De teambazen en alles eromheen wat meedraait in het F1 wereldje zijn lyrisch over dat knulletje en wat hij laat zien.
Daar doen een paar azijnpissers die stellen dat Max nog niks heeft laten zien (

) niets aan af.
Je zal je kop ook boven het maaiveld uitsteken. In Nederland gegarandeerd dat je door de mangel gehaald wordt ipv bejubeld wordt.
Nu heeft ie nog niks laten zien, straks in Spanje is het een pruster omdat ie RIC niet voorbleef, in Monaco inderdaad Max bakt er niks van want hij heeft niet eens gewonnen en op het einde van het seizoen hopen we hem nooit meer terug te zien want hij is geen Wereldkampioen. Sjongejonge en ik dacht dat Max zo goed was, wat een pannenkoek, net zn pa, die kon er ook al niets van ophoeren met dat rotjong.
Dat soort dingen ga je gewoon lezen de rest van het jaar, ongeacht wat Max nog allemaal voor ons in petto heeft. Als ie wint van RIC dan had RIC zn dag niet, als ie verliest van RIC dan heeft ie niks te zoeken in de F1.
Echtwaar wat dat aangaat kots ik op de mentaliteit van de meeste Nederlanders. Wees verdomme er gewoon eens trots op dat het grootste aanstormend talent in de F1 een Nederlander is. Zet je TV aan of ga voor mijn part bij zn opa op een groot scherm kijken, neem een biertje erbij of wat fris, wat nootjes of andere lekkere hapjes en GENIET verdomme eens
Zo. Dat is er uit. Nu ga ik er niks meer over zeggen en wachten tot het vrijdag is