[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 101 Laatste
Acties:
  • 172.058 views

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:24
Han schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:20:
Maar dat doet Sierd toch helemaal niet? Hij is nergens blij met het verlies van PSV, buiten het 'liedje' voor de keeper heeft hij vrij neutraal de wedstrijd verslagen, helemaal niet anti-PSV of iets dergelijk, alleen hier en daar pro-Atletico. Toch een vrij groot en essentieel verschil.
Dat hij zich grotendeels normaal heeft gedragen doet er niet toe. Zo'n liedje zegt toch alles? En ik weet zeker dat jij ook pissed was geweest als hij het bij Ajax had gedaan.
Waar je je maar druk om kunt maken.
Dat is geen argument en een dooddoener. Feitelijk is het allemaal onzin waarover we ons druk maken hier. Het slechte spel van onze clubs of Oranje, de aankopen, de trainers: allemaal bijzaken.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

D-e-n schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:26:
Dat hij zich grotendeels normaal heeft gedragen doet er niet toe. Zo'n liedje zegt toch alles? En ik weet zeker dat jij ook pissed was geweest als hij het bij Ajax had gedaan.
Het zal me echt serieus jeuken, echt ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Hoe kun je als Ziggo zijnde besluiten om een commentator een wedstrijd te laten verslaan die zwaar pro-Atletico is, terwijl die wedstrijd vooral wordt bekeken door PSV aanhangers? Dat liedje kan echt niet. Dat ie verder redelijk neutraal is gebleven doet er niet niet toe.

PSV heeft groot gelijk, een bolus draaien op dat flut-Ziggo.

En Han, dat het jou niet interesseert is totaal onbelangrijk. Jij bent niet de maatstaf ofzo. Je bent WEL net als vrijwel ieder ander in staat om je enigszins te verplaatsen in je medemens, en dan snap jij net als de rest van het forum dat er mensen zijn die zich er aan storen.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Ach, zo is Sierd de Vos toch ook gewoon?
Die wil nog wel eens een liedje zingen tijdens het commentaar geven op een wedstrijd. Of vertellen waar het dichtstbijzijnde restaurent is...
Ik zie het probleem niet.
Het is ook bekend dat hij fan is van Atletico.

En een commentator neutraal? Zet een Snoeks bij Barcelona en het is ook niet neutraal meer.

Zo langzamerhand beginnen ze bij PSV ook wat door te slaan in hun arrogantie...

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-11 16:21

Niku

Alagaesii

dutchgio schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:31:
Wait what? :+

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
En als hij een PSV liedje had gezongen dan hadden die PSVers op de Sierd trein gesprongen.

Objectiviteit... hahaha laat me niet lachen.

Ik ben ook voor minder Sierd maar dit gaat wel erg ver.

• Gonadan
  • Laatst online: 21:08

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
D-e-n schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:51:
@Gonadan
Ik vind dat, al is het maar in het belang van het Nederlandse voetbal, enig chauvinisme ook bij de CL hoort. De kijkers beleven het namelijk ook zo. En als jij het als commentator dan niet kunt opbrengen met de Nederlandse ploeg mee te leven moet je vriendelijk bedanken voor de eer.
Je begrijpt wat de woorden 'afhankelijk van de wedstrijd' betekenen? Dat is dus precies wat ik bedoel. Bij Nederlandse clubs onderling verwacht ik enige objectiviteit, omdat de doelgroep aanhangers van beide clubs bevat. Bij internationale wedstrijden verwacht ik wat chauvinisme. Je bent commentator voor een doelgroep, niet voor jezelf. Dat is iets wat Sierd niet begrijpt en men blijkbaar niet van hem verwacht, een farce van een comentator.
Han schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:01:
Mjah... aan de ene kant schreeuwt men om onafhankelijke journalistiek maar aan de andere verwacht men een chauvinistische commentator, lees: pro-Nederlands. Nu was Sierd chauvinistisch, alleen was zijn persoonlijke voorkeur dit keer niet Nederlands en zijn de poppen aan het dansen... wederom om een hoop geblaat om niks. De ene keer ligt men krom om Sierd en nu het niet in onze chauvinistische straatje past is de wereld te klein.
Sierd kan niet chauvinistisch zijn voor Atletico, dan ken je de term chauvinisme niet.

Krom liggen om Sierd zal je mij niet zien doen, ik vind het een misplaatste karikatuur van de Spaanse commentator. Wat mij betreft komt die man nooit meer op TV. Ik kan mij hooguit voorstellen dat je hem leuk vindt als hij je diehard fan van een Spaanse club bent en hij die wedstrijd verslaat.
Yup, je ziet veel successupporters dan ook al overstappen van Ajax of Twente naar PSV. Best vervelend voor ze want dat zijn vaak schreeuwers waar je plaatsvervangende schaamte van ontwikkelt. :P
D-e-n schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:16:
En het regent hier altijd massaal klachten als PSV-ers of Feyenoorders juichen als Ajax verliest in de EL of CL. Dan roept iedereen dat het kinderachtig is en dat "we" toch voor de Nederlandse ploegen moeten zijn.
Ja, ik ben dan ook wel benieuwd of de volgende keer dat dat (gegarandeerd) gaat gebeuren er ook een modbreak komt. O-)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Han
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:29:
En Han, dat het jou niet interesseert is totaal onbelangrijk. Jij bent niet de maatstaf ofzo. Je bent WEL net als vrijwel ieder ander in staat om je enigszins te verplaatsen in je medemens, en dan snap jij net als de rest van het forum dat er mensen zijn die zich er aan storen.
Ik reageer op iets waarbij mij als persoon iets wordt gesuggereerd. Ik snap jouw reactie niet, nergens wordt beaamd dat mijn mening een matstaaf is of zou moeten zijn. Wellicht eerst even beter lezen. Ik zeg ook nergens dat ik niet snap dat mensen zich er aan ergeren, ik stel alleen dat sommigen zich in mijn ogen te druk om maken, iets met mug en olifant.

Dat ik mij wel in staat ben om me in iemand te verplaatsen heb je dan wel weer volkomen gelijk in ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Ziggo is een bedrijf dat zijn klanten bedient. Die klanten waren voor het overgrote deel PSV-fans of iig pro-PSV, om welke reden dan ook (punten NLs voetbal etc.). Ziggo schijt op zijn klanten op deze manier. Dat lijkt me vrij helder.
Random troll of kun je hem uitleggen?

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Hoezo ligt de fout nou weer per se bij Ziggo? Natuurlijk is het een beetje een suffe actie van Sierd, maar je weet toch als bedrijf niet van te voren dat hij zoiets gaat doen, ook al is hij bekend Atletico-fan.

Dus om nou te zeggen dat Ziggo op hun klanten schijt omdat 1 werknemer 2 min "over de schreef ging" is natuurlijk totale onzin.

Je kan er ook gewoon de humor van inzien, beetje relativeren kan geen kwaad hoor, iemand zingt een liedje tegen je voetbalclub, big deal...

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:49:
Ziggo is een bedrijf dat zijn klanten bedient. Die klanten waren voor het overgrote deel PSV-fans of iig pro-PSV, om welke reden dan ook (punten NLs voetbal etc.). Ziggo schijt op zijn klanten op deze manier. Dat lijkt me vrij helder.

[...]

Random troll of kun je hem uitleggen?
Als El-Sierd de hele wedstrijd strontvervelend doet over PSV dan mag je terugkomen met je redenatie van 'ziggo schijt op zijn klanten' , dan zal ik het waarschijnlijk ook met je eens zijn.

Maar zeiken over een liedje van 6 seconden...nee dat argument gaat er niet in.

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:40

FreakNL

Well do ya punk?

En het is niet eens een liedje tegen PSV, het is een liedje over/van/voor die keeper.

Ach, ik vind het ook een beetje raar. Maar Sierd is nu eenmaal een beetje raar.

Reactie van PSV is overtrokken, het lijken wel kleine kinderen.....

• Gonadan

Gonadan

Nou ja, het is PSV's goed recht om dan interviews te weigeren als zij dit te ver vinden gaan. Daar kan ik best in komen.

Verder moeten we het inderdaad niet groter maken dan dat het is.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:41

Superkiwi

Hoi doei

Terugkomend op de wedstrijd denk ik dat het een terechte uitslag is.
Atletico speelde met nét wat meer inzicht en tempo en waren het vaakst gevaarlijk. Mooi om te zien hoe ze met 2 of 3 één-keer-raken-passes door 4/5 man heen splijten.
Psv was om de 16 veel meer zoekend; vaak was het passen, aannemen, dan pas kijken, passen, aannemen, dan pas kijken etc. Het verschil in tempo rond de beide 16's was groot.

De afgekeurde goal van PSV was twijfelachtig, maar hij wás af te keuren. Wel een zware beslissing.
Daar tegenover kunnen we de onterecht afgekeurde goal van Atletico zetten. Gewoon hele mooie splijtende pass.

PSV kreeg nog wel een goedmakertje in de vorm van een onterechte penalty (serieus, waar was die Narsingh mee bezig? Die ging 3 keer overduidelijk liggen om niks. Wat een vervelende naaibal op deze manier), dat die pingel gemist wordt is treurig. Dit cadeautje kunnen we dan weer wegstrepen tegen de handsbal die wél een pingel had moeten zijn (die er waarschijnlijk toch niet ingegaan was ;)) en zo staan PSV en Atletico weer quitte.

Al met al een leuke pot, erg close call om een terechte winnaar aan te wijzen maar Atletico verdiende het nét dat beetje meer vond ik. Al had ik PSV ook best wel een punt gegund.

Barca was genieten 8)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wat een afgang :N

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7KEiQBQ5MVJa8AJzLW50OkZa/thumb.png

Nu maar hopen dat er niet iemand op de tribune een banaan aan zijn kinderen geeft, dan kunnen we het wel schudden.

[ Voor 34% gewijzigd door PWM op 14-09-2016 14:07 ]

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Zijn de onderste tribunes nou ook afgesloten? Want dan zijn die netten toch vrijwel nutteloos :p

Last.fm | Code Talks

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Ik voel de link straks al weer aankomen hoor. "Ja want Sierd = Ziggo = Ajax = Kut".
Wat een gejank om niks zeg. Zet lekker het geluid uit of kijk op Veronica. Het is niet alsof het koningshuis zwaar geschonden is.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• PWM
  • Niet online

PWM

Afvalzak schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:06:
Zijn de onderste tribunes nou ook afgesloten? Want dan zijn die netten toch vrijwel nutteloos :p
Afgesloten en zelfs afgedekt zodat er niemand op kan.

Ik begin een beetje het idee te krijgen dat het meer een statement is richting UEFA (alsof die er ook maar 0,1 seconde wakker van zouden liggen) dan dat het daadwerkelijk nodig is.

Verwijderd

Gonadan schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:38:
Nou ja, het is PSV's goed recht om dan interviews te weigeren als zij dit te ver vinden gaan. Daar kan ik best in komen.

Verder moeten we het inderdaad niet groter maken dan dat het is.
Daar sta je als PSV zijnde toch boven. Met de weigering van interviews doen ze diezelfde kijkers waar Sierd op 'schijt' ook tekort. Die willen de reacties van die spelers zien en horen.

Omgekeerde wereld.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:12
Het excuus is ook lachwekkend
,,Wij verwachten objectiviteit van een tv-commentator. We willen helemaal niet kinderachtig zijn en zijn dat ook niet, vinden we.
Nou, dat is het dus wel. Richting je fans/supporters heb je nog altijd de verplichting in mijn ogen om voor de camera te verschijnen. Dien gewoon een klacht in bij Ziggo en vraag of ze Sierd van je wedstrijden willen halen als commentator(van alle wedstrijden zou mijn voorkeur zijn, maar dat zal wel niet gaan gebeuren).

• PWM
  • Niet online

PWM

JanW schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:22:

[...]

Nou, dat is het dus wel. Richting je fans/supporters heb je nog altijd de verplichting in mijn ogen om voor de camera te verschijnen. Dien gewoon een klacht in bij Ziggo en vraag of ze Sierd van je wedstrijden willen halen als commentator(van alle wedstrijden zou mijn voorkeur zijn, maar dat zal wel niet gaan gebeuren).
Tuurlijk is het een beetje treurig. Maar, het is ook gewoon de teleurstelling natuurlijk. Als men 2-1 had gewonnen had met lachend Sierd op de schouder geklopt ;)

Proffesioneel is het niet, maar goed, beetje emotie kan ook geen kwaad.

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Feyenoord verwijdert de netten aan de kant van de Olympiazijde. Dit omdat de TV-kijker er anders teveel hinder van ondervind. Raad eens van welke zijde er tegen Roma een vuurwerkbom het veld op werd gegooid? Van deze zijde kwam ook de beruchte banaan. :+ Juiiiiiiiiiiiist.

[ Voor 9% gewijzigd door JST94 op 14-09-2016 14:48 ]

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:11:
Daar sta je als PSV zijnde toch boven. Met de weigering van interviews doen ze diezelfde kijkers waar Sierd op 'schijt' ook tekort. Die willen de reacties van die spelers zien en horen.
Tja, ik had ook niet zo gepikeerd geweest, maar dat is toch hun goed recht? Zij mogen reageren zoals ze willen, wij mogen dan vinden wat we willen. :P
Omgekeerde wereld.
Wat is er dan precies omgekeerd? :?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
JanW schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:22:

[...]

Dat zou pas kinderachtig zijn en zelfs een vorm van censuur want Ziggo staat natuurlijk vrij in de keuze zoals Sierd vrij staat in het zingen van liedjes zoals ook PSV vrij staat in het niet serieus nemen van Sierd en niet wil meewerken aan zijn circus. :P

Er wordt hier weer een behoorlijke olifant gemaakt van een mug.
Verder wat PWM hierboven zegt.

Only fools are enslaved by time and space.

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:26
Precies, het waarom stond gisteren hier al duidelijk beschreven:
http://www.sportenstrateg...ng-van-michael-van-praag/

Zijn her en der dus al wat functies en EK's belooft aan landen.
Allemaal politiek. :(

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:59
Niku schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:30:
[...]

Tja, PSV en Ajax worden ook niet serieus genomen.
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:33:
[...]

Als je de nr. 2 van Rusland, die Ajax helemaal tureluurs speelde, "de lamme" noemt gaat dat veel te ver. Natuurlijk gaan ze de CL niet winnen, maar ze kunnen het een hoop ploegen lastig maken. Idd, Bayern of Atletico waarschijnlijk niet, dat zijn dan ook 2 van de 4 beste clubteams ter wereld.
Ajax is ook de lamme en de blinde op dit moment.
Je hebt een vreemd referentiekader. Wereldvreemd, als het op voetbal aan komt. Alsof je 20 jaar geen wedstrijd hebt gezien sinds Ajax mid-90's.
Hoezo vreemd? Enige wat ik zeg, is dat je bij Ajax altijd bijzondere spelers hebt met uitzonderlijke kwaliteiten, die wedstrijden beslissen voor je en waarvoor je naar het stadion gaat en dat is nu niet zo. Maar dat is prima, misschien over 5 of 10 jaar komt er weer een goeie lichting, maar het huidige elftal is gewoon een heel matig elftal. Totaal niks bijzonders of wou je zeggen van wel? En kom op, met alle respect, maar Rostov.. Ze kunnen het Ajax moeilijk maken ja, maar niet de topploegen. Dat weet jij ook, dus we moeten niet doen alsof Rostov zo geweldig is, omdat ze Ajax van de mat hebben gespeeld. Dit (met nadruk op dit voor de zoveelste keer) Ajax is gewoon een heel matig elftal dus daar moet je totaal niks van verwachten, maar daarom niet minder frustrerend want het blijft toch je clubje.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:56
Yohost! schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:59:
[...]

Precies, het waarom stond gisteren hier al duidelijk beschreven:
http://www.sportenstrateg...ng-van-michael-van-praag/

Zijn her en der dus al wat functies en EK's belooft aan landen.
Allemaal politiek. :(
Ach, Van Praag is ook niet vies van dit soort acties. Misschien dat de wanorde bij de KNVB ook op hem afstraalt, net als de jarenlange steun voor Platini en Blatter en met zn steun aan de nieuwe opzet van de CL maakt hij zich niet populair bij de kleine landen. Op zich is het positief dat er een jong persoon en een buitenstaander is aangesteld.

Jammer van al het geld dat de KNVB heeft besteed aan de onsuccesvolle baantjes jacht van Van Praag, maar het is hard nodig om z'n aandacht eens op zn eigen toko te richten want die staat in brand.

[ Voor 12% gewijzigd door ph4ge op 14-09-2016 17:23 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Clubs zeggen vertrouwen op in rvc KNVB; aanstelling De Jong opgeschort

De eredivisieclubs hebben het vertrouwen opgezegd in de raad van commissarissen van de KNVB. De clubs zijn boos op de rvc omdat ze niet betrokken zijn bij de voordracht van Gijs de Jong als directeur betaald voetbal. Aangezien het de rvc is die de nieuwe directeur benoemt, wordt die voordracht opgeschort.
meer op de nos.

goed nieuws? ik denk van wel. misschien dat nu "de zuivering" kan beginnen en we weer de weg naar de (sub)top inzetten.

It’s the economy, stupid!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-11 14:47
dawg schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:59:
[...]

meer op de nos.

goed nieuws? ik denk van wel. misschien dat nu "de zuivering" kan beginnen en we weer de weg naar de (sub)top inzetten.
Eindelijk is de bom gebarsten en kan de zuivering beginnen

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

dawg schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:59:
[...]

meer op de nos.

Misschien heeft Dickie met ome Tayyip gebabbeld, en is op een idee gekomen. :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Verwijderd

JST94 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:29:
Feyenoord verwijdert de netten aan de kant van de Olympiazijde. Dit omdat de TV-kijker er anders teveel hinder van ondervind. Raad eens van welke zijde er tegen Roma een vuurwerkbom het veld op werd gegooid? Van deze zijde kwam ook de beruchte banaan. :+ Juiiiiiiiiiiiist.
En raad eens wie aan drong op het verwijderen van die nette aan juist die zijde? Precies, die vermaledijde UEFA. Want oh wee, de contracten voor de uitzendrechten zullen eens niet volledig nageleefd worden c.q. de UEFA is bang voor schadeclaims van die zijde.

Het is zo inconsequent als het maar zijn kan. Maar ja, money talks, as usual at the UEFA.

Los hiervan kwam ik nog een wel heel aparte foto tegen van Feyenoord supporters. Verzorgen opleidingen aan Irakezen in Irak. Je moet er maar aan denken om dan een grote Feyenoord-vlag mee te nemen in je bagage.

Afbeeldingslocatie: https://www.fr12static.nl/images/userfiles/14264/1024-file.png

ISIS is niet op de vlucht geslagen voor de coalitie maar voor de Feyenoord vlag! :Y :Y)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Leicester City lekker op dreef bij onze zuiderburen. De eerste goal was een cadeautje van de verdediging van Club Brugge, maar de tweede is een heerlijke vrije trap van Mahrez. Waar de verdediger die de overtreding maakte, blij moet zijn met geel, want Vardy was er door.

Maar die 0-2 staat :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Han
  • Niet online

Han

Oei oei Real... speelt in een veel te laag tempo en krijgt nu de deksel op de neus, 0-1 achter thuis tegen Sporting.

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
oOo goaltje voor Sporting :P . 0-1 net na rust bij Real Madrid.
Was de avond begonnen met Legia - Dortmund maar dat was na een kwartier wel gespeeld (0-3) dus tweede helft maar eens kijken wat er hier te beleven viel O-)

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:52
Zo mooi dat een gefaalde Ajax vleugelspeler nu opeens de linksback van Sporting is na een aantal jaar van dik onder de radar voetballen :p

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:44
Terranova schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:58:
Zo mooi dat een gefaalde Ajax vleugelspeler nu opeens de linksback van Sporting is na een aantal jaar van dik onder de radar voetballen :p
Als je zijn carrière lijst bekijkt is het best bizar dat hij nu in de champions league voetbalt.

Edit: haha, die bal wil er maar niet in

[ Voor 5% gewijzigd door Sjurm op 14-09-2016 22:24 ]

• apis29
  • Niet online
Inmiddels 0-5 voor Dortmund. Compleet kansloos Legia, wel een dikke boete aanstaande voor bengaals vuurwerk. Begon in het vak van Dortmund met een fakkel of drie en vlak voor de wedstrijd de 'choreo' van het Legia vak met een fakkeltje of 40-50 O-)

Edit: zo dus

Afbeeldingslocatie: http://i1.mirror.co.uk/incoming/article8836071.ece/ALTERNATES/s615b/Legia-Warszawa-v-Borussia-Dortmund-UEFA-Champions-League.jpg

Viel me nog wat bij Pescara - Inter afgelopen zondag :D :

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zAN62oH.png

[ Voor 18% gewijzigd door apis29 op 15-09-2016 13:45 ]

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:16

Hupske

AFCA

Zoo, hij scoort uit een vrijetrap na 1000 pogingen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-11 16:22
Ik wist niet dat CR7 nog vrije trappen kon nemen. De laatste 20 of wat die ik van hem in de CL gezien heb gingen huizenhoog over of in de muur :P

• Han
  • Niet online

Han

Eerlijk is eerlijk, zat er prachtig in, keeper kansloos :)

• Gonadan

Gonadan

Kak. Zit ik hier te lezen was, ik vergeten dat ik mijn TV tien minuten gepauzeerd had. :')

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• apis29
  • Niet online
Duidelijk les gehad van Bale ;) (zo ingehouden schoot ie nooit, misschien begint ie het nu te snappen O-) ). Was weer Dortmund gaan kijken waar er weer eentje invloog voor de 0-6 toen ik het hier las dat CR7 had gescsoord uit een vrije trap; gelukkig nog een snelle herhaling

Sjonge, jonge ... b*strds :*)

[ Voor 73% gewijzigd door apis29 op 14-09-2016 22:37 ]

• Fleximex
Ja hoor...

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:16

Hupske

AFCA

2-1 pfff haha. Lekkere voorzet en goed ingekopt. Kan niet anders zeggen.

[ Voor 69% gewijzigd door Hupske op 14-09-2016 22:36 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Sjurm
Sneu dit. Ik had sporting dat gelijkspel gegund

• Fleximex
Nu moet ik toch aan die kans van Dost denken. Als die gast toen die voorzet net wat beter geeft is het 0-2 en waarschijnlijk klaar.

• Gonadan

Gonadan

Klaar is het nooit tegen Madrid, maar dit is wel zonde inderdaad. Ze hadden wel meer verdiend.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Voorspellingen voor vanavond?
Feyenoord gaat het leuk proberen maar Man U is een maat te groot: 1-3.
Ajax gaat met Zyech leuk voetballen en wint: 1-3.

• Mosin
  • Laatst online: 11-11 14:54
Sporting was goed hoor. Ze speelde echt met ballen en Madrid had eigenlijk niks in te brengen op sommige momenten. Combinatie spel zag er wel mooi uit bij Sporting. Ik dacht dat ze wel een pak rammel kregen. Had ze de overwinning dik gegund :)
Gonadan schreef op woensdag 14 september 2016 @ 22:45:
Klaar is het nooit tegen Madrid, maar dit is wel zonde inderdaad. Ze hadden wel meer verdiend.
Ik vind dat meer iets van de laatste jaren worden, maar inderdaad je moet echt tot de laatste minuut overtuigen en vooral Ramos goed dekken bij een vrije trap/corner :+

Leuk dat Götze een kop goaltje maakte, maar als je de goal daarna ziet weet je wel genoeg. Ik ben benieuwd wat Götze tegen Bayern, Madrid, Barca, City en dat soort teams kan laten zien!

[ Voor 13% gewijzigd door Mosin op 15-09-2016 08:59 ]

• Han
  • Niet online

Han

dvdkiwi schreef op donderdag 15 september 2016 @ 08:41:
In mijn toto heb ik:

Feyenoord - Man Utd 0-4
Panathinaikos - Ajax 1-3
AZ - Dundalk FC 2-0

Hopelijk kan Feyenoord stunten vanavond met een gelijk spel, maar vrees toch echt dat Man Utd, en met name Zlatan, een maatje te groot zal zijn. Ajax zie ik wel winnen vanavond, uit bij Panathinaikos, maar zullen uiteraard weer tegen een dom tegendoelpunt aanlopen :)

Voor wat betreft AZ, die zie ik ook makkelijk winnen vanavond. Het team draait altijd goed in de EL en wint doorgaans wel tegen 'kleinere' tegenstanders. Dundalk FC mag dan wel de kampioen van Ierland zijn, maar is zeker een maatje kleiner dan AZ.

• Gonadan

Gonadan

dvdkiwi schreef op donderdag 15 september 2016 @ 08:41:
Ik denk (hoop) dat het niet zo afgetekend wordt. Het is uit voor de Engelsen, maar United is op papier wel gewoon een maatje te groot. Zeker nu Zlatan er rondwandelt.
Ik hoop het zo, echt waar, Ajax mag wel eens wat laten zien.

Enkele punten baren mij echter zorgen, met name uitspraken/meningen van Bosz:
• Bosz durft het (nog) niet aan met Ziyech op het middenveld, hij is bang voor de balans. (welke balans?) Die staat dus gewoon weer lekker rechtsbuiten, op een plek waar hij nog moet wennen.
• Traoré is een twijfelgeval.
• Bosz denkt die Grieken wel even uit te kunnen putten en er dan de tweede helft overheen lopen. In die warmte. In een uitwedstrijd. Waar de Ajacieden sowieso al moeite hebben 90 minuten geconcentreerd te zijn.

Maar goed, ik geef hem het voordeel van de twijfel. Ik heb geen trainersdiploma. :+
Mosin schreef op donderdag 15 september 2016 @ 08:56:
Ik vind dat meer iets van de laatste jaren worden, maar inderdaad je moet echt tot de laatste minuut overtuigen en vooral Ramos goed dekken bij een vrije trap/corner :+
Feitelijk geldt dat altijd als je tegen een sterrenteam speelt of tegen een team met één absolute topper. Dat zijn spelers die het hebben van momenten en niet van een serie goed opzette aanvallen. Voor zo'n moment is, mooie hè, maar één kort moment nodig. Dus het blijft altijd opletten.

[ Voor 20% gewijzigd door Gonadan op 15-09-2016 09:14 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Han
  • Niet online

Han

Ik zie dat als een voordeel :P

Helemaal na Ajax - Vitesse van afgelopen weekend; daar heb ik mij 60 minuten lang lopen opvreten op de tribune vanwege het spel van Traore. Zijn loopacties zijn slecht, zijn kaatsen/passes ook. Pas toen Dolberg er in kwam werd Ajax met de factor 10 gevaarlijker en hadden ze wel een goed aanspeelpunt voorin. Dus ik hoop echt op een Dolberg in de spits vanaf de aftrap, laat Traore maar invallen bij een 1-3 ofzo :P

• dutchgio
Traore moet gewoon op rechts, als spits bij Ajax werkt dat niet. Ziyech op het middenveld, Gudelj er af, en Dolberg in de spits.
Tegen Vitesse zag je inderdaad ook dat het beter ging lopen toen Dolberg werd ingebracht.

• Mosin
Gonadan schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:13:Feitelijk geldt dat altijd als je tegen een sterrenteam speelt of tegen een team met één absolute topper. Dat zijn spelers die het hebben van momenten en niet van een serie goed opzette aanvallen. Voor zo'n moment is, mooie hè, maar één kort moment nodig. Dus het blijft altijd opletten.
Ja, je zult inderdaad 90 minuten + verlenging erbij moeten blijven met je koppie. Het is toch wel echt doodzonde dat een team zichzelf zo kan kloten door in de laatste minuten Real gewoon te laten voetballen. Juist op dat moment hoop je dat ze even bijten en eventueel (ja excuseer mij) gewoon een kaart pakken en dan maar iemand omver schoffelen.

Ik vind het wel knap van die keeper dat hij die bal nog aan raakt. Jammer dat hij net zijn hand er niet achter kreeg. De vrije trap was wel perfect uitgevoerd, maar ik stoor me wel aan de jammerlijke gedrag van Ronaldo als hij niet kan scoren. Overigens zie je dat vaker bij alle toppers terug.

• Fleximex
Ik denk dat Feyenoord best wel een resultaat kan halen. Het moet net als PSV in de CL boven zichzelf uitstijgen. Als Man United (ook zonder Rooney en Mkhitaryan) met overtuiging speelt is Feyenoord kansloos.

Maar ik denk dat Man United het een beetje gaat aankijken. Ik zie Feyenoord best wel vroeg scoren en dan heel de wedstrijd achteroverleunend, met wat geluk, die 1-0 vasthouden. Of dat Man United op 1-0 komt halverwege de eerste helft en dan opeens qua niveau inzakt en Feyenoord laat in de tweede helft nog de gelijkmaker maakt.

• Gonadan

Gonadan

Han schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:16:
Ik zie dat als een voordeel :P

Helemaal na Ajax - Vitesse van afgelopen weekend; daar heb ik mij 60 minuten lang lopen opvreten op de tribune vanwege het spel van Traore. Zijn loopacties zijn slecht, zijn kaatsen/passes ook. Pas toen Dolberg er in kwam werd Ajax met de factor 10 gevaarlijker en hadden ze wel een goed aanspeelpunt voorin. Dus ik hoop echt op een Dolberg in de spits vanaf de aftrap, laat Traore maar invallen bij een 1-3 ofzo :P
Ik snap je gevoel, maar zoveel creatieve spelers lopen er niet. Het is wel een extra optie.

Persoonlijk zie ik ook liever Dolberg in de spits maar misschien is het zjin wedstrijd niet, raakt hij geblesseerd of wil je gewoon Traoré op rechts zoals het hoort. Of maak er een soort 4-4-2 zodat Ziyech wat kan afzakken zonder de 'balans' te verstoren.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Mosin
Ik snap niet wat mensen nog in Rooney zien. Het is een beetje zoals Daley Blind. Leuk op momenten maar eigenlijk niks bijzonders.
United vind ik sowieso een ongebalanceerd team. Ik geef Feyenoord wel een kans hoor, zij moeten boven zichzelf uitstijgen. Bij PSV is het nu ook wel bekend hoe ze zich in moeten stellen.

• dutchgio
Valt dat B-team van MU ook wel weer mee, Mkhitaryan en Lingard speelden afgelopen wedstrijd erg zwak. Rooney is al geen bepalende speler meer en een Shaw of Rojo op linksback zal ook het verschil niet maken.
Lijkt me redelijk kansloos voor Feyenoord, hooguit een gelijkspel er uit kunnen slepen.

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Hoop natuurlijk dat Feyenoord punten pakt. Zou toch weer mooi zijn voor het Nederlands voetbal. Heb er alleen een hard hoofd in, ook het B-team van United schat ik toch echt een stuk hoger in....

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

• HeatWave

HeatWave

Ook Ajax zie ik niet echt punten pakken eigenlijk. Leuk dat je Ziyech haalt en hem vervolgens, volledig in Ajaxtraditie, op de verkeerde plek neerzet :').

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Feyenoord heeft een team dat goed in elkaar zit maar is op alle vlakken net een maatje minder dan MU. Echter, stel dat MU te makkelijk denkt over de wedstrijd en Feyenoord erin blijft geloven dan zou er wat in kunnen zitten. Maar puur op kwaliteit kan Feyenoord verwachten dat ze met 4-0 van het veld geveegd worden.

alles kan off-topic

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:38

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Zag net een tweet over de uitslagen van de eerste ronde. 7-0, 6-0, 5-0, 4-0 etc. etc.
Goede zet van de uefa om deze teams nog meer voordeel te geven.

Waar gaat het heen, echt te waanzinnig en belachelijk voor woorden.

• Gonadan

Gonadan

HeatWave schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:47:
Ook Ajax zie ik niet echt punten pakken eigenlijk. Leuk dat je Ziyech haalt en hem vervolgens, volledig in Ajaxtraditie, op de verkeerde plek neerzet :').
In Ajaxtraditie zullen ze waarschijnlijk best weer verrassend leuk spelen maar veel te weinig mee naar huis nemen. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• HeatWave

HeatWave

Gonadan schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:51:
[...]

In Ajaxtraditie zullen ze waarschijnlijk best weer verrassend leuk spelen maar veel te weinig mee naar huis nemen. :+
Nou ja, dat zou alweer een verbetering zijn voor dit seizoen :').

• Gonadan

Gonadan

HeatWave schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:54:
Nou ja, dat zou alweer een verbetering zijn voor dit seizoen :').
Nee hoor, ze hebben toch zeker een aantal wedstrijden verrassend leuk gespeeld. Maar dat is wel weer even terug. :')

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Ankona
Over Ajax kun je op dit moment geen zinnig woord zeggen. Ze hebben voldoende kwaliteit in huis om leuk te kunnen ballen maar presteren het om keer op keer er een puinhoop van te maken. Het is geen Europese top, maar als het gaat draaien zouden ze leuk mee moeten kunnen doen. Het is echter ook een team dat gewoon kansloos van Rostov en Willem II kan verliezen.

alles kan off-topic

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ankona schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:57:
Over Ajax kun je op dit moment geen zinnig woord zeggen. Ze hebben voldoende kwaliteit in huis om leuk te kunnen ballen maar presteren het om keer op keer er een puinhoop van te maken. Het is geen Europese top, maar als het gaat draaien zouden ze leuk mee moeten kunnen doen. Het is echter ook een team dat gewoon kansloos van Rostov en Willem II kan verliezen.
Ik zou voorlopig niet 'van de eigen kracht uitgaan', als je in de ED nog niet hebt kunnen bewijzen dat je die bezit.

Gewoon 4-4-2 spelen, of 5-3-2, met een behoorlijk extra slot op de deur.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Ankona
6-3-1 dus. De bus neerzetten noemen ze dat tegenwoordig. ideaal om de tegenstander te frustreren waardoor die mogelijk gek gaan doen.

alles kan off-topic

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:12
5-3-2 hebben ze tegen PAOK geprobeerd, dat ging finaal mis. Toen terug werd geschakeld naar 4-3-3 werd er weer gevoetbald. Juist geen gekke dingen doen en doen wat de spelers kennen.

• Gonadan

Gonadan

Precies, gewoon van je eigen kracht uit gaan. Wat je niet moet doen is met die veertig meter in je rug willen spelen, dat is van boven je eigen kracht uit gaan. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• HeatWave

HeatWave

Grootste probleem is gewoon het niet maken van genoeg doelpunten. Ajax krijgt altijd kansen maar de afwerking is belabberd, al tijden. Mensen als Gudelj die 90% van de tijd alles overknalt bijv, als je dan ziet hoe sommige spelers van kleine clubjes de bal er met alles wat ze hebben inknallen kan ik daar met mijn hoofd niet bij.

En de nieges zit er ook wel een beetje in hoor, een beetje meer mazzel zou ook wel eens lekker zijn.

• Gonadan

Gonadan

HeatWave schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:00:
Grootste probleem is gewoon het niet maken van genoeg doelpunten. Ajax krijgt altijd kansen maar de afwerking is belabberd, al tijden. Mensen als Gudelj die 90% van de tijd alles overknalt bijv, als je dan ziet hoe sommige spelers van kleine clubjes de bal er met alles wat ze hebben inknallen kan ik daar met mijn hoofd niet bij.
Kansen? Ik zie voornamelijk mogelijkheden. Gudelj die van buiten de zestien probeert te rammen is geen kans. Het punt is dat het vaak nog net even aan die laatste splijtende pass ontbreekt. Als ze de stap naar echte kansen weten te maken dan vliegen er ook wel meer in. Ziyech zou daarin wel veel kunnen betekenen, als hij niet bij de cornervlag staat te ontbinden.
En de nieges zit er ook wel een beetje in hoor, een beetje meer mazzel zou ook wel eens lekker zijn.
nieges? :?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• HeatWave

HeatWave

Gonadan schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:10:
[...]

Kansen? Ik zie voornamelijk mogelijkheden. Gudelj die van buiten de zestien probeert te rammen is geen kans. Het punt is dat het vaak nog net even aan die laatste splijtende pass ontbreekt. Als ze de stap naar echte kansen weten te maken dan vliegen er ook wel meer in. Ziyech zou daarin wel veel kunnen betekenen, als hij niet bij de cornervlag staat te ontbinden.

[...]

nieges? :?
Ook hoor, maar ook grote kansen worden niet afgemaakt vaak.

Da's nou echt Amsterdams ;).

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik weet het niet zeker, maar hecht Man U wel enige waarde aan de EL?
Volgens mij zijn de competitie en de beker vele malen belangrijker voor hen.
Als dat zo is en ze laten een aantal sterren op de bank dan geef ik Feyenoord wel een kans(je).
Voor de neutrale kijker zou het jammer zijn, die willen gewoon een Man U op zijn sterkst zien.

• Gonadan

Gonadan

Mourinho wil altijd winnen, ook al is het maar EL. Aan de andere kant stuurt hij inderdaad rustig een B-elftal, maar ik zou dat pas later in de poule verwachten. Haal eerst de punten maar eens binnen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

HeatWave schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:17:
[...]

Ook hoor, maar ook grote kansen worden niet afgemaakt vaak.

Da's nou echt Amsterdams ;).
:>

Last.fm | Code Talks

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

HeatWave schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:00:

Volgens mij was het manco vooral steeds een doelpunt teveel tegen krijgen...

• HeatWave

HeatWave

Ramzzz schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:02:
[...]

Volgens mij was het manco vooral steeds een doelpunt teveel tegen krijgen...
Uiteraard helpt dat ook niet, maar tegen PAOK en Rostov moest het ook via een penalty, zelf scoren lukte gewoon niet op de (uiteraard geweldige, want winnende) 2-1 na.

Van het weekend ook maar 1 goal weer, dat gelukkig en wonderlijk, genoeg was.

Ik snap gewoon niet dat zo'n aanvallende ploeg zo weinig scoort, zeker tegen Willem 2 en Roda's van deze wereld. Je hebt Klaasen, Traore, Younes, El Ghazi etc, maar Viergever moet hem maken :P.

• Gonadan

Gonadan

Cruijff zou zeggen, er zijn te veel aanvallers.Het is te druk. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

Gonadan schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:29:
Cruijff zou zeggen, er zijn te veel aanvallers.Het is te druk. ;)
Plus: Als jij de bal hebt, dan kan de tegenstander niet scoren! ;)

Ontopic: Ik houd mijn hart vast voor vanavond bij de wedstrijd van ManU tegen Feyenoord. Sowieso een zware poule gekregen en dan ook maar meteen tegen ManU beginnen. Hopelijk geen zware afstraffing, waardoor ze ook in een dip raken voor de vaderlandse competitie.

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
dvdkiwi schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:37:
Ik weet het niet zeker, maar hecht Man U wel enige waarde aan de EL?
Volgens mij zijn de competitie en de beker vele malen belangrijker voor hen.
Als dat zo is en ze laten een aantal sterren op de bank dan geef ik Feyenoord wel een kans(je).
Voor de neutrale kijker zou het jammer zijn, die willen gewoon een Man U op zijn sterkst zien.
Dirk Kuyt zei afgelopen weekend (ik weet niet precies waar, volgens mij bij Fox Sports voor/na hun wedstrijd) dat hij recent met Wesley Sneijder een kopje koffie aan het drinken was en Sneijder aangaf dat Mourinho nog nooit de EL gewonnen heeft, en dat hij dacht dat Mourinho wel het type persoon is die ook die prijs minimaal 1x wil winnen.

• dutchgio
Vast wel, maar dat gaat niet boven de competitie, daar waar het daadwerkelijk om draait.
Dus dan valt dat ook wel weer mee.

Verwijderd

De enige club waar je op voorhand van mag verwachten dat het een goed resultaat neer weet te zetten is vanavond AZ. Voor zowel Feyenoord als Ajax ben ik daar niet zo zeker van. Al kan het zo maar gebeuren dat Feyenoord onderschat wordt maar ook dat Ajax zichzelf overschat.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik denk niet dat Ajax zichzelf overschat gezien de resultaten de laatste maanden. De uitspraken worden langzaam wat voorzichtiger.
Het is eerder dat supporters, waaronder ikzelf, wellicht hoogstwaarschijnlijk tegen beter weten in, Ajax blijven overschatten ;)

• HeatWave

HeatWave

dvdkiwi schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:45:
Ik denk niet dat Ajax zichzelf overschat gezien de resultaten de laatste maanden. De uitspraken worden langzaam wat voorzichtiger.
Het is eerder dat supporters, waaronder ikzelf, wellicht hoogstwaarschijnlijk tegen beter weten in, Ajax blijven overschatten ;)
Ik overschat Ajax totaal niet eigenlijk, het is al jaren een bende op alle gebeiden, van bestuur tot transfers tot spelers :P.

Ik ben van mening dat je met het vermogen en de achterban die Ajax heeft een straatlengte voor zou MOETEN staan op de rest in NL, maar de werkelijkheid is echt totaal anders ;).

• Bossie
  • Laatst online: 00:03
dvdkiwi schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:45:
No worries, genoeg mensen en tegenstanders in de EL die jullie regelmatig dat even laten inzien.
Misschien gaan ze bij Ajax ook eens de realiteit inzien, maar dat is waarschijnlijk teveel gevraagd.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Ben persoonlijk niet echt een supporter van Ajax maar dat klein beetje wanneer zij Europees spelen. Ook ik dacht ook vorig seizoen dat Ajax het wel moest redden in hun poule. Nu denk ik weer hetzelfde. Maar ja, zeker weten doe ik dat niet meer na vorig seizoen.

Ajax speelde betere wedstrijden in Europa met dat Schöne werd opgesteld.

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Feihcretsam schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:40:
[...]

Dirk Kuyt zei afgelopen weekend (ik weet niet precies waar, volgens mij bij Fox Sports voor/na hun wedstrijd) dat hij recent met Wesley Sneijder een kopje koffie aan het drinken was en Sneijder aangaf dat Mourinho nog nooit de EL gewonnen heeft, en dat hij dacht dat Mourinho wel het type persoon is die ook die prijs minimaal 1x wil winnen.
Wellicht stelt het je gerust dat Mourinho met Porto al de UEFA cup gewonnen heeft... ok, het heette toen nog UEFA cup en niet Europa League... maar toch.... (het jaar daarna won hij met Porto de CL)

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:57:
Ajax speelde betere wedstrijden in Europa met dat Schöne werd opgesteld.
Ik snap ook niet dat je een speler als Schone niet gewoon standaard in de basis zet.
Volgens mij nog steeds een van de beste spelers die Ajax heeft; jammer dat hij het laatste jaar steeds vaker plaats heeft moeten maken voor jong talent.
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:57:
Ben persoonlijk niet echt een supporter van Ajax
Joh, je meent het :P

[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 15-09-2016 17:06 ]

• HeatWave

HeatWave

Ik weet het ook niet met Schone, het is geen wondervoetballer, maar wel 1 die meestal doet wat ie moet doen en niet verzaakt. En (nu Ziyech misschien) de enige die een beetje normale vrije trap/corner kan nemen...

Modelprof, geen absolute topper maar ik zou hem echt veel meer inzetten dan Bosz nu doet.

• Gonadan

Gonadan

dutchgio schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:00:
Vast wel, maar dat gaat niet boven de competitie, daar waar het daadwerkelijk om draait.
Dus dan valt dat ook wel weer mee.
Het is vroeg in het seizoen, de selectie is groot, ik denk niet dat de competitie in dit stadium van invloed is.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Ben benieuwd naar Ajax. Denk dat Ajax het moeilijker krijgt dan Feyenoord. Panathinaikos is meer een team dan dat United dat is. Uiteraard heeft United veel meer kwaliteit, maar een team is het al jaren niet meer. Ze werden in eigen huis toevallig nog door Ajax weggespeeld. Zie Feyenoord dit ook wel lukken, helemaal in hun thuishaven. Ajax is ook nog geen team, dus Panathinaikos en Feyenoord zouden zomaar winnend van het veld kunnen stappen.

Tomorrow is not today!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op donderdag 15 september 2016 @ 17:04:
[...]

Ik snap ook niet dat je een speler als Schone niet gewoon standaard in de basis zet.
Volgens mij nog steeds een van de beste spelers die Ajax heeft; jammer dat hij het laatste jaar steeds vaker plaats heeft moeten maken voor jong talent.

[...]

Joh, je meent het :P
Is dat zo duidelijk dan? :Y)

• dutchgio
RTL heeft toch ook wel eens Sierd als commentator, bij Feyenoord niet, krijgen we die bij Ajax straks? :+

De Kuip ziet er zo toch minder indrukwekkend uit, jammer maar helaas.
Gonadan schreef op donderdag 15 september 2016 @ 17:15:
[...]

Het is vroeg in het seizoen, de selectie is groot, ik denk niet dat de competitie in dit stadium van invloed is.
Spelen op donderdag is wel minder natuurlijk in vergelijking met dinsdag/woensdag als je zaterdag al weer aan de bak moet.

[ Voor 50% gewijzigd door dutchgio op 15-09-2016 19:04 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:41

Quad

Doof

Ik zit te kijken via RTL stream, althans probeer ik. Hij doet jammer genoeg meer niet dan wel.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Sjurm
Quad schreef op donderdag 15 september 2016 @ 19:06:
Ik zit te kijken via RTL stream, althans probeer ik. Hij doet jammer genoeg meer niet dan wel.
Geldt ook voor Horizon TV helaas.

• PWM
  • Niet online

PWM

Pff, totaal andere sfeer zo. De onderste ring is het meest indrukwekkend voor de tegenstander. En ja, dat komt doordat het gezamenlijk IQ niet ver boven 1 KDV klasje komt. Maar toch.

Feyenoord speelt leuk. Maar gok op 0-2. Gelijkspel zou mooi zijn.

EDIT:

Die speler van Man U begon zijn duik al voordat El Ahmadi in de buurt kwam. Gewoon afblijven en het is en schwalbe. Daar moeten we echt slimmer in zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door PWM op 15-09-2016 19:19 ]

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Als teams 7 of 8 wissels doorvoeren zoals nu bij United, dan neemt ook niemand de UEFA Cup nog serieus. 1 team op volle oorlogssterkte en de ander test maar even wat. Jammer voor de kijkers dit.

Tomorrow is not today!

• Han
  • Niet online

Han

Pffff... United heeft er overduidelijk geen zin in vanavond, jammer voor het vermaak. Ze laten Feyenoord lekker rondspelen. Tempo is veels te laag voor beide ploegen om iets te forceren.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-11 14:47
Feyenoord doet t leuk, dwingt wel wat af, maar t scheelt wel dat MU niet echt goed speelt. Winst moet mogelijk zijn!
Pagina: 1 ... 55 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder