Formula 1 Seizoen 2016 - Deel 2Kalender
Races
Teams
CoureursRegelementF1 ManagersLinks |
Versie:
0.1 Topic aangemaakt
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Formula 1 Seizoen 2016 - Deel 2Kalender
Races
Teams
CoureursRegelementF1 ManagersLinks |
1.5 jaar, er kan veel gebeurenTristan schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 21:19:
Een mooie terugblik op Verstappen zijn F1 carrière tot nu toe
http://www.gpupdate.net/n...riere-van-max-verstappen/
Cogitationis poenam nemo patitur
Nee, het enige dat ik daar over kan vinden is dat ze daadwerkelijk met die crowdfunding campagne zijn gestart, maar geen verdere updates in een taal die ik machtig benHippocampus schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 21:16:
Weet iemand of Haryanto al genoeg geld heeft ingezameld?
Nee, merp!
Walk 2 week, SMS Donation for Rio is Far Below ExpectationsPauseBreak schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 21:33:
[...]
Nee, het enige dat ik daar over kan vinden is dat ze daadwerkelijk met die crowdfunding campagne zijn gestart, maar geen verdere updates in een taal die ik machtig ben
Testing, one, two ...
Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Zeker de WEC 6 uur van Spa. Jezus wat is daar veel vette shit gebeurd zegiichel schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 21:57:
DTM, MotoGP, highlights WEC... Dit weekend kom je wel door
Nee, merp!
Waiting on the world to change
[Voor 10% gewijzigd door AzzKickah op 07-05-2016 22:51]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Hij heeft al drie finishes op zijn naam staan. Uitrijden is z'n probleem niet.Tristan schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 22:46:
Laat Max nou eerst maar weer een race uitrijden..
When you do things right, people won't be sure you've done anything at all.
http://www.formula1.com/c...hed-teams-mid-season.htmlJBplap schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 22:51:
Is zo'n mid season teamswap weleens eerder voorgekomen?
Vind het maar een opmerkelijke move. (voor beide partijen)
Speelt padel!
Helaas is mijn Spaans niet geweldig, zou je ongeveer eens kunnen vertellen wat er staat?FabiandJ schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 23:01:
Het heeft niks met het F1 2016 seizoen te maken maar wel met één van de beste rijders ooit, het leven van Michael Schumacher schijnt aan een zijden draadje te hangen:
http://www.mundodeportivo...her-pende-de-un-hilo.html
http://www.sport.es/es/no...estado-schumacher-5113459
Gelukkig hebben we daar translate.google.nl voorStevoMark10 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 23:02:
[...]
Helaas is mijn Spaans niet geweldig, zou je ongeveer eens kunnen vertellen wat er staat?
Oja, nog niet eens aan gedachtFabiandJ schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 23:03:
[...]
Gelukkig hebben we daar translate.google.nl voor
https://translate.google....o.html&edit-text=&act=url
https://translate.googleu...UVypZeXzlUp1DVdsJtYBy-R1w
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Red Bull is het derde team. Dus de basis verwachting is p5 en p6. P7 en p8 is acceptabel, p4 en p3 zou uitstekend zijn. P2 en p1 is uitmuntendalwaysleft schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 23:21:
Wanneer zijn we eigenlijk tevreden komende GP met Max?
Ik als hij minimaal in de buurt komt van Ricciardo. Dan doet hij het al uitstekend. En daarop verder bouwen.
Dit is gewoon lomp....trion75 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 23:25:
Leuke inhaalactie op Spa vandaag, maar niet zo mooi als van Max
https://streamable.com/0x7a
Kunnen te makkelijk naast de baan rijden.....
Laten we even de officiële berichten afwachten.FabiandJ schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 23:01:
Het heeft niks met het F1 2016 seizoen te maken maar wel met één van de beste rijders ooit, het leven van Michael Schumacher schijnt aan een zijden draadje te hangen:
Als hij niet het halve veld de baan afrijdt doet hij het al beter dan zijn voorgangeralwaysleft schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 23:21:
Ik als hij minimaal in de buurt komt van Ricciardo. Dan doet hij het al uitstekend. En daarop verder bouwen.
Oud nieuws, bron is een clickbait site. Er komen helaas een hoop van dit soort berichten langs om Kelm te laten reageren.FabiandJ schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 23:01:
Ik ben tevreden als het gat met RIC niet te groot is. Als hij hem gedurende het seizoen een aantal keren kan pakken is dat mooi.alwaysleft schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 23:21:
The ramblings of an idiot
Welke koplampen? Het is het WEC nietMcBoom schreef op zondag 08 mei 2016 @ 01:10:
Zoals ik al eerder zei... Zolang hij bij RIC in de buurt blijft (of ervoor natuurlijk) en de zooi heel laat denk ik dat ze meer dan tevreden zullen zijn bij RBR. En ik ook
Natuurlijk zou het een dikke LOL zijn als ie met (spreekwoordelijke) seinende koplampen achter ROS of HAM zit, maar dat is wat teveel gevraagd bij zo'n eerste race
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Als dat maar letterlijk en niet figuurlijk is dan.RoyK schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 21:56:
over een paar dagen de 1e vrije training. Ik ga er vanuit dat Max als eerste de baan oprijd met Kvyat in zijn spiegeltje!
"When you grow up your heart dies"
Oostenrijk is een baan waarbij je de beste motor moet hebben wil je meedoen voor het podium. Hopelijk is die b-spec van Renault een grote vooruitgang.Kiwi schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 22:34:
Zeker weten! Ik gok op z'n eerste podium in Spanje, en z'n eerste race win in Oostenrijk
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Denk dat hij er toch echt maar tijdelijk zit om te helpen met de shit en ontslagen die er zijn, het is in ieder geval parttime, want hij doet nog steeds WEC voor Manor:KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 08 mei 2016 @ 03:05:
@topicstart
John Booth: Manor > Toro Rosso ;-)
Die man is/was zo'n beetje Manor... en nu werkt ie voor TR
https://twitter.com/graeme_lowdon/status/724969275526680576Great that John B is doing F1 too, best racing director in the business & yes John is still part of @ManorWEC & yes he'll be in Spa @FIAWEC
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Als dit waar is, mag het ook nauwelijks een verassing zijn imo.FabiandJ schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 23:01:
Ford Transit 2.2 TDCi '08 | Yamaha FZS600 Fazer '00 | Gravity is a myth, earth sucks.
Hierboven was al aangegeven dat dit niet klopt. Beter dit bericht dus ook niet te quoten.Destruction schreef op zondag 08 mei 2016 @ 04:26:
[...]
Als dit waar is, mag het ook nauwelijks een verassing zijn imo.
Ik geloof er niet meer in dat Schumacher ooit nog hersteld. We gaan ook geen updates meer krijgen en ik denk dat de eerstvolgende update een overlijdensbericht zal zijn. Het is triest, dat wel.
Tomorrow is not today!
Maar als je realistisch bent dan weet je dat het zo gaat lopen..Spacey23 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 05:00:
[...]
Hierboven was al aangegeven dat dit niet klopt. Beter dit bericht dus ook niet te quoten.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
[Voor 24% gewijzigd door technorabilia op 08-05-2016 08:37]
👉🏻 Blog 👈🏻
Hoe lang rijdt die al niet meer in F1? Of zijn afkortingen net als startnummers ook levenslang?koli-man schreef op zondag 08 mei 2016 @ 08:37:
Vergne was VER...dus die was al bezet op dat moment.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
De BBC gebruikte, als enige, altijd VPN. Die vond ik dan wel weer leukkraades schreef op zondag 08 mei 2016 @ 08:36:
Waarom wordt VERstappen als enige niet met de eerste drie letters van zijn achternaam VER afgekort maar met VES?
Edit:
Ok laat maar. Eerste hit Google.Jean Eric Vergne = VER.
Officieel is hij natuurlijk nog reserve coureur bij Ferrari. Dus bestaat er nog altijd de kans dat hij aan de start staat, als VET of RAI niet kunnen starten.ATS schreef op zondag 08 mei 2016 @ 08:52:
[...]
Hoe lang rijdt die al niet meer in F1? Of zijn afkortingen net als startnummers ook levenslang?
-
Zolang hij een team heeft die wilt betalen voor een Superlicentie (in dit geval dus Ferrari).ATS schreef op zondag 08 mei 2016 @ 08:52:
[...]
Hoe lang rijdt die al niet meer in F1? Of zijn afkortingen net als startnummers ook levenslang?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Cogitationis poenam nemo patitur
Je bedoelt echt "één"? Want Max heeft er in die lijst 3duvekot schreef op zondag 08 mei 2016 @ 10:02:
Jan Lammers is de enige andere Nederlander die een F1 record heeft 😉
Wikipedia: List of Formula One driver records
Tsja, de enige die je als F1-coureur die wat gepresteerd heeft dan zou kunnen uitnodigen als gast met kennis is Jos Verstappen, maar die zal het wel een beetje druk hebben met z'n zoonBullet NL schreef op zondag 08 mei 2016 @ 09:56:
Giedo en Robbert..... Waren dat even F1-eendagsvliegen. Wanneer je ze nu hoort brallen moeten ze minstens 3 wk titels achter hun naam hebben....
Net als Jantje..... laatste succes wat die heeft gehad was op Lemans drie decena terug. Die praat over de F1 als of hij een meer dan 8 races heeft gereden....
Beetje jammer allemaal
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Smiling as the shit comes down...
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
https://f1manager.info/ranking
Guido kan ik nog wel pruimen. Doornbos vind het te interessant om steeds te melden dat hij in Monaco woont.albino71 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 10:29:
Bij de Sky pundits zitten ook een paar 1 dags vliegen (Paul di Resta, Anthony Davids), maar toch vind ik ze goed commentaar geven.
Het is ook de setting, en de manier waarop commentaar wordt gegeven, maar wij schieten al gauw iemand die Nederlands praat af helaas. Ergens iets vanaf weten en dit zelfverzekerd in het NL spuien, houden we met z'n allen niet zo van lijkt wel.
Ach we doen het er mee, en zolang Max het buitengewoon goed blijft doen, maak je mij de pis niet lauw.
Over Ricciardo verslaan gesproken....
Ik denk wel dat, als Max geen 2e rijder wil worden, hij gewoon regelmatig voor m moet gaan eindigen, hoe jong hij ook is....
Gaat hij ook gewoon doen...
Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
Ach, jammer is relatief... Ik kan mij nog een tijd herinneren dat we het moesten doen met Viola Holt, Mental Theo en Peter-Jan Rens als side-kick van Ruud ter WeijdenBullet NL schreef op zondag 08 mei 2016 @ 09:56:
Giedo en Robbert..... Waren dat even F1-eendagsvliegen. Wanneer je ze nu hoort brallen moeten ze minstens 3 wk titels achter hun naam hebben....
Net als Jantje..... laatste succes wat die heeft gehad was op Lemans drie decena terug. Die praat over de F1 als of hij een meer dan 8 races heeft gereden....
Beetje jammer allemaal
Boomsma?vosss schreef op zondag 08 mei 2016 @ 11:03:
Ze zoude Arie eens uit moeten nodigen in de studio. Die man is een racelegende
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Wanneer was Arie voor het laatst in NL?
Leuk overzicht. Jongste rijder op het podium en jongste winnaar daar heeft Max nog een paar jaar de tijd voor om die te gaan halen
Vanwege zijn jonge leeftijd zijn er nog wel wat andere records die hij kan domineren. Voor sommige records moet je minimaal 16 seizoenen racen!Bigfoot schreef op zondag 08 mei 2016 @ 11:14:
[...]
Leuk overzicht. Jongste rijder op het podium en jongste winnaar daar heeft Max nog een paar jaar de tijd voor om die te gaan halen
Ziggo heeft bevestigd. Spanje VT wordt uitgezonden op Ziggo 14Tethtoril schreef op zondag 08 mei 2016 @ 11:22:
Wat is de kans dat Ziggo 14 vrije trainingen gaat uitzenden?
[Voor 25% gewijzigd door Ryur op 08-05-2016 11:26]
Dank je!Ryur schreef op zondag 08 mei 2016 @ 11:24:
[...]
Ziggo heeft bevestigd. Spanje VT wordt uitgezonden op Ziggo 14
Goede kans dat hij de jongste podium finish met dik 2 jaar scherper stelt :-)Bigfoot schreef op zondag 08 mei 2016 @ 11:14:
[...]
Hebben ze toch gewoon gelijk in? Als hij nu een paar races als een krant raced is zijn short-term verleden niks waard hoor.Tethtoril schreef op zondag 08 mei 2016 @ 12:44:
Ik word een beetje moe van die gasten op diverse fora die zeggen dat Max nog niets heeft laten zien.
Dat hij zich DIRECT moet bewijzen tegenover RIC en die blijkbaar een short-term-memory hebben..
Rookie of the Year, beste (meeste?) inhaalacties vorig jaar met amper 18 jaar.. en hem een spoiled rich (?) brad noemen.
Waarom moeten we 'ons' nog 5 dagen verdedigen ?
Dat gevoel heb ik.
En dan zeggen ze dat ze niets tegen Max hebben maar jegens de RBR 'cultuur'.
Was het maar vrijdag..
Ze hebben er gelijk in dat Max nog niks heeft laten zien????
Dit. Alle mooie inhaalacties waren van Max vorig jaar, niemand anders.vosss schreef op zondag 08 mei 2016 @ 12:56:
[...]
Welke races heb je gekeken in godsnaam?! Max was DE man van afgelopen seizoen. Een sensatie was het. Getuige ook zijn vele FIA prijzen. Hoezo die heeft nog niks laten zien!?
...
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Wellicht geen tekort, eerder jaloezie.Luxicon schreef op zondag 08 mei 2016 @ 13:01:
Mensen die niet het vermogen hebben om te zien hoe goed Max bezig is, hebben een tekort, kunnen ze niets aan doen.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Het is natuurlijk wel zo dat hij dit seizoen erg weinig in beeld is geweest, letterlijk bedoel ik dan, dat was vorig seizoen (gelukkig) het tegenovergestelde. Je ziet ook geen cockpit views en bij de Canal+ 30 minuten samenvatting is ie ook nog niet een keer gekozen als rijder. Dan ben je inderdaad minder in beeld en lijken je prestaties ook anders dan dat ze in werkelijkheid zijn. In Rusland was er ook niet veel om te laten zien, hij reed daar, net als Rosberg, vrij eenzaam zijn (uitstekende) ronden. In China had hij wel een race met veel inhaalacties maar de regie daar was een verschrikkelijk drama.vosss schreef op zondag 08 mei 2016 @ 12:56:
[...]
Welke races heb je gekeken in godsnaam?! Max was DE man van afgelopen seizoen. Een sensatie was het. Getuige ook zijn vele FIA prijzen. Hoezo die heeft nog niks laten zien!?
Testing, one, two ...
[Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 08-05-2016 13:55]
Dit. Ik kon alleen via BBC radio en livetiming volgen. Daar zag ik Max op z'n Q2 SS de rondjes rijden. Iedereen ging naar binnen en Max bleef maar doorrijden. Op Perez na heeft hij het langst doorgereden op zijn gebruikte banden.Bosmonster schreef op zondag 08 mei 2016 @ 13:53:
Zijn auto bleef heel bij de start en zijn race pace en banden management was fenomenaal. Hij bleef maar rondes aan elkaar rijgen die in die STR op 20+ rondes oude super softs gewoon niet zouden moeten kunnen.
[Voor 7% gewijzigd door JackBol op 08-05-2016 14:20]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ik zou zeggen, kijk op de site van RB of van VES. Als daar niks staat moet je nog even wachten hè.Ferra schreef op zondag 08 mei 2016 @ 14:23:
Is er al VES merchandise RBR te koop?
Nee, dat duurt vaak wel evenFerra schreef op zondag 08 mei 2016 @ 14:23:
Is er al VES merchandise RBR te koop?
I intend to live forever. So far, so good.
duvekot schreef op zondag 08 mei 2016 @ 14:52:
voor die personen die het Baku City Circuit alvast willen leren kennen ..... wie weet ben je wel sneller dan Max straks :-)
https://www.bakucitycircu...-guide/virtual-tour/lores
Veel succes en laat je ronde tijden hier even weten :-)
(die van mij was 4+ minuten ... op een kleine laptop en cursor keys .. dus ik zit voorlopig nog thuis ipv in een RB12)
Is hij al zesvoudig wereldkampioen? Nee, hij heeft niks van waarde waar hij op kan teren, zo gaat dat nou eenmaal in topsport.vosss schreef op zondag 08 mei 2016 @ 12:56:
[...]
Ja, je zou bijna een poule opzetten voor aantal safety cars en of aantal rode vlaggen (training/kwali/race). Dit wordt denk ik geen bijster interessante race. Het is net als Monaco, waar Monaco dan nog het voordeel van de twijfel heeft vanwege de geschiedenis die Baku mist.JBplap schreef op zondag 08 mei 2016 @ 15:01:
[...]
![]()
Wat een bagger 'spel' hahah
Ik heb geen ronde volgemaakt, dat geluid, die besturing lol...
Maar circuit ziet er gevaarlijk/ongeschikt uit voor F1
Nee, merp!
ach, als je dit circuit vergelijkt met de indycar stratencircuits, dan is het niet eens zo heul slecht. Het is in ieder geval weer wat anders dan racen op een circuit met km's aan uitloopstroken. Voor mij toch 1 van de races op de kalender die wellicht toch voor een verrassing kunnen zorgen.PauseBreak schreef op zondag 08 mei 2016 @ 15:10:
[...]
Ja, je zou bijna een poule opzetten voor aantal safety cars en of aantal rode vlaggen (training/kwali/race). Dit wordt denk ik geen bijster interessante race. Het is net als Monaco, waar Monaco dan nog het voordeel van de twijfel heeft vanwege de geschiedenis die Baku mist.
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details