Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Pagina: 1 ... 31 32 33 Laatste
Acties:

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 23:01
Ik zie het nu ja, mijn fout. Ik dacht wel dat ik juist wel de versie met band 20 had gevonden, maar die lijkt dus niet meer beschikbaar.

Wellicht is een release van de Redmi 4 'international' aanstaande.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | XDA Recognized developer |

• LoeWn
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 18-02 18:17
quote:
LoeWn schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 15:41:
Iemand nog een linkje voor de Xiaomi RedMi 3S international (met band 20 dus!). Ik wilde er net een bestellen op GeekBuying toen ik zag dat ze uitverkocht waren

edit: Gevonden bij HonorBuy, maar ook al uitverkocht.
En ze zijn weer op voorraad bij geekbuying ES

• dutchgio
Zie het nu ja, ze zijn dus nog niet gestopt. :)

Linkje:
http://www.geekbuying.com...e---Dark-Gray-372278.html

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | XDA Recognized developer |

• psyy138
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17-02 07:47

psyy138

Psyduck (ಠ_ಠ)

Ik weet niet of jullie het al hebben gezien maar het lijkt erop dat topone weg is/gaat.

https://www.reddit.com/r/...ts/5m2958/top_one_closes/
https://toponedigital.nl.aliexpress.com/store/342812

| (ಠ_ಠ) Psyduck (ಠ_ಠ) | LoL;Zone Psyy (EUW) | Plex Pass Member |

• theduke1989
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 20:59
Beste alle,

Ik ben op zoek naar een goede betrouwbare webwinkel voor Xiaomi smartphones.
Op aliexpress was er een verkoper TOP-ONE maar volgens mij heeft hij niks meer. Bij deze verkoper hoef je geen invoerrechten te betalen zoals bij vele andere wel.

Iemand die me een tip kan geven, zit nu geekbuying te kijken maar hoe is de aftersales, verzending etc.
Wil geen invoerrechten betalen etc....

theduke1989 wijzigde deze reactie 05-01-2017 22:42 (8%)

• psyy138
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17-02 07:47

psyy138

Psyduck (ಠ_ಠ)

quote:
theduke1989 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 22:40:
Beste alle,

Op aliexpress was er een verkoper TOP-ONE maar volgens mij heeft hij niks meer. Bij deze verkoper hoef je geen invoerrechten te betalen zoals bij vele andere wel.

Iemand die me een tip kan geven, zit nu geekbuying te kijken maar hoe is de aftersales, verzending etc.

[afbeelding]
Hongkong goldway en dan kiezen voor "sellers shipment method", deze manier heb je ook geen extra kosten.

| (ಠ_ಠ) Psyduck (ಠ_ಠ) | LoL;Zone Psyy (EUW) | Plex Pass Member |

• dutchgio
quote:
theduke1989 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 22:40:
Beste alle,

[afbeelding]
Kijk anders even één post boven je... O-)

• Eleni
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 20:37
Toch een beetje uitkijken: heb geekbuying onlangs eens gemaild over een xiaomi phone of ze er een official global rom opzetten, maar ze gaven helaas aan er hun eigen rom op te zetten, terwijl TopOne wel zeiden de officiële rom te sturen.
Dan kan Goldway een betere keus zijn.
quote:
dutchgio schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 09:06:
[...]

Kijk anders even één post boven je... O-)

• theduke1989
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 20:59
quote:
psyy138 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 09:05:
[...]

Hongkong goldway en dan kiezen voor "sellers shipment method", deze manier heb je ook geen extra kosten.
jammer dat ze niet naar duitsland versturen...... woon daar momenteel.....

• dutchgio
quote:
Eleni schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 09:13:
Toch een beetje uitkijken: heb geekbuying onlangs eens gemaild over een xiaomi phone of ze er een official global rom opzetten, maar ze gaven helaas aan er hun eigen rom op te zetten, terwijl TopOne wel zeiden de officiële rom te sturen.
Dan kan Goldway een betere keus zijn.

[...]
Ik doelde meer op de TopOne berichten, niet Geekbuying,

• UntoldStories
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 21:08
Hij is alweer wat jaartjes oud, maar voor wie nog naar een leuke, betrouwbare telefoon zoekt voor niet teveel geld; de Xiaomi Mi4 is nu in de aanbieding bij Gearbest. Met kortingscode 'KIMOVILMI4' heb je 'em al ¤97,80 in huis (ex. eventueel bijkomende douanekosten natuurlijk).

Let wel op! Gearbest heeft de nare eigenschap om een zelfgeknutselde ROM op de MI4 te zetten, gebaseerd op een multilanguage MIUI ROM welke op Android 4.4 draait. Aangezien er ook de nodige bloatware wordt meegeleverd is het flashen van de nieuwste Global Stable of Developers ROM aan te raden.

• AvWijk
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 18-02 02:17
quote:
UntoldStories schreef op zondag 8 januari 2017 @ 16:45:
Hij is alweer wat jaartjes oud, maar voor wie nog naar een leuke, betrouwbare telefoon zoekt voor niet teveel geld; de Xiaomi Mi4 is nu in de aanbieding bij Gearbest. Met kortingscode 'KIMOVILMI4' heb je 'em al ¤97,80 in huis (ex. eventueel bijkomende douanekosten natuurlijk).

Let wel op! Gearbest heeft de nare eigenschap om een zelfgeknutselde ROM op de MI4 te zetten, gebaseerd op een multilanguage MIUI ROM welke op Android 4.4 draait. Aangezien er ook de nodige bloatware wordt meegeleverd is het flashen van de nieuwste Global Stable of Developers ROM aan te raden.
Klopt. Ik heb in 2015 twee toestellen daar besteld, een Mi4c en een Mi4i. Beiden met eigen bloatware ROM, zonder moeite de officiele van Xiaomi.EU erop gezet.

• brbr4thepc
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 12-02 12:37
Mijn redmi note 2 heeft het net begeven. Eerst vastlopers en nu allemaal strepen door het scherm etc.
Ik wil dus nu de redmi note 3 kopen, maar ik weer echt niet welke versie ik moet kopen. Wat raden jullie aan.?

http://www.geekbuying.com...GB-Smartphone-371112.html
of

http://www.geekbuying.com...tphone---Gray-371596.html

• dutchgio
quote:
brbr4thepc schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 21:50:
Mijn redmi note 2 heeft het net begeven. Eerst vastlopers en nu allemaal strepen door het scherm etc.
Ik wil dus nu de redmi note 3 kopen, maar ik weer echt niet welke versie ik moet kopen. Wat raden jullie aan.?

of

Heb je band 20 nodig? Dan de international version.

• brbr4thepc
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 12-02 12:37
quote:
dutchgio schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 22:18:
[...]

Heb je band 20 nodig? Dan de international version.
Thanks.
Band 20 is toch voor 4G? Heb ik niet per se nodig. Maar ik wil wel een goede telefoon.

• dutchgio
Ja, en alleen voor KPN of Vodafone. Een goede telefoon is het sowieso, daarin verschillen ze niet. ;)

• Isaja
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 17-02 21:42
In mijn queste naar een vervanger voor mijn LG G3 ben ik bijzonder gecharmeerd van de Xiaomi telefoons

Aangezien ik nu in Mexico zit, en mijn familie vrijdag het vliegtuig pakt om me hier op te komen zoeken, ben ik beperkt tot alles van het Spaanse warehouse van Geekbuying

De Mi5 is een topper met een supercamera, maar vind de Redmi lijn ook top. Kom er alleen niet uit met alle varianten.. Idee is dat het toestel een paar jaar mee kan (dus 3gb) goede batterij, en redelijke camera.

Meest populair naast de Mi5 lijkt de Redmi Note 3 Pro voor 199dollar (3gb, 32 gb), Internationale versie. Heb het idee dat er voor het geld weinig beters te krijgen is (eg Wileyswift X2).

Goede keuze, en zo ja, gaat ie nog voor vrijdag binnen zijn (levertijd)?

Isaja wijzigde deze reactie 11-02-2017 06:37 (5%)

• pband
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 16-02 10:44
quote:
Isaja schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 06:35:
In mijn queste naar een vervanger voor mijn LG G3 ben ik bijzonder gecharmeerd van de Xiaomi telefoons

Aangezien ik nu in Mexico zit, en mijn familie vrijdag het vliegtuig pakt om me hier op te komen zoeken, ben ik beperkt tot alles van het Spaanse warehouse van Geekbuying

De Mi5 is een topper met een supercamera, maar vind de Redmi lijn ook top. Kom er alleen niet uit met alle varianten.. Idee is dat het toestel een paar jaar mee kan (dus 3gb) goede batterij, en redelijke camera.

Meest populair naast de Mi5 lijkt de Redmi Note 3 Pro voor 199dollar (3gb, 32 gb), Internationale versie. Heb het idee dat er voor het geld weinig beters te krijgen is (eg Wileyswift X2).

Goede keuze, en zo ja, gaat ie nog voor vrijdag binnen zijn (levertijd)?
qua levertijd ligt het erg aan wat je zelf regelt, je kan snel laten versturen, maar meestal betaal je dan extra er voor, gratis verzending (standard shipping) kan het soms tot max 2 maand duren voordat je telefoon binnen is. Prima telefoon uiteraard, kan jaren mee mits je er normaal mee omgaat.

• pband
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 16-02 10:44
quote:

of

Dat is balen, al een herinstallatie geprobeert?

Ik zoek nog een ander hoesje voor de note 2 van mijn vrouw, wat heb jij erbij zitten... ik kan het online niet vinden namelijk wat ik zoek voor haar (ivm foto's maken wil ze eigenlijk een book/flip case met een transparante voorkant....

• dutchgio
quote:

of

Heb je band 20 (KPN/Vodafone) nodig? Dan de tweede.
Aangezien je nu een Note 2 hebt wellicht niet, dus dan kun je voor de eerste gaan.

Pagina: 1 ... 31 32 33 Laatste

Nintendo Switch Google Pixel Sony PlayStation VR Samsung Galaxy S8 Apple iPhone 7 Dishonored 2 Google Android 7.x Watch_Dogs 2

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*