Waarom krijg je een nieuwe dan? Valt jouw schade onder de garantie?PWM schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:44:
Woei, PWM is een happy camper
Dynafix stond net aan de deur met een gloednieuwe S7 EdgeBlijkbaar zijn de schermen echt slecht leverbaar
Productiedatum van 2 weken geleden maar veel belangrijker: UnbrandedGeen Vodafone meuk meer.
Nee, ik had mijn scherm gebroken (eigen schuld). Maar blijkbaar zijn de scherm zo slecht leverbaar, dat ze maar een nieuwe hebben gegevenpartyondude schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:08:
[...]
Waarom krijg je een nieuwe dan? Valt jouw schade onder de garantie?
EDIT:
Had barst in glas, scherm was in tact. Maar dat maakt volgens mij niet uit voor de reparatie.
[ Voor 28% gewijzigd door PWM op 05-10-2016 11:11 ]
Had samsung daar gisteren over aan de lijn gehad. Er is een omruilprogramma gaande voor klanten die al een paar weken wachten op reperartie. Mag ik vragen wanneer jij je toestel had ingeleverd.
Ik had een S6 als vervangend toestel, nu dus weer S7. Maar heb hetzelfde probleem:
Ik heb mijn Exchange contacten gesynced. Deze staan ook op het apparaat. Ik heb bij contacten alle bronnen uit staan, behalve Exchange.
Als ik begin te typen bij het bellen, missen heel veel contacten. Ga ik naar contacten zelf, staan ze er wel. Ze hebben allemaal een nummer. Ik snap er niets van. Dit is gekomen sinds ik die S6 had, op mijn vorige S7 ging het prima.
Ik heb mijn Exchange contacten gesynced. Deze staan ook op het apparaat. Ik heb bij contacten alle bronnen uit staan, behalve Exchange.
Als ik begin te typen bij het bellen, missen heel veel contacten. Ga ik naar contacten zelf, staan ze er wel. Ze hebben allemaal een nummer. Ik snap er niets van. Dit is gekomen sinds ik die S6 had, op mijn vorige S7 ging het prima.
Ik heb hem 16-09 opgestuurd, kleine 3 weken geleden dus.Bobo221 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:21:
Had samsung daar gisteren over aan de lijn gehad. Er is een omruilprogramma gaande voor klanten die al een paar weken wachten op reperartie. Mag ik vragen wanneer jij je toestel had ingeleverd.
[ Voor 38% gewijzigd door PWM op 05-10-2016 11:41 ]
Ik heb ook zojuist een smsje ontvangen van Samsung:PWM schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:23:
Ik heb hem 16-09 opgestuurd, kleine 3 weken geleden dus.
"We hebben je order afgerond en zullen ervoor zorgen dat deze zo snel mogelijk terug is. Groeten, Samsung"
Het rare is dat ik gisteren samsung aan de lijn had en ze mij vertelde dat ik niet in aanmerking kwam voor het omruil programma omdat mijn toestel pas op 03.10.2016 is aangemeld (27.09.2016 opgehaald door dynafix maar vanwege annulering 1ste prijsopgave was de nieuwe aanmelddatum gekopierd van de 2e prijsopgave)
Ben dus benieuwd of ik dan ook een gloednieuwe S7 krijg of dat ze toch het display vervangen hebben.
Voor wat betreft de SD kaart actie. Ik denk niet dat ik daarvoor in aanmerking kom omdat ik al de Gear VR ontvangen heb en bij die aanmelding ook de originele T-Mobile bon moest toevoegen.
Iets nieuws gedaan:
ALLE contacten verwijderd. Uit Gmail, Exchange, SIM, alles maar dan ook alles. Met nummer, zonder nummer. Helemaal leeg. Leeg
Leeg dus
Kopieer 113 contacten terug in Exchange, de enige die ik wil hebben. En jahoor, die 113 zijn terug.
Nou, een naam intikken maar: Komen er gewoon weer 10 contacten uit Google te staan bij de eerste letter. Honderden contacten totaal, die helemaal nergens te vinden zijn, maar zodra je begint te tikken staan ze er opeens.
Wat haat ik Android toch af en toe.
EDIT:
Nou, gaan typen:
A : Alles selecteren, verwijderen
B: Alles selecteren, verwijderen
C: Alles selecteren, verwijderen
etc
etc
Toen kwamen er zelfs geen namen meer voorbij bij het typen.
10 minuten later, alles weer terug
ALLE contacten verwijderd. Uit Gmail, Exchange, SIM, alles maar dan ook alles. Met nummer, zonder nummer. Helemaal leeg. Leeg
Leeg dus
Kopieer 113 contacten terug in Exchange, de enige die ik wil hebben. En jahoor, die 113 zijn terug.
Nou, een naam intikken maar: Komen er gewoon weer 10 contacten uit Google te staan bij de eerste letter. Honderden contacten totaal, die helemaal nergens te vinden zijn, maar zodra je begint te tikken staan ze er opeens.
Wat haat ik Android toch af en toe.
EDIT:
Nou, gaan typen:
A : Alles selecteren, verwijderen
B: Alles selecteren, verwijderen
C: Alles selecteren, verwijderen
etc
etc
Toen kwamen er zelfs geen namen meer voorbij bij het typen.
10 minuten later, alles weer terug

[ Voor 19% gewijzigd door PWM op 05-10-2016 12:48 ]
Staat synchroniseren niet aan?PWM schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:20:
*Begrijpelijke frustratie*
Ik heb 2 accounts op syncen:
- Exchange
Bedoel je met verwijderd uit Gmail de contactpersonen hier: https://www.google.com/contacts/ ?PWM schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:36:
[...]
Ik heb 2 accounts op syncen:Ik ben naar Gmail gegaan en heb alles verwijderd. Er staat niets meer. Geen contacten, geen gevulde prullenbak. Toch komen al die accounts steeds vanuit "Google" terug.
- Exchange
Yes.
De grap is ook dat ik er nog nooit iets bewust heb opgeslagen. Maar als je een nieuw toetsel in gebruik neemt en niet oplet, Google alles opslurpt.
Maar over een uurtje staan ze opeens weer op mijn telefoon.You have no contacts... yet!To add a contact, click the "New contact" button or search for someone
De grap is ook dat ik er nog nooit iets bewust heb opgeslagen. Maar als je een nieuw toetsel in gebruik neemt en niet oplet, Google alles opslurpt.
[ Voor 29% gewijzigd door PWM op 05-10-2016 14:48 ]
Ik zou eens bij die contacten langsgaan en vragen of ze verlatingsangst hebbenPWM schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:43:
Yes.
[...]
Maar over een uurtje staan ze opeens weer op mijn telefoon.
http://android.stackexcha...l-contacts-and-photos-etc
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat ik ze daar laatst (voordat ik overstapte naar iOS) had verwijderd (althans opgeschoond). Maar nu ik weer een Android telefoon heb stonden er weer oude contacten in. Maar die zijn wel te zien via die link...
Synct er niet een andere app zoals Facebook of LinkedIn? Die gebruiken dat soort contacten ook om suggesties te doen.
Synct er niet een andere app zoals Facebook of LinkedIn? Die gebruiken dat soort contacten ook om suggesties te doen.
Beste, nog even terugkomend op het Europese model. Dit scheelt aanmerkelijk in prijs maar toch las ik onderstaand en vroeg me af of dit serieus problemen kan opleveren. Of valt het allemaal wel mee in praktijk:
Garantie
Samsung Electronics Benelux kan altijd helpen als je toestel uit Nederland/België komt. Verder ondersteunt Samsung een product dat in Europa is gekocht alleen wanneer het een 'EU Bloc Warranty' heeft. Deze garantie is aanwezig waar aan de bovenkant van de kaart van de product garantie duidelijk 'European Bloc' aangegeven is.
Is Europees dus daar maak ik mij geen zorgen over
Als een product in een ander deel van de wereld gekocht is, zal Samsung proberen de reparatie uit te voeren. Samsung Electronics Benelux kan het resultaat hiervan niet garanderen. Bekijk de garantie pagina voor Nederland en België voor meer informatie.
Belangrijke updates
Je ontvangt geen gratis updates voor je apparaat als je een buitenlands toestel bezit. Samsung stuurt, wanneer nodig, belangrijke updates naar alle in Nederland/België gekochte toestellen.
Hoe werkt dit in praktijk?
De juiste instellingen
Nederlandse/Belgische toestellen worden altijd standaard met alle juiste instellingen verkocht. Hierdoor kun je direct gebruik maken van bijvoorbeeld 4G, Voice over LTE, Voice over Wi-Fi, voicemail instellingen, Rabo Wallet, en NL-Alert (alleen voor NL). Met een buitenlands toestel loop je het risico dat je deze functies niet kunt gebruiken
Klopt dit? Is dit makkelijk aan te passen?
En lukt dat dan? Je hebt dat toestel toch niet gekocht dus geen factuur/aankoopbewijs noch aankoopdatum...henklbr schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:55:
[...]
Meteen "registreren" op de Samsung-site (promoties) voor de 128Gb MicroSD!
KNIP voordat een modje het doet
[ Voor 14% gewijzigd door dns_vbl op 07-10-2016 08:59 ]
Samsung Galaxy 10 Plus
Uiteindelijk is het heel simpel, als je een buitenlands toestel koopt en je flasht de Nederlandse firmware met Odin, dan blijft alles verder intact. Ook de garantie, dus het is verder geen probleem. Sam mobile heeft alle firmware die voor het toestel geschikt zijn. SuccesMaduth schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:49:
Beste, nog even terugkomend op het Europese model. Dit scheelt aanmerkelijk in prijs maar toch las ik onderstaand en vroeg me af of dit serieus problemen kan opleveren. Of valt het allemaal wel mee in praktijk:
[...]
Heb ook geprobeerd om met mijn (buitenlandse) toestel hem aan te vragen. De Gear VR was uiteindelijk ook gelukt en met micro-SD wordt het nog mooierhenklbr schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:55:
[...]
Meteen "registreren" op de Samsung-site (promoties) voor de 128Gb MicroSD!
Volgens mij zijn dat contacten uit je mail historie. De e-mailadressen van iedereen die je ooit gemaild hebt of die jou gemaild hebben krijg je te zien.PWM schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:36:
[...]
Ik heb 2 accounts op syncen:Ik ben naar Gmail gegaan en heb alles verwijderd. Er staat niets meer. Geen contacten, geen gevulde prullenbak. Toch komen al die accounts steeds vanuit "Google" terug.
- Exchange
Geen flauw idee hoe je dat uit moet zetten.
Daikin EHVH08S23EJ9W binnen, ERGA08EAV3H7 buiten | Alfen Eve Single Pro-Line 3-fase | HassIO | DJI Mini 2 | Paard | MK3 ST | fixt keukenapparatuur en WaDro | HT-A2 | gasloos | RF900R | KLR650
Maar dan klopt je EAN toch niet?Jochemd13 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 18:31:
[...]
Heb ook geprobeerd om met mijn (buitenlandse) toestel hem aan te vragen. De Gear VR was uiteindelijk ook gelukt en met micro-SD wordt het nog mooier
Dat klopt, maar ik mag niet zeggen hoe ik het heb gedaan
Ik vind het jammer dat niet iedereen kan genieten van een actie. Ik zag/zie een micro sd kaart en/of een VR-gear ook wel zitten... maar kocht mijn toestel buiten een "actie" periode en voel me dus "gejost"Jochemd13 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 19:18:
[...]
Dat klopt, maar ik mag niet zeggen hoe ik het heb gedaan
Zou een gefundeerde mail aan de CEO van Samsung zoden aan de dijk zetten?
Samsung Galaxy 10 Plus
Zo was ik precies 1 dag te laat voor de VR... Nix gekregen.dns_vbl schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 19:51:
[...]
Ik zag/zie een micro sd kaart en/of een VR-gear ook wel zitten... maar kocht mijn toestel buiten een "actie" periode ...
*knip*. Dat valt onder oplichting.
[ Voor 142% gewijzigd door rens-br op 06-10-2016 14:57 ]
Beetje laat!!! Heb als een "goede huisvader" het toestel indertijd geregistreerd zoals het hoort.
*knip*
[ Voor 23% gewijzigd door rens-br op 06-10-2016 14:57 ]
Samsung Galaxy 10 Plus
Wat een prutsers bij Dynafix. Heb vandaag mijn toestel DEFECT terug ontvangen. Op de bon stond dat ze de volgende werkzaamheden hebben uitgevoerd:
Display vervangen (Met dezelfde display terugontvangen, te zien aan de miniscule krasje bij de front camera)
Mainbord vervangen (Vandaag met een draadloze oplader opgestart en mijn gegevens incl. foto's stonden nog steeds op mijn toestel)
Behuizing vervangen (nog steeds dezelfde scufs aan de behuizing)
Ik kan er echt niet met mijn hoofd bij dat grote fabrikanten zoals Samsung, Sony en Apple zo een flutbedrijf in dienst hebben.
Display vervangen (Met dezelfde display terugontvangen, te zien aan de miniscule krasje bij de front camera)
Mainbord vervangen (Vandaag met een draadloze oplader opgestart en mijn gegevens incl. foto's stonden nog steeds op mijn toestel)
Ik kan er echt niet met mijn hoofd bij dat grote fabrikanten zoals Samsung, Sony en Apple zo een flutbedrijf in dienst hebben.
Het lijkt er eerder op dat je een lijstje hebt gehad met onderdelen die ze hebben laten zitten. Wat was je klacht / probleem?Bobo221 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:21:
Wat een prutsers bij Dynafix. Heb vandaag mijn toestel DEFECT terug ontvangen. Op de bon stond dat ze de volgende werkzaamheden hebben uitgevoerd:
Mijn toestel was in een zoutwater zwembad die de USB heeft aangetast met als gevolg dat het toestel niet meer oplaad (wel draadloos)rens-br schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:23:
[...]
Het lijkt er eerder op dat je een lijstje hebt gehad met onderdelen die ze hebben laten zitten. Wat was je klacht / probleem?
Dit is buiten garantie gegaan (totale kosten iets van 400 EUR)
Duur geintje, werkt de USB-poort wel weer?Bobo221 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:26:
Mijn toestel was in een zoutwater zwembad die de USB heeft aangetast met als gevolg dat het toestel niet meer oplaad (wel draadloos).
Zelfs dat niet eens. Ik heb hem aangekregen via de QI charger van Samsung.rens-br schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:27:
[...]
Duur geintje, werkt de USB-poort wel weer?
Inderdaad wat een waardeloze service!Bobo221 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:30:
[...]
Zelfs dat niet eens. Ik heb hem aangekregen via de QI charger van Samsung.
Verwijderd
Ik zou dit bij Tros-Radar aankaarten.Bobo221 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:30:
[...]
Zelfs dat niet eens. Ik heb hem aangekregen via de QI charger van Samsung.
Heeft iemand misschien een ideetje.
Mijn S7 Edge komt niet meer uit AOD, ik zie de tijd 11.18 staan (het is nu 11.47)
Hij reageert helemaal niet meer op knoppen, batterij eruit kan natuurlijk ook niet.....wachten tot de batterij op of hard reset ?
Mijn S7 Edge komt niet meer uit AOD, ik zie de tijd 11.18 staan (het is nu 11.47)
Hij reageert helemaal niet meer op knoppen, batterij eruit kan natuurlijk ook niet.....wachten tot de batterij op of hard reset ?
Zilveren S7 Edge met gebarsten scherm zojuist ingeleverd bij Comserve Den Bosch. Nieuwe gouden S7 Edge gekregen, €412,- bij moeten leggen. Scherm kost €295,- maar is gewoon niet leverbaar, vandaar dit omruilprogramma. Best bizar dit...
[ Voor 6% gewijzigd door partyondude op 06-10-2016 12:45 ]
Er is bij telefoons zonder verwisselbare accu altijd een toetscombinatie voor een reboot.rufus666 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:47:
Heeft iemand misschien een ideetje.
Bij de S7 zou dit Vol omlaag+powerknop moeten zijn.
Thanks, gelukt !PatrickPR schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:28:
[...]
Er is bij telefoons zonder verwisselbare accu altijd een toetscombinatie voor een reboot.
Bij de S7 zou dit Vol omlaag+powerknop moeten zijn.
WTF! Ik lees dit vol ongeloof.. Echt asociaal hoe ze je behandelen. Zogenaamd veel vervangen maar alles erop laten zitten en er wel €400 voor tellen.Bobo221 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:26:
[...]
Mijn toestel was in een zoutwater zwembad die de USB heeft aangetast met als gevolg dat het toestel niet meer oplaad (wel draadloos)
Dit is buiten garantie gegaan (totale kosten iets van 400 EUR)
Ik zou linea recta naar Nuth rijden en even duidelijk maken, dat ze per direct het toestel repareren voor €400
ik denk dat ik mijn S7 nu maar ga registrerendns_vbl schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 20:20:
[...]
Beetje laat!!! Heb als een "goede huisvader" het toestel indertijd geregistreerd zoals het hoort.
*knip*
[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 07-10-2016 09:56 ]
*knip*. Dit hoeven we niet te weten.dns_vbl schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 20:20:
[...]
*knip*
[ Voor 19% gewijzigd door rens-br op 06-10-2016 14:58 ]
Heeft iemand de recent toegevoegde Samsung Cloud optie al gebruikt? Is de backup naar de cloud net zo grondig als de Smart Switch backup?
Samsung Galaxy 10 Plus
*knip*. Dit valt onder oplichting.
[ Voor 83% gewijzigd door rens-br op 06-10-2016 14:58 ]
Ergens vind ik het best belachelijk dat je als Galaxy S7 en S7 Edge klant gewoon gedwongen bent (je wilt immers een toestel zonder barsten in het scherm) om geld uit te geven voor een nieuw toestel. Ding was nog geen twee maanden oud. Samsung heeft een leveringsprobleem en als klant heb je gewoon vette pech gehad en mag er betaald worden aangezien er geen nieuwe schermen gaan komen en je toch graag een scherm hebt zonder glassplinters.
Dat ik voor een nieuw scherm moet betalen snap ik, maar daar dan €117,- bovenop gooien voor een nieuw toestel vind ik gezien de situatie eigenlijk onacceptabel. Ik hoef helemaal geen nieuw toestel, ik wil een gerepareerde telefoon.
Dat ik voor een nieuw scherm moet betalen snap ik, maar daar dan €117,- bovenop gooien voor een nieuw toestel vind ik gezien de situatie eigenlijk onacceptabel. Ik hoef helemaal geen nieuw toestel, ik wil een gerepareerde telefoon.
Daar heb je helemaal gelijk i, alleen het probleem momenteel is schaarste.partyondude schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 19:26:
Ergens vind ik het best belachelijk dat je als Galaxy S7 en S7 Edge klant gewoon gedwongen bent (je wilt immers een toestel zonder barsten in het scherm) om geld uit te geven voor een nieuw toestel. Ding was nog geen twee maanden oud. Samsung heeft een leveringsprobleem en als klant heb je gewoon vette pech gehad en mag er betaald worden aangezien er geen nieuwe schermen gaan komen en je toch graag een scherm hebt zonder glassplinters.
De S7 edge is de eerste telefoon die steeds meer waard wordtpappaleone schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 19:37:
[...]
Daar heb je helemaal gelijk i, alleen het probleem momenteel is schaarste.
Ha ha ha, leuke reactie.micheldenhaag schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 20:23:
[...]
De S7 edge is de eerste telefoon die steeds meer waard wordt
En ja ook ik ben een zeer tevreden gebruiker. Kan nog steeds geen minpunten bedenken. Batterij issues zijn mij onbekend.
Moet wel bekennen dat ik het idee heb dat het glas inderdaad en fractie gevoeliger is dan mijn oude S5. Daar zit echt geen enkel krasje op. Hoe ik hem ook tegen het licht houdt. Mijn S7e heeft toch al wat krasjes. Hele lichte. En alleen te zien onder scherp licht onder een bepaalde hoek. Ik stoor me er verder niet aan. Het is immers een gebruiksvoorwerp. Een auto met een deuk rijdt immers nog net zo lekker als daarvoor......
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Ook maar eens gebeld met Compuserve, omdat ik inmiddels ook al drie weken op een nieuw scherm wacht.. (schade gemeld op 14 september jl.; reparatie later ingepland)..
Waar de reparatie volgens de reparateur met een nieuw scherm binnen een uur zou moeten lukken, hoor ik nu dat er inderdaad een omruilactie is, maar dat zij langer nodig hebben dan een uur om te kijken of je daarvoor in aanmerking komt, dat wil zeggen, voor de omruilactie moeten zij eerst overleggen met Samsung (zal wel een onderzoeksrapport aan te pas komen) en dat kan lang(er) duren..
Uiteraard ga ik niet naar Compuserve rijden (>100 km) om alleen maar mijn gsm af te geven en dan misschien alsnog weken te moeten wachten, terwijl ik al weken heb gewacht op de optie om het toestel binnen een uur gerepareerd te krijgen.. scherm is niet echt kapot, maar de onderste regel valt bij warmte uit (ook na gebruik VR) en dan lukt het bijvoorbeeld niet om op verzenden te "klikken" bij apps, die niet geschikt zijn voor multiscreen.. (misschien wordt dat bij onderzoek zelfs niet goed ontdekt)..
Niet ideaal dit allemaal.. vooral niet voor mij als zakelijke gebruiker..
Heb een mailtje gestuurd daarover naar de Samsung Klantenservice, maar die reageren gewoonweg niet (inmiddels drie dagen verder)..
Waar de reparatie volgens de reparateur met een nieuw scherm binnen een uur zou moeten lukken, hoor ik nu dat er inderdaad een omruilactie is, maar dat zij langer nodig hebben dan een uur om te kijken of je daarvoor in aanmerking komt, dat wil zeggen, voor de omruilactie moeten zij eerst overleggen met Samsung (zal wel een onderzoeksrapport aan te pas komen) en dat kan lang(er) duren..
Uiteraard ga ik niet naar Compuserve rijden (>100 km) om alleen maar mijn gsm af te geven en dan misschien alsnog weken te moeten wachten, terwijl ik al weken heb gewacht op de optie om het toestel binnen een uur gerepareerd te krijgen.. scherm is niet echt kapot, maar de onderste regel valt bij warmte uit (ook na gebruik VR) en dan lukt het bijvoorbeeld niet om op verzenden te "klikken" bij apps, die niet geschikt zijn voor multiscreen.. (misschien wordt dat bij onderzoek zelfs niet goed ontdekt)..
Heb een mailtje gestuurd daarover naar de Samsung Klantenservice, maar die reageren gewoonweg niet (inmiddels drie dagen verder)..
En de Samsung klanten service bellen schiet ook niet op, allemaal standaard antwoorden._Nick__ schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:27:
Ook maar eens gebeld met Compuserve, omdat ik inmiddels ook al drie weken op een nieuw scherm wacht.. (schade gemeld op 14 september jl.; reparatie later ingepland)..
Gisteren een nieuw ontvangen Galaxy S7 geconfigureerd, data over gezet van S3 naar S7, ging best goed op totdat ik merkte dat bij random handelingen het toestel vast liep en begon met rebooten.
Ik zag dat er een (systeem)software update beschikbaar was dus heb deze ook uitgevoerd, maar tijdens het upgrade proces bleef het ook random hangen en moest ik een hard reset doen (powerknop + volume down). Dat zorgde ervoor dat de telefoon rebootte, maar bleef wel terugkomen in het upgrade proces. Gezien het op elk willekeurig moment bleef hangen heb ik bijzonder vaak een hard reset moeten doen, meer dan dat was er niet mogelijk, op het 'odin?' recovery menu na waar je ook niets aan had.
Uiteindelijk is de update wel gelukt (don't ask how), en leek het weer stabiel te draaien tot vanochtend waar het op willekeurige acties het toestel gewoon weer vastloopt en een hard reset nodig heeft.
Heeft iemand anders ook deze ervaring gehad en wat heb je gedaan om het op te lossen? Ik heb in principe nu nog de keuze om een factory reset te doen, maar bij voorkeur zou ik dat als last resort willen gebruiken.
Is er eigenlijk een manier om de reden van de crash uit te lezen ergens?
Ik zag dat er een (systeem)software update beschikbaar was dus heb deze ook uitgevoerd, maar tijdens het upgrade proces bleef het ook random hangen en moest ik een hard reset doen (powerknop + volume down). Dat zorgde ervoor dat de telefoon rebootte, maar bleef wel terugkomen in het upgrade proces. Gezien het op elk willekeurig moment bleef hangen heb ik bijzonder vaak een hard reset moeten doen, meer dan dat was er niet mogelijk, op het 'odin?' recovery menu na waar je ook niets aan had.
Uiteindelijk is de update wel gelukt (don't ask how), en leek het weer stabiel te draaien tot vanochtend waar het op willekeurige acties het toestel gewoon weer vastloopt en een hard reset nodig heeft.
Heeft iemand anders ook deze ervaring gehad en wat heb je gedaan om het op te lossen? Ik heb in principe nu nog de keuze om een factory reset te doen, maar bij voorkeur zou ik dat als last resort willen gebruiken.
Ik zou sowieso een factory reset doen. De kans dat er toch ergens iets niet goed is na je upgrade perikelen lijkt me zeer aanwezig. Zit je straks over een week wéér met gezeik.Ayera schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:31:
Gisteren een nieuw ontvangen Galaxy S7 geconfigureerd, data over gezet van S3 naar S7, ging best goed op totdat ik merkte dat bij random handelingen het toestel vast liep en begon met rebooten.
De accuproblemen die ik had met mijn eerste S7 heb ik totaal niet meer met de nieuwe. Ik haal de dag makkelijk
Man o man. Van werk mocht ik een telefoon uitkiezen. Nou prima. Ik heb altijd wat tegen Samsung gehad, puur omdat ik vond dat ze te groot zijn en dat (vroegere) touchwiz software lelijk was.
ik koos daarom een HTC 10. Maar die gaf gebreken en heb het terug gestuurd. Ik heb daarna een s7 Edge besteld. Verdomme nog eens aan toe. Wat een lekkere telefoon. Hij is echt mooi gewoon en alles werkt prima. Nu heb ik geen reden meer om Samsung gebruikers af te zeiken
. Gelukkig hebben we de iPhone gebruikers nog.
Ps. Privé heb ik een Honor 6, en ik moet zeggen dat ik Emui nog steeds fijner vind werken, maar al bij al valt touchwiz redelijk mee.
ik koos daarom een HTC 10. Maar die gaf gebreken en heb het terug gestuurd. Ik heb daarna een s7 Edge besteld. Verdomme nog eens aan toe. Wat een lekkere telefoon. Hij is echt mooi gewoon en alles werkt prima. Nu heb ik geen reden meer om Samsung gebruikers af te zeiken
Ps. Privé heb ik een Honor 6, en ik moet zeggen dat ik Emui nog steeds fijner vind werken, maar al bij al valt touchwiz redelijk mee.
Whahahahaha ik als iPhone gebruiker deed dat ook altijd! Nu een s7 en ben echt super tevreden!!MM99 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:00:
Man o man. Van werk mocht ik een telefoon uitkiezen. Nou prima. Ik heb altijd wat tegen Samsung gehad, puur omdat ik vond dat ze te groot zijn en dat (vroegere) touchwiz software lelijk was.
ik koos daarom een HTC 10. Maar die gaf gebreken en heb het terug gestuurd. Ik heb daarna een s7 Edge besteld. Verdomme nog eens aan toe. Wat een lekkere telefoon. Hij is echt mooi gewoon en alles werkt prima. Nu heb ik geen reden meer om Samsung gebruikers af te zeiken. Gelukkig hebben we de iPhone gebruikers nog.
DaveD
Verwijderd
Ik ben juist blij dat ik die Honor-6 kwijt ben en weer terug gegaan ben naar Samsung (S6) en ik snap na al die jaren nog steeds niet wat mensen tegen Touchwiz hebbenMM99 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:00:
ik koos daarom een HTC 10. Maar die gaf gebreken en heb het terug gestuurd. Ik heb daarna een s7 Edge besteld. Verdomme nog eens aan toe. Wat een lekkere telefoon. Hij is echt mooi gewoon en alles werkt prima. Nu heb ik geen reden meer om Samsung gebruikers af te zeiken. Gelukkig hebben we de iPhone gebruikers nog.
Hey pcfreak52, jij ook hier.Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:15:
[...]
Ik ben juist blij dat ik die Honor-6 kwijt ben en weer terug gegaan ben naar Samsung (S6) en ik snap na al die jaren nog steeds niet wat mensen tegen Touchwiz hebbenIk vond EMUI juist niet probleemloos werken en dan die lelijke imitatie iPhone-iconen yechhh.
Touchwiz had te veel rotzooi dat mee werd geleverd aan software dat je niet wou. Het voelde daarom langzamer aan dan andere merken met zelfde specs.
Emui heeft paar dingen dat beter kan, maar over het algemeen ben ik er zeer blij mee. Mijn vrouw heeft ook een Honor 6 en een S7 (geen edge), en zij deelt zelfde mening. Touchwiz is niet slecht ofzo, maar wij vinden Emui fijner. Maar dat is persoonlijk.
Verwijderd
Voor elk wat wils dus.MM99 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:26:
[...]
Hey pcfreak52, jij ook hier.
Touchwiz had te veel rotzooi dat mee werd geleverd aan software dat je niet wou. Het voelde daarom langzamer aan dan andere merken met zelfde specs.
Emui heeft paar dingen dat beter kan, maar over het algemeen ben ik er zeer blij mee. Mijn vrouw heeft ook een Honor 6 en een S7 (geen edge), en zij deelt zelfde mening. Touchwiz is niet slecht ofzo, maar wij vinden Emui fijner. Maar dat is persoonlijk.
Nu las ik kort geleden ergens dat de S8 alleen in de edge-vorm zou komen, als dat werkelijkheid wordt dan voor mij geen topmodel Samsung meer of een ander merk.
De geruchtenmolen draait weer op volle toeren!Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:37:
[...]
Voor elk wat wils dus.
Nu las ik kort geleden ergens dat de S8 alleen in de edge-vorm zou komen, als dat werkelijkheid wordt dan voor mij geen topmodel Samsung meer of een ander merk.
Hier ook nog altijd wel tevreden met mijn s7, ondertussen maar weer gewoon zonder hoes.
Wel valt mij op dat ik backlight bleesing heb voor zover dat mogelijk is. Bij een deel van mijn scherm is het zwart absoluut niet zwart terwijl ik dat wel zou verwachten van oled. Beetje jammer.
Volgende week krijg ik de samsung fit 2 watch te leen/koop via insiders. Wordt mijn eerste smartwatch/fitness watch en ben erg benieuwd hoe dat bevalt.
Wel valt mij op dat ik backlight bleesing heb voor zover dat mogelijk is. Bij een deel van mijn scherm is het zwart absoluut niet zwart terwijl ik dat wel zou verwachten van oled. Beetje jammer.
Volgende week krijg ik de samsung fit 2 watch te leen/koop via insiders. Wordt mijn eerste smartwatch/fitness watch en ben erg benieuwd hoe dat bevalt.
Backlight bleeding kan niet met (am)OLED aangezien er geen backlight is maar ik ben reuze benieuwd naar wat jou probleem dan wel is. Is je toestel wel echt een s7? No way dat je last hebt van licht achter het scherm.warcow schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 18:46:
Hier ook nog altijd wel tevreden met mijn s7, ondertussen maar weer gewoon zonder hoes.
Dus neem even een foto voor ons
Geen knoppen meer op de voorkant, dat geloof ik best: nieuwe gen. vinger scanner.S7E-Vigi schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 18:01:
[...]
De geruchtenmolen draait weer op volle toeren!
[ Voor 22% gewijzigd door D0gtag op 07-10-2016 19:35 ]
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Het licht echt op bij mij, zal proberen een foto te maken. (Nu nog een camera vinden..) Is niet het hele scherm maar een gedeelte ervan.D0gtag schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 19:33:
[...]
Backlight bleeding kan niet met (am)OLED aangezien er geen backlight is maar ik ben reuze benieuwd naar wat jou probleem dan wel is. Is je toestel wel echt een s7? No way dat je last hebt van licht achter het scherm.
Dus neem even een foto voor ons
[...]
Geen knoppen meer op de voorkant, dat geloof ik best: nieuwe gen. vinger scanner.
Is zeker niet onmogelijk hoor. Ik had het ook na een tijdje op mijn OnePlus X, al was het niet heel storend.warcow schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 19:55:
[...]
Het licht echt op bij mij, zal proberen een foto te maken. (Nu nog een camera vinden..) Is niet het hele scherm maar een gedeelte ervan.
Ik heb het tussen het glas en de behuizing in. Bij helder display komt er licht tussen de kier ( waar edge rand overloopt in behuizing).Binscow schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 20:28:
[...]
Is zeker niet onmogelijk hoor. Ik had het ook na een tijdje op mijn OnePlus X, al was het niet heel storend.
Maar is niet storend omdat ik een hoesje gebruik.
Zie voorbeeld foto:

[ Voor 19% gewijzigd door Kapitein187 op 08-10-2016 14:30 ]
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
Kapitein187 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 14:26:
[...]
Ik heb het tussen het glas en de behuizing in. Bij helder display komt er licht tussen de kier ( waar edge rand overloopt in behuizing).
Maar is niet storend omdat ik een hoesje gebruik.
Zie voorbeeld foto:
[afbeelding]
Hij zegt niet tussen scherm en behuizing maar dat zwart niet absoluut zwart is.Bij een deel van mijn scherm is het zwart absoluut niet zwart
Maar probeer het is met AOD, met simpele clock liefst in het blauw (je ogen zijn minder gevoelig voor blauw). En neem dan is een foto, als je dan bleeding ziet neem ik me woorden terug.
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Backlight bleeding kan niet omdat er geen backlight in zit.
Als zwart niet zwart is dan wordt het zo aangestuurd door de gpu. Dus of het bronmateriaal is niet zwart maar donkergrijs of er is een defect in de aansturing van de oleds.
Zoals hierboven gezegd is probeer AOD.
Als zwart niet zwart is dan wordt het zo aangestuurd door de gpu. Dus of het bronmateriaal is niet zwart maar donkergrijs of er is een defect in de aansturing van de oleds.
Zoals hierboven gezegd is probeer AOD.
Probeer anders bij het bellen *#0*# en kies dan 'black'.
Heeft Samsung eigenlijk al iets gezegd over de update naar 7.0?
Er is volgens sammobile al testen gedaan met s7 nougat (android 7.0)FrankoNL schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 15:28:
Heeft Samsung eigenlijk al iets gezegd over de update naar 7.0?
Voor volledige artikel : http://www.sammobile.com/...gat-surfaces-on-gfxbench/
Kan me niet voorstellen dat de S7 eerder 7.0 krijgt dan dat de S8 uitkomt. Misschien dat er een beta komt net als bij de S6.
Maar ja, je weet nooit en ik hoop dat 7.0 voor het einde van het jaar komt.
Waarom niet? De s8 komt nog lang niet uitGarret1410 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 23:23:
Kan me niet voorstellen dat de S7 eerder 7.0 krijgt dan dat de S8 uitkomt. Misschien dat er een beta komt net als bij de S6.
edit:
'Lancering Galaxy S8 bevestigd voor 26 februari'
wat ik al zijn..
[ Voor 17% gewijzigd door spartacusNLD op 10-10-2016 10:35 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Meen mij uit het verleden te herinneren dat overstap naar nieuwe Android-versie juist wel werd afgewacht op oude toestellen bij introductie van een nieuw toestel, omdat voor sommigen de koop van het nieuwe toestel met de nieuwe Android-versie daardoor aantrekkelijker was..Garret1410 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 23:23:
Ik heb nu ook de S7. Wat een mooi telefoontje, ligt heerlijk in de hand, mooi scherm. Vlot.
Maar de accuduur valt me wel wat tegen moet ik zeggen
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Tegen?
Dat is best raar, aangezien voor zover ik weet dit juist 1 van de sterke punten is van de S7 en de S7 Edge.
Dat is best raar, aangezien voor zover ik weet dit juist 1 van de sterke punten is van de S7 en de S7 Edge.
Hoe snel gaat het bij jou dan? En met welk gebruik?anandus schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:15:
Ik heb nu ook de S7. Wat een mooi telefoontje, ligt heerlijk in de hand, mooi scherm. Vlot.
Ik heb hem nu een week en ik ga met 100% de deur uit en kom 's avonds met zo'n 75% thuis. Geen extreem zwaar gebruik: mailen, spelletje, Whatsapp, FB, nieuws kijken, niet veel meer...
Gister aan het begin van de avond opgeladen tot 100%.barrymossel schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:27:
[...]
Hoe snel gaat het bij jou dan? En met welk gebruik?
Ik heb hem nu een week en ik ga met 100% de deur uit en kom 's avonds met zo'n 75% thuis. Geen extreem zwaar gebruik: mailen, spelletje, Whatsapp, FB, nieuws kijken, niet veel meer...
Toen ik ging slapen zat-ie al op 42%. Wel ~2 uur scherm aan gehad en veel gedownload, want moest vanalles installeren. Verder vooral geïnternet. Geen spelletjes.
Dat vond ik best veel.
Toen ik vanochtend wakker werd zat-ie op 32%. (van 42% naar 32% in 8 uur is niet zo heel erg overigens. Ook niet heel efficient, maar ach).
Viel me ook op dat-ie best warm werd gisteravond.
Misschien dat het door het vele downloaden kwam? (Toch een paar gieg aan apps).
Zal even kijken hoe het vandaag gaat.
[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 10-10-2016 12:34 ]
Dat was volgens mij ook bij mij toen ik de hele telefoon ging installeren en instellen. Zou dus inderdaad even de komende dagen afwachten. Ik ben er in ieder geval momenteel niet ontevreden over.anandus schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:31:
[...]
Misschien dat het door het vele downloaden kwam? (Toch een paar gieg aan apps).
Accu wordt meestal na twee weken pas sterker en na drie dagen slaat bij Samsung de automatische spaarstand pas "aan"..barrymossel schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:43:
[...]
Dat was volgens mij ook bij mij toen ik de hele telefoon ging installeren en instellen. Zou dus inderdaad even de komende dagen afwachten. Ik ben er in ieder geval momenteel niet ontevreden over.
Zal wel goed komen..
Heb jij de spaarstand aanstaan of uit , want ik heb 'm nu ook een meer als een week maar als ik aan het einde van de dag nog 35 procent over heb is het veel. En dat met hetzelfde gebruik ongeveer.barrymossel schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:27:
[...]
Hoe snel gaat het bij jou dan? En met welk gebruik?
En als jij de spaarstand hebt aan staan heb , je de achtergrond gegevens beperken aan of uit ?
[ Voor 8% gewijzigd door Dancis op 10-10-2016 13:23 ]
Nooit aangezet, maar inderdaad deze staat aan. Schijnbaar voor 13 apps (automatisch bepaald).Dancis schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:21:
[...]
Heb jij de spaarstand aanstaan of uit , want ik heb 'm nu ook een meer als een week maar als ik aan het einde van de dag nog 35 procent over heb is het veel. En dat met hetzelfde gebruik ongeveer.
oke ik had 'm helemaal niet aanstaan. Toch maar eens aanzetten dan en heb je de achtergrond gegevens
beperken ook aan staan of juist uit?
Sorry, spaarstand staat niet aan. "Energiebeparing app" staat aan voor 13 apps. De twee opties boven "Energiebesparing app" staan dus niet aan.Dancis schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:25:
oke ik had 'm helemaal niet aanstaan. Toch maar eens aanzetten dan en heb je de achtergrond gegevens
Oke , dan maar eens kijken of er iets is wat mijn batterij dan zo "snel" leeg trekt want ik heb het idee dat het bijna gelijk is aan de s6 die ik had
De laatste paar dagen (na gebruik sinds eind maart) krijg ik op mijn Galaxy S7 Edge ineens de melding "Geen SIM-kaart geplaatst". Ik moet hem sowieso opnieuw starten om dit te verhelpen. Het is de NFC-SIM van KPN. De SIM of SD-klep heb ik al maanden niet open gehad. Kent iemand dit probleem?
Overigens een nieuwe SIM aangevraagd, maar het lijkt erop dat dit meer een software(update)probleem is?
Overigens een nieuwe SIM aangevraagd, maar het lijkt erop dat dit meer een software(update)probleem is?
[ Voor 8% gewijzigd door BOEFJE_NL op 10-10-2016 14:07 ]
Zelfde probleem gehad maar een ander toestel een s4 en Sony m4BOEFJE_NL schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:06:
De laatste paar dagen (na gebruik sinds eind maart) krijg ik op mijn Galaxy S7 Edge ineens de melding "Geen SIM-kaart geplaatst". Ik moet hem sowieso opnieuw starten om dit te verhelpen. Het is de NFC-SIM van KPN. De SIM of SD-klep heb ik al maanden niet open gehad. Kent iemand dit probleem?
S4 bij de 3de simkaart probleem opgelost en m4 2 de
Always-on heb ik overigens uitstaan en brightness op halverwege (op basis van omgevingslicht) (soms vind ik hem nog te fel). Ook heb ik enkele van die S-apps (de Samsung "bloatware") uitgeschakeld. Verder dus weinig "tweaks".Dancis schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:32:
Oke , dan maar eens kijken of er iets is wat mijn batterij dan zo "snel" leeg trekt want ik heb het idee dat het bijna gelijk is aan de s6 die ik had
Bij de Galaxy S4 is het een bekend hardwareprobleem; lijkt me sterk dat dit bij een andere simkaart opgelost kan zijn. Het hardwareprobleem ken ik niet bij de S7.raro007 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 02:41:
[...]
Zelfde probleem gehad maar een ander toestel een s4 en Sony m4
S4 bij de 3de simkaart probleem opgelost en m4 2 de
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dan denk ik maar eens package disabler pro er overheen gooien.barrymossel schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:56:
[...]
Always-on heb ik overigens uitstaan en brightness op halverwege (op basis van omgevingslicht) (soms vind ik hem nog te fel). Ook heb ik enkele van die S-apps (de Samsung "bloatware") uitgeschakeld. Verder dus weinig "tweaks".
Heb jij de Facebook app of site in gebruik?
App. Buiten bovenstaande houd ik verder nergens rekening mee qua energieverbruik.Dancis schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:25:
[...]
Dan denk ik maar eens package disabler pro er overheen gooien.
Heb jij de Facebook app of site in gebruik?
maar even in de gaten houden dan misschien dat het verbruik dan nog wat beter wordt na verloop van tijd
Hey guys,
Wat me de laatste tijd opvalt, is dat mijn telefoon niet meer trilt. Bij aanpassingen in de apps (whatsapp) als in het instellingen-menu doet hij nog steeds niets. Via google op de code van Jochem13 hierboven gekomen (*#0*#), maar ook hier doet de telefoon 0,0 wat betreft trillen.
Iemand een idee? Wat kan ik hier aan doen of wat moet ik hier mee?
Met vriendelijke groeten,
Bram
Wat me de laatste tijd opvalt, is dat mijn telefoon niet meer trilt. Bij aanpassingen in de apps (whatsapp) als in het instellingen-menu doet hij nog steeds niets. Via google op de code van Jochem13 hierboven gekomen (*#0*#), maar ook hier doet de telefoon 0,0 wat betreft trillen.
Bram
Steam ID = Ackerfiets
Garantie claimen?Family Guy schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 16:18:
Hey guys,
Bram
Al een hard reset geprobeerd?Family Guy schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 16:18:
Hey guys,
Bram
DaveD
Via BT koppelen aan een vibratortje?Family Guy schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 16:18:
Hey guys,
Bram
Samsung Galaxy 10 Plus
Dit voegt weinig toe aan het topic, maar ik heb mijn telefoon nu een paar dagen en manmanman, wat een heerlijke telefoon 
Ik moet nog wat rommelen met de settings om de batterijduur goed te krijgen, al klaag ik niet.
Maar verder is het echt zo'n geweldig fijne telefoon
Ik moet nog wat rommelen met de settings om de batterijduur goed te krijgen, al klaag ik niet.
Maar verder is het echt zo'n geweldig fijne telefoon
Zijn er hier mensen die de google stock launcher gebruiken?
Ik heb nu een nexus 5 en wachtte op de opvolger maar die viel tegen (en lijkt hier ook niet snel uit te komen). Uit eigenlijk alles komt de s7 qua hardware als winnaar uit de bus, touchwizz staat mij echter tegen en zodoende wil ik overschakelen op de stock android launcher. Nu is de vraag of dat ook een beetje werkt.
Ik heb nu een nexus 5 en wachtte op de opvolger maar die viel tegen (en lijkt hier ook niet snel uit te komen). Uit eigenlijk alles komt de s7 qua hardware als winnaar uit de bus, touchwizz staat mij echter tegen en zodoende wil ik overschakelen op de stock android launcher. Nu is de vraag of dat ook een beetje werkt.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Ik gebruik de Google Now Launcher en dat werkt zeer prima (nu een week in gebruik, waarvan 5 dagen Google Now).icecreamfarmer schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 19:22:
Zijn er hier mensen die de google stock launcher gebruiken?
Dat is dan ook echt als op een nexus? Of is het halvenbak met nog steeds veel samsung ongein?barrymossel schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 19:28:
[...]
Ik gebruik de Google Now Launcher en dat werkt zeer prima (nu een week in gebruik, waarvan 5 dagen Google Now).
Heb het ook een paar keer gehad. Sim card eruit en er weer in en het gaat weer een tijdje goed. Heb juist het idee dat het door mn nieuwe sim card komt want daarvoor geen problemen gehad.BOEFJE_NL schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:06:
Gelukkig nu alweer een tijdje geen problemen.
Smaken verschillen maar stock Android is mij te karig. De vraag is wat je bedoeld met touchwiz. Met een launcher verander je alleen je homescreen met bijbehorende iconen maar niet het instellingen menu en touchwiz features.icecreamfarmer schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 19:32:
[...]
Dat is dan ook echt als op een nexus? Of is het halvenbak met nog steeds veel samsung ongein?
Beste is om in combinatie met Nexus launcher ook het Material thema te downloaden. Dan komen de quick toggles en instellingen wat meer overeen.
[ Voor 30% gewijzigd door Garret1410 op 11-10-2016 19:37 ]
De launcher is in principe gewoon het home scherm en de app drawer. De rest is gewoon Samsung (instellingen, meldingenscherm, bloatware, etc.).icecreamfarmer schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 19:32:
[...]
Dat is dan ook echt als op een nexus? Of is het halvenbak met nog steeds veel samsung ongein?
Hmm dat is een bummer.barrymossel schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 19:34:
[...]
De launcher is in principe gewoon het home scherm en de app drawer. De rest is gewoon Samsung (instellingen, meldingenscherm, bloatware, etc.).

Dan zou een htc of sony beter zijn.
Waarom? Is daar precies hetzelfde zover ik weet.icecreamfarmer schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 19:37:
[...]
Dan zou een htc of sony beter zijn.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Discussie over de Nougat update mag in
[Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update problemen
Prijs en Levertijden discussies horen in het daarvoor bestemde topic! Zie: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
Het S7 (Edge) Accessoires topic: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
Het S7 (Edge) Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
Het S7 serie rooten & custom rom's topic: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
Het Gear VR topic: Samsung Gear VR
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support
Discussie over de Nougat update mag in
[Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update problemen
Prijs en Levertijden discussies horen in het daarvoor bestemde topic! Zie: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
Het S7 (Edge) Accessoires topic: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
Het S7 (Edge) Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
Het S7 serie rooten & custom rom's topic: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
Het Gear VR topic: Samsung Gear VR
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support