• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-09-2021
Mede-auteur:
  • Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-06 11:57

Kiswum

Xiaomi Redmi Note 3 (MediaTek processor) Ervaringen & Discussie Topic

Inleiding

The full metal #RedmiNote3 brings premium to a whole new level with its fingerprint sensor and massive 4000mAh battery. It houses the flagship Helio X10 processor and 13MP/5MP cameras while staying 8.65mm thin, 164g light - only 4g heavier than Redmi Note 2. Best of all, it has all your ideal flagship specs.

Foto's

Specificaties

Scherm formaat:1920 x 1080 pixels, 5,5" (~403 ppi)
Scherm type:IPS LCD capacitieve touchscreen, 16M kleuren
Multitouch:10 vingers
MediaTek versie (DualNet):
Chipset:Mediatek MT6795, Helio X10
CPU:Cortex A53 (64bit), Octa-core 2,2 GHz
GPU:PowerVR G6200 550/700MHz
3G Netwerk:WCDMA 850/900/1900/2100 MHz
4G Netwerk:FDD-LTE 1800/2100/2600 MHz (B1 / B3 / B7)
Camera (achterkant):13 MP (16:9), F2.2 aperture, autofocus, dual-tone LED verlichting, PDAF 0,1 seconde focus
Camera (voorkant):5 MP (16:9) 2560x1440 pixels, 4x digitale zoom, , F2.0 aperture
Qualcomm versie (FullNet):
Chipset:Qualcomm Snapdragon 650
CPU:Cortex A53 + A72(64bit), Hexa-core 4 x 1,8 GHz + 2 x 1,2 GHz
GPU:Adreno 510
3G Netwerk:WCDMA 850/900/1900/2100 MHz
4G Netwerk:FDD-LTE 850/900/1700/1800/1900/2100/2600 MHz (B1 / B2 / B3 / B4 / B5 / B7 / B8)
Camera (achterkant):16 MP (16:9), F2.0 aperture, autofocus, dual-tone LED verlichting, PDAF 0,1 seconde focus
Camera (voorkant):5 MP (16:9) 2560x1440 pixels, 4x digitale zoom, , F2.0 aperture
SD card:Nee
Opslag geheugen (ROM):16/32 GB
Werkgeheugen (RAM):2/3 GB
Luidspreker:1 luidspreker
Simkaart:Dual-SIM, dual standby (2x Micro)
WLAN:Wifi 802.11 a/b/g/n/ac op 2,4GHz en 5GHz, wifi Direct, DLNA, wifi hotspot
Bluetooth:v4.1 Low Energy
NFC:Nee
Vingerafruklezen:Ja
USB:USB 2.0 (MHL), USB On-the-go
Sensoren:Snelheidsmeter, afstand, gyroscoop, nabijheid, kompas, licht, infrarood afstandsbediening
GPS:GPS, A-GPS, GLONASS, Beidou
Formaat:150 x 76 x 8,5 mm
Gewicht:164g
Accu:Niet-verwisselbare Li-Ion 4000 mAh accu
Kleuren verkrijgbaar:Goud, Zilver, Grijs
Led kleuren:Blauw, Rood, Groen, Oranje, Geel, Cyaan, Wit en Violet

Prijzen

De prijzen variëren van €125,- voor de 2GB MediaTek variant tot €167,- voor de 3GB Qualcomm variant.
Europeanen kunnen hun telefoon nog niet rechtstreeks bij Xiaomi kopen, dat gaat via een reseller/internationale webshop. In de praktijk zal de prijs vanaf €150,- beginnen voor het standaard model en het Prime model zal rond de €250,-liggen (excl. verzendkosten en eventuele importkosten).

Note 3 Standaard (Dual Netcom met MediaTek processor): 899 Yuan
Note 3 Prime (Dual Netcom met MediaTek processor): 1099 Yuan

Note 3 Standaard (Full Netcom met Qualcomm processor): 999 Yuan
Note 3 Prime (Full Netcom met Qualcomm processor): 1199 Yuan

Dual Netcom ondersteunt twee Chinese providers: China Mobile en China Unicom.
Deze telefoon zal altijd een MediaTek processor bevatten.
Serienummers: tot op heden onbekend
2G GSM met banden/frequenties: 2/3/8 = 1900/1800/900
3G WCDMA (inclusief TD-SCDMA) met banden/frequenties: 1/2/5/8 = 2100/1900/850/900
4G LTE-FDD (inclusief LTE-TDD) met banden/frequenties: 1/3/7 = 2100/1800/2600

Full Netcom ondersteunt drie Chinese providers: China Mobile, China Unicom en China Telecom
Deze telefoon zal altijd een Qualcomm processor bevatten.
Serienummers: tot op heden onbekend
2G GSM (inclusief CDMA) met banden/frequenties: 2/3/8 =
3G WCDMA (inclusief TD-SCDMA en CDMA2000) met banden/frequenties: 1/2/5/8 =
4G LTE-FDD (inclusief LTE-TDD) met banden/frequenties: 1/3/7 =

Beide varianten zijn geschikt voor Europese GSM netwerken. 4G zal niet voor alle netwerken geschikt zijn. Het feit dat 3G op 850 en 900MHz zit, wil niet zeggen dat dezelfde range gebruikt kan worden voor 4G. Het netwerk moet geschikt gemaakt zijn in de hardware. Softwarematig unlocken van een frequentie is niet mogelijk.

Links:

Chinese Redmi Note 3 pagina (openen met Chrome voor een vertaling)

Voorgaande Redmi Note Topics:

[Xiaomi Hongmi (Redmi)] Ervaringen & Discussie
[Xiaomi Redmi Note 2] Ervaringen en Discussie

Chinaphone topic:

Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 3
[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a (ook geschikt voor kortingscodes)
\[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Handige tooltjes & meer

Google Installer (PlayStore installeren
Redmi Note 3 Bootloader Unlocken

Rooten:

Als tip willen ik graag het volgende meegeven: Als je een Xiaomi tablet/telefoon besteld, probeer te voorkomen dat je er een andere rom op (moet)zet(ten). Je kunt namelijk problemen krijgen als je je toestel wilt rooten/flashen of voorzien van een nieuwe ROM. Vaak wordt er een ROM op gezet waar een hoop bugs of verouderde data in staat. Een bekende ROM die voor problemen zorgt is versie:

Root tips

Als je de Multilanguage rom van Xiaomi.eu installeert, dan is root toegang standaard mogelijk.
Het enige wat je daarvoor hoeft doen is root inschakelen bij de: Security app ->Permissions -> Root Access

Andere ROM installeren:

FAQ:

Waarom is het beter om voor de Multi Language (ML) rom van Xiaomi.eu te kiezen in plaats van de originele Chinese of Global Miui ROM?

Nadelen:
• Als er een bug in het systeem zit, dan wordt je mogelijk doorverwezen naar de originele source: namelijk en.miui.com. Hierdoor kan het langer duren voordat een bug wordt opgelost.
• De rom komt direct van de Engelse Miui site: en.miui.com. Vanuit die rom worden de onderstaande voordelen toegevoegd. Via een over-the-air (OTA) update, krijg je de update 1 tot enkele dagen later.

Voordelen:
• Bugs die zijn veroorzaakt door de taalpakketten, worden vaak binnen 1 week opgelost.
Nederlandse taal wordt wekelijks bijgewerkt (mits er fouten worden doorgegeven door NL gebruikers).
Link om taalfouten te rapporteren: http://xiaomi.eu/community/forums/dutch-translation.14/
• Je behoudt wekelijks updates (mits je gebruik maakt van de Weekly/Developer rom).
• Locatie van de GPS wordt aangepast van China naar een Europees land. Hierdoor verwacht je telefoon niet dat hij in China zit, maar ergens in Europa. Onder andere weer-gebaseerde apps werken hierdoor velen malen beter. Een voorbeeld hiervan is Buienalarm, dat werkt doorgaans niet/nauwelijks op een Chinese telefoon. Een lokale app zoals OV9292 werkt mogelijk ook niet goed als de locatie op China staat i.p.v. een Europees land.
• Zo goed als alle Chinese apps zijn verwijderd.
• Google Play is standaard geïnstalleerd.
• Standaard root toegang, die je zelf in kunt schakelen.
• De garantie zal je niet verliezen als je een ML rom op je Xiaomi apparaat zet. Wees echter wel heel erg voorzichtig en secuur met het vervangen van je rom.

De benodigde instructies om je ROM aan te passen, zijn nog niet geheel duidelijk omschreven. Er zijn teveel tegenstrijdigheden om de Xiaomi.eu rom op je originele telefoon te plaatsen. Zodra dit duidelijk een eenvoudig uit te voeren is, zal ik dit aan de topicstart toevoegen.

Is de telefoon geschikt voor ons netwerk?
• De telefoon is geschikt voor alle 3G netwerken in de Benelux
3G Netwerk: WCDMA 850/900/1900/2100 MHz
• Zoek contact met je provider om te achterhalen of 4G wordt ondersteund via deze netwerken:
4G Netwerk: FDD-LTE 1800/2100/2600 MHz

De topicstart willen we graag zo interessant mogelijk houden en extra input wordt zeer gewaardeerd. We hopen dat jullie ons kunnen helpen om interessante wetenswaardigheden over deze telefoon toe te laten voegen. Als er tips zijn om dit topic aantrekkelijker te maken, dan horen we dat ook graag. Je kunt ons daarvoor het beste een Persoonlijk Bericht sturen

[Voor 174% gewijzigd door Kiswum op 16-03-2016 17:16. Reden: Installatie voor een andere rom weggehaald, deze klopt helaas niet meer]

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-09-2021
Step 1. On your Xiaomi device, tap Settings > Security and check the Unknown sources option.

Step 2. Download the “Google Installer.apk” here and move the file on your phones internal storage.
http://d-h.st/ztjI

Step 3. Open the file manager on your phone and install the “Google Installer.apk” on your MI device.

Step 4. Once the app is installed, Open the application. There, you will find Google Play Store.

Step 5. Tap on Install. Now this step is little bit trick, so read it carefully and follow all the steps below.

Step 6. Now you will see a prompt as below. Tap on OK. You need to install Google Service Framework on your phone to install Play store.

Step 7. Tap on OK.On next screen, you will see following 4 apps. Install the all the 4 apps on your phone by clicking on install icon at the bottom of the screen.

Step 8. Once the installation process is completed on your phone, exit all the way and reboot the phone.

Step 9. Now back to the Google Installer app and look for Google Play Store again. This time, go ahead and Install. Now you have successfully installed Google Play Store on your Xiaomi Mi 4. Enjoy the Play store install all the Google service form the Google play store.

[Voor 14% gewijzigd door theduke1989 op 03-12-2015 17:42]

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03-2021
Het toestel heeft één IMEI nummer (in tegenstelling tot Europese dual sim toestellen). Vodafone laat (waarschijnlijk) geen twee nummers toe op één IMEI . Je zou eens een SIM van een andere provider moeten kiezen (geen Hollandse Nieuwe, maar KPN/ T-mob) om uitsluitsel te geven.

Edit :

Ik heb de mijne ook binnen. Ben echt onder de indruk. Google Apps heb ik geïnstalleerd en ook dual sim werkt (KPN en Vodafone sims). Nu lekker spelen. Zal vanavond een update plaatsen. Ik haal 120 mbit over 4g+

Edit 2:

Ik ben echt aangenaam verrast. Kan niet geloven dat het toestel maar 200 dollar kost. Miui is even wennen na een jaar of vier Cyanogenmod/AOSP/etc gedraaid te hebben, maar met Nova Launcher erop voelt het snel vertrouwd. Er zitten heel veel leuke extra functies in Miui. De vingerafdruk sensor werkt perfect, een stuk sneller dan die van Samsung, maar ook dan de nieuwe Nexus 6P/5X van Google.

De bouwkwaliteit is (voor zover ik dat nu kan zeggen) echt super. Voelt als een heel degelijk toestel, als die 600 euro zou kosten, zou het ook prima zijn. Het scherm is mooi helder met prima contrast en kijkhoeken. Ik vind het scherm fijner dan m'n OPO. Waar ik niet aan kan wennen is de lage DPI, alles is zo enorm groot. Dus straks maar eens uitvinden of ik ROOT kan krijgen.

Hierbij wat fotootjes, ik ben voor de 32GB 3GB donker grijze gegaan, wilde eigenlijk de goude versie, maar vond het front niet mooi met de dikke zwarte rand om het scherm.

[Voor 112% gewijzigd door Vin87 op 09-12-2015 21:49]

• Vin87
Heb het toestel nu drie dagen in gebruik. Ik heb hiervoor een HTC One X, Nexus 4, Nexus 5 en een Oneplus One gehad. Dit toestel doet daar echt niet voor onder, bouwkwaliteit is prima. In mijn ogen een Premium toestel voor een budget prijsje. De dual sim is echt een uitkomst voor mij (prive en zakelijke telefoon). Miui V7 is snel, accu gaat gemakkelijk een dag mee (zo'n 5 uur scherm aan tijd), Android Apps waren zo geinstalleerd en werken vloeiend én ook m'n Huawei Android Wear smartwatch doet het prima.

De vingerafdruksensor is ongeëvenaard snel, echt een uitkomst want ik moet voor mijn zakelijke Exhange account een wachtwoord instellen.

Inmiddels lijkt er een bootloader unlock formulier op de chineze MIUI website te staan, dus dat kan niet lang meer duren :)
Jan-Willem P. schreef op donderdag 10 december 2015 @ 20:01:
Heb je de camera al kunnen uitproberen Vin?
Camera werkt goed, snelle autofocus met een fijne camera app, hier wat foto's

• Vin87
Bakkie is speelgoed m'n vader :) Inderdaad een leuk bakkie, zal het doorgeven.

Ik heb m'n wakelocks nu trouwens onder controle, door Servicely the installeren en Google Services en Google App niet meer toe te staan het toestel wakker te maken (van 50% wakker naar 12%). Zo ziet het batterijprofiel er nu uit (dpi staat op 360, daarom is alles wat kleiner):

• Vin87
Dat is mooi balen, wellicht zat er wat zand in je zak? Om deze reden installeer ik altijd een tempered screen protector, ookal heeft het apparaat Gorilla glass oid (geen idee of de Note 3 dit heeft). Vandaag kwam mijn Nillkin protector binnen, past perfect, mooi strak uitgesneden. Installatie was zo gedaan. Als je niet weet dat er een protector op zit, zie je hem echt niet.

Omdat ik een pola filter gebruik op de camera lijkt de protector wat dof, dat is absoluut niet het geval. De protector is mooi glad en glashelder.

Gekocht op eBay en met 1,5 week in huis.

Edit: Root is ook weer beschikbaar voor de laatste OTA _/-\o_

[Voor 67% gewijzigd door Vin87 op 16-12-2015 21:35]

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-06 11:57
@theduke1989, vandaag is de Xiaomi Redmi Note 3 aangekondigd met een Snapdragon 650 processor. Het gaat hier om een normale variant en een Pro/Prime variant.

Hier zijn de specs te vinden:
http://www.mi.com/note3/specs/

Engelse uitleg is hier te vinden: http://en.miui.com/thread-208881-1-1.html

In totaal kunnen we dus kiezen uit 4 Redmi Note 3 varianten
1: Helio X10 met 2GB geheugen is standard
2: Helio X10 met 3GB geheugen is Pro/Prime

3: Snapdragon 650 met 2GB geheugen is Snapdragon standard *
4: Snapdragon 650 met 3GB geheugen is Snapdragon Pro/Prime *

*Officiële benaming is bij mij nog niet bekend.

Vertaling van Chinees naar Engels @productpagina.
Klik om te vergroten

[Voor 48% gewijzigd door Kiswum op 14-01-2016 09:52]

Oprichter van de grootste NL realme en Xiaomi Facebook groepen.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:25

Salmon

Custom ROMs +1

powermarcel10 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:45:
Hee mannen, ff 2 vragen..

Mijn telefoon komt als het goed is 1 dezer dagen binnen.

Gaat er eigenlijk een micro of een nano sim kaart in..

En; Wat is momenteel de laatste rom voor dit toestel, en waar is due te Downloaden! Kan dat nou gewoon middels een ota ofniet..
Wat heb je al zelf gevonden? Even dit forum topic doorlezen + starttopic zou je al helpen.

2x micro sim zoals op onderstaande afbeelding te zien is.

Voor de rest is er nog niets veranderd aan het proces. Het is wachten op bootloader unlock en je zou tijdelijk de Chinese Dev rom (met ota functionaliteit) of de Xiaomi eu rom (zonder automatische ota's) erop kunnen flashen via SP tools. Voor een guide moet je ff teruglezen in dit topic.

Xiaomi Mi 10T Pro

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:31
Na de telefoon al een paar keer te hebben laten stuiteren ben ik rond gaan kijken naar een goede, simpele case voor de Redmi Note 3. Iemand tips? In de stijl van de Nillkin Frosted snap on cases, maar zo simpel en dun mogelijk. Het liefst dunner en meer zoals de Apple cases.

Iemand die wellicht al rond heeft gekeken en alternatieve cases kent?

• BillsGate
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-06 13:01

BillsGate

...en er stralend uitzien

Op de letter nauwkeurig :)
was misschien handig geweest als ik dat ook in mijn post gezet had :F

Bij vol-down en aansluiten zie ik onderin heel even een rood balkje, daarna komt de foutmelding:

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

• GoldenRatio
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-07-2018
Ik heb een Redmi Note 3 besteld (3 GB, 32 GB) en zit met smart te wachten tot die binnen is. Intussen volg ik dit topic en het Xiaomi forum

Persoonlijk vind ik dit topic best een zootje worden met irrelevante vragen, irrelevante informatie en ook foutieve informatie. Het forum van Xiaomi is al niet veel beter helaas.

Voor wie Roms zonder troep zoekt is denk het beste af met degene die user LoXaR op het Xiaomi forum aanbied. Echter ook daar veranderd voortdurend wat in. Dan is er weer een nieuwe versie de ene dag, maar de andere dag wordt die weer ontraden . . .

De meest relevante Roms zijn momenteel:
7.1.6.0 Stable Multi Xiaomi.eu Rom with Root and Mods for SP Flash Tool (STABLE)

6.1.29 Xiaomi.eu Rom with Root and Mods for SP Flash Tool (DEV)

Maar er zijn issues met de 6.1.29, zodoende kun je beter de voorgaande 6.1.21 gebruiken. Echter sommigen hebben daarbij dan weer een audio probleem las ik.

Verschil tussen Stable en Dev:
- Stable geeft geen updates
- Dev heeft iedere week updates

Link naar de topics of LoXaR op Xiami Mui forum
http://en.miui.com/home.p...thread&view=me&from=space

NB hiervoor moet je een account hebben op dat forum.
Moet je toch als je er wilt downloaden. Om links op het forum te zien moet je eerst in een topic reageren.

Als laatste hier een plaatje van de juiste dingen die je uit moet vinken voor een succesvollle flash

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-06 22:22
Krokodil86 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 12:09:
[...]
Wat is het verschil voor die Pro versie?
Is die 'zoveel beter'?

Is er reeds een topic met de beste aankoopkanalen voor de gewone/proversie?
Zoals ik al zei, Snapdragon 650 vs Helio X10. Ligt er aan of je voorkeur hebt voor Qualcomm of Mediatek ;) Die 650 zal een stukje sneller zijn.

http://www.gsmarena.com/c...Phone1=7769&idPhone2=7863

Geen idee hoe deze verder presteert qua verbruik of warmte. De X10 is al snel zat, ik gok dat de 650 variant wellicht gemaakt is om ook te kunnen verkopen in India. Xiaomi mag geloof ik geen Mediatek devices verkopen in India.

We hebben een levertijden en prijzen topic: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Kimovil is ook altijd handig om te vergelijken: http://www.kimovil.com/en/

[Voor 6% gewijzigd door John Rambo op 08-02-2016 12:48]

Xiaomi Redmi Note 4G / Xiaomi Redmi 2 / Xiaomi Mi Note / Xiaomi Redmi 3 / Mi Band 1S / Mi Scale / Xiaoyi dashcam / Xiaomi Mi WiFi Router 3 / Xiaomi Redmi 4X / Xiaomi Mi Note 2 / Xiaomi Mi Box S / Xiaomi Mi 8 Lite / Xiaomi Mi A3 / Xiaomi Redmi Note 8T

• NimRod1337
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:32
Hij is geleverd zojuist. Ik zou er bijna vrij voor nemen :) Jullie horen vanavond mijn bevindingen.

Hier nog een vergelijking talbelletje:

• _hein_
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
[b][message=46118559,noline]

Edit: zie ook hier http://forums.techdiscuss...der-on-Xiaomi-Smartphones. Het lijkt erop dat ik reeds permissies heb. Connecten gaat alleen niet.
als je de juiste drivers hebt kun je ook met fastboot zien of de bootloader gelockt is..
in cmd venster "fastboot oem device-info"

cmd

edit..

moet je eigenlijk een sim kaart in de telefoon hebben voor de unlock procedure?
ik heb de telefoon voor iemand anders gekocht, en zijn nummer (welke hij nu gewoon gebruikt in zn oude tel) gebruikt icm mijn eigen mail voor het mi account.

ik had de unlock tool uitgeprobeerd omdat er blijkbaar mensen zijn die zonder sms de telefoon unlocked hebben. maar dan krijg ik de melding dat het apparaat niet compatibel is. Kan het zijn dat ze kunnen zien dat de sim kaart niet in de telefoon zit waarop een miui acc op gemaakt is?

[Voor 36% gewijzigd door _hein_ op 10-03-2016 12:51]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-06 14:42

Thomg

Aww yiss

[Voor 8% gewijzigd door Thomg op 01-05-2016 19:15]

Pagina: 1

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Bestellen, levertijd en prijzen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee