[F1] Seizoen 2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 101 Laatste
Acties:
  • 496.470 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-07 13:44

PauseBreak

derp!

vhal schreef op zondag 08 mei 2016 @ 15:12:
[...]

ach, als je dit circuit vergelijkt met de indycar stratencircuits, dan is het niet eens zo heul slecht. Het is in ieder geval weer wat anders dan racen op een circuit met km's aan uitloopstroken. Voor mij toch 1 van de races op de kalender die wellicht toch voor een verrassing kunnen zorgen.
Ja, het is inderdaad anders, maar niet beter. Het circuit heeft zeer beperkte breedte en dus is de mogelijkheid tot inhalen ook zeer beperkt. À la Monaco dus, en dat is ook niet de spannendste race op de kalender.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

alwind schreef op zondag 08 mei 2016 @ 15:18:
Er was een interview met max rond 14:20 op radio 1. Hij zegt zelf geen ruzie gehad te hebben met Sainz en is blij met de kans.
De verhalen gaan ook vooral over de teams van de coureurs die met elkaar overhoop lagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ferra schreef op zondag 08 mei 2016 @ 14:23:
Is er al VES merchandise RBR te koop?
Red Bull heeft geen coureurspecifieke kleding. Dan moet je echt bij de shop van Max zelf zijn: http://www.verstappenshop.nl/nl/producten/max-verstappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-07 11:33

scorpie

Supra Addict

vosss schreef op zondag 08 mei 2016 @ 12:57:
Tevens kan ik niet wachten op de dag dat het Wilhelmus door de speakers knalt. Dat gaat echt een mooi feestje worden dan, dat zeg ik je toch :D
Lol nog niet eens over nagedacht! Denk wel dat ze 3x moeten zoeken :p

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:05

Edd

scorpie schreef op zondag 08 mei 2016 @ 19:41:
[...]

Lol nog niet eens over nagedacht! Denk wel dat ze 3x moeten zoeken :p
Gelukkig zijn de vlaggen tegenwoordig digitaal, dus kunnen ze die niet vergeten.. :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
alwind schreef op zondag 08 mei 2016 @ 15:18:
Er was een interview met max rond 14:20 op radio 1. Hij zegt zelf geen ruzie gehad te hebben met Sainz en is blij met de kans.
Iemand linkje met audio? Kan niks terug vinden van dit fragment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catmandos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-07 17:09
Edd schreef op zondag 08 mei 2016 @ 20:14:
[...]

Gelukkig zijn de vlaggen tegenwoordig digitaal, dus kunnen ze die niet vergeten.. :+
vergeten idd niet, maar dan hangen ze hem op als Franse, of gewoon de Luxemburgse vlag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-07 09:03
alwaysleft schreef op zondag 08 mei 2016 @ 20:17:
[...]

Iemand linkje met audio? Kan niks terug vinden van dit fragment...
http://www.radio1.nl/popu...ren-uren/2016-05-08/14:00

Je zou niet verwachten het daar te vinden 8) :+

[ Voor 8% gewijzigd door Hoyden op 08-05-2016 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:49

Destruction

(ex-)Automonteur

Wel irritant dat je eerst naar dat geouwehoer over o.a voetbal moet luisteren, als ik ga skippen doet-ie helemaal niks meer.

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-07 09:03
Destruction schreef op zondag 08 mei 2016 @ 20:34:
Wel irritant dat je eerst naar dat geouwehoer over o.a voetbal moet luisteren, als ik ga skippen doet-ie helemaal niks meer.
Hier wel op iOS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Firefox / W10 ook geen probleem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Safari ook geen probleem.
Begint op 6:50.

[ Voor 25% gewijzigd door Rivanov op 08-05-2016 20:50 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Hebben jullie dat gevoel ook een 3 dagen na de aankondiging van Max? Dat je je af en toe even moet laten bezinken nog steeds dat hij nu echt voor een topteam rijdt? Hier wel.

Het is te bizar voor woorden!

[ Voor 6% gewijzigd door alwaysleft op 08-05-2016 20:55 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
fynrd1 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 15:07:
[...]

Is hij al zesvoudig wereldkampioen? Nee, hij heeft niks van waarde waar hij op kan teren, zo gaat dat nou eenmaal in topsport.
Hij is 18 jaar oud man, get real. Is er ook maar iemand die hem verwijt dat hij nog geen wereldkampioen is? De jongste wereldkampioen ooit was Vettel met 23,5 jaar oud. Dan heeft hij nog 5 (!) jaar de tijd om in ieder geval dat record te pakken. Serieus: het is toch azijnpisserij van de bovenste plank om te zeggen dat hij nog geen zesvoudig wereldkampioen is?

Ferrari en Mercedes zijn/waren serieus geïnteresseerd, dat is echt niet zomaar zo. Je kunt de gemiddelde Nederlandse bezoeker hier nog (terecht of onterecht) een roze bril verwijten, maar de buitenlandse media staat er veel neutraler in en vinden hem ook geweldig. Laat ik het dan zo zeggen: wat had hij dan zoveel beter kunnen doen?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Grrrrrene schreef op zondag 08 mei 2016 @ 21:05:
[...]

Hij is 18 jaar oud man, get real. Is er ook maar iemand die hem verwijt dat hij nog geen wereldkampioen is? De jongste wereldkampioen ooit was Vettel met 23,5 jaar oud. Dan heeft hij nog 5 (!) jaar de tijd om in ieder geval dat record te pakken. Serieus: het is toch azijnpisserij van de bovenste plank om te zeggen dat hij nog geen zesvoudig wereldkampioen is?

Ferrari en Mercedes zijn/waren serieus geïnteresseerd, dat is echt niet zomaar zo. Je kunt de gemiddelde Nederlandse bezoeker hier nog (terecht of onterecht) een roze bril verwijten, maar de buitenlandse media staat er veel neutraler in en vinden hem ook geweldig. Laat ik het dan zo zeggen: wat had hij dan zoveel beter kunnen doen?
Precies, Max heeft weinig steekjes laten vallen. Nihil en zo goed als foutloos en heel constant en was DE revelatie van 2015 F1 seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Laat ik het dan zo zeggen: wat had hij dan zoveel beter kunnen doen?
Hij had in een Manor en een Sauber vorig seizoen 3x WDC moeten worden en dit seizoen op dit moment ook al WDC moeten zijn. Nu is hij geen knip voor de neus waard :+

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-07 17:31
alwaysleft schreef op zondag 08 mei 2016 @ 20:54:
Hebben jullie dat gevoel ook een 3 dagen na de aankondiging van Max? Dat je je af en toe even moet laten bezinken nog steeds dat hij nu echt voor een topteam rijdt? Hier wel.

Het is te bizar voor woorden!
Tja, 3 jaar geleden zei nog iemand (ik dacht dat het Rick Winkelman was) dat we de komende 10 jaar niet meer hoeven te verwachten dat we een Nederlandse rijder in de F1 zullen hebben die niet een flinke zak geld meeneemt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neocon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-04-2022
McBoom schreef op zondag 08 mei 2016 @ 21:10:
[...]

Hij had in een Manor en een Sauber vorig seizoen 3x WDC moeten worden en dit seizoen op dit moment ook al WDC moeten zijn. Nu is hij geen knip voor de neus waard :+
Paar keer europees en wereldkampioen karten + 3de plek in de formule 3 zegt nog niks blijkbaar. :+
Volgens mij werd Hamilton in z'n eerste jaar F3 nog 5de :)
Die is trouwens ook pas 3 keer WDC, mag eigenlijk ook niet echt meetellen.

[ Voor 7% gewijzigd door neocon op 08-05-2016 21:23 ]

Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-07 13:27
Top, dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Knap hoor. Multitasking ten top. Een samenhangend interview geven aan een presentator die niet de eenvoudigste vragen stelt, terwijl je in een auto rijdt waarmee je al claxonerend hardlopers in moet halen.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-07 05:39
Weet niet of het hier al voorbij is gekomen, maar morgen (maandag) is Max te gast bij RTL Late Night. Moet zeggen dat de vorige twee afleveringen waar hij geweest is erg leuk waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Zo was die vanmiddag ook bij 538 in de uitzending. Terwijl die aan het toeten was de hele tijd

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:07

fynrd1

Fooled by Randomness

[...]

Dit is gewoon een fanboy reactie, aangezien ik Verstappen nergens op zijn kwaliteiten negatief beoordeel. Ik zeg alleen, dat zijn prestaties niet van dusdanige aard zijn, dat hij er op kan teren als het slecht zou gaan.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
fynrd1 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 22:13:
[...]

Dit is gewoon een fanboy reactie, aangezien ik Verstappen nergens op zijn kwaliteiten negatief beoordeel. Ik zeg alleen, dat zijn prestaties niet van dusdanige aard zijn, dat hij er op kan teren als het slecht zou gaan.
Waarom heb jij het idee dat het slecht zou gaan? Dat het zo goed gaat is juist de reden van promotie, onder andere.

...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-07 01:53

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]

Nee, Max kan teren op de verwachtingen die hij tot nu allemaal waargemaakt heeft. En dat is geen fanboy reactie maar realiteit.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

sjaool schreef op zondag 08 mei 2016 @ 22:26:
[...]

Nee, Max kan teren op de verwachtingen die hij tot nu allemaal waargemaakt heeft. En dat is geen fanboy reactie maar realiteit.
Ja en wat hij bedoelt is dat Max tot op heden niks tastbaars heeft weten binnen te slepen. Geen podiumplek, geen overwinning, geen snelste ronde, geen pole position, geen WK.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

PauseBreak schreef op zondag 08 mei 2016 @ 22:46:
[...]

Ja en wat hij bedoelt is dat Max tot op heden niks tastbaars heeft weten binnen te slepen. Geen podiumplek, geen overwinning, geen snelste ronde, geen pole position, geen WK.
Dat klopt helemaal maar dat is helemaal niet erg want de Toro Rosso is daar ook helemaal niet toe in staat op dit moment, of Max had erg veel mazzel moeten hebben, De wereldkampioenen die nu meerijden was dat zelfs niet gelukt in een Toro Rosso. Max doet het gewoon erg goed en ik hoop dat hij dat bij Red Bull door kan zetten. Hoe dan ook we gaan een mooie tijd tegemoeten... :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 23:07

fynrd1

Fooled by Randomness

Luxicon schreef op zondag 08 mei 2016 @ 22:22:
[...]

Waarom heb jij het idee dat het slecht zou gaan?
Dat idee heb ik helemaal niet?
sjaool schreef op zondag 08 mei 2016 @ 22:26:
[...]

Klopt, en in een topteam worden de verwachtingen nog meer naar boven bijgesteld. Dat zijn de verwachtingen die hij nu waar moet gaan maken, en daar kan de arme jongen ook niks aan doen natuurlijk.
sjaool schreef op zondag 08 mei 2016 @ 22:50:
[...]

Dat klopt helemaal maar dat is helemaal niet erg want de Toro Rosso is daar ook helemaal niet toe in staat op dit moment, of Max had erg veel mazzel moeten hebben, De wereldkampioenen die nu meerijden was dat zelfs niet gelukt in een Toro Rosso. Max doet het gewoon erg goed en ik hoop dat hij dat bij Red Bull door kan zetten. Hoe dan ook we gaan een mooie tijd tegemoeten... :D
Sjonge jonge, ik zeg toch helemaal nergens dat een ander het beter had gedaan? :F

Ik ben overigens hartstikke gecharmeerd van deze jongen, en zoek al mijn post's erop na, ik heb nog nooit iets negatiefs gezegd over hem.

[ Voor 7% gewijzigd door fynrd1 op 08-05-2016 22:58 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-07 18:18
TripleQ schreef op zondag 08 mei 2016 @ 22:04:
Zo was die vanmiddag ook bij 538 in de uitzending. Terwijl die aan het toeten was de hele tijd
Qmusic toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

fynrd1 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 22:55:
[...]

Sjonge jonge, ik zeg toch helemaal nergens dat een ander het beter had gedaan? :F
Niet in zoveel woorden maar zoals je het in je eerdere berichten schreef deed je het wel zo overkomen. Het kwam een beetje over als bij een vacature waarin een werkgever vraagt om een schoolverlater met zes jaar ervaring. ;)

Maar goed, zoals ik al zei... we gaan een mooie tijd tegemoet. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-07 18:18
sjaool schreef op zondag 08 mei 2016 @ 22:50:
[...]

De wereldkampioenen die nu meerijden was dat zelfs niet gelukt in een Toro Rosso.
Hoe weet jij dat? Dat weet niet niemand namelijk omdat die situatie er nooit is geweest. Dus de maat die Max nu heeft gezet is mooi en lijkt hoog, maar wat er realistisch wordt gezegd dat er nergens mee vergeleken kan worden en dat blijft zo tot hij echt gaat presteren.

Alonso deed bijvoorbeeld mooie dingen in zijn eerste jaar in een Minardi en dat bleek ook zo te zijn later, maar toen kraaide niemand over Alonso. Damon Hill bakte er niks van in zijn eerste jaar bij Brabham maar werd toch wereldkampioen.

Jongens, het is mooi wat Max presteert maar laten we gewoon realistisch blijven en hopen dat hij zijn talent ook waar kan maken bij Red Bull, is dat niet zo, dan wordt het helaas begin van het einde, want Red Bull gooit je zo de deur uit.

Wat alleen jammer op dit forum is dat de tegenstanders van Max (Sainz, Kvyatt en wees eerlijk ook tijdens zijn F3 tijdperk Ocon) allemaal gewoon afgefikt worden alsof het mietjes, jankerts etc zijn. Dat gaat het niveau naar een FOK forum. Ik ben benieuwd hoe het gaat nu met Ricciardo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Dat weet ik niet zeker maar afgaande op de reacties van de heren teambazen en de mensen uit de paddock hebben we toch een goede indicatie dat Max er echt wel het maximaal haalbare uitgehaald heeft. En daaruit trek ik de conclusie dat een Hamilton (I can't get past this guy) het echt niet veel beter gedaan zou hebben. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 15:47

derx666

mecker ende blaet

bvbal79 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 23:08:
[...]

Wat alleen jammer op dit forum is dat de tegenstanders van Max (Sainz, Kvyatt en wees eerlijk ook tijdens zijn F3 tijdperk Ocon) allemaal gewoon afgefikt worden alsof het mietjes, jankerts etc zijn. Dat gaat het niveau naar een FOK forum. Ik ben benieuwd hoe het gaat nu met Ricciardo.
Maar ik denk dat ze met Sainz en Ocon ook wel gelijk hebben dat het jankerts zijn. Ocon in de GP3 weet ik niet, maar in de F3 was het altijd de schuld van iets anders als hij niet won (precies wat Sainz ook doet), terwijl hij voor het team reed wat al jaren veruit de snelste auto's op de grid zet. Begrijp me niet verkeerd, Ocon is een erg snelle coureur, maar net zoals Sainz meer een hotlapper. Als ze qualificeren en of een vrije track hebben zijn ze moeilijk bij te houden, maar zodra er meer verwacht wordt (inhalen, bandenmanagement terwijl er ook nog aangevallen/verdedigd moet worden) dan zijn ze ineens een stuk minder snel. Ocon en Sainz hebben ook een vergelijkbare agressieve rijstijl.

Begrijp me niet verkeerd, zowel Sainz als Ocon zijn zeer goede coureurs, en verdienen zeker hun plek in de F1. Ik denk alleen dat ze beter zouden presteren als ze meer naar zichzelf keken om zich te verbeteren ipv de rest de schuld te geven.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-07 23:56

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

[rant]
Even iets heel anders wat me vandaag te binnen schoot. Ik weet niet of jullie dit delen, maar ik heb het gevoel dat Ferrari met hun rijdersstrategie en conservatisme in het algemeen nu weer keihard de boot mist.

Sinds de regelveranderingen in 2009 hebben ze 4x een wereldtitel verloren aan Vettel in de RB. Met de veranderingen in het motorreglement in 2014 hebben ze de boot gemist t.o.v. Mercedes, die simpelweg veel eerder en met een grote budget aan de ontwikkeling zijn begonnen. De hoeveelheid punten die ze de afgelopen twee jaar gemist hebben door vast te houden aan Raikkonen, die consequent een stuk minder presteert dan zijn teamgenoot*.

De geruchten waren er dat Bianchi naar Ferrari zou promoveren. Hadden ze net zoals RB durven/kunnen schakelen dan hadden ze hem er bv. na z'n prestatie in Monaco 2014 in de Ferrari moeten lepelen. Wat wint Ferrari precies met hun vasthouden aan duurbetaalde gevestigde rijders? Is het een marketing ding omdat Ferrari-kopers oudere rijke mannen zijn? Wie heeft Ferrari nu in de wacht staan dan? Grosjean? Ricciardo? Ik schat RB hoger in voor 2017 vanwege de aero veranderingen, als ik Ricciardo was zou ik alleen naar Ferrari overstappen als dit jaar duidelijk wordt dat hij niet van Max kan winnen (tenzij het prestige en de centen voor hem zwaarder wegen).

Vwb de auto, dit jaar hebben ze weliswaar veel pech gehad maar ook op snelheid ziet het er gewoon niet uit dat ze Mercedes ècht kunnen bedreigen. Mercedes zit ook niet stil dus de titel voor dit jaar gaat gewoon naar hen.

En dat ondanks het -oneerlijke maar reglementair correcte- voordeel dat ze dit jaar hadden door zo intensief samen te werken met Haas. Die vlieger ging alleen op in de aanloop naar 2016. Steiner is stellig dat Haas geen B-team van Ferrari is, maar dat zou Ferrari wel moeten willen. Zet er dan potdomme ook jonge talenten in! Grosjean is een goede coureur maar Gutierrez, kom nou! Zet dan Ocon in die twee auto, oh nee die heeft een contract met Renault. Argh!

Als ik Ferrari was, dan zou ik 2016 nu al afschrijven en als een dolle aan de auto voor volgend jaar gaan ontwikkelen en onderweg testen wat je testen kan op de auto van dit jaar.

Misschien dat het ze met Vettel en James Allison gaat lukken, op die twee valt weinig af te dingen, maar ik zou er eerlijk gezegd m'n geld niet op durven zetten dat ze de komende 3-4 jaar een titel pakken.

*Dit jaar gaat het wat beter met Kimi, wellicht toch die pull-rod voorwielophanging die hem niet lag. Doet echter weinig af aan hun beslissing om hem te houden.
[/rant]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-07 10:20
Ik ben er weer bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
handige_harrie schreef op maandag 09 mei 2016 @ 07:39:
Wie heeft Ferrari nu in de wacht staan dan? Grosjean? Ricciardo? Ik schat RB hoger in voor 2017 vanwege de aero veranderingen, als ik Ricciardo was zou ik alleen naar Ferrari overstappen als dit jaar duidelijk wordt dat hij niet van Max kan winnen (tenzij het prestige en de centen voor hem zwaarder wegen).
Je wilt in mijn ogen nu een coureur die bewezen heeft dat hij onafhankelijk kan rijden/goed gepresteerd heeft na de wijziging in de radio regels (c.f. Hamilton). In afnemende volgorde van waarschijnlijkheid zijn dat volgens mij:

Räikkönen, Grosjean, Rosberg, Bottas, Ricciardo.
Misschien dat het ze met Vettel en James Allison gaat lukken, op die twee valt weinig af te dingen, maar ik zou er eerlijk gezegd m'n geld niet op durven zetten dat ze de komende 3-4 jaar een titel pakken.

*Dit jaar gaat het wat beter met Kimi, wellicht toch die pull-rod voorwielophanging die hem niet lag. Doet echter weinig af aan hun beslissing om hem te houden.
[/rant]
Juist Kimi/Allison presteerden boven wat je door het budget zou verwachten bij Lotus F1. Ik was geen fan van hem want ik keek geen F1 toen hij opkwam maar ik zou Räikkönen niet onderschatten. Als Hulkenberg of Bottas écht ruim sneller zijn volgens de data dan zaten die dit jaar wel in die auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[...]

Dit heeft niks met fanboy of wat dan ook te maken. Je zegt dat hij niks van waarde heeft waar hij op kan teren. Dan vraag ik me af onder welke steen jij geleefd hebt, want zijn carrière tot nu toe is gewoon indrukwekkend. Iedere keer als hij een (in de ogen van de "experts" te grote stap zette, heeft hij iedereen verbaasd in geïmponeerd met zijn prestaties). En in het licht van zijn leeftijd is er niemand die twijfelt aan zijn capaciteiten. Als 18-jarige _kun_ je nog geen 6-voudig wereldkampioen zijn, omdat je dan al op je 12e in een F1-bolide had moeten rijden |:(

Een fanboy-reactie zou zijn dat ik zonder dat hij nog maar een meter in een RBR gereden heeft in FP1 in Spanje al zou zeggen dat hij "natuurlijk" makkelijk Ricciardo gaat verslaan, minstens een podium pakt en dit seizoen zijn eerste races gaat winnen. DAT zou een fanboy-reactie zijn, maar heb ik ook maar iets gezegd wat niet waar is? Het is onmogelijk voor Max om meer tastbaars te hebben dan wat hij nu heeft. Punten en finishes op hoge posities zijn ook tastbaar.
PauseBreak schreef op zondag 08 mei 2016 @ 22:46:
[...]

Het gaat mij erom dat dat nogal een onnozele opmerking is aangezien hij welgeteld 1 seizoen (en een paar races) in een STR heeft gereden. Als iemand daar het maximale uithaalt (2x p4 is behoorlijk knap!) en alle verwachtingen waarmaakt, de druk van de hele wereld die vindt dat hij te jong is voor F1 aan kan en enkele van de mooiste inhaalacties laat zien, dan heb je wat in je mars. Meer _kon_ hij niet laten zien, dus het is nogal kinderachtig om dan te zeggen "maar hij is geen 6-voudig wereldkampioen". Dat waren Vettel, Hamilton en Alonso ook niet op hun 18e ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Grrrrrene op 09-05-2016 08:15 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-07 18:16
Ik zit me weer te verbazen hoe iedereen over elkaar heen valt of Max zo goed is als iedereen denkt. De critici melden dat hij nooit wat tastbaars heeft bereikt (podium etc) maar als iedere analyticus lovend over hem is, en RB zich heeft ingespannen om hem toch maar zo lang mogelijk vast te houden dan zal hij goed zijn.

Hoe goed precies ? Dat weten we over een race of 3-4, als hij zich echt kan meten met Ricciardo. Tot die tijd is alles wat we erover tikken net zoveel waard als een kilo gebakken lucht.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
asing schreef op maandag 09 mei 2016 @ 08:09:
Ik zit me weer te verbazen hoe iedereen over elkaar heen valt of Max zo goed is als iedereen denkt. De critici melden dat hij nooit wat tastbaars heeft bereikt (podium etc) maar als iedere analyticus lovend over hem is, en RB zich heeft ingespannen om hem toch maar zo lang mogelijk vast te houden dan zal hij goed zijn.

Hoe goed precies ? Dat weten we over een race of 3-4, als hij zich echt kan meten met Ricciardo. Tot die tijd is alles wat we erover tikken net zoveel waard als een kilo gebakken lucht.
De eerste GP zal Ricciardo gewoon de overhand hebben in Spanje. Vanaf Monoco na een dag testen ook voor Max na die race zal Max er gewoon moeten staan.

Gaat goed komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
alwaysleft schreef op maandag 09 mei 2016 @ 08:15:
[...]

De eerste GP zal Ricciardo gewoon de overhand hebben in Spanje. Vanaf Monoco na een dag testen ook voor Max na die race zal Max er gewoon moeten staan.

Gaat goed komen!
Ik denk dat Max pas echt kan vlammen als men bij een circuit aan komt waarvoor de banden nu nog besteld moeten worden. Hij moet het nu doen met het rubber waar Kvyat zich lekker bij voelt. Dat hoeft niet per se voor Max goed te werken.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
asing schreef op maandag 09 mei 2016 @ 08:20:
[...]

Ik denk dat Max pas echt kan vlammen als men bij een circuit aan komt waarvoor de banden nu nog besteld moeten worden. Hij moet het nu doen met het rubber waar Kvyat zich lekker bij voelt. Dat hoeft niet per se voor Max goed te werken.
Max zei gister op Radio 1 dat het voor hem geen enkel probleem is. Max zijn voordeel is dat hij op alle bandjes goed uit de voeten kan ☺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-07 01:00
Wat ik nu al makkelijk kan voorspellen is dat ik kippelvel krijg en 100% Hollands chauvinisme bij het zien van de eerste beelden van Max in "zijn" strakke RB12.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Verstappen met Schumacher (en Arrivabene!)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hWhxk7g.jpg

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-07 12:57

RoyK

Hobby tekenaar

Na alles wat hij heeft laten zien, met zo weinig ervaring.. weet hij mensen op de vreemdste plekken in te halen, zonder blokkerende remmen.. Wat hij ook in andere klasses heeft gedaan toen hij dus 16 / 17 jaar was, zo een een beetje alle talent prijzen / awards wel binnen heeft gesleept en nu in een RB zit met een langdurig contract omdat andere teams op hem loeren.. zelfs dan nog, zijn er dit soort twijfel berichtjes. Schiet mij maar lek. Je hoeft er niet eens voor door een oranje bril heen te kijken om het te kunnen zien.

Afgelopen race reed hij 6e heh. Met een Torro Rosso en een 2015 spec motor. Niemand achter hem reed harder, alles voor hem wel. Met Massa die uiteindelijk toch nog een pitstop moest maken was een 5e plaats naar mijn idee zelfs nog mogelijk geweest. Wat moet hij dan doen? Races winnen met een Torro Rosso voordat hij de sceptici (die al lang afgedroogd zijn) naar zijn hand krijgt? Ik denk dat internet regel #1 gewoon zijn werk doet. 'Haters gonna hate'. En dan doel ik niet op jou, maar in zijn algemeenheid.

Ik kijk uit naar de 1e training! O-)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-07 07:48
Ik ook want dit is toch wel het beste nieuws in jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-07 22:57

Bosmonster

*zucht*

Doen we het topic even dicht tot die tijd, ok?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
RoyK schreef op maandag 09 mei 2016 @ 09:12:
[...]
zelfs dan nog, zijn er dit soort twijfel berichtjes. Schiet mij maar lek. Je hoeft er niet eens voor door een oranje bril heen te kijken om het te kunnen zien.

...

Ik denk dat internet regel #1 gewoon zijn werk doet. 'Haters gonna hate'. En dan doel ik niet op jou, maar in zijn algemeenheid.
Ik denk dat hier ook een andere internetregel zijn werk doet: mensen lezen niet goed en interpreteren dingen per definitie anders dan bedoeld. Het bericht van asing dat je quote, zegt volgens mij (maar misschien ben ik hier degene die het verkeerd interpreteert): 'ik vind het raar dat er zo over gediscussieerd wordt of Max nou wel of niet de nieuwe messias is - wacht nou gewoon even een paar weken af, dan zien we het vanzelf'.

De 'twijfel' die jij denkt te zien, lees ik als een illustratie van de argumentatie van het ene kamp, waarna hij ook een illustratie van de argumentatie van het andere kamp er tegenover zet. Lijkt mij geen reden om hem zo in een hoekje te zetten als jij nu doet. Sterker nog, ik vind dat hij gelijk heeft: het is volstrekt nutteloos om hier nu te proberen elkaar te overtuigen van het eigen gelijk, het andere kamp gaat je toch niet geloven en als je er zo van overtuigd bent dat je gelijk hebt, kun je rustig glimlachend achterover gaan zitten in de wetenschap dat de feiten over een paar weken in je voordeel zullen spreken.

Maar, asing, verbeter me vooral als ik me nu zelf schuldig maak aan die internetregel van hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
RoyK schreef op maandag 09 mei 2016 @ 09:12:
[...]

Na alles wat hij heeft laten zien, met zo weinig ervaring.. weet hij mensen op de vreemdste plekken in te halen, zonder blokkerende remmen.. Wat hij ook in andere klasses heeft gedaan toen hij dus 16 / 17 jaar was, zo een een beetje alle talent prijzen / awards wel binnen heeft gesleept en nu in een RB zit met een langdurig contract omdat andere teams op hem loeren.. zelfs dan nog, zijn er dit soort twijfel berichtjes. Schiet mij maar lek. Je hoeft er niet eens voor door een oranje bril heen te kijken om het te kunnen zien.

Afgelopen race reed hij 6e heh. Met een Torro Rosso en een 2015 spec motor. Niemand achter hem reed harder, alles voor hem wel. Met Massa die uiteindelijk toch nog een pitstop moest maken was een 5e plaats naar mijn idee zelfs nog mogelijk geweest. Wat moet hij dan doen? Races winnen met een Torro Rosso voordat hij de sceptici (die al lang afgedroogd zijn) naar zijn hand krijgt? Ik denk dat internet regel #1 gewoon zijn werk doet. 'Haters gonna hate'. En dan doel ik niet op jou, maar in zijn algemeenheid.

Ik kijk uit naar de 1e training! O-)
Heb ik in mijn tekst één kwaad woord gezegd over Max? Nee, in mijn ogen doet hij het fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knol_02
  • Laatst online: 29-05 09:48
Anakha schreef op maandag 09 mei 2016 @ 09:41:
[...]

Als je er zo van overtuigd bent dat je gelijk hebt, kun je rustig glimlachend achterover gaan zitten in de wetenschap dat de feiten over een paar weken in je voordeel zullen spreken.
Dat maakt het wachten zo lastig, ik weet niet of ik de enige ben maar voor mij voelt het wachten op de Spaanse Grand Prix nu langer als destijds toen hij werd aangekondigd als coureur voor Toro Rosso. Misschien omdat er toen meerdere meet momenten waren door F3 races en FP's waarin hij in de auto van Vergne leende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Neuh, ik ben op niemand boos of probeer iemand in een hoek te praten. Persoonlijk vind ik dat Max al een compleet seizoen heeft laten zien uit welk hout hij gesneden is en heeft dit gewoon voort gezet in een nieuw seizoen. Sceptici zullen er altijd zijn. Wat hij ook zal doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ach tja, Ik geniet alweer bijna anderhalf jaar van zijn aanwezigheid in de F1 en ben erg blij met de deal die hier een paar maanden geleden langs kwam om het hele circus in Oostenrijk te gaan bekijken! Toen met de gedachte: "Wel eens leuk om het van dichtbij mee te maken met wat vrienden..''. Nu: "Misschien staan we zondagmiddag wel voor het podium Max toe te juichen!!"

Kortom, ik geniet (eindelijk) weer van de F1 en ben opzoek naar ieder nieuwtjes omtrent Max en zie om mij heen hetzelfde effect optreden! Aankomende zomer verwacht ik dat de gekte rondom Max alleen nog maar toeneemt aangezien we niet aan het EK meedoen en Max dat gat deels zal vullen met zijn skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 13-07 15:11
in Hongarije heeft max waarschijnlijk de grootste kans om op t podium te komen aangezien de RBR het daar al een paar jaar goed doet.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knol_02
  • Laatst online: 29-05 09:48
Martin0 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:03:
in Hongarije heeft max waarschijnlijk de grootste kans om op t podium te komen aangezien de RBR het daar al een paar jaar goed doet.
Vorig jaar liet hij zien dat hij het ook geen vervelend circuit vind, Singapore ga ik ook een paar euro op inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Jongens, nog 95 uur en 42 minuten wachten :D

Het genot komt vanzelf...

[ Voor 10% gewijzigd door JackBol op 09-05-2016 10:18 ]

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-07 16:27
Mooie bijkomstigheid; hij gaat rijden in één van de mooiste wagens van het veld! Mat met fluorescerende kleuren :). Awesome.

Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/headlines/2016/2/red-bull-debut-rb12-as-testing-begins-in-spain/jcr:content/articleContent/manual_gallery/image2.img.2048.medium.jpg

Vind ik dan in ieder geval :).

Ik ben wel benieuwd hoe hij er nu uit gaat zien; Max neemt zijn sponsors gewoon mee toch?

[ Voor 5% gewijzigd door StealthyPeanut op 09-05-2016 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

StealthyPeanut schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:23:
Ik ben wel benieuwd hoe hij er nu uit gaat zien; Max neemt zijn sponsors gewoon mee toch?
Waren die wel zichtbaar op de auto? Exact en Jumbo zag ik alleen op z'n helm/petje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zijn sponsors staan alleen op z'n helm zover ik weet.

En inderdaad de Red Bull met z'n mat zwart is en was al een mooie kleurstelling.

[ Voor 44% gewijzigd door Quantor op 09-05-2016 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Quantor schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:25:
En inderdaad de Red Bull met z'n mat zwart donkerblauw is en was al een mooie kleurstelling.
FTFY :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
JackBol schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:18:
Jongens, nog 95 uur en 42 minuten wachten :D

Het genot komt vanzelf...
De voorpret en de verwachtingen zijn altijd het leukst toch? Even wishfull thinking, maar ik denk dat de "opbouw-periodes" van iemands carriere altijd leuker zijn dan dominante periode.

Zelfs Hamiltons fans zullen met weemoed hebben teruggedacht aan 2007/2008 toen ze vorig jaar de optochten zagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Ik snap niet waarom mensen zouden denken dat Max het nu niet waar zou kunnen maken. De stap van een TR auto naar een RBR is echt niet zo groot en wat dat betreft is er geen enkele reden om aan te nemen dat hij er niets van zou bakken.

Het mooie is dat we nu eindelijk echt kunnen zien hoe goed Sainz en Verstappen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

emnich schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:34:
Ik snap niet waarom mensen zouden denken dat Max het nu niet waar zou kunnen maken. De stap van een TR auto naar een RBR is echt niet zo groot en wat dat betreft is er geen enkele reden om aan te nemen dat hij er niets van zou bakken.

Het mooie is dat we nu eindelijk echt kunnen zien hoe goed Sainz en Verstappen zijn.
Ik gun het Sainz en Kvyat ook. Al denk ik dat er voor beide geen plek is bij RBR de komende jaren.
En ik hoop dat RIC ook een paar jaar bij RBR blijft zitten. Hij is ook zeker een grote kanshebber voor kampioen het WDC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Grrrrrene schreef op maandag 09 mei 2016 @ 08:09:
[...]

Het gaat mij erom dat dat nogal een onnozele opmerking is aangezien hij welgeteld 1 seizoen (en een paar races) in een STR heeft gereden. Als iemand daar het maximale uithaalt (2x p4 is behoorlijk knap!) en alle verwachtingen waarmaakt, de druk van de hele wereld die vindt dat hij te jong is voor F1 aan kan en enkele van de mooiste inhaalacties laat zien, dan heb je wat in je mars. Meer _kon_ hij niet laten zien, dus het is nogal kinderachtig om dan te zeggen "maar hij is geen 6-voudig wereldkampioen". Dat waren Vettel, Hamilton en Alonso ook niet op hun 18e ;)
Het was enkel ter verduidelijking omdat er nogal wat onduidelijkheid was :+ Wat Max heeft gedaan met die STR10 en STR11 vind ik bijzonder knap en ik ben ook heel benieuwd hoe hij het gaat doen in de RBR12. Maar ik verwacht geen wonderen in Spanje. Hopelijk kwalificeert hij zich fatsoenlijk en houdt hij RIC wat bij.
JackBol schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:39:
[...]

Ik gun het Sainz en Kvyat ook. Al denk ik dat er voor beide geen plek is bij RBR de komende jaren.
En ik hoop dat RIC ook een paar jaar bij RBR blijft zitten. Hij is ook zeker een grote kanshebber voor kampioen het WDC.
Ik denk dat dat wel meevalt. Er zit niet zoveel talent achter Sainz en Kvyat op dit moment, dus de kans is vrij groot dat zij beiden volgend jaar ook bij STR rijden.

[ Voor 20% gewijzigd door PauseBreak op 09-05-2016 10:41 ]

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
emnich schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:34:
Het is ook een kleinere stap dan naar een team met een onbekende motor. De Renault procedures heeft hij vorig jaar ook gebruikt. Als ze al ingrijpend veranderd zijn dan zal het waarschijnlijk toch enigzins bekend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
StealthyPeanut schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:23:
Mooie bijkomstigheid; hij gaat rijden in één van de mooiste wagens van het veld! Mat met fluorescerende kleuren :). Awesome.

[afbeelding]

Vind ik dan in ieder geval :).

Sponsors staan alleen op helm en pet. Nogeens niet op de overall. Het zijn geen paydrivers. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

JackBol schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:39:
[...]

Wat mij betreft mag Sainz nog wel een seizoen door bij RBR TR. Hij heeft me echt verrast vorig jaar en als hij nog wat tijd krijgt om te groeien dan is hij echt wel F1 waardig. Hij moet dan wel Kvyat verslaan dit jaar.

RBR is alleen op zoek naar de volgende Vettel. Goede rijders die niet van de Vettel klasse zijn hebben inderdaad geen toekomst bij RBR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-07 16:27
Stom inderdaad; de sponsors van Max staan alleen op z'n helm :). Scherp jongens!

Is het al vrijdag? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
PauseBreak schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:40:
[...]
Ik denk dat dat wel meevalt. Er zit niet zoveel talent achter Sainz en Kvyat op dit moment, dus de kans is vrij groot dat zij beiden volgend jaar ook bij STR rijden.
Dat zegt niet zoveel; Verstappen heeft immers ook nooit echt in het opleidingsteam gezeten. Die kwam er pas in toen zijn F1 contract al was getekend. Als Red Bull hen serieus wil vervangen, vissen ze wel iemand op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

emnich schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:50:
[...]

Wat mij betreft mag Sainz nog wel een seizoen door bij RBR. Hij heeft me echt verrast vorig jaar en als hij nog wat tijd krijgt om te groeien dan is hij echt wel F1 waardig. Hij moet dan wel Kvyat verslaan dit jaar.

RBR is alleen op zoek naar de volgende Vettel. Goede rijders die niet van de Vettel klasse zijn hebben inderdaad geen toekomst bij RBR.
Ik denk niet dat Sainz ooit bij RBR gaat rijden (tenzij RIC onaangekondigd vertrekt zoals Vettel).
Als hij stabieler gaat rijden zijn er voor hem en Kvyat echt wel plekken in F1. Bijvoorbeeld Renault, Williams of FI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Voor de helderheid, Max rijd met de Red Bull en een fluor camera vleugeltje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:23

Hoogie2004

Whohooooo

Overigens een mooie analyse waarom dit voor Kvyat niet het eind hoeft te zijn:
http://www.f1fanatic.co.u...ll-is-not-lost-for-kvyat/

RedBull heeft gewoon geen goede vervangers klaarstaan, in tegenstelling tot enkele jaren geleden. De talenten-pool is erg karig op dit moment.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Om maar weer even alles in perspectief te plaatsen en aan te geven dat je niet zomaar in een F1 auto stapt en direct snelle rondes rijdt, ook al heb je heel wat jaren F1 achter de rug:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=pd9OFO2LmFw]

Te koop....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alwaysleft
Vannacht gedroomd dat Verstappen in Spanje al op podium komt en Ricciardo versloeg met 10 seconde verschil in de race.

Toen werd ik wakker.... (Laat het zo zijn!!)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• winwiz
  • Laatst online: 13-07 11:08
Of hij blijft op de grid staan met een weigerende motor.....

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
winwiz schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:22:
Of hij blijft op de grid staan met een weigerende motor.....
RIP afstandbediening

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ik zie ook wel een relatie probleem opduiken als mn vrouw en mijn kinderen hun papa als een mongool te keer zien gaan in de huiskamer, met kwijl scheldend tegen de tv...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
RoyK schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:37:
[...]

Ik zie ook wel een relatie probleem opduiken als mn vrouw en mijn kinderen hun papa als een mongool te keer zien gaan in de huiskamer, met kwijl scheldend tegen de tv...
Herkenbaar.

Vorig jaar heeft mijn vriendin 2 races met me meegekeken en werd hij 4de die 2 keer (austin en hongarije). Brengt dus geluk, heb gevraagd of ze de komende race weer met me kijkt *O* :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Laatst online: 13-07 11:08
alwaysleft schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:44:
[...]

Herkenbaar.

Vorig jaar heeft mijn vriendin 2 races met me meegekeken en werd hij 4de die 2 keer (austin en hongarije). Brengt dus geluk, heb gevraagd of ze de komende race weer met me kijkt *O* :) :P
Kan ook een relatie test worden als ze er heeeeel uitdagend bij gaat zitten... wat is dan de prio.. >:)

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
winwiz schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:45:
[...]

Kan ook een relatie test worden als ze er heeeeel uitdagend bij gaat zitten... wat is dan de prio.. >:)
F1. Zij komt daarna wel. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:12
Vrijdag naar Spanje en Max de meemaken in de Red Bull, de week kan niet snel genoeg gaan. :)F
Alleen van dit nieuws wordt ik minder blij, zonde dat een legende zo moet eindigen...

Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:29
winwiz schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:45:
[...]

Ik ken die van mij al 10 jaar doe mij de race maar 😄😄

Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-07 15:00

Beaves

Usque ad Finem

Wat ik een beetje mis in de discussie over hoe goed Max is, is het feit dat hij bij zijn F1 debuut maar 1 jaar ervaring had in het racen in racewagens, daarvoor had hij alleen nog maar in karts gereden! Als je dat in je achterhoofd houdt en je kijkt dan naar hoe goed hij in de F3 gereden heeft (10x winst, meer dan Ocon! en dat in een auto die (veel) minder goed was dan de auto waarin Ocon reed) en hoe zijn debuutjaar verliep dan kan je denk ik niet anders dan het eens zijn met de constatering dat hij een uitzonderlijk talent is?

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Overigens heeft Ziggo a.s. vrijdag om 20:10 een special op kanaal 14 over Max en zijn overstap naar Red Bull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dames, babbelen over waar te kijken in.... Jawel: [F1] Waar te kijken?. Dus niet hier :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Rivanov schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:09:
Overigens heeft Ziggo a.s. vrijdag om 20:10 een special op kanaal 14 over Max en zijn overstap naar Red Bull.
Leuk opwarmertje voor race weekend. Doen ze goed bij Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-07 13:04
Beaves schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:08:
Wat ik een beetje mis in de discussie over hoe goed Max is, is het feit dat hij bij zijn F1 debuut maar 1 jaar ervaring had in het racen in racewagens, daarvoor had hij alleen nog maar in karts gereden! Als je dat in je achterhoofd houdt en je kijkt dan naar hoe goed hij in de F3 gereden heeft (10x winst, meer dan Ocon! en dat in een auto die (veel) minder goed was dan de auto waarin Ocon reed) en hoe zijn debuutjaar verliep dan kan je denk ik niet anders dan het eens zijn met de constatering dat hij een uitzonderlijk talent is?
Denk ook niet dat er iemand is die ontkent dat Max een uitzonderlijk talent is?

Er zijn echter wel mensen die al lang genoeg F1 kijken om te weten dat zelfs uitzonderlijk talent geen garantie biedt voor mooie resultaten in de F1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Max zit vanavond via een live-verbinding bij Peptalk. :)

[ Voor 32% gewijzigd door Rivanov op 09-05-2016 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-07 14:38

Martinspire

Awesomeness

Ik denk dat zijn simulator-ervaring ook wel helpt. Als je bijna 24/7 in zo'n ding zit, dan leer je vrij veel en heb je in principe ook minder races nodig om meer uit een auto te halen. Zeker met een goede simulator kun je de meeste lijnen er toch al wel uithalen en kun je alvast wat inhaalacties oefenen.
Ik denk dat ook veel commentatoren toch onderschatten hoe ervaren de coureurs ook al ergens kunnen zijn, voor ze nog een meter hebben gereden.

En de coureurs die dat niet doen, zie je toch wat afzakken de laatste jaren.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-07 15:00

Beaves

Usque ad Finem

Klopt, dat ontken ik ook niet, ik kijk zelf sinds 1993 F1 en ik heb de nodige mensen voorbij zien komen. Echter, de echte talenten, zoals Hamilton, Senna, Schumacher, Alonso en Vettel, hebben het allemaal wel degelijk gered in F1. Maar goed, we zullen zien, ik vind het al leuk om de hele groei van Max mee te maken :)

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Hahah elke dag pagina's lang over Max, de hype is echt ON! Ik kijk zelf ook echt uit naar vrijdag als zullen we uit FP resultaten niet al te veel kunnen opmaken, de Q wordt pas echt leuk zaterdag.

Wat ik hoop: Max verslaat RIC en haalt een podium en snoert alles en iedereen de mond.

Wat ik denk dat gebeurd: Max rijdt gewoon dezelfde tijden als RIC in zowel FP, Q en R.

Absoluut rampscenario: Max eindigt in de Q en/of Race achter Kvyat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-07 07:48
Sainz vind dat als Max de overstap kan afdwingen hij dat ook kan :)

http://www.racingnews365....h-promotie-naar-red-bull/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Jackson6 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:30:
Edit: nevermind...

Een rampscenario is Vettel tegenkomen in de 1e bocht. ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Roamor op 09-05-2016 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

tlpeter schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:33:

Zal mij benieuwen, bij TR liep het al niet lekker tussen die 2 en of ric weggaat valt ook nog te betwijfelen.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:29
Jackson6 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:30:
Hahah elke dag pagina's lang over Max, de hype is echt ON! Ik kijk zelf ook echt uit naar vrijdag als zullen we uit FP resultaten niet al te veel kunnen opmaken, de Q wordt pas echt leuk zaterdag.

Wat ik hoop: Max verslaat RIC en haalt een podium en snoert alles en iedereen de mond.

Wat ik denk dat gebeurd: Max rijdt gewoon dezelfde tijden als RIC in zowel FP, Q en R.

VT 3 zegt meestal al aardig wat....en ik denk dat ze Max ook nog wel een paar snelle rondes er uit laten persen tijdens VT 1&2 😃

Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:13

Damian

Insane Obtrusion

Muhehe, ik hoop zo dat Kvyat hem aan snot rijd :P aankomende races.

Vind het een beetje een huilie huilie worden die Sainz.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-07 17:42

Wallie

Herr

alwaysleft schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:44:
[...]

Herkenbaar.

Wat zou ze nog meer met je kunnen doen dat zou helpen? :P

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 16:29
Het is dan ook niet voor niks dat ie in een topstoeltje zit he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Damian schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:41:
[...]

Muhehe, ik hoop zo dat Kvyat hem aan snot rijd :P aankomende races.

Vind het een beetje een huilie huilie worden die Sainz.
Vind het ook weer een 'boe-hoe' reactie.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 16:29
De teambazen en alles eromheen wat meedraait in het F1 wereldje zijn lyrisch over dat knulletje en wat hij laat zien.

Daar doen een paar azijnpissers die stellen dat Max nog niks heeft laten zien ( 8)7 ) niets aan af.
Je zal je kop ook boven het maaiveld uitsteken. In Nederland gegarandeerd dat je door de mangel gehaald wordt ipv bejubeld wordt.

Nu heeft ie nog niks laten zien, straks in Spanje is het een pruster omdat ie RIC niet voorbleef, in Monaco inderdaad Max bakt er niks van want hij heeft niet eens gewonnen en op het einde van het seizoen hopen we hem nooit meer terug te zien want hij is geen Wereldkampioen. Sjongejonge en ik dacht dat Max zo goed was, wat een pannenkoek, net zn pa, die kon er ook al niets van ophoeren met dat rotjong.

Dat soort dingen ga je gewoon lezen de rest van het jaar, ongeacht wat Max nog allemaal voor ons in petto heeft. Als ie wint van RIC dan had RIC zn dag niet, als ie verliest van RIC dan heeft ie niks te zoeken in de F1.

Echtwaar wat dat aangaat kots ik op de mentaliteit van de meeste Nederlanders. Wees verdomme er gewoon eens trots op dat het grootste aanstormend talent in de F1 een Nederlander is. Zet je TV aan of ga voor mijn part bij zn opa op een groot scherm kijken, neem een biertje erbij of wat fris, wat nootjes of andere lekkere hapjes en GENIET verdomme eens :(

Zo. Dat is er uit. Nu ga ik er niks meer over zeggen en wachten tot het vrijdag is :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Sainz moet stoppen met z'n "als max, dan ik" en gewoon eens focussen op z'n eigen rijden. Hij had zich de afgelopen maanden beter bij STR kunnen ontwikkelen als hij open stond om z'n zwakke plekken te identificeren en daaraan te werken, i.p.v.. proberen Max te verslaan in de Q en race.

Max kijkt naar de ontwikkeling van Max en word er beter van.
Sainz kijkt naar de ontwikkeling van Max en word er jaloers van. Terwijl dit helemaal niet nodig is. Hij kan op z'n eigen merits beter worden.

Ik hoop dat met Kvyat de rust terug keert in kamp STR. Maar dan moet Sainz wel eens aan z'n eigen ontwikkeling gaan werken. Als hij zich blijft vergelijken met Max houd zijn F1 carrière na 2017 gewoon op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Rivanov schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:48:
[...]

Vind het ook weer een 'boe-hoe' reactie.
Mwah, er wordt hem gewoon een vraag gesteld door Spaanse media (niet zo vreemd, hij is Spaans :+) en hij geeft daar antwoord op. Wat moet hij dan zeggen? Dat hij hierdoor in een volstrekt depressieve staat van zijn terecht is gekomen en niks meer kan en wil doen? :P

Nee, merp!

Pagina: 1 2 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
[F1] Seizoen 2016-14 - GP van Italië

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016

IRC: http://irc.tweakers.net/f1