Terugkomend op de wedstrijd denk ik dat het een terechte uitslag is.
Atletico speelde met nét wat meer inzicht en tempo en waren het vaakst gevaarlijk. Mooi om te zien hoe ze met 2 of 3 één-keer-raken-passes door 4/5 man heen splijten.
Psv was om de 16 veel meer zoekend; vaak was het passen, aannemen, dan pas kijken, passen, aannemen, dan pas kijken etc. Het verschil in tempo rond de beide 16's was groot.
De afgekeurde goal van PSV was twijfelachtig, maar hij wás af te keuren. Wel een zware beslissing.
Daar tegenover kunnen we de onterecht afgekeurde goal van Atletico zetten. Gewoon hele mooie splijtende pass.
PSV kreeg nog wel een goedmakertje in de vorm van een onterechte penalty (serieus, waar was die Narsingh mee bezig? Die ging 3 keer overduidelijk liggen om niks. Wat een vervelende naaibal op deze manier), dat die pingel gemist wordt is treurig. Dit cadeautje kunnen we dan weer wegstrepen tegen de handsbal die wél een pingel had moeten zijn (die er waarschijnlijk toch niet ingegaan was

) en zo staan PSV en Atletico weer quitte.
Al met al een leuke pot, erg close call om een terechte winnaar aan te wijzen maar Atletico verdiende het nét dat beetje meer vond ik. Al had ik PSV ook best wel een punt gegund.
Barca was genieten
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"