Ik heb de 120W niet gezien in (nuttige) vergelijkende tests. Voor een beperkte processor is mini-fit JR 4p voeding via molex mogelijk, maar niet ideaal, net als bij PicoPSU-80. Voor daadwerkelijk 120W gebruik niet zo geschikt denk ik. Voor 60W belasting kan het wel zoals bij de PicoPSU-80/60 kit. De 120W versie is ouder met een dubbel PCB ontwerp.Freakster86 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 19:44:
@mrmrmr Goeie deal? https://www.ebay.nl/itm/p...65e0c8:g:RJQAAOSwbWdZktqd
In NL niet meer verkrijgbaar zie ik. Wel 50% goedkoper dan een 90w versie. Alleen moet je hier (volgens mij) alsnog een molex naar 4pin kabel bij aanschaffen, toch? Afgaande op jouw eerdere test van de 80w en 160w versie ga ik ervan uit dat deze 120w prima is qua efficiëntie (en tussen die twee invalt).
De 80W en 160W versies heb ik getest en de 80W versie is 0,3 tot 0,4W zuiniger bij lage belasting. Ik weet niet of het ontwerp van de 120W vergelijkbaar is met deze twee geteste versies en of de efficientie ok is.
Voedingen slijten, o.a. de condensatoren gaan minder goed werken, dat is iets om rekening mee te houden. Als het inderdaad "new old stock" is maakt dat wat minder uit. Ik zou dat even navragen en ook vragen wat het productiejaar is. Bepaalde typen condensatoren kunnen ook uitdrogen.