[F1] Seizoen 2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 101 Laatste
Acties:
  • 496.518 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

PauseBreak schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:54:
[...]

Mwah, er wordt hem gewoon een vraag gesteld door Spaanse media (niet zo vreemd, hij is Spaans :+) en hij geeft daar antwoord op. Wat moet hij dan zeggen? Dat hij hierdoor in een volstrekt depressieve staat van zijn terecht is gekomen en niks meer kan en wil doen? :P
Ik denk dat zijn PR machine de focus moet gaan verleggen en uit de schaduw van Max moet stappen.
PR technisch denk ik dat het beter was geweest als hij had geantwoord met iets als het volgende:

"ik ben nog tot en met 2017 onder contract bij RBR. We hebben met de STR11 een goede wagen en goede kansen voor 2016 en met een goede PU kan 2017 ook een succesvol seizoen worden. Ik heb pech gehad de afgelopen paar races, maar we weten waar het aan ligt. Met Kvyat hebben we extra ervaring in het team en we verwachten nog regelmatig punten te pakken in de komende 17 races. Ik focus me daar helemaal op".

Ze moeten in team Sainz eens van hun eigen kracht uit gaan.

Ik geloof echt dat Sainz het kan redden in F1. Hij heeft super goede hotlaps, maar hij heeft ook nog wat punten om aan te werken. Balans, banden, pace/consistentie. Als hij daaraan werkt kan hij regelmatig in de punten eindigen.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Sainz is inderdaad een goede coureur, maar hij lijkt inderdaad een Verstappen-complex te hebben waarbij zijn focus volledig op z'n (ex-)teammaat ligt. Ergens ook niet gek, want de hele wereld vergeleek de twee rookies vorig seizoen en hij is wat overklast, al is het verschil geflatteerd door de vele pechgevallen van Sainz.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-07 16:22

PauseBreak

derp!

JackBol schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:03:
[...]

Ik denk dat zijn PR machine de focus moet gaan verleggen en uit de schaduw van Max moet stappen.
Volledig mee eens, maar ik denk niet dat Sainz jr. daar zelf nou echt heel veel over heeft te zeggen. Daarbij zal hem wel zijn ingefluisterd door een of andere communicatieprofessional dat het door hem gegeven antwoord laat zien dat hij in zijn eigen kunnen gelooft en meer van dat soort onzin.
Ze moeten in team Sainz eens van hun eigen kracht uit gaan.

Ik geloof echt dat Sainz het kan redden in F1. Hij heeft super goede hotlaps, maar hij heeft ook nog wat punten om aan te werken. Balans, banden, pace/consistentie. Als hij daaraan werkt kan hij regelmatig in de punten eindigen.
Dit laat overigens mooi zien waarom Sainz niet naar RBR is gegaan. Hij is goed, maar niet exceptioneel. En Red Bull wil geen coureurs die regelmatig punten kunnen pakken. Red Bull wil (potentiële) kampioenen. Alles daaronder wordt vanzelf uit de RB-machine gespuugd.
Kortom, Sainz zou er goed aan doen om ervoor te zorgen dat hij genoeg sponsors heeft eind dit jaar / volgend jaar zodat hij ergens kan instappen (Williams bijv.).

Nee, merp!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11:11
Vrijdag vrij genomen, live de eerste meters van Max mooi meemaken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21:45
tlpeter schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:33:
Sainz vind dat als Max de overstap kan afdwingen hij dat ook kan :)

http://www.racingnews365....h-promotie-naar-red-bull/
Sainz moet eens minder gaan vinden en doen waar hij (ook) goed in is: hard met een auto rijden.
Dan hoef je niks af te dwingen maar komt men vanzelf bij hem uit.

Hoe meer hij op deze manier om aandacht blijft roepen, hoe meer hij de indruk gaat wekken dat hij zelf ook het idee heeft dat hij het in de auto alleen niet gaat redden. En dat is volgens mij onterecht, ik weet niet of hij WK materiaal is maar ik vind hem wel goed genoeg voor een plekje op de grid van de komende jaren.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Ik snap Sainz wel.

Stel je bent een haantje van 20 jaar, je kunt hard rijden en mag misschien naar de Red Bull familie.

Komt er zo'n jochie van 17 die net een jaartje autosport er op heeft zitten en die laten ze voor.

Ok, dat accepteer je moet je accepteren en vervolgens krijg je ook de kans; sterker, je wordt teammaat van dat snotneusje.
Die ga je dus even de oren wassen, denk je dan.

Dat lijkt in het begin redelijk gelijk op te gaan, maar gaandeweg het seizoen blijkt die snotneus serieus hard te kunnen rijden en wereldwijd opgehemeld te worden.

Dan komt de druk en ga je hier en daar de auto overdriven, gekke inhaalmanouvres uithalen etc.

Aan het eind heb je verloren...

Volgende seizoen, nieuwe kansen denk je dan...

Laat die &*)#$^$)* VES je de eerste 3 races weer zijn achterkant zien en mag hij naar RB.

Om gek van te worden!

Daarom zeg ik: Ik snap SAI wel. :)

[ Voor 1% gewijzigd door albino71 op 09-05-2016 14:19 . Reden: correctie adhv post hardware-lover (to accept or not to accept)) ]

Te koop....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^ Inderdaad. :p

Daarom vind ik de move van RB ook zo boeiend :)

Zo benieuwd hoe SAI vs KVY en VES vs RIC gaat uitpakken.

[ Voor 7% gewijzigd door Help!!!! op 09-05-2016 14:13 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

albino71 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:56:
Natuurlijk zit de frustratie bij hem hoog.

Maar de mensen om SAI heen moeten dat managen.
De PR people moeten de focus in de publieke communicatie verleggen en zijn persoonlijke staf moet stoppen met zeggen dat hij net zo goed is als Max en beginnen met zeggen wat hij fout doet, zodat hij kan verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik snap Sainz wel.

Stel je bent een haantje van 20 jaar, je kunt hard rijden en mag misschien naar de Red Bull familie.

Komt er zo'n jochie van 17 die net een jaartje autosport er op heeft zitten en die laten ze voor.

Ok, dat accepteer je en vervolgens krijg je ook de kans; sterker, je wordt teammaat van dat snotneusje.

Dat lijkt in het begin redelijk gelijk op te gaan, maar gaandeweg het seizoen blijkt die snotneus serieus hard te kunnen rijden en wereldwijd opgehemeld te worden.

Dan komt de druk en ga je hier en daar de auto overdriven, gekke inhaalmanouvres uithalen etc.

Laat die &*)#$^$)* VES je de eerste 3 races weer zijn achterkant zien en mag hij naar RB.

Om gek van te worden!

toon volledige bericht
Het onderstreepte gedeelte dat deed ie in eerste instantie dus niet, en daar had ie natuurlijk ook groot gelijk in, vanuit zijn standpunt gezien bedoel ik. Hij had de promotie naar STR eigenlijk al min of meer in de zak, en toen kwam daar ineens die verrekte snotneus als konijn uit het Red Bull blikje tevoorschijn, dat zag eigenlijk niemand aankomen destijds.

[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 09-05-2016 14:19 . Reden: linkje ter verduidelijking ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

hardware-lover schreef op maandag 09 mei 2016 @ 14:13:
[...]

Het onderstreepte gedeelte dat deed ie in eerste instantie dus niet, en daar had ie natuurlijk ook groot gelijk in, vanuit zijn standpunt gezien bedoel ik. Hij had de promotie naar STR eigenlijk al min of meer in de zak, en toen kwam daar ineens die verrekte snotneus als konijn uit het Red Bull blikje tevoorschijn, dat zag eigenlijk niemand aankomen destijds.
Logisch ook, want Verstappen was in gesprek met Mercedes op dat moment. De reden dat Verstappen nu bij RBR rijdt en niet bij Mercedes, is dat dat RBR hem direct een plek aanbood in STR. Dat is ook de reden dat Mercedes nu in Manor een de factor B-team heeft (beide coureurs zitten in het MB programma).

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Laatst online: 21:45
Ik snap Sainz wel.

Ok, dat accepteer je en vervolgens krijg je ook de kans; sterker, je wordt teammaat van dat snotneusje.

Om gek van te worden!

toon volledige bericht
Ik denk dat iedereen dat wel snapt, maar hij zou iemand om zich heen moeten hebben (hij heeft ook een vader die precies weet wat er nodig is om de top van de autosport te halen) die hem duidelijk kan maken dat hij dit nooit mee mag nemen naar alles wat hij op en rond de circuits doet. Dat haalt de focus van wat hij daar komt doen: hard met een auto rijden.

Hard met een auto rijden kunnen alle coureurs op de grid in principe wel, maar het zijn juist de omgang met situaties als deze die het verschil tussen de top en veldvulling maken. Waarom denk je dat Alonso in zijn eerste Mclaren periode gekke dingen ging doen? Die voelde de druk van Hamilton en hoopte hem met zijn spelletjes in de war te brengen, maar omdat Hamilton (ik krijg het bijna niet uit mijn bek :+ ) ook wereldtop is is dit niet gelukt.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 07:45

fynrd1

Fooled by Randomness

Grrrrrene schreef op maandag 09 mei 2016 @ 08:09:
Als 18-jarige _kun_ je nog geen 6-voudig wereldkampioen zijn, omdat je dan al op je 12e in een F1-bolide had moeten rijden |:(
Dit letterlijk nemen, laat al zien hoe aangevallen je voelt.
Een fanboy-reactie zou zijn dat ik zonder dat hij nog maar een meter in een RBR gereden heeft in FP1 in Spanje al zou zeggen dat hij "natuurlijk" makkelijk Ricciardo gaat verslaan, minstens een podium pakt en dit seizoen zijn eerste races gaat winnen. DAT zou een fanboy-reactie zijn, maar heb ik ook maar iets gezegd wat niet waar is?
Idem.
Het is onmogelijk voor Max om meer tastbaars te hebben dan wat hij nu heeft. Punten en finishes op hoge posities zijn ook tastbaar.
Dit zijn slechts bouwstenen die een vervolg moeten krijgen in tastbare resultaten. Dat laatste, namelijk iets tastbaars, heeft hij nog niet.
Het gaat mij erom dat dat nogal een onnozele opmerking is aangezien hij welgeteld 1 seizoen (en een paar races) in een STR heeft gereden. Als iemand daar het maximale uithaalt (2x p4 is behoorlijk knap!) en alle verwachtingen waarmaakt, de druk van de hele wereld die vindt dat hij te jong is voor F1 aan kan en enkele van de mooiste inhaalacties laat zien, dan heb je wat in je mars. Meer _kon_ hij niet laten zien, dus het is nogal kinderachtig om dan te zeggen "maar hij is geen 6-voudig wereldkampioen". Dat waren Vettel, Hamilton en Alonso ook niet op hun 18e ;)
Ik weet niet of je het door hebt, maar zonder dat ik maar ook iets negatiefs heb gezegd over Max, schiet je massaal in de verdediging.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Zo houden we het wel vol t/m vrijdag heren! :)

Iets anders waar mijn oog op viel tijdens het volgen van het linkje van hardware-lover...

http://www.gpupdate.net/e...-at-kvyat-for-q2-driving/

Is de lucht tussen SAI en KVY wel helemaal geklaard?

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
PauseBreak schreef op maandag 09 mei 2016 @ 14:21:
[...]

Logisch ook, want Verstappen was in gesprek met Mercedes op dat moment. De reden dat Verstappen nu bij RBR rijdt en niet bij Mercedes, is dat dat RBR hem direct een plek aanbood in STR. Dat is ook de reden dat Mercedes nu in Manor een de factor B-team heeft (beide coureurs zitten in het MB programma).
En waarschijnlijk was hij met Mercedes in gesprek om RB onder druk te zetten zodat hij nu met een verbeterd contract weer met die verfoeide Renault motor mag rijden.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[...]
Dat is allemaal pas later naar buiten gekomen, Sainz kon niet weten wie er op dat moment allemaal met Verstappen in onderhandeling was over de mogelijkheden binnen Formule 1.
Verstappen zou in eerste instantie ook naast Kvyat gaan rijden want toen was het vertrek van Vettel bij RBR ook nog niet bekend.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

hardware-lover schreef op maandag 09 mei 2016 @ 14:29:
[...]

Dat is allemaal pas later naar buiten gekomen, Sainz kon niet weten wie er op dat moment allemaal met Verstappen in onderhandeling was over de mogelijkheden binnen Formule 1.
Verstappen zou in eerste instantie ook naast Kvyat gaan rijden want toen was het vertrek van Vettel bij RBR ook nog niet bekend.
Ik had het ook niet over wat Sainz wel of niet wist. Het ging puur om hoe snel dat is gegaan en hoe slim dat is gespeeld door zowel RBR (tov MB) en Verstappen (tov andere coureurs).

Nee, merp!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:31
[...]
Ik dank de race god op mijn blote knieën dat Mercedes destijds geen B-team had. Dan was Max bij Manor gestald in de hoop op een stoeltje naast Lewis of Nico.

Nee liever een 10 keer betere STR en nu ineens in een RBR. :)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:39

iichel

Gazoooo

[speculatie modus] of Nico of Lewis waren gekickt na de interne frictie tussen die 2 en Max had een mooie W07 [/speculatie modus]

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 22-07 11:24
iichel schreef op maandag 09 mei 2016 @ 14:43:
[speculatie modus] of Nico of Lewis waren gekickt na de interne frictie tussen die 2 en Max had een mooie W07 \[/speculatie modus]
Waarom zou je een van de twee kicken? Zelfs met interne frictie winnen ze beide kampioenschappen met 2 vingers in de neus. Denk dat er pas iemand weggaat bij Mercedes als ze er zelf geen heil meer in zien/zin in hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:42
Ik heb by Sainz en Kvyat het zelfde gevoel. Op het moment dat ze echt onder druk staan dan willen ze te graag en dan gaan ze over driven en fouten maken..

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 22:30

Wom

Die verhalen van Renault heb ik vorig jaar iets te vaak gehoord om daar echt warm voor te lopen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jawmoret
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-11-2024
Het is lang geleden dat ik zo heb uit gezien naar een een GP als aanstaande zondag:)

En ik heb nog nooit zo hard geloopt dat Renault de motor beter voor elkaar krijgt!

Do the math: sin adds to your troubles, subtracts from your peace, multiplies your sorrows and divides you from God.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-07 11:10
Vorig jaar en begin dit jaar was ik ook erg sceptisch (to say the least) over Renault, maar ze hebben heel wat progressie geboekt, waarschijnlijk (mede) debet door Mario Illien, dus ik durf nu best een beetje hoop te hebben dat ze wat minder uit hun nek aan het l*llen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Wom schreef op maandag 09 mei 2016 @ 15:36:
Die verhalen van Renault heb ik vorig jaar iets te vaak gehoord om daar echt warm voor te lopen.
Er is natuurlijk wel het een en ander veranderd bij RenaultSports F1-afdeling ten opzichte van vorig jaar. Niet in de laatste plaats is daar de samenwerking met Ilmor en worden ze beter ondersteund i.v.m. het hebben van een fabrieksteam.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-07 16:16

ATS

Mooie update van Olav Mol:

Zo!!! Carlos Sainz nu ook in een RedBull......in de week voor de GP Monaco tijdens een demo in de RB7 in Beirut :))))

[ Voor 16% gewijzigd door ATS op 09-05-2016 16:19 ]

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:25

Edd

Nu maar hopen dat ze snel het statistiekenlijstje aan de rechterkant 2-wekelijks moeten bijwerken ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Even een TIL tussendoor;

Ik wist nooit dat Schumacher gedwongen werd door Montezemelo om te stoppen aan het einde van 2006, tegen zijn zin. Daarom wordt voor mij zijn terugkeer bij Mercedes en niet Ferrari ineens een stuk begrijpelijker.
On Sunday 10th September 2006 at 3:25pm, precisely the same time as Michael Schumacher passed the checkered flag to win the Italian Grand Prix, the staff of Ferrari’s press supremo, Luca Colajanni, started handing an A4 sheet of paper to journalists outside the team’s motorhome. It was a one-page press release announcing the retirement of the most successful racing driver in history, a driver at the top of his game challenging for the world championship. Colajanni had been given precise orders by Ferrari chairman Luca di Montezemolo about just what he had to do and when he had to do it.

It was strange timing, as Schumacher was about to make the announcement himself in the winner’s press conference after the podium ceremony. Normally press releases are handed out after an announcement has been made, or during it – but rarely before. It takes away the point. As so it turned out when half an hour later Schumacher found himself announcing what everybody already knew.

The Ferrari team’s haste to announce its driver’s retirement was indeed bizarre. Colajanni had wanted to pre-empt the driver’s own announcement as if to make sure there was no turning back.
Volledige verhaal hier: http://www.f1technical.ne...opic.php?p=395732#p395732

[ Voor 65% gewijzigd door Roamor op 09-05-2016 16:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnowDude
Roamor schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:29:
Even een TIL tussendoor;

Ik wist nooit dat Schumacher gedwongen werd door Montezemelo om te stoppen aan het einde van 2006, tegen zijn zin. Daarom wordt voor mij zijn terugkeer bij Mercedes en niet Ferrari ineens een stuk begrijpelijker.

[...]

Als je goed leest werd hij niet helemaal gedwongen maar weigerde Montezemelo om op al zijn eisen in te gaan.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:26

Bosmonster

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Het eerste doel van Max moet nu denk ik zijn om te zorgen dat hij voor Kvyat komt te staan in de punten voor de drivers.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Grrrrrene schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:15:
Sainz is inderdaad een goede coureur, maar hij lijkt inderdaad een Verstappen-complex te hebben waarbij zijn focus volledig op z'n (ex-)teammaat ligt. Ergens ook niet gek, want de hele wereld vergeleek de twee rookies vorig seizoen en hij is wat overklast, al is het verschil geflatteerd door de vele pechgevallen van Sainz.
Dat hele "pech" verhaal wordt ook iedere keer uit zijn verband getrokken door kamp Sainz, allemaal leuk en aardig maar Verstappen heeft ook zo zijn pech gehad dat seizoen en al hadden ze beiden wel alles uitgereden dan had ie het naar alle waarschijnlijkheid nog niet kunnen redden qua punten ten opzichte van Verstappen en WK punten is uiteindelijk het enige wat telt onderaan de streep.

Sainz is een prima coureur maar geen wereldkampioenschapsmateriaal net als een Webber, Hulkenberg, Coulthard, Rubens Barrichello, Pelippe Massa, Gerhard Berger, Heinz Harrold Frentzen you name it dat ook niet waren.

Wat dat betreft is zijn "ik ben net zo goed als...." zinnetje iets wat wel vaker voorkomt bij tweede violen, eerder genoemde rijtje "net niet" coureurs was ook nooit te beroerd om zichzelf te overschatten ;-)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnowDude
R2D2 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 17:00:
[...]

Sainz is een prima coureur maar geen wereldkampioenschapsmateriaal net als een Webber, Hulkenberg, Coulthard, Rubens Barrichello, Pelippe Massa, Gerhard Berger, Heinz Harrold Frentzen you name it dat ook niet waren.
In mijn ogen hoort Button ook in dat rijtje, die heeft gewoon 1 seizon heel veel mazzel gehad met die Brawn F1 wagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:29

RoyK

Hobby tekenaar

is gp radio wat mensen? krijg je de hele dag door leuke F1 updates tussen de muziek door?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Van @F1, in het kader van "compleet nietszeggende, maar wel leuke cijfertjes" :P
FIRST 19 RACES IN #F1 (BOTH AS TORO ROSSO DRIVERS)
KVY - VES
Finishes: 15-14
Top 10 finishes: 3-9
Best finish: P5-P4
Top 10 in Quali: 7-10

Nee, merp!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:59
SnowDude schreef op maandag 09 mei 2016 @ 17:02:
[...]

In mijn ogen hoort Button ook in dat rijtje, die heeft gewoon 1 seizon heel veel mazzel gehad met die Brawn F1 wagen
Was ook mijn eerste gedachte, over Button. Prima coureur, net als de jongens die reeds genoemd waren, maar niks extra's. Precies op het lijntje rijden, maar nooit er overheen in een poging wat extra's te doen, maar met het risico een klapper te maken. Dat doet iemand als Max wel. Die is grensverleggend, daarvoor zetten mensen de TV aan. En dat kan af en toe fout gaan, maar zolang het vaker goed gaat win je er wel mee. En dat doet hij.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Laatst online: 22:08
De eerste officiële foto van Max in "RBR-suite" is er ook:

Afbeeldingslocatie: http://media.formule1.nl/2016/05/Max-RBR-1-e1462807866297-327x600.jpg

Staat toch mooi, die Nederlandse vlag op een RBR pak :P

[ Voor 16% gewijzigd door Herax10NL op 09-05-2016 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Toch weer rood bovenop zijn helm? Of valt dat onder de nuances die ze mogen aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
Roamor schreef op maandag 09 mei 2016 @ 18:43:
Toch weer rood bovenop zijn helm? Of valt dat onder de nuances die ze mogen aanpassen?
Viel mij ook op, design lijkt dat van vorig jaar te zijn... Dat blauwe leek ook wel vrij veel op die van Ricciardo anders

[ Voor 10% gewijzigd door Herax10NL op 09-05-2016 18:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:09

derx666

mecker ende blaet

Jammer dat ie dan niet voor oranje kiest wat ie in z'n F3 tijd gebruikte.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:31
Roamor schreef op maandag 09 mei 2016 @ 18:43:
Daar heb je een punt. De zijkant van zijn hoofd heeft de huid bedekt door haar. Als je nu kijkt naar het TR promo materiaal :

http://image3.redbull.com...-in-2015-announcement.jpg

En een foto van suzuka uit 2014 :

http://www.f1fanatic.co.u...ploads/2014/02/vers-5.jpg

Dan is het goed bedekt. Nu is het heel moeilijk iets van Max te vinden zonder dat verplichte petje maar ik vond een video blogje :

YouTube: Video message from Max Verstappen

Waarbij hij nét was aangekondigd. En daar is het goed opgeschoren.

Dus ik denk dat ze bij de shoot van TR Max gewoon een RB overall hebben gegeven en nog even wat plaatjes hebben gemaakt. :)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herax10NL
En meer foto's http://www.f1today.net/nl...max-verstappen-in-de-rb12

Op de foto's in de auto wordt wel zijn 2016 helm gebruikt...

[ Voor 24% gewijzigd door Herax10NL op 09-05-2016 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:09

derx666

mecker ende blaet

f1today site is meteen mega traag :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-07 13:00

Martinspire

Awesomeness

derx666 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 19:25:
f1today site is meteen mega traag :)
Service Unavailable
:')

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 02:30

AzzKickah

06-CENSORED

Stel..

VET kwalificeert zaterdag op P10 vanwege 1 of ander probleem. Zondag is de race en in bocht 1 knalt KVY wederom VET van de baan.

Dan weet ik niet waar ik het zoeken moet :D

Barcelona lijkt verder vrij zwaar voor de banden te zijn. Laat Max daar nou net als een baas mee om kunnen gaan..

Het is al een paar keer gezegd door mensen maar damn, ik kan echt niet wachten tot dit weekend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
Ik neem aan dat het gewoon een standaard fotoshop is van Red Bull, maar zo niet dan lijkt het er op dat Max eerste rijder is. Gezien de zwarte camera bovenop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

StevoMark10 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 19:32:
Ik neem aan dat het gewoon een standaard fotoshop is van Red Bull, maar zo niet dan lijkt het er op dat Max eerste rijder is. Gezien de zwarte camera bovenop.
Het lijkt me vrij logisch dat ie als 2e rijder instroomt?

Edit:
Even crosspost vanuit het andere topic:
Het Peptalk programma met Max van 19:50 wordt alleen uitgezonden op Ziggo Sport (kanaal 14) bij Ziggo-abonnees, maar niet voor mensen met Ziggo Sport Totaal bij andere afnemers (zoals KPN, Vodafone, etc). Wel wordt het programma morgen 3x herhaald (8.00, 13.30 en 22.00 op Sport 1 Select)

Maar als iemand hem straks op Youtube kan knallen, dan alvast bedankt O-)

[ Voor 38% gewijzigd door Martinspire op 09-05-2016 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
Martinspire schreef op maandag 09 mei 2016 @ 19:36:
[...]

Het lijkt me vrij logisch dat ie als 2e rijder instroomt?
Lijkt mij ook, toch is het raar dat de officiële foto's in de eerste auto zijn gemaakt, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-02 18:11
De f1 app moet ook geupdatet worden max verstappen zit daar nog bij toro rosso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

StevoMark10 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 19:32:
Die foto's worden uiteraard gemaakt met een standaard auto, het geel is slechts om onderscheid te maken en niet rijderspecifiek. Het is geen "eerste" of "tweede" auto.

Het is ook dikke onzin dat dit te maken heeft met "eerste rijder" of "tweede rijder". Het is nu puur toeval dat dat zo uitpakt bij veel teams.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 09-05-2016 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:17
Druk?......welke druk, aldus max 👏🏻👏🏻

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-07 13:36
Wat is die mag toch een held in dat peptalk programma. Vraagt die dikke: Is de druk nou niet veel groter?
Max: Welke druk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Stond ie daar inderdaad weer met zn glimlach en zn pretogen :P

Komt wel goed zo te zien! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-07 11:31
Arrogantie op de mooist mogelijke manier! Heerlijk om te zien. Wordt ik vrolijk van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
StevoMark10 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 18:33:
De eerste officiële foto van Max in "RBR-suite" is er ook:

[afbeelding]

Staat toch mooi, die Nederlandse vlag op een RBR pak :P
Ze houden rekening met zijn leeftijd, dat pak lijkt duidelijk op de groei gekocht.

alles kan off-topic

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:21

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Max Verstappen bij Peptalk 9/5/2016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neocon
  • Laatst online: 13-04-2022
Thnx, was net te laat :)

Gelukkig heb ik vorig jaar al met een renault motor gereden, nou ja...... gelukkig. :P

[ Voor 18% gewijzigd door neocon op 09-05-2016 20:53 ]

Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Thanks. Zag hem ook al staan bij de site zelf ja: http://www.ziggosporttota...-voelt-heel-goed-aan.html maar dit is natuurlijk net zo handig ;)
offtopic:
Al is het niet verkeerd om hem bij ziggo te kijken om daar voor wat extra hits te zorgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Jack van Gelder die het over F1 heeft?
Dan kan hij het toch niet over zijn geliefde Ajax hebben? Of maakt hij vergelijkingen tussen Ajax en de F1?

ongeacht het onderwerp, ik word misselijk als ik die kop van van Gelder zie. :r

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:00

vhal

ಠ_ಠ

Ankona schreef op maandag 09 mei 2016 @ 20:24:
[...]

Ze houden rekening met zijn leeftijd, dat pak lijkt duidelijk op de groei gekocht.
Das toch nie oversized man :P

Afbeeldingslocatie: http://static1.squarespace.com/static/54667993e4b024774e988c91/t/54a31de7e4b0ab38fed397fd/1419976168489/Jacques+Villeneuve

Overall van Vettel in 2015 was ook aardig plussize :/

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
Was een mooi stuk! Zei hij nou zelf dat hij in Amsterdam zit? Hij zit vanavond ook bij RTL Late Night. Maar dan ook via live verbinding of wel aan tafel? Want waarom zou hij dan niet bij Peptalk zitten? Dat is toch ook in Amsterdam?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Rivanov schreef op maandag 09 mei 2016 @ 20:53:
Was een mooi stuk! Zei hij nou zelf dat hij in Amsterdam zit? Hij zit vanavond ook bij RTL Late Night. Maar dan ook via live verbinding of wel aan tafel? Want waarom zou hij dan niet bij Peptalk zitten? Dat is toch ook in Amsterdam?
Zoals ik het begrepen heb de hele tijd zit Max aan tafel vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Toch frapant dat uitgerekend Ziggo hem niet aan tafel krijgt en RTL wel?

Maargoed, dat is geen discussie voor hier. ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Rivanov op 09-05-2016 20:57 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:44

sjaool

Every life should have 9 cats

Toch wel de opmerking van de avond... "Welke druk?" Best wel een baasje die jongen. :D

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Rivanov schreef op maandag 09 mei 2016 @ 20:56:

Max komt alleen aan tafel als er bitterballen zijn, Tan komt vanavond dus weer met de bitterballen :D

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Rivanov schreef op maandag 09 mei 2016 @ 20:56:

Misschien geeft RTL late Night met Umberto toch iets meer exposure dan Ziggo op kanaal 14? En hij laat misschien net wat meer blijken fan te zijn, zoals Frits van Eerd dat ook doet?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ChwbsfUW0AER3-D.jpg:large

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ja, dat gaan we nu ook krijgen. Media die normaal 0,0 aandacht aan de F1 hebben gegeven nu natuurlijk ook even mee moeten praten :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Zouden RTL/SBS nu ook zitten te balen dat ze de uitzendrechten niet (meer) hebben? :D

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

McBoom schreef op maandag 09 mei 2016 @ 21:10:
Zouden RTL/SBS nu ook zitten te balen dat ze de uitzendrechten niet (meer) hebben? :D
Ik vraag me meer af of ze bij Ziggo zitten te balen dat ze F1 open gegooid hebben eigenlijk. Met de Max-rage hadden ze wellicht aardig wat keer die €15 kunnen beuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortex1701
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-07 16:17
ATS schreef op maandag 09 mei 2016 @ 21:18:
[...]

Ik vraag me meer af of ze bij Ziggo zitten te balen dat ze F1 open gegooid hebben eigenlijk. Met de Max-rage hadden ze wellicht aardig wat keer die €15 kunnen beuren...
Helpt niks. BBC zendt het ook uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Vortex1701 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 21:22:
[...]

Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

Channel 4 wel, gratis te ontvangen met schotel

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
ATS schreef op maandag 09 mei 2016 @ 21:18:
[...]

Misschien dat ze nu juist klanten behouden die toch maar niet overstappen op glas

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

trion75 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 21:23:
[...]

Maar dat is geen BBC. En een doorsnee Nederlandse huishouding heeft ook geen schotel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHPJS
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-07 09:15
Toen ik net even Peptalk terugkeek kreeg ik toch wel een glimlach op mijn gezicht. Hij blijft gewoon vrij nuchter en met beide benen op de grond staan en ik heb niet de indruk dat dat gespeeld is. Hij weet van zijn pa natuurlijk en ook na deze rijderswissel dat het een keiharde wereld is, maar laat zich niet gek maken. Nog een beetje grappen en dollen tijdens het interview vat ik in ieder geval positief op.
Hij zal zich kapot leren om alle nieuwe dingen te begrijpen en zo snel mogelijk zorgen dat hij en zijn engineers elkaar goed aanvoelen en begrijpen. Kortom, ik heb er het volste vertrouwen in. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ATS

ATS

Vortex1701 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 21:22:
[...]

Toen die dat nog deden keek ik inderdaad daar, en dat zou ik nog steeds graag doen. Ik mis het nog elke race... Wat een gestuntel bij Ziggo, maar beter dan niets. Afijn, dat is allemaal off-topic hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

McBoom schreef op maandag 09 mei 2016 @ 21:24:
[...]

Maar dat is geen BBC. En een doorsnee Nederlandse huishouding heeft ook geen schotel :P
Maar ook dan nog is channel 4 een gratis zender waarvan veel goede streams zijn en ze zenden de race uit zonder reclame

Channel 4:
*knip* dus niet

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 09-05-2016 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
RHPJS schreef op maandag 09 mei 2016 @ 21:27:
Toen ik net even Peptalk terugkeek kreeg ik toch wel een glimlach op mijn gezicht. Hij blijft gewoon vrij nuchter en met beide benen op de grond staan en ik heb niet de indruk dat dat gespeeld is. Hij weet van zijn pa natuurlijk en ook na deze rijderswissel dat het een keiharde wereld is, maar laat zich niet gek maken. Nog een beetje grappen en dollen tijdens het interview vat ik in ieder geval positief op.
Hij zal zich kapot leren om alle nieuwe dingen te begrijpen en zo snel mogelijk zorgen dat hij en zijn engineers elkaar goed aanvoelen en begrijpen. Kortom, ik heb er het volste vertrouwen in. d:)b
En Jeffrey Herlings met z'n plat Geldrops er even tegenin. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:53
Rivanov schreef op maandag 09 mei 2016 @ 21:27:
[...]

En Jeffrey Herlings met z'n plat Geldrops er even tegenin. :+
Ik dacht dat hij uit de rips kwam? Max probeert zijn accent nog wat te verbergen.. Herlings niet echt :P

Wel een erg leuk interview met max.. Heel ontspannen.

[ Voor 9% gewijzigd door aicaramba op 09-05-2016 21:37 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
aicaramba schreef op maandag 09 mei 2016 @ 21:37:
[...]

Ik dacht dat hij uit de rips kwam? Max probeert zijn accent nog wat te verbergen.. Herlings niet echt :P

Wel een erg leuk interview met max.. Heel ontspannen.
Geldrop volgens z'n bio op de Red Bull site. ;)
Bio
Having been born in the tiny village of Geldrop, it was only a matter of time before the Dutchman struck gold. The young motocross rider took his first national title in 2002, when he won the Dutch Amateur 65cc Championship.

After another 65cc success the following year, Jeffrey moved through the classes, picking up world and European titles on the way, as well as a reputation for high performance on sand. In 2009, Jeffrey stepped up to the MX2 class where he achieved a more than respectable second place in the European Championship, and a third place in the Dutch Open Championship.

From 2010 he moved to the MX2 World Championship with the Red Bull KTM Factory team, and a year later was crowned Dutch Open Champion. His climb to the top continued and, after finishing as a runner-up in the 2011 MX2 season, Jeffrey dominated the 2012 season – finally snapping up the World Champion title in spectacular style two races before the season finale in Germany. He repeated this feat in 2013.

2014 saw him finish second in MX2 with 12 wins, and the victories kept on coming in 2015, with a landmark 50th victory achieved on home soil at Valkenswaard in March 2016 after a commanding start to the season.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

RHPJS schreef op maandag 09 mei 2016 @ 21:27:
Natuurlijk is het een keiharde wereld. Presteren of your out. Maar dat was het bij Torro Rosso natuurlijk ook. En in de klasses daaronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:53
Rivanov schreef op maandag 09 mei 2016 @ 21:41:
[...]

Geldrop volgens z'n bio op de Red Bull site. ;)

[...]
Ik had het meer over z'n woonplaats, niet zijn geboorteplaats. Maar ook daar zat ik fout, want hij woont in elsendorp dat naast de rips ligt.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Roamor schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:29:
Even een TIL tussendoor;

[...]

Leuk stuk om te lezen.
Ook leuk: een stuk over het begin van z'n carriere: http://en.espn.co.uk/f1/motorsport/story/56964.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:16
Dat is snel gegaan met deeltje 1, niet in de gaten dat we al weer in deel 2 beland zijn. As. weekend Spanje, ben echt benieuwd. Ik ga er eens goed voor zitten!

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knol_02
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-05 09:48
Bitterballen zijn weer present

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Crap he, doen ze Max als laatste bij Late Night :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Uiteraard. Zodat mensen blijven hangen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Rivanov schreef op maandag 09 mei 2016 @ 22:32:
Uiteraard. Zodat mensen blijven hangen. ;)
Werkt inderdaad wel want nu moet ik al die andere crap kijken. No way dat ik weg ga zappen.

Bah. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-07 13:36
AzzKickah schreef op maandag 09 mei 2016 @ 22:33:
[...]

Werkt inderdaad wel want nu moet ik al die andere crap kijken. No way dat ik weg ga zappen.

Bah. :+
Sterkte met die glitterpakken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Al verwacht ik niet veel ander nieuws dan wat hij bij Peptalk heeft gezegd. Zoveel ander nieuws is er natuurlijk ook nog niet te melden.

Maar uiteraard blijf ik strak kijken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

knol_02 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 22:32:
Bitterballen zijn weer present
Arme Max, met z'n dieet mag hij er waarschijnlijk niet aan zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
JackBol schreef op maandag 09 mei 2016 @ 22:38:
[...]

Arme Max, met z'n dieet mag hij er waarschijnlijk niet aan zitten...
Nope hij blijft er netjes vanaf. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

CFC-Mathijs schreef op maandag 09 mei 2016 @ 22:35:
[...]

Sterkte met die glitterpakken :p
Ja jeetje, echt niet normaal... Hoe kun je jezelf nog serieus nemen als je zo in een show gaat zitten, stelletje clowns..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Daarom stoppen er ook twee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
  • Laatst online: 29-07 11:10
Net even peptalk terug gekeken, alleen het stuk betreffende VES, maar wat een baas is Max, ook al komen ze met onnozele vragen, hij blijft vrolijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Max nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
trion75 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 21:23:
[...]

Niet live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:25

Edd

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:55
Hij blijft een gehaaid mannetje in een interview, die vraag over Xavi ontweek hij netjes :P
Pagina: 1 ... 3 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
[F1] Seizoen 2016-14 - GP van Italië

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016

IRC: http://irc.tweakers.net/f1