Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Gelukkig doet Jones zijn werk goed.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Het is dat je weet wat ze zingen lol
Goeie 3 punten. Man U speelde te zwak, Feyenoord speelde met passie en inzet.
Wat mij betreft een verdiende overwinning.
Gefeliciteerd Feyenoord
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Zo Ajax ook nog even winnen
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ajax moet nog hoorhupske schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:50:
[...]
Tegen 10 man ook nogBlijkbaar moet altijd 1 Nederlands team het niet goed doen.
Verwijderd
Schijnt een speler van Sparta te zijn.Kaap schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:59:
Wie is die Pogba trouwens?
Die speelt bij Sparta toch? Was ook wel te zien, kon het niveau totaal niet aan.Kaap schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:59:
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Degene met nummer 6 op zijn rug.Kaap schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:59:
Ik weet niet hoe goed je tv is maar zijn naam staat gewoon op zijn shirt
Valt wel mee tochLekkerboeie86 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:59:
Nou ik stel wel voor dat Gijp en Derksen per direct de zak krijgen. Wat een stel zure pruimen.
...
Heb je ze niet in de rust en voor de wedstrijd gehoord. Zijn altijd vreselijk negatief. Echt om te kotsen.
Nee klopt, dus dat weet ik niet. Derksen kan nogal zuur zijn, maar ik vind dat VD Gijp wel realistische analyses heeft altijdLekkerboeie86 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:03:
[...]
Heb je ze niet in de rust en voor de wedstrijd gehoord. Zijn altijd vreselijk negatief. Echt om te kotsen.
Dat heb je goed gezien, dat was de enige goede kans van Feyenoord.Luxicon schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:02:
Volgens mij was het ook de enige goede kans voor Feyenoord? Gelijk goed dus. Zoals dat eigenlijk een beetje hoort als je in EL / CL voetbalt (vooral die laatste).
Maar goed dat Manchester United creerde ook heel weinig.
Want het is heel normaal dat Feyenoord wint van ManU? Komop, wees reëel.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:03:
[...]
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Die doet ook het darts en domino's toch?hupske schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:04:
Aah neeeeeeeeee bah! Wat een akelige vent is dit die nu commentaar geeft bij RTL.
Precies, maar daarom vind ik het alleen maar mooier. Niet dat geklooi met mislukte kansen, maar gelijk raak.Tweaking Art schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:05:
[...]
Dat heb je goed gezien, dat was de enige goede kans van Feyenoord.![]()
Maar goed dat Manchester United creerde ook heel weinig.
...
Van dat dooie commentaarhupske schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:04:
Aah neeeeeeeeee bah! Wat een akelige vent is dit die nu commentaar geeft bij RTL.
FIFA Benelux Administrator
Bij darts is hij wel eens de presentator. Verder deed hij in het begin ook de Betweters volgens mij.
Maar ik vind het zo een kwal. Wil een beetje Sierd na doen, maar dan totaal verkeerd.
Dat ook. Verder ongelooflijke domme verhalen aan het vertellen.
[ Voor 23% gewijzigd door Hupske op 15-09-2016 21:10 ]
Op het moment dat ie buitenspel stond, was de bal al 40cm van de voet of zo. Althans, dat zag je terug op de beelden. Verder keurig afgemaakt. Ik zei gisteren op de training nog dat Feyenoord ging winnen vandaag en voilà.PWM schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:38:
Op het randje zegt ie.....
Is geen steekbal, is gewoon een voorzet. Wel heel netjes afgemaakt.Harribo schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:38:
Die steekbal terug van Jorgensen
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Heb je ook gezegd dat Ajax gaat winnen?chim0 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:11:
[...]
Op het moment dat ie buitenspel stond, was de bal al 40cm van de voet of zo. Althans, dat zag je terug op de beelden. Verder keurig afgemaakt. Ik zei gisteren op de training nog dat Feyenoord ging winnen vandaag en voilà.
Want ze staan alweer achter
Op zich een standaard pot van Ajax Europees :-P:-P
Ajax moet maar een Europees verbod krijgen. Stuur Utrecht maar of zo
[ Voor 38% gewijzigd door Harribo op 15-09-2016 21:13 ]
En op tijd stappen en op buitenspel letten....man man man. Dijks nog even stappen op het moment dat de beste man de bal krijgt en WTF doet Viergever daar?Goron schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:13:
Waarom zou je die man voor het doel ook dekken eigenlijk
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Utrecht ja, ging vorige keer ook zo lekker tegen die amateurs uit LuxemburgHarribo schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:13:
Hahaha
Op zich een standaard pot van Ajax Europees :-P:-P
Ajax moet maar een Europees verbod krijgen. Stuur Utrecht maar of zo
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Over Ajax durf ik niks meer te zeggen want dan krijg ik gelijk de meute over me heen.hupske schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:12:
[...]
Heb je ook gezegd dat Ajax gaat winnen?
Want ze staan alweer achter
Maar ik ben tegelijkertijd bezig met een laptop installeren en heb een kwartier gepauzeerd dus ik moet nog beginnen met kijken.
En zodra er druk komt, gaan ze klungelen.
Ik wacht eerder op de 2-0.
En panathinaikos is wel een redelijk team hoor met een paar aardige spelers
[ Voor 19% gewijzigd door Luxicon op 15-09-2016 21:17 ]
...
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Geen mooi grasveld, saai stadion en een verschrikkelijke commentator maken het er ook niet beter op.Grudgie schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:18:
Ajax is niet om aan te gluren.
Ik heb echt het idee dat als de spelers merken dat het niet loopt zoals ze denken, dat ze automatisch in de Boer modus gaan ofzo.Fleximex schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:18:
Ajax wil de bal rond spelen, zoals alleen Ajax dat kan. Er is echter een tegenstander die een beetje druk zet en dan loopt het meteen totaal niet meer. Ook onder Bosz zie ik niet waar Ajax fans al tijden om roepen: een plan B.
[ Voor 48% gewijzigd door Hupske op 15-09-2016 21:20 ]
Verwijderd
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Vd Gijp heeft vaak wel de neiging krachtsverschillen te overdrijven. Dan kan bijvoorbeeld Barcelona nooooooit van Milan verliezen volgens hem maar dan gebeurt het uiteindelijk toch.Sjurm schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:05:
[...]
Nee klopt, dus dat weet ik niet. Derksen kan nogal zuur zijn, maar ik vind dat VD Gijp wel realistische analyses heeft altijd
In principe is Man Utd qua spelers materiaal natuurlijk stukken beter maar het is geen ploeg als Barcelona of Bayern die iedereen gemakkelijk wegtikt. Dan weet je dat er in zo'n EL ploeg wel een keer een stunt uitrolt. Dan is het goeddat Feyenoord die stunt uithaalt en niet Fenerbahce.
Er is ook geen 1 speler die wat toevoegt, gewoon plichtmatig rondtikken.
Ik zou ook niet weten wie moet scoren
Moet nog wennen aan het systeemGrudgie schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:22:
Ze hebben toch Ziyech.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
En Gudelj of Riedewald eruit....das vaak niets
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 15-09-2016 21:24 ]
Ohja.. die moeten nog 2-3 jaar wennen.
Dit doet zoveel afbreuk aan het goede resultaat van Feyenoord.
[ Voor 17% gewijzigd door Hupske op 15-09-2016 21:25 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Emgeebee op 15-09-2016 21:26 ]
Ja elke keer weer die monotone saaie commentator zonder kennis.hupske schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:24:
Dacht dan zet ik Fox Sports wel op voor het commentaar. Heb je die droeftoeter die het commentaar doet bij de wedstrijden van Nederlands elftal bij SBS
Ik vind het ook niets
Verwijderd
Ligt ook wel een beetje aan het veld, de bal stuitert alle kanten op. Maar op dit niveau mag je toch wel mee verwachten.
En verdikke heb die bal nou eens in je eerste aanname goed.
Op rtl hoor (en hoorde) je het publiek maar vrij zachtjes.
Vind het toch altijd lekkerder kijken als het publiekvolume lekker hard staat.
Moet eerst nog wennen aan het Ajax systeem.hupske schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:31:
Wanneer is Krul weer fit?
Hoe denk je überhaupt hier iets Europees mee te kunnen winnen?
Je noemt overigens wel een aantal internationals opHarribo schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:33:
Tja ze hebben natuurlijk wat matige spelers: Onana, Veltman, Riedewald, Gudelj, Dijks, Viergever
Hoe denk je überhaupt hier iets Europees mee te kunnen winnen?
Ja derde rangs internationals.nocalimero schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:35:
[...]
Je noemt overigens wel een aantal internationals op
Die worden opgeroepen bij gebrek aan beter en doordat Blind een Ajax pet heeft
Omdat er een Ajax gezinde bondscoach zit die liever matige overrated spelers opstelt in plaats van de geroutineerde krachten of talent van andere clubs.nocalimero schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:35:
[...]
Je noemt overigens wel een aantal internationals op
Dit topic is gesloten.
![]()
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder