Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knight-Rider
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-08 19:19
X2X2X schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 21:06:
[...]

Dit is de inhoud van de bevestingsmail die ik heb ontvangen:

Bedankt voor je deelname aan de Samsung Galaxy S7 edge | S7 pre-order promotie.

Indien wij de juiste documenten ontvangen hebben en aan alle actievoorwaarden is voldaan, krijg je binnen 8 weken de Gear VR toegestuurd.

Veel plezier met je Galaxy S7 edge | S7!

Voor vragen of opmerkingen, bekijk de registratie-uitleg en de veelgestelde vragen, of neem contact op met onze service- en informatielijn 0900-SAMSUNG (0900-7267864) (10ct / min) of per mail naar samsungmobile@consumercare.info.
Ja vraag me ook af of dit voldoende is, en wanneer er reactie komt dat alle documenten goedgekeurd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:58
Knight-Rider schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 21:10:
[...]

Ja vraag me ook af of dit voldoende is, en wanneer er reactie komt dat alle documenten goedgekeurd zijn.
Zodra ik een reactie heb ontvangen laat ik het hier wel even weten. Mocht het niet goedgekeurd worden, dan verwacht ik dat Samsung gewoon vraagt om de factuur even op de sturen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-08 22:21
Lijkt me niet dat alleen een screenshot van de bevestigingsmail voldoende is. Heb zelf besteld bij Tele2 en het volgende stond in de bevestiging:

Samsung Gear VR Lite
Bij je bestelling hoort ook een gratis Samsung Gear VR Lite. Om die te ontvangen moet je je aanmelden bij Samsung, dat werkt zo:
1. Registreer je uiterlijk 24 maart via https://www.samsung.com/nl/promotions/
2. Upload een foto van je pakbon en hou ook de verpakking bij de hand. Daar staan de benodigde IMEI/EAN-codes op.
3. Je krijgt van Samsung een bevestigingsmail.

Oftewel volgens mij moet je echt je toestel registreren om in aanmerking te komen voor de Gear VR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DogEatsDog
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:31
TheDukemaster schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 21:14:
Lijkt me niet dat alleen een screenshot van de bevestigingsmail voldoende is. Heb zelf besteld bij Tele2 en het volgende stond in de bevestiging:

Samsung Gear VR Lite
Bij je bestelling hoort ook een gratis Samsung Gear VR Lite. Om die te ontvangen moet je je aanmelden bij Samsung, dat werkt zo:
2. Upload een foto van je pakbon en hou ook de verpakking bij de hand. Daar staan de benodigde IMEI/EAN-codes op.

Oftewel volgens mij moet je echt je toestel registreren om in aanmerking te komen voor de headset.
Weinig plek bij het registreren om die gegevens in te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-08 22:21
DogEatsDog schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 21:15:
[...]

Weinig plek bij het registreren om die gegevens in te vullen.
Er zal dan foto van de verpakking bij moeten wellicht? Tenminste dit was met de cashback actie van de S4 twee jaar geleden ook zo. Wel vreemd dat op de site staat dat je voor 10 maart moet registreren en dit niet in de mail vermeld stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheDukemaster schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 21:24:
[...]

Er zal dan foto van de verpakking bij moeten wellicht? Tenminste dit was met de cashback actie van de S4 twee jaar geleden ook zo. Wel vreemd dat op de site staat dat je voor 10 maart moet registreren en dit niet in de mail vermeld stond.
Ja en niemand heeft al een doosje met het label erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
*knip*, hier hebben we een levertijden en prijzen topic voor

[ Voor 114% gewijzigd door Bullet NL op 02-03-2016 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2020
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door Bullet NL op 02-03-2016 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northernstar1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-06 21:31
Michaelg schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 18:38:
Maximale helderheid als je de slider (handmatig) gebruikt is niet de maximale helderheid die het scherm kan weergeven. Alleen als je hem op auto hebt staan, kan hij deze hoge waarde halen.
Maar waarom dan zo'n verschil met de s6? Moet de s7 dus altijd voluit staan. Fijn voor je accu.
Of het moet iets zijn in de demo stand wat dat veroorzaakt. Het viel mij meteen op en heb ze allemaal geprobeerd. Sla hem wel over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Northernstar1 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 21:45:
[...]

Maar waarom dan zo'n verschil met de s6? Moet de s7 dus altijd voluit staan. Fijn voor je accu.
Of het moet iets zijn in de demo stand wat dat veroorzaakt. Het viel mij meteen op en heb ze allemaal geprobeerd. Sla hem wel over
Lijkt me sterk, uit (voorlopige) reviews blijkt dat de helderheid net nog hoger is. Volgens mij zal automatische helderheid aangestaan hebben.. Dan mag de slider nog volledig naar maximum staan.. Dan maakt dat amper uit in helderheid tussen de slider op 0 of max..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-09 11:43
Benchmarks van de S7: http://tweakers.net/benchdb/testcombo/5081

Accuduur t.o.v. de S6 met 1 uur en 20 minuten verhoogd. CPU en GPU ook fors verbeterd.

[ Voor 41% gewijzigd door tweegroenethee op 01-03-2016 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:39:
[...]

Lexar is goedkoper én sneller. Samsung in de aanbieding, kost €92 nu.
Dank voor de tip...mooie aanbieding en meteen maar besteld voor mijn nieuwe S7 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:08:
[...]

Dank voor de tip...mooie aanbieding en meteen maar besteld voor mijn nieuwe S7 _/-\o_
Ben wel benieuwd hoe het lexar kaartje werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
Daan87423 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 21:58:

Accuduur t.o.v. de S6 met 1 uur en 20 minuten verhoogd. CPU en GPU ook fors verbeterd.
Het scherm lijkt erop achteruit zijn gegaan qua kleurtemperatuur en kleurweergave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pappaleone schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:20:
[...]

Ben wel benieuwd hoe het lexar kaartje werkt?
Ik ook! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
X2X2X schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:20:
[...]

Het scherm lijkt erop achteruit zijn gegaan qua kleurtemperatuur en kleurweergave.
Dat zie je met het blote oog gelukkig niet. Waar ik mij meer zorgen over maak is de maximale helderheid. Misschien dat Tweakers de nieuwe lichtsensor nog niet helemaal onder de knie heeft.

Verder nette scores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-09 18:02
Daan87423 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 21:58:

9 uur en 11 minuten browse tijd is erg indrukwekkend voor een toestel met een AMOLED scherm... Videokijken is denk ik rond de 15 uur ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-06 08:06
tweakerjunior schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:35:
[...]

9 uur en 11 minuten browse tijd is erg indrukwekkend voor een toestel met een AMOLED scherm... Videokijken is denk ik rond de 15 uur ...
En dit is de S7 he, ik vraag me af hoelang de edge zal doen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-09 18:02
Omnia love schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:52:
[...]

En dit is de S7 he, ik vraag me af hoelang de edge zal doen :9~
Ik verwacht minimaal 10% beter ...:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:00
TheDukemaster schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 21:14:

Samsung Gear VR Lite

Oftewel volgens mij moet je echt je toestel registreren om in aanmerking te komen voor de Gear VR.
Sorry dat is gewoon niet waar. Open zelf het formulier maar, er is alleen een uploadveld voor een faktuur. Heb zelf ook de registratie doorlopen en er komt ook geen veld bij of iets dergelijks. Dit lijkt een beetje op een copy paste van de cashback actie bij de S6 waar dat wel het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
Daan87423 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:35:
[...]

Dat zie je met het blote oog gelukkig niet. Waar ik mij meer zorgen over maak is de maximale helderheid. Misschien dat Tweakers de nieuwe lichtsensor nog niet helemaal onder de knie heeft.

Verder nette scores.
Higher Automatic Brightness
More importantly, on the Galaxy S7 the Maximum Brightness can go much higher when Automatic Brightness is turned On, so that users can’t permanently park the Manual Brightness slider to very high values, which would run down the battery quickly. High Screen Brightness is only needed for High Ambient Light, so turning Automatic Brightness On will provide better high ambient light screen visibility and also longer battery running time.

When Automatic Brightness is turned On, the Galaxy S7 produces up to an impressive 855 cd/m2 (nits) in High Ambient Light, where high Brightness is really needed – it is tied with the Galaxy Note 5 for the brightest mobile display that we have ever tested. As a result of its high Brightness and low Reflectance, the Galaxy S7 has a Contrast Rating for High Ambient Light that ranges from 119 to186, also the highest that we have ever measured for a Smartphone display. See the Brightness and Contrast, the High Ambient Light and the Screen Reflections sections for measurements and details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
laurensdbb schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 00:00:
When Automatic Brightness is turned On, the Galaxy S7 produces up to an impressive 855 cd/m2 (nits) in High Ambient Light
Zoiets had ik al gedacht/gehoopt. Hopelijk komt Tweakers hier vóór het plaatsen van de review achter. Het zou namelijk zonde zijn van de score.

Dell heeft dit destijds ook met de XPS 13 gedaan, waardoor de maximale helderheid in benchmarks tegen leek te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:02

JSchut

.....

Kreeg net dit van Samsung. Ik heb ook een screenshot van de orderbevestiging opgestuurd.
Leuk dat je deelneemt aan onze Samsung Galaxy S7 (edge) pre-order promotie!

Binnen 2 weken hoor je van ons of de ingestuurde gegevens aan onze voorwaarden voldoen. Als alles klopt, ontvang je binnen 8 weken de Gear VR thuisgestuurd. Als er gegevens ontbreken, laten wij je dat ook binnen 2 weken weten. Je kunt de ontbrekende informatie dan alsnog aan ons toesturen.

Veel plezier met je Samsung Galaxy S7 / Galaxy S7 Edge!
Binnen twee weken weten we dus of dit genoeg is. :)

[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 02-03-2016 07:53 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-09 16:09

spartacusNLD

This is Sparta!!

:D _/-\o_

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 22:30
Geweldig en eigenlijk ook wel waar _/-\o_ _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09-2024
JSchut schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 07:51:
Kreeg net dit van Samsung. Ik heb ook een screenshot van de orderbevestiging opgestuurd.

[...]

Ik woon in België dus is het misschien anders, maar ik had een pdf van de coolblue.be orderbevestiging opgestuurd.
Eerst kreeg ik hetzelfde mail als jullie.
Dan een tweede mail waar mijn deelname geweigerd was omdat order niet geplaatst tijdens actie periode (klopt niet: heb op 21/2 besteld, was eertse dag van actie periode), en geen EAN op bestelbon.
Ik heb dan aan coolblue.be een proforma faktuur gevraagd, en per mail aan Samsung opgestuurd.
Dan hebben ze beantwoord dat het nog niet goed was want ik had een S6 edge besteld 8)7
Opnieuw hetzelfde proforma faktuur opgestuurd met opmerking dat het toch over een S7 edge gaat.
En gisteren, eindelijk bevestiging dat alles in orde is en dat ik de VR binnenkort krijg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velga
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-10-2021
gisteren de edge7 gezien in goud en zwart en de gouden spreekt ons allebei aan . Meer dan de zwarte maar dat is persoonlijk . De edge is zeker niet lomp en houd prima vast. Hele vooruitgang tov de s4.
De goudkleur is mooer dan die van de s6 die ik had gezien dat schijnt platimum te zijn en ziet er erg kitscherig uit. De 7 edge heet dat zeker niet en tov de zwarte achterkant waar je steeds een rare lichtspiegelende lijn ziet geeft de gouden zoals wij het bekeken meer het edge gevoel uiterlijk omdat de ronde lijnen mooier uitkwamen
De edge gisteren dus besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Persoonlijk vind ik die goudkleur erg kitsch en zal ik 'm nooit kiezen.

Heiligschennis misschien maar ik vind de space grey kleur van apple toch erg sjiek voor een telefoon toestel (en laptop!). Die kleur heb ik in Android-land nog niet gezien helaas.

Tot die tijd (hopelijk ooit) kies ik dan maar zwart of wit. Deze keer ben ik voor de zwarte gegaan.

Mijn S6 had ik in de witte kleur. Dat is overigens de beste kleur vwb het verdoezelen van fingerprints. (de kleur wit van de S7 lijkt mij op real-life foto's niet zo mooi als het wit van de S6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
Aangezien kleurkeuze erg persoonlijk is stel ik voor om die reacties hier achterwegen te laten :Y.

[ Voor 6% gewijzigd door tweegroenethee op 02-03-2016 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach er komt zo nu en dan wel waardevolle info mee, dus ik denk dat het de moeite waard is. Maar mee eens om het verder wel enigzins te beperken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartoow
  • Laatst online: 20-09 11:02
Ik heb zelf ook bij Vodafone friends & family besteld en gewoon een screenshot gemaakt van de order pagina op myvodafone. Ik neem aan dat dit voldoet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06-2024
Bartoow schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:40:
Ik heb zelf ook bij Vodafone friends & family besteld en gewoon een screenshot gemaakt van de order pagina op myvodafone. Ik neem aan dat dit voldoet..
Heb ik ook gedaan (weliswaar pdf orderbevestiging) , zou anders ook niet weten wat je dan aan moet leveren >?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
Weet iemand trouwens al hoe het zit met de UHS 2 standaard , ondersteunt de s7 deze? Zit te twijfelen tussen de lexar 1000x 128 gb , of de sandisk uhs 1 200gb (prijs is ongeveer gelijk alleen snelheid varieert)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:45

DON PAPA

Tweaker-fan

De S7 ondersteunt inderdaad UHS-II of je dit ook gaat merken in je smart phone is nog maar de vraag. Gebruik je de Lexar kaart met de juiste cardreader in de pc dan zul je het snelheidsverschil wel gaan merken..

[ Voor 10% gewijzigd door DON PAPA op 02-03-2016 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:35
JayJay schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:20:
Weet iemand trouwens al hoe het zit met de UHS 2 standaard , ondersteunt de s7 deze? Zit te twijfelen tussen de lexar 1000x 128 gb , of de sandisk uhs 1 200gb (prijs is ongeveer gelijk alleen snelheid varieert)
[Samsung Galaxy S7-serie] Ervaringen en Discussie

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
EJSEJS schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:27:
De S7 ondersteunt inderdaad UHS-II of je dit ook echt gaat merken in je smart phone is nog de vraag. Gebruik je de Lexar kaart met een goeie cardreader in de pc dan zul je de snelheid wel halen...
Thanx dan ga ik toch de lexar bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
catt4u schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 20:31:
En je kan de meeste apps niet verplaatsen naar een sd kaart omdat ze dan niet/niet goed werken.
Bij de S7-reeks kan dat dus wel, zo blijkt...
Maar je kunt het geheugenkaartje niet mounten als intern geheugen, schiet mij maar lek.

Dan heb je toch nog steeds last van eventueel trage shizzle als je een cheap-ass kaartje gebruikt?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:41:
[...]

Maar je kunt het geheugenkaartje niet mounten als intern geheugen, schiet mij maar lek.

Dan heb je toch nog steeds last van eventueel trage shizzle als je een cheap-ass kaartje gebruikt?
Een feature van Android 6.0 is niet beschikbaar in de aankomende vlaggenschepen van LG en Samsung. Beide bedrijven hebben ervoor gekozen om 'Adaptable Storage' niet te implementeren in de G5 van LG en de S7 van Samsung. Hierdoor is het niet mogelijk om de SD-kaartopslag te gebruiken voor apps.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:41:
[...]

Ben wel benieuwd hoe dit allemaal in de praktijk gaat werken (lees: hoe soepel/vlot).

Ps Van Harte CLB! :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Berlinetta schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:46:
Een feature van Android 6.0 is niet beschikbaar in de aankomende vlaggenschepen van LG en Samsung. Beide bedrijven hebben ervoor gekozen om 'Adaptable Storage' niet te implementeren in de G5 van LG en de S7 van Samsung. Hierdoor is het niet mogelijk om de SD-kaartopslag te gebruiken voor apps.
Ja dat ken ik en dat is dus wel mogelijk, zo getuige het testen ervan door Droid-Life...

Nu de vraag of er verschil zit tussen 'adaptable storage' en het verplaatsen van apps naar de geheugenkaart?
Het enige wat ik kan bedenken vooralsnog is dat apps niet direct te installeren zijn op een geheugenkaart, maar na installatie wel volledig te verplaatsen zijn. Of blijkt de S7 toch 'adaptable storage'-functie te bevatten?
Merci

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
CLB schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:51:
[...]

Ja dat ken ik en dat is dus wel mogelijk, zo getuige het testen ervan door Droid-Life...

Nu de vraag of er verschil zit tussen 'adaptable storage' en het verplaatsen van apps naar de geheugenkaart?
Het enige wat ik kan bedenken vooralsnog is dat apps niet direct te installeren zijn op een geheugenkaart, maar na installatie wel volledig te verplaatsen zijn. Of blijkt de S7 toch 'adaptable storage'-functie te bevatten?

[...]

Merci
Allereerst gefeliciteerd 8) >:) , Zou je dan 128gb 90m'/s aanraden of bijvoorbeeld de nieuwe uhs 2 lexar 1000x met 150 mbs , gezien de uhs 1 variant 50 euro kost en de uhs 2 95 euro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JayJay schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:54:
Allereerst gefeliciteerd 8) >:) , Zou je dan 128gb 90m'/s aanraden of bijvoorbeeld...
Geen idee, daar heb ik geen weet van. Ben meer benieuwd naar duidelijkheid over
'adaptable storage', geheugenkaartjes, apps installeren en apps verplaatsen enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Niet online
Volgens sommige mensen is het nogal een stuk langzamer.
Bij mijn S4 was het in ieder geval niet te harde.
Ik gebruik de zelfde SD kaart in mijn 1520 en hij vliegt letterlijk overal door heen.

ik zou apps sowieso niet op SD-kaart zetten, maar de keuze is aan uzelf.

[ Voor 16% gewijzigd door Berlinetta op 02-03-2016 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
De S7 gebruikt 8GB aan storage out-of-the box voor het OS en voor geïnstaleerde apps.
Bron

Hier nog een stukje waarom ze het SD-card slot terug hebben gebracht in de S7
According to Kyle Brown, head of technology, content and launch management at Samsung, the reason was because they felt that the Galaxy S6’s tech was performing well really, and they were worried that a microSD card would slow things down. “At the time we launched the S6, we upgraded all the performance within the device. We upgraded to UFS 2.0, we upgraded to DDR4 RAM… we believed that having a memory card slot would slow down the performance of the device.”
....
However with the Galaxy S7, Samsung has managed to strike the right balance which is why the microSD card slot was brought back. “Thankfully on the S7 we’ve managed to get the best of both worlds.”
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Niet online
Dit is denk ik (weet wel het wel zeker) de reden waarom Apple geen SD-kaartslot toepast op hun apparaten.

[ Voor 19% gewijzigd door Berlinetta op 02-03-2016 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alieunited schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:13:
De S7 gebruikt 8GB aan storage out-of-the box voor het OS en voor geïnstaleerde apps.
Bron

Hier nog een stukje waarom ze het SD-card slot terug hebben gebracht in de S7

[...]

Bron

...the reason was because they felt that the Galaxy S6’s tech was performing well really, and they were worried that a microSD card would slow things down...
Dat is altijd al mijn aanname geweest...en nu dus inderdaad de bevestiging. Mooi dat men heeft besloten micro sd weer toe te voegen. Het was best omslachtig met een OTG-USB (al was het een prima oplossing). Nu mooi weer allerhande opslag (zoals muziek, enz), Ti backups en TWRP backups op de micro sd en alles dus onder handbereik :*)

[ Voor 9% gewijzigd door dafmay op 02-03-2016 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Houden jullie er rekening mee dat we in dit topic geen prijzen en of levertijden bespreken? Zie de Topic Waarschuwing....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
CLB schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:02:
[...]

Geen idee, daar heb ik geen weet van. Ben meer benieuwd naar duidelijkheid over
'adaptable storage', geheugenkaartjes, apps installeren en apps verplaatsen enzo ;)
Link

For another, Samsung isn't supporting Android 6.0 Marshmallow's Adoptable Storage feature, which essentially treats microSD cards as part of the phone's internal storage. On the Galaxy S7, they'll simply be the same dumb separate storage areas as you'll have encountered before.

On the plus side, it's also been confirmed that you can move apps to an SD card to free up storage space, which is a good thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ook bedankt :)

En nu het verschil tussen 'adaptable storage' en het verplaatsen van apps naar de geheugenkaart?
Adaptable storge is een verlenging van je intern geheugen, zodat je er apps op kunt installeren enzo.
Dat is dus niet mogelijk, want je kunt je kaartje niet als intern geheugen mounten, dat is 'jammer'.
Want zo werd er gedacht dan kun je alleen apps installeren op het interne geheugen van 32GB (-8GB blabla).

Dat is dus ook weer niet het geval, want je kunt het kaartje niet mounten, maar wel apps verplaatsen naar dat geheugenkaartje. Oftewel dat adaptable storage-verhaal dat Samsung niet heeft geïmplementeerd klopt op papier wel, maar ondertussen kun je wel exact dezelfde dingen doen, zoals apps draaien vanaf microSDkaart?

Oftewel je hebt bijvoorbeeld geen 32GB + 128GB = 160GB intern geheugen, maar twee aparte partities, met identieke eigenschap?

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 02-03-2016 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CLB schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:35:
[...]
Dat is dus niet mogelijk, want je kunt je kaartje niet als intern geheugen mounten, dat is 'jammer'.
Gelukkig niet nee. Toestel klettert op de grond, kapot, ál je data weg. Met normale externe SD niets kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:45:
Met normale externe SD niets kwijt.
Ah dat is een goede ja...

Dus waar eerst hoog van de toren werd geblazen 'geen adaptable storage voor S7' is dat eigenlijk maar fijn, omdat apps bij Samsung toch wel verplaatst kunnen worden. Ben benieuwd hoe het dan bij de LG G5 is aangezien die ook geen optie biedt om geheugenkaartjes te mounten, maar dat is niet voor hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Vanmorgen bij coolblue de S7 edge besteld. Ben benieuwd. Nog even wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 07:51:

[...]

Ook gehad vandaag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Adoptable storage is natuurlijk best gevaarlijk. Wij Tweakers snappen het wel maar er zijn figuren geweest die de s pen andersom in de Note 5 drukte, dus daar heb je mee te maken.

Toch had Samsung deze optie wel moeten toevoegen en ergens ver weg in het menu stoppen met veel waarschuwingen wat de consequenties kunnen zijn als je deze functie gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje dubbel gevoel om deze aan te kopen...enige die mij eigenlijk over de streep trekt is de gratis VR bril.

edit: en zo'n krachtige phone heb ik eigenlijk niet direct nodig, maar hij is zo mooi :9~

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2016 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wilke77 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:56:
Vanmorgen bij coolblue de S7 edge besteld. Ben benieuwd. Nog even wachten :)
Voor mensen die nog gaan bestellen zou ik aanraden om goed het [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen topic te lezen. Hierin staat hoe het toestel los met 66 euro korting bij Samsung besteld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Dat is het zeker, al geloof ik bijna niet dat de iPhone dit overleefd heeft... 8)7 Heb een 6S ook zien vallen van nog geen anderhalve meter hoog en die had een flinke barst erin zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-09 23:53

Nitai

Live the life you love.

Nou dat wordt dus een hardcase voor m'n bestelde Edge.

http://www.technobuffalo....02/broken-galaxy-s7-edge/

Elke keer twijfel ik weer of ik m'n iPhone of Samsung zonder case ga gebruiken, omdat het zonder hoesje ze er zo mooi uit zien. Maar ik erger mezelf als er een kras of deukje komt (ja, kan er niets aan doen). Nu nog een goede hardcase vinden voor de Edge.

[ Voor 6% gewijzigd door Nitai op 02-03-2016 18:33 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:14

Christiano007

Ich bin der champion

Nitai schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:31:
Nou dat wordt dus een hardcase voor m'n bestelde Edge.

http://www.technobuffalo....02/broken-galaxy-s7-edge/

Elke keer twijfel ik weer of ik m'n iPhone of Samsung zonder case ga gebruiken, omdat het zonder hoesje ze er zo mooi uit zien. Maar ik erger mezelf als er een kras of deukje komt (ja, kan er niets aan doen). Nu nog een goede hardcase vinden voor de Edge.
Tjah het blijft glas. Het ziet er mooi uit, maar het oude plastic van de S5 had dit probleem niet.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie bij de specificaties dat de S7 een amoled scherm heeft en de S6 een HD super amoled.
En geen headset.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2016 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb wat filmpjes van hem bekeken en de S7 Edge is zeker een goed toestel wat bouw kwaliteit en gebruikte materialen betreft. Andere toestellen beschadigen sneller en het verbaasde me dat het glas van de iPhone zo zacht is. ( de S6 deed het trouwens ook best goed)
De Nexus 6p noemt hij een "joke".

[ Voor 3% gewijzigd door Garret1410 op 02-03-2016 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 19:22:
Ik zie bij de specificaties dat de S7 een amoled scherm heeft en de S6 een HD super amoled.
En geen headset.
Scherm is dezelfde techniek. Het is iets verbeterd tov de S6

De headset weet ik niet maar kan me niet voorstellen dat die er niet bij zit.

edit: heb net een unboxing gezien en headset zat erbij

[ Voor 7% gewijzigd door Garret1410 op 02-03-2016 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Laatst online: 18-09 17:48

Tammesp

Next is now

Tear down video van de S7 Edge:

Galaxy S7 Edge Screen Replacement - Charging Port Repair - battery fix[/URL]

Hier kijkt hij of er echt Liquid in zit: 'Liquid cooling' heat pipe explanation: 4:47

Deze is erg tof om te zien: Camera Optical image stabilizing gyro: 6:20

[ Voor 5% gewijzigd door Tammesp op 02-03-2016 21:11 ]

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tammesp schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:10:

[video]

Hier kijkt hij of er echt Liquid in zit: 'Liquid cooling' heat pipe explanation: 4:47

Hey Tamme ga je ook naar de S7? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

pappaleone schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:15:
[...]

Hey Tamme ga je ook naar de S7? :)
Zeker zeker haha! Zit nu heel youtube af te zoeken naar leuke S7 filmpjes.

Die camera is wel geniaal in de S7 zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12:08

Ttje

"We shall never surrender"

Tammesp schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:10:

[video]

Hmm, hij heeft het er wel over dat de plastic bij de processor al een beetje gesmolten is door de hitte, en dit op dag 1...?
Betreft in dit geval wel de Snapdragon 820. Hopelijk is de Exynos wat koeler.

Edit: check boven genoemde filmpje: 2:40

[ Voor 3% gewijzigd door Ttje op 02-03-2016 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

Ttje schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:26:
[...]

Hmm, hij heeft het er wel over dat de plastic bij de processor al een beetje gesmolten is door de hitte, en dit op dag 1...?
Betreft in dit geval wel de Snapdragon 820. Hopelijk is de Exynos wat koeler.
Blijkbaar zijn die Snapdragons nog steeds hitte monsters >:)

Exynos zijn meestal wat koeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tammesp schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:20:
[...]

Zeker zeker haha! Zit nu heel youtube af te zoeken naar leuke S7 filmpjes.

Die camera is wel geniaal in de S7 zeg.
Ja en het filmpje is ook leuk, maar daar waag ik mijzelf toch niet aan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
V.w.b. de discussie rondom micro-SD-kaarten:
OK, some new numbers from Androbench for the S7 edge internal and Samsung Pro+ external memory:

I'm getting 426/128 (sequential read/write) for the internal memory and 80/66 (seq r/w) for the 64gb Pro+. I was wary that it wasn't using enough data, but even when I bump the size of the disk tests by a factor of 8 (and they take a fair amount of time to run) I still see 427/153 and 80/70 for sequential r/w. (the numbers improve even?)...
http://forum.xda-develope...p?p=65610108&postcount=53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
rgras schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 00:16:
V.w.b. de discussie rondom micro-SD-kaarten:
Mooi zo, as expected dus, de non +-versie is prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Op het XDA forum melden gebruikers dat de camera vooral qua donkere avond foto's een stap achteruit is tegenover de Galaxy S7. Ook overdag is het niet de stap vooruit als gedacht...

Ik ben toch wel wat geschrokken, en wacht eerst eens even wat reviews af. Een toestel moet qua camera echt geen stap achteruit zijn...

Hier onder andere http://forum.xda-develope...s-6p-camera-test-t3322383

[ Voor 33% gewijzigd door alwaysleft op 03-03-2016 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
Brad Pitt schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 00:22:
[...]

Mooi zo, as expected dus, de non +-versie is prima :)
Je zal maar in de buidel hebben getast om een UHS-II kaartje aan te schaffen. De specs zeggen immers dat dit ondersteund wordt :o Hoewel die misschien toch wel meer bandbreedte benut... ben benieuwd naar meer benchmarks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ben zelf benieuwd hoeveel sneller de s7 is tegenover de s6. Heb zelf de S7 bestelt icm gear vr.

Hopelijk heeft het niet dezelfde hitte probleem als s6 /note 4 had als je contant afspeelt op je gear vr.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelthee
  • Laatst online: 20-09 08:52
alwaysleft schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 02:32:
Op het XDA forum melden gebruikers dat de camera vooral qua donkere avond foto's een stap achteruit is tegenover de Galaxy S6. Ook overdag is het niet de stap vooruit als gedacht...

Ik ben toch wel wat geschrokken, en wacht eerst eens even wat reviews af. Een toestel moet qua camera echt geen stap achteruit zijn...

Je refereert naar een test tussen de Samsung S7E Vs Nexus 6P. Daar zie ik nergens iets van de S6 langskomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
alwaysleft schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 02:32:
Op het XDA forum melden gebruikers dat de camera vooral qua donkere avond foto's een stap achteruit is tegenover de Galaxy S6. Ook overdag is het niet de stap vooruit als gedacht...

Eerst maar even de reviews afwachten inderdaad.
Mij maakt het overigens niet zoveel uit. Ten opzichte van mijn Nexus 5 is iedere camera een vooruitgang 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
appelthee schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 07:45:
[...]

Je refereert naar een test tussen de Samsung S7E Vs Nexus 6P. Daar zie ik nergens iets van de S6 langskomen...
Bedoelde ook Galaxy S7. Was te vroeg op vannacht 😜

De camera is gewoon niet de stap beter zoals verwacht. Nu is de Galaxy S6 al een beest van een camera, maar dat die soms zelfs wat slechter is dan de S6 camera is jammer.

[ Voor 22% gewijzigd door alwaysleft op 03-03-2016 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
http://tweakers.net/benchdb/testcombo/5081

Het lijkt erop dat de S7 bijna alle accu en laadtijd records veruit gaat verbeteren t.o.v. de concurrentie. De S7 Edge zal hier nog wel een stapje bovenop doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alwaysleft schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 08:08:
[...]

De camera is gewoon niet de stap beter zoals verwacht. Nu is de Galaxy S6 al een beest van een camera, maar dat die soms zelfs wat slechter is dan de S6 camera is jammer.
ik heb op een duitse site foto's gezien die toch wel beter waren dan de S6. Overdag zie je het verschil niet echt maar bij weinig licht is het verschil behoorlijk groot.

Supersaf heeft op youtube ook een filmpje tussen de iphone 6s en de S7 en ook daar is het verschil best zichtbaar bij zowel dag als nacht

Voor zover ik het op mijn telefoon kan zien lijken de foto's van de S7 beter dan de 6p. Maar dan zou ik ze eerst op volle resolutie moeten zien.

S7 vs S6
YouTube: Galaxy S7 vs Galaxy S6 Antutu and Camera test

S7 vs iphone 6s
YouTube: Galaxy S7 edge VS iPhone 6s – camera test (Russian)

[ Voor 21% gewijzigd door Garret1410 op 03-03-2016 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Heeft iemand een idee of de Galaxy S7 edge ook in de kleur zilver titanium in Nederland uitgebracht gaat worden?

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Diederik-Jan schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:44:
Heeft iemand een idee of de Galaxy S7 edge ook in de kleur zilver titanium in Nederland uitgebracht gaat worden?
Nee alleen US. Maar wie weet wat men over een aantal maanden beslist...er komen vaak nieuwe kleuren bij op een later tijdstip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

dafmay schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:44:
[...]

Nee alleen US. Maar wie weet wat men over een aantal maanden beslist...er komen vaak nieuwe kleuren bij op een later tijdstip.
Gold dat vorig jaar ook al niet voor de emerald green? Welke uiteindelijk wel te koop werd aangeboden. Ik snap niet waarom Samsung dit soort frustrerende truukjes uitvoert. Er zijn genoeg mensen die de zilveren variant willen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee voorlopig niet, is voor de Amerikaanse markt.
Dit was in het begin ook met de groene s6 edge en blauwe s6.
Na een aantal maanden zal samsung wel weer hetzelfde doen met de zilveren versie. van de s7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar de gewone S7 besteld op coolblue :)
Scheelt toch een 100euro en een beter formaat voor mij.
Nog een 70euro voor mijn iphone en een 75euro eraf als ik de vr bril verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:45

DON PAPA

Tweaker-fan

Heeft iemand al ergens vergelijkings- foto's in 16:9 van de S6 (in 16MP) & S7 (in 9.1MP) voorbij zien komen ?
Ik ben wel heel benieuwd naar het verschil aangezien ik altijd al mijn foto's in 16:9 op 16MP maak met mijn S6

[ Voor 39% gewijzigd door DON PAPA op 03-03-2016 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pre-order alleen goud, wit en zwart. Na de release ook zilver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Diederik-Jan schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:46:
[...]

Gold dat vorig jaar ook al niet voor de emerald green? Welke uiteindelijk wel te koop werd aangeboden. Ik snap niet waarom Samsung dit soort frustrerende truukjes uitvoert. Er zijn genoeg mensen die de zilveren variant willen kopen.
Precies het punt dat ik probeerde te maken. Ik heb het ook nooit begrepen, anders dan dat het een marketing/verkoop truc zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XQB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-06-2024

XQB

alwaysleft schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 08:08:
[...]

Je geeft een test aan van een S7E vs Nexus 6P. Ik zie nergens een S6 nor S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:57:
[...]

Dus vanaf april in het zilver verkrijgbaar? Dan wacht ik daarwel op, VR Android bril vind ik minder belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:25
S7E en S7 hebben dezelfde camera module. Dus verwacht dat die ook dezelfde fotos gaan maken.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:57:
[...]

Heb je daar een linkje van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:14

Christiano007

Ich bin der champion

En de zilver is het mooist :'(

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
XQB schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 13:21:
[...]

Je geeft een test aan van een S7E vs Nexus 6P. Ik zie nergens een S6 nor S7
S7 edge heeft zelfde camera als de S7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 13:38:
[...]

Heb je daar een linkje van?
Volgens mij is er geen link van, ik heb me ook al wezenloos gezocht. Anders had ik hem ook in zilver besteld. Maar dan kom je ergens in Amerika uit. En dat gaat weer niet werken bij ons Grrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 01:15
De zilver vond ik aanvankelijk ook erg mooi, maar het is net een spiegel. Ik denk niet dat je daar erg blij van zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pappaleone schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 13:54:
[...]

Volgens mij is er geen link van, ik heb me ook al wezenloos gezocht. Anders had ik hem ook in zilver besteld. Maar dan kom je ergens in Amerika uit. En dat gaat weer niet werken bij ons Grrr.
Jammer dan inderdaad. Misschien wordt ie later nog wel via de (onder Note 5 bezitters welbekende) eglobalcenter.eu website aangeboden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 07:36
EJSEJS schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:24:
Heeft iemand al ergens vergelijkings- foto's in 16:9 van de S6 (in 16MP) & S7 (in 9.1MP) voorbij zien komen ?
Ik ben wel heel benieuwd naar het verschil aangezien ik altijd al mijn foto's in 16:9 op 16MP maak met mijn S6
Ben ik ook benieuwd naar. Klinkt wel als forse achteruitgang in pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
P. vd Loo schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:28:
Klinkt wel als forse achteruitgang in pixels.
Is het ook d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
P. vd Loo schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:28:
[...]

Ben ik ook benieuwd naar. Klinkt wel als forse achteruitgang in pixels.
Is al zoveel over geschreven, minder pixels wil nog niet zeggen achteruitgang .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 07:36
pappaleone schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:33:
[...]

Is al zoveel over geschreven, minder pixels wil nog niet zeggen achteruitgang .
Klopt, dat lees je ook, maar lees vervolgens ook hier dat de eerste praktijktest toch wel een achteruitgang laten zien. Ook in donker licht, terwijl dat juist vooruit had moeten gaan.
Pagina: 1 ... 6 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over de Nougat update mag in
[Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update problemen
Prijs en Levertijden discussies horen in het daarvoor bestemde topic! Zie: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
Het S7 (Edge) Accessoires topic: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
Het S7 (Edge) Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
Het S7 serie rooten & custom rom's topic: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
Het Gear VR topic: Samsung Gear VR
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support