Ik had ook veel liever Berghuis gehad dan die altijd falende Narsingh Bilalph4ge schreef op donderdag 03 november 2016 @ 20:54:
[...]
Ja, die wissel was jammer. Verder stond het uitstekend met 10 man, ze bleven loeren op hun kansje maar dat mocht helaas niet zo zijn. Gevochten als leeuwen, maar het mocht niet zo zijn.
Verwijderd
            Tsjonge jonge, Feyenoord vergat te winnen, wat zelfs met 10 man nog gemakkelijk had gekund. Want goedemorgen, dat Luhansk stelt echt niet veel voor voetballend. Er waren tal van momenten dat een goede passing van hun kant Feyenoord de wedstrijd had kunnen kosten maar helaas geldt dat ook van de kant van Feyenoord.
Vejinovic viel me tegen, Tapia 100% mee. Wel opvallend dat Feyenoord zonder El Ahmadi, de Vilhena, Kuijt, Toornstra, Jørgensen en Botteghin overeind wist te blijven. Wat heet, Feyenoord had de wedstrijd in de laatste pak hem beet 15 minuten alsnog naar zich toe kunnen trekken.
            Vejinovic viel me tegen, Tapia 100% mee. Wel opvallend dat Feyenoord zonder El Ahmadi, de Vilhena, Kuijt, Toornstra, Jørgensen en Botteghin overeind wist te blijven. Wat heet, Feyenoord had de wedstrijd in de laatste pak hem beet 15 minuten alsnog naar zich toe kunnen trekken.
            Vejinovic 
 grootste kans van de wedstrijd aan de kant van Feyenoord. 
Bewijst wel weer waarom hij geen basisplaats heeft. Feyenoord aan het einde van de wedstrijd zelf wat sterker met 10 man dan Zorya. Helaas en ook gelukkig bij een gelijkspel gebleven. Bilal trouwens ook weer een balletje naar zijn blinde vlek die recht voor zijn gezicht lijkt te zitten. Die weet altijd vol tegen een speler die recht voor hem staat aan te schieten.
Feyenoord nu gelijk met Fenerbahçe maar die staat erboven vanwege onderling resultaat. Eigenlijk moet je nu winnen bij ManU om echt goed mee te doen. Nog twee hele zware wedstrijden, gaat lastig worden.
AZ is klaar in Europa, volgens mij geen wedstrijd gewonnen.
                    Bewijst wel weer waarom hij geen basisplaats heeft. Feyenoord aan het einde van de wedstrijd zelf wat sterker met 10 man dan Zorya. Helaas en ook gelukkig bij een gelijkspel gebleven. Bilal trouwens ook weer een balletje naar zijn blinde vlek die recht voor zijn gezicht lijkt te zitten. Die weet altijd vol tegen een speler die recht voor hem staat aan te schieten.
Feyenoord nu gelijk met Fenerbahçe maar die staat erboven vanwege onderling resultaat. Eigenlijk moet je nu winnen bij ManU om echt goed mee te doen. Nog twee hele zware wedstrijden, gaat lastig worden.
AZ is klaar in Europa, volgens mij geen wedstrijd gewonnen.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
            Nou. Hopen dat de Eagles even wat goals door willen laten om het goede gevoel een beetje terug te krijgen.
Voor nu... Hup Ajax!
            Voor nu... Hup Ajax!
Verwijderd
Feyenoord moet nog uit tegen United en thuis tegen Fenerbache. Wint Feyenoord van Fenerbache dan is Feyenoord door denk ik.Gynnad schreef op donderdag 03 november 2016 @ 20:52:
AZ is inmiddels afgelopen, 0-0 eindstand. Geeft nog enigszins perspectief..
Ook Feyenoord gelijk, zullen moeten winnen van United..
            Zie ik het nu goed Ajax wint de tos maar kiest ervoor om te wisselen 
 Vreemd.
Niet mijn favoriete club dat blijft Feyenoord
 maar toch Hup Ajax want Europa is gewoon belangrijk.
                    Niet mijn favoriete club dat blijft Feyenoord
Om zeker te zijn moeten ze minimaal gelijk spelen bij ManU en winnen bij Fenerbahçe.Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:06:
[...]
Feyenoord moet nog uit tegen United en thuis tegen Fenerbache. Wint Feyenoord van Fenerbache dan is Feyenoord door denk ik.
[ Voor 47% gewijzigd door Rubman op 03-11-2016 21:07 ]
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Verwijderd
Ze hebben al uit gespeeld tegen Fenerbache hoorRubman schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:06:
Zie ik het nu goed Ajax wint de tos maar kiest ervoor om te wisselenVreemd.
Niet mijn favoriete club dat blijft Feyenoordmaar toch Hup Ajax want Europa is gewoon belangrijk.
[...]
Om zeker te zijn moeten ze minimaal gelijk spelen bij ManU en winnen bij Fenerbahçe.
Manchester moet nog uit tegen Luhansk. Na vanavond mag je er van uit gaan dat die daar idd wel met de volle winst naar huis zullen gaan. Daar heb je gelijk in. Dus zou een minimaal gelijk spel in Engeland wel zo lekker zijn.
            En geluid uit. Die megafoon tokkie is er weer.
Veltman... De Bilal/Narsingh van Ajax

Veltman... De Bilal/Narsingh van Ajax
[ Voor 33% gewijzigd door LZ86 op 03-11-2016 21:15 ]
Verwijderd
            Pff, Feyenoord heeft echt wel dombo's eerste klas onder hun supporters hoor, in Odessa voorafgaande aan de wedstrijd: http://www.youtube.com/watch?v=dkyhDYrfXOU

Verdomme Lasse! Wat is dat toch met steeds zo onnodig en dom geel pakken bij Nederlandse ploegen de laatste tijd?

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
            Heerlijke speler toch die Sanchez. Die is weg na dit seizoen.

Als hij dat al haalt, ik ben bang dat we er veel te kort van kunnen genieten.Leon Zwiers schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:20:
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II 
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Die is gekocht voor rond de 500.000. Dat wordt jackpot.Leon Zwiers schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:20:
...
Jemig het is dan wel met een aardappel gefilmd. Had je beter beeld, kon je er zo nog wat oppakken later en een taakstrafje later uitvoeren.Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:17:
Pff, Feyenoord heeft echt wel dombo's eerste klas onder hun supporters hoor, in Odessa voorafgaande aan de wedstrijd: http://www.youtube.com/watch?v=dkyhDYrfXOU
In de winter al als hij zo doorgaatLeon Zwiers schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:20:
[ Voor 9% gewijzigd door Hupske op 03-11-2016 21:22 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Je vergeet een paar nullen hoorLuxicon schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:21:
[...]
Die is gekocht voor rond de 500.000. Dat wordt jackpot.
Float like a butterfly, sting like a bee.
hupske schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:21:
In de winter al als hij zo doorgaatHoe hij er ook nog voor probeert te springen bij die fout van Onana. Veltman was allang gestopt met rennen en was vast gaan klappen.
            Heerlijke actie inderdaad, wat een beest! Benieuwd of hij zelf zo snel weg wil, aan een gebrek aan interesse zal het inderdaad niet liggen.
Dwaze actie van Obama overigens, komen we goed weg!
Allemaal de schuld van Obama inderdaad! Heeft Trump toch gelijksnamgaah schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:23:
Heerlijke actie inderdaad, wat een beest! Benieuwd of hij zelf zo snel weg wil, aan een gebrek aan interesse zal het inderdaad niet liggen.
[ Voor 3% gewijzigd door LZ86 op 03-11-2016 21:24 ]
            Jaa hopelijk gooit Ajax nog een dik contract onder zijn neus voor de winter met een clausule van 50 miljoen erin.
Overigens mag dat ook wel voor Dolberg

Overigens mag dat ook wel voor Dolberg
[ Voor 17% gewijzigd door Hupske op 03-11-2016 21:26 ]
Ja die is het echt helemaal kwijt inderdaad.Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:27:
Wat een druif die Younes zeg. man man.
            Wat is die Dolberg toch een heerlijk spelertje. Ik hoop dat dit zijn werkelijke niveau is (of meer) en dat we er nog lang van mogen genieten. Maar Sana was in het begin ook een heerlijk spelertje natuurlijk..

Pfft lekkere actie van Dolberg was dat.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
            Jammer dat ie m niet goed raakt. Was echt een mooie actie

Klopt, ik keek naar zijn marktwaarde. Hij is voor 5 miljoen gekocht.
Dolberg speelt echt ijzersterk. Mooi om te zien.
...
            Pfft.. Heeft Sinkgraven zijn beste actie van het seizoen, mooi de bal binnen gehouden, verprutst Younes het als een amateur.

⏩ PVOutput☀️
            Ja Youness speelt echt zonder vertrouwen. Wel apart, vorige week maakte hij toch wel een heerlijk doelpuntje. Zal zeggen dat dat positief moet werken, maar het werkt juist andersom. 
Ajax zit er verder lekker bovenop. Hopelijk houden ze dit de hele wedstrijd vol.
                    Ajax zit er verder lekker bovenop. Hopelijk houden ze dit de hele wedstrijd vol.
Het is puur fysiek en vechtvoetbal zo. Dit houden ze niet het hele seizoen vol. Na de winterstop zal t wel weer instorten.hupske schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:35:
Ja Youness speelt echt zonder vertrouwen. Wel apart, vorige week maakte hij toch wel een heerlijk doelpuntje. Zal zeggen dat dat positief moet werken, maar het werkt juist andersom.
            Eruit die Younes.

[ Voor 3% gewijzigd door KleineJoop op 03-11-2016 21:38 ]
            Dolberg echt supergoed. De hele wedstrijd al. Kan mij voorstellen dat niet zo de hele wedstrijd zo doorgaat, maar dit is echt top. Nu hopen een ander van Ajax wat meer met die ballen doet. Youness dramatisch tot nu toe.

...
Verwijderd
            Je mag blij zijn dat Dolberg het verrassend goed doet want voorin is het dit jaar verder helemaal niks bij Ajax met Younes, Traore en El Ghazi.

Ik kan me Sana niet echt herinneren, zoveel Ajax kijk ik niet, maar bij Dolberg zie je het gewoon aan z'n houding dat er een grote meneer in schuilt, straal zoveel rust uit.snamgaah schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:28:
Wat is die Dolberg toch een heerlijk spelertje. Ik hoop dat dit zijn werkelijke niveau is (of meer) en dat we er nog lang van mogen genieten. Maar Sana was in het begin ook een heerlijk spelertje natuurlijk..
Je hebt geen enkel moment dat je denkt dat een actie ietwat lucky is.
Dat laatste zegt ook niet alles want bij Suarez had je altijd het gevoel dat hij alle klutsen mee had.
Only fools are enslaved by time and space.
Dan pas? Traditiegetrouw heeft Ajax een dip wanneer de O in de maand is.Leon Zwiers schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:37:
Het is puur fysiek en vechtvoetbal zo. Dit houden ze niet het hele seizoen vol. Na de winterstop zal t wel weer instorten.![]()
![]()
Zeiss Distagon 21 f/2.8
            Traore vind ik het ook wel goed doen, als je de kritiek hoort. Dat hij enkel dribbelt. Maar deze wedstrijd passt hij veel naar een medespeler, al basis van een kaats naar een ander.

...
Verwijderd
Van Traore mag je imo toch wel wat meer verwachten dan dat. Die moet er wel staan op dit niveau en de gevaarlijkste man zijn.Luxicon schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:40:
Traore vind ik het ook wel goed doen, als je de kritiek hoort. Dat hij enkel dribbelt. Maar deze wedstrijd passt hij veel naar een medespeler, al basis van een kaats naar een ander.
            Als Ajax nu deze inzet ook in de eredivisie zou tonen zou t nu wel nr 1 staan denk ik. Lang geleden dat ik met plezier naar een potje van de Amsterdammerts heb gekeken

Sananas!LoneRanger schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:40:
[...]
Ik kan me Sana niet echt herinneren, zoveel Ajax kijk ik niet, maar bij Dolberg zie je het gewoon aan z'n houding dat er een grote meneer in schuilt, straal zoveel rust uit.
Was een toffe speler in het begin, hoogstandjes en hard werken maar vrij snel later ging het bergafwaarts.
⏩ PVOutput☀️
            Ziyech blijft ook een genot om naar te kijken  
 Paar minuten geleden ook dat balletje door de lucht op Klaassen 
Zal Gudelj nu op de bank zitten en denken; die vrije trap zal ik er in geschoten hebben?
                    Zal Gudelj nu op de bank zitten en denken; die vrije trap zal ik er in geschoten hebben?
[ Voor 28% gewijzigd door Hupske op 03-11-2016 21:45 ]
            Jaaaaaa verdiend dit!!

OMFG, DOLBERG. WAT EEN HELD 
zooo heerlijk
            zooo heerlijk
            Jaaaah!! Geweldig!!!!!!

Wat een baas die Dolberg. Echt topniveau.

...
            WHAT A GOAL! DOLBERG!!

⏩ PVOutput☀️
Deed het aan het begin bizar goed tegen Dortmund, ofzo.Quad schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:41:
[...]
Sananas!
Was een toffe speler in het begin, hoogstandjes en hard werken maar vrij snel later ging het bergafwaarts.
Daarna ver terug gezakt.
            Lekkere actie van Traore trouwens.
Aah Dolberg snapt ook precies hoe je moet juichen! Gewoon lekker met je team genoten

Aah Dolberg snapt ook precies hoe je moet juichen! Gewoon lekker met je team genoten
[ Voor 57% gewijzigd door Hupske op 03-11-2016 21:47 ]
            Hij geeft zichzelf betere passes dan Youness. 

Als ze zo door gaan en ze maken geen fout dan kan dit wel eens 3-0 ofzo gaan worden.

Dit is 100% natuurtalent, goal gaat zeker opvallen bij scouts.

⏩ PVOutput☀️
            Doelpunt van absolute wereldklasse, geweldig!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dat kan ook gauw, want Youness geeft geen passes.snamgaah schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:47:
Hij geeft zichzelf betere passes dan Youness.
            Wie zat hier laatst nou ook alweer te lullen dat Dolberg nog niks liet zien blablablabla, die jongen schiet Europees als nationaal de ballen in het net en is 18 jaar. Dan kun je dus wel wat.

Jemig wat een tackle van Riedewald  
  Sanchez gaat daarna ook even goed de mist in  

Tja...Deadsy schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:47:
en ze maken geen fout
Zeiss Distagon 21 f/2.8
            Potdomme. Jones is geblesseerd. Nu moet Hansson in de goal.. want Bijlow een kans geven doet Gio toch niet, want die heeft een hekel aan jeugd 
. Gelukkig een paar makkelijkere potjes in t verschiet voor Feyenoord.

[ Voor 23% gewijzigd door LZ86 op 03-11-2016 21:54 ]
Let maar op, ze gaan verliezen van GOALeon Zwiers schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:52:
Potdomme. Jones is geblesseerd. Nu moet Hansson in de goal.. want Bijlow een kans geven doet Gio toch niet, want die heeft een hekel aan jeugd. Gelukkig een paar makkelijkere potjes in t verschiet voor Feyenoord.
[ Voor 4% gewijzigd door Hupske op 03-11-2016 21:57 ]
En hoe... met een pass op zich zelf. Ik las die opmerking laatst ook, gevalletje gebrek aan voetbalkennis. Zelfs zonder bal is Dolberg belangrijk. Maar als je alleen naar goals en balbezit kijkt dan kun je elke speler wel afserveren. Dolberg loopt over van klasse, hopen dat hij zich blijft ontwikkelenmartinusz schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:48:
Wie zat hier laatst nou ook alweer te lullen dat Dolberg nog niks liet zien blablablabla, die jongen schiet Europees als nationaal de ballen in het net en is 18 jaar. Dan kun je dus wel wat.
Ajax is stukken beter dan Celta, die mij (weer) zwaar tegen valt. Ben benieuwd of Ajax kan doordrukken naar een 2/3-0
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat kan zomaar gebeuren.. PEC thuis zullen ze wel winnen.hupske schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:56:
[...]
Let maar op, ze gaan verliezen van GOAZal er rustig een 100,- op in zetten.
...
            Een echte spits laat ook weinig zien, maar kan wel belangrijk zijn. 

Zeiss Distagon 21 f/2.8
            Dolberg dan, gekocht voor 270.000. Waarde na laatste update: 2 miljoen. 

[ Voor 12% gewijzigd door Luxicon op 03-11-2016 22:00 ]
...
            GAE kunnen ze wel hebben, zelfs met een eventueel B elftal nog. Daarna weer een interlandbreak om iedereen weer fit te krijgen. Daarna PEC thuis. Die rol je waarschijnlijk ook makkelijk op.

Ja, wacht jij eerst maar af hoe makkelijk het allemaal zijn zal. Hoogmoed komt ..Leon Zwiers schreef op donderdag 03 november 2016 @ 22:00:
GAE kunnen ze wel hebben, zelfs met een eventueel B elftal nog. Daarna weer een interlandbreak om iedereen weer fit te krijgen. Daarna PEC thuis. Die rol je waarschijnlijk ook makkelijk op.
...
Dat is flink vertrouwen hebben in je club. Op papier moet je idd makkelijk winnen van GAE, maar het kan spoken in Deventer.Leon Zwiers schreef op donderdag 03 november 2016 @ 22:00:
PEC thuis moet je idd wel winnen, maar met Tedje achterin bij PEC gaat Feyenoord niet scoren
Via welke update? Als hij bij een Engelse club had gespeeld was het rustig 50 miljoenLuxicon schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:59:
Dolberg dan, gekocht voor 270.000. Waarde na laatste update: 2 miljoen.
Go ahead verliest zelfs van amateurs. Daar ben ik nu echt niet bang voorLuxicon schreef op donderdag 03 november 2016 @ 22:00:
[...]
Ja, wacht jij eerst maar af hoe makkelijk het allemaal zijn zal. Hoogmoed komt ..
Na de winterstop pas, net als Hahn. 3 topkeepers in de selectie en allemaal geblesseerd. Lijkt mij wel een recordje.Deadsy schreef op donderdag 03 november 2016 @ 22:00:
Komt Vermeer niet binnenkort terug?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Transfermarkthupske schreef op donderdag 03 november 2016 @ 22:03:
[...]
Dat is flink vertrouwen hebben in je club. Op papier moet je idd makkelijk winnen van GAE, maar het kan spoken in Deventer.
PEC thuis moet je idd wel winnen, maar met Tedje achterin bij PEC gaat Feyenoord niet scoren![]()
[...]
Via welke update? Als hij bij een Engelse club had gespeeld was het rustig 50 miljoen
De update is van 17 oktober.
Ja, ik denk ook dat Feyenoord ze beiden pakt. Maarja, of dat makkelijk gaat. Go Ahead kan soms verrassend uitpakken bij hun thuis en PEC zit een stijgende lijn in, maar doet het uit bij Feyenoord nooit zo goed.Leon Zwiers schreef op donderdag 03 november 2016 @ 22:03:
[...]
Go ahead verliest zelfs van amateurs. Daar ben ik nu echt niet bang voor. Maar het zou wel enorm des Feyenoords zijn om daar dan van te verliezen. We gaan t zien!
[ Voor 33% gewijzigd door Luxicon op 03-11-2016 22:08 ]
...
            Hahaha dat applausje van Guidetti naar de F-side 😁😁

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
            Ach die Guidetti heeft ook in een ver verleden 3 keer tegen Ajax gescoord...
Na Feyenoord nooit meer iets laten zien.
            Na Feyenoord nooit meer iets laten zien.
Wanneer die gast 50 is gaat hij in Rotterdam de cafés af en gaat daar zijn verhalen vertellen.dvdkiwi schreef op donderdag 03 november 2016 @ 22:08:
Hahaha dat applausje van Guidetti naar de F-side 😁😁
Kunnen het hem ook niet al te kwalijk nemen, het is het enige seizoen waarin hij ooit echt iets gepresteerd heeft, maar hij blijft er wel zeer in hangen.
            Waar is Gudelj als je hem nodig hebt 

Ze kunnen alleen maar overtredingen maken op Dolberg anders krijgen ze hem totaal niet van de bal vandaag. 
Vind het wel bijzonder om te zien dat bij Ajax ze elkaar soms aanspelen, terwijl je zo zeker weet dat je teamgenoot in de problemen brengt als je hem de bal geeft. Wel goed om te zien dat ze dat risico durven te nemen.
                    Vind het wel bijzonder om te zien dat bij Ajax ze elkaar soms aanspelen, terwijl je zo zeker weet dat je teamgenoot in de problemen brengt als je hem de bal geeft. Wel goed om te zien dat ze dat risico durven te nemen.
Konden ze op de 2e ring ook eindelijk eens een bal vangen.
[ Voor 25% gewijzigd door Hupske op 03-11-2016 22:13 ]
Denk dat de mensen in de 2e ring ook wel eens een avondje rustig willen zitten.
Zijn die nog niet naar huis dan?Leon Zwiers schreef op donderdag 03 november 2016 @ 22:13:
[...]
Denk dat de mensen in de 2e ring ook wel eens een avondje rustig willen zitten.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nou het is wel bijzonder dat bij elke thuiswedstrijd in de EL het stadion behoorlijk vol zit. Er waren tijden dat ze de idd de 2e ring gewoon niet in gebruik hadden.
Wat is dit dan weer scheids??
[ Voor 5% gewijzigd door Hupske op 03-11-2016 22:19 ]
            Serieus ook nog gele kaart daarvoor geven....scheids toch...

Als ze nu iedereen een lolletje willen doen schiet iemand die bal tegen die megafoon aan zodat diedoor die jostie zijn bakkes heen vliegt. Dan heeft ie echt een rede om zo te "zingen"

Sanchez speelt de bal en trekt z'n benen terug. Tja..

...
            Inmiddels beelden uit een andere hoek dan dat de Oekraïnese regie liet zien gezien, en de bal was echt alleen tegen het gezicht van Botteghin. Een hele dure fout, waar hij ook geen geel voor had hoeven geven. Vooral die gele kaarten geven een zure nasmaak, want aan de andere kant was hij telkens niet zo principieel.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hebben we dus toch Gudelj nodigLeon Zwiers schreef op donderdag 03 november 2016 @ 22:19:
Als ze nu iedereen een lolletje willen doen schiet iemand die bal tegen die megafoon aan zodat diedoor die jostie zijn bakkes heen vliegt. Dan heeft ie echt een rede om zo te "zingen"
            Slordigheid sluipt er in nu.

Kom maar ffkes wisselen Bertje...

Klaassen, Traore en Younes hebben de hele wedstrijd nog niets goed gedaan. Driedubbele wissel alstublieft 

XXXVI
Traore begint nu wel slordig te worden, maar hij maakte die actie en pass op Dolberg, waaruit daarna dat doelpunt kwam.ephymerous schreef op donderdag 03 november 2016 @ 22:22:
Klaassen, Traore en Younes hebben de hele wedstrijd nog niets goed gedaan. Driedubbele wissel alstublieft
...
            Die houding van Traore staat mij niet aan op dit moment. Kop op en weer gas geven.

Gaat gebeuren zo te zien

Dit topic is gesloten.
                                                     ![]()
                        Let op:
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder

]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder