Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffee2Code
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 09:05
Ik kan het zelf helaas niet beter uitleggen dan dat hier in de reddit thread gebeurd.

Kort gezegd, Julian Assange's internet is geblokkeerd door een overheidspartij, en staat op het punt om of a) uitgeleverd te worden aan de US, b) magisch een flatline te krijgen.

Een ding is zeker, op het moment dat zijn internet werd afgesloten is er een contingency plan in werking gezet, vandaar ook drie hashes van bestanden in z'n insurance file om de authenticiteit aan te tonen.

Ik persoonlijk verwacht een heleboel narigheid de komende paar weken omtrent dit fiasco.

P.s. hoe komt het dat Tweakers hierover niet bericht, desondanks dat dit al uren gaande is...?

[ Voor 6% gewijzigd door Coffee2Code op 17-10-2016 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Eevn samenvatten hoor, het internet in de ambassade van Venezuela is uitgevallen en we hebben een hele rij 'feiten':
Edit 1: As of 4PM GMT some users are reporting that the Wikileaks site is slow and in some cases not responsive. There has been no reason given for this.
Doet het prima hier hoor
Edit 3: Live Periscope of Embassy. Stream is no longer live. The Periscoper went to the Embassy and enquired if Assange was fine. The response was positive, the embassy said that Assange was fine.
Nou, gelukkig maar
Edit 4: "I've spoken with 14 other @wikileaks task force members who have also experienced internet/phone outage. WTF. #freejulian" -@danrolle
Assange was supposed to interview Swedish prosecutors inside the embassy Today (Oct. 17) The interview had been postponed to mid-november earlier this week
Aha, dan moet er dus wel een swat team buiten staan om hem op te wachten!
Edit 5:User on /r/The_Donald claims to be outside the Embassy and is posting updates. Note that there is no proof to back the user up. User posted pictures which can be found below.
Heb je gezien wat voor header image deze gebruiker heeft?
Here's an /r/conspiracy thread theorizing that Assange was aboard a jet headed across the Atlantic. Evidence seems to be pretty weak but it's worth a mention.
Tja....
Wikileaks just tweeted this. It's their first tweet since this began. Update- The account has retweeted since and it seems is active again.
Niks aan de hand dus, maar eventjes niet een tweet verstuurd
Edit 6: Another update thread on /r/The_Donald from a different user. He has posted images. User reports seeing men with earpieces and a man with a briefcase enter the embassy. Would suggest to monitor this thread as well.
Echt? Een man met een koffertje ging een amassade binnen? Dat is vast nog nooit eerder gebeurd.
Part 10 of Podesta Leaks released There hasn't been an announcement on their Twitter (which is concerning) but the number of emails has increased by 3,000.
Bijzonder hoe wikileaks duizenden e-mails van Clinton kan vinden, maar moeite heeft met de belastingaangifte van Trump
E8:Ecuadorian Ministry has reaffirmed support for Assange
Wat ze dus al jaren doen
/u/scientistthrowaway23 has also posted pictures from outside the embassy and is maintaining a thread in parallel to /u/herolurker. Both of them report seeing a line of sedans and SUV's parked in lines near the embassy and the former has a picture of a riot van doing rounds.
Ik denk echt dat er wel vaker auto's in Londen geparkeerd staan
The embassy issue is drawing attention away from the FBI release. I want to make sure that it doesn't get buried. After reading the emails it's hardly a stretch of the imagination that this was timed to bury this.
Dus ze hebben internet van de ambassade afgesloten zodat een hele groep mensen veel lawaai op social media maakt zodat mensen vergeten dat de FBI documenten heeft vrijgegeven?
E9:Washington can neither confirm nor deny that it was the State actor in cutting Assange's connection.
En wat bewijst dat?

Het klinkt als een hele hoop non-informatie als je mij vraagt.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Anthraxium-64 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 20:31:

Kort gezegd, Julian Assange's internet is geblokkeerd door een overheidspartij, en staat op het punt om of a) uitgeleverd te worden aan de US, b) magisch een flatline te krijgen.
Of c) er gebeurt helemaal niks zoals het al jaren is.

Heb je een termijn in gedachten waarbinnen a of b moet gebeurden voordat je toe moet geven dat dit het zoveelste bullshit verhaal van Assange is ?

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Lijkt me sterk dat Equator hem de ambassade uitgooit en een inval in de ambassade om hem met geweld naar buiten te sleuren lijkt me nogal een gigantische diplomatieke rel op te leveren, zoiets is echt not done.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:14

Stoney3K

Flatsehats!

Lekker belangrijk. Ik ben de grootheidswaanzin van Assange al jaren moe geworden sinds hij met zijn "Cablegate" naar voren is gekomen.

Ik durf er best een paar kratten bier op in te zetten dat dat mooie 'insurance' bestand dat hij toen heeft geüpload, ook weinig anders bevat dan zijn boodschappenlijstjes en zijn privé collectie aan MP3'tjes.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Anthraxium-64 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 20:31:
Ik kan het zelf helaas niet beter uitleggen dan dat hier in de reddit thread gebeurd.

Al sinds het moment dat het gedoe rond hem is begonnen zou steeds weer hij met enige regelmaat of ontvoerd worden door zwart helikopters, of gedood worden door diezelfde helikopters. En nog steeds is hij niet dood en ook niet ontvoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Stoney3K schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 23:49:
Ik durf er best een paar kratten bier op in te zetten dat dat mooie 'insurance' bestand dat hij toen heeft geüpload, ook weinig anders bevat dan zijn boodschappenlijstjes en zijn privé collectie aan MP3'tjes.
Laat maar komen, die 'insurance-file".

Sowieso is het natuurlijk zo hypocriet als de pest dat iemand die een voorvechter van transparantie, openheid en klokkenluiders claimt te zijn zelf bepaald wat-ie wel of niet aan de wereld toont.
Wie is hij om te censureren wat de rest van de wereld (of op z'n minst journalisten) wel of niet mogen lezen?

Sowieso lijkt het er steeds meer op dat Wikileaks niet een echte klokkenluiders-site is, maar gewoon een verlengstuk/instrument van de Russische geheime diensten.

[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 18-10-2016 08:01 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dit topic heeft geen enkele discussiewaarde dus deze gaat dicht.

Was er iets gebeurd dan hadden we dat nu wel gehoord. Over het algemeen storm je niet een ambassade in om iemand in het gebouw te arresteren. Dat het nu ook stil is bij WikiLeaks zegt ook voldoende.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.