[F1] Seizoen 2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 99 ... 101 Laatste
Acties:
  • 496.003 views

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06 22:49
Señor Sjon schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:30:
Ere wie ere toekomt, maar ik heb bij Massa altijd het gevoel gehad dat hij het plekje voor betere coureurs bezet hield.
Dat laatste is al snel het geval bij Ferrari, tot nu toe nooit het lef gehad om gelijkwaardige coureurs in beide wagens te zetten. Volgens mij kan ik het me in ieder geval niet herinneren....

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-06 15:51
gambieter schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:56:
Het is meer het soort coureur dat te lang doorgaat. Button is dat ook, grotendeels spek en bonen maar heeft een goede PR. Barrichello was ook zo iemand die gewoon een paar jaar eerder had moeten stoppen.

Bij Alonso merk je nog iets van het heilige vuur, bij Massa en Button niet meer.
Button zijn THT is ook aardig verlengd door zijn titel uit 2009. Anders was hij er allang uitgeweest. Goed op zijn dag, maar ook geen topmateriaal imo. Wordt op Engelse fora opgehemeld vanwege zijn ontwikkelcapaciteiten, maar daar was bij BAR en Honda weinig van te merken. De titel gaf hem een McLaren zitje, maar ook daar is het al sinds 2013 huilen met de pet op.

Edit
bvbal79 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 16:03:
[...]

Dat laatste is al snel het geval bij Ferrari, tot nu toe nooit het lef gehad om gelijkwaardige coureurs in beide wagens te zetten. Volgens mij kan ik het me in ieder geval niet herinneren....
Berger/Alesi was wel een aardig gelijkwaardige combi, maar wel een niveau lager dan Mansell/Prost die ze ervoor hadden.

[ Voor 22% gewijzigd door Señor Sjon op 01-09-2016 16:04 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• bvbal79
Señor Sjon schreef op donderdag 01 september 2016 @ 16:03:
Berger/Alesi was wel een aardig gelijkwaardige combi, maar wel een niveau lager dan Mansell/Prost die ze ervoor hadden.
Inderdaad, dus die tel ik maar even niet mee, en volgens mij was Berger ook meer gehaald als een soort van Kimi Raikonnen nu, Alesi was de man bij Ferrari toen.

Tja en Mansell en Ferrari is nooit een gouden combinatie geworden. Hoewel het qua naam natuurlijk geweldig was maar kon hij het niet echt hebben dat Ferrari Prost had gehaald en er zijn dat jaar aardig wat dingen gebeurd (biografie van Mansell doet een boekje open :))

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:19
gambieter schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:56:
Het is meer het soort coureur dat te lang doorgaat. Button is dat ook, grotendeels spek en bonen maar heeft een goede PR. Barrichello was ook zo iemand die gewoon een paar jaar eerder had moeten stoppen.

Bij Alonso merk je nog iets van het heilige vuur, bij Massa en Button niet meer.

Het is eeuwig zonde dat een Button de stoel bezet waar een supertalent als Stoffel VanDoorne zou kunnen zitten.
Pats, spijker op zn kop. Al zou ik Raikkonen ook in dat rijtje van Massa en Button zetten. Voegen weinig toe, anders dan nu het aangename gebakkelei met Max (Kimi). Tijd om plaats te maken voor frisse mannen die nog graag willen. Button heb ik sowieso nooit echt hoog gehad, volgens mij was zelfs Maldonado wereldkampioen geworden in die Brawn GP.

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:20
e.looijenga schreef op donderdag 01 september 2016 @ 16:14:
[...]

Pats, spijker op zn kop. Al zou ik Raikkonen ook in dat rijtje van Massa en Button zetten. Voegen weinig toe, anders dan nu het aangename gebakkelei met Max (Kimi). Tijd om plaats te maken voor frisse mannen die nog graag willen. Button heb ik sowieso nooit echt hoog gehad, volgens mij was zelfs Maldonado wereldkampioen geworden in die Brawn GP.
RAI doet het dit seizoen in punten vrij goed hoor. Volgens mij stond hij tot de race in SPA zelfs op punten voor op VET.

• bvbal79
nachtnet schreef op donderdag 01 september 2016 @ 16:17:
[...]

RAI doet het dit seizoen in punten vrij goed hoor. Volgens mij stond hij tot de race in SPA zelfs op punten voor op VET.
De vraag is doet Raikkonen het goed of Vettel slecht dan....

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:25
bvbal79 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 16:23:
[...]

De vraag is doet Raikkonen het goed of Vettel slecht dan....
Ze doen het beiden goed, die auto is gewoon prut

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:19
nachtnet schreef op donderdag 01 september 2016 @ 16:17:
[...]

Dat is volgens mij meer geluk dan wijsheid. Ik zie Kimi liever plaatsmaken voor jong talent. Ik kon hem wel waarderen in zijn Lotus tijd. Maar het is klaar.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-06 15:51
SnowDude schreef op donderdag 01 september 2016 @ 16:25:
[...]
Ze doen het beiden goed, die auto is gewoon prut
Mwoah, ik vind Vettel echt niet sterk rijden. Zeurt echt om van alles. Hij heeft een 2014-relapse.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Gelukkig kan hij zich nog helemaal uitleven in games :P

https://twitter.com/WilliamsRacing/status/771346366186553345

.@MassaFelipe19 setting a target time for fans to challenge in the gamezone @Autodromo_Monza #ItalianGP

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CrRfa5pXgAACI_4.jpg

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Coulthard past ook wel in dat rijtje van coureurs die net wat te lang zijn blijven hangen.

Smiling as the shit comes down...

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:37
p0st schreef op donderdag 01 september 2016 @ 08:26:
[...]

Dat is wel heel tof zeg! Achtergrond van dit heugelijke feit? _/-\o_
Voor de duidelijkheid, ik zit in het publiek he. :+

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Even over de reacties over de wat minder goede coureurs op de F1 grid.

Blijkbaar is het niet makkelijk om betere te vinden.

Ik hoop wel dat er een paar nieuwe een kans krijgen volgend jaar.

Te koop....

• nachtnet
[YouTube: https://youtu.be/ZGHntiDUUlA]

Even nog de Wat bewegende beelden bij de persco van Massa.

[ Voor 5% gewijzigd door nachtnet op 01-09-2016 19:31 ]

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-04 17:17
Iemand die thuis een F1 simulator wil bouwen?

Afbeeldingslocatie: https://i.ebayimg.com/00/s/MTEzNlgxNjAw/z/Fw0AAOSwYqxXimb3/$_3.JPG

Staat voor 2000 pond (start bod) op ebay:

http://m.ebay.co.uk/itm/1...4.m1558.l2649&_mwBanner=1

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:28
L1nt schreef op donderdag 01 september 2016 @ 16:03:
Heb in de casus Max ook beetje het idee dat de andere rijders het niet echt meer gewend zijn dat iemand daadwerkelijk z'n plek verdedigt en ze allemaal een beetje mak zijn geworden en gewillig elkaar erlangs laten.

Tja, dan snap ik ook wel dat het vervelend is als opeens iemand zijn plek verdedigt.
Dit idee heb ik ook. Max speelt het natuurlijk scherp maar dat lijkt me ook te horen bij zo'n topsport. Er zit echter al een tijdje niemand meer tussen die echt continue aan het vechten is voor zijn plaats en het lijkt er op dat er heel wat coureurs tussen zitten die dat niet meer gewend zijn.

[removed]

Anoniem: 759877

redwing schreef op donderdag 01 september 2016 @ 20:46:
[...]

Dit idee heb ik ook. Max speelt het natuurlijk scherp maar dat lijkt me ook te horen bij zo'n topsport. Er zit echter al een tijdje niemand meer tussen die echt continue aan het vechten is voor zijn plaats en het lijkt er op dat er heel wat coureurs tussen zitten die dat niet meer gewend zijn.
Nja, in bocht 1 afgelopen weekend in spa was verstappen gewoon in fout, hij remt later dan de ferrari's en kruipt in een gat dat er geen is. Verstappen heeft vooral z'n eigen race verknoeid.

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-06 06:47

ATS

Erapaz schreef op donderdag 01 september 2016 @ 20:00:
Iemand die thuis een F1 simulator wil bouwen?

[afbeelding]

Staat voor 2000 pond (start bod) op ebay:

http://m.ebay.co.uk/itm/1...4.m1558.l2649&_mwBanner=1
Heel cool, maar ik ben bang dat de WAF hier in huis erg laag gaat zijn hiervoor...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:28
Anoniem: 759877 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 20:55:
[...]
Nja, in bocht 1 afgelopen weekend in spa was verstappen gewoon in fout, hij remt later dan de ferrari's en kruipt in een gat dat er geen is. Verstappen heeft vooral z'n eigen race verknoeid.
Hier zijn de meningen nogal over verdeeld (zowel Vettel als Verstappen hebben aangegeven dat ze beter wat meer ruimte hadden kunnen geven), maar dan nog zal het af en toe fout gaan als je het zo scherp speelt. Vaak zal het wat opleveren maar soms zal het ook fout gaan. Maar dat doet er niets aan af dat ze het niet meer verwachten schijnbaar :)

[removed]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

In bocht 1 zat Max zeker niet fout. Daar ben ik allang van overtuigd.

Bij de actie van RAI op VES heb ik inmiddels ook wel zoiets van pffff het gaat allemaal wel heel ver in de negatieve aandacht en reacties naar Max. In eerste instantie schrok ik ook een beetje maar als je ziet dat RAI amper een dummy oid doet en zelf heeeeeeel laat de aanval inzet, tja wat verwacht je dan :? Dan komt de verdediging ook laat.

Mug-olifant gevoel heb ik inmiddels. Ferrari doet er natuurlijk ook alles aan om dit politieke spelletje uit te melken gezien hun presaties compleet ruk zijn. Zou ook nog wel eens kunnen gaan backfiren. Paar filmpjes met vergelijkbare acties van RAI en of VES. Die zijn er vast wel.

Waar ik wel over nadenk is dat RAI VET etc ook weleens laat hun verdediging kunnen gaan plaatsen bij Max en als hij dan niet tijdig kan reageren en ze eraf vliegen dan is er helemaal een grote rel.

[ Voor 7% gewijzigd door Help!!!! op 01-09-2016 21:22 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Juncto schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:54:
Dan ben ik benieuwd wanneer we weten wie in de plaats komt van Massa, in 2017, bij Williams, dit kan de verwachte stoelendans worden.
Eerst zou ik zeggen: Button. Maar na alle vage uitspraken van Perez zou ik zeggen: Perez. :P

Volvotips.com

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:41

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Overigens wel leuk dat een Alonso het allemaal wel best vindt :)

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06 19:19
MikeyMan schreef op donderdag 01 september 2016 @ 22:46:
Overigens wel leuk dat een Alonso het allemaal wel best vindt :)
Volgens mij doet die ook voor spek en bonen mee, gewoon nog beetje rondscheuren grappen en grollen uithalen. Maar volgens mij heeft alonso er al lang zelf tabak van. Althans die indruk heb ik zelf...

• nachtnet
CrazyFool schreef op donderdag 01 september 2016 @ 22:59:
[...]

Volgens mij doet die ook voor spek en bonen mee, gewoon nog beetje rondscheuren grappen en grollen uithalen. Maar volgens mij heeft alonso er al lang zelf tabak van. Althans die indruk heb ik zelf...
Volgens mij werd er gehint op de uitspraken van ALO dat hij het rijden van VES eigenlijk wel prima vindt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resteter
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-04-2017
Rivanov schreef op donderdag 01 september 2016 @ 18:38:
[...]

Voor de duidelijkheid, ik zit in het publiek he. :+
Rivano V > Klap V
;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
[...]

Vettel geeft zelf ook toe dat hij meer ruimte had moeten geven, ALS hij wist dat Max daar aan de binnenkant zat. Hij heeft niet gezegd dat Max dat niet had moeten doen. Als je zelf de situatie gezien had, had je dat zelf ook concluderen. Aangezien Max aan de binnenkant zat en dat prima ging, totdat Vettel Kimi een beuk gaf.

Hoe moeilijk kan het zijn, Honestly! 8)7 :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resteter
Was het nou vorig jaar op Monza dat de HAM ROS battle bij de chicanes resulteerde in een aantal keer rechtdoor geforced worden over de escape routes?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ATS

ATS

Ik vond het commentaar van Vettel in de persconferentie van Monza wel interessant. De vraag was aan alle coureurs of ze vonden dat er een vast team van Stewards nodig was om de consistentie van de interpretatie van de regels te verbeteren. Iedereen zei eigenlijk "ja", behalve Vettel. Die gaf aan (rond minuut 28 als je het terug wil kijken) dat dat al geprobeerd is in het verleden en dat dat resulteerde in dikke boeken met in zichzelf inconsistente regels. Hij zag veel meer in het onderling door de coureurs laten oplossen van deze zaken. Een mooi stukje historisch besef! Hij vond het jammer dat ze het niet meer met de vuisten op mochten lossen _/-\o_

Ik denk dat ik het eigenlijk wel met hem eens ben. Je kan de sport ook doodreguleren, en dat lijkt nu wel te gebeuren. Max verdedigt zijn acties (op zichzelf terecht) met de constatering dat het in de regels niet verboden wordt. Maar moet je wel voor elk scenario een regel willen maken? Zo vind ik zelf dat de regel dat je maar één keer van lijn mag veranderen tamelijk bizar. Waarom? Het gaat toch om racen? Al die regels maken het ook voor de kijker niet leuker uiteindelijk.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:47
ATS schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 07:35:
Ik vond het commentaar van Vettel in de persconferentie van Monza wel interessant. De vraag was aan alle coureurs of ze vonden dat er een vast team van Stewards nodig was om de consistentie van de interpretatie van de regels te verbeteren. Iedereen zei eigenlijk "ja", behalve Vettel. Die gaf aan (rond minuut 28 als je het terug wil kijken) dat dat al geprobeerd is in het verleden en dat dat resulteerde in dikke boeken met in zichzelf inconsistente regels. Hij zag veel meer in het onderling door de coureurs laten oplossen van deze zaken. Een mooi stukje historisch besef! Hij vond het jammer dat ze het niet meer met de vuisten op mochten lossen _/-\o_

Ik denk dat ik het eigenlijk wel met hem eens ben. Je kan de sport ook doodreguleren, en dat lijkt nu wel te gebeuren. Max verdedigt zijn acties (op zichzelf terecht) met de constatering dat het in de regels niet verboden wordt. Maar moet je wel voor elk scenario een regel willen maken? Zo vind ik zelf dat de regel dat je maar één keer van lijn mag veranderen tamelijk bizar. Waarom? Het gaat toch om racen? Al die regels maken het ook voor de kijker niet leuker uiteindelijk.
Goed verhaal alleen met een ding ben ik het niet met je eens.
Maar als je meerdere keren van je lijn af mag wijken dan kan je met elke auto voorop blijven rijden.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ATS

ATS

Snowhite0901 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 07:41:
[...]

Goed verhaal alleen met een ding ben ik het niet met je eens.
Maar als je meerdere keren van je lijn af mag wijken dan kan je met elke auto voorop blijven rijden.
Dat lijkt me onzin. De regel is ingevoerd omdat Schumi er nogal een handje van had te gaan weaven op het rechte stuk als ik het goed heb. Natuurlijk kan je er nog wel voorbij, je moet alleen beter je best doen. Prik hem er rechts naast op het moment dat hij net weer naar links gaat of andersom. Wat mij betreft zijn voorliggers nu met DRS veel te veel een sitting duck. Ik wil wel inhaalacties zien, maar de meeste acties onder DRS zijn totaal niet interessant. Als er niet voor gevochten wordt, is het het aanzien niet waard wat mij betreft. DRS is nu veel te veel een vrijkaartje om te passeren.

Oh, overigens was het voornamelijk Vettel zijn verhaal, niet het mijne, al ben ik het er wel mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

nachtnet schreef op donderdag 01 september 2016 @ 23:05:
[...]

Volgens mij werd er gehint op de uitspraken van ALO dat hij het rijden van VES eigenlijk wel prima vindt.
Precies, en dat terwijl hij vaak toch redelijk outspoken is over dingen die tegen het randje aan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-06 12:27

xos

ATS schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 07:50:
[...]

Dat lijkt me onzin. De regel is ingevoerd omdat Schumi er nogal een handje van had te gaan weaven op het rechte stuk als ik het goed heb. Natuurlijk kan je er nog wel voorbij, je moet alleen beter je best doen. Prik hem er rechts naast op het moment dat hij net weer naar links gaat of andersom. Wat mij betreft zijn voorliggers nu met DRS veel te veel een sitting duck. Ik wil wel inhaalacties zien, maar de meeste acties onder DRS zijn totaal niet interessant. Als er niet voor gevochten wordt, is het het aanzien niet waard wat mij betreft. DRS is nu veel te veel een vrijkaartje om te passeren.

Oh, overigens was het voornamelijk Vettel zijn verhaal, niet het mijne, al ben ik het er wel mee eens.
Het klinkt mooi om de coureurs meer te laten beslissen maar het gaat zeker leiden tot meer politiek gedoe vanwege team en persoonlijke belangen. Iets waar de FIA nu ook al van beticht wordt dat hun beslissingen vanuit een commercieel belang worden genomen. Denk niet dat dit de sport uiteindelijk mooier maakt.

De regel van het maar 1 keer veranderen is gemaakt in een tijd dat er geen DRS en KERS was. Dus de snelheidsverschillen waren toen veel minder groot dan nu. Dan meermaals van je lijn afgaan zorgde er voor dat iemand je nagenoeg niet kan passeren. Tegenwoordig ligt dat iets anders en ik denk dat er best wel eens nagedacht kan worden over deze regel. Want Max heeft aangetoond dat ontiegelijk lang wachten en pas op het laatste moment hard afblokken ook zorgt dat inhalen nagenoeg onmogelijk wordt. En ik deel Kimmi zijn opmerking dat het gevaarlijk is ondanks dat het volgens de regels mag.

Mijn ideaal plaatje zou zijn, veel meer mechanische en aerodynamische grip dat hele KERS en DRS eruit. Maar goed, KERS is volgens mij geintroduceerd om F1 innovatief te maken en DRS om toch inhaalacties te hebben toen het gripniveau omlaag is gebracht om de sport betaalbaarder te maken. Dat laatste wordt volgend jaar wat gewijzigd, dus misschien is er wat ruimte om DRS binnenkort te wippen O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik vind het een lastige discussie. In principe zou iemand zelfstandig moeten kunnen inhouden. Maar je kunt natuurlijk blokken totdat je een ons weegt en dan komt niemand er voorbij. De beste oplossing is er in deze volgens mij niet, er is altijd risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-06 13:41
MikeyMan schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 08:01:
[...]

Precies, en dat terwijl hij vaak toch redelijk outspoken is over dingen die tegen het randje aan zitten.
Alonso is zelf ook jong geweest; ik heb Coulthard er nog eens behoorlijk hard af zien stuiteren na een brake-test van Fernando. Wat dat betreft kan ik me voorstellen dat sommige coureurs het ook ergens wel mooi vinden omdat ze er een deel van zichzelf in herkennen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-06 11:18
Toch weer een groot 'Hullie doen alles fout ik niks' gehalte in deze Q&A met Max:

https://www.formula1.com/...d-i-change-my-style-.html

Niet echt een houding die hem siert denk ik.

[ Voor 11% gewijzigd door RonaldMcDonald op 02-09-2016 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
RonaldMcDonald schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 09:40:
Toch weer een groot 'Hullie doen alles fout ik niks' gehalte in deze Q&A met Max:

Snap die reacties ook niet goed. Krijgt hij geen briefing vanuit Red Bull ofzo?
Je kunt toch veel diplomatieker antwoorden met als resultaat dat de kritiek iets meer verstomd.
Ook al meen je er weinig van , het zou mijns inziens wel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-06 23:43

TommyGun

Stik er maar in!

RonaldMcDonald schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 09:40:

Pfff wat een slechte antwoorden zeg.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04:25
TommyGun schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 09:48:
[...]

Pfff wat een slechte antwoorden zeg.
Wat een slechte vragen ook. Wie stelt deze?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01:12

sjaool

Every life should have 9 cats

De antwoorden zijn niks anders dan in de andere interviews. En de PR van Red Bull doet er goed aan om hem niet in te perken qua zijn eigen mening. Zolang Max het goed doet op de baan en punten pakt zul je Red Bull ook niet horen. Een beetje de edge opzoeken in een interview mag best. Wat dat betreft is het net boksen. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Man man...

En wat had hij dan moeten antwoorden op deze vragen volgens de geleerden hier (die blijkbaar nooit jong zijn geweest en nu hun begrip totaal kwijt zijn)?

Liever reageren als een marketingpop en doorgeven wat hem is ingefluisterd door een of andere reclame goeroe, zoals bij de andere teams?

Zal ik 's wat zeggen? Ik denk JUIST dat RB deze jonge honden houding helemaal vind passen bij het merk.
Een promille van Dieters vermogen zegt me al dat hij gelijk heeft met zijn rebelse merk.

Vooropgesteld: Ik moet die zooi niet, maar het is toch knap wat Red Bull in de volledige breedte laat zien, en dan bedoel ik ook zeker op gebied van (exteme) sports. Ze verbinden niet voor niets hun naam daar aan. Hun doelgroep bestaat niet uit mensen van 1971 (ahum :)), maar jongeren, rebelse pubers, skaters en base jumpers.

[ Voor 1% gewijzigd door albino71 op 02-09-2016 10:00 . Reden: typo ]

Te koop....

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-06 11:11

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Ik herhaal mezelf nog maar eens: deze houding hoort bij het feit dat Max een naam voor zichzelf aan het maken is. Door bekend te staan als 'do or die-coureur' of 'moeilijk in te halen' heeft hij de helft van de grid al te pakken nog vóór de start. Als hij nu genuanceerd gaat doen, kan hij weer van voor af aan beginnen (figuurlijk, niet letterlijk natuurlijk).

Dus: ja, het is arrogant en nee, dit zal vast niet zijn échte mening zijn maar het is nodig om WK te worden in de toekomst. Hamilton en Senna hadden dezelfde reputatie!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 14-06 18:15
Ik wordt een beetje moe van dat gezeur rondom Max, wat hij deed was binnen de regels, klaar. Toen ik gister de persco keek ben ik ook afgehaakt toen de eerste journalist direct weer over de acties van Max in Spa begon...

Die reactie van Button though, dat de updates aan de wagen toch wel heel positief waren en dat ingenieurs van andere teams erg onder de indruk waren van de snelheid door de bochten "Nouja, ik heb maar 4 bochten gedaan, maar die 4 bochten waren wel fantastisch" Wat een held :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Laatst online: 10-06 10:27
Het enige A wat ik toch iets anders had gedacht;

Q: Have you learned anything from Spa?

MV: Why should I?

Dat had hij wel iets minder arrogant mogen antwoorden wat mij betreft.

Met de andere antwoorden niet zoveel problemen mee eerlijk gezegd. Bedenk je ook, dat die gasten heel de week al geen enkele andere vraag krijgen dan over de incidenten in Spa. Alles is er al over geschreven en dan komt er iemand van F1.com die alles nog een keer oprakelt. Terwijl eigenlijk alles gewoon al tot in den treuren is beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

StealthyPeanut schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:26:

Met de andere antwoorden niet zoveel problemen mee eerlijk gezegd. Bedenk je ook, dat die gasten heel de week al geen enkele andere vraag krijgen dan over de incidenten in Spa. Alles is er al over geschreven en dan komt er iemand van F1.com die alles nog een keer oprakelt. Terwijl eigenlijk alles gewoon al tot in den treuren beantwoord en geschreven is.
Dat gevoel heb ik er ook bij. Zo blijft die discussie alsmaar weer gevoed worden. Zo'n uitspraak zal ook in de buitenlandse media breed uitgemeten worden. Wellicht leidt het zelfs tot een anti-Verstappenkamp bij de GP in Italië.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-06 17:00
StealthyPeanut schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:26:

Met de andere antwoorden niet zoveel problemen mee eerlijk gezegd. Bedenk je ook, dat die gasten heel de week al geen enkele andere vraag krijgen dan over de incidenten in Spa. Alles is er al over geschreven en dan komt er iemand van F1.com die alles nog een keer oprakelt. Terwijl eigenlijk alles gewoon al tot in den treuren is beantwoord.
Da's natuurlijk wel selectief quoten..

Er volgt nog een zinnetje achter:

MV: Why should I? And then we all can learn from Turn 1, but that is something between me, Sebastian and Kimi - and nobody else. Maybe we should have all given each other a bit more space, but in the end it was a bit of an unlucky situation. My guess is that Sebastian didn’t see what was on the inside of Kimi - and there you go.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Twynn schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:35:
[...]

Da's natuurlijk wel selectief quoten..

Er volgt nog een zinnetje achter:

MV: Why should I? And then we all can learn from Turn 1, but that is something between me, Sebastian and Kimi - and nobody else. Maybe we should have all given each other a bit more space, but in the end it was a bit of an unlucky situation. My guess is that Sebastian didn’t see what was on the inside of Kimi - and there you go.
Klopt. Maar de vraag is of HIJ hier iets van kan leren. Natuurlijk kan hij hier iets van leren, maar hij moet eens ophouden met altijd de vinger naar andere te wijzen en niet bij zichzelf te raden gaan.

Kan jij hier iets van leren Max?

Waarom zou ik? En dan kunnen we allemaal leren van bocht 1.

Dat is een antwoord wat hopelijk bij de leeftijd past, maar het is helemaal niet erg om ook eens te zeggen dat je zelf kunt leren. Hetzelfde antwoord als dat je op school gaf als je een slecht cijfer had...

Kind: Ik had een 4 op school

Moeder: Ohh, dat is niet echt goed he.

Kind: Ja maar iedereen had een erg laag cijfer hoor!!

[ Voor 23% gewijzigd door StealthyPeanut op 02-09-2016 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04:56
Wat zal Rosberg blij zijn met een Anti-Verstappen kamp zeg! Eindelijk eens boe voor een ander :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:31
Proberen jullie allemaal een Jarno Trulli van Max Verstappen te maken, laat hem lekker zijn eigen ding doen.
Als je iemand gaat veranderen, dan gaat dat gewoon ten koste van zijn kwaliteiten, en dat moet niet gebeuren.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ATS

ATS

StealthyPeanut schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:40:
[...]

Klopt. Maar de vraag is of HIJ hier iets van kan leren. Natuurlijk kan hij hier iets van leren, maar hij moet eens ophouden met altijd de vinger naar andere te wijzen en niet bij zichzelf te raden gaan.
Een slim antwoord was geweest dat hij van elke race leert.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

StealthyPeanut schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:40:
[...]

T1 komt het meest op conto Vettel, daar zijn de meesten het wel over eens (zelfs Vettel zelf).
Zijn verdedigende acties vind hij zelf oké.

Waar moet hij iets van leren dan? Dat anderen lomp in kunnen sturen in T1 van Spa?
Het was een racingincident, veroorzaakt door een ervaren coureur en zelfs 4-voudig WK.

Waarom wordt de vraag niet aan Vettel gesteld?
"Seb, waarom stuur je zo in met al jouw ervaring? Heb je niets geleerd de afgelopen 9 jaar?

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
albino71 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:50:
[...]

T1 komt het meest op conto Vettel, daar zijn de meesten het wel over eens (zelfs Vettel zelf).
Zijn verdedigende acties vind hij zelf oké.

Waar moet hij iets van leren dan? Dat anderen lomp in kunnen sturen in T1 van Spa?
Het was een racingincident, veroorzaakt door een ervaren coureur en zelfs 4-voudig WK.

Waarom wordt de vraag niet aan Vettel gesteld?
"Seb, waarom stuur je zo in met al jouw ervaring? Heb je niets geleerd de afgelopen 9 jaar?
Hij leert elke race nog Albino. Hij is 18 jaar en heeft nog enorm veel te leren in de formule 1. Dus ook HIJ leert gewoon bij zo'n startsituatie als je met 3 dik op La Source afrijdt.

Ze vragen toch niet of het zijn schuld is? Kom nou es op zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:40
Ik ben ook wel klaar met het geneuzel over de start in Spa. Puur een race incident en daar zijn de heren het ook wel over eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Tja, check de start op spa in 2015, pakt vettel precies de bocht zoals verstappen dat nu deed :-)

YouTube: Formula 1 Belgian GP 2015 SPA race start

[ Voor 36% gewijzigd door Barfman op 02-09-2016 11:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

StealthyPeanut schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:58:
[...]

Hij leert elke race nog Albino. Hij is 18 jaar en heeft nog enorm veel te leren in de formule 1. Dus ook HIJ leert gewoon bij zo'n startsituatie als je met 3 dik op La Source afrijdt.

Ze vragen toch niet of het zijn schuld is? Kom nou es op zeg.
De vraag impliceert dat de fout (deels) bij hem ligt, dus ik snap die reactie heel erg goed.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Whiting heeft toch met Max gepraat:
http://www.motorsport.com...g-flag-discussion-814440/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
albino71 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:03:
[...]

De vraag impliceert dat de fout (deels) bij hem ligt, dus ik snap die reactie heel erg goed.
_O- _O-

Laten we gewoon alles wat Max zegt goedpraten. Want dan ligt het weer aan wat de vraag impliceert?

d:)b :w :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Barfman schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:02:
Tja, check de start op spa in 2015, pakt vettel precies de bocht zoals verstappen dat nu deed :-)

YouTube: Formula 1 Belgian GP 2015 SPA race start
Jeetje, die situatie lijkt er wel erg op zeg.
Wel als verschil dat de buitenste van de drie de bocht NIET afsnijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Mag hopen dat er op Monza iets gebeurd waardoor de hyperfocus op Max z'n moves naar de achtergrond gaat.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Exocet schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:09:
[...]

Jeetje, die situatie lijkt er wel erg op zeg.
Wel als verschil dat de buitenste van de drie de bocht NIET afsnijdt.
Die laat inderdaad wel de ruimte :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Icephase

Icephase

ATS schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:49:
[...]

Een slim antwoord was geweest dat hij van elke race leert.
Nee juist niet. Kimi leest dat en denkt dan 'Aha dus volgende keer gooit hij hem er niet voor'. Terwijl hij nu leest 'Why should I' en dus de conclusie trekt 'F*ck Max doet het de volgende keer dus gewoon wéér, nu moet ik iets anders verzinnen'.

Het gaat er niet om dat je de buitenwereld naar de mond praat, of dat je zegt wat je écht vindt, maar dat je je concurrenten laat weten dat er met jou niet te sollen valt. Het is 'eat or be eaten' in de F1, vergeet dat nooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 14-06 18:15
Icephase schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:12:
Het gaat er niet om dat je de buitenwereld naar de mond praat, of dat je zegt wat je écht vindt, maar dat je je concurrenten laat weten dat er met jou niet te sollen valt. Het is 'eat or be eaten' in de F1, vergeet dat nooit!
Precies, nu alleen hopen dat Max niet ook eindigt als Senna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Luxicon schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 06:37:
[...]

Vettel geeft zelf ook toe dat hij meer ruimte had moeten geven, ALS hij wist dat Max daar aan de binnenkant zat. Hij heeft niet gezegd dat Max dat niet had moeten doen. Als je zelf de situatie gezien had, had je dat zelf ook concluderen. Aangezien Max aan de binnenkant zat en dat prima ging, totdat Vettel Kimi een beuk gaf.

Hoe moeilijk kan het zijn, Honestly! 8)7 :P
Wat ik heb gezien is een verstappen die slecht weg is bij de start, voorbij gestoken word door beide ferrari's en verstappen die zichzelf in de bocht smijt zonder rekening te houden met de ideale rijlijn van raikonnen.

Trouwens, vettel zit gewoon verveeld met de situatie omdat hij z'n teamgenoot aanreed. Z'n verklaring op press conference was ook wel duidelijk
The room that I gave was for Kimi, it was not for three cars because I think Max had a bad start and was out of that fight, but decided not to, so in the end we had three cars with not enough room
Verstappen lag achter en had zich daar moeten houden, raikonnen had volgens mij in feite alle recht gehad om hem van de baan te rijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B-Real
Fietsbel schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:09:
Mag hopen dat er op Monza iets gebeurd waardoor de hyperfocus op Max z'n moves naar de achtergrond gaat.
Ik denk dan aan een situatie waarbij Raikkonen op eenzelfde manier als Max dat doet hem probeert te verdedigen en dat Max toch een succesvolle inhaalpoging doet.

Is de mond weer gesnoerd van de critici én een deukje in het ego van de gevestigde orde :)

Toch vind ik het mooi om te lezen dat meer en meer coureurs toegeven dat Max weliswaar op het randje van de regels rijdt, maar verder niet zo heel veel fout doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Icephase schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:12:
[...]

Nee juist niet. Kimi leest dat en denkt dan 'Aha dus volgende keer gooit hij hem er niet voor'. Terwijl hij nu leest 'Why should I' en dus de conclusie trekt 'F*ck Max doet het de volgende keer dus gewoon wéér, nu moet ik iets anders verzinnen'.

Het is zo'n algemeen antwoord dat je er niets mee kan. Hij heeft geleerd dat hij niet bestraft wordt voor dit soort moves, en dat ze werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 68880

[...]

Onzin. Het gat was er zeker. Vettel maakte de fout, niet Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase

Icephase

ATS schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:17:
[...]

Het is zo'n algemeen antwoord dat je er niets mee kan. Hij heeft geleerd dat hij niet bestraft wordt voor dit soort moves, en dat ze werken.
En de rest dus ook. En daar zal het Max met name om te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Anoniem: 68880 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:18:
[...]

Met als toevoeging dat Vettel er ook niet heel veel aan kon doen. Hij reed al schuin voor Raikkonnen en Verstappen waardoor hij domweg niet zag dat er geen ruimte was voor drie auto's. Gevolg was dat Raikkonnen in het nauw zat en ze elkaar alle drie raakten.

Zoals gezegd, race incident......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
B-Real schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:20:
[...]

Met als toevoeging dat Vettel er ook niet heel veel aan kon doen. Hij reed al schuin voor Raikkonnen en Verstappen waardoor hij domweg niet zag dat er geen ruimte was voor drie auto's. Gevolg was dat Raikkonnen in het nauw zat en ze elkaar alle drie raakten.

Zoals gezegd, race incident......
Mijns inziens had Vettel Kimi geraakt ook al zat Max er niet. En zoals hierboven te zien is bij de start van vorig jaar, kun je wel degelijk met 3 door in bocht als je elkaar de ruimte gunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68880 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:18:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/InPf35g.png

Duidelijk dat RAI op ideale rijlijn zit en voor VES bocht aansnijdt, VES smijt zich gewoon en verwacht dat RAI maar opzij moet gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mercapto
Je stuurt toch niet op je teammaat in, of er nou een 3e auto is of niet...

"Hey, daar heb je Kimi die de bocht erg ruim neemt, wacht, laat ik hem even helpen met de juiste lijn te vinden"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:49
Anoniem: 406530 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:29:
[...]

Dat gevoel heb ik er ook bij. Zo blijft die discussie alsmaar weer gevoed worden. Zo'n uitspraak zal ook in de buitenlandse media breed uitgemeten worden. Wellicht leidt het zelfs tot een anti-Verstappenkamp bij de GP in Italië.
Volgens mij is er al zo'n anti verstappenkamp.

Ferrari fans (italianen) zijn ontiegelijk boos doordat hun favoriete team elkaar ramt, dan moet je toch iemand de schuld gaan geven en dat is Max geworden.

Hopelijk is dit de druppel qua motivatie voor Max om op het podium te komen samen met Ric en uiteraard 1 van Mercedes (gewoon een kleine droom xd). Hoe mooi zou dat zijn? Grotendeels van het publiek is anti max geworden dankzij Spa, en dan staat hun boze wolf ook nog eens op het podium (hopelijk zonder Ferrari ernaast).

Max zijn gedachten: Ferrari verpest mijn thuis race, hopelijk verpest Ferrari hun eigen ''thuis'' race. Terecht of onterecht laat ik in het midden..

http://www.rtlnieuws.nl/s...op-een-stier-voor-ferrari
Gewoon eerst hit, heel google staat er al vol mee.
Ook het adres waar Max verblijft zou onbekend / anoniem zijn vanwege de boze italianen (smerig volkje, sorry dat ik het zeg).

[ Voor 4% gewijzigd door LopendeVogel op 02-09-2016 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Oh, de "onbekend adres" fabel weer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
mercapto schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:27:
Oh, de "onbekend adres" fabel weer |:(
Oh wat is dan zijn adres in Italië of is die onbekend voor jou? Sorry, ik wist niet dat zijn adres wel gewoon bekend was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ATS

ATS

Voorlopig zal dat podium wel een droom blijven op dit circuit denk ik. 2s achter Rosberg in FP2 op de 8e plek. Er kan nog veel, het is nog vroeg, maar dit is echt geen ideaal circuit voor Red Bull.
LopendeVogel schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:29:
[...]
Oh wat is dan zijn adres in Italië of is die onbekend voor jou? Sorry, ik wist niet dat zijn adres wel gewoon bekend was.
Want normaal gesproken weet je die wel zo op te lepelen? Waar verbleef hij in Spa?

[ Voor 45% gewijzigd door ATS op 02-09-2016 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
ATS schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:29:
Voorlopig zal dat podium wel een droom blijven op dit circuit denk ik. 2s achter Rosberg in FP2 op de 8e plek. Er kan nog veel, het is nog vroeg, maar dit is echt geen ideaal circuit voor Red Bull.
Klopt ik hoorde al dat het weer eens een mercedes/ferrari circuit is. Maar goed je weet maar nooit wat er gebeurt in een F1 race (maakt het wel zo spannend) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duvel_33
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-06 16:19
Vraagje:

Ik lees er wel iets over terug in dit topic maar niet veel.

Is het upgraden van de officiële F1 app de moeite waard?

Bastard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
ATS schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:29:

[...]

Want normaal gesproken weet je die wel zo op te lepelen? Waar verbleef hij in Spa?
Waren vast en zeker wel genoeg mensen die het wisten.. Ik kan me goed indenken indien er inderdaad een gestoorde Italiaanse ferrari fanclub aanwezig is, dat weinig mensen zijn verblijf te horen krijgen (iets met beter voorkomen dan genezen).

Maar goed laten we het maar allemaal een fabeltje noemen wat momenteel gaande is, toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-06 13:41
LopendeVogel schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:26:
[...]

Ook het adres waar Max verblijft zou onbekend / anoniem zijn vanwege de boze italianen (smerig volkje, sorry dat ik het zeg).
Dat was een grapje van Horner. Management van Verstappen heeft al aangegeven dat er geen extra veiligheidsmaatregelen nodig zijn.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 759877 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:24:
[...]

[afbeelding]

Duidelijk dat RAI op ideale rijlijn zit en voor VES bocht aansnijdt, VES smijt zich gewoon en verwacht dat RAI maar opzij moet gaan.
Yep, hier zit Max er al naast. Post dan foto's van de ruimte voordat de heren de bocht ingaan. Dan zie je het zelf ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-06 23:43

TommyGun

Stik er maar in!

LopendeVogel schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:26:
[...]

Volgens mij is er al zo'n anti verstappenkamp.

Ferrari fans (italianen) zijn ontiegelijk boos doordat hun favoriete team elkaar ramt, dan moet je toch iemand de schuld gaan geven en dat is Max geworden.

Hopelijk is dit de druppel qua motivatie voor Max om op het podium te komen samen met Ric en uiteraard 1 van Mercedes (gewoon een kleine droom xd). Hoe mooi zou dat zijn? Grotendeels van het publiek is anti max geworden dankzij Spa, en dan staat hun boze wolf ook nog eens op het podium (hopelijk zonder Ferrari ernaast).

Max zijn gedachten: Ferrari verpest mijn thuis race, hopelijk verpest Ferrari hun eigen ''thuis'' race. Terecht of onterecht laat ik in het midden..

http://www.rtlnieuws.nl/s...op-een-stier-voor-ferrari
Gewoon eerst hit, heel google staat er al vol mee.
Tuurlijk jongen droom lekker verder :z

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
TommyGun schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:38:
[...]

Tuurlijk jongen droom lekker verder :z
Haha ja wie weet he :D

Ferrari zou het ook weleens verdienen vind ik, die zie je er vrijwel nooit staan :) Maakt ook hopelijk een eind aan hun gezeik en commentaar elke race opnieuw.. Ze worden er zelf een beetje moedeloos van volgens mij om het podium maar niet te bereiken :(
Dusja hopelijk komt er een einde aan hun gezeik elke keer wanneer er 1 van Ferrari een fles champagne mag openmaken.

Zul je zien dat Ferrari gaat klagen omdat de champagne niet lekker is.

[ Voor 7% gewijzigd door LopendeVogel op 02-09-2016 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Anoniem: 68880 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:37:
[...]

Yep, hier zit Max er al naast. Post dan foto's van de ruimte voordat de heren de bocht ingaan. Dan zie je het zelf ook.
Nja ook hier als kleine ''max fan'' kan ook zeggen: ja maar Max had kunnen weten tot dat gat snel klein zou worden kijkend naar de drukte in de bocht.
Uiteraard het was een kans, een kans met een groot risico tot dat gat snel klein/weg zou gaan. Kimi en Max hadden elkaar in het vizier, echter Vettel had Max niet in het vizier, tsja.. foutje kan gebeuren.

Niet gedacht dat bijna een week later deze discussie nog steeds gaande zou zijn xd

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:55

Arfman

Drome!

Wat een gezever over de Spa start nog steeds zeg :N

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ander gezever, wat moeten de vader en broer van Felipe Massa nou volgend jaar gaan doen in de weekenden, naar een GP gaan met Felipe is er niet meer bij. :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ook niet. Reageerde alleen op een poster die Max de schuld gaf van het incident. Iets waar ik als realistische VES fan en jarenlang Ferrari aanhanger het niet mee eens ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Nou, hopen op veel actie en wat blikschade om Spa gauw te doen vergeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
MegaTronics schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:55:
Ander gezever, wat moeten de vader en broer van Felipe Massa nou volgend jaar gaan doen in de weekenden, naar een GP gaan met Felipe is er niet meer bij. :+
Ik denk dat de hele familie Massa nooit meer hoeft te werken en heel veel met z'n allen op vakantie gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
Het artikel verkondigt een hier ongewilde mening, maar "Whiting acknowledged that having further reviewed the race, and in particular the blocking move on Kimi Raikkonen along the Kemmel Straight, in retrospect he might have suggested to the stewards that Max should receive a black and white warning flag".

In mijn ogen betekent deze publieke reactie dat bij Whiting de grens voor het afsnijden in de remzone/"Max is gewooon veeeeel qua reactietijd en reageert sneller dan dat zijn kunnenn!1" bereikt is.
Ik denk zelf dat onder de aanname dat Max de allerbeste coureur is, het verschil in reactietijd tussen hem en de 99th percentile (de andere coureurs) miniscuul zal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
ANdrode schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:02:
[...]

Het artikel verkondigt een hier ongewilde mening, maar "Whiting acknowledged that having further reviewed the race, and in particular the blocking move on Kimi Raikkonen along the Kemmel Straight, in retrospect he might have suggested to the stewards that Max should receive a black and white warning flag".

In mijn ogen betekent deze publieke reactie dat bij Whiting de grens voor het afsnijden in de remzone/"Max is gewooon veeeeel qua reactietijd en reageert sneller dan dat zijn kunnenn!1" bereikt is.
Ik denk zelf dat onder de aanname dat Max de allerbeste coureur is, het verschil in reactietijd tussen hem en de 99th percentile (de andere coureurs) miniscuul zal zijn.
Ik bedoel het echt niet lullig, want ik wil zeer graag weten wat jij daar typt, maar het is gewoonweg codetaal voor mij wat jij zegt..
max is gewoon veel qua reactietijd? Hu?
Reageert sneller dan dat zijn kunnen?
Je hele 2e alinea wat je zelf getypt hebt die begrijp ik niet? Zou je die even kunnen uitleggen of gewoon in ABN kunnen typen?
Again, bedoel het niet lullig, je reactie maakt me wel nieuwsgierig, valt alleen niks uit te halen (kan ook aan mij liggen hoor :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Misschien in de nieuwe telfort reclame meespelen met hun thump up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Natuurlijk wel, voortaan met z'n drietjes op de tribune...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
LopendeVogel schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:06:
[...]
Ik bedoel het echt niet lullig, want ik wil zeer graag weten wat jij daar typt, maar het is gewoonweg codetaal voor mij wat jij zegt..
max is gewoon veel qua reactietijd? Hu?
Reageert sneller dan dat zijn kunnen?
Er zijn wat mensen die claimen dat Max "veel sneller kan reageren dan de rest" en daarom "veilig" zo kan reageren op inhalende coureurs die een kant kiezen in de remzone.

Ik claim dat alle coureurs erg goed zijn. En dat als Max echt de beste is, het verschil met de rest klein is. De rest van de coureurs zijn namelijk ook erg goed tov de gemiddelde mens, anders kom je daar niet.
En schrijf dat inderdaad op een onduidelijke manier op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01:12

sjaool

Every life should have 9 cats

mercapto schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:59:
Nou, hopen op veel actie en wat blikschade om Spa gauw te doen vergeten :P
Blikschade???? :?

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Dit topic is natuurlijk niet bedoeld om eindeloos de welles-nietes over Max/Kimi/Spa door te laten gaan. Nieuwe GP, nieuwe ronde, de oude koeien in de sloot laten.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
gambieter schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:14:
[modbreak]Dit topic is natuurlijk niet bedoeld om eindeloos de welles-nietes over Max/Kimi/Spa door te laten gaan. Nieuwe GP, nieuwe ronde, de oude koeien in de sloot laten.[/]
Eindelijk......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
de modbreak staat er niet voor niets, dat was het laatste woord.

[ Voor 94% gewijzigd door gambieter op 02-09-2016 14:05 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mensen, NIET hier doorzeuren over Max. Als het dan zo nodig moet is er vast wel een Facebookgroep waar men het voor de 523e keer kan herhalen ;)

[ Voor 37% gewijzigd door gambieter op 02-09-2016 18:34 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resteter
Ik doe een klein regendansje richting Monza met een droge FP en Q en dan een plensbui tijdens de race, dat gaat namelijk enorm spannende/lastige setups geven om op zo'n snelle baan nog genoeg downforce te krijgen om niet vol rechtdoor te schieten bij de chicanes, een droge lijn heb je al heel snel maar het nat ernaast maakt inhalen dan nagenoeg onmogelijk.... Maargoed we zullen wel zien, iemand al een nauwkeurige weersvoorspelling gespot?

Hoe klassiek Monza ook is, doe mij maar Interlagos of Suzuka qua klassiekers op de kalender, de keren dat Monza werkelijk sensatie was vond ik toch echt de drijfnatte edities met ondoorzichtige spray en heel erg veel spannende momenten.
Wanneer het droog is en alles snoeihard gaat geeft het mij een beetje het gevoel van een Indy 500, dat is net zoiets als een uurtje of 2 200+ rijden op een Autobahn, het went erg snel en de sensatie is ver te zoeken...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hlvnst
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-06-2020
Duvel_33 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:30:
Vraagje:

Ik lees er wel iets over terug in dit topic maar niet veel.

Is het upgraden van de officiële F1 app de moeite waard?
Ik kan je vertellen wat je zoal krijgt bij een upgrade. Of dat de moeite waard is, moet je natuurlijk zelf besluiten.
  • Live audiocommentaar in het Engels (van de BBC geloof ik)
  • Race control berichten en team radio tijdens live sessies
  • Uitgebreidere timings, inclusief sectortijden en speed trap
  • Een interactieve kaart met rijdersposities
  • Banden en pitstop data
  • Replay mogelijkheid voor al gereden races, kwalificaties en vrije trainingen (voor als je een herhaling wil kijken bijvoorbeeld; geen audiocommentaar)
  • Ik vergeet vast nog iets kleins, maar dat zijn de hoofdzaken zo'n beetje
Pagina: 1 ... 99 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
[F1] Seizoen 2016-14 - GP van Italië

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016

IRC: http://irc.tweakers.net/f1