Jammer,
Zwarte Piet infotopic ook op slot. Ik ben nieuw bij de discussie en ik zie:
- Oude topic was ontspoord en veel woede
- (Aanvankelijk dacht ik dat die van 2013 was)
- Ik probeer het opnieuw, minus de zwarte piet discussie zelf, maar meer over discussie over de discussie
- Gaat goed, informatief, lief
-
"we hadden de hele Zwarte Piet discussie niet gehad als men zich tot de feiten had beperkt."
Toch wordt het ook gesloten vanwege een vermoeden. Vind ik jammer. (Ik ben verrast waarschijnlijk omdat ik het vorige topic niet actief heb meegemaakt, dus vergeef mijn naïeve houding.)
De sluitpost van
Señor Sjon geeft een fantastische samenvatting van het vorige topic, en is wat mij betreft een goede bijdragende post die een ieder had kunnen maken. Maar dan zonder het topic te sluiten.
Dat een topic als dit niet kan bestaan in een forum met "actualteit" in de beschrijving, juist nu, is frustrerend. De discussie is hard en zeer actueel, maar de discussie de mond snoeren is niet de oplossing. Zouden ze eens met [insert iets met voor- en tegenstanders, zoals homosexualiteit] moeten doen.
Ik weet niet of dit technisch mogelijk is (en zo niet dan zou het geïmplementeerd moeten worden), maar je zou eigenlijk gewoon een waarschuwing moeten zetten: Zero tolerance wat betreft onaardigheid en een ieder die zich niet fatsoenlijk gedraagt simply blokkeren van dat topic. Niet meteen het hele topic sluiten.
[
Voor 9% gewijzigd door
Sando op 17-11-2014 17:33
]