Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
En daar is het typische Mourinho spel. de bus staat er hoor!
[ Voor 27% gewijzigd door LZ86 op 15-09-2016 19:45 ]
Ach, de fans van Feyenoord vinden het een leuke wedstrijd al speelt de B3, en de fans van ManU kan het toch niets schelen die vinden het misschien zelfs wel leuk om de rest van het team te zien.Spacey23 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 19:21:
Als teams 7 of 8 wissels doorvoeren zoals nu bij United, dan neemt ook niemand de UEFA Cup nog serieus. 1 team op volle oorlogssterkte en de ander test maar even wat. Jammer voor de kijkers dit.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Nou. Er zit al weinig snelheid in, maar mochten er per ongeluk mensen gaan lopen met de bal, fluit ie snel af. Elk duwtje is fluiten en 30 seconden weg. Zo kan hij niet fluiten in zijn competitie.Leon Zwiers schreef op donderdag 15 september 2016 @ 19:43:
Matige scheids weer in de kuip btw. Fluit echt voor elke scheet die er gelaten wordt
Wat is het budget van Feyenoord? Pogba zal wel meer waard zijn dan de hele selectie?
[ Voor 37% gewijzigd door Goron op 15-09-2016 19:47 ]
De begroting is misschien wel 10x zo hoog. Maar goed, Feyenoord wint ook niet altijd van Excelsior, zeker als ze het zichtbaar onderschatten.Goron schreef op donderdag 15 september 2016 @ 19:46:
Wel mooi moment daarnet dat Feyenoord Manchester zoek tikt rond hun 16
Wat is het budget van Feyenoord? Pogba zal wel meer waard zijn dan de hele selectie?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik weet niet naar welke zender jij kijkt, maar Feyenoord speelt prima! El Ahmadi heeft Pogba in zn broekzak. Botteghin verdedigd als beest. Berghuis en Kongolo komen er heel gevaarlijk door.Han schreef op donderdag 15 september 2016 @ 19:24:
Pffff... United heeft er overduidelijk geen zin in vanavond, jammer voor het vermaak. Ze laten Feyenoord lekker rondspelen. Tempo is veels te laag voor beide ploegen om iets te forceren.
Dat maakt die overwinningen niet minder mooi natuurlijk. Maar een Feyenoord wat wint van ManU, kan alleen als ManU zijn niveau niet haalt.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Heb ik het goed als ik zeg dat United niet wil en Feyenoord niet kan?
Beetje gezapig lijkt dit
Mja "met de handrem op" noemen ze dat.Harribo schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:10:
[ Voor 19% gewijzigd door chim0 op 15-09-2016 20:12 ]
Feyenoord was de dominante ploeg einde eerste helft maar United heeft inderdaad niet veel inspiratieHarribo schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:10:
Ben net thuis en kijk naar Feyenoord
Beetje gezapig lijkt dit
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ibra Schmibra. Daar komt Memphis!Goron schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:20:
uh oh daar komt Ibra
Edit :
Sneu hoor, dat fluitconcert voor Ibrahimo...
[ Voor 15% gewijzigd door Bra-Jo op 15-09-2016 20:22 ]
Nomen nescio
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Én bij welke club worden sterspelers die bij een rivaal speelden, niet uitgefloten? Ik moet ze nog tegenkomen.dvdkiwi schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:20:
Wauw, wat ontzettend triest om Zlatan uit te gaan fluiten... zielig hoor
[ Voor 3% gewijzigd door Herman op 15-09-2016 20:24 ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Moet wel heel ernstig zijn als vd Brom zit te huilen op de bankQuad schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:21:
De doelman die een enorme knal uitdeelt aan Wuytens, ongelukkig.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
[ Voor 5% gewijzigd door FDMK op 15-09-2016 20:25 ]
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Nomen nescio
Dat denk ik ook. En dan loopt hij een rondje met zijn vinger voor zijn mond door de kuipLeon Zwiers schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:25:
Zlatan zal het wel beslissen in de laatste paar minuten lijkt me. Die man blijft een genie
Nou.. hij is weer bij kennis zegt de verslaggever. Verder weet ik het ook nietBra-Jo schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:25:
Wat was er nou met Wuytens bij AZ? Ik zapte net ff heen en weer en volgens mij zat Vd Brom jankend op z'n stoel. Zo erg?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Nomen nescio
Het gebeurt inderdaad bijna overal maar dat maakt het niet minder triest.PWM schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:23:
[...]
Én bij welke club worden sterspelers die bij een rivaal speelden, niet uitgefloten? Ik moet ze nog tegenkomen.
Ik zou echt geen reden kunnen verzinnen om bv Robben uit te gaan fluiten als Bayern op bezoek komt, of Van Persie bij Fenerbace.
Het is het toppunt van triestheid, je laat je zo wel kennen als "fan" zijnde.
Ik vind het maar sneu.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Hoho, ik zeg ook niet dat ik mee zou doendvdkiwi schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:28:
[...]
Het gebeurt inderdaad bijna overal maar dat maakt het niet minder triest.
Ik vind het maar sneu.
Een stadion is nou eenmaal bevolkt door een deel debielen. Kijk er niet meer van op.
Het kan ook aan het gedrag van een speler liggen he. Ik denk dat Guidetti ook wel een fluitconcertje kan verwachten tegen Ajax. Maar in dat geval kan ik het goed begrijpen gezien zijn uitspraken en gedrag over/tegen Ajax.dvdkiwi schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:28:
[...]
Het gebeurt inderdaad bijna overal maar dat maakt het niet minder triest.
Ik zou echt geen reden kunnen verzinnen om bv Robben uit te gaan fluiten als Bayern op bezoek komt, of Van Persie bij Fenerbace.
Het is het toppunt van triestheid, je laat je zo wel kennen als "fan" zijnde.
Ik vind het maar sneu.
http://www.dumpert.nl/med...oeder_heeft_een_snor.htmlPWM schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:30:
[...]
Hoho, ik zeg ook niet dat ik mee zou doenMaar het gebeurt bij elke club. Bij Ajax werd zelf Seedorf uitgefloten, bij PSV kreeg Bazoer zelfs een mobiel naar zijn hoofd
Een stadion is nou eenmaal bevolkt door een deel debielen. Kijk er niet meer van op.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ja, en Ibrahimovic heeft natuurlijk ook een geschiedenis met Feyenoord, en niet alleen omdat hij Ajacied is. Kan bijv. nog wel een elleboog herinneren.Terranova schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:31:
[...]
Het kan ook aan het gedrag van een speler liggen he. Ik denk dat Guidetti ook wel een fluitconcertje kan verwachten tegen Ajax. Maar in dat geval kan ik het goed begrijpen gezien zijn uitspraken en gedrag over/tegen Ajax.
*edit lol
[ Voor 7% gewijzigd door Emgeebee op 15-09-2016 20:38 ]
Precies de reden dat ik de facebookpagina's van oa Voetbalzone en VI bijvoorbeeld zoveel mogelijk probeer te vermijden. Dat soort debielen die jij noemt lijken zich daar veelal te concentreren.PWM schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:30:
[...]
Mijn opa had vroeger seizoenskaarten bij Feyenoord en vertelde dat Ajax- en Feyenoordfans gewoon naast elkaar zaten. Hoe leuk moet het toen geweest zijn
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
...
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Nu dichthouden of niet
Real heeft er patent opBra-Jo schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:38:
Nu hopen dan ManU gisteren Real niet gezien heeft.
...
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Hoho, hier paste geen stadsbus tussen heLekkerboeie86 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:39:
een Wamberto-tje maar hij zit erin!!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
[ Voor 51% gewijzigd door Hupske op 15-09-2016 20:41 ]
Heerlijk
Jep, dat is dan weer kansloosVerwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:42:
Zingen ze nu 'Wie niet springt die is een Jood'?
Ja. Erg vermoeiendVerwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:42:
Feyenoorders zijn altijd meer met Ajax bezig dan met zichzelfVerwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:42:
Pfff als dat zo is mag van mij Feyenoord verliezen. Kansloos gedrag...Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:42:
Ach ik vindt het wel een eer. Zelfs in zo'n wedstrijd moeten ze aan Ajax denken.
Dan is het aantal toeschouwers als gehalveerd. Die figuren zijn echt dom.Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:42:
...
Zou de UEFA rapporteur zijn notitieboekje bij zich hebben?Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:42:
[ Voor 3% gewijzigd door Tweaking Art op 15-09-2016 20:46 ]
+ de middenmootsorry, subtop toch?St@m schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:43:
Weet je, je kan lullen wat je wil. Maar de top van Nederland is gewoon beter dan ManU.
[ Voor 6% gewijzigd door Hupske op 15-09-2016 20:46 ]
Als je zo redeneert zou Willem II Man United oprollenSt@m schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:43:
Weet je, je kan lullen wat je wil. Maar de top van Nederland is gewoon beter dan ManU.
Hehe (ik ga er even vanuit dat je Feyenoord tot middenmoot rekent
Feyenoord speelt met een B-team om het eerlijk te houden.Luxicon schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:44:
Wat is er met Vermeer dan?
Nee, geblesseerd.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Haha, oke dan. Jones doet het dus prima, gezien Hahn er dan niet inkomt, of is hij ook geblesseerd?Quad schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:45:
[...]
Feyenoord speelt met een B-team om het eerlijk te houden.![]()
Nee, geblesseerd.
...
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Kon even niet zo snel op het woordje subtop komen. Heb het aangepastSt@m schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:45:
[...]
Hehe (ik ga er even vanuit dat je Feyenoord tot middenmoot rekent)
Pff spannende minuutjes nog.
Als ik zo redeneer?dvdkiwi schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:45:
[...]
Als je zo redeneert zou Willem II Man United oprollen
Feyenoord wint van Manchester United in een wedstrijd die er om gaat.
PSV speelt gelijk en wint van Manchester United in wedstrijden die er om gaan.
Tja.. volgens mij zijn ze dan gewoon beter dan ManU.
Ja maar ManU kan veel beter en normaliter zijn ze wel beter. Bullshit, blijkbaar niet dus.
AZ..
Zo'n nietszeggende fun fact waar een lang verhaal achter zit.Tonny Vilhena is de 125e Feyenoorder met een doelpunt in Europa, alleen Ajax heeft er meer (161). PSV staat op 124
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Hahn komt volgens mij net terug van een zware blessure, is een half jaar eruit geweest.Luxicon schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:46:
[...]
Haha, oke dan. Jones doet het dus prima, gezien Hahn er dan niet inkomt, of is hij ook geblesseerd?
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
United speelt na de goal zo goed als dat het om dit moment kan. Maar dat is gelukkig geen super hoog niveau.
Dit topic is gesloten.
![]()
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder