Toon posts:

[F1] Seizoen 2016 - Deel 2 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 99 100 101 Laatste
Acties:
  • 481.286 views

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:03
hlvnst schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 03:19:
[...]

Ik kan je vertellen wat je zoal krijgt bij een upgrade. Of dat de moeite waard is, moet je natuurlijk zelf besluiten.
  • Live audiocommentaar in het Engels (van de BBC geloof ik)
  • Race control berichten en team radio tijdens live sessies
  • Uitgebreidere timings, inclusief sectortijden en speed trap
  • Een interactieve kaart met rijdersposities
  • Banden en pitstop data
  • Replay mogelijkheid voor al gereden races, kwalificaties en vrije trainingen (voor als je een herhaling wil kijken bijvoorbeeld; geen audiocommentaar)
  • Ik vergeet vast nog iets kleins, maar dat zijn de hoofdzaken zo'n beetje
Ik heb de app de afgelopen jaren gebruikt, dit is het eerste jaar zonder en ik mis em wel een beetje. Ik ga em volgend jaar weer aanschaffen. Wat ik er vooral uithaal zijn de gevechten die je niet ziet op tv, je kan rondetijden en het gat tussen coureurs er goed mee bijhouden. En de optie om timings van een race later te 'kijken' is erg handig bij opgenomen races. De reden om het dit jaar niet te doen was de prijs, het is het geld imho net waard.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:32
Volgens Auto Motor und Sport heeft Ecclestone bevestigd dat komende week bekend wordt gemaakt dat Liberty Media (moederbedrijf van o.a. Ziggo) de Formule 1 overneemt.

Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01:13

sjaool

Every life should have 9 cats

Wehrlein op medium? De rest op Super soft.Ik vraag mij af waarom Wehrlein op medium onder weg is.

[Voor 40% gewijzigd door sjaool op 03-09-2016 14:04]

"When you grow up your heart dies"

• Rivanov
Verkeerde topic. ;)

Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• sjaool

sjaool

Ik zie het... stomme tabbladen. :P

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Rivanov schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 13:28:
Volgens Auto Motor und Sport heeft Ecclestone bevestigd dat komende week bekend wordt gemaakt dat Liberty Media (moederbedrijf van o.a. Ziggo) de Formule 1 overneemt.
Idd. http://www.telegraaf.nl/t...ormule_1_verkocht___.html

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:08
Chris Medland twittert: Breaking: Button retires..

Meestal zit Chris wel goed met zijn tweets..

Gaat iig niet racen in 2017, mogelijk wel weer 1 jaartje in 2018

[Voor 84% gewijzigd door nachtnet op 03-09-2016 16:48]

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:05
nachtnet schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 16:46:
Chris Medland twittert: Breaking: Button retires..

Meestal zit Chris wel goed met zijn tweets..
Ook bevestigd door Mclaren zelf!
Per direct is het Stoffel!

https://twitter.com/McLar...72083305873281024/photo/1

Will Buxton op Twitter:
"So Jenson will continue at McLaren, but in an ambassadorial role. What an incredible career he has had. A champion through and through."

[Voor 24% gewijzigd door Ryur op 03-09-2016 16:49]

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kans voor Van Doorne

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Ryur
Vandoorne is al bevestigd :)

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Vandoorne dus naast Alonso. Samen met Red Bull beste line-up van alle teams. Tof! Net beveatigd op Twitter.

[Voor 13% gewijzigd door alwaysleft op 03-09-2016 16:52]

• nachtnet

_/-\o_ _/-\o_ Voor Button

:)B :)B :)B Voor Stoffel (en alle tweakers ten zuiden van verstappen land.)

• geennl
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:21
Volgend jaar is spa francorchamps dus tot de rand gevuld met zowel Belgen als Nederlanders :p

• nachtnet
geennl schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 16:55:
Volgend jaar is spa francorchamps dus tot de rand gevuld met zowel Belgen als Nederlanders :p
Tijd dus om het oude circuit weer in ere te herstellen.. (meer ruimte voor bezoekers...)

:+

• alwaysleft
Wat een geweldige lineup. Alonso met Vandoorne. Naast Red Bull gewoon beste lineup van 2017 qua rijders.

• nachtnet
even hier verder posten: Button stopt dus met rijden, Vandoorne krijgt zijn stoeltje.

Heel erg benieuwd hoe de laatste stukjes van de rijders markt nu gaan vallen? Welke opties heeft Williams nog? Wat wil renault gaan doen? Wat gaat Perez nu echt doen? Het stoeltje van KVY lijkt naar GAS te gaan.(tenzij er gekke dingen gebeuren in GP2..

[Voor 0% gewijzigd door nachtnet op 03-09-2016 17:13. Reden: Vandoorne zonder spatie dus..]

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
button zomerstop en stoffel in 2017 in de F1? Wait what? :)

http://nl.motorsport.com/...ij-mclaren-in-2017-803313

[Voor 45% gewijzigd door Paulus07 op 03-09-2016 17:10]

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01:17

pinda powerrr

Slow down...

Prettige ontwikkeling!
Niet dat ik Button nou zo graag weg wilde hebben, integendeel, een van de meest "likeable" coureurs van het veld en kan ook zeker nog goed sturen. Meer dat de jonge talenten nu eindelijk meer kans krijgen.

Wellicht al bekend en heb ik het gemist, wie gaat er op Massa zijn plekje zitten?

Waiting on the world to change

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Nooooooooooooo Button! :'(

39

• Ryur
nachtnet schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 17:07:
even hier verder posten: Button stopt dus met rijden, Van Doorne krijgt zijn stoeltje.
Zijn naam is Vandoorne :) Het is geen Nederlander ;)

• alwaysleft
Volgend jaar eindelijk alle goede nieuwe generatie coureurs op de grid.

Wehrlein, Verstappen, Sainz, Ocon en Vandoorne.

• alwaysleft
nachtnet schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 17:07:
even hier verder posten: Button stopt dus met rijden, Vandoorne krijgt zijn stoeltje.

Heel erg benieuwd hoe de laatste stukjes van de rijders markt nu gaan vallen? Welke opties heeft Williams nog? Wat wil renault gaan doen? Wat gaat Perez nu echt doen? Het stoeltje van KVY lijkt naar GAS te gaan.(tenzij er gekke dingen gebeuren in GP2..
Perez blijft bij FI, heeft die vandaag bevestigd.

• nachtnet
alwaysleft schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 17:14:
[...]
Perez blijft bij FI, heeft die vandaag bevestigd.
Bron? Ik heb het perez zelf nog niet zien zeggen. (Force India wel..) Will Buxton is er op twitter ook erg terughoudend in Perez voor 2017 aan FI te binden..
geennl schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 17:19:
[...]

Volgens mij nergens officieel bevestigd maar het lijkt er wel op.

Vanaf 1 minuut.
[video]
Lijkt inderdaad op een FI bevestiging van Perez.. O-)

[Voor 33% gewijzigd door nachtnet op 03-09-2016 17:21]

• geennl
nachtnet schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 17:17:
[...]

Bron? Ik heb het perez zelf nog niet zien zeggen. (Force India wel..) Will Buxton is er op twitter ook erg terughoudend in Perez voor 2017 aan FI te binden..
Volgens mij nergens officieel bevestigd maar het lijkt er wel op.

Vanaf 1 minuut.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kQgIQ8nzz6E]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

Volgens BBC Sport heeft Button een tweejarig contract met McLaren getekend, waarbij hij in 2017 geen F1 zal rijden, maar dat in 2018 wel tot de mogelijkheden behoort. Vreemde constructie.

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• Edd
  • Laatst online: 23:21
gambieter schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 17:31:
Volgens BBC Sport heeft Button een tweejarig contract met McLaren getekend, waarbij hij in 2017 geen F1 zal rijden, maar dat in 2018 wel tot de mogelijkheden behoort. Vreemde constructie.
De geruchten gingen toch ook dat hij iets te lang wachtte met een keuze maken? Dat zinde Williams blijkbaar niet, hebben niet gewacht en hun eigen plan getrokken. Hoe dat dan precies is gegaan met McLaren? Daar heeft hij misschien aangegeven niet te zien zitten om nog een jaar in de achterhoede te rijden. McLaren heeft toen Vandoorne het stoeltje gegeven en nu blijkt dat Button geen stoeltje heeft, houden ze hem aan als ambassadeur.
Zoiets, misschien? Gewoon een brainfart.

-

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:47
Ze kunnen Vandoorne ook niet nog een jaar op de bank laten zitten. Dan zouden ze in 2018 misschien zonder coureurs zitten...en met 2 nieuwe coureurs starten wil je ook niet.

Hebben die woorden van Toto toch nog zin gehad :p

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Als Alonso stopt na 2017 of 2018 kan Button weer terugkomen. Dat lijkt een belangrijke reden van deze constructie.

PSN: Shiver23

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:19

vhal

ಠ_ಠ

vraag mij dan wel af wie er bij Williams terecht komt

STRAVA

• Rivanov
Gewoon een jaar sabbatical maar wel dik doorbetaald worden. :+
Goeie deal van Button. ;)

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Button misschien doorgroeien in de rol van team manager?

39

• Rivanov

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Jammer dat Button er volgend jaar niet bij is. Dat ze het "sabbatical" noemen is wel weer vreemd: in het verleden zag je wel eens vaker dat een team perse níet wilde dat een coureur bij de concurrentie terecht komt. Met name Ferrari had daar een handje van (Prost, Raikkonen en geloof dat ze met Capelli uiteindelijk ook zoiets gedaan hadden).

Edit: 1 ding lijkt nu wel zeker: Perez volgend jaar naar Williams.

[Voor 9% gewijzigd door Bart-Willem op 03-09-2016 19:06]

Volvotips.com

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

Bart-Willem schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 19:05:
Edit: 1 ding lijkt nu wel zeker: Perez volgend jaar naar Williams.
Bij Sky zeiden ze dat Force India had gezegd dat Perez blijft?

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Bij Sky roepen ze wel vaker iets, en FI roept zeker vaker iets. :P Ik vind het heel verdacht dat Perez gisteren of eergisteren zei dat 'ie komend jaar "eindelijk kan gaan doen wat 'ie al heel lang wilde". Wat dat precies is weet niemand, maar bij FI blijven lijkt me dat niet, want dan spreek je niet over "eindelijk". :P

Volvotips.com

• enchion
  • Niet online
Bart-Willem schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 19:20:
Bij Sky roepen ze wel vaker iets, en FI roept zeker vaker iets. :P Ik vind het heel verdacht dat Perez gisteren of eergisteren zei dat 'ie komend jaar "eindelijk kan gaan doen wat 'ie al heel lang wilde". Wat dat precies is weet niemand, maar bij FI blijven lijkt me dat niet, want dan spreek je niet over "eindelijk". :P
Tenzij FI volgend jaar een winnende auto heeft natuurlijk.

How do you save a random generator ?

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Hij gaat dus effectief met pensioen. Hij komt niet meer terug tenzij Alonso vertrekt en Button zijn plaats in zal nemen voor 2018 bij gebrek aan iemand anders.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Ryur
Fietsbel schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 18:38:
Zou hij wel geschikt voor zijn! Zou mij niks verbazen, als hij bijvoorbeeld bij ART gaat werken.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Jammer van Button, ik zie liever andere coureurs gaan (kan er zo 6-8 opnoemen :p ). Maar. heel fijn voor onze Belgische vriend :) Lijkt me mooi om hem erbij te hebben. En leuk voor onze Belgische Tweakers :)

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 19:56:
Hij gaat dus effectief met pensioen. Hij komt niet meer terug tenzij Alonso vertrekt en Button zijn plaats in zal nemen voor 2018 bij gebrek aan iemand anders.
Dennis gaf in zijn interview aan dat iemand niet zomaar met een hoop kennis en data naar een ander team zou mogen wandelen (wat dus impliceert wat ik hierboven al vermoedde), en Alonso geeft in zijn interview duidelijk aan dat hij nog maar 1 jaar een contract heeft, en de rest niet. Aka: Alonso is na volgend jaar vertrokken. Maar ik denk dat Alonso niet stopt na 2017 (tenzij de F1 naar zijn mening totaal niet meer leuk is), maar wel eens terug zou kunnen keren naar Renault om daar zijn afscheidsjaar/jaren te slijten.

Volvotips.com

• azerty
  • Laatst online: 21:41
PWM schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 20:58:
Jammer van Button, ik zie liever andere coureurs gaan (kan er zo 6-8 opnoemen :p ). Maar. heel fijn voor onze Belgische vriend :) Lijkt me mooi om hem erbij te hebben. En leuk voor onze Belgische Tweakers :)
Moeten we eindelijk niet meer voor Max supporteren :+

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Fietsbel schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 18:38:
Zoiets denk ik wel. Hij is nu 36. Met een jaar sabbatical erbij is hij zeker niet meer de jongste en met alle respect,
zijn er tegen die tijd snellere rijders die veel jonger zijn, en waar dus meer toekomst in zit.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

• Rivanov

Niet zo consistent bij Movistar. ;)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:25

Destruction

(ex-)Automonteur

Bart-Willem schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 21:03:
[...]

Dennis gaf in zijn interview aan dat iemand niet zomaar met een hoop kennis en data naar een ander team zou mogen wandelen (wat dus impliceert wat ik hierboven al vermoedde), en Alonso geeft in zijn interview duidelijk aan dat hij nog maar 1 jaar een contract heeft, en de rest niet. Aka: Alonso is na volgend jaar vertrokken. Maar ik denk dat Alonso niet stopt na 2017 (tenzij de F1 naar zijn mening totaal niet meer leuk is), maar wel eens terug zou kunnen keren naar Renault om daar zijn afscheidsjaar/jaren te slijten.
Alonso laat inderdaad de deur wijd open staan voor het vermoeden dat-ie na volgend jaar stopt met F1 of andersinds niet verder gaat als racecoureur bij McLaren. Daarom denk ik ook dat Dennis graag Button wil behouden voor het geval Alonso weggaat.

Button... Die heeft niet genoeg gehad aan de zomerbreak :P Opzich wel jammer maar ook begrijpelijk, na 17 jaar min of meer hetzelfde ritme wil je natuurlijk ook wel eens zien wat er nog meer te doen valt.

Citroen Berlingo 2.0HDi '05 | Yamaha FZS600 Fazer '00 | Gravity is a myth, earth sucks.

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:56
Bart-Willem schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 21:03:
[...]

Dat laatste ligt vooral aan de McLaren volgend jaar denk ik, als het een winnende auto blijkt te zijn of iig auto met veel potentieel en de Renault niet (veel) beter is, zie ik hem niet weggaan. Volgens mij wil Alonso gewoon winnen en waar dat gebeurt, is niet erg belangrijk. Hij had alleen duidelijk meer verwacht van z'n stap naar McLaren en dat was vooral in het eerste jaar wel een tegenvaller. Gegokt en verloren, maar goed, denk dat hij het bij net-niet Ferrari ook niet naar z'n zin had gehad, aangezien die ook niks hebben laten zien sindsdien.

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-05 22:35
azerty schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 21:06:
[...]

Moeten we eindelijk niet meer voor Max supporteren :+
Max is ook half belg hoor :)

Ik ben zelf ook belg maar toch zal ik voor Max blijven supporteren. Zijn motivatie en rijstijl... jonge jonge :D Deze jongen is geniaal op de baan en dat op zo jonge leeftijd.
Ben wel erg benieuwd wat Stoffel zal tonen volgend jaar. Ik hoop dat Mclaren met een goeie auto komt. Wat meer teams die voor het podium strijden buiten Mercedes, Ferrari en Red Bull zijn altijd welkom.

Weet iemand waar je nog RBR caps met #33 kan bestellen?
En de grijze MV caps zijn ook al uitverkocht ;(

Desktop: AMD Ryzen 5 1600x ~ MSI X370 Gaming Pro Carbon ~ G.Skill Flare X DDR4 3200MHz 16GB ~ Sapphire Nitro R9 380 4GB ~ Fractal Design Meshify C ~ Samsung 850 EVO 500GB ~ Seasonic Focus Plus Gold 650W

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-05 10:14
Is het jullie ook opgevallen dat ze bij Sky F1 enorm Max Verstappen aan het bekritiseren zijn? Ik keek de vrije trainingen daar eens voor de lol, maar ben nu wel genezen of zet t geluid uit. Erg jammer en onterecht imho.

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-05 19:15
Net het Nederlandse volkslied gehoord omdat Nyck de Vries de GP3 Monza heeft gewonnen!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
wvkreg schreef op zondag 04 september 2016 @ 09:24:
Is het jullie ook opgevallen dat ze bij Sky F1 enorm Max Verstappen aan het bekritiseren zijn? Ik keek de vrije trainingen daar eens voor de lol, maar ben nu wel genezen of zet t geluid uit. Erg jammer en onterecht imho.
Ja heel jammer is dat. Heeft gewoon met afgunst te maken 8)7

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:08
MarvinG schreef op zondag 04 september 2016 @ 10:23:
[...]

Ja heel jammer is dat. Heeft gewoon met afgunst te maken 8)7
Ik heb Sky de laatste paar races niet meer geluisterd, wat wordt er gezegd?

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Heb het hier nog niet voorbij zien komen, Kvyat word vervangen door Gasly volgend jaar in de Torro Rosso werd gezegd in Ted's Notebook.
Was wel te verwachten dat de Rus er niet meer bij zou zijn volgend jaar, wel sneu hoor... van rijden bij een top team naar geen stoeltje in minder dan 1 jaar :N

Smiling as the shit comes down...

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-05 11:12

Martinspire

Awesomeness

ScrooLoose schreef op zondag 04 september 2016 @ 11:02:
Heb het hier nog niet voorbij zien komen, Kvyat word vervangen door Gasly volgend jaar in de Torro Rosso werd gezegd in Ted's Notebook.
Was wel te verwachten dat de Rus er niet meer bij zou zijn volgend jaar, wel sneu hoor... van rijden bij een top team naar geen stoeltje in minder dan 1 jaar :N
Dat ie niet bij Toro Rosso rijdt, wil niet zeggen dat ie meteen weg is ;)

Ik kan me voorstellen dat er nog wel wat Russische Roebels achter hem komen staan om hem van racestoeltje te voorzien. Sauber lijkt me nog wel iets voor hem als ie genoeg geld mee kan brengen. En anders misschien testrijder?

Martinspire - PC, PS4, X1

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

wvkreg schreef op zondag 04 september 2016 @ 09:24:
Ik kijk/luister nooit naar Sky, maar als het echt zó erg is, moeten ze (RB) er misschien eens aan denken om Sky voorlopig te boycotten, als in: geen interviews meer. Totdat Sky weer eens normale 'journalistiek' kan vertonen. Dit gaat toch nergens meer over, dit onderwerp wordt nu wel enorm uitvergroot :/ .

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• Rivanov

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Martinspire schreef op zondag 04 september 2016 @ 11:28:
[...]

Dat ie niet bij Toro Rosso rijdt, wil niet zeggen dat ie meteen weg is ;)

Ik kan me voorstellen dat er nog wel wat Russische Roebels achter hem komen staan om hem van racestoeltje te voorzien. Sauber lijkt me nog wel iets voor hem als ie genoeg geld mee kan brengen. En anders misschien testrijder?
True, maar ik kan me voorstellen dat als geld niet de belangrijkste reden is om een rijder te kiezen dat ze Kvyat lings laten liggen met de "nervous breakdown" die hij gehad heeft en voor een jong talent kiezen mits die op voorraad liggen :+

Smiling as the shit comes down...

• Rivanov
Wat ik me overigens al een tijdje afvraag..
Pierre Gasly is een Red Bull Junior driver zoals Max Verstappen dat ook was. Gasly rijdt bij PREMA Racing wat geen onaardig team is in GP2. Max reedt bij Van Amersfoort.

Stel dat Gasly bij een veel minder team reedt waardoor hij niet echt mee vooraan kon rijden / winnen. Zou hij dan alsnog door Red Bull "gekozen" worden? Lijkt me dat ze het niet fijn vinden om een rijder te ondersteunen die achteraan in het veld rijdt omdat ze geen capabele auto onder hun kont hebben.

• nachtnet
ScrooLoose schreef op zondag 04 september 2016 @ 11:02:
Ik denk dat je ergens een nuance als "mogelijk" of "waarschijnlijk" gemist hebt.. Kans is natuurlijk wel heel groot dat Gasly naar STR gaat, maar zeker nog geen zekerheid..

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:57
Ik weet eigenlijk niet of ik hier, als fan, blij mee ben. Bernie was natuurlijk niet altijd alles, maar nu komen er een stel Yanks aan de macht bij de F1 welke voor wat ik begrijp F1 de beurs op willen hebben. Dus aandeelhouders gaan de macht krijgen over de F1. Het geeft mij geen fijn gevoel, krijgen we straks ook de F1 500? Een Europees bedrijf zonder beursgang zou mij een beter gevoel geven.

• Rivanov
Volgens EJ is Ecclestone er in Singapore al niet meer bij als de deal met Liberty Global komende week doorgaat...

• Ryur
Rivanov schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:23:
Volgens EJ is Ecclestone er in Singapore al niet meer bij als de deal met Liberty Global komende week doorgaat...
Ja ik las het op Twitter. Ben benieuwd wie dan de rol krijgt :)
EJ zelf? :D
(even gekopieerd van het andere topic :P)

• Paulus07
  • Niet online
ahaahhh dat gaat button dus doen, Bernie opvolgen........ :P

gehehe ging niet helemaal 100% goed :P https://streamable.com/tx6m

[Voor 37% gewijzigd door Paulus07 op 04-09-2016 13:32]

• Rivanov
Ecclestone ontkent alles natuurlijk. :+

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ach dan verkoopt Bernie het nu voor een hoop geld, alles takes a turn for the worst, en koopt ie het daarna terug voor een schijntje.

*ding ding ding kassa :D

Bald by design, beard by choice.

Weten dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• resteter
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-04-2017
Ff cashen die hap en met wat fotomodellen op een dikke boot in de Med gaan zitten...

... o wacht ;)

Dat heeft ie al.... , mmm misschien de erfenis ff alvast vastleggen en de boel netjes regelen voor zijn nageslacht.

• nachtnet
mocht F1 inderdaad bij Liberty Media uitkomen dan is hier http://www.forbes.com/sit...ing-history/#6f9e48b07e96 nog een flinke financiële analyse over waar dan de winst te vinden is voor nieuwe eigenaren. o.a. 25 races per jaar.
Ook mogelijke hobbels worden besproken..

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Op het moment bij SKY, uitgebreide berichtgeving over de (mogelijke) overname van de F1 door Liberty. Bernie Ecclestone heeft tijdens de race het circuit verlaten. Genoeg voer voor roddels.

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:43

spartacusNLD

This is Sparta!!

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | Ryzen 7 3700X | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:46

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Aardige upgrade maar met 0.2 win je geen wedstrijden. Ik vind het sowieso raar dat Renault niet gewoon een ingrijpende upgrade doet met de tokens die ze ter beschikking hebben. Desnoods gebruik je het alleen als testmotor voor volgend jaar, alle data lijkt me welkom

[Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 04-09-2016 20:43]

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Martinspire schreef op zondag 04 september 2016 @ 20:43:
[...]

Aardige upgrade maar met 0.2 win je geen wedstrijden. Ik vind het sowieso raar dat Renault niet gewoon een ingrijpende upgrade doet met de tokens die ze ter beschikking hebben. Desnoods gebruik je het alleen als testmotor voor volgend jaar, alle data lijkt me welkom
15 PK extra is niet verkeerd op dit niveau....
En 0,2 sec win je misschien geen wedstrijden mee, maar alle beetjes helpen. Is over een hele race afstand wel 10/15 seconden, dus dat scheelt wel mogelijk een paar plekken.

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:07

Blokker_1999

Full steam ahead

[...]

Ik dacht dat Renault aan een volledig nieuwe motor voor volgend jaar werkt. Indien dat het geval is: waarom nu nog veel tijd en geld steken in de huidige?

No keyboard detected. Press F1 to continue.

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

[...]

Ja, die Fransen lijken wel helemaal in hun eigen wereldje te leven wat dat betreft.

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

[...]

Met die 0.2 kun je op een circuit als Singapore natuurlijk wel een verschil maken om een top 3 quali af te dwingen. Het circuit ligt de auto al extreem goed, meer vermogen kan het feest alleen maar groter maken.

• Ryur
[...]

Waarom tokens uitgeven als het volgend jaar toch anders gaat?
Daarnaast, bijna alle coureurs zitten aan hun limiet voor motoren, dus kleine kans dat ze zomaar er een nieuwe willen inschroeven :)

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

kevlar01 schreef op zondag 04 september 2016 @ 20:45:
[...]

15 PK extra is niet verkeerd op dit niveau....
En 0,2 sec win je misschien geen wedstrijden mee, maar alle beetjes helpen. Is over een hele race afstand wel 10/15 seconden, dus dat scheelt wel mogelijk een paar plekken.
Ik denk dat het vooral handiger is voor het verdedigen op rechte stukken, maar het gaat niet het verschil zijn om Mercedes bij te benen bv.
Blokker_1999 schreef op zondag 04 september 2016 @ 20:46:
[...]

Ik dacht dat Renault aan een volledig nieuwe motor voor volgend jaar werkt. Indien dat het geval is: waarom nu nog veel tijd en geld steken in de huidige?
Omdat het personeel en de machines e.d. toch al geld kosten? Of je nou een 5e motor voorziet van oude specs of nieuwe, maakt in principe niet uit. Sowieso moeten er motoren gemaakt worden, die ook niet allemaal ingezet/getest worden. Waarom dan niet een gokje wagen? Geld kost het altijd wel, het gaat erom wat je kunt bereiken als het wél werkt. En of je volgend jaar een flater kunt voorkomen.
Hippocampus schreef op zondag 04 september 2016 @ 20:46:
[...]

Ja, die Fransen lijken wel helemaal in hun eigen wereldje te leven wat dat betreft.
Dat is niks nieuws ;)
pinda powerrr schreef op zondag 04 september 2016 @ 20:49:
[...]

Met die 0.2 kun je op een circuit als Singapore natuurlijk wel een verschil maken om een top 3 quali af te dwingen. Het circuit ligt de auto al extreem goed, meer vermogen kan het feest alleen maar groter maken.
Singapore is dan ook de uitzondering voor de resterende races. Ik verwacht dat ze het daar sowieso wel goed gaan doen, ongeacht upgrade
Ryur schreef op zondag 04 september 2016 @ 20:52:
[...]

Waarom tokens uitgeven als het volgend jaar toch anders gaat?
Daarnaast, bijna alle coureurs zitten aan hun limiet voor motoren, dus kleine kans dat ze zomaar er een nieuwe willen inschroeven :)
Zoals ik zeg: nu al testen geeft je een voorsprong. Wie zegt dat het plan voor volgend jaar wel uitpakt zoals je wilt? Kilometers maken en gegevens verzamelen is nog altijd beter dan wat je digitaal kunt simuleren. Bovendien zal het niet de eerste keer zijn dat een upgrade niet doet wat het beloofd of niet de zuinigheid, betrouwbaarheid of performance kan leveren. Liever dat nu een motor stuk gaat, dan volgend jaar als het echt om overwinningen gaat.

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:29
kan max zonder straf wisselen naar nieuwe motor?

[Voor 23% gewijzigd door Michel242186 op 04-09-2016 20:59]

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 26-05 19:42
Michel242186 schreef op zondag 04 september 2016 @ 20:59:
Ligt eraan of hij zijn control Electronics her kan gebruiken

• geennl
Michel242186 schreef op zondag 04 september 2016 @ 20:59:
Ligt er aan welke onderdelen er vervangen moeten worden maar alleen van de ce heeft max er 5 gebruikt.

overzichtje van gebruikte onderdelen: http://www.pitpass.com/57122/Italian-GP-Power-Unit-elements

• Formula one
Pk verschil is 47 als de update 15pk is is het verschil 32 pk
http://www.autoblog.nl/ni...ed-bull-en-mercedes-89476

• Edd
  • Laatst online: 23:21
Blokker_1999 schreef op zondag 04 september 2016 @ 20:46:
[...]

Misschien op verzoek van RB? Die willen natuurlijk heel graag de 2e plek in het constructeurs-kampioenschap vasthouden. Momenteel staat het 290 punten voor RB en 279 voor Ferrari. De rode brigade heeft ook niet stilgezeten, hebben we gezien. Dus alle kleine beetjes zullen ze waarschijnlijk wel aanpakken om de voorsprong proberen te behouden.

-

• sjaool

sjaool

Ferrari is door zijn tokens heen dus die zijn op dat gebied klaar voor dit jaar. Renault heeft er nog 21 over.

code:
1
2
3
4
Ferrari   32  (0 remaining)
Honda     29  (3 remaining)
Mercedes  26  (6 remaining)
Renault   11  (21 remaining)

[Voor 8% gewijzigd door sjaool op 04-09-2016 21:44]

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-05 09:58
[...]

Natuurljk wel. Het verschil tussen p5 en p7 was 3 duizendste of zoiets? En elke ronde 0,2 is op 50 rondjes 10 seconden.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:31
sjaool schreef op zondag 04 september 2016 @ 21:42:
Ferrari is door zijn tokens heen dus die zijn op dat gebied klaar voor dit jaar. Renault heeft er nog 21 over.

code:
1
2
3
4
Ferrari   32  (0 remaining)
Honda     29  (3 remaining)
Mercedes  26  (6 remaining)
Renault   11  (21 remaining)
Maar Renault gaat er geen meer inzetten hebben ze eerder gezegd.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:00
Phusebox schreef op zondag 04 september 2016 @ 22:08:
[...]

Helmut zegt van wel :p
YouTube: 2016 Italy Post Race Helmut Marko

System | Racing is in my Blood

• sjaool

sjaool

[...]

Toch wel. ;)

Motor upgrade voor Red Bull Racing in Singapore

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[...]
Er zou in eerste instantie nog een upgrade in Japan gaan komen, na de upgrade in Monaco, die ging later dan weer niet door, en nu lijkt diezelfde upgrade weer eerder te komen? Al wordt er nu weer gezegd dat er misschien nog wel meer upgrades gaan komen dit seizoen en mogelijk wordt deze eerstvolgende dan geïntroduceerd in Singapore of Maleisië?

Renault plans F1 engine upgrade for Singapore or Malaysian GP
...
Following positive dyno results at its Viry base, Renault is aiming to bring an update to the next race in Singapore or the following one in Malaysia.

"We still have some more to come for this year," Renault engine technical director Remi Taffin told Autosport.

"Maybe in Singapore we'll have a bit more and we'll see what we get by the time we get to the end of the season.

"Now we're fully focused on next year but the development we get for the next race or the race after have already been planned.

"We hope that it will be a tenth or two [laptime gain] if we get what we think we will get."

When asked if that will be the final token spend this season, Taffin said: "There could be some more to come.

"When we have something that is quicker, we don't leave it on the shelf for the sake of having it for next year."

...

Testing, one, two ...

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Net leuke uitzending van Peptalk gekeken met o.a Max Verstappen en Dorian van Rijsselberghe. Dit is een Ziggo Sport programma

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Valdourian
[...]

0.2s winst per ronde.
Singapore zijn een goeie 61 ronden dacht ik? Dat is snel gerekend 12s sneller. Dit kan een paar plaatsen voorwaarts betekenen.

Desktop: AMD Ryzen 5 1600x ~ MSI X370 Gaming Pro Carbon ~ G.Skill Flare X DDR4 3200MHz 16GB ~ Sapphire Nitro R9 380 4GB ~ Fractal Design Meshify C ~ Samsung 850 EVO 500GB ~ Seasonic Focus Plus Gold 650W

• Valdourian
Hackus schreef op maandag 05 september 2016 @ 20:06:
Net leuke uitzending van Peptalk gekeken met o.a Max Verstappen en Dorian van Rijsselberghe. Dit is een Ziggo Sport programma
Ik zat te kijken op de tv gids maar zag niets staan over Peptalk.
Ik ben geen klant bij Ziggo maar heb wel het Ziggo Sport Totaal abbonement. Zenden ze dat daar ook op uit?

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:43

Smarron

The bend

Zou gaaf zijn als het 0.2s zou zijn. Dan is plek 3 en 4 sowieso binnen bereik. Het verschil (op Monza na dan) tussen Ferrari en RB was kleiner, dus alleen maar gunstig voor RB.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Formula one
Iemandt toevallig linkje van peptalk aflevering

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Valdourian schreef op maandag 05 september 2016 @ 20:33:
[...]

Ik zat te kijken op de tv gids maar zag niets staan over Peptalk.
Ik ben geen klant bij Ziggo maar heb wel het Ziggo Sport Totaal abbonement. Zenden ze dat daar ook op uit?
Van 19u tot 20u was het. ben nu niet in staat een link te zoeken/plaatsen, maar via Replay TV is het terug te zien

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Max was wel leuk... Jack van Gelder blijft een oelewapper met als dieptepunt zijn opmerking over de oren van Lauda. Constant bezig de humorist uit te hangen, vooral richting Van Hanegem om maar te verbloemen dat hij eigenlijk geen zak van sport snapt. Enige dat hij leuk doet is voetbal op de radio verslaan. Verder weinig bijzondere aflevering. Steeds net als het interessant werd werd het onderbroken door een mislukt grapje of niet doorgevraagd. Eigenlijk was het meer een samenvatting van alle Max' raceweekend interviews.

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:56

The_Scarabial

MTB for life!

P.O. Box schreef op maandag 05 september 2016 @ 21:13:
Max was wel leuk... Jack van Gelder blijft een oelewapper met als dieptepunt zijn opmerking over de oren van Lauda. Constant bezig de humorist uit te hangen, vooral richting Van Hanegem om maar te verbloemen dat hij eigenlijk geen zak van sport snapt. Enige dat hij leuk doet is voetbal op de radio verslaan. Verder weinig bijzondere aflevering. Steeds net als het interessant werd werd het onderbroken door een mislukt grapje of niet doorgevraagd. Eigenlijk was het meer een samenvatting van alle Max' raceweekend interviews.
niet het terugkijken waard dus, had het wel verwacht, zelfde als je post race kijkt op ziggo of sky of iets anders de coureurs roepen altijd min of meer hetzelfde

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

P.O. Box schreef op maandag 05 september 2016 @ 21:13:
Idd. Heb op gegeven moment uitgezet. Ook vind ik Olaf wel wat vermoeiend. Hij bedoelt het goed maar dat blije gedoe....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Formula one
Doornbos als 2de commentator zal wel leuk zijn

[Voor 7% gewijzigd door Formula one op 05-09-2016 21:25]

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:05

AzzKickah

06-CENSORED

Formula one schreef op maandag 05 september 2016 @ 21:23:
Doornbos als 2de commentator zal wel leuk zijn
Alsjeblieft niet zeg.

• Rivanov
Vanavond in het publiek gezeten bij Peptalk. :)
Had me direct aangemeld vorige week maandag toen bekend werd dat Max er zat.

Mooi met 'm op de foto geweest en m'n Toro Rosso cap laten signeren! 8)

Ze hadden het al over Japan. :+

Vervoer van Olav? :+

• sjaool

sjaool

Anderen kunnen zeggen wat ze willen maar ik vond het een leuke uitzending. Max deed het heel goed met leuke gevatte antwoorden zoals we die van hem kennen.

Pagina: 1 ... 99 100 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
[F1] Seizoen 2016-14 - GP van Italië

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016

IRC: http://irc.tweakers.net/f1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee