een domme Belg ben die af en toe het woord 'bezijdens' gebruikt
- er over VI zo minachtend wordt gedaan?
Ik amuseer me er als een oa de NL competitievolgende Belg heerlijk mee, in de wetenschap dat het - zoals Derksen (?), Gijp & Co dat zelf beamen - kroegpraat is, maar blijkbaar zijn ze in de respectabele voebalkringen niet zo geliefd? Zo zag ik ook de Tafel van Kees met al de liflafjes die daar aangeboden worden om op te vreten en dat zegt me dan weer minder door die omkadering. (Ook de analyses slaan nergens op.) Ik heb liever een Hans KJ bij VI dan aan Kees's tafel en dat als buitenstaander.
Kan iemand me uitleggen waarom - bezijdens het feit dat ik een domme Belg ben die af en toe het woord 'bezijdens' gebruikt
Oh ik kijk ook graag VI hoor. Af en toe worden er goede dingen gezegd. Maar het is een tijdje te ordinair voor woorden geweest. Ging alleen maar over tieten en hoeren, en weinig over voetbal. Ze hadden ook een seizoen geen tv beelden vanwege fox, dat hielp ook niet.
Maar goed. Alles beter dan studio voetbal. Wat een kutprogramma met kutgasten is dat zeg
Maar goed. Alles beter dan studio voetbal. Wat een kutprogramma met kutgasten is dat zeg
Niets mis met VI, prima analyses en niveau is vergelijkbaar met de voetbalkantine en dus prima met een biertje.Coltrui schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:35:
Mag ik eens iets vragen, nu Rondo en SV vallen? Wat vindt de gemiddelde voetballiefhebber hier van Voetbal Inside?
Kan iemand me uitleggen waarom - bezijdens het feit dat ik een domme Belg ben en af en toe het woord 'bezijdens' gebruik- er over VI zo minachtend wordt gedaan?
Ik vind het in ieder geval veel leuker dan de programma's waarin voetbal als een soort wetenschap word benaderd door allemaal zelfbenoemde experts die zichzelf allemaal veel te serieus nemen. Studio Voetbal is daar een goed voorbeeld van, Rondo is tot nu toe leuk.
Rondo ken ik niet. Voetbal Inside is vermakelijk maar ze overdrijven wel vaak. Wat de ene week goed is is de andere week weer slecht en vd Gijp heeft best goede opmerkingen maar overdrijft klasse verschillen ook wel vaak.
VI kijk ik af en toe. Vd Gijp heeft vaak vrij goede analyses overdrijft hij soms inderdaad een beetje. Alleen Derksen valt steeds in herhaling en heeft duidelijk zijn favoriete (Haps) en zijn minst favoriete spelers. De rest zijn 'bruikbare spelertjes'.
Studio voetbal keek ik eerst wel, met Jack van Gelder vond ik het nog wel aardig. Maar het is nu echt veel te serieus en droog.
Studio voetbal keek ik eerst wel, met Jack van Gelder vond ik het nog wel aardig. Maar het is nu echt veel te serieus en droog.
Bij VI praten ze vaak liever over de vrouw van Derksen dan over voetbal. Tevens hebben ze geen tot weinig beelden, dus je moet het echt doen voor de kroegpraat.
Daardoor sla ik vaak over, prima als het programma wat luchtiger is dan bijvoorbeeld SV, maar ze gaan wel erg ver vaak bij VI.
Vind het grote voordeel van SV dat je iig zeker weet dat het complete programma over voetbal gaat.
Rondo is overigens ook wel aardig.
Daardoor sla ik vaak over, prima als het programma wat luchtiger is dan bijvoorbeeld SV, maar ze gaan wel erg ver vaak bij VI.
Vind het grote voordeel van SV dat je iig zeker weet dat het complete programma over voetbal gaat.
Rondo is overigens ook wel aardig.
ExpertsBossie schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:46:
[...]
Niets mis met VI, prima analyses en niveau is vergelijkbaar met de voetbalkantine en dus prima met een biertje.
Ik vind het in ieder geval veel leuker dan de programma's waarin voetbal als een soort wetenschap word benaderd door allemaal zelfbenoemde experts die zichzelf allemaal veel te serieus nemen. Studio Voetbal is daar een goed voorbeeld van, Rondo is tot nu toe leuk.

Ik vind het vaak overdreven mannetjes die zelf vinden dat ze beter dan Ronaldo en Messi zijn en het tactische inzicht van Guardiola x 80 hebben. Wat hebben die mannen bij VI gepresteerd? Volgens mij hebben ze op die ene (die nu bij Ziggo zit) geen bal goed geraakt. Zit meer op mensen zoals Gullit te wachten, als coach volgens mij niks gepresteerd, maar wat hij als speler deed hoef ik niemand uit te leggen.
Hij zegt toch ook niet dat ze bij VI experts zijn...
Ik vind VI gewoon gezellig om naar te kijken. Ondanks dat het kwalitatief in mijn ogen minder is dan Sv.
Het enige wat mij stoort is dat het teveel over de leiding en de knvb in het voetbal gaat ipv over voetbal oid.
En dan krijg je soms een half uur lang de Derksen monoloog. Mij interesseren managers niet zo.
Gelukkig kijk ik het vaak vanaf mijn dvd recorder, gewoon doorspoelen
Het enige wat mij stoort is dat het teveel over de leiding en de knvb in het voetbal gaat ipv over voetbal oid.
En dan krijg je soms een half uur lang de Derksen monoloog. Mij interesseren managers niet zo.
Gelukkig kijk ik het vaak vanaf mijn dvd recorder, gewoon doorspoelen
VI was op gegeven moment best hoogstaand met een gevatte lach erbij. Langzaam aan is het een karikatuur van zichzelf geworden en is het bijna enkel nog maar poep en pies grappen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik denk er precies hetzelfde over, niet alleen het programma maar ook Gijp en Derksen zijn een karikatuur van zichzelf geworden. In het verleden ging ik er nog voor zitten, nu staat het op de achtergrond aan en ben ik na een dag minimaal 80% van de uitzending weer vergeten.L1nt schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:40:
VI was op gegeven moment best hoogstaand met een gevatte lach erbij. Langzaam aan is het een karikatuur van zichzelf geworden en is het bijna enkel nog maar poep en pies grappen.
Uitzendingen met Jan Boskamp vind ik vaak wel wat leuker, maar je merkt dat mensen rond Jan Boskamp dan ook een rol gaan spelen. Zoals laatst in de rust van Nederland - België dat Jan Joost van Gangelen zo'n semi-grappige opmerking maakt dat Boskamp in de microfoon moet praten, waarbij hij dan verwacht dat Boskamp uit zijn slof schiet / gaat slaan...
Ze richten zichzelf ten gronde. Het gaat alleen nog om boekverkopen en vullen en voeden.L1nt schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:40:
Geef mij maar de verslaglegging van MOTD. Samenvattingen en daarna analyse van bepaalde momenten/ spelers van de wedstrijd.
Ik krijg sowieso de kriebels van JJ van Gangelen Pa en zoon mulder, Ronald de Boer, Jhonny Heitinga, Jack van Gelder, Rene van de Gijp, Kenneth Perez, Van Hooijdonk en vele anderen.
Ik krijg sowieso de kriebels van JJ van Gangelen Pa en zoon mulder, Ronald de Boer, Jhonny Heitinga, Jack van Gelder, Rene van de Gijp, Kenneth Perez, Van Hooijdonk en vele anderen.
FCG
Vi is tenminste niet club gebonden zoals studio voetbal. Heerlijk lekker luchtige analyses waar ze zich zelf alles behalve serieus nemen zoals mensen als adriaanse, heitinga of zo'n Daniel de ridder
Dan wordt het entertainment, en dat vind ik daar ver te zoeken. Genee en Derksen komen me de neusgaten uit. Lijkt me als 1e tijd voor een andere presentatorrikoos schreef op maandag 14 november 2016 @ 12:31:
Vi is tenminste niet club gebonden zoals studio voetbal. Heerlijk lekker luchtige analyses waar ze zich zelf alles behalve serieus nemen zoals mensen als adriaanse, heitinga of zo'n Daniel de ridder
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Valt niemand over die bullshit acts van Hans Kraay bij VI? Wat een gespeelde bagger is dat zeg. Als hij te gast is, kijk ik niet eens.
Mijn boefje is liev!
Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2naitsoezn schreef op maandag 14 november 2016 @ 13:12:
[modbreak]Allen, we zitten over de 10k posts in dit deel. Wie maakt er een nieuwe?[/]
^^ Daar verder dus. Als iemand een uitgebreide openings-post wil maken, neem dan contact op met de topic-starter of één van de mods.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Dit topic is gesloten.
Let op:
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder