Buiten de EU bestellen betekent dat je bij bestellingen boven de €22 BTW moet betalen. Wordt jouw pakketje door de douane onderschept, betaal je €13 inklaringskosten en 21% BTW.Nyltje schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 01:48:
Even wat vragen over het kopen van deze telefoon. Ik heb nog nooit wat buiten EU bestelt. Waar moet ik op letten?
Ik heb gezocht naar de goedkoopste Pro van de 16gb 2gb en de 32gb 3gb versie. Ik kwam uit op de websites Spemall en Geekbuying, zijn dit betrouwbare websites? (of zijn er nog goedkopere sites?)
Nu ga ik sowieso de Pro versie nemen (snapdragon 650), maar ik weet even niet of ik de 16gb 2gb moet nemen of de 32gb 3gb. Is het enige verschil het geheugen? En zit er veel verschil (over 2 jaar) in 2gb of 3gb ram?
In het kort:
Bestellen buiten EU: waar moet ik op letten?
Spemall en Geekbuying betrouwbaar?
Zijn er nog goedkopere sites dan Spemall en Geekbuying?
Is het enige verschil tussen 16gb 2gb vs 32gb 3gb ram en rom?
Wat merk je er nu en over 2 jaar van als het gaat om 2gb vs 3gb?
Als het toestel stuk gaat, zou ik dat in Nederland kunnen repareren? (reperatie terug sturen naar het buitenland is aardig wat kosten)
Nyltje
Om de goedkoopste te zoeken kan ik je www.kimovil.com aanraden.
Spemall ben ik niet mee bekend, maar Geekbuying is een goede shop.
Je weet dat de Pro versie nog niet uit is en dat er op de site staat dat ie 25-02 wordt geleverd (je hebt de telefoon dus op zn vroegst 8 maart thuis)?
Mocht je voor de huidige Note 3 3GB/32GB gaan is dat zo'n $35 goedkoper.