Ik denk dat zijn PR machine de focus moet gaan verleggen en uit de schaduw van Max moet stappen.PauseBreak schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:54:
[...]
Mwah, er wordt hem gewoon een vraag gesteld door Spaanse media (niet zo vreemd, hij is Spaans) en hij geeft daar antwoord op. Wat moet hij dan zeggen? Dat hij hierdoor in een volstrekt depressieve staat van zijn terecht is gekomen en niks meer kan en wil doen?
PR technisch denk ik dat het beter was geweest als hij had geantwoord met iets als het volgende:
"ik ben nog tot en met 2017 onder contract bij RBR. We hebben met de STR11 een goede wagen en goede kansen voor 2016 en met een goede PU kan 2017 ook een succesvol seizoen worden. Ik heb pech gehad de afgelopen paar races, maar we weten waar het aan ligt. Met Kvyat hebben we extra ervaring in het team en we verwachten nog regelmatig punten te pakken in de komende 17 races. Ik focus me daar helemaal op".
Ze moeten in team Sainz eens van hun eigen kracht uit gaan.
Ik geloof echt dat Sainz het kan redden in F1. Hij heeft super goede hotlaps, maar hij heeft ook nog wat punten om aan te werken. Balans, banden, pace/consistentie. Als hij daaraan werkt kan hij regelmatig in de punten eindigen.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt