[F1] Seizoen 2016-07 - GP van Canada Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 21 Laatste
Acties:
  • 51.686 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

pacificocean schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:43:
[...]
Klopt. Ik raakte in de war door dit plaatje. Hoe doen ze dat trouwens 4 verschillende bandensetjes in 2 stops. Had hij voor en achter verschillende banden? :+
[afbeelding]
Ik heb de FIA nog steeds niet zo hoog zitten met hun info tijdens de race, al moeten we het er wel mee doen natuurlijk. Verstappen reed op een gegeven moment met de Ultra softs rond na zijn laatste stop, maar bij zijn naam stond toch werkelijk het soft icoontje afgebeeld (onderin de balk), dat heeft er ook behoorlijk lang gestaan.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:03
hardware-lover schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:33:
[...]

Ik heb de FIA nog steeds niet zo hoog zitten met hun info tijdens de race, al moeten we het er wel mee doen natuurlijk. Verstappen reed op een gegeven moment met de Ultra softs rond na zijn laatste stop, maar bij zijn naam stond toch werkelijk het soft icoontje afgebeeld (onderin de balk), dat heeft er ook behoorlijk lang gestaan.
Inderdaad, dat viel mij ook al op. Terwijl het aan de linkerkant in het rechthoekige blok weer wel goed stond aangegeven toen het even in beeld kwam. Heel vreemd vind ik het dat zoiets keer op keer nog fout gaat, vooral als je je bedenkt dat er miljarden in deze sport omgaat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

CreativeS schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:23:
Als hij niet tegen die druk kan, moet hij gewoon iets anders gaan doen :)
Je zegt het alsof het om een uitspraak in een interview gaat. Mensen vergeten dat het hier om communicatie binnen het team gaat. Berichten die toch vrijwel uitsluitend bedoeld zijn voor de mannen aan de muur en heel af en toe de baancommissarissen.

Vergeet vooral ook niet dat die jongens op het scherpst van de snede aan het racen zijn, in auto's die tot de absolute top van wat er technologisch mogelijk is behoren. Als dat niet genoeg afleiding en druk oplevert, dan komen er er ook de extreme budgetten, verplichtingen en belangen bij die bij de F1 horen. Een wereld waarin voor iedere centimeter wordt gevochten, op de baan en ernaast. De politiek van het klassieke Rome was er niets bij.

Als publiek hebben we de luxe dat we mee mogen luisteren met heel kleine stukjes van die communicatie die helemaal niet voor ons bedoeld is op het moment dat het ijzer het heetst is, maar het nadeel is dat je op geen enkele manier een volledig beeld krijgt van wat er allemaal gezegd wordt.

Lang verhaal kort; er worden één of twee zinnen uit een enorme bak tekst geknipt van jongens die onder meer druk staan dan jij je kunt voorstellen en op basis daarvan vind je dat Vettel maar even een ander baantje moet aannemen. Goed verhaal, zou ik zeggen :P
Of had jij even je Vettel-pet op? O-) (retorische vraag, don't bother)
Dat je dit überhaupt probeert geeft wel aan dat je zelf ook wel weet dat je verhaal vrij gammel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 18:18
toen hij in beeld kwam met een fastest lap op US, 2 seconden later was het in de infographic onderin ook aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
Gh0stw4lk3r schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:39:
toen hij in beeld kwam met een fastest lap op US, 2 seconden later was het in de infographic onderin ook aangepast
Klopt, maar daarna ging het lopende balkje onderin nog steeds gewoon verder met S vermelden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Zegt mijn vriendin net goh wat heeft die Max een enorme puist op zijn kin #driveroftheday haha was me niet opgevallen :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Pierre schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:50:
Zegt mijn vriendin net goh wat heeft die Max een enorme puist op zijn kin #driveroftheday haha was me niet opgevallen :9
Komt waarschijnlijk door de redbull :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Volgens mij drinkt hij zelf geen Red Bull. :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Luxicon schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:54:
Volgens mij drinkt hij zelf geen Red Bull. :P
Heb hem vaak zat met een blikje rond zien lopen??

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Hm oke. Die gedachte heb ik toen een coureur hem vroeg tijdens een persconferentie / interview of hij die 'troep' echt moet drinken en antwoorde met: Nee. En volgens mij er ook niet van gedronken had. Ik kan mij best voorstellen dat het leuk is voor de marketing.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
Bensimpel schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:55:
[...]

Rondlopen en drinken uit zo'n blikje wil niet altijd zeggen dat er ook Red Bull in zit he :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bensimpel schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:55:
Not sure if serious :P

Zoek anders even op sponsoring, product placement en meer van zulks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:00:
[...]

Not sure if serious :P

Zoek anders even op sponsoring, product placement en meer van zulks.
Lijkt me niet dat je blikjes (die je trouwens eenmalig open kan maken) met water opnieuw vullen lol.
Zag hem vaak zat rondlopen met open redbull blikjes lol. Natuurlijk weet ik alles over product placement enzo, maar lijkt me niet dat ze blikjes refillen? :+

En dan natuurlijk de vraag, als het geen redbull in zit, wat zit er dan wel in? Wat vind max lekker? Melk? Kovvie? Cola? :+

[ Voor 13% gewijzigd door Bensimpel op 13-06-2016 20:03 ]

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bensimpel schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:02:
Lijkt me niet dat je blikjes (die je trouwens eenmalig open kan maken) met water lol.
Zag hem vaak zat rondlopen met open redbull blikjes lol. Natuurlijk weet ik alles over product placement enzo, maar lijkt me niet dat ze blikjes refillen? :+
Hoe ze het precies doen weet ik niet, maar aangezien dat de naamgever van het team is, maar de hele dag Red Bull lurken waarschijnlijk niet gewaardeerd wordt door de trainer van Verstappen, er vast een gepaste oplossing gevonden is die de sponsor en Verstappen tevreden houdt.
En dan natuurlijk de vraag, als het geen redbull in zit, wat zit er dan wel in? Wat vind max lekker? Melk? Kovvie? Cola? :+
Hydratatie is ontzettend belangrijk voor en gedurende de race. Er zit dus een door de trainer/voedingsexpert klaargemaakt isotoon-achtige vloeistof in. Water met wat extra's, zeg maar.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2016 20:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
[...]

Lijkt me niet dat je blikjes (die je trouwens eenmalig open kan maken) met water opnieuw vullen lol.

Kijk vooral op welke momenten hij zo'n blikje in zijn handen heeft... en toon daarna maar eens beelden of foto's dat hij daadwerkelijk een slok neemt... die vind je denk ik niet.... hij krijgt bij ieder loopje zo ongeveer een blikje in zijn hand gedrukt... en een petje op zijn kop.... zo werkt dat nou eenmaal... blikje is geopend om mensen zoals jou te laten denken dat hij dat spul ook daadwerkelijk drinkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:09
De meeste filmpjes uit de pre-show van sky staan inmiddels op https://vimeo.com/fiftybu...ort:date/format:thumbnail

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
In de Aussie-pers zijn ze bang dat Max de carrière van Ricciardo geen goed doet: http://www.smh.com.au/spo...drag-20160613-gphpev.html

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

alexbl69 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:33:
In de Aussie-pers zijn ze bang dat Max de carrière van Ricciardo geen goed doet: http://www.smh.com.au/spo...drag-20160613-gphpev.html
That he was held up at Montreal on Monday morning when new teammate Max Verstappen failed to yield a place when asked by the team offers a glimpse into future dark clouds at Red Bull.
Ook Australiërs kijken door een gekleurde bril want dat was absoluut niet wat er aan de hand was.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 17:26

Bosmonster

*zucht*

alexbl69 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:33:
Wat een irritante gast en vreselijk eenzijdig commentaar. Alle mooie momenten van Max eruit geëdit en alleen maar gezeik over hoe slecht Ricciardo het wel niet had :')
ScrooLoose schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:38:
[...]

Ook Australiërs kijken door een gekleurde bril want dat was absoluut niet wat er aan de hand was.
Dit was geen gekleurde bril meer, maar gewoon waardeloos journalisme.

[ Voor 24% gewijzigd door Bosmonster op 13-06-2016 20:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:49:
Wat een irritante gast en vreselijk eenzijdig commentaar. Alle mooie momenten van Max eruit geëdit en alleen maar gezeik over hoe slecht Ricciardo het wel niet had :')
Alsof het in Nederland niet opeens alleen maar over Verstappen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:51:
[...]

Alsof het in Nederland niet opeens alleen maar over Verstappen gaat.
Dat zeg ik ook niet, maar als Ricciardo wat moois doet gaan we het niet ineens uit de samenvatting editen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:52:
Dat zeg ik ook niet, maar als Ricciardo wat moois doet gaan we het niet ineens uit de samenvatting editen.
Dat is één manier om het uit te leggen :D Het is een Australische samenvatting die zich, om evidente redenen, focust op de Australische coureur en het spel vooraan. Je doet net alsof ze Verstappen er uit nijd uitgesneden hebben, nog even los van dat die ook gewoon genoemd en getoond wordt _O-

Het is simpelweg een zeer compacte samenvatting met de focus op de logische elementen. Daar hoef je geen achtervolgingswaanzin van te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
JackBol schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:49:
[...]

Rosberg heeft dit trucje eerder dit seizoen ook toegepast, maar mijn geheugen laat me in de steek :(

Edit: China was het, en het trucje heeft Rosberg zeker geholpen.
Een hele pitstop minder dan z'n concurrenten.

[afbeelding]
Heb je een bron van deze afbeelding? Of zelf gemaakt?

Ben iig op zoek naar zoveel mogelijk data van formule 1. Heb al de volgende sites:

Fia.com
http://en.mclarenf-1.com/
http://thegridgirls.com/2...iful-20-years-lap-charts/
http://www.statsf1.com/
http://www.chicanef1.com/
http://www.f1fanatic.co.uk/statistics/
driverdb.com

Heb ook de officiële formula 1 app met abbo maar ben bang dat ik daar geen data uit kan exporteren? *snip* geen verzoeken om beveiligingen te omzeilen.

[ Voor 80% gewijzigd door Señor Sjon op 13-06-2016 22:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Laatst online: 16-09 11:11
Zijn de laatste paar rondjes tussen VES en ROS nog ergens te zien vanuit duitse footage? Begreep dat RTL duitsland nogal negatief over VES waren maar later niet konden ontkennen dat hij toch wel goed verdedigd had. Heb dit topic en YT al doorzocht maar niets kunnen vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RonaldMcDonald schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:45:
Zijn de laatste paar rondjes tussen VES en ROS nog ergens te zien vanuit duitse footage? Begreep dat RTL duitsland nogal negatief over VES waren maar later niet konden ontkennen dat hij toch wel goed verdedigd had. Heb dit topic en YT al doorzocht maar niets kunnen vinden.
Ik neem standaard de Duitse RTL uitzending als extraatje op, als het niet de moeite waard is kijk ik het meestal niet eens en gaat ie zo weer van de pc af. Nu met die laatste ronden van Verstappen en Rosberg wel even teruggekeken dit keer, maar een hele race bekijken gaat mij net iets te ver. Op internet kom ik zelden RTL uitzendingen tegen, zal wel te maken hebben met het strenge upload beleid in Duitsland. Het gedeelte waar jij het over hebt is mogelijk een reactie van mij, eerder geplaatst in dit topic.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
Dat denk ik ook. Toch bedankt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:09

Stoffel

Engineering the impossible

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:58:

[...]

Dat is één manier om het uit te leggen :D Het is een Australische samenvatting die zich, om evidente redenen, focust op de Australische coureur en het spel vooraan. Je doet net alsof ze Verstappen er uit nijd uitgesneden hebben, nog even los van dat die ook gewoon genoemd en getoond wordt _O-

Het is simpelweg een zeer compacte samenvatting met de focus op de logische elementen. Daar hoef je geen achtervolgingswaanzin van te krijgen.
Mwah, ik vind dat er in de tekst toch wel een beetje een loopje met de feiten wordt genomen:
That he was held up at Montreal on Monday morning when new teammate Max Verstappen failed to yield a place when asked by the team offers a glimpse into future dark clouds at Red Bull.
Buiten Ricciardo zelf (en deze journalist) heb ik nog niemand er op kunnen betrappen het daarmee eens te zijn, ook geen buitenlandse media of andere F1-persoonlijkheden.

Hier in Nederland moet je ook niet zijn voor onafhankelijk nieuws, daar ben ik het wel mee eens. Ik betrap me er tegenwoordig steeds vaker op dat ik Nederlandse F1 websites maar helemaal oversla :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:04
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:58:

[...]

Mwah, als er termen als "recalcitrant teenager" gebruikt worden kun je niet ontkennen dat hij ergens wel een punt heeft. Dat ze focussen op de Australische coureur is één ding, dit is toch wel iets anders dan dat. Het lijkt meer op de Verstappen de zwartepiet toespelen dan een echte samenvatting.

Niet dat NL media hier erg veel objectieve verslaggeving over heeft overigens, maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:23
RonaldMcDonald schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:45:
Als zelfs Rosberg zegt dat Verstappen knap verdedigde, kunnen ze bij RTL niet veel anders dan toegeven é ;)
Stoffel schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:18:

Buiten Ricciardo zelf (en deze journalist) heb ik nog niemand er op kunnen betrappen het daarmee eens te zijn, ook geen buitenlandse media of andere F1-persoonlijkheden.
Meer nog, ik heb Ricciardo dat ook niet horen zeggen. Net nog even het post-race interview bekeken. Of er moet nog ergens een ander interview zijn.

Ik weet niet meer wie zei dat Hamilton wel iets meer kon insturen in de tweede bocht. Heb een filmpje gevonden en inderdaad, kon wel iets scherper sturen. Vraag is dan natuurlijk of ie niet nog meer onderstuur zou hebben

Even een vraag aan de Señor Sjon. Zou het geen goed idee zijn om filmpjes te bundelen in de de eerste post (of eventueel een tweede gereserveerde post). Daarom niet allemaal natuurlijk. Met het aantal posts dat er iedere keer bijkomt, vind ik het moeilijk om bijvoorbeeld filmpjes terug te vinden, zoals bijvoorbeeld de post-race interviews. Of kan er met de zoekfunctie ook gezocht worden op filmpjes?

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
Peter Windsor legt uit dat Jacques Villeneuve toch weer wat heeft gevonden om over te zeiken bij Max:

YouTube: Canadian GP Sunday (2/2)

:D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 12:53
Is het een idee om dit topic te sluiten gezien er over 2 dagen weer een nieuwe topic moet komen voor Baku.

Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
RonaldMcDonald schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:58:
Peter Windsor legt uit dat Jacques Villeneuve toch weer wat heeft gevonden om over te zeiken bij Max:

Zeikstraal die Villeneuve... die gaat nog zware jaren tegemoet ;)

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Martin0 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:06:
Is het een idee om dit topic te sluiten gezien er over 2 dagen weer een nieuwe topic moet komen voor Baku.
Lees t rode blok onderaan de pagina eens ;)

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

RonaldMcDonald schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:58:

Heb het stuk gezien gisteren (nu geen toegang toe op werk), maar heb de sneer naar Villeneuve gemist. Wat zei ie daarover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Mooi he, Max kreeg het bericht van team om Ricciardo niet op te houden..

Max; " Toen ben ik maar gas gaan geven " ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
MikeyMan schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:44:
[...]

Heb het stuk gezien gisteren (nu geen toegang toe op werk), maar heb de sneer naar Villeneuve gemist. Wat zei ie daarover?
Het is niet zo zeer een sneer, het is meer dat hij verteld wat villeneuve had gezegd en dat windsor er niet mee eens is omdat Max volgens de regels gehandeld heeft.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Het ging als ik me niet vergis om het feit dat Max misschien twee keer bewoog tijdens het remmen, wat niet is toegestaan.

De FIA vond het al niet eens de moeite om uberhaupt te onderzoeken, dus dat lijkt me de enige mening die er echt toe doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Bosmonster schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:26:
Het ging als ik me niet vergis om het feit dat Max misschien twee keer bewoog tijdens het remmen, wat niet is toegestaan.

De FIA vond het al niet eens de moeite om uberhaupt te onderzoeken, dus dat lijkt me de enige mening die er echt toe doet.
Volgens Windsor is dit sinds Spa 201x aangepast en mag je weer naar het midden van de baan om de bocht nog goed te kunnen halen(legt hij uit in het filmpje)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 17:40

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Bij deze het Canada topic dus op slot. Binnenkort een nieuw topic voor baku. Tot die tijd kan een en ander uiteraard verder in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2. Ik heb de laatste reacties over Villeneuve voor het gemak ook maar even daarheen verschoven zodat die discussie verder kan worden gevoerd.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1 ... 20 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit dinsdag 14 juni. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1