Basement Bios ---- Exo-S
Video van Max bij Peptalk: http://www.ziggosporttota...rstappen-bij-peptalk.html
[edit]
Zo, ook even gekeken. Leuk gesprek toch? Beetje lompe opmerking van Jack over Nikki z'n oren, maar verder best vermakelijk.
En tja, bij een praatprogramma over sport in het algemeen moet je ook geen diepgaande discussies verwachten. Over welke sport dan ook. Nu haken misschien de die hards af, maar anders haakt iedereen behalve de die hards af, en dan willen ze toch ook niet lijkt me.
[edit]
Zo, ook even gekeken. Leuk gesprek toch? Beetje lompe opmerking van Jack over Nikki z'n oren, maar verder best vermakelijk.
En tja, bij een praatprogramma over sport in het algemeen moet je ook geen diepgaande discussies verwachten. Over welke sport dan ook. Nu haken misschien de die hards af, maar anders haakt iedereen behalve de die hards af, en dan willen ze toch ook niet lijkt me.

[Voor 67% gewijzigd door hlvnst op 06-09-2016 00:54]
Mercedes is duidelijk blij met die meerincherige wielenRivanov schreef op maandag 05 september 2016 @ 22:28:
Vanavond in het publiek gezeten bij Peptalk.
Had me direct aangemeld vorige week maandag toen bekend werd dat Max er zat.
Mooi met 'm op de foto geweest en m'n Toro Rosso cap laten signeren!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze hadden het al over Japan.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vervoer van Olav?
[afbeelding]

Leuke foto's ook!

Ik vond Verstappen daarbij wel goed - hij riep gelijk dat het niet zo netjes was. Wat van Gelder daarbij bezielde vraag ik me nog steeds af.hlvnst schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 00:31:
Persuader of bytes.
Zeg dan dat Lauda snel aangebrand is.Camacha schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 01:49:
[...]
Ik vond Verstappen daarbij wel goed - hij riep gelijk dat het niet zo netjes was. Wat van Gelder daarbij bezielde vraag ik me nog steeds af.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ben altijd een fan van Olav geweest en heb hem hier heel vaak verdedigd, maar hij is de laatste races de scherpte helaas werkelijk volledig kwijt. Wellicht dat hier de al bekende redenen (hij moet veel te veel in zijn eentje doen) geldig zijn, maar het lijkt van kwaad tot erger te worden.
Oplossing blijft m.i.: een 2e mannetje naast hem zetten (of desnoods in de studio) die constant naar de live-feed kijkt (en een beetje naar de app) om direct in te grijpen als Olav weer eens uit het raam zit te kijken terwijl er iets op beeld gebeurd. Zoals het nu gaat leidt het gewoon af van de race.
Mogen ze die pitreporter van mij wel voor opdoeken, want die voegt werkelijk helemaal niks toe. "Nou Jack, kom er maar in". En dan komt een bijkans onverstaanbare Jack met een allesbehalve actueel verhaal dat Olav zelf ook wel had kunnen vertellen.
Oplossing blijft m.i.: een 2e mannetje naast hem zetten (of desnoods in de studio) die constant naar de live-feed kijkt (en een beetje naar de app) om direct in te grijpen als Olav weer eens uit het raam zit te kijken terwijl er iets op beeld gebeurd. Zoals het nu gaat leidt het gewoon af van de race.
Mogen ze die pitreporter van mij wel voor opdoeken, want die voegt werkelijk helemaal niks toe. "Nou Jack, kom er maar in". En dan komt een bijkans onverstaanbare Jack met een allesbehalve actueel verhaal dat Olav zelf ook wel had kunnen vertellen.
Alleen die van Hanegem. Bron van ergernishlvnst schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 00:31:
Video van Max bij Peptalk: http://www.ziggosporttota...rstappen-bij-peptalk.html
[edit]
Eens. Voor die ene "scoop" in de 3 races heeft de pitreporter erg weinig meerwaarde. Zet hem dan lekker op een krukje naast Mol zodat ze wat meer focus hebben.alexbl69 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:07:
Flickr PSN ID= cheironnl
Jack Plooij draagt inderdaad nul bij. Ik begrijp dat hij met veel coureurs een band heeft, maar dat merk je niet terug in de zaken die hij los weet te peuteren. Het is echt het tegenovergestelde van wat Allard Kalff toentertijd deed, die altijd bijzonder interessante toevoegingen wist te doen.alexbl69 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:07:
Persuader of bytes.
Van Hanegem is de Raikonen van de voetbal. Persoonlijk vind ik het een geweldige droogkloot, maar ik snap ook wel waarom sommigen een hekel aan hem hebben.210667 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:26:
[...]
Alleen die van Hanegem. Bron van ergernis
Plooij doet natuurlijk meer dan dat telefoontje naar Olav, voornamelijk de interviews na de race.Camacha schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:30:
[...]
Jack Plooij draagt inderdaad nul bij. Ik begrijp dat hij met veel coureurs een band heeft, maar dat merk je niet terug in de zaken die hij los weet te peuteren. Het is echt het tegenovergestelde van wat Allard Kalff toentertijd deed, die altijd bijzonder interessante toevoegingen wist te doen.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Mee eens, het was op zich wel te behappen maar de laatste tijd is het wel heel erg aan het worden...alexbl69 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:07:
Ben altijd een fan van Olav geweest en heb hem hier heel vaak verdedigd, maar hij is de laatste races de scherpte helaas werkelijk volledig kwijt. Wellicht dat hier de al bekende redenen (hij moet veel te veel in zijn eentje doen) geldig zijn, maar het lijkt van kwaad tot erger te worden.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Dat dus idd, hij is er met name om na de kwalificatie en race de interviews (met camera) te doen. Zo hebben ze in ieder geval tijdens de nabeschouwing Max nog op beeld met een interview. Tijdens de race kan hij ook weinig doen aangezien hij geen toegang tot de pit heeft zoals Allard dat vroeger had. Hij zal een beetje rondhangen bij het interview vierkantje voor als er een uitvaller voorbij komt.SnowDude schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:38:
Plooij doet natuurlijk meer dan dat telefoontje naar Olav, voornamelijk de interviews na de race.
Uiteraard, maar ook die vind ik niet heel bijzonder. Niet heel slecht, ook niet goed.SnowDude schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:38:
Plooij doet natuurlijk meer dan dat telefoontje naar Olav, voornamelijk de interviews na de race.
Persuader of bytes.
Ik vond het eigenlijk juist in Monza wel meevallen met Olav, de races daarvoor vond ik het opvallender. Kan ook zijn doordat de race op zich niet heel erg boeiend was natuurlijk waardoor het (mij) minder opviel. 2e man ernaast lijkt mij een prima oplossing, maar dat zal financieel gezien wel lastig zijn. Maar wat mij betreft mogen ze idd Jack dan omwisselen voor een 2e man. De vraag is dan alleen wie... Misschien gewoon een aantal races verschillende mensen naast Olav uitproberen en kijken welke er het beste bevalt; Doornbos en Lammers lijken mij eigenlijk prima geschikt, maar ik kan me ook prima voorstellen dat er mensen zijn die dat helemaal niks vindenalexbl69 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:07:

Jack Plooij heeft vorige week in F1 Fans Only zelf verklaart geen journalist te zijn. Hij is gewoon een fan die een microfoon in zijn handen gedrukt heeft gekregen. Waarom hij van Ziggo geen training krijgt in het afnemen van interviews is mij een raadsel, dat lijkt me een eerlijke ruil als je gratis de hele wereld wordt overgevlogen om haantje de voorste te mogen zijn. Maar beter is gewoon iemand daar heen sturen die van z'n eigenste al capabel is gebleken.
In de tijden van Allard vielen er natuurlijk ook wat meer mensen uit.Camacha schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:30:
[...]
Jack Plooij draagt inderdaad nul bij. Ik begrijp dat hij met veel coureurs een band heeft, maar dat merk je niet terug in de zaken die hij los weet te peuteren. Het is echt het tegenovergestelde van wat Allard Kalff toentertijd deed, die altijd bijzonder interessante toevoegingen wist te doen.

Van Hanegem speelt een rol. Zo zit ie weer bij Harry Mens, dan weer bij VI, Studio Voetbal, noem maar op. Het is een soort Rolodex-clown voor televisie.SnowDude schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:38:
[...]
Van Hanegem is de Raikonen van de voetbal. Persoonlijk vind ik het een geweldige droogkloot, maar ik snap ook wel waarom sommigen een hekel aan hem hebben.
[...]
Mag ik u allen overigens dirigeren naar [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 aangezien dit topic voorbij de 10k posts is.
[Voor 6% gewijzigd door Señor Sjon op 06-09-2016 10:09]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
[F1] Seizoen 2016-14 - GP van Italië
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1