Want de trainer hoort niet te bepalen welke spelers op het veld staan? Dat iemand in Oranje heeft gespeeld/speelt houdt natuurlijk niet in dat hij bij zijn club recht heeft op een basisplaats.Joostje123 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:19:
Even bij Ajax mag huishouden en 3 oranje basisspelers op de bank kan zetten.
Je moet als coach dus rekening houden daarmee en dan maar gaan spelen met spelers die niet functioneren in je systeem?Joostje123 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:19:
Bosz denkt alles beter te weten.
Ik snap niet dat zo trainertje die van Heracles afkomt.
Echt dat Ajax dat accepteert. Je gaat nu never nooit 22 miljoen krijgen voor iemand die op de bank zit.
Hij is niet goed geneog voor Ajax maar wel voor AC Milan?
Daarnaast zijn die drie echt geen basisspelers bij Oranje, hebben net gezamelijk misschien 10 wedstrijden gespeeld.
[ Voor 9% gewijzigd door JanW op 02-11-2016 08:54 ]
Gisteren aanwezig geweest bij de Youth League wedstrijd van PSV o19 - Bayern o19. PSV duidelijk de betere partij. Beste speler op het veld was natuurlijk 't broertje van Götze, Felix. Tweede goal was een beauty van PSV, op de 16 vol op de volley in de kruising geramd wat ik vanaf de andere kant kon zien. Iedereen werd even stil aan onze kant (stond bij de Bayern fans uiteraard
).
Gauw nog even een foto geprikt met Götze, maar helaas wou 'ie zijn shirtje niet afgeven. Wel een vriendelijke kerel overigens
Gauw nog even een foto geprikt met Götze, maar helaas wou 'ie zijn shirtje niet afgeven. Wel een vriendelijke kerel overigens
Op basis van eerdere uitspraken van zowel Bazoer zelf als zijn broer kreeg ik het idee dat het vrij nuchtere jongens zijn die weloverwogen keuzes maken voor de loopbaan van Bazoer. Daar past een move naar Milan op dit moment niet in wat mij betreft. Ik kan me niet voorstellen dat het er daadwerkelijk van komt.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Lijkt me ook niet, dat je misschien weg wil omdat je niet aan spelen toe komt wel, maar dan ga je niet naar Milan.
Zoek het dan in Engeland of Spanje.
Zoek het dan in Engeland of Spanje.
Bah bah wat een arrogant toontje van je. Als ze niet presteren, dan zet je ze op de bank als andere spelers het beter doen. Dat hij zich nog niet heeft weten terug te knokken zegt ook wel iets, blijkbaar zit ie in een behoorlijke dip.Joostje123 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:19:
Bosz denkt alles beter te weten.
Ik snap niet dat zo trainertje die van Heracles afkomt.
Echt dat Ajax dat accepteert. Je gaat nu never nooit 22 miljoen krijgen voor iemand die op de bank zit.
Hij is niet goed geneog voor Ajax maar wel voor AC Milan?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Hoewel ik Riedewald, Tete en Bazoer ook liever wel dan niet zie spelen is Bosz de keuzeheer en is het aan hen om zijn ongelijk te bewijzen. Dijks pakte het wel goed op, ik las afgelopen week nog ergens dat hij Bosz dankbaar is dat hij nu concurrentie heeft omdat hem dat scherper maakt. Volgens mij is dat de juiste mindset als je er naast komt te staan.
Een geweldige sfeer in het stadion bij PSV - Bayern, ook richting Robben
PSV begon aardig, had mazzel met de bal op de lat en paal en heel veel mazzel met de buitenspelgoal, al mocht het ook wel een keer meezitten met de arbitrage in de CL. Bayern is alleen echte wereldtop, daartegen is voor een Nederlandse ploeg geen eer te behalen. Heel misschien als iedereen in topvorm is, maar daar is bij PSV geen sprake van. Al liet het team wel zien dat de vorm terug begint te keren.
Een terechte overwinning van Bayern, maar PSV heeft geknokt voor wat het waard is.
Nu zorgen dat er niet verloren wordt van Rostov, zodat men Europees overwintert.
En heel fijn dat Atletico in de laatste minuut nog de winnende maakte
Dus loyaliteit staat niet bovenaan bij Bazoer, wat eerder geen probleem was omdat hij veel speeltijd kreeg. Dat is nu echter veranderd en dan kun je wachten op dit soort berichten.
PSV begon aardig, had mazzel met de bal op de lat en paal en heel veel mazzel met de buitenspelgoal, al mocht het ook wel een keer meezitten met de arbitrage in de CL. Bayern is alleen echte wereldtop, daartegen is voor een Nederlandse ploeg geen eer te behalen. Heel misschien als iedereen in topvorm is, maar daar is bij PSV geen sprake van. Al liet het team wel zien dat de vorm terug begint te keren.
Een terechte overwinning van Bayern, maar PSV heeft geknokt voor wat het waard is.
Nu zorgen dat er niet verloren wordt van Rostov, zodat men Europees overwintert.
Dan is je idee volledig verkeerd...Bazoer vertrok naar Ajax voor het geld (PSV wilde niet verder gaan dan 2 ton, bij Ajax begon hij echter al met 4 ton), daarbij kreeg zijn (toen werkloze) broer ook een baan bij Forza Sports Groep.snamgaah schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:57:
Op basis van eerdere uitspraken van zowel Bazoer zelf als zijn broer kreeg ik het idee dat het vrij nuchtere jongens zijn die weloverwogen keuzes maken voor de loopbaan van Bazoer.
Dus loyaliteit staat niet bovenaan bij Bazoer, wat eerder geen probleem was omdat hij veel speeltijd kreeg. Dat is nu echter veranderd en dan kun je wachten op dit soort berichten.
Tja, is maar net hoe je het bekijkt. Ik vind persoonlijk Velt man op Rb eigenlijkn iets, zelfde geld voor dijks. En over viergever zal ik helemaal niet beginnenD-e-n schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:46:
Nu heeft Tete het prima gedaan in Oranje maar misschien heeft Bosz gewoon een punt?
Tete-Veltman-Sanchez-Dijks
Zo zou ik het doen. En die gudelj lekker banken en daar bazoer neerpleuren.
Dat zegt die jongen nu ja, maar geef het een paar weken en de sinkgravens en traore's voldoen niet op die plekken en dan is het niet raar dat die gasten op de bank dan wel er anders tegen aankijken. En terecht. Fucking sinkgraven op LB. Zo los je dat middenveld overschot niet op.snamgaah schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:15:
Hoewel ik Riedewald, Tete en Bazoer ook liever wel dan niet zie spelen is Bosz de keuzeheer en is het aan hen om zijn ongelijk te bewijzen. Dijks pakte het wel goed op, ik las afgelopen week nog ergens dat hij Bosz dankbaar is dat hij nu concurrentie heeft omdat hem dat scherper maakt. Volgens mij is dat de juiste mindset als je er naast komt te staan.
Tete is puur een verdediger, en daar doet Bosz lastig over. Maar met een creatief middenveld en renderende buitenspelers zou Tete helemaal niet mee op hoeven komen. Beetje lullig gegaan voor die jongen, El Ghazi en Younes presteren niet, dus is Tete de sjaak. Verdedigend is het namelijk echt een topper.
Bazoer speelt gewoon al tijden onder zijn kunnen, het zogenaamde "kop op de VI" syndroom, vertel een jochie te vaak dat ie zo goed is en hij gaat het zelf geloven, dan kan het ook wel op 80% en zakken ze weg. Al veels te vaak gezien bij Ajax.
Bazoer speelt gewoon al tijden onder zijn kunnen, het zogenaamde "kop op de VI" syndroom, vertel een jochie te vaak dat ie zo goed is en hij gaat het zelf geloven, dan kan het ook wel op 80% en zakken ze weg. Al veels te vaak gezien bij Ajax.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Ja het respect van PSV uit was wel leuk. Zij weten natuurlijk ook dat ze met Robben nog meer mogelijkheden krijgen. Alhoewel je nooit afhankelijk van Robben moet worden of ja, van geen 1 speler. Als hij zijn kop laat hangen trekt het team zich daaraan op.Baseman77 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:52:
Een geweldige sfeer in het stadion bij PSV - Bayern, ook richting Robben![]()
Ik heb de wedstrijd mee gekregen, maar niet volledig. Bal viel een paar keer op de lat inderdaad en die buitenspel goal was echt schandalig hoor (niet om de ploeg omlaag te praten). Overigens had ik niet het gevoel dat Bayern echt heeeeel veel sterker was. Je speelt gewoon ook tegen een ploeg met bizar veel ervaring en dat is PSV niet echt aan te rekenen.
Waar ik trouwens gisteren aan zat te denken, het viel me op dat PSV o19 zo sterk was en Bayern amper kansen gaf. Terwijl Bayern echt de beste speler had. Nu moet ik daarbij ook zeggen dat Götze al thuis in het Allianz Arena gespeeld heeft als ik me niet vergis, dus die kan ook wel wat. Maar het lijkt typisch te zijn, we hebben veel goede voetballers, maar dat laatste stukje lijkt echt net even te ontbreken. PSV viel me wel heel positief op, daar was niks van te zeggen
EDIT: Oooh ja! Nog iets vergeten. Ik heb niks met Frank de Boer, maar wat Inter nu heeft gedaan is gewoon schandalig. Zoiets valt hem niet aan te rekenen en hij heeft zelf al gezegd dat hij project tijd nodig heeft. Kun je direct zien hoe wanhopig de boel daar is, net een opgeblazen ballon.
[ Voor 7% gewijzigd door Mosin op 02-11-2016 10:16 ]
Dat is dus een probleem want je gaat een club straffen terwijl de club er misschien echt wat aan probeert te doen. Gewoon wedstrijd stil leggen en als je bv in de Kuip of de Arena kijkt staan er honderden camera's. Pak er dan maar een paar uit en stel een voorbeeld als club. Desnoods zonder publiek wedstrijden!Bossie schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:58:
[...]
De KNVB kan de clubs straffen in de hoop dat de clubs gaan handhaven.
Tenzij er iets veranderd in de politiek, waardoor supporters individueel hiervoor gestraft kunnen worden, kan de KNVB doen wat ze willen zonder impact.
Ik heb een seizoenkaart en ga alle wedstrijden (vaak ook uit) maar ik schaam mij echt soms. Nogmaals het is niet alleen Feyenoord die zich vaak misdraagt met spreekkoren, het zijn helaas alle grote clubs waar het gebeurt.
Liederen met woorden als Joden erin (beledigend of niet) gewoon verbieden klaar !!
Ik vind daarnaast enerzijds Veltman als RB niet bijzonder sterk en tegelijkertijd vind ik dat Viergever vooral veel op Sanchez leunt maar niet zelf bijzonder goed presteert. Ik zou heel graag Sanchez en Veltman centraal zien en Tete op rechts. Of Riedewald en Sanchez centraal overigens.HeatWave schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:59:
Tete is puur een verdediger, en daar doet Bosz lastig over. Maar met een creatief middenveld en renderende buitenspelers zou Tete helemaal niet mee op hoeven komen. Beetje lullig gegaan voor die jongen, El Ghazi en Younes presteren niet, dus is Tete de sjaak. Verdedigend is het namelijk echt een topper.
Wake-up.....Gudelj zit al op de bank, zo goed volg je het noumuffstuff schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:56:
[...]
Tja, is maar net hoe je het bekijkt. Ik vind persoonlijk Velt man op Rb eigenlijkn iets, zelfde geld voor dijks. En over viergever zal ik helemaal niet beginnen
Tete-Veltman-Sanchez-Dijks
Zo zou ik het doen. En die gudelj lekker banken en daar bazoer neerpleuren.
Klinkt allemaal leuk Robben terug naar PSV, maar vergeet ook niet dat Robben zo goed kan zijn door het team wat erbij staat. Hij scoort zo vaak uit een combinatie, dat moet je wel begrijpen als medespeler. Hij heeft zeker ook zijn eigen specialiteit, maar het kan best tegenvallen als je zo'n speler terug in een minder/ander team zet.Mosin schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:01:
[...]
Ja het respect van PSV uit was wel leuk. Zij weten natuurlijk ook dat ze met Robben nog meer mogelijkheden krijgen. Alhoewel je nooit afhankelijk van Robben moet worden of ja, van geen 1 speler. Als hij zijn kop laat hangen trekt het team zich daaraan op.
Theoretisch helemaal met je eens, alleen in de praktijk is dat toch vrij lastig. Klinkt leuk even een paar gasten uit een vak halen, maar die zitten meestal niet rustig op een stoeltje in het rustigste vakrikoos schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:07:
[...]
Dat is dus een probleem want je gaat een club straffen terwijl de club er misschien echt wat aan probeert te doen. Gewoon wedstrijd stil leggen en als je bv in de Kuip of de Arena kijkt staan er honderden camera's. Pak er dan maar een paar uit en stel een voorbeeld als club. Desnoods zonder publiek wedstrijden!
Ik heb een seizoenkaart en ga alle wedstrijden (vaak ook uit) maar ik schaam mij echt soms. Nogmaals het is niet alleen Feyenoord die zich vaak misdraagt met spreekkoren, het zijn helaas alle grote clubs waar het gebeurt.
Liederen met woorden als Joden erin (beledigend of niet) gewoon verbieden klaar !!
[ Voor 73% gewijzigd door Martinusz op 02-11-2016 10:24 ]
Dat het wat minder zal zijn is sowieso wel 1 ding. Heb je gezien hoe Willems hem laatst in zijn broekzak had? Hij kwam niet goed naar binnen, want Willems zat hem steeds op de hielen. Wat jij daar zegt is wat Robben zelf ook in zijn achterhoofd houdt. Nu hij nog kan zou 'ie beter bij Bayern blijven, ook voor nog wat extra knakenmartinusz schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:18:Klinkt allemaal leuk Robben terug naar PSV, maar vergeet ook niet dat Robben zo goed kan zijn door het team wat erbij staat. Hij scoort zo vaak uit een combinatie, dat moet je wel begrijpen als medespeler. Hij heeft zeker ook zijn eigen specialiteit, maar het kan best tegenvallen als je zo'n speler terug in een minder/ander team zet
Het nou ook niet dat Veltman 90 minuten lang mee opkomt, in de 'Karsdorp-rol'.HeatWave schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:59:
Tete is gewoon de betere back en vooral verdedigend erg sterk. Die zou gewoon moeten spelen.
Bazoer was ook echt heel goed, een seizoen geleden. Daarna is het wat ingezakt en die heeft nu gewoon een vormcrisis, dus sta je ook niet in de basis. Het draait ook gewoon heel goed met Schone, Ziyech en Klaassen.
Viergever is geen basismateriaal, daar zou je dan voor Riedewald moeten gaan. Of Veltman als je met 2 rechtsbenige CV's 'durft' te spelen.
Lastig, Tapia is een goede vervanger voor 1 vd 2, maar beiden afwezig is lastiger. Misschien Vd Heijden doorschuiven, Kongolo centraal en Woudenberg er in. Anders Vejinovic als vervanger, maar dan heb je ineens wel weinig duelkracht op het middenveld.JST94 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:27:
Mooi kut. El Ahmadi heeft een voetblessure, dus hij mist Zorya - Feyenoord. Vilhena mist deze wedstrijd ook al vanwege het overlijden van zijn moeder.
Uitstekende test om te kijken hoe Feyenoord het zonder deze twee pitbulls kan oplossen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Kuyt naar rechtsbuiten. Tapia, Toornstra en Gustafson op het middenveld. Verdediging intact houden. Woudenberg is een enorm matige back.ph4ge schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:18:
[...]
Lastig, Tapia is een goede vervanger voor 1 vd 2, maar beiden afwezig is lastiger. Misschien Vd Heijden doorschuiven, Kongolo centraal en Woudenberg er in. Anders Vejinovic als vervanger, maar dan heb je ineens wel weinig duelkracht op het middenveld.
Woudenberg heeft veel meer laten zien dan Gustafson. 1 middenvelder die nooit speelt, 1 middenvelder die af en toe speelt en 1 middenvelder die nooit op die positie meer speelt lijkt mij ook niet handig. Kongolo kan je probleemloos centraal zetten.JST94 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:21:
Kuyt naar rechtsbuiten. Tapia, Toornstra en Gustafson op het middenveld. Verdediging intact houden. Woudenberg is een enorm matige back.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wat heeft Woudenberg laten zien dan? Statistieken vorig + dit seizoen niet goed. Wint nu bijv maar 32% van zijn duels, als verdediger..
Gustafson op '10' vanwege zijn voetballende kwaliteiten.
Ik heb niet de indruk dat hij kansen heeft weggegeven of dat zn directe tegenstanders iets hadden in te brengen, met deze enkele statistiek op zichzelf kan ik niets. Telkens als hij speelt scoort hij zowel aanvallend als verdedigend een voldoende en bij NEC ook gewoon een degelijk seizoen gehad.JST94 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:58:
Wat heeft Woudenberg laten zien dan? Statistieken vorig + dit seizoen niet goed. Wint nu bijv maar 32% van zijn duels, als verdediger..
We gaan juist een hoop duelkracht en power missen zonder Vilhena en El Ahmadi, daarom zie ik Gustafson helemaal niet als vervanger.
Vorig seizoen ook in 12 wedstrijden de slechtste verdediger/man van het team/man van het veld. Verder voegt hij aanvallend niet zo veel toe, blijkt ook uit het aantal gecreeerde kansen vorig seizoen (17 in 30 duels).ph4ge schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:12:
[...]
Ik heb niet de indruk dat hij kansen heeft weggegeven of dat zn directe tegenstanders iets hadden in te brengen, met deze enkele statistiek op zichzelf kan ik niets. Telkens als hij speelt scoort hij zowel aanvallend als verdedigend een voldoende en bij NEC ook gewoon een degelijk seizoen gehad.
We gaan juist een hoop duelkracht en power missen zonder Vilhena en El Ahmadi, daarom zie ik Gustafson helemaal niet als vervanger.
Gustafson speelt dan ook niet op de plek van El Ahmadi of Vilhena hè. Je kan Tapia en Toornstra er achter zetten als blok.
Duidelijke statistiek, zowel Feyenoord als Heerenveen staan niet waar ze horen.
Joster schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:34:
Vond dit wel een mooie om de Feyenoord - Ajax - PSV discussie weer wat nieuw leven in te blazen
[afbeelding]
Nou, wat een rot statistieken. Vind deze statistieken veel leuker joh.Joster schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:34:
Vond dit wel een mooie om de Feyenoord - Ajax - PSV discussie weer wat nieuw leven in te blazen
[afbeelding]

Het is verder maar net welk model er gebruikt wordt. Heb ook al een model voorbij zien komen die Feyenoord op plek 1 plaatst.
[ Voor 18% gewijzigd door JST94 op 02-11-2016 16:07 ]
Die zijn inderdaad net zo waardeloos, getuige het eerste getal achter iedere club.JST94 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:03:
[...]
Nou, wat een rot statistieken. Vind deze statistieken veel leuker joh.![]()
[afbeelding]
Dus de conclusie die je uit die lijst kunt trekken is dat Feyenoord, Heerenveen (en NEC) gewoon heel efficient zijn in het afmaken van kansen?xP is calculated per match and based on the individual chances created per team
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Ja, en dat de verwachting is dat als ze hetzelfde aantal kansen blijven creëren ze niet zoveel doelpunten gaan blijven maken.Moofnor schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:13:
[...]
Dus de conclusie die je uit die lijst kunt trekken is dat Feyenoord, Heerenveen (en NEC) gewoon heel efficient zijn in het afmaken van kansen?
Toch wel een indrukwekkende 3 - 3 gisteren bij Legia - Real. Het leek af te stevenen op een 3 - 2 overwinning voor Legia, maar Kovacic prikte vlak voor tijd toch nog de gelijkmaker binnen. Maakte trouwens niet uit want vorige wedstrijd was 5 - 1. Overigens een totaal leeg stadion. Was gewoon triest om te zien. Leek wel Europa League. 
Ook mooi trouwens achter de schermen een ontmoeting tussen Ronaldo en een 15-jarig Pools jongetje, die in coma heeft gelegen of zo en die eruit ontwaakt is (weet het achtergrond verhaal niet). Knuffelen met dat jochie, moeders even zoenen, paar handtekeningen en foto's en een handdruk. Dat noem ik nou een prof! Iedereen zit op hem te kankeren, maar dit soort dingen doet ie regelmatig en voelt ie zich niet te groot voor. Daar kunnen al die andere verwende sukkeltjes nog wat van leren!
En nou nog 3 - 1 dadelijk in Amsterdam en dan ben ik tevreden.
Ook mooi trouwens achter de schermen een ontmoeting tussen Ronaldo en een 15-jarig Pools jongetje, die in coma heeft gelegen of zo en die eruit ontwaakt is (weet het achtergrond verhaal niet). Knuffelen met dat jochie, moeders even zoenen, paar handtekeningen en foto's en een handdruk. Dat noem ik nou een prof! Iedereen zit op hem te kankeren, maar dit soort dingen doet ie regelmatig en voelt ie zich niet te groot voor. Daar kunnen al die andere verwende sukkeltjes nog wat van leren!
Verwijderd
Feyenoord gaat vanavond zonder de Vilhena en El Ahmadi spelen las ik net elders op internet. Als dat maar goed gaat dan!
Volgens mij wordt hier weinig 'gekankerd' op Ronaldo. Ik zie vooral één persoon die hem ophemelt.chim0 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:00:
Toch wel een indrukwekkende 3 - 3 gisteren bij Legia - Real. Het leek af te stevenen op een 3 - 2 overwinning voor Legia, maar Kovacic prikte vlak voor tijd toch nog de gelijkmaker binnen. Maakte trouwens niet uit want vorige wedstrijd was 5 - 1. Overigens een totaal leeg stadion. Was gewoon triest om te zien. Leek wel Europa League.
Ook mooi trouwens achter de schermen een ontmoeting tussen Ronaldo en een 15-jarig Pools jongetje, die in coma heeft gelegen of zo en die eruit ontwaakt is (weet het achtergrond verhaal niet). Knuffelen met dat jochie, moeders even zoenen, paar handtekeningen en foto's en een handdruk. Dat noem ik nou een prof! Iedereen zit op hem te kankeren, maar dit soort dingen doet ie regelmatig en voelt ie zich niet te groot voor. Daar kunnen al die andere verwende sukkeltjes nog wat van leren!![]()
Jep, Tonny zijn moeder is helaas overleden van zondag op maandag. El Ahmadi heeft een blessure aan zijn voet en mist sowieso vanavond en zondag de wedstrijd. Naar verluidt gaan ze dit proberen op te vangen (wat enorm lastig wordt) met Tapia en Vejinovic.Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:13:
Feyenoord gaat vanavond zonder de Vilhena en El Ahmadi spelen las ik net elders op internet. Als dat maar goed gaat dan!
Toch moet Feyenoord eigenlijk wel winnen.
Ik zie Fener wel winnen van Manchester eigenlijk. Daarna moet Feyenoord uit naar Manchester en daarna krijgen ze thuis Fener die toch ook door wil en beter destijds vond spelen dan Feyenoord.
Tis allemaal als en dan maar zo onlogisch is dit niet.
Kortom, winnen voor Feyenoord anders zie ik nog niet zo snel dat ze doorkomen.
Voor Ajax ligt dat anders en voor AZ geldt dat ze moeten winnen en dat dan de wereld er anders uit kan zien. Maar ja Maccabi tikte Az soms ook weg.
Ik zie Fener wel winnen van Manchester eigenlijk. Daarna moet Feyenoord uit naar Manchester en daarna krijgen ze thuis Fener die toch ook door wil en beter destijds vond spelen dan Feyenoord.
Voor Ajax ligt dat anders en voor AZ geldt dat ze moeten winnen en dat dan de wereld er anders uit kan zien. Maar ja Maccabi tikte Az soms ook weg.
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 03-11-2016 18:21 ]
Je moet altijd elke wedstrijd winnen, dat moet de trainer ook overbrengen op de spelers.Harribo schreef op donderdag 03 november 2016 @ 18:20:
Toch moet Feyenoord eigenlijk wel winnen.
Gaan met die banaan
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Maakt niet uit? Real gaat toch wel door, dat is geen issue. Het was echter beschamend hoe ze inzakken na de 2-0, niet meer vooruit te schoppen. Pas als het 3-2 is gaat het gas er weer wat op.chim0 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:00:
Toch wel een indrukwekkende 3 - 3 gisteren bij Legia - Real. Het leek af te stevenen op een 3 - 2 overwinning voor Legia, maar Kovacic prikte vlak voor tijd toch nog de gelijkmaker binnen. Maakte trouwens niet uit want vorige wedstrijd was 5 - 1.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Lekkere goal hoor, mooie actie Elia, Kuyt die achter de bal aangaat en Jorgensen tussen 2 man in.
Wow Elia is echt lekker aan het voetballen zeg!
Fenerbahce is ook niet slecht begonnen tegen manU https://streamable.com/m6jp
Fenerbahce is ook niet slecht begonnen tegen manU https://streamable.com/m6jp
[ Voor 46% gewijzigd door Goron op 03-11-2016 19:31 ]
Zo, daar zat de grens er even flink naast met die situatie met Kuyt.
En ook bij Vejinovic. Wat een but scheids.
Edit: WTF. Wat een kut scheids zeg. Enorme lul maakt zo even de wedstrijd kapot. Dom van Bot die hand, maar die kaart 30 seconden daarvoor was ontettend onterecht
En ook bij Vejinovic. Wat een but scheids.
Edit: WTF. Wat een kut scheids zeg. Enorme lul maakt zo even de wedstrijd kapot. Dom van Bot die hand, maar die kaart 30 seconden daarvoor was ontettend onterecht
[ Voor 68% gewijzigd door LZ86 op 03-11-2016 19:44 ]
Ik zat nog te denken. Koert Westerman, dadelijk jinx je het nog met je positieve commentaar. Zie aldaar
[ Voor 15% gewijzigd door Fleximex op 03-11-2016 19:45 ]
Man man man, van de ene kant snap ik zijn frustratie en is dit extreem zuur maar zelfs als je gelijk hebt weet je toch dat je niet door moet zeuren tegen de scheids. Wat een zonde zeg.
Och och och, wat een geklooi allemaal in de laatste minuut.
...
Domme eerste gele kaart. En na zoveel gemiste handsballen tegen nederlandse clubs zien ze het nu wel
Wat een pech ineens. Eerst is hij een paar keer heel genadig naar Zorya, en nu keihard naar Feyenoord. Krijgt de bal in zn gezicht. Je hoeft geen geel te geven, zeker niet als je amper een minuut daarvoor ook al een zwaar bestrafte gele kaart aan hem gaf. Als het al hands was dan hoef je niet per se geel te geven.
En dan Jones die hem pakt en er toch in gaat.
En dan Jones die hem pakt en er toch in gaat.
[ Voor 8% gewijzigd door ph4ge op 03-11-2016 19:47 ]
En natuurlijk wordt ie gehouden en kan Jones m net niet voor die gast wegtikken.
Wedstrijd vergalt door die lul van een flierefluiter
Wedstrijd vergalt door die lul van een flierefluiter
Toch heeft Feyenoord het over zichzelf afgeroepen.
De fase voor die penalty zag ik geen Feyenoorder haast meer zijn best doen om een duel te winnen. Gewoon niet eens op een bal af rennen of springen. Dan vraag je hier wel om.
Ach ja scheids ...op zich kan die doen wat ie doet maar tis wel erg streng allemaal
De fase voor die penalty zag ik geen Feyenoorder haast meer zijn best doen om een duel te winnen. Gewoon niet eens op een bal af rennen of springen. Dan vraag je hier wel om.
Ach ja scheids ...op zich kan die doen wat ie doet maar tis wel erg streng allemaal
Joh, droom lekker verder. Zorya had helemaal niets in te brengen. Die scheids trapt in schwalbes van ze, geeft ze geen kaarten en is overdreven streng voor Feyenoord. Je bent gewoon tegen een man meer aan het spelen. Niks over zichzelf afgeroepen.Harribo schreef op donderdag 03 november 2016 @ 19:49:
Toch heeft Feyenoord het over zichzelf afgeroepen.
Ik snap vooral niet dat hij een aantal keer heel genadig was voor Zorya, zeker die rechtsback had al een paar keer geel kunnen hebben. En dan aan de andere kant ineens keihard. Dat terwijl het op zich helemaal geen harde wedstrijd was en hij nog geen waarschuwing aan Feyenoord had gegeven.Leon Zwiers schreef op donderdag 03 november 2016 @ 19:50:
Joh, droom lekker verder. Zorya had helemaal niets in te brengen. Die scheids trapt in schwalbes van ze, geeft ze geen kaarten en is overdreven streng voor Feyenoord. Je bent gewoon tegen een man meer aan het spelen. Niks over zichzelf afgeroepen.
Ik kijk geen EL meer. Kwam even langs in het topic, en zie precies weer waarom ik de EL skip
Uit tegen GA zet ik de tv weer aan
Waarom haalt hij nou weer Jorgensen er af?
Haal Kuyt of Vejinovic er dan af!
Jorgensen eraf is echt de laatste keuze die ik verwacht had.
Vejinovic speelt als een natte krant rn Jorgensen is balvast en kan juist een verschil maken.
Vejinovic speelt als een natte krant rn Jorgensen is balvast en kan juist een verschil maken.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Blijkt maar weer hoe tactisch Van Bronckhorst is, ook niet de eerste keer...
Dit lijkt op dat Bronckhorst deze uitslag wil consolideren.
Maar als ze niet winnen wordt het echt moeilijk om door te komen. Snap daarom ook niet die wissel.
Angst voetbal wordt ook afgestraft vaak
Maar als ze niet winnen wordt het echt moeilijk om door te komen. Snap daarom ook niet die wissel.
Laf, net als tegen Heerenveen. Maar Kuyt kan dit niet meer belopen in zn eentje voorin en mist de kwaliteiten die je nodig hebt in de counter. Vejinovic heeft al geel en die gaat er straks nog 1 krijgen als het te lang 1-1 blijft let maar op.Harribo schreef op donderdag 03 november 2016 @ 20:09:
Dit lijkt op dat Bronckhorst deze uitslag wil consolideren.
Had hij misschien al pijntjes vooraf?ph4ge schreef op donderdag 03 november 2016 @ 20:05:
Waarom haalt hij nou weer Jorgensen er af?Haal Kuyt of Vejinovic er dan af!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Echt al meerdere ballen waarbij Jorgensen gevaarlijk had kunnen zijn nu. Zonde.
Elia loopt ook wel veel te klooien. Hopen dat het zo een keer goed gaat als hij de bal heeft.
...
v Brocnkhorst blijkt eens te meer een matige trainer. niet voor niets Advocaat nodig vorig seizoen.
Dat was in ieder geval niet bekend. Jorgensen had ook prima de rol van Kuyt kunnen vervullen.
Ongelooflijk weer, waarom geeft ie Zorya nou geen geel voor schwalbe terwijl hij bij Feyenoord zo rechtlijnig is?
Nu keurt hij onterecht een goal van Zorya af. De man kan er gewoon niets van lijkt het. Volgens mij voelt hij dat hij fout is geweest.
[ Voor 15% gewijzigd door ph4ge op 03-11-2016 20:22 ]
Ai ai komt Feyenoord goed weg, want dat was geen buitenspel..
Of het gaat over 2 passes eerder, dan klopt het wel..
Of het gaat over 2 passes eerder, dan klopt het wel..
[ Voor 31% gewijzigd door Gynnad op 03-11-2016 20:24 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Weer een smerige schwalbe.... weer geen geel...... kutscheids
Die goal terecht afgekeurd blijkt nu, dan hebben we dus nog een goedmakertje tegoed...
Die gasten kunnen echt niet voetballen. Lachwekkend gewoon.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dan ben ik wel benieuwd naar zijn excuus straks. Zo te zien hadden ze hem nog wel kunnen gebruiken.ph4ge schreef op donderdag 03 november 2016 @ 20:21:
Dat was in ieder geval niet bekend. Jorgensen had ook prima de rol van Kuyt kunnen vervullen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Elia speelt echt erg slecht. Helaas.
...
? Vond hem de beste bij Feyenoord eerste helftLuxicon schreef op donderdag 03 november 2016 @ 20:27:
Elia speelt echt erg slecht. Helaas.
Misschien in de eerste helft, maar de tweede helft is het een drama. Hij verliest / verprutst iedere bal.Goron schreef op donderdag 03 november 2016 @ 20:28:
[...]
? Vond hem de beste bij Feyenoord eerste helft
...
Die scheids is Feyenoord wel goedgezind zeg. Dat was toch gewoon een corner? En waarom laat Feyenoord dit toe? Lijken wel de F'jes waar Feyenoord tegen staat te ballen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Kuyt alsnog er af, logisch, maar wie gaat er nu doelpunten maken?
Gio.... wat een onbenul zeg. Wisselen man! Je ziet toch dat ze t moeilijk hebben!
Haal Kuyt er eerder uit ofzo. En waarom Bilal.....
Haal Kuyt er eerder uit ofzo. En waarom Bilal.....
[ Voor 12% gewijzigd door LZ86 op 03-11-2016 20:29 ]
Daar gaat hij haha.Leon Zwiers schreef op donderdag 03 november 2016 @ 20:29:
Gio.... wat een onbenul zeg. Wisselen man! Je ziet toch dat ze t moeilijk hebben!
Haal Kuyt eruit ofzo
...
En omdat Man U zo hard zuigt is het overwinteren hierdoor nog in gevaar ook. Fijn hoor, zo'n scheids. Zeker terugpakkertje van de uefa voor die banaan
Waar refereer je naar? De scheids doet toch niet zulke hele gekke dingen? Behalve die gele kaart in de 1ste helft.Leon Zwiers schreef op donderdag 03 november 2016 @ 20:31:
En omdat Man U zo hard zuigt is het overwinteren hierdoor nog in gevaar ook. Fijn hoor, zo'n scheids. Zeker terugpakkertje van de uefa voor die banaan
Elia maakt terecht alles of niets acties. Je moet opportunistisch zijn met een man minder. Je kan ze nu niet stuk spelen, de bal moet gewoon een keer goed vallen. En met dit soort acties weet je dat het 3x niet lukt maar dat hij de 4e keer levensgevaarlijk is.Luxicon schreef op donderdag 03 november 2016 @ 20:28:
Misschien in de eerste helft, maar de tweede helft is het een drama. Hij verliest / verprutst iedere bal.
Ik heb het gevoel dat als een bilal of elia ff aanzetten dat ze gewoon wat man voorbij kunnen rennen. Maar ze schijnen niet te durven
Die gast fluit zo partijdig als de neten. Strooit met kaarten voor Feyenoord en laat enorme schwalbes en overtredingen van die Oekrainers lopen. Hij fluit Feyenoord zo uit de ELcarpebios schreef op donderdag 03 november 2016 @ 20:32:
[...]
Waar refereer je naar? De scheids doet toch niet zulke hele gekke dingen? Behalve die gele kaart in de 1ste helft.
O Vejinovic, daar was je carrière bijna gered.
Ja, daar heb je wel een punt. Ik vind de kaarten voor Feyenoord terecht, maar die Oekraïners hadden er ook wel een heel aantal mogen hebben.
Die bal moest minimaal tussen de palen. Dat was echt een grote kans. Dan ben je echt een sukkelph4ge schreef op donderdag 03 november 2016 @ 20:36:
O Vejinovic, daar was je carrière bijna gered.
En die Vejinovic maar klagen dat ie nooit de kans krijgt
De 1-2 hangt meer in de lucht dan andersom.
Klopt, en gezien de stand in Istanbul is dat ook wel nodig..ph4ge schreef op donderdag 03 november 2016 @ 20:38:
Eens, die Oekraïners kunnen echt niet voetballen. Feyenoord moet het snel in het slot gooien.ph4ge schreef op donderdag 03 november 2016 @ 20:38:
Tja, we hebben de laatste 2 weken nogal veel kansen nodig om te scoren. En onze superspits is om onbegrijpelijke redenen al in de rust gewisseld
Tja, jij mag dat van mij zo noemen, maar ik vind het niet echt opportunistisch, maar slordig. Ik bedoel niet dat hij meer de tijd moet nemen met z'n voorzetten, maar hij vaak de bal onnodig kwijtraakt.ph4ge schreef op donderdag 03 november 2016 @ 20:32:
[...]
Elia maakt terecht alles of niets acties. Je moet opportunistisch zijn met een man minder. Je kan ze nu niet stuk spelen, de bal moet gewoon een keer goed vallen. En met dit soort acties weet je dat het 3x niet lukt maar dat hij de 4e keer levensgevaarlijk is.
...
Vergeleken met mijn ploeg vallen die kansen erg meeLeon Zwiers schreef op donderdag 03 november 2016 @ 20:39:
Tja, we hebben de laatste 2 weken nogal veel kansen nodig om te scoren. En onze superspits is om onbegrijpelijke redenen al in de rust gewisseld
Fener staat trouwens ook erg goed te spelen. Plek 2 gaat tussen ons en Man U lijkt t. We moeten daar in Manchester gaan winnen.... zonder Botteghin 
Edit; ................ v Bronckhorst........
Nieuwkoop voor Toornstra? WTF man 
En Bilal weer eens blind voor zijn medespelers. En knalt een mooie kans weer tegen een verdediger aan.
Edit; ................ v Bronckhorst........
En Bilal weer eens blind voor zijn medespelers. En knalt een mooie kans weer tegen een verdediger aan.
[ Voor 50% gewijzigd door LZ86 op 03-11-2016 20:46 ]
Die wissel snap ik wel, hij was op en zoveel smaken zijn er niet meer.Leon Zwiers schreef op donderdag 03 november 2016 @ 20:41:
Fener staat trouwens ook erg goed te spelen. Plek 2 gaat tussen ons en Man U lijkt t. We moeten daar in Manchester gaan winnen.... zonder Botteghin
Edit; ................ v Bronckhorst........![]()
![]()
Nieuwkoop voor Toornstra? WTF man
Ach. Je kan t ook positief zien. Ondanks dat geblunder van v Bronckhorst/Bilal/Vejinovic en die partijdige scheids toch een punt. T lijkt erop dat die dip er is. Alleen geen 7 verliespartijen maar 7 gelijkspelen
En toch heb ik het idee dat Feyenoord nog wel kon scoren. Maar dan moet je brutaal zijn en zelfvertrouwen hebben.
AZ is inmiddels afgelopen, 0-0 eindstand. Geeft nog enigszins perspectief..
Ook Feyenoord gelijk, zullen moeten winnen van United..
Ook Feyenoord gelijk, zullen moeten winnen van United..
En je scorende spits op het veld laten staanHarribo schreef op donderdag 03 november 2016 @ 20:51:
En toch heb ik het idee dat Feyenoord nog wel kon scoren. Maar dan moet je brutaal zijn en zelfvertrouwen hebben.
Pfff. Gelukkig is het afgelopen. Hadden gewoon moeten winnen daar. Zelfs met 10 man had t nog gekund. Nu moeten we winnen van ManU
Ja, die wissel was jammer. Verder stond het uitstekend met 10 man, ze bleven loeren op hun kansje maar dat mocht helaas niet zo zijn. Gevochten als leeuwen, maar het mocht niet zo zijn.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder