Het beschermen van de ondergrond
is performance. Bijvoorbeeld beter of minder vocht afvoeren levert een superieure of inferieure bescherming op en dat is een meetbaar verschil in de performance van de lak. Die term is veel breder dan alleen rondetijden

Of het al dan niet significante invloed heeft op de marketing lijkt vooral een redenering te zijn waar jij niet aan wilt. Dat kan natuurlijk, maar zonder argumenten lijkt het mij dan ook niet juist om dan wel performance overwegingen voorop te stellen.
Je ziet een tegenstelling die er niet is. Ik beweer niet dat er geen sprake is van invloed op de marketing en daarmee
dus wel op de rondetijden. Ik beweer wel dat de invloed op de marketing, als die bestaat, waarschijnlijk marginaal zal zijn, en niet veel anders dan als je die auto een afwijkende kleur zou spuiten. Verhalen over logo's die beter op een schitterende ondergrond te zien zijn zijn een prachtige rationale om in een teampresentatie te proppen, maar of zoiets ook meetbaar zou zijn als je daar de moeite in zou wilen steken - waarschijnlijk niet.
[
Voor 49% gewijzigd door
Verwijderd op 09-06-2016 21:23
]