This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verder: ZIN IN!!!
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
En zo ja, welk(e) team(s)?
Zaterdag blijft het de hele dag droog, maar zondag wordt er regen verwacht, maar niet heel erg veel. Tijdens de race staat de verwachting op "0.4mm Showers".
[ Voor 21% gewijzigd door Rannasha op 09-06-2016 09:46 ]
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Mercedes zal nog wel dominant zijn (/blijven), dus ik hoop echt dat Ferrari en Red Bull er alles aan doen om de spanning er in te houden.
Waiting on the world to change
Ik heb ff zitten excellen;Phusebox schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:39:
Zal wel weer een 1 stopper worden... jammer dat die banden zo veilig gekozen/gemaakt worden tegenwoordig.
2011: 4,5 stint average (wet race)
2012: 2,6 stint average
2013: 2,9 stint average
2014: 3,0 stint average
2015: 2,1 stint average
Dat is geen trucje van Red Bull. Ook Mercedes heeft het al een keer gedaan met Rosberg.albino71 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:41:
Wat denken jullie, gaan we het truukje van Red Bull (RIC) van Monaco terugzien tijdens Q2?
En zo ja, welk(e) team(s)?
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Rosberg heeft dit trucje eerder dit seizoen ook toegepast, maar mijn geheugen laat me in de steekSeñor Sjon schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:42:
Jammer genoeg hebben we nooit kunnen zien of het trucje zou werken.
Edit: China was het, en het trucje heeft Rosberg zeker geholpen.
Een hele pitstop minder dan z'n concurrenten.

[ Voor 22% gewijzigd door JackBol op 09-06-2016 09:55 ]
Wel goed lezen hè...ATS schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:48:
[...]
Dat is geen trucje van Red Bull. Ook Mercedes heeft het al een keer gedaan met Rosberg.
Ik verwijs naar Monaco en daar was het RB's trucje.
edit: Wanneer heeft Mercedes dat toegepast en werkte het?
[ Voor 9% gewijzigd door albino71 op 09-06-2016 09:51 ]
Thursday, June 09, 1100 hrs
Jenson Button (McLaren) Marcus Ericsson (Sauber) Felipe Massa (Williams) Sergio Perez (Force India) Kimi Raikkonen (Ferrari) Daniel Ricciardo (Red Bull)
Friday, June 10, 1600 hrs
Maurizio Arrivabene (Ferrari) Robert Fernley (Force India) Christian Horner (Red Bull) Dave Ryan (Manor) Guenther Steiner (Haas) Franz Tost (Toro Rosso)
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
De Button-winst was zo spannend, wat een GP toen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik heb em laatst nog zitten kijken. Zelfs als je hem terug kijkt zit je weer op het puntje van je stoel.gambieter schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:02:
Tja, toch maar eens tijd voor de sprinklers en de SMS-stemmen voor waar en wanneer het regent....
Die fout van Vettel in de laatste lap... Wat een ontlading!
Ze zijn allerlei zaken 'kunstmatig' aan het regelen, dus waarom niet inderdaad.gambieter schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:02:
Tja, toch maar eens tijd voor de sprinklers en de SMS-stemmen voor waar en wanneer het regent....
Ik heb trouwens de persco niet meer helder voor de geest, maar wat zal Vettel toen zuur geweest zijn na afloop.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Heb liever sprinklers dan DRS. In ieder geval is de situatie voor iedereen dan gelijk.gambieter schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:02:
Voor het eerst dit jaar dat de US band er is, maar tot Monaco had ik me toch wat anders voorgesteld van die band.JackBol schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:48:
[...]
Ik heb ff zitten excellen;
2011: 4,5 stint average (wet race)
2012: 2,6 stint average
2013: 2,9 stint average
2014: 3,0 stint average
2015: 2,1 stint average

Testing, one, two ...
Power circuit, Williams kan het er ook heel aardig doen.MikeyMan schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:52:
Hoop dat Ferrari dit weekend de zaakjes op orde heeft, en dat we drie teams om de prijzen zien strijden?
Testing, one, two ...
Button reed inderdaad geniaal, maar ik denk dat HAM nog sneller was destijds. Echter door het contact met Button lag die er al snel uit. Desalniettemin een verschrikkelijk mooie GPgambieter schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:02:
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Canada is natuurlijk wel een compleet ander circuit dan Monaco.hardware-lover schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:52:
[...]
Voor het eerst dit jaar dat de US band er is, maar tot Monaco had ik me toch wat anders voorgesteld van die band.
Als de US echt 0,5~1 sec sneller is dan de SS maar een ronde of 10 eerder eraf gaat, kunnen we misschien toch wel wat 2-stoppers zien.
Ik verwacht hier in ieder geval geen 47 laps op de US
En misschien McLaren met de nieuwe turbohardware-lover schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:53:
[...]
Power circuit, Williams kan het er ook heel aardig doen.
Ja, dat lijkt me ook wel tof. Nu kunnen we ook gaan zien of Ferarri en Renault met de RB stappen naar voren hebben gemaakt en of Mercedes dat ook of niet heeft gedaan.MikeyMan schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:52:
Hoop dat Ferrari dit weekend de zaakjes op orde heeft, en dat we drie teams om de prijzen zien strijden?
[Vimeo: https://vimeo.com/169920162]
Het begint weer te kriebelen.. Tijd voor een nieuwe portie F1 actie op de baan..
op Formula1.com kun je een overzichtje bekijken met 11 wall-of-champions-crashes
http://www.formula1.com/c...as-wall-of-champions.html
soms onbegrijpelijk waarom sommigen daar überhaupt in de muur komen.
Eigenlijk zou deze in het GP 2016 Canada topic moeten..
Done
Zal wel weer een herhaling worden van Monaco waarbij journalisten een fout van de race ervoor blijven uitmelken.. RIC kan zich vast voorbereiden op deze vragen: "overweeg je naar een ander team te gaan?" "heb je nog vertrouwen in jouw pitcrew" "hoe frustrerend was het om de race aan je neus te zien voorbij gaan?"JackBol schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:29:
[...]
Ja daar word het tijd voor. Vanmiddag om 17:00 de drivers persco met:
- Jenson Button (McMaren)
- Marcus Ericsson (Sauber)
- Felipe Massa (Williams)
- Sergio Perez (Force India)
- Kimi Raikkonen (Ferrari)
- Daniel Ricciardo (Red Bull)
Zelf hoop ik voor Canada op een schone head to head race, zonder gek (veranderend) weer en een Q & Race waarin de top 8 normaal mee kan doen.. (geen technische malheur en last van gele/rode vlaggen door anderen..)
Ik wil nu wel eens zien hoe de kaarten echt liggen.
Die 47 ronden was tot aan het einde van de race. Hamilton begon die laatste 10 ronden daar ook nog eens flink gas te geven, behalve toen het weer wat begon te regenen op het eind, dus wie weet ? Canada is niet hard voor de banden, maar de snelheden liggen wel veel en veel hoger, misschien kan paars daar minder goed tegen. Echt warm wordt het ook niet zo te zien, dus dat zal weinig invloed gaan hebben.JackBol schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:06:
[...]
Canada is natuurlijk wel een compleet ander circuit dan Monaco.
Als de US echt 0,5~1 sec sneller is dan de SS maar een ronde of 10 eerder eraf gaat, kunnen we misschien toch wel wat 2-stoppers zien.
Ik verwacht hier in ieder geval geen 47 laps op de US
Maar alles zal duidelijk worden tijdens de race, als het ook nog eens helemaal droog wil blijven.
Testing, one, two ...
Watjes.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
er is heel weinig te zien vandaagMartin0 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:17:
Is persco niet vandaag?
Persco is niet FP1himlims_ schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:18:
[...]
er is heel weinig te zien vandaagtoch jammer dat vrije-training minder vaak op donderdag is
no shit sherlock, maar 1e hit op google zegt: http://www.formula1.com/c...ce-schedule---canada.htmlMartin0 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:20:
[...]
Persco is niet FP1dacht dat die altijd op donderdag was
Thursday, June 9, 1100 hours local time (1500 GMT)
Jenson Button (McLaren), Marcus Ericsson (Sauber), Felipe Massa (Williams), Sergio Perez (Force India), Kimi Raikkonen (Ferrari), Daniel Ricciardo (Red Bull)
[ Voor 24% gewijzigd door himlims_ op 09-06-2016 12:22 ]
Mag op een iets nettere manier gemeld wordenhimlims_ schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:22:
[...]
no shit sherlock, maar 1e hit op google zegt: http://www.formula1.com/c...ce-schedule---canada.html
Thursday, June 9, 1100 hours local time (1500 GMT)
Jenson Button (McLaren), Marcus Ericsson (Sauber), Felipe Massa (Williams), Sergio Perez (Force India), Kimi Raikkonen (Ferrari), Daniel Ricciardo (Red Bull)
Dank je wel vanavond is dus persco, was even het tijdsverschil vergeten =_='
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Er hebben genoeg non-champions in die muur gehangen. Die krijgen daar gewoon geen credit voorSnowDude schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:29:
Ik hoop de de WoC niet wordt hernoemt naar WoCaM (Wall of Champions and Max) aanstaande zondag.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Niet helemaal:Jackson6 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:40:
FP1 18.00
FP2 22.50
Even wennen met die North America tijden, maar weer eens wat anders!

Heb je dat wel goed?Jackson6 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:40:
FP1 18.00
FP2 22.50
Even wennen met die North America tijden, maar weer eens wat anders!
10 jun 2016
16:00-17:30 Eerste vrije training
20:00-21:30 Tweede vrije training
11 jun 2016
16:00-17:00 Derde vrije training
19:00-20:00 Kwalificatie
12 jun 2016
20:00 Race
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Minimaal drie keer; Max, Victoria en Blue Jaye.SnowDude schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:34:
Ik kan me eigenlijk niet herinneren of Jos er een keer ingehangen heeft
Testing, one, two ...

Ben ik nou gek of?
[ Voor 11% gewijzigd door Jackson6 op 09-06-2016 12:45 ]
Mijn app zegt gewoon de goede tijden lokaal in Canada. Misschien staat er een tijdzone niet goed bij jou?Jackson6 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:44:
Raar, mijn F1 app zegt dit:
[afbeelding]
Ben ik nou gek of?
Edit: en terwijl ik het zeg verandert bij mij ook de app naar de verkeerde tijden.
[ Voor 11% gewijzigd door friggler op 09-06-2016 12:46 ]

[ Voor 29% gewijzigd door hardware-lover op 09-06-2016 12:50 ]
Testing, one, two ...
Inderdaad raar dacht toch echt dat die tijden die jullie net posten een paar dagen geleden wel in de app stonden, is er wat gewijzigd misschien?
[ Voor 52% gewijzigd door Jackson6 op 09-06-2016 12:48 ]

[ Voor 15% gewijzigd door trion75 op 09-06-2016 13:20 ]
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Señor Sjon schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:41:
Vorig jaar was in ieder geval een aanfluiting met lift&coast all the way.

Er is ook iets niet helemaal lekker met jouw post.trion75 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:12:
Er is inderdaad iets niet helemaal lekker met die F1 app
[afbeelding]
"When you grow up your heart dies"
Zie je, je was ook in slaap gevallen.
De race had een klagende Alonso omdat ie niet mocht racen van het team. Ze hadden gerekend op een SC die nooit kwam, dus ze kwamen in de problemen met de brandstof. Veel andere teams hadden hetzelfde, dus iedereen was hard zijn best aan het doen om de finish te halen. Het was de saaiste GP van Canada in jaren.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Testing, one, two ...
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Als je in de app op het klokje klikt (2e van links) dan kun je kiezen tussen local/my time..Jackson6 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:44:
Raar, mijn F1 app zegt dit:
[afbeelding]
Ben ik nou gek of?
Ja dat is juist het rare, dat hij op my time staat en daarbij zegt hij 22.50... rare tijd.sQuarecoW schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:45:
[...]
Als je in de app op het klokje klikt (2e van links) dan kun je kiezen tussen local/my time..
Aangezien ik dit weekend niet kan kijken maar dan wel via de app?
PSN: McMillan0984
Volgens mij kan je niet via de app live de race kijken. Wel is er live timing en radio en ik geloof ook audio commentaar.Clavat schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:48:
Is het waard om die 26 euro per jaar te betalen voor de App?
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Je kunt niet kijken via de app. Alleen timing.Clavat schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:48:
Is voor iedereen anders, ik gebruik tijdens de race geen live-timing app om de simpele reden dat de uitzending op tv alsnog achterloopt op de live timing en dat vind ik heel erg irritant.Clavat schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:48:
Je weet dat de app gratis is? Ja, je kunt ook een pro versie aanschaffen, maar daar heb ik geen ervaring mee. Met de gratis versie kun je o.a. alle rondetijden zien en door het aanklikken van een coureur zie je waar hij op dat moment op de baan is.Clavat schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:48:
Ik ben aan het afwegen de pro's en con's
Je kan ook de monthly variant testen voor 2,99. In de app kan je ook even de demo bekijken wat de F1 Access voor je kan doen tijdens de race.Clavat schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:48:
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Je kan ook kiezen om per maand te betalen. Dan kost het iets van 2,99.Clavat schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:51:
Ja dat wist ik het gaat erom voor de live timing en comments.
Dat heb ik nu gedaan.
Ik weet alleen niet of ik ga verlengen; merk dat ik erg afgeleid word door de hoeveelheid extra informatie.
Maar goed, voor een paar euro kan je het iig mooi proberen.
En of het dan met een race ook handig is om de live timing erbij te hebben als ik wel beeld heb
Ik heb em voor Australië GP gekocht. €27 / 21 races is €1,28 per race. Dat is minder dan een kop koffie.Clavat schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:51:
Ja dat wist ik het gaat erom voor de live timing en comments.
Verder heb je er BBC5 Live radio bij.
Door omstandigheden heb ik Sochi alleen via de app kunnen volgen via audio. Dat gaat op zich best prima!
Je kan de "live" timming vertragen zodat deze gelijk loopt met je beeld dit kan je doen door in de app link onder op het pause knop te drukkenJackson6 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:50:
[...]
Is voor iedereen anders, ik gebruik tijdens de race geen live-timing app om de simpele reden dat de uitzending op tv alsnog achterloopt op de live timing en dat vind ik heel erg irritant.
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Was anders wel minder goed voor mijn examens. Ik dacht 2 uur pauze te nemen om de GP te zien en dat zijn er toen ineens meer dan 4 geworden...gambieter schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:02:
Mijn thuis is waar mijn Stella staat.
hier de lap chart van die race. Button is het oranje lijntje: http://www.f1fanatic.co.u...ian-grand-prix-lap-chart/
F1fanatic faalt bij mij vaak met laden. Bij jullie ook?BreadFan schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:31:
Ha, Canada 2011 was machtig mooi.
hier de lap chart van die race. Button is het oranje lijntje: http://www.f1fanatic.co.u...ian-grand-prix-lap-chart/
Laden gaat nog wel, maar daarna gebeurt er niks met de vinkjes die ik uitzet.Boinkie schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:36:
[...]
F1fanatic faalt bij mij vaak met laden. Bij jullie ook?
Maar heeft iemand daar ervaring mee? Ben namelijk erg benieuwd naar deze Race.
LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak
Stop eens met zeuren over de opzet van de F1 topics.appelsientje schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 16:05:
Even een vraagje... ik heb geen Ziggo, dus ik wil via Skyport gaan kijken (dag pas)
Maar heeft iemand daar ervaring mee? Ben namelijk erg benieuwd naar deze Race.
[ Voor 24% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-06-2016 21:33 ]
Thnx .....himlims_ schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 16:07:
[...]
misschien kun je de topic header lezen? of de topic footer? want je zit nu in de verkeerde van de 3 topics(fuck dit
)

[ Voor 84% gewijzigd door Señor Sjon op 09-06-2016 17:00 ]
Klagen is ook niet het juiste topic hier, dat is Feedback.
Ben erg benieuwd dit weekeinde hoe de kaarten nu geschut zijn, enerzijds hoop ik op een goed resultaat van VET en anderzijds ietsje meer voor een Podium VES.

Hopelijk wordt het een spannende race, want daar doen we het voor natuurlijk.
[ Voor 17% gewijzigd door Señor Sjon op 09-06-2016 17:00 ]
Mercedes parade en dan Red Bull tegen Ferrari voor P3?Ithric schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 16:37:
[...]
offtopic:
Klagen is ook niet het juiste topic hier, dat is Feedback.
Ben erg benieuwd dit weekeinde hoe de kaarten nu geschut zijn, enerzijds hoop ik op een goed resultaat van VET en anderzijds ietsje meer voor een Podium VES.![]()
Hopelijk wordt het een spannende race, want daar doen we het voor natuurlijk.
Vanavond om 22:00 word de race samengevat in een uitzending van 3 uur bij Sky Sports F1.BreadFan schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:31:
Ha, Canada 2011 was machtig mooi.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Een race van 4 uur samenvatten in 3 uur tijdMegaTronics schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 17:29:
[...]
Vanavond om 22:00 word de race samengevat in een uitzending van 3 uur bij Sky Sports F1.

2 uur samenvatting en een uur reclame misschien
edit:
De persco:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=BJ2DEmQSeTk]
[ Voor 15% gewijzigd door RocketKoen op 09-06-2016 18:32 ]
Waarschijnlijk ook nog kwalificaties en de verschillende upgrades die ieder team toen had klaarstaan.RocketKoen schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 18:30:
[...]
edit:
De persco:
[video]
Dikke jassen aan. Het is koud in Canada!RocketKoen schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 18:30:
[...]
edit:
De persco:
[video]
PSN: IS_DJ
Ericsson had veel te zeggenRocketKoen schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 18:30:
[...]
edit:
De persco:
[video]
Van mij mogen er best een paar buien vallen dit weekend, maar dan wel met opdrogen / nat / opdrogen / nat ofzo
Ja vooral dat.... lekker afwisselend, maakt het wel zo spannend...Hoogie2004 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 19:14:
[...]
Van mij mogen er best een paar buien vallen dit weekend, maar dan wel met opdrogen / nat / opdrogen / nat ofzo
Zou leuk zijn als Max bij de eerste 4 zit..
...
Zou wel leuk zijn, afwachten hoe de verhouding naar de Ferrari auto's op deze baan isappelsientje schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 19:46:
[...]
Ja vooral dat.... lekker afwisselend, maakt het wel zo spannend...
Zou leuk zijn als Max bij de eerste 4 zit..
Cogitationis poenam nemo patitur
Hmm, blijkbaar gemist dat er al een topic voor de race was, maar een modje heeft mooi maar mn hele post in het andere topic verwijderd, inclusief reactie, video en reactie op video

Anyways, hoe koud is het daar dat ze met dikke jassen en meerdere lagen bij die persconferentie zitten?
[ Voor 98% gewijzigd door iichel op 09-06-2016 20:20 ]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Volgens mij rond 13a14c zo blijft het ook in weekend.Martinspire schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 20:11:
offtopic:
Hmm, blijkbaar gemist dat er al een topic voor de race was, maar een modje heeft mooi maar mn hele post in het andere topic verwijderd, inclusief reactie, video en reactie op video
Anyways, hoe koud is het daar dat ze met dikke jassen en meerdere lagen bij die persconferentie zitten?
Niet alle weersites zeggen geen regen, maar hang mij er niet aan op als het over een uur weer anders is?bvbal79 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 21:15:
Alle weersite voorspellen tot nu toe nog geen regen om 14h....waarom denkt iedereen het hier dan?
http://www.theweatheroutl...real,Canada,North_America
Testing, one, two ...
https://www.facebook.com/...1626536/1125327080823200/
Wel jammer van die aardappelkwaliteit waardoor je niet kunt lezen wat ie schrijft, maar leuke sfeer wel
[ Voor 37% gewijzigd door Martinspire op 09-06-2016 22:50 ]
Ik vaar toch liever op de weerstations die in Amerika zitten en al veel preciezer het kunnen voorspellen dan deze UK based die 0.3 mm regen voorspeld (zoek zelf maar op hoeveel 0.3 mm regen is.....)hardware-lover schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 21:42:
[...]
Niet alle weersites zeggen geen regen, maar hang mij er niet aan op als het over een uur weer anders is?
http://www.theweatheroutl...real,Canada,North_America
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit dinsdag 14 juni. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1