All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
http://badgergp.com/fantasygp/SnowDude schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:38:
Doen er nog mensen mee met een F1 manager spel, kan ik die even in de TS erbij zetten.
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
https://wren.co/join/Devian
http://frontpage.fok.nl/n...er-2016-is-van-start.htmlSnowDude schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:38:
Doen er nog mensen mee met een F1 manager spel, kan ik die even in de TS erbij zetten.
Ik heb afgelopen jaar ook met www.formule1meester.nl meegedaan, zullen we daar een subleague aanmaken?Devian schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:12:
Afgelopen jaar heb ik met www.formule1meester.nl meegedaan.
Klopt, die had een GoT groep.Catmandos schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:21:
volgens mij hebben we vorig jaar deze gebruikt https://gppredictor.com/
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Ik ga sowieso altijd voor de rijders en teams waar ik voor "ben".. dus max en raikonnen had ik vorig jaar, met geld zat om Mercedes te kopen. (snel punten verdienen)MikeyMan schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:53:
Nadeel aan die f1managers is dat als je de eerste paar races slecht zit, dit nooit meer in te halen is...
Ik heb de F1Pool gereed gemaakt voor dit seizoen. Er is ook een GoT-league aanwezig.SnowDude schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:38:
Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net
En waar is dan het spelelement?Sniffels schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:01:
[...]
Ik ga sowieso altijd voor de rijders en teams waar ik voor "ben".. dus max en raikonnen had ik vorig jaar, met geld zat om Mercedes te kopen. (snel punten verdienen)

Spelelement is om te moeten sparen voor je favo coureurs, en dan voor de TV er extra voor de zijn als ze het goed doen.. (vind ik leuk blijkbaar)
Wat mij betreft meer dan genoeg.Catmandos schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:57:
ik vind de opties in f1pool wel heel weinig je kan alleen de race uitslag voorspellen. niks over de kwali, snelle ronde of bijvoorbeeld wie de meeste plekken wint
Uitslag voorspellen en gaan. Als ik ook nog eerst allemaal analyses moet gaan zitten maken voor wie misschien de snelste ronde, wie pole, wie eerste uitvalt, blablabla.
Gewoon simpel houden

Dat is met de huidige regels in de F1 toch heel erg realistischMikeyMan schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:53:
Nadeel aan die f1managers is dat als je de eerste paar races slecht zit, dit nooit meer in te halen is...
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Je mag altijd suggesties doen (liefst via pm anders gaat het hier teveel offtopic) (edit: afgesplitste thread dus is niet meer offtopicCatmandos schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:57:
ik vind de opties in f1pool wel heel weinig je kan alleen de race uitslag voorspellen. niks over de kwali, snelle ronde of bijvoorbeeld wie de meeste plekken wint
KISSAzzKickah schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:15:
Wat mij betreft meer dan genoeg.
Uitslag voorspellen en gaan. Als ik ook nog eerst allemaal analyses moet gaan zitten maken voor wie misschien de snelste ronde, wie pole, wie eerste uitvalt, blablabla.
Gewoon simpel houden![]()
[ Voor 3% gewijzigd door torx op 09-03-2016 14:24 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 09-03-2016 09:17 ]
Ook aangemeld!Gh0stw4lk3r schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:15:
Ik heb een minicompetitie aangemaakt op GPPro.nl voor degenen die het leuk vinden om onderling een competitie te houden
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Ik krijg een pin code error?Gh0stw4lk3r schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:15:
Ik heb een minicompetitie aangemaakt op GPPro.nl voor degenen die het leuk vinden om onderling een competitie te houden
Members only:
als het goed is kan je je aanmelden met alleen de pincode zonder de naam ook in te moeten vullen
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
En als je op je kop gaat staan?Firesphere schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:25:
Ik krijg hetzelfde scherm de hele tijd. Iets wordt niet geaccepteerd, maar ik weet niet wat.
Ik ben "De Stofzuigers"
www.scinus.com
Lurker hier, maar ook aangemeldGh0stw4lk3r schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:15:
Members only:
Leuk idee! Alleen misschien een idee om hier een ander topic voor te openen?Gh0stw4lk3r schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:15:
Members only:
Ongeldige team pin zegt hij bij mijGh0stw4lk3r schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:15:
Members only:
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Eerst je team creëren JackBol? Of bedoel je dat juist?SnowDude schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:32:
Aangemeld, je moet eerst een team creëren dan pas kan je je aanmelden bij GoT.
...
Thanks! Inderdaad, dit is de eerste keer dat ik mee doe met zo'n competitie, ben nog niet helemaal bekendRunner15 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:25:
[...]
Eerst je team creëren JackBol? Of bedoel je dat juist?
Wel jammer dat je van iedereen kan zien wat hij gekozen heeft.. Neemt toch een stukje van de spanning weg
Hoe kun je zien dan? Ik zie niets?Runner15 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 14:03:
Geen probleem!
Wel jammer dat je van iedereen kan zien wat hij gekozen heeft.. Neemt toch een stukje van de spanning weg
Basement Bios ---- Exo-S
Je moet eerst een team configureren voordat je je kan inschrijven voor de competitie.Firesphere schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:25:
Ik krijg hetzelfde scherm de hele tijd. Iets wordt niet geaccepteerd, maar ik weet niet wat.
Op de mobiele versie kan ik op een klein oogje tikken bij iemands naam, waarna ik volgens mij andermans keuze zie.
[ Voor 3% gewijzigd door Runner15 op 09-03-2016 15:19 ]
Best wel cool! Heb me ook aangemeld!baardolf schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:09:
Subleague is aangemaakt voor www.formule1meester.nl: https://www.formule1meester.nl/subleagues/tweakers/
Ik doe ook mee. Teamnaam PschiatricWardGh0stw4lk3r schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:15:
Members only:
Zo op het eerste gezicht een leuke variant wat betreft F1 manager..
[ Voor 46% gewijzigd door M@cer op 15-03-2016 20:37 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Let the season begin!
Jammer, want dat had het juist leuk gemaakt.
Ook ik doe, op de valreepbaardolf schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:09:
Subleague is aangemaakt voor www.formule1meester.nl: https://www.formule1meester.nl/subleagues/tweakers/
|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||
Ik doe mee op GPPro.nlalbino71 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:07:
Waar doet iedereen mee en waarom zie ik (bijna) nergens nicks terug?
Jammer, want dat had het juist leuk gemaakt.
Gathering of Tweakers
Code: 8000055
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik heb je aan de subleague toegevoegd (www.formule1meester.nl)
Ook aangemeld: Scuderia Pescatorebaardolf schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:35:
[...]
Ik heb je aan de subleague toegevoegd (www.formule1meester.nl)
Niet langer dan 15 tekens en geen speciale tekens

Ik heb mijn account van vorig jaar op gppredictor nog, speel ik daar wel mee in de "global" league.
[edit]
Ben nu een account op formule1meester.nl aan het aanmaken.
[ Voor 9% gewijzigd door CyberJack op 18-03-2016 16:56 ]
Zie overigens al een aardig groepje wat daar meedoet dat op tweakers zit.
[ Voor 54% gewijzigd door Devian op 18-03-2016 19:26 ]
El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados
Ik heb me ook toegevoegd aan de subleague. Is nog "is afwachting".McGreenNL schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 20:03:
Heb me net ook op formule1meester aangemeld en toegevoegd aan de subleague
Ok, gedeelde 1e plaats met 3 anderen, maar mijn naam en teamnaam begint met een A, dat scheelt
Damn, teruggevallen naar plaats 28
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Kom ik aan met m'n 10+ jaar ervaring in F1 volgen etc.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!