Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Wat is er met GoT gebeurd dat er pas om 15.19 uur een topic hier over is gemaakt? Vroeger was het nog de place to be om op de hoogte zijn inclusief linkjes naar ook de wat minder vrolijke/obscure sites zeg maar. Nou ja, ook niet vreemd nu ik de laatste maanden passief eens wat doorgelezen heb her en der...

Verplaatst uit: Gijzeling in Sydney

[ Voor 51% gewijzigd door Señor Sjon op 16-12-2014 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:10
Het staat je natuurlijk altijd vrij om zelf een topic te openen in plaats van te klagen dat anderen dat niet doen. ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:50
Inmiddels staat er 2 keer een modbreak in het topic over de kabinetscrisis...
Dit forum heeft politiek in de titel staan, maar de ervaring leert dat er hier voornamelijk over politiek gepraat wordt als er even een flink actueel onderwerp is....waarna we met zijn allen lekker offtopic doorgaan :)

Is het wellicht een idee om De Nederlandse landelijke politiek weer tot leven te brengen door de offtopic berichten daarheen te verplaatsen?
Met de PS verkiezingen voor de deur verwacht ik dat we toch nog wat meer te bespreken hebben met elkaar :)

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:15
lanerios in "Twaalf doden in Parijs bij aanslag op kantoor tijdschrift"

ik kan wel reports blijven maken.. maar het wordt nu te gek. keer op keer weer worden er discussies van gemaakt over het concept moslim, en hoe erg dat volk wel niet is. Is het niet een ideetje om dit topic gewoon even een uur of 3 dicht te gooien?

en de eerste reacties van "alle moslims moeten maar een maan op hun kleding dragen" zijn er alweer. Jammer.

[ Voor 13% gewijzigd door corset op 07-01-2015 14:55 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
sanderb schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:18:
Inmiddels staat er 2 keer een modbreak in het topic over de kabinetscrisis...
Dit forum heeft politiek in de titel staan, maar de ervaring leert dat er hier voornamelijk over politiek gepraat wordt als er even een flink actueel onderwerp is....waarna we met zijn allen lekker offtopic doorgaan :)

Is het wellicht een idee om De Nederlandse landelijke politiek weer tot leven te brengen door de offtopic berichten daarheen te verplaatsen?
Met de PS verkiezingen voor de deur verwacht ik dat we toch nog wat meer te bespreken hebben met elkaar :)
PS verkiezingen krijgen meestal een eigen topic. Zelf zit ik te denken aan een politiek topic per kabinetsperiode in de stijl van het door jou aangehaalde topic. Jammer genoeg zakt dat topic vaak weg en wordt de politiek overal en nergens besproken. Ik zal binnenkort eens schiften in het kabinetscrisis topic.
lanerios schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 14:43:
lanerios in "Twaalf doden in Parijs bij aanslag op kantoor tijdschrift"

ik kan wel reports blijven maken.. maar het wordt nu te gek. keer op keer weer worden er discussies van gemaakt over het concept moslim, en hoe erg dat volk wel niet is. Is het niet een ideetje om dit topic gewoon even een uur of 3 dicht te gooien?

en de eerste reacties van "alle moslims moeten maar een maan op hun kleding dragen" zijn er alweer. Jammer.
Op dit moment is dat topic dweilen met de kraan open. :X Sluiten vind ik een last resort wat ik bij een breaking news actualiteittopic zoveel mogelijk probeer te vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Maar helaas lijkt het niet anders te kunnen. Ik vind het ook jammer. Maar zolang 90% daar zich niet kan gedragen en niet kan lezen...

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyxl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-11-2024
Let op:
Dit is geen topic om de zin en onzin van religies te bespreken. Het gaat om de aanslag in Parijs op een weekblad. Wilders, Godwin etc zijn offtopic.
Onbespreekbaar zonder alle onderwerpen ook aan te snijden. Ze hoeven niet het main topic te worden, maar hoe kun je iets los trekken van religie, wanneer dit toch één van de redenen voor deze aanslag blijkt te zijn? Niet zonder je journalistieke integriteit te verliezen in ieder geval.

Het probleem, mijn inziens, is niet per definitie religie. Ik ben zelf niet religieus, wel Katholiek opgevoed. Deze aanslagen komen voort uit overtuiging. Een overtuiging die nog veel sterker is dan een religie aanhangen, want religie is slechts een begrip. Een boek met woorden. Geloven is slechts een uiterlijk vertoon. Overtuigd zijn, echter, is iets dat bij je leeft. Iets dat onlosmaakbaar met je verbonden is.

Breivik was/is overtuigd van zijn gelijk. Deze heren zijn ook overtuigd van hun gelijk.

Wat we echter niet van elkaar kunnen scheiden is dat het percentage (zonder een statistiek te hoeven aanroepen, denk ik dat we dit allemaal kunnen zien) Islamieten die overtuigd zijn van het feit dat [anderen] en [anders denkenden] dood moeten, ten opzichte van het percentage katholieken, of christenen, of Greenpeace activisten, om maar een zijstraat te noemen (mensen met een overtuiging), nogal groot is. Misschien is een ISIS met 30.000 man zelfs érg groot te noemen.

Ik meen daarom ook te kunnen zeggen, dat het wel degelijk tijd wordt dat we gewoon kritisch mogen zijn op mensen met deze overtuiging. En als mensen met een dergelijke overtuiging voor 80% hun overtuigingen uit de Islam halen, moet dat ook gezegd kunnen worden. Zonder dat ik meteen een racist ben.

Deze aanslagen laten eens te meer zien dat een té religieuze (lol) benadering van een overtuiging levengevaarlijk is. We worden wel degelijk bedreigd in de Westerse wereld en met z'n allen houden we krampachtig vast aan onze oogkleppen.

Persoonlijk stem ik liever niet op Wilders. Zijn uitlatingen zijn net niet zuiver op de graad. Te veel gericht op stemmingmakerij. Van debat is de discussie over gegaan in spot. Maar laten we allemaal in godsnaam, oh irony, stoppen met deze naiviteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ik heb vaak het idee dat in non-techtopics pakweg 30-97,3% van het geposte offtopic is (alleen dan zonder de tags). Vaak is een groot deel van wat gepost wordt ook al eens eerder gepost. Op zich vind ik dat niet heel erg, zo gaat dat nu eenmaal.

[ Voor 32% gewijzigd door begintmeta op 07-01-2015 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Oyxl schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 15:57:
[...]

Onbespreekbaar zonder alle onderwerpen ook aan te snijden.
Want? we weten letterlijk nog NIKS van de daders, behalve wat ze schreeuwden. Dat mensen daar gelijk labels op plakken en rennend naar de PVV gaan om bescherming (zoals sommige mensen de Moslims al sterren wilde laten dragen qua idee etc), dat is gewoon off topic. Hou je bij dat topic gewoon aan de feiten die we hebben, niet gaan doen alsof alles nu al 100% vast staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Topicstarter
Ondanks Occam's razor, zou het niet eens ondenkbaar zijn, dat andere tegenstanders van Charlie Hebdo zich, gemaskerd en wel, voordoen als islamitische terroristen, om de samenleving nog verder te ontwrichten, en zichzelf in de kaart te spelen...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ook hier lijkt het een en ander misschien wel wat ruim offtopic te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep. En helaas gaat het in het topic weer over moslims, wilders etc.. jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Laatst online: 07:50
Señor Sjon schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:53:
[mbr]Leute, zouden we ons weer richting het onderwerp willen begeven? ;)[/]
Wat mij betreft is een discussie over de oorzaken van dit drama niet off-topic, maar ik ben geen modje natuurlijk :).
Deze discussie begint natuurlijk inmiddels enorme raakvlakken te vertonen met het topic over de vervolging van Wilders.
Beide gaan over de 'grenzen' van vrijheid van meningsuiting, maar een topic daarover hoort waarschijnlijk meer in W&L thuis?

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat lijkt me inderdaad een betere plek voor de principiële discussie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

nalv; Señor Sjon in "[F1] Seizoen 2015"
AzzKickah schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:09:
Wie maakt er even een apart topic?
Srsly..??
himlims_ schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:15:
[...]

nofi; maar waarom? dit is voor vele het moment om een keuze te maken waar je voor bepaalde periode contract aangaat.

Is nu niet dat illigale / 3thparty streams aan discusseren zijn.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
De contracten voor Sport1 e.d. zijn maandelijks opzegbaar, dus die zijn niet overdreven spannend.

Vanaf hier: TommyGun in "[F1] Seizoen 2015" begint de verhandeling over Sport1 Go, de kwaliteit ervan, hoe ruk Silverlight is etc etc. Het heeft slechts zijdelings met F1 te maken, aangezien Sport1 veel meer uitzend. Eerder vorige week was er ook al een verhandeling over Go, dus het is tevens een herhaling van zetten.

Daarnaast dreigde het verder offtopic te gaan met github, VM's, etc. Allemaal zaken die niet echt iets met F1 te maken hebben, buiten dat je een programma wil draaien dat alles weergeeft. Andere hoeken van GoT zijn beter geschikt om dit soort dingen aan de praat te krijgen dan een General Chat forumonderdeel wat over de sport gaat.

[ Voor 10% gewijzigd door Señor Sjon op 04-03-2015 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:02

JvS

Ik heb hem zelf ook

Er was echt niets aan de hand... Duidelijk gevalletje modereren om het modereren... Valt nog mee dat het topic niet voor straf gesloten is tot na de tweede grand prix, want stel je voor dat je praat over war iedereen in dat topic in geïnteresseerd is.

En ja schampere en niet opbouwende reactie dit. Mijn ervaring is dat het toch geen zin heeft.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Nergens een Holleeder topic of zoek ik scheel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Hij is toch filmster geworden? Dan zou hij in FTM moeten. ;)

Zonder dollen, ik denk dat niemand de moeite heeft genomen een topic te beginnen. Ik kom alleen in de NSTM archieven nog wat tegen:
Kroongetuige in zaak Holleeder dood
Willem Holleeder op de intensive care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:16
Señor Sjon schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:16:
[modbreak]Ik heb een aantal reacties verplaatst naar: Dartspullen voor beginnende darter
Het topic in ASP gaat over de sport an sich, SG is voor de beoefening ervan. :)[/]
Misschien opnemen in de topicstart? Als je op GoT iets over darts wil weten kom je toch snel hier uit...

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dit staat natuurlijk in: Actualiteit, Sport & Politiek - Beleid ;)

Wat hoort in ASP?
Een topic past in ASP als het hoofzakelijk om actualiteiten, professioneel / wedstrijd sporten en politiek gaat:
• actualiteiten: actuele gebeurtenissen en onderwerpen uit het nieuws (kranten, TV, radio, twitter, ...)
• sport: professionele en wedstrijdsport. Voor persoonlijke sportbeoefeningen is ruimte in Stuffis Generalis (registratie- en postgrens van toepassing).
• politiek: politiek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
hardware-lover schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:00:
Max vs Carlos: Track Visualisation - Spanish Round << YT-filmpje

Have you ever tried closing your eyes and visualising a route you normally drive? Imagine having to also set a time as close to reality as possible… That’s just what we asked our drivers in this new challenge. Press play and discover how close they get to their fastest time in testing at the Barcelona circuit!
offtopic:
Hoewel goed bedoeld zou ik wel zonder deze Formule1 rss feeds kunnen :P. Ik volg verder het nieuws aardig en hoef het niet allemaal nog een keer te lezen hier. Of ben ik daar de enige in?
Kijk als het iets toevoegt aan een discussie vind ik het prima, maar om iedere 3 posts weer een nieuws overzicht te krijgen is imho niet zo nodig.

Ingevoegd vanuit: [F1] Seizoen 2015

[ Voor 3% gewijzigd door Señor Sjon op 07-05-2015 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-07 18:18
Tleilaxu schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 08:21:
[...]

offtopic:
Hoewel goed bedoeld zou ik wel zonder deze Formule1 rss feeds kunnen :P. Ik volg verder het nieuws aardig en hoef het niet allemaal nog een keer te lezen hier. Of ben ik daar de enige in?
Kijk als het iets toevoegt aan een discussie vind ik het prima, maar om iedere 3 posts weer een nieuws overzicht te krijgen is imho niet zo nodig.
Eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-07 15:07
oneens. het topic is zo dood als een pier tussen de races door en dan moeten we het juist van het nieuws hebben om een discussie aan te laaien. Zoals over het uiterlijk van de auto of de neus lukt het aardig :)

[ Voor 11% gewijzigd door alwind op 07-05-2015 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-06 13:01

Gé Brander

MS SQL Server

hardware-lover schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:37:
Geen toegevoegde waarde zonder eigen mening
Wat mij betreft kan je ophouden met die links posten. Niets anders dan verkapte reclame voor die site op deze manier om bezoekers te trekken.

Als je er een mening bij hebt om over iets te discussiëren dan kan ik er nog wat mee. Zo is het alleen maar vervelend in mijn ogen.
alwind schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:13:
[...]

oneens. het topic is zo dood als een pier tussen de races door en dan moeten we het juist van het nieuws hebben om een discussie aan te laaien. Zoals over het uiterlijk van de auto of de neus lukt het aardig :)
Klopt dat er weinig te beleven is hier tussen de races door maar als iedereen maar links gaat posten zonder verder er iets over te zeggen wordt het een zootje. Misschien voor de belangrijkste F1 sites een link in de startpost zodat iedereen zelf daarheen kan gaan om de info te halen.

[ Voor 41% gewijzigd door Gé Brander op 07-05-2015 11:47 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-07 18:18
Gé Brander schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:45:
[...]

Klopt dat er weinig te beleven is hier tussen de races door maar als iedereen maar links gaat posten zonder verder er iets over te zeggen wordt het een zootje. Misschien voor de belangrijkste F1 sites een link in de startpost zodat iedereen zelf daarheen kan gaan om de info te halen.
Daarom, we zijn een forum, geen newsfeed. Deel je eigen bijdrage of als het heel interessant is en geef daar wat commentaar op. Maar wat Hardeware-lover doet is gewoon copy paste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Het zijn wel verschillende sites, maar meerdere keren per dag een artikel zonder eigen context wordt wel wat als spammerig ervaren.

Modbreak:Hoewel de F1-nieuwsbehoefte altijd groot is, plaats alleen de link met een headline én een eigen tekst waarom je dat nieuwsbericht zo belangrijk vindt om te posten. Alleen link+quote voegt weinig toe aan de discussie.

[ Voor 47% gewijzigd door Señor Sjon op 07-05-2015 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Ik waardeer het wel en het maakt soms wat inhoudelijke discussie los, wat prima is lijkt me.

Wel is de frequentie soms wat hoog en is niet alles even interessant/belangrijk.
Ik weet het, dat is voor iedereen anders, maar goed...

@hardware-lover: Misschien je filter ff wat strenger instellen en alleen de 'echte' nieuwtjes spuien?

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-06 13:01

Gé Brander

MS SQL Server

albino71 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 12:22:
@hardware-lover: Misschien je filter ff wat strenger instellen en alleen de 'echte' nieuwtjes spuien?
En wat mij betreft alleen als je er zelf wat over te melden hebt zodat er een discussie gevoerd kan worden.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-06 16:37
Gé Brander schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 12:23:
[...]

En wat mij betreft alleen als je er zelf wat over te melden hebt zodat er een discussie gevoerd kan worden.
Je valt in de herhaling ;).

Ik vind het prima, zeker die korte stukjes informatie lees ik met alle plezier. Juist omdat ik meer op het forum zit dan dat ik alle F1 sites naloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

albino71 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 12:22:
Jawel hoor, de wijze pas posten zoals ik dit recent heb toegepast was de opdracht van Tweakers.net zelf, waarbij ik een link moet plaatsen naar het artikel en een alinea uit die bericht-geving. Blijkbaar geeft dit de nodige irritatie en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik dacht menigeen een plezier te doen omdat niet iedereen tijd heeft om allerlei websites te bezoeken omtrent F1 nieuws en berichtgeving. Dat mijn berichten nu als "spammerig" worden beschouwd doen mij besluiten om er dan ook maar mee te stoppen, het maakt mij verder niet zo veel uit eerlijk gezegd.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Jammer, dat is inderdaad de reden dat ik dit topic checkte, geen tijd om alle sites langs te gaan.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:37

Mystikal

It never hurts to help!

Inderdaad, helemaal eens met Fietsbel! Je houdt mij in ieder geval goed op de hoogte van de laatste nieuwtjes. Als ik het niet interessant vind, lees ik er snel overheen. Is het wel interessant besteed ik er meer aandacht aan. Wat mij betreft dus lekker doorgaan!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
hardware-lover schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:40:
[...]

Jawel hoor, de wijze pas posten zoals ik dit recent heb toegepast was de opdracht van Tweakers.net zelf, waarbij ik een link moet plaatsen naar het artikel en een alinea uit die bericht-geving. Blijkbaar geeft dit de nodige irritatie en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik dacht menigeen een plezier te doen omdat niet iedereen tijd heeft om allerlei websites te bezoeken omtrent F1 nieuws en berichtgeving. Dat mijn berichten nu als "spammerig" worden beschouwd doen mij besluiten om er dan ook maar mee te stoppen, het maakt mij verder niet zo veel uit eerlijk gezegd.
Klopt, ik heb vanwege copyright een bron + alleen een quote uit het bericht gevraagd i.p.v. het plaatsen van hele berichten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Fietsbel schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:41:
Jammer, dat is inderdaad de reden dat ik dit topic checkte, geen tijd om alle sites langs te gaan.
Dit dus.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-07 15:54
Fietsbel schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:41:
Jammer inderdaad. Er kwamen vaak interessante feitjes voorbij, welke dan soms nog voor een extra discussie zorgde ook. Maar goed, wordt niet door iedereen gewaardeerd blijkbaar.

Het heeft toch met [F1] Seizoen 2015 te maken? Ik zie echt het probleem niet.....er werden af en toe wat berichten gepost. Niet eens op elke pagina.

[ Voor 16% gewijzigd door StealthyPeanut op 07-05-2015 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
StealthyPeanut schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:14:
[...]

Jammer inderdaad. Er kwamen vaak interessante feitjes voorbij, welke dan soms nog voor een extra discussie zorgde ook. Maar goed, wordt niet door iedereen gewaardeerd blijkbaar.
Eens! Ik zie het ook niet als Spam.

Hoewel een kleine toevoeging met eigen mening natuurlijk nooit kwaad kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Tijd voor een poll :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-07 13:54
@Hardware-lover
Ik zie het als een welkome toevoeging, ik heb (net zoals vele anderen hier op het forum) geen tijd om allerlei sites in de gaten te houden, dus dan is een korte samenvatting cq eerste alinea iets dat erg door mij gewaardeerd is.
Ik zie het niet als spam of wat dan ook, het was voor mij juist een reden om dit forum regelmatig te checken.
Dus voor mij is het juist hulde voor jou informatievoorziening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08-07 08:02
Tleilaxu schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 08:21:
[...]

offtopic:

[mbr]Ingevoegd vanuit: [F1] Seizoen 2015[/]
Eens.

Daarnaast zijn het vaak ook geen nederlandstalige nieuwsfeiten, wat ik persoonlijk ook als minder prettig ervaar. Volgens mij zijn er genoeg nederlandstalige nieuwsbronnen.

[ Voor 4% gewijzigd door Hoyden op 07-05-2015 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Als het niet meer mag kan ik net zogoed alleen op f1today ofzo blijven en daar op de comments reageren. Ik vond het juist zo fijn dat al het nieuws op een plek samenkomt en dat het soms leuke discussies oplevert zoals laatst toen er een post kwam hoe de motoren er uit zouden zien.

Formule 1 is gewoon een saaie sport tussen de races door en zo blijf je een beetje op de hoogte en spreek je elkaar nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Señor Sjon schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 12:06:
Het zijn wel verschillende sites, maar meerdere keren per dag een artikel zonder eigen context wordt wel wat als spammerig ervaren.

[modbreak]Hoewel de F1-nieuwsbehoefte altijd groot is, plaats alleen de link met een headline én een eigen tekst waarom je dat nieuwsbericht zo belangrijk vindt om te posten. Alleen link+quote voegt weinig toe aan de discussie.[/]
Dit is de reden voor mij om er mee te stoppen, ik vind niet dat ik bij elke post er ook een mening over moet hebben of de nieuwswaarde van een bepaald artikel moet bepalen, dat gaat mij te ver, ik laat een ander graag zelf bepalen of het de moeite van het lezen (of kijken) loont of niet.

En nu verder ontopic... ;)

Edit: deze mag dus ook verplaatst worden zie ik nu, mijn excuses...

[ Voor 5% gewijzigd door hardware-lover op 07-05-2015 14:37 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Oneens met hoyden e.c....

Ik kan er naast zitten; ik heb er geen studie van gemaakt, maar het lijkt er voor mij op dat er meer zijn die het wel waarderen dan die het niet waarderen.
Daarnaast moet je je afvragen of het topicvervuiling is.
Ik vind van niet...ik scroll er zo langs als het me niets interesseert.

Veel gemak van, komt de discussie en de informatie zeker ten goede en het topic staat bovenaan mijn lijst als er weer iets is gepost. Kortom, alleen maar voordelen, dus ik zeg "hardware-lover for president" :)

[ Voor 3% gewijzigd door albino71 op 07-05-2015 14:38 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
alwind schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:36:
Als het niet meer mag kan ik net zogoed alleen op f1today ofzo blijven en daar op de comments reageren. Ik vond het juist zo fijn dat al het nieuws op een plek samenkomt en dat het soms leuke discussies oplevert zoals laatst toen er een post kwam hoe de motoren er uit zouden zien.

Formule 1 is gewoon een saaie sport tussen de races door en zo blijf je een beetje op de hoogte en spreek je elkaar nog eens.
De discussie is niet het wel/niet mogen, het gaat om de hoeveelheid en dat er niets 'omheen' gepost wordt buiten het nieuwsfeitje. Althans, dat is is het grootste bezwaar die ik lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

@Senor Sjon: Ik lees meer users die het WEL willen of is dat selectieve selectie? :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Ik lees dat twee mensen het niet prettig vinden en tot nu toe de rest wel. En ik denk dus dat als dit niet meer wenselijk is het helemaal stil wordt tussen de races door. Want het is niet zo dat de mensen die tegen zijn ergens anders over aan het praten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-07 15:54
Jammer dat er een paar het niet leuk vinden om 3 regels door te scrollen, t.o.v. de bijna 10 die het wel wat vinden toevoegen.

Ik zal GPUPDATE wel weer bookmarken om daar door alle meuk heen wat nieuwtjes op te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:01
Ik kan er prima overheen lezen, maar dat F1today is ansich al zo'n spammerige website. Zelfs in de winter/off-season hebben ze moeiteloos tientallen berichten per dag. Om over de juistheid/roddel-gehalte ervan nog maar te zwijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-06 16:37
Señor Sjon schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:38:
[...]

De discussie is niet het wel/niet mogen, het gaat om de hoeveelheid en dat er niets 'omheen' gepost wordt buiten het nieuwsfeitje. Althans, dat is is het grootste bezwaar die ik lees.
Dus je mag pas nieuwsitems posten als je er een mening over geeft? In ieder geval, dat geven sommige aan. Niet iedereen zit continu op f1 sites te kijken, hoewel ik formule 1 altijd volg hou ik het bij gupdate en soms formule1.nl. Juist die informatie die hij nu deelt had ik anders nooit gelezen.

Ik snap dat het uit de hand kan lopen als iedereen continu alleen maar linkjes post, nu is hij alleen de enige en de info is in mijn optiek waardevol om soms wat discussies op gang te brengen. Iets wat vaak zat ook gebeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Voeg dan op z'n minst de nederlandstalig nieuwtjes toe ipv engelstalige.
Niet dat ik dat niet begrijp of wat dan ook, we zitten hier in nederland op een nederlands forum :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
albino71 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:39:
@Senor Sjon: Ik lees meer users die het WEL willen of is dat selectieve selectie? :)
Ik heb er niet echt een mening over buiten dat ik het zelf ook af en toe een beetje teveel vind. Maar ik scan dan ook de usual suspects zelf af en kom berichten hier dan nog een keer tegen. Ik denk dat dat voor de meeste bezwaarmakers geldt.

Gezien de discussie erover heb ik het daarom ook in het feedback topic gezet om het F1-topic niet hiermee te vervuilen.

Edit:
Als het Engels/Nederlands is heb ik er ook niet zo'n moeite mee.

[ Voor 6% gewijzigd door Señor Sjon op 07-05-2015 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Het staat vrij zelf ook dingen te posten. Als hij alleen engelse dingen leest en als hij wat interesants tegenkomt dat deelt vind ik het niet erg dat het engels is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

@Hoyden: Serieus? Zo kun je op elke slak wel een beetje zout strooien....

Wat mij betreft ook lekker engels er op en wellicht iets minder tekst uit het bericht zelf om de posts kort te houden.

Maar goed, alle discussie ten spijt ben ik bang, want volgens mij heeft hardware-lover al aangegeven dat hij het niet meer doet. Grote groep die dat jammer zal vinden...

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
albino71 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:45:

Wat mij betreft ook lekker engels er op en wellicht iets minder tekst uit het bericht zelf om de posts kort te houden.

Maar goed, alle discussie ten spijt ben ik bang, want volgens mij heeft hardware-lover al aangegeven dat hij het niet meer doet. Grote groep die dat jammer zal vinden...
Dubbelll....

[ Voor 1% gewijzigd door Hoyden op 07-05-2015 14:48 . Reden: dubbel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
albino71 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:45:

Yup.

Ik kan er echt wel mee leven en check echt niet dagelijks het F1 topic, maar als je mijn mening wilt weten is dat deze :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Fijn :)

Wie blijven er dan nog over die het dan ECHT niet kunnen verdragen?

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:51

Wom

Persoonlijk vond/vind ik het niet storend. Als het interessant is klik ik door. Beetje het idee van hoe ik een krant lees eigenlijk. Het is echter niet direct gebruikelijk binnen een discussietopic om een soort van RSS-feed te hebben. Bij andere topics is vaak het enkel plaatsen van de info niet voldoende heb ik gemerkt.

Eigenlijk zouden we naast het topic een RSS feed moeten kunnen plaatsen waar lezers van het topic relevantie nieuwsitems in kunnen gooien, net zoals de productkoppelingen bij topics.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Wom schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:50:
Eigenlijk zouden we naast het topic een RSS feed moeten kunnen plaatsen waar lezers van het topic relevantie nieuwsitems in kunnen gooien, net zoals de productkoppelingen bij topics.
Dat zou echt hoog op de todo list van tweakers moeten, Heel goed idee!

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

albino71 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:02:
[...]

Dat zou echt hoog op de todo list van tweakers moeten, Heel goed idee!
Koppelen nieuwsberichten aan topics

Voila. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Bijna overal op het forum lijkt het nieuwe beleid: post er maar lekker op los, praktisch (kansloze) slowchat. Maar in het F1 topic waar het ontopic informatie is en posts met inhoud gaan we kritisch doen. Jammer, want ik zie juist veel reacties dat men het op prijs stelde dat het nieuws in het topic voorbij kwam.

[ Voor 21% gewijzigd door Fietsbel op 08-05-2015 02:29 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ik zie deze hele discussie nu pas. Wat een gedoe om niks! Ik vond het juist heerlijk wat hardware-lover deed.

Ik volg al die losse F1-sites niet, maar vond toch geregeld iets leuks tussen zijn posts. Net zo vaak lees ik ze ook niet en scroll ik er langs. Wat willen we dan, een topic dat enkel om de week van vrijdag-zondag open is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Zo'n probleem is het natuurlijk ook helemaal niet. Het viel me op en ik vroeg me af of ik de enige was. Blijkbaar ben ik dus wel een van de weinigen die het niet zo nodig vindt, dus dan zou ik zeggen:
Negeer mij :+, ik kan ook verder scrollen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Neemt niet weg dat Fietsbel een punt heeft (al ben ik ook niet voor een TE streng beleid, het moet wel relaxed blijven...).

Verder is er een zeer goed algemeen toepasbaar idee bijgekomen door dit gedoe....
Koppelen nieuwsberichten aan topics

Als iedereen even zijn/haar gedachten hier over laat gaan, dan zou dat mooi zijn.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
hardware-lover schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:40:
[...]

Erg jammer, je was de laatste tijd ongeveer de hoofdreden om het F1-topic te raadplegen.
(Jammer dat een MOD weer eens een scepter moet zwaaien waar het absoluut onnodig is)

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
enchion schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:32:
[...]

Erg jammer, je was de laatste tijd ongeveer de hoofdreden om het F1-topic te raadplegen.
(Jammer dat een MOD weer eens een scepter moet zwaaien waar het absoluut onnodig is)
Hoho, er waren meerdere mensen die er opmerkingen over maakten, ook via topicreports. Vandaar dat ik de discussie hierheen heb verplaatst. Ik snap dat het voor lurkers wel makkelijk is, maar ik snap ook dat het voor mensen die het nieuws al volgen allemaal posts met herhaling zonder eigen inbreng/discussie zijn. Vandaar mijn modbreak om beide kampen proberen tevreden te houden. Klaarblijkelijk is het zwart of wit terwijl een beetje grijs wellicht de beste oplossing is.

[ Voor 9% gewijzigd door Señor Sjon op 08-05-2015 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Is de quick reply bewust weggehaald in het f1 topic? Is die slow chat niet meer toegestaan?

[ Voor 27% gewijzigd door JvS op 26-05-2015 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik zal hem weer aanzetten. Tijdens races gaat het wel erg hard met de slowchat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ok. Maar waarom moet dat dan uit tijdens een race? Ik snap dat er extreem veel gepost werd, maar is dat dan erg? Het is toch heel gaaf dat iedereen zo enthousiast is en die sport weer flink leeft?

Het is ook niet zo dat er een of ander hoogwaardige discussie gered wordt door die Quick reply uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het was meer dat er wat mensen last hadden van de F1 versie van Tourette's, waarbij het brein niet meer betrokken was bij het componeren van de teksten ;) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
FYI, het huidige F1 topic zit nu al bijna op 10k posts, een getal waar we vorig jaar bijna een heel seizoen over deden en een jaar ervoor niet eens haalden.

De QR uitschakelen is een klein hindernisje om te voorkomen dat het een chatbox wordt met oneliners. Dit is overigens normale kost bij hardlopende evenementen zoals voetbalwedstrijden, (natuur)rampen, launches van de nieuwste Apple/Samsung telefoons en aanbiedingbonanza's.

Het gaat er ook om om het voor mods enigszins behapbaar te houden in een postfrenzy en zoals gezegd, GoT is geen chatbox, maar een forum.

[ Voor 4% gewijzigd door Señor Sjon op 27-05-2015 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gezien de populariteit met Max Verstappen is het misschien een idee om net als bij de WK voetbal een topic per Grand Prix te maken (en dat dicht te doen 24u of 48u na de race als iedereen afgekoeld is), en dat passief te modden? Het grote topic is dan voor de discussie tussen de races door :)

Zeg maar het iBOOD scenario, bij het WK en EK voetbal werkte dat goed.

[ Voor 41% gewijzigd door gambieter op 27-05-2015 00:37 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik moet zeggen dat het ook niet helemaal te volgen is, maar ik vind het wel heel gaaf om te zien dat er zo'n onderwerp is wat weer helemaal leeft. Een los topic per grand prix is denk ik helemaal geen slecht idee ook!

Wat ik me wel afvraag, is of er nu echt problemen komen of dat het meer het gevoel van "geen controle" meer is. Dat is dan weer een beetje irritant kritisch mogelijk :P. Maar je zou je kunnen afvragen of het uitschakelen van de Quick Reply iets is dat bijdraagt aan het welzijn van het forum, of dat het meer iets is wat moderators helpt bij het gevoel het onder controle te hebben.

Het is inderdaad een niet bij te houden shitload aan reacties. Eerlijk gezegd zie ik daar het bezwaar niet zo van in (in zon specifieke afgesloten ruimte waar het geen andere discussies in de weg zit). Ik begrijp dat je niet in discussietopics moet gaan lopen slowchatten, maar is het een idee om het eens te heroverwegen voor die speciale topics (ibood, F1) op speciale momenten (en de QR lekker aan te laten staan, want dat vinden we chill :))?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Op zich is het toch ook niet zo'n probleem om op reageren te drukken toch? ;)

Maar op zich ben ik wel voor topics per GP. Zoals gezegd
2015 t/m mei: 9.484
2014: 9.802 + 2.668
2013: 8.239
2012 vanaf oktober: 2.937

NSTM
2012 tot oktober: 7.560
2011: 9.136
2010: 6.396
2009-2010 winter: 1.886
2009: 1.176 + 5.617
2008: 2.027 + 3.182
Ik zie dat voor die tijd ook topics per GP waren.

Op zich zie ik wel wat in de volgende structuur:
[F1] Seizoen 2015 Actualiteiten
[F1] Seizoen 2015 Waar te kijken? (FTM)
[F1] Seizoen 2015-## - GP van $land

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik vind het persoonlijk wel gezellig tijdens de race. Soort van communitygevoel wat toch bijdraagt aan het gevoel van de race. Apart topic hoeft van mij op zich niet, aangezien je dan moet gaan nadenken wat waar hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 601896

Ik vind alles op een hoop,
Een stuk prettiger dan fragmentatie.
Daar zit ik eigenlijk niet op te wachten.

Mede ook doordat vrijwel de actualiteiten, altijd zijn gekoppeld aan de volgende race. Als iemand zijn 3e motor laat ploffen, heeft dat effect op die race, en op het vervolg van die race. Ook lange termijn zaken, zoals een contract-verlening, of wisseling van de team, hebben zowel effect over de beleving van de eerstvolgende race als de langer termijn.
Daarnaast hoe de berichtgeving van f1 gestructureerd is, is het vrijwel altijd gekoppeld aan de volgende race.

Dus die scheiding, lijkt me meer kwaad dan goed doen.

Daarnaast een 'waar te kijken topic' het kan, maar ik twijfel aan de doorlopende levensvatbaarheid daarvan. Streamingdiensten veranderen niet zo frequent van condities, gebruikerservaringen van die diensten zijn vaak aan minimale verandering onderhevig..

[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 601896 op 27-05-2015 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-07 11:50
Ik vraag me wel af waar dan de grens licht tussen wat over een gp gaat en wat over algemeen is. Zoals als nu de hele discussie over de crash van Max hoort denk ik bij Monaco. Maar de discussie die daar enigsinds opvolgde over kritiek van niet betrokken piloten op hun collegas en eerdere crashes van minder ervarenen is dan weer een stuk algemener. Zeker als een gp topic na 2 dagen op slot gaat denk ik dat je idd fragmentatie gaat krijgen, dat een in een gp-topic begonnen discussie dan maar verder gaat in het algemene topic. Ik kan me voorstellen dat dat niet heel handig is.

Wel goed dat hier over nagedacht wordt trouwens, het is nu idd zo dat als je 3 dagen niet in het topic komt je een boel hebt in te halen als je 100% bij wilt zijn.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Als je een weekend mist, kan je net zo goed 5-10 pagina's overslaan om racechat over te slaan. :+ Maar de discussie over Sport 1 en het waar en hoe kijken van F1 wil ik hoe dan ook uit het topic hebben. Dat herhaalt zich elke zoveel weken weer en wordt vervelend om te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 22:58

backupdevice

Boeh!

Ik zou niet fragmenteren. Wat Polbeer aangeeft wordt het moeilijk wat waar te plaatsen.

Dus persoonlijk zou ik het liever houden zoals het nu is. Er komen toch steeds dezelfde mensen naar dit topic dus die weten wel hoe het zit.

[ Voor 45% gewijzigd door backupdevice op 27-05-2015 09:05 ]

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Señor Sjon schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:56:

Op zich zie ik wel wat in de volgende structuur:
[F1] Seizoen 2015 Actualiteiten
[F1] Seizoen 2015 Waar te kijken? (FTM)
[F1] Seizoen 2015-## - GP van $land
Waar te kijken lijkt me compleet overbodig aangezien er over streams niet gesproken mag worden en de legale opties makkelijk in de topic waarschuwing of startpost kunnen (Sport 1, RTL en BBC).

Een topic per race, mja klinkt leuk maar praktisch is het niet. Dan is het imho een betere optie om het topic gewoon op te splitsen per kwartaal oid. Pre season, eerste helft, tweede helft, after season.

Wat als ik nu iets wil zeggen over de race van afgelopen zondag? Is dat dan actualiteit of moet ik een oud topic omhoog halen?

Ik zie er weinig in. Dat het aantal posts zo explosief is gestegen is te wijten aan Max. :+

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fietsbel schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 20:22:
Bijna overal op het forum lijkt het nieuwe beleid: post er maar lekker op los, praktisch (kansloze) slowchat. Maar in het F1 topic waar het ontopic informatie is en posts met inhoud gaan we kritisch doen. Jammer, want ik zie juist veel reacties dat men het op prijs stelde dat het nieuws in het topic voorbij kwam.
Zoals het nu loopt gaat het aardig.
Ik zit totaal niet te wachten op fragmentatie, strikte moderatie, de combinatie van inhoudelijk nieuws, plus wat stamkroeg gepraat is prettig.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 601896 op 27-05-2015 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Waar te kijken komt anders geregeld voor in het topic. Dan komen alle pro's/cons van Sport1, Sport1 Go etc weer langs. Alleen al op de term Sport1 zijn al 300 reacties te vinden. Dat is meer dan een gemiddeld eigen topic. En veel van die reacties zijn een herhaling van zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Señor Sjon schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:08:
Waar te kijken komt anders geregeld voor in het topic. Dan komen alle pro's/cons van Sport1, Sport1 Go etc weer langs. Alleen al op de term Sport1 zijn al 300 reacties te vinden. Dat is meer dan een gemiddeld eigen topic. En veel van die reacties zijn een herhaling van zetten.
is ook verschuiving in publiek :X maar jouw idee om een GP-afhankelijk en GP-algemeen-gemauw topic te maken is misschien neit verkeerd.
krijg je beetje splitsing tussen wat daadwerklijk actueel/relevant is, en general (slow)talk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Polbeer91 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:01:
Ik vraag me wel af waar dan de grens licht tussen wat over een gp gaat en wat over algemeen is.
Die is er niet te trekken.
Waardoor je gekke dingen gaast krijgen als een lopende discussie die je moet doorzetten ineens in een ander topic.

Fragmentatie lijkt me niet wenselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Wat zou de precieze reden zijn om op te splitsen? Het aantal aan postings wat er nu gemaakt wordt? Merk in ieder geval dat ik zelf ook flink actiever ben dit seizoen tov vorige seizoenen.

Het Sport 1 verhal zou iets kunnen zijn wat aan de TS kan worden toegevoegd. In het Sony 2014 forum lees je ook elke 30 reacties de vraag wat het verschil tussen de 805 en de 828 is :+

Maar ik zou het wel eens willen zien, topic per GP. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Anoniem: 601896 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:09:
[...]

Die is er niet te trekken.
Waardoor je gekke dingen gaast krijgen als een lopende discussie die je moet doorzetten ineens in een ander topic.

Fragmentatie lijkt me niet wenselijk.
men zou het ook eens kunnen proberen/testen of in prakijk werkt en werkbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Maar, met welke winst dan?
Kortere topics? En dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
En door een apart topic gaat die vraag er niet meer komen? Lijkt me redelijk naïef.

Ja dan kun je elke vraag gaan wegmodden met een verwijzing naar het nieuwe topic maar wat gaat het dan voor topic worden? 1 post en dan op slot want waar moet je in godsnaam over discussiëren?

Die vraag sterft vanzelf af en volgens mij is dat ook al aan het gebeuren zodra het aandeel nieuwe posters in het F1 topic omlaag gaat. Die piek hebben we gehad denk ik en nu het bij de meesten bekend raakt zal het zo'n vaart niet meer lopen lijkt me.

Heb geen problemen met een apart topic daarvoor, zie alleen de toegevoegde waarde niet.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
MikeyMan schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:13:
Maar, met welke winst dan?
Kortere topics? En dan?
Het is slechts een idee n.a.v. JvS over de quickreply die uitgaat tijdens races. Voordeel is wel dat topics wat overzichtelijker worden, want meerdere grote topics per jaar (in dit tempo zie ik wel drie delen van 10k ontstaan) zijn niet bijzonder overzichtelijk.
Phusebox schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:15:
[...]

En door een apart topic gaat die vraag er niet meer komen? Lijkt me redelijk naïef.

Ja dan kun je elke vraag gaan wegmodden met een verwijzing naar het nieuwe topic maar wat gaat het dan voor topic worden? 1 post en dan op slot want waar moet je in godsnaam over discussiëren?

Die vraag sterft vanzelf af en volgens mij is dat ook al aan het gebeuren zodra het aandeel nieuwe posters in het F1 topic omlaag gaat. Die piek hebben we gehad denk ik en nu het bij de meesten bekend raakt zal het zo'n vaart niet meer lopen lijkt me.

Heb geen problemen met een apart topic daarvoor, zie alleen de toegevoegde waarde niet.
Juist door de (relatieve) successen van Verstappen en het ontbreken van een Nederlands F1-forum zoals die er vroeger was, zie ik juist hier wel meer aanwas komen. De piek moet nog komen en dan wordt elke race opnieuw de Sport1 cyclus doorlopen wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-07 11:50
Señor Sjon schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:03:
Maar de discussie over Sport 1 en het waar en hoe kijken van F1 wil ik hoe dan ook uit het topic hebben. Dat herhaalt zich elke zoveel weken weer en wordt vervelend om te lezen.
True, ben ik ook zeer zat ja, daar kan wat mij betreft idd een apart topic voor komen, en dan in de quickreply een verwijzing daarna en dat in het main topic dat ongewenst is.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik denk dat een goed uitzendschema in de startpost, en een linkje daarnaartoe in de topic warning dat ook wel oplost toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als mensen startposts en topicwaarschuwingen zouden lezen, ja. Helaas is de realiteit anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Die ervaring deel ik wel, maar de vraag is of je dat met een apart topic beter oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:33

Arfman

Drome!

Na een GP ga ik naar het F1 topic en klik op "laatste pagina". Mis je de 3 pagina's slowchat die dan toch niet meer relevant is. Ik zie het probleem niet zo.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Arfman schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:40:
Na een GP ga ik naar het F1 topic en klik op "laatste pagina". Mis je de 3 pagina's slowchat die dan toch niet meer relevant is. Ik zie het probleem niet zo.
Door het aantal posts krijgen we dan echter meerdere topics dit seizoen, mogelijk 4 of 5 topics. Ivm database performance sluiten we ze namelijk als ze >10k posts gaan.

De "waar te kijken" discussie staat daar los van. Zoals gezegd, het themaforum WK werkte goed met aparte topics per wedstrijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
^^^ vandaar ook dat idee, aangezien het in de TF wel goed werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:33

Arfman

Drome!

Wanneer hoort iets niet meer in het Monaco topic thuis dan? Zoals nu met de crash van Max wordt daar nog flink over gediscussieerd.

Daarnaast heb ik de pest aan steeds de bookmarks bij moeten werken :+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Via MyReact ASP in de favorieten zetten en het topic staat vanzelf bovenaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Arfman schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:13:
Wanneer hoort iets niet meer in het Monaco topic thuis dan? Zoals nu met de crash van Max wordt daar nog flink over gediscussieerd.

Daarnaast heb ik de pest aan steeds de bookmarks bij moeten werken :+
Zodra het topic op slot zit, zeg 48u na de race ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 22:58

backupdevice

Boeh!

Als de users die veel in het betreffende topic er geen problemen mee hebben dan hoeft er toch ook niks aan veranderd te worden?

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Er zijn wel meer zaken waar users geen probleem mee hebben, maar wij als crew wel (klikbare streams bijvoorbeeld. ;)).

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.