Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:55
John Rambo schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:21:
Heb ook de Redmi Note 4 Global binnen .....
Enige vraag is nog even of de Redmi Note 4 Qualcomm rom van xiaomi.eu wel de 800mHz ondersteunt.
De ondersteuning van frequentiebanden zoals oa de 800Mhz heeft helemaal niks met de rom te maken, maar is hardwarematig bepaald en wordt via een radiobestand aan/uit gezet.
Dit radiobestand behoort niet tot de rom, maar komt van Xiaomi.
De Global versie zou dat in dat geval moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 11:25
elinx schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 12:29:
[...]
De ondersteuning van frequentiebanden zoals oa de 800Mhz heeft helemaal niks met de rom te maken, maar is hardwarematig bepaald en wordt via een radiobestand aan/uit gezet.
Dit radiobestand behoort niet tot de rom, maar komt van Xiaomi.
De Global versie zou dat in dat geval moeten doen.
Ok thx. Ik moet nog even testen welke banden precies actief zijn.

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:55
John Rambo schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 12:36:
....
Ok thx. Ik moet nog even testen welke banden precies actief zijn.
Dat hangt van je provider af.
De global versie ondersteunt: B1/B3/B4/B5/B7/B8/B20 (800/850/900/1800/2100/2300/2600MHz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Redmi 4X via BG was bij mij ook originele global rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
elinx schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 18:02:
[...]
Dat hangt van je provider af.
De global versie ondersteunt: B1/B3/B4/B5/B7/B8/B20 (800/850/900/1800/2100/2300/2600MHz)
Dat weet ik, maar ik moet even kijken of ze daadwerkelijk actief zijn. Toestel is niet in mijn bezit maar van iemand anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• public.nme
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06:05
Ik heb bijna een week geleden een Xiaomi Redmi Note 4 besteld via thesolutionshop.global. Deze zou tussen 5 - 7 juni verstuur worden, toen ik vanochtend de status van de zending bekeek stond er nog altijd awaiting dispatch. Gekozen voor deze winkel omdat ze snel zouden leveren, vrees dat het toch langer gaat duren dan verwacht en dat ik net zo goed het toestel voor minder direct via een Chinese webwinkel had kunnen kopen. Misschien handig voor degenen die overwegen gebruik te maken van thesolutionshop.global.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:32

Zenix

BOE!

public.nme schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:07:
Ik heb bijna een week geleden een Xiaomi Redmi Note 4 besteld via thesolutionshop.global. Deze zou tussen 5 - 7 juni verstuur worden, toen ik vanochtend de status van de zending bekeek stond er nog altijd awaiting dispatch. Gekozen voor deze winkel omdat ze snel zouden leveren, vrees dat het toch langer gaat duren dan verwacht en dat ik net zo goed het toestel voor minder direct via een Chinese webwinkel had kunnen kopen. Misschien handig voor degenen die overwegen gebruik te maken van thesolutionshop.global.
Waarom dacht je dat ze snel zouden leveren? Staat op de website aangegeven dat het uit China komt. Als je snel wilt kan je beter via Banggood bestellen of een bekende shop op Ali, die zijn meestal een stuk sneller. Je kan je telefoon al binnen week hebben als je direct mail doet bij Banggood. Ik zou het annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• public.nme
Zenix schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:51:
[...]

Waarom dacht je dat ze snel zouden leveren? Staat op de website aangegeven dat het uit China komt. Als je snel wilt kan je beter via Banggood bestellen of een bekende shop op Ali, die zijn meestal een stuk sneller. Je kan je telefoon al binnen week hebben als je direct mail doet bij Banggood. Ik zou het annuleren.
Ze gaven aan dat levering naar Nederland tussen de 3 en 10 dagen duurt (via EU Express Tax Free (3 -10 days) - Delivered by PostNL). Ik kreeg vandaag bericht dat het toestel onderweg is van China naar Polen, hoop dat ik het eind volgende week of begin van de week erna heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 934483

public.nme schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 00:52:
[...]

Ze gaven aan dat levering naar Nederland tussen de 3 en 10 dagen duurt (via EU Express Tax Free (3 -10 days) - Delivered by PostNL). Ik kreeg vandaag bericht dat het toestel onderweg is van China naar Polen, hoop dat ik het eind volgende week of begin van de week erna heb.
Toevallig op 1 juni besteld bij thesolutionshop global (MI5s Plus).

Voor EU Express geven ze 5 - 15 dagen aan. Pakketje is inmiddels in Polen aangekomen; dus verwacht hem begin volgende week.

Friday, June 16, 2017 Location Time Pieces
17 Delivered - Signed for by : WARSZAWA 11:41
2 Pieces
16 With delivery courier WARSAW - POLAND 10:00
2 Pieces
15 Arrived at Delivery Facility in WARSAW - POLAND WARSAW - POLAND 08:17
2 Pieces

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• public.nme
Anoniem: 934483 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 18:09:
[...]

Toevallig op 1 juni besteld bij thesolutionshop global (MI5s Plus).

Voor EU Express geven ze 5 - 15 dagen aan. Pakketje is inmiddels in Polen aangekomen; dus verwacht hem begin volgende week.

Friday, June 16, 2017 Location Time Pieces
17 Delivered - Signed for by : WARSZAWA 11:41
2 Pieces
16 With delivery courier WARSAW - POLAND 10:00
2 Pieces
15 Arrived at Delivery Facility in WARSAW - POLAND WARSAW - POLAND 08:17
2 Pieces
Ik kreeg gisteren een bericht van Ben (thesolutionshop) dat mijn zending kwijt geraakt is tussen China en Polen, hij wist het al een tijdje maar vond het niet nodig om mij hierover te informeren. Gisteren order maar geannuleerd omdat ik momenteel zonder telefoon zit en het hele traject weer opnieuw zou beginnen. Gister laat nog een nieuwe besteld via Honorbuy en deze is inmiddels onderweg vanuit Italië, deze komt als het goed is maandag binnen.

Ik heb het idee dat thesolutionshop best een prima onderneming is met goede bedoelingen, voelt alleen alsof het gerund wordt door een 15 jarige. Even afwachten hoelang het gaat duren tot het geld weer op mijn amex staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 934483

public.nme schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 22:00:
[...]

Ik kreeg gisteren een bericht van Ben (thesolutionshop) dat mijn zending kwijt geraakt is tussen China en Polen, hij wist het al een tijdje maar vond het niet nodig om mij hierover te informeren. Gisteren order maar geannuleerd omdat ik momenteel zonder telefoon zit en het hele traject weer opnieuw zou beginnen. Gister laat nog een nieuwe besteld via Honorbuy en deze is inmiddels onderweg vanuit Italië, deze komt als het goed is maandag binnen.

Ik heb het idee dat thesolutionshop best een prima onderneming is met goede bedoelingen, voelt alleen alsof het gerund wordt door een 15 jarige. Even afwachten hoelang het gaat duren tot het geld weer op mijn amex staat.
Ze waren mijn pakketje ook vergeten op te halen in Polen. Heb al een aantal vragen gesteld aan Ben en reactietijd is erg snel. Inmiddels is het pakket wel onderweg van Polen naar Nederland.

Klantenservice van thesolutionshop is top, maar de beloofde leveringstijd kunnen ze simpelweg niet waarmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:15

..Christiaan..

..zwll..

Zijn er, naast banggood en hongkongeek, nog meer shops waar je je tegen douanekosten kunt verzekeren of dat ze die garantie bieden?

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• public.nme
Anoniem: 934483 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:41:
[...]

Ze waren mijn pakketje ook vergeten op te halen in Polen. Heb al een aantal vragen gesteld aan Ben en reactietijd is erg snel. Inmiddels is het pakket wel onderweg van Polen naar Nederland.

Klantenservice van thesolutionshop is top, maar de beloofde leveringstijd kunnen ze simpelweg niet waarmaken.
Ben is idd erg snel met reageren en ook het geld is netjes teruggestort op mijn kaart. Jammer dat het verkeerd is gelopen met mijn bestelling. Gelukkig via Honorbuy binnen een paar dagen ontvangen en erg blij met mijn toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Mijn vader zoekt een grote smartphone voor niet al te veel geld.
Hij kwam de Oukitel U16 Max tegen voor 120 euro.
Een 6 inch (1280x720..) smartphone uit China met:

CPU: MediaTek MT6753 (Octa-core)
GPU: Mali-T720
RAM: 3GB
Camera: 13 MP achter, 5 MP voor
Batterij: 4000mah (niet vervangbaar)
Sensoren: proximity, light, accelerometer en fingerprint sensor
GPS: A-GPS
WLAN: Wi-Fi 802.11 a/b/g/n
Bluetooth: v4.0

GSM en LTE:
GSM 850, 900, 1800, 1900
WCDMA 1900, 2100
LTE 800, 900, 1800, 2100, 2600

Nu vraag ik mij af, is dit een beetje wat?
Ik ben namelijk niet zo thuis in de goedkope chinese smartphones :)
Heb je aan deze LTE banden ook wat in Nederland?

Het grootste nadeel wat ik zie:
*Hele lage resolutie, maar misschien voor mijn vader wel prima (hij werkt al jaren op een tablet van 7 inch op zo'n lage resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Ik denk dat je met deze vraag beter in het aanschaf topic terecht kunt, of anders in het gewone chinaphone topic.

Je vader weet dat 6 inch best groot is voor een telefoon? M.a.w. niet handig in de broekzak en met 1 hand bedienen. Persoonlijk zou ik geen 720p willen op 6 inch. De 4G banden zijn prima voor hier.

Als je 800mHz wilt zou je als alternatief kunnen kijken naar de Xiaomi Redmi Note 4 global. Deze kan je ook al voor 130 euro op de kop tikken. Xiaomi heeft ook de Mi Max van 6,4inch maar deze mist dan 800mHz.

Ik weet niet hoe Oukitel qua software is, of ze een beetje support hebben, daar zou ik wel even naar kijken. Als er bugs in de software zitten wil je wel dat ze gefixt worden.

[ Voor 14% gewijzigd door John Rambo op 28-06-2017 06:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302985

Order Banggood van 29 juni voor de Xiaomi Note 4 staat sindsdien op processing.... ben benieuwd hoe snel dat gaat. Eerste keer dat ik daar bestel. Ze geven geen indicatie hoe snel het product wordt verzonden na betaling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-06 13:07
Anoniem: 302985 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 10:34:
Order Banggood van 29 juni voor de Xiaomi Note 4 staat sindsdien op processing.... ben benieuwd hoe snel dat gaat. Eerste keer dat ik daar bestel. Ze geven geen indicatie hoe snel het product wordt verzonden na betaling
Er een keertje achteraan vragen wil wel eens helpen, is mijn ervaring.
Wel gekozen voor priority shipping hè? (ivm inklaring)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hyp Hyper schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 13:56:
[...]

Er een keertje achteraan vragen wil wel eens helpen, is mijn ervaring.
Wel gekozen voor priority shipping hè? (ivm inklaring)
Ja voor gekozen en een mailtje gestuurd. Nog steeds op processing.. :)

edit:
Reactie gekregen per chat. Wordt binnen 24-48 uur verzonden. Ze verzenden geen pakketjes gedurende het weekend.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 302985 op 02-07-2017 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRie
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-12-2024
Anoniem: 302985 schreef op zondag 2 juli 2017 @ 11:04:
[...]

Ja voor gekozen en een mailtje gestuurd. Nog steeds op processing.. :)

edit:
Reactie gekregen per chat. Wordt binnen 24-48 uur verzonden. Ze verzenden geen pakketjes gedurende het weekend.
Hier zelfde situatie. Ook de 29e besteld. Had gehoopt dat ze het dan vrijdag hadden verstuurd. Nu maar hopen dat het in de komende 24 uur gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
  • Laatst online: 17-03 16:03
HIer hetzelfde. Vrijdag 30 juni besteld met wat accesoires. Accesoires zijn direct verstuurd (op zaterdag(!)), maar de Redmi Not 4 staat sindsdien op Ready to Process :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRie
Vanochtend zag ik op de order pagina staan dat de status is gewijzigd naar ''Shipped''. Er is ook een tracking nummer zichtbaar maar deze geeft op Track17 nog geen resultaten. Ook nog geen bevestiging per mail gekregen wat betreft het verzenden, maar ik ga er nu maafr wel vanuit dat hij op de post is.
Gaat dan allemaal nog redelijk vlot (geen gekkigheden). Hopen dat het shippen ook zo gaat. Gelukkig is de ''geduldsspanne'' een stuk groter wanneer er uit China bestelt wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eRie schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 13:28:
Vanochtend zag ik op de order pagina staan dat de status is gewijzigd naar ''Shipped''. Er is ook een tracking nummer zichtbaar maar deze geeft op Track17 nog geen resultaten. Ook nog geen bevestiging per mail gekregen wat betreft het verzenden, maar ik ga er nu maafr wel vanuit dat hij op de post is.
Gaat dan allemaal nog redelijk vlot (geen gekkigheden). Hopen dat het shippen ook zo gaat. Gelukkig is de ''geduldsspanne'' een stuk groter wanneer er uit China bestelt wordt :)
idem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
Dan zal die van mij morgenvroeg wel op shipped staan :)

Edit: Inderdaad. Vanmorgen stond ie op shipped. :)

Edit: Snel leveren kunnen ze wel. Hoesjes en screenprotector zijn vanmorgen bezorgd door PostNL, 1 week na bestellen. Ben eens benieuwd of dat met de telefoon zelf ook zo snel gaat

[ Voor 78% gewijzigd door gooddaddy op 07-07-2017 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner13
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10-2024
Dit kreeg ik van geekbuying te horen, waar ik 2 maal redmi note 4 4gb global heb besteld (zwart) op 25 juni.. :F
Dear Customer,
Thank you for shopping at GeekBuying!
Sorry that the factory has postponed the delivery time of "geekbuying:xxx" to the end of this month.
In this case,
1. Would you like to change to NOTE 4X "geekbuying:379033 235360" or "geekbuying:379030 235361" without paying the difference?
2. Or change to Redmi Note 4 3/32GB "geekbuying:376546 232074" or "geekbuying:376547 232075" or "geekbuying:377527 233386" which all are in stock? Or other phone you like?
3. Wait for your original order?
Looking forward to your soonest reply. We apologize for this embarrassed inconvenience.
Any questions, please feel free to contact us.
Sincerely,
Ella

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
Ik ben eens benieuwd. Sinds vanmorgen staat mijn Redmi Not 4 op "In Transit". Wanneer zal ie bij mij zijn? Woensdag? Donderdag? Ik merk eerlijk gezefgd niet veel van Priority direct Mail. Tenminste niet dat het sneller is. Eens kijken of ik ook echt geen douanekosten hoeft af te tikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRie
gooddaddy schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:23:
Ik ben eens benieuwd. Sinds vanmorgen staat mijn Redmi Not 4 op "In Transit". Wanneer zal ie bij mij zijn? Woensdag? Donderdag? Ik merk eerlijk gezefgd niet veel van Priority direct Mail. Tenminste niet dat het sneller is. Eens kijken of ik ook echt geen douanekosten hoeft af te tikken
Hier hetzelfde. Staat sinds vrijdag op ''In Transit''. Ze zeggen 7-12 werkdagen met Priority Direct Mail. Dat kunnen ze vooralsnog halen. Rustig afwachten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
Lijkt er op dat ie morgen wordt geleverd. Hij is gesorteerd in het sorteercentrum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRie
Ik heb de telefoon gisterenmiddag mogen ontvangen. Vind het echt vlot gegaan. En heb alles kunnen tracken van begin tot eind. Erg netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
De mijne is inmiddels ook afgeleverd, maar ik zit natuurlijk op mijn werk. En vanavond heb ik ook al nergens tijd voor :( Dat wordt wachten tot morgen om er eens goed mee te kunnen spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durandal
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-01 17:38
Is het goedkoper om je China telefoon in Euros te betalen (banggood), of dollar->euro door paypal te laten doen, of door Visa? Ik kom er niet helemaal uit. Er is weinig info over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esjo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 29-03-2024
Hoe zit het momenteel met de levering van de xiaomi redmi note 4 global 4gb/64gb. Ik lees het eea over leveringsproblemen en bij veel shops is de grijze variant niet beschikbaar.. Zou 't verstandig zijn nog even te wachten? Zou dit wat met de prijs gaan doen de komende tijd of zal die rond de 175 blijven? En heeft alleen banggood verzekerd verzenden (tegen douane kosten) en hoe werkt dit? Vorige 2 Phones via Ali besteld en beide keren inklaring moeten betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBlutarski
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 07-11-2024
Even een vraagje: Had een Ulefone Power 2 gekocht bij Gearbest, bij het European magazijn. Toch second thoughts en binnen een uurtje proberen te cancelen. Veel heen en weer gemail, leek te lukken maar hij is uiteindelijk toch verstuurd, omdat hij " al verpakt was". Overigens pas na 3 dagen, gewoon in een standaard witte plastic envelop, niks bijzonders ofzo. Heb ze er op bewezen dat in de voorwaarden staat dat je ten allen tijden kunt cancelen to hij verstuurd word. Maar nee, dus. Kan nu kiezen tussen houden en 10 USD korting of opsturen op eigen kosten naar Shenzhen City in China en dan aankoopbedrag terug krijgen.
Zat op de post.nl site te kijken, terugsturen zal sel rond 25 euro zijn, ik zie ook nog douaneformulieren die mee moeten, klinkt allemaal ingewikkeld. Moet ik voor de douane ook nog betalen? Zo'n douaneformulier, moet je dat eerst zelf downloaden?
Of kun je dat regelen bij de post.nl shop? En extra voor betalen? Iemand ervaring
mee?

[ Voor 11% gewijzigd door JohnBlutarski op 03-08-2017 11:57 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
JohnBlutarski schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:51:
Even een vraagje: Had een Ulefone Power 2 gekocht bij Gearbest, bij het European magazijn. Toch second thoughts en binnen een uurtje proberen te cancelen. Veel heen en weer gemail, leek te lukken maar hij is uiteindelijk toch verstuurd, omdat hij " al verpakt was". Overigens pas na 3 dagen, gewoon in een standaard witte plastic envelop, niks bijzonders ofzo. Heb ze er op bewezen dat in de voorwaarden staat dat je ten allen tijden kunt cancelen to hij verstuurd word. Maar nee, dus. Kan nu kiezen tussen houden en 10 USD korting of opsturen op eigen kosten naar Shenzhen City in China en dan aankoopbedrag terug krijgen.
Zat op de post.nl site te kijken, terugsturen zal sel rond 25 euro zijn, ik zie ook nog douaneformulieren die mee moeten, klinkt allemaal ingewikkeld. Moet ik voor de douane ook nog betalen? Zo'n douaneformulier, moet je dat eerst zelf downloaden?
Of kun je dat regelen bij de post.nl shop? En extra voor betalen? Iemand ervaring
mee?
Ik heb ooit mijn Mi Note naar China gestuurd voor reparatie. Uit mijn hoofd hoefde ik alleen op het postkantoor een formulier in te vullen met de gegevens van waar het naar toe moet en wat er in zit. Hou er wel rekening mee dat ze waarschijnlijk willen dat je een lage waarde invult (onder 18 euro ofzo) omdat ze in China anders mogelijk ook import moeten betalen, net als andersom. Het nadeel hiervan is wellicht dat als er iets beschadigd / kwijt raakt je nooit meer dan dat bedrag zult krijgen. Dit is dus een afweging die je moet maken. In mijn geval had ik er geen problemen mee omdat de telefoon helemaal dood was en dus praktisch waardeloos. In jouw geval zou ik zelf denk ik de telefoon hier verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBlutarski
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 07-11-2024
Thanks for the info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joatg
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-06 10:38
Ook hier even een vraagje: Ik wil de Xiaomi Redmi Note 4 4gb 64gb Official Global Edition kopen bij Geekbuying voor 168euro (vanuit Italië):

http://www.geekbuying.com...tphone---Gray-384100.html

Maakt het uit dat deze uit Italië komt en niet vanuit Duitsland of Spanje (daar zijn deze namelijk niet op voorraad)? Ik betaal dan ook geen extra invoerkosten en BTW? En het klopt dat ik via Geekbuying geen rare Chinese ROM krijg?

Alvast bedankt.

Edit: prijs gewijzigd, kortingscode^^

[ Voor 4% gewijzigd door Joatg op 07-08-2017 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-05 18:28
Durandal schreef op maandag 17 juli 2017 @ 21:26:
Is het goedkoper om je China telefoon in Euros te betalen (banggood), of dollar->euro door paypal te laten doen, of door Visa? Ik kom er niet helemaal uit. Er is weinig info over te vinden.
Paypal hanteert een slechte koers dus zou gewoon voor euro gaan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durandal
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-01 17:38
Ja, heb ik ook gedaan, bij banggood met Priority Direct Mail. In een dag of 10 in huis, zonder problemen. Heel tevreden.

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-05 18:28
Jep idem hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Vorige week voor het eerst via een DE warehouse besteld (Geekbuying). Waar ik dacht dat het qua levertijd enorm veel sneller zou zijn (1 tot 2 werkdagen)is de ervaring tot nu toe erg matig. Sinds maandagochtend is de zending ergens in de buurt van Berlijn aangemeld door GLS bij DHL (?) Maar verder niks.

De PDM variant van Banggood gaf de laatste 3x in totaal 1 week levertijd vanuit Hong Kong. Dat ga ik op dit tempo niet redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-06 22:44
Kreeg deze vandaag in mn mail:

https://www.gearbest.com/...digi-s2-special-1571.html

150 euro, lijkt me een aardige phone?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Ewivis schreef op maandag 18 september 2017 @ 12:44:
Kreeg deze vandaag in mn mail:

https://www.gearbest.com/...digi-s2-special-1571.html

150 euro, lijkt me een aardige phone?
Het feit dat de resolutie daar niet word aangegeven zegt mij eigenlijk al genoeg.

Leuke telefoon om te zien, maar ik gok dat de resolutie nogal laag is.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Obeja
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
6.0 inch 720 x 1440 pixels screen

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:35
pixel per inch (PPI) van 269, Full-lhd op 5,5 inch is 401.
Dat is dus nogal laag.
Was in het andere topic ook al aangegeven overigens, deze richt zich op levertijden en prijzen...

[ Voor 37% gewijzigd door dutchgio op 20-09-2017 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-06 16:08
Om het nog overzichtelijker te maken: ik wil de versie met de Sony camera, maar dat staat er vrijwel nooit bij.
Op Kimovil staat deze https://www.kimovil.com/e...dmi-note-44gb-64gb-global en die heeft alles wat ik wil nl:
4G dus ook de 800
Sony camera
Snapdragon 625
Helaas kan ik op Kimovil geen EU warehouse vinden voor deze telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-06 16:08
Als ik bv op Banggood kijk https://forum.banggood.com/forum-topic-340367.html, dan weten zij zelf niet eens of je de versie met Sony krijgt.
Lekker duidelijk zo.

• Joatg
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-06 10:38
doggy1 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 23:28:
Om het nog overzichtelijker te maken: ik wil de versie met de Sony camera, maar dat staat er vrijwel nooit bij.
Op Kimovil staat deze https://www.kimovil.com/e...dmi-note-44gb-64gb-global en die heeft alles wat ik wil nl:
4G dus ook de 800
Sony camera
Snapdragon 625
Helaas kan ik op Kimovil geen EU warehouse vinden voor deze telefoon
Je kan hem bij Hong Kong Goldway halen (https://nl.aliexpress.com...dbde341c780d57cbb10330703). Als je kiest voor DHL shipping betaal je geen extra kosten als belasting en invoer. Dan betaal je rond de 200euro. Of als je geduld hebt bij Banggood en kies je voor PDM shipping (https://www.banggood.com/...ia&p=QV2409786796201409DB). Voor 175euro heb je hem dan zonder extra kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-05 13:28
Ik heb vrijdag de mijne besteld bij Honorbuy. Met Snapdragon 625, 4GB RAM en 64GB opslag.
:D
Date Status
2017-09-23 04:42:13 Preparation in EU Warehouse
2017-09-22 13:58:01 Payment accepted
Nu kwestie van wachten. Hij is nog niet verzonden. Maar ik hoop zo erg dat 'ie woensdag binnen is :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Josefien
Och, volgens de track & trace van DHL wordt hij naar verwachting morgen bezorgd :D :D :D

Hij wordt verzonden vanuit Italië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubiks
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-04 23:57
8)
Josefien schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:25:
Och, volgens de track & trace van DHL wordt hij naar verwachting morgen bezorgd :D :D :D

Hij wordt verzonden vanuit Italië.
Je zal er geen spijt van krijgen, dat beloof ik je! :*) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowBigQ
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 04-06 18:56
Mijn note 4 moet ook snel binnen zijn.

Is inmiddels bij bezorger in Nederland. Denk postnl.

14e besteld via Aliexpress met gratis verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VZpeoGll.png
Zou hij het echt redden om morgen aan te komen? :o

Hij wordt toch over de weg vervoerd? Om 19u was 'ie nog in Italië, Muggia is ~1400km hier vandaan. Met een vrachtwagen zou je er toch echt minimaal zo'n 20 uur over moeten doen? :o En tussendoor wordt 'ie blijkbaar nog verder gesorteerd :o
Rubiks schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:37:
8)
[...]

Je zal er geen spijt van krijgen, dat beloof ik je! :*) 8)
:D *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubiks
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-04 23:57
Josefien schreef op maandag 25 september 2017 @ 21:20:
[afbeelding]
Zou hij het echt redden om morgen aan te komen? :o

Hij wordt toch over de weg vervoerd? Om 19u was 'ie nog in Italië, Muggia is ~1400km hier vandaan. Met een vrachtwagen zou je er toch echt minimaal zo'n 20 uur over moeten doen? :o En tussendoor wordt 'ie blijkbaar nog verder gesorteerd :o

[...]

:D *O*
Het enige dat de voorpret nog kan bederven is de phone zelf :P
Maar als ie er dan eenmaal is...begint het genieten... ;) oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
Rubiks schreef op maandag 25 september 2017 @ 22:01:
[...]

Het enige dat de voorpret nog kan bederven is de phone zelf :P
Maar als ie er dan eenmaal is...begint het genieten... ;) oOo
Hij is in Leipzig :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nGlbeMyl.png

Hij gaat zeker weten al dan niet deels met het vliegtuig... Venice => Leipzig kan je never nooit in 1,5 uur over de weg afleggen :D

Goede hoop dat 'ie morgen toch aankomt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

De LeEco Le Pro 3 Elite is nu trouwens naar €139 met de coupon van Kimovil.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-06 17:55
Anoniem: 472287 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 06:50:
De LeEco Le Pro 3 Elite is nu trouwens naar €139 met de coupon van Kimovil.com
Fijn zo'n linkje erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
*knip*. LMGTFY linkjes zijn niet toegestaan ;)

Zie alsnog niet waar en met welke code overigens. :)
Was LeEco niet gestopt met telefoons? Heeft wellicht wel invloed op eventuele support/updates.

[ Voor 40% gewijzigd door rens-br op 26-09-2017 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is het zo moeilijk om Kimovil.com in te tikken?

Ik ben gestopt met linkjes posten, want die worden telkens verwijdert omdat het "spam/referral" zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Aangezien die site niet heel overzichtelijk is en ik nergens een coupon zie staan. Ja graag :)
Die hele site kent de LeEco Le Pro 3 Elite niet trouwens. Wel zonder elite, maar geen coupon te vinden.

En ja ik weet heus wel hoe ik op Kimovil moet komen.

[ Voor 12% gewijzigd door Ossi op 26-09-2017 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Recht voor uwen snuffert op de homepage.... :+

makkelijk genoeg denk ik?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1jNc4HOuZisxGen4qIgO2frm/full.jpg

PS: De elite is de X722, de normale de X720, en de USA versie X727

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 472287 op 26-09-2017 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Anoniem: 472287 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:13:
Recht voor uwen snuffert op de homepage.... :+

makkelijk genoeg denk ik?

[afbeelding]

PS: De elite is de X722, de normale de X720, en de USA versie X727
Stukken beter :P
Maar is helaas de 32GB versie. Maar kan voor sommigen wel erg nice zijn inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Is dat wat die LeEco Le Pro 3 X722? Jammer dat je bij BangGood geen DHL shipping kan kiezen...

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
PerlinNoise schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 12:59:
Is dat wat die LeEco Le Pro 3 X722? Jammer dat je bij BangGood geen DHL shipping kan kiezen...
Nee maar wel PDM shipping wat dan weer een stuk voordeliger is, alleen een paar dagen langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PerlinNoise schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 12:59:
Als je bij banggood voor Priority Direct Mail kiest, is hij er ook aardig vlot, EN krijg je geen importkosten.

het is zeker wat - ik heb hem een maand of... 2? geleden gekocht voor zo'n 170eu als ik het me goed herinner, en het is echt een heel fijn toestel met die 4000mah accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Anoniem: 472287 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:02:
[...]

Als je bij banggood voor Priority Direct Mail kiest, is hij er ook aardig vlot, EN krijg je geen importkosten.

het is zeker wat - ik heb hem een maand of... 2? geleden gekocht voor zo'n 170eu als ik het me goed herinner, en het is echt een heel fijn toestel met die 4000mah accu
Draai je er een custom ROM op of de bijgeleverde Android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ossi schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:14:
[...]

Draai je er een custom ROM op of de bijgeleverde Android?
Ik draai op de originele meest recente rom. 26S versienummer.

Na het uitschakelen danwel verwijderen van wat chinese meuk, voor mij ideaal. Kan nog geen bugs ontdekken, behalve slecht focussen van de camera in nachtfotos. Geen id of dat met de oude rom ook zo was.

• slow whoop
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-06 14:50
Weet er iemand nog een webshop waar:
  • Ik een Redmi Note 4 kan bestellen (Global 4GB/64GB Snapdragon 625)
  • Ik met m'n credit card kan betalen (ik heb geen PayPal)
  • Er vanuit een EU-land geshipped wordt (dus geen douane issues)
Ik heb gekeken op Banggood, HonorBuy, en iBuygou, maar daar moet kennelijk alles met PayPal. En met AliExpress zijn er vaak weer onbekende en hoge douanekosten.

• dutchgio
Paypal kun je gratis aanmaken...

Banggood met priority direct mail verzending sluit extra kosten uit.

• Ossi
Dat inderdaad, PayPal aanmaken en via Banggood bestellen met Priority Direct Mail. Dan heb je geen extra kosten achteraf.

Anders moet je Marktplaats in de gaten houden denk ik.

Je kunt Geekbuying nog proberen, die heeft wel wat Europese magazijnen, maar die zijn bijna altijd Out of stock.

[ Voor 41% gewijzigd door Ossi op 27-09-2017 12:31 ]

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:53

Fuelke

Forza Ferrari

Ik zat te kijken naar TO2C maar daar hebben ze vanuit EU warehouse enkel de Note 4 met 3GB / 32GB.

http://www.to2c.com/eu-wa...tional-edition-black.html

http://www.to2c.com/xiaomi-redmi-note-4.html

Wel een aantal onrechtstreekse kredietkaart betaalmogelijkheden.

http://www.to2c.com/payment-method

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• slow whoop
Allen bedankt. Ik ben een beetje huiverig voor PayPal vanwege hun wat ruime privacy voorwaarden (ze verzamelen alles van je en delen dat met iedereen).

Bol.com heeft de Redmi Note 4 ook, maar dan betaal ik wel iets meer (€ 240).

• Ossi
slow whoop schreef op woensdag 27 september 2017 @ 22:18:
Allen bedankt. Ik ben een beetje huiverig voor PayPal vanwege hun wat ruime privacy voorwaarden (ze verzamelen alles van je en delen dat met iedereen).

Bol.com heeft de Redmi Note 4 ook, maar dan betaal ik wel iets meer (€ 240).
De aanschaf van een Android telefoon is volgens mij slechter voor je privacy dan 1 aanschaf met PayPal. Je hoeft PayPal natuurlijk niet te blijven gebruiken. :)

• slow whoop
@Ossi Ja, daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in. Google weet volgens mij al alles van me. Ik heb alleen geen zin in nog een (Amerikaanse) organisatie die mijn online doen en laten gaat volgen.

Over het niet blijven gebruiken van PayPal vond ik deze blog-post:
PayPal will simply mark your account as “closed” and you can’t get into it anymore, but it will “retain personal information from your account for a certain period of time” – probably forever – to do all sorts things, including “take other actions as required or permitted by law.” Yup, as permitted by law. It won’t do anything illegal with it. That’s the only promise. Alas, there aren’t exactly a lot of legal restrictions in the US on what companies can do with personal data.
Misschien ga ik nog wel eens overstag, omdat ik het gemak van PayPal dan zwaarder vind wegen dan mijn online privacy. Nu ben ik nog niet zo ver.

• John Rambo
Niet alleen google maar waarschijnlijk ook facebook, twitter, whatsapp, microsoft, instagram, nsa, aivd enz. Dan kan eentje erbij ook geen kwaad ;)

• Ossi
slow whoop schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:09:
@Ossi Ja, daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in. Google weet volgens mij al alles van me. Ik heb alleen geen zin in nog een (Amerikaanse) organisatie die mijn online doen en laten gaat volgen.

Over het niet blijven gebruiken van PayPal vond ik deze blog-post:

[...]

Misschien ga ik nog wel eens overstag, omdat ik het gemak van PayPal dan zwaarder vind wegen dan mijn online privacy. Nu ben ik nog niet zo ver.
Ik snap je punt wel hoor :) Dat gevoel bekruipt mij ook steeds meer. Echter is mijn PayPal account ergens vroeg uit 2000, toen had ik nog geen weet van privacy en dergelijke en toen heb ik m al zoveel gebruikt dat het nu ook niet meer uitmaakt. Nu kan ik dit account alsnog gaan stop zetten, maar dan mis ik zoveel leuke spullen...

Uiteindelijk ben ik tot de conclusie gekomen dat het me ook niet kan schelen wie kan zien wat ik gekocht heb in een opwelling. Het is niet alsof ik fleshlights koop, het gaat veelal om prullaria en wat gadgets :P
John Rambo schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:23:
Niet alleen google maar waarschijnlijk ook facebook, twitter, whatsapp, microsoft, instagram, nsa, aivd enz. Dan kan eentje erbij ook geen kwaad ;)
Yup :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snsgn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-05 18:32
Onlangs op 18 september (bijna een maand geleden) de UMIDIGI Crystal aangeschaft bij GearBest. Order staat nog steeds op processing. Ze vertelden mij eerder 7 tot 15 werkdagen te wachten met duizendmaal excuus. Nu 15 werkdagen later melden ze nogmaals om 7 tot 15 werkdagen te wachten.

Al 2x eerder ooit bij GearBest besteld. 1 andere keer duurde het ook 1,5 maand.

Wat moet je hier nu mee? Zou 'ie ooit komen? Of zal ik toch om een refund vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Niet online
Weet iemand of ze via deze shop en DHL shipping import kosten zijn? Bij BangGood is de goude uitverkocht. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Staat in de beschrijving, die zijn voor jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:31:
Staat in de beschrijving, die zijn voor jezelf.
Ja, maar die lijken me geldig voor de standaard verzend methode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kid1988 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:00:
[...]

Bedankt voor je snelle reactie.
Ik kan enkel deze vinden:
http://www.dx.com/p/letv-...32gb-rom-golden-852472407
En die is 60 euro duurder. Dat vind ik een beetje steil voor een iets grotere accu en een extra LTE band. Natuurlijk is de snapdragon wat universeler, maar de gunstige prijs komt nou juist door de mediatek processor denk ik zo..
Heb je wellicht een link waar ik de Pro 3 Elite zou kunnen vinden voor 130 euro?
"iets" universeler en ongeveer 2x zo snel.

Bestellen doe je hier: https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_620054.html

Met code: LECPRO3LITE
Voor 136 euro,

of hier: https://www.banggood.com/...Smartphone-p-1162406.html

met code: 11BGESLP332
voor 135 euro

Waarbij je bij Bangood voor ~8 euro Priority Direct Mail kan kiezen waarbij geen douanekosten in rekening worden gebracht. (Aan deze mededeling kunnen geen rechten worden ontleend 8)7 maar het staat er om bekend :) heb het al meermaals gebruikt, nog nooit douanekosten gehad)

Om het eerlijk te houden: De S3 waar je het over hebt koop je bij Gearbest voor 85euro met code LECOX626

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 472287 op 01-11-2017 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-06 19:47
Redmi Note 4X vandaag voor €105 bij lightinthebox

https://www.lightinthebox...p5554542.html?prm=1.1.5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Voor een klein beetje meer heb je de gewone redmi note 4 global met volledige 4g ondersteuning

Edit: Voor de geïnteresseerden, de Mi Note 2 6Gb/128Gb is in prijs verlaagd en is nu vrij goedkoop te krijgen bij Gearbest (280,-) https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_502843.html?wid=4

[ Voor 50% gewijzigd door John Rambo op 13-12-2017 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Voor de geinteresseerden in een flipphone die op android 7 draait, de vkworld t2plus is eindelijk uit. Ik wilde hem al zodra erover geschreven werd, want ik ben blind en bediening via een toetsenboard is 100 keer handiger voor mij. Maar nu is hij eindelijk beschikbar, heb hem zelf via de aliexpress sotre van vkworld. hij is onder andere hier te krijgen:
gearbest: https://goo.gl/Ffw8Ta
aliexpress: https://goo.gl/cwrUqo helas wel een beetje duur voor $299

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Wij hebben via gearbest een rode elephone s8 besteld. een dag na betaling werd hij al als verzonden gemeld. Maar dhl meldt dat er nog niets is verstuurd, nu 8 dagen later en gearbest reageert nergens op. Zijn dit soort vertragingen normaal bij gearbest, ook als ze een product als verzonen melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
dicksterk schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 19:52:
Wij hebben via gearbest een rode elephone s8 besteld. een dag na betaling werd hij al als verzonden gemeld. Maar dhl meldt dat er nog niets is verstuurd, nu 8 dagen later en gearbest reageert nergens op. Zijn dit soort vertragingen normaal bij gearbest, ook als ze een product als verzonen melden?
Over het algemeen duurt het een aantal dagen voordat de DHL code actief wordt, maar niet zo lang als jij aangeeft. Gaat de telefoon direct naar jouw huis of via een EU-land om de douane te omzeilen? In het tweede geval heb je vermoedelijk de code van het EU-land naar jouw huis gekregen en die track and trace werkt pas als het toestel daar is aangekomen, wat meestal een week duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acemath
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
zijn er eigenlijk sites met europese warenhuizen, zoals GearBest? Zodat ik niet verplicht ben om een telefoon te kopen van 300 euro, en dan nog eens hetzelfde bedrag te betalen aan douane - en invoerkosten... Heb 1x een bestelling gedaan bij ALiExpress, was 23 euro in totaal. Toevallig werd ons pakketje onderschept door de douane. Mochten nog eens evenveel betalen aan kosten en taksen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:19
Acemath schreef op maandag 12 februari 2018 @ 19:13:
zijn er eigenlijk sites met europese warenhuizen, zoals GearBest? Zodat ik niet verplicht ben om een telefoon te kopen van 300 euro, en dan nog eens hetzelfde bedrag te betalen aan douane - en invoerkosten... Heb 1x een bestelling gedaan bij ALiExpress, was 23 euro in totaal. Toevallig werd ons pakketje onderschept door de douane. Mochten nog eens evenveel betalen aan kosten en taksen...
Bij Banggood kan je bestellen met Priority direct mail waardoor je geen invoerkosten en btw betaald. Geekbuying had ook wat warehouses in europa dacht ik, Bij Gearbest heb je ook priority line waardoor je geen btw en dergelijke betaald

[ Voor 5% gewijzigd door krissie100 op 12-02-2018 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1079061

Hoe veilig is betalen met iDeal op AliExpress? Geldt op deze betalingkeuze ook een buyersprotection?

Heb geen zin om daarvoor een debitcard aan te schaffen. Scheelt trouwens ook dat je geen exchange kosten moet betalen. Sta op het punt om de Vivo Nex te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:15

..Christiaan..

..zwll..

Ideal werkt prima hoor. Ik doe het regelmatig

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Vandaag dan toch maar even de Redmi Note 5 64GB op de kop getikt met de coupon code: 6BGN5EU6 en direct mail voor maar 162 euro en daarbovenop nog eens 7,50 terug via cashbackxl :)
Genoeg goede verhalen over te lezen, daarnaast ook al een tijdje een umidigi A1 pro, leuk toestelletje voor de prijs.

[ Voor 25% gewijzigd door krissie100 op 27-06-2018 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:16

13art

Moderator Mobile
Anoniem: 1079061 schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 10:54:
Hoe veilig is betalen met iDeal op AliExpress? Geldt op deze betalingkeuze ook een buyersprotection?

Heb geen zin om daarvoor een debitcard aan te schaffen. Scheelt trouwens ook dat je geen exchange kosten moet betalen. Sta op het punt om de Vivo Nex te halen.
Niet minder veilig dan andere websites. Je hebt geen buyers protection zoals bij PayPal.

Toch een Nex ondanks het niet kunnen installeren van nova launcher?

[ Voor 8% gewijzigd door 13art op 27-06-2018 19:02 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1079061

l3art schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 19:02:
[...]

Niet minder veilig dan andere websites. Je hebt geen buyers protection zoals bij PayPal.

Toch een Nex ondanks het niet kunnen installeren van nova launcher?
Nee joh al lang geannuleerd, had er een gekocht bij Tradingshenzhen (de 710 exemplaar, maar bleek achteraf veel banden niet te hebben) maar nog niet mijn geld teruggekregen. Maar het gaat om een grote website dus hou ik het vertrouwen dat ze het terugstorten.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 1079061 op 27-06-2018 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-06 18:57
krissie100 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 19:40:
[...]

Bij Banggood kan je bestellen met Priority direct mail waardoor je geen invoerkosten en btw betaald. Geekbuying had ook wat warehouses in europa dacht ik, Bij Gearbest heb je ook priority line waardoor je geen btw en dergelijke betaald
Ik zie nu op aliexpress bij veel producten (telefoons) staan "No customs duty for the EU by DHL 5-8 working days". Komt dit op hetzelfde neer? Je betaalt dan wel US $26.32 voor verzenden. Lijkt wel gewoon uit China geleverd te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Chiel schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 21:18:
[...]
Ik zie nu op aliexpress bij veel producten (telefoons) staan "No customs duty for the EU by DHL 5-8 working days". Komt dit op hetzelfde neer? Je betaalt dan wel US $26.32 voor verzenden. Lijkt wel gewoon uit China geleverd te worden.
Ja. Ze zenden dan naar een EU land, meestal UK, en daar wordt het pakket opnieuw naar jou op de post gedaan waardoor jij geen douane kosten betaalt. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Dear Banggood customer,
We would like to take this opportunity to thank you for shopping with us.
We are sorry to inform you that your order 51069156 would be delayed 6 days due to the shipping label was broken during the customs clearance and we are replacing it with a good one.
We apologize for any inconvenience caused by this issue and hope for your kind understanding. We will deliver your order as soon as possible.
Should you have any further requests or information about your order, please do not hesitate to contact us.
Best regards,
Banggood Team

Dit is een nieuwe voor mij. :o

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-06 07:54
Iemand tips/links waar de nieuwe Oppo R17 beschikbaar kan zijn? Ik zie wel een aantal sites rond € 700,-, dat is natuurlijk iets meer dan de lokale adviesprijs van rond de € 450,-.

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:16

13art

Moderator Mobile
Divak schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 13:49:
Iemand tips/links waar de nieuwe Oppo R17 beschikbaar kan zijn? Ik zie wel een aantal sites rond € 700,-, dat is natuurlijk iets meer dan de lokale adviesprijs van rond de € 450,-.
Geduld hebben, de sites die er het eerste bij zijn vragen vaak ook meteen de hoogste prijs. Zou me niet verbazen als hij bij Tradingshenzhen.com in het assortiment komt. Gewoon even rustig afwachten.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-06 07:54
l3art schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 14:08:
[...]

Geduld hebben, de sites die er het eerste bij zijn vragen vaak ook meteen de hoogste prijs. Zou me niet verbazen als hij bij Tradingshenzhen.com in het assortiment komt. Gewoon even rustig afwachten.
Dat was uiteraard ook mijn eerste gedachte. Tradingshenzhen kende ik nog niet, bedankt. Ik hou het in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-05 18:12
Zojuist de LeEco Cool1 besteld voor iets van €86,- (kortingscode 8BGcool) en een hoesje voor net geen €7,-. Ben benieuwd! Op Banggood overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rickniel
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-12-2021
https://www.giztop.com/nubia-x.html
Ze claimen de Google Playstore te hebben met ota beschikbaar, zou dit dan een veilige methode voor aankoop zijn. Op internet gegoogled en giztop schijnt betrouwbaar te zijn. Iemand met ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Weet iemand als het mogelijk is de Nokia 5.1 Plus te importeren? Ik zie hem niet staan op webshops als dealextreme en Gearbest.
Pagina: 1 ... 33 34 Laatste

Let op:
Dit is het topic mbt levertijden en prijzen, voor inhoudelijke discussies over de verschillende toestellen zie Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2

Lees ook altijd de TS voordat je een vraag stelt :)