Die is volledig voor jouw rekening, maar wat een verschrikkelijk lange tenen hebben mensen - generaliseer ik ook even lekker - zeg, als 'hun club' zelfs maar in een bijzin wordt genoemd...D-e-n schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:27:
Echt bezopen dat dit blijft staan:
Anoniem: 574109 in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 1"
Het is een over een kam scheren van 50.000 supporters waarvan de meerderheid niets kwaads in de zin heeft. Het is bovendien totaal niet nodig voor de discussie. Het is onnodig getroll.
Mijn topic report is genegeerd. En dan is het ook nog eens erg kinderachtig dat vervolgens mijn reactie, waarin ik dit vergelijk met hoe PVV-ers, Ajacieden of Marokkanen over een kam worden geschoren, wordt weggeknipt.
Dit roept de verdenking op zich dat Tweakers Feyenoorders hier ook liever kwijt dan rijk is. Ik ben behoorlijk pissed eigenlijk.

Ik knip weg waar in een post onnodig wordt gegeneraliseerd, met als logisch te verwachten reactie niet-inhoudelijke - en dus nodelos offtopic - reacties. maar dan zouden dat ook wel eens normale reacties mogen zijn.D-e-n schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:31:
Eén van je collega's is het kennelijk met me eens want nu is er wel geknipt in de betreffende reactie. Wat mij betreft volkomen logisch.
Als het daarbij blijft - op een normale manier - zou het TR-systeem niet nodig zijn. Je bewijst met jouw reactie hier (en daar waar de jouwe is weggeknipt) dat het wel degelijk nodig is.
Reageer eens niet zo opgefokt? Elke club kent zulke figuren, en Feyenoord niet in het minst. En de goeden lijden (ook hier) constant onder de daden - en consequenties daarvan - van de kwaden, maar laat die kwaden dan ook wel benoemd worden, als je de goeden nog enigszins wilt laten opvallen.
Te generaliserend, dus wijzigen wij dat. Maak een TR aan, en soit.
Niets is zo irritant als netjes oplettend modereren - TR gezien, post aangepast - denken dat je klaar bent, en dan nog een kwartier alle fallout moeten opvegen...
[ Voor 37% gewijzigd door Ramzzz op 23-08-2016 16:44 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan