PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
man man manRocketKoen schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 18:30:
[...]
2 uur samenvatting en een uur reclame misschien
edit:
De persco:
[video]
wat lijkt Kimi breed met die dikke winterjas aan

Ah, er werd gedacht dat de korte neus die recentelijk door de crashtest was gekomen voor Ferrari zou zijn, niet dus.Lasmibalsingh schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 23:25:
AMuS weet te melden dat RBR een verkorte neus meebrengt naar Canada.
https://mobile.twitter.co...status/740999796983496704
Testing, one, two ...
RIC heel verhaal, maar komt erop neer dat het Monaco incidentje niet meer zou mogen gebeuren
Massa: wilt hoger finishen (wie nu niet)
Kimi denkt: hoe lang duurt deze presco nog?
JB: altijd de teamplayer/gentlemen en noemt de sponsoren Exxonmobile en Honda nog even.
Ericson heeft eigenlijk niets boeiends te melden (team heeft toch geen geld voor updates)
Perez: blij met podium in Monaco, maar niet realistisch om dit op dit circuit te herhalen
Voorvleugel:

En een andere achtervleugel:

[ Voor 15% gewijzigd door Hoogie2004 op 10-06-2016 08:58 ]
Hij was voor zijn doen wel breedsprakig! Er waren ook vragen bij waar hij had kunnen laten bij "Yes." "No."JBplap schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 23:27:
[...]
man man man
wat lijkt Kimi breed met die dikke winterjas aan
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Bwooooaaahh, vind je?ATS schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 09:08:
[...]
Hij was voor zijn doen wel breedsprakig! Er waren ook vragen bij waar hij had kunnen laten bij "Yes." "No."
op f1.com staat er ook nog een aparte Q&A met hem waar hij ook zinnen met zowel werkwoorden als onderwerpen gebruikt!ATS schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 09:08:
[...]
Hij was voor zijn doen wel breedsprakig! Er waren ook vragen bij waar hij had kunnen laten bij "Yes." "No."
Mijn thuis is waar mijn Stella staat.
Esteban vandaag misschien niet in actie dus.HaasF1 coureur Esteban Gutierrez is ziek achtergebleven in het hotel in Montreal. Team weet niet of hij nog komt vandaag. Interv. verschoven
Wie kan hem vervangen anders?Hoogie2004 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 10:35:
Mol op Twitter:
[...]
Esteban vandaag misschien niet in actie dus.
Volgens mij heeft Haas geen officiële reservecoureur, maar ik kan me zo voorstellen dat bijvoorbeeld Vergne vanuit Ferrari in kan stappen.
[ Voor 65% gewijzigd door Señor Sjon op 10-06-2016 10:53 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Officieel heeft Haas F1 geen reservecoureur.
Nog wel leuk ook, twee fransmannen in een oude Italiaanse Ferrari, van een US eigenaar, rondrijden in franstalig Montreal Canada.friggler schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 10:40:
[...]
Volgens mij heeft Haas geen officiële reservecoureur, maar ik kan me zo voorstellen dat bijvoorbeeld Vergne vanuit Ferrari in kan stappen.
gaan we weer zon epische race krijgen?
Mijn thuis is waar mijn Stella staat.
Bedoel je tijdens de break? Want dat heeft helemaal geen zin. En de restart was sowieso op de wets.sw3ex schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:42:
Hebben ze in 2011 ook geen racewagens over het circuit laten rijden om het droog te krijgen?
Volgens mij hadden ze tijdens de break wel een paar rondes gereden met (twee?) safety cars. Ik geloof de originele en er reed een rode SLS achter volgens mij. Maar die krijgen de baan echt niet droog. Dat was meer om te kijken of het überhaupt ging.
[ Voor 8% gewijzigd door JackBol op 10-06-2016 11:55 ]
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Bwoah, het was meer: ik vertel weinig in veel woorden.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Problemen met regenracen zijn volgens mij om twee redenen ontstaan:
- Full-wet Regenband Pirelli is slecht omdat er nauwelijks/niet op getest wordt.
- Door Parc Ferme hebben de teams nooit een regensetup, bij regenverwachting hebben ze hooguit een "hybride" setup waarmee ze zowel in droog als in regen fatsoenlijk kunnen rijden. Bijv. rijhoogte is hierdoor nooit optimaal voor regen.
Beiden lijkt me vrij eenvoudig op te lossen;
- Tijdens de testsessies het laatste uur de baan nat spuiten en Pirelli een aantal compounds voor regen mee laten nemen.
- Flinke regen op zondagochtend? Parc Ferme afschaffen en de teams de hele ochtend geven om de setup aan te passen.
Als ze dit doen moet er geen enkele reden zijn om achter een Safety Car te starten. Die onzin dat coureurs moeten 'wennen' aan het nat; dan rijden ze maar 3 of 4 rondjes richting de grid en kunnen ze ook wennen.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Die wagens werken alleen binnen een bepaalde envelope. De banden ook. Als de omstandigheden buiten die envelope komen, moet je gewoon de race stil leggen. Als je dan doorgaat ben je niet meer aan het racen maar aan het gokken.Damian schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 12:14:
Dat stoppen tijdens de regen is toch te zot voor woorden. Laat ze racen.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Je klinkt wel als Sebastien Vettel Lewis Hamilton, die is ook zon piepert.JackBol schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 12:28:
[...]
Die wagens werken alleen binnen een bepaalde envelope. De banden ook. Als de omstandigheden buiten die envelope komen, moet je gewoon de race stil leggen. Als je dan doorgaat ben je niet meer aan het racen maar aan het gokken.
Racen zul je! Durf je niet of kan je niet, dan stop je toch lekker. Wat een gezeur. Degene die het meeste lef heeft wint. Stel je voor dat het op echt racen begint te lijken jo dat Formule 1. Die lui kunnen nog wat leren van WRC rijders, daar heeft het pas echt met ballen te maken en niet met gadgets en de playboy lifestyle! Knallen zul je anders verlies je!
einde rant
Wou +1 klikken, maar ben het zeker niet eens met je Vettel opmerking.Damian schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 12:56:
[...]
Je klinkt wel als Sebastien Vettel, die is ook zon piepert.
Racen zul je! Durf je niet of kan je niet, dan stop je toch lekker. Wat een gezeur. Degene die het meeste lef heeft wint. Stel je voor dat het op echt racen begint te lijken jo dat Formule 1. Die lui kunnen nog wat leren van WRC rijders, daar heeft het pas echt met ballen te maken en niet met gadgets en de playboy lifestyle! Knallen zul je anders verlies je!
einde rant
Als je van de baan gekegelt wordt mag je van mij piepen, of als je zelfs naast de baan moet gaan om een aanval af te wenden. (omdat degene achter je de baan helemaal nodig heeft omdat hij veel te hard gaat,.)
De onboard radios zijn ook altijd vertekend, maar ja ach iedereen zijn mening natuurlijk.
Ik bedoel Lewis HamiltonIthric schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:23:
[...]
Wou +1 klikken, maar ben het zeker niet eens met je Vettel opmerking.
Als je van de baan gekegelt wordt mag je van mij piepen, of als je zelfs naast de baan moet gaan om een aanval af te wenden. (omdat degene achter je de baan helemaal nodig heeft omdat hij veel te hard gaat,.)
De onboard radios zijn ook altijd vertekend, maar ja ach iedereen zijn mening natuurlijk.
Teams mogen de setup al aanpassen aan regen. Wat gewoon gebeurt is dat men toch de auto te laag afstelt voor nat. Men weet dat Charlie nooit de race in natte condities start en dat na de SC binnen 5-10 rondes de inters eronder kunnen. Daarmee rekening houdend, heeft een wat meer droge setup de voorkeur. De regenband heeft om die reden al een iets grotere omtrek om aquaplaning door de bodem te voorkomen, maar dat zou best wat meer mogen zijn.XyritZz schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 12:21:
Eens met bovenstaande, en als er dan een keer 6 auto's af stuiteren is het ook maar jammer. Biedt weer kansen voor de auto's die nog wel rijden.
Problemen met regenracen zijn volgens mij om twee redenen ontstaan:
- Full-wet Regenband Pirelli is slecht omdat er nauwelijks/niet op getest wordt.
- Door Parc Ferme hebben de teams nooit een regensetup, bij regenverwachting hebben ze hooguit een "hybride" setup waarmee ze zowel in droog als in regen fatsoenlijk kunnen rijden. Bijv. rijhoogte is hierdoor nooit optimaal voor regen.
Beiden lijkt me vrij eenvoudig op te lossen;
- Tijdens de testsessies het laatste uur de baan nat spuiten en Pirelli een aantal compounds voor regen mee laten nemen.
- Flinke regen op zondagochtend? Parc Ferme afschaffen en de teams de hele ochtend geven om de setup aan te passen.
Als ze dit doen moet er geen enkele reden zijn om achter een Safety Car te starten. Die onzin dat coureurs moeten 'wennen' aan het nat; dan rijden ze maar 3 of 4 rondjes richting de grid en kunnen ze ook wennen.
In het verleden (zonder Parc Fermé overigens) zag je het ook al. De beruchte Zonta inhaalactie in Spa 2001 met Schumacher en Hakkinen is hier een voorbeeld van. Schumacher had een setup op meer regen en Hakinnen op meer droog. Hierdoor was het op een gegeven moment te droog voor de Ferrari en verloor hij op het rechte stuk teveel snelheid. Bij een klein buitje tussendoor zag je Schumacher dan ook gelijk weer op Hakkinen inlopen. Het laatste deel van die race was uiteindelijk te droog voor hem.
Piepen op de radio hoor je al 30 jaar. Ligt er maar net aan hoe de afstelling en positie is om zo de wedstrijdleiding te beïnvloeden.
[ Voor 3% gewijzigd door Señor Sjon op 10-06-2016 13:27 ]
die mening deel ik niet; lewis is juist vaak de gene die zegt; "charley, lets race!"Damian schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:25:
[...]
Ik bedoel dan volgens mij inderdaad Lewis Hamilton. Die begint altijd als eerste te piepen als er 3 druppels gevallen zijn.
Waar je voordeel uit haalt, daar ga je juist voor of tegen piepen..himlims_ schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:27:
[...]
die mening deel ik niet; lewis is juist vaak de gene die zegt; "charley, lets race!"
Hamilton is een van de eerste die altijd roept dat ze wel kunnen gaan racen nu.
Overigens is dit ook wel een ietswat vertekend beeld, want je hoort niet alle boordradio's, en bovenstaande 3 geven schijnbaar het mooiste commentaar voor de uitzendingen...
Ik zat laatst Adalaide 1989 terug te kijken. Die race was ook zeiknat. Er is toen een extra warmup ingelast en de auto's werden volledig omgebouwd naar de regen setup. Maar gewoon starten vanaf de grid!JackBol schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 12:28:
[...]
Die wagens werken alleen binnen een bepaalde envelope. De banden ook. Als de omstandigheden buiten die envelope komen, moet je gewoon de race stil leggen. Als je dan doorgaat ben je niet meer aan het racen maar aan het gokken.
Wat mij betreft mogen ze parc fermee opheffen als het een regenrace is.
Wist niet dat ze de setup al aan mochten passen, dacht dat de teams gewoon moeten starten met wat er in de kwalificatie is ingesteld.Señor Sjon schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:25:
[...]
Teams mogen de setup al aanpassen aan regen. Wat gewoon gebeurt is dat men toch de auto te laag afstelt voor nat. Men weet dat Charlie nooit de race in natte condities start en dat na de SC binnen 5-10 rondes de inters eronder kunnen. Daarmee rekening houdend, heeft een wat meer droge setup de voorkeur. De regenband heeft om die reden al een iets grotere omtrek om aquaplaning door de bodem te voorkomen, maar dat zou best wat meer mogen zijn.
In het verleden (zonder Parc Fermé overigens) zag je het ook al. De beruchte Zonta inhaalactie in Spa 2001 met Schumacher en Hakkinen is hier een voorbeeld van. Schumacher had een setup op meer regen en Hakinnen op meer droog. Hierdoor was het op een gegeven moment te droog voor de Ferrari en verloor hij op het rechte stuk teveel snelheid. Bij een klein buitje tussendoor zag je Schumacher dan ook gelijk weer op Hakkinen inlopen. Het laatste deel van die race was uiteindelijk te droog voor hem.
Piepen op de radio hoor je al 30 jaar. Ligt er maar net aan hoe de afstelling en positie is om zo de wedstrijdleiding te beïnvloeden.
In dat geval is het dus nog simpeler; Pirelli vragen een betere regenband te ontwikkelen en de teams er van op de hoogte stellen dat er geen SC starts meer zijn en ze gewoon mogen gaan ploeteren door de regen als ze geen fatsoenlijke setup inzetten.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
http://www.dumpert.nl/med...ieber_krijgt_klappen.html
Dat was sowieso al een hoax. Hij is nooit gevraagd schijnbaar.himlims_ schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:41:
beetje TMZ; ... ziet er niet naar uit dat bieber de podium ceremonie doet
http://www.dumpert.nl/med...ieber_krijgt_klappen.html
TBH; ik denk dat het een goede zet zou zijn die kabouter daar neer te zetten; gezien hoeveel volgers dat pikkie heeft op de social media? ... moet Heiniken nog maar zon impact zien te makenHoogie2004 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:43:
[...]
Dat was sowieso al een hoax. Hij is nooit gevraagd schijnbaar.
Alleen kijken 95+% van de 10 tot 15-jarige meisjes die hem volgen op social media geen F1, dus....himlims_ schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:49:
[...]
TBH; ik denk dat het een goede zet zou zijn die kabouter daar neer te zetten; gezien hoeveel volgers dat pikkie heeft op de social media? ... moet Heiniken nog maar zon impact zien te maken
De keren dat Vettel klaagde over de regen reed hij meestal op P1 achter de SC, dus nogal logisch dat hij dan niet wil rijden.Hoogie2004 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:36:
Vettel en Massa zijn toch vaak wel de klagers dat het te hard regent imho.
Hamilton is een van de eerste die altijd roept dat ze wel kunnen gaan racen nu.
Overigens is dit ook wel een ietswat vertekend beeld, want je hoort niet alle boordradio's, en bovenstaande 3 geven schijnbaar het mooiste commentaar voor de uitzendingen...
Het is sowieso gewoon tactiek natuurlijk: Hamilton die op P4 rijdt achter de SC wil graag in de stromende regen nog rijden, Hamilton die op P1 rijdt wil net als Vettel liever de hele race achter de SC aan tuffen..
Het verschil is dus dat Hamilton ook van vooraf aan zal zeggen, racen met dat hokGrimmie187 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:54:
[...]
De keren dat Vettel klaagde over de regen reed hij meestal op P1 achter de SC, dus nogal logisch dat hij dan niet wil rijden.
Het is sowieso gewoon tactiek natuurlijk: Hamilton die op P4 rijdt achter de SC wil graag in de stromende regen nog rijden, Hamilton die op P1 rijdt wil net als Vettel liever de hele race achter de SC aan tuffen..
Yeah right..Hoogie2004 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:55:
[...]
Het verschil is dus dat Hamilton ook van vooraf aan zal zeggen, racen met dat hok
Toen reed Rosberg er nog voor met de beruchte windvlaag in Austin.Hoogie2004 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:55:
[...]
Het verschil is dus dat Hamilton ook van vooraf aan zal zeggen, racen met dat hok
Als enige naar buiten toen de omstandigheden verschrikkelijk waren en toen.....himlims_ schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:27:
[...]
die mening deel ik niet; lewis is juist vaak de gene die zegt; "charley, lets race!"
Testing, one, two ...
LolSeñor Sjon schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:56:
[...]
Toen reed Rosberg er nog voor met de beruchte windvlaag in Austin.
Maar ik kan me echt geen race herinneren dat Hamilton klaagt dat er niet te racen is. En als je er al een vindt dan was hij zeker weten niet de eerste... Aan de andere kant is hij zowat altijd de eerste die roept gaan met dat hok.
Misschien full wets moeten nemenhardware-lover schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:02:
[...]
Als enige naar buiten toen de omstandigheden verschrikkelijk waren en toen.....
[video]
Hij houdt van regen, dat is duidelijk idd. Doel er meer op dat in leidende positie achter de SC het gewoon dom is om te roepen dat je wel wil gaan. Het team zal hem altijd vertellen dat hij beter gewoon achter de SC aan kan blijven tuffen (en terecht).Hoogie2004 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:03:
[...]
[...]
Lol![]()
Maar ik kan me echt geen race herinneren dat Hamilton klaagt dat er niet te racen is. En als je er al een vindt dan was hij zeker weten niet de eerste... Aan de andere kant is hij zowat altijd de eerste die roept gaan met dat hok.
Volgens mij reed hij in monaco niet aan de leiding achter de SC dus vandaar dat hij riep dat hij wilde gaan.Grimmie187 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:07:
[...]
Hij houdt van regen, dat is duidelijk idd. Doel er meer op dat in leidende positie achter de SC het gewoon dom is om te roepen dat je wel wil gaan. Het team zal hem altijd vertellen dat hij beter gewoon achter de SC aan kan blijven tuffen (en terecht).
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
"When you grow up your heart dies"
Ik heb me voorgenomen geen voorspellingen te doen en ook niet op voorspellingen te reagerenwicked1980 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:58:
Nou, kom maar weer op met allerlei voorspellingen en conclusies gebaseerd op FP1 tijden
Ik doe ongeveer t zelfde op mijn 21:9 maar die windows met tweakers maak ik altijd veel smaller:) die ''mobile'' modus werkt voor chat best goedJackson6 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:57:
Ik zit er in ieder geval weer klaar voor, wel wat krap op mijn tijdelijke 24" 1080p monitor
[afbeelding]
nog ff half uurtje uit t raam kijken totdat t verantwoord is om ''alvast'' naar huis te gaanDevian schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:59:
Heb er ook zin in! Nu maar even dit topic volgen, vanavond FP2 kijken!
[ Voor 28% gewijzigd door spartacusNLD op 10-06-2016 16:00 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ja op dit tijdelijke scherm ben ik er beperkt, normaal doe ik de algemene stream, highlights en live timing onder elkaar in portrait mode.spartacusNLD schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:59:
[...]
Ik doe ongeveer t zelfde op mijn 21:9 maar die windows met tweakers maak ik altijd veel smaller:) die ''mobile'' modus werkt voor chat best goed
Mooie dag om eerste de livestream op Youtube van de Luchtmachtdagen te kijken, gevolgd door FP1
Klopt. Kost $ 250 miljoen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 76% gewijzigd door RoyK op 10-06-2016 16:12 ]
HAR polewicked1980 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:58:
Nou, kom maar weer op met allerlei voorspellingen en conclusies gebaseerd op FP1 tijden
Ik zat alweer te wachten hoe lang het ging duren tot iemand dit ging zeggen .....
[ Voor 6% gewijzigd door Jackson6 op 10-06-2016 16:17 ]
En inderdaad, zo'n dertig procent van de bijdrage van Heineken zou in de campagne 'If You Drive, Never Drink' gestopt worden...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dames en heren, we hebben een primeur. Voor het eerst een coureur uit Indonesië op plaats 1! [/OlavStyle]
Oh, Ricciardo is er alweer voorbij.
[ Voor 16% gewijzigd door Toewan op 10-06-2016 16:19 ]
BBCF1 @bbcf1 16m16 minutes ago
How can we get Daniel Ricciardo's smile back?
Tweet #makericciardosmile with your ideas, images, memes etc

Een overwinning zal wel werken
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 17% gewijzigd door Jackson6 op 10-06-2016 16:20 ]
Stiekem ben ik daar ook bang voor.. vooral als het zondag gaat regenen. maarja, dat gevoel zal snel slijten.Jackson6 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:20:
Ik ben zo bang dat Max die Wall of Champions in duikt vroeg of laat. Dan begint het gezeik hoor.
Vind het alleen niet echt lekker klinken... 'Never drink if you drive' bekt veel lekkerder...Fiber schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:17:
...de campagne 'If You Drive, Never Drink' gestopt worden...
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Conclusies trekken na 20 minFiber schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:23:
VES lekker bezig toch...

member of Los Alcoholicos ban dhmo
Massa is ook veel te jong en onervaren voor de F!Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:25:
Massa made a boo boo.
[ Voor 75% gewijzigd door SnowDude op 10-06-2016 16:26 ]
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

[ Voor 33% gewijzigd door Rivanov op 10-06-2016 16:25 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Laat ons nou plezier hebben...

Massa hard er af...

Net nadat Renault de muur net miste.. (hopelijk heeft renault weer genoeg nieuwe neuzen gemaakt na Monaco..)
[ Voor 38% gewijzigd door nachtnet op 10-06-2016 16:26 ]

*) Misschien toch iets te snel geconcludeerd

[ Voor 26% gewijzigd door alexbl69 op 10-06-2016 16:27 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Michel242186 op 10-06-2016 16:26 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Het heet natuurlijk niet voor niks Wall of Champions, dus vroeg of laat moet het een keer gebeurenJackson6 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:20:
Ik ben zo bang dat Max die Wall of Champions in duikt vroeg of laat. Dan begint het gezeik hoor.

Verwijderd
Zo te zien zat hij pas op het gras toen hij hem al kwijt was.Pierre schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:26:
Wat nou drs op het gras volgens mij
Het zijn normaal gezien contracten van +/- 5 jaar.Fiber schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:17:
Die genoemde 250M van Heineken zal wel voor tien jaar zijn of zo...
En inderdaad, zo'n dertig procent van de bijdrage van Heineken zou in de campagne 'If You Drive, Never Drink' gestopt worden...
Emirates heeft destijds 200M betaald in 2013.
Edit: en daar gaat de reclame van Heineken door Massa
Of hij wilde de reclame even van dichtbij bekijken...Edd schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:25:
Massa heeft iets tegen Heineken?
mogelijk omdat je dan met een vol belaste motor meer interne schade oploopt?Martinspire schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:27:
Wat ik me trouwens afvraag: waarom niet keihard gas geven als je ziet dat je met je achterkant richting de boarding gaat? In het slechtste geval hou je de schade beperkt.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit dinsdag 14 juni. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1