Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:28
Ik zie het nu ja, mijn fout. Ik dacht wel dat ik juist wel de versie met band 20 had gevonden, maar die lijkt dus niet meer beschikbaar.

Wellicht is een release van de Redmi 4 'international' aanstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-06 13:05
LoeWn schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 15:41:
Iemand nog een linkje voor de Xiaomi RedMi 3S international (met band 20 dus!). Ik wilde er net een bestellen op GeekBuying toen ik zag dat ze uitverkocht waren

edit: Gevonden bij HonorBuy, maar ook al uitverkocht.
En ze zijn weer op voorraad bij geekbuying ES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Zie het nu ja, ze zijn dus nog niet gestopt. :)

Linkje:
http://www.geekbuying.com...e---Dark-Gray-372278.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-05 12:08

psyy138

blackbulls.nl

Ik weet niet of jullie het al hebben gezien maar het lijkt erop dat topone weg is/gaat.

https://www.reddit.com/r/...ts/5m2958/top_one_closes/
https://toponedigital.nl.aliexpress.com/store/342812

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-06 08:58
Beste alle,

Ik ben op zoek naar een goede betrouwbare webwinkel voor Xiaomi smartphones.
Op aliexpress was er een verkoper TOP-ONE maar volgens mij heeft hij niks meer. Bij deze verkoper hoef je geen invoerrechten te betalen zoals bij vele andere wel.

Iemand die me een tip kan geven, zit nu geekbuying te kijken maar hoe is de aftersales, verzending etc.
Wil geen invoerrechten betalen etc....

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/3c90a78eec3c34a242e7e23f570fefe8.png

[ Voor 8% gewijzigd door theduke1989 op 05-01-2017 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-05 12:08

psyy138

blackbulls.nl

theduke1989 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 22:40:
Beste alle,

Op aliexpress was er een verkoper TOP-ONE maar volgens mij heeft hij niks meer. Bij deze verkoper hoef je geen invoerrechten te betalen zoals bij vele andere wel.

Iemand die me een tip kan geven, zit nu geekbuying te kijken maar hoe is de aftersales, verzending etc.

[afbeelding]
Hongkong goldway en dan kiezen voor "sellers shipment method", deze manier heb je ook geen extra kosten.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
theduke1989 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 22:40:
Beste alle,

[afbeelding]
Kijk anders even één post boven je... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:47
Toch een beetje uitkijken: heb geekbuying onlangs eens gemaild over een xiaomi phone of ze er een official global rom opzetten, maar ze gaven helaas aan er hun eigen rom op te zetten, terwijl TopOne wel zeiden de officiële rom te sturen.
Dan kan Goldway een betere keus zijn.
dutchgio schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 09:06:
[...]

Kijk anders even één post boven je... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-06 08:58
psyy138 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 09:05:
[...]

Hongkong goldway en dan kiezen voor "sellers shipment method", deze manier heb je ook geen extra kosten.
jammer dat ze niet naar duitsland versturen...... woon daar momenteel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Eleni schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 09:13:
Toch een beetje uitkijken: heb geekbuying onlangs eens gemaild over een xiaomi phone of ze er een official global rom opzetten, maar ze gaven helaas aan er hun eigen rom op te zetten, terwijl TopOne wel zeiden de officiële rom te sturen.
Dan kan Goldway een betere keus zijn.

[...]
Ik doelde meer op de TopOne berichten, niet Geekbuying,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntoldStories
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-09-2023
Hij is alweer wat jaartjes oud, maar voor wie nog naar een leuke, betrouwbare telefoon zoekt voor niet teveel geld; de Xiaomi Mi4 is nu in de aanbieding bij Gearbest. Met kortingscode 'KIMOVILMI4' heb je 'em al €97,80 in huis (ex. eventueel bijkomende douanekosten natuurlijk).

Let wel op! Gearbest heeft de nare eigenschap om een zelfgeknutselde ROM op de MI4 te zetten, gebaseerd op een multilanguage MIUI ROM welke op Android 4.4 draait. Aangezien er ook de nodige bloatware wordt meegeleverd is het flashen van de nieuwste Global Stable of Developers ROM aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-06 03:11
UntoldStories schreef op zondag 8 januari 2017 @ 16:45:
Hij is alweer wat jaartjes oud, maar voor wie nog naar een leuke, betrouwbare telefoon zoekt voor niet teveel geld; de Xiaomi Mi4 is nu in de aanbieding bij Gearbest. Met kortingscode 'KIMOVILMI4' heb je 'em al €97,80 in huis (ex. eventueel bijkomende douanekosten natuurlijk).

Let wel op! Gearbest heeft de nare eigenschap om een zelfgeknutselde ROM op de MI4 te zetten, gebaseerd op een multilanguage MIUI ROM welke op Android 4.4 draait. Aangezien er ook de nodige bloatware wordt meegeleverd is het flashen van de nieuwste Global Stable of Developers ROM aan te raden.
Klopt. Ik heb in 2015 twee toestellen daar besteld, een Mi4c en een Mi4i. Beiden met eigen bloatware ROM, zonder moeite de officiele van Xiaomi.EU erop gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brbr4thepc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-06 11:12
Mijn redmi note 2 heeft het net begeven. Eerst vastlopers en nu allemaal strepen door het scherm etc.
Ik wil dus nu de redmi note 3 kopen, maar ik weer echt niet welke versie ik moet kopen. Wat raden jullie aan.?

http://www.geekbuying.com...GB-Smartphone-371112.html
of

http://www.geekbuying.com...tphone---Gray-371596.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
brbr4thepc schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 21:50:
Mijn redmi note 2 heeft het net begeven. Eerst vastlopers en nu allemaal strepen door het scherm etc.
Ik wil dus nu de redmi note 3 kopen, maar ik weer echt niet welke versie ik moet kopen. Wat raden jullie aan.?

of

Heb je band 20 nodig? Dan de international version.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brbr4thepc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-06 11:12
dutchgio schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 22:18:
[...]

Heb je band 20 nodig? Dan de international version.
Thanks.
Band 20 is toch voor 4G? Heb ik niet per se nodig. Maar ik wil wel een goede telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ja, en alleen voor KPN of Vodafone. Een goede telefoon is het sowieso, daarin verschillen ze niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isaja
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-06 10:15
In mijn queste naar een vervanger voor mijn LG G3 ben ik bijzonder gecharmeerd van de Xiaomi telefoons

Aangezien ik nu in Mexico zit, en mijn familie vrijdag het vliegtuig pakt om me hier op te komen zoeken, ben ik beperkt tot alles van het Spaanse warehouse van Geekbuying

De Mi5 is een topper met een supercamera, maar vind de Redmi lijn ook top. Kom er alleen niet uit met alle varianten.. Idee is dat het toestel een paar jaar mee kan (dus 3gb) goede batterij, en redelijke camera.

Meest populair naast de Mi5 lijkt de Redmi Note 3 Pro voor 199dollar (3gb, 32 gb), Internationale versie. Heb het idee dat er voor het geld weinig beters te krijgen is (eg Wileyswift X2).

Goede keuze, en zo ja, gaat ie nog voor vrijdag binnen zijn (levertijd)?

[ Voor 5% gewijzigd door Isaja op 11-02-2017 06:37 ]

• pband
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-06-2024
Isaja schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 06:35:
In mijn queste naar een vervanger voor mijn LG G3 ben ik bijzonder gecharmeerd van de Xiaomi telefoons

Aangezien ik nu in Mexico zit, en mijn familie vrijdag het vliegtuig pakt om me hier op te komen zoeken, ben ik beperkt tot alles van het Spaanse warehouse van Geekbuying

De Mi5 is een topper met een supercamera, maar vind de Redmi lijn ook top. Kom er alleen niet uit met alle varianten.. Idee is dat het toestel een paar jaar mee kan (dus 3gb) goede batterij, en redelijke camera.

Meest populair naast de Mi5 lijkt de Redmi Note 3 Pro voor 199dollar (3gb, 32 gb), Internationale versie. Heb het idee dat er voor het geld weinig beters te krijgen is (eg Wileyswift X2).

Goede keuze, en zo ja, gaat ie nog voor vrijdag binnen zijn (levertijd)?
qua levertijd ligt het erg aan wat je zelf regelt, je kan snel laten versturen, maar meestal betaal je dan extra er voor, gratis verzending (standard shipping) kan het soms tot max 2 maand duren voordat je telefoon binnen is. Prima telefoon uiteraard, kan jaren mee mits je er normaal mee omgaat.

• pband
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-06-2024

of

Dat is balen, al een herinstallatie geprobeert?

Ik zoek nog een ander hoesje voor de note 2 van mijn vrouw, wat heb jij erbij zitten... ik kan het online niet vinden namelijk wat ik zoek voor haar (ivm foto's maken wil ze eigenlijk een book/flip case met een transparante voorkant....

• dutchgio

of

Heb je band 20 (KPN/Vodafone) nodig? Dan de tweede.
Aangezien je nu een Note 2 hebt wellicht niet, dus dan kun je voor de eerste gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 10:38

JDVB

✅ ⟵ vinkje

dutchgio schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:13:
[...]

Ik denk dat je te vroeg bent, het kan even duren voor de tracking werkt. Track17 is over het algemeen prima.

Gezien het met Postnl verstuurd wordt werkt dit wellicht ook:
RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij deze PostNL website tracken.
Via: [Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a

Maar dit hoort meer in \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen. vermoed ik.
Dit gaat alleen om een zending van SwissPost, met een RSXXXXXXXXXCH nummer.

De tracking op tracknet laat ook andere regels zien:
Destination Country - Netherlands(PostNL) - Unable To Track
Sorry, the tracking number you submitted was unable to track.
CH-8010 Zürich 1 Transit, Departed transit country
CH-8010 Zürich 1 Transit, Arrived in transit country
Asendia Hong Kong, The consignment has left the origin border point
Asendia Hong Kong, Arrival at origin border point
Asendia Hong Kong, Mailed

[ Voor 25% gewijzigd door JDVB op 27-02-2017 10:23 ]

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik zit te denken om voor het eerst eens een Chinaphone te kopen, met name ZTE, Lenovo of Xiaomi hebben mijn interesse. Wat is een webshop waar op dit moment goede ervaringen mee zijn? (Ik weet niet als de poll is de openingspost nog wel wat zegt over 2016-2017).

Ik heb onder andere deze gevonden:

https://nl.aliexpress.com...e-3G-RAM/32539992603.html

https://nl.aliexpress.com...ked-Cell/32646866305.html

https://nl.aliexpress.com...uad-Core/32789198863.html

[ Voor 69% gewijzigd door Stefan22 op 06-03-2017 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exposure
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Ik zit al sinds december 2016 te wachten op de aankondiging van een Redmi 4(S) Prime "global", met LTE band 20 dus. Maar het lijkt er maar niet van te komen... In plaats daarvan hebben ze het budget model (4A) uitgebracht :(.

Dus nu zat ik even te kijken, maar het lijkt erop dat de Redmi 3S (3GB/32GB) met band 20 nergens meer geleverd kan worden, ik zoek de grijze versie. Wel kom ik hier en daar de Redmi 3S Pro tegen maar die ondersteund weer geen band 20? (http://www.geekbuying.com...e---Dark-Gray-368614.html). Op AliExpress alleen in gold kleur te vinden. Heeft iemand 'm onlangs nog ergens besteld?

You're so fucking special. I wish I was special.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Zojuist de Elephone S7 mini gekocht, was in een flashsale voor 131 euro en kon het niet laten om eens te kijken wat het is. onder andere dat die de 4G 800Mhz ondersteunt

http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_491517.html?wid=3

Hoop bang voor buck, nu maar kijken of die het waar kan maken ;p

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-05 23:04
Net een Redmi Note 4 gekocht via aliexpress, versie met de 20 band. 160 euro en met gratis miband2. Nu is het wachten geblazen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mijn Redmi 4 Pro is helaas gevallen en daardoor is het scherm stuk. Daarom op zoek naar een vervanger en ik wil eens breder kijken dan Xiaomi. Welke andere Chinese merken leveren ook een Snapdragon en hebben daarmee goede custom rom support (Lineage bijvoorbeeld)? Zat zelf te denken aan Lenovo of Meizu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-06 21:45
Aghanim schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:49:
Mijn Redmi 4 Pro is helaas gevallen en daardoor is het scherm stuk. Daarom op zoek naar een vervanger en ik wil eens breder kijken dan Xiaomi. Welke andere Chinese merken leveren ook een Snapdragon en hebben daarmee goede custom rom support (Lineage bijvoorbeeld)? Zat zelf te denken aan Lenovo of Meizu.
Meizu is op zich wel aardig maar ik zou er niet meer zo snel aan beginnen. Voor andere merken zou je kunnen kijken naar Zuk, Oppo, Lenovo, LeEco, ZTE.

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
John Rambo schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:29:
[...]

Meizu is op zich wel aardig maar ik zou er niet meer zo snel aan beginnen. Voor andere merken zou je kunnen kijken naar Zuk, Oppo, Lenovo, LeEco, ZTE.
Thanks! Heb ondertussen de Zuk Z2 gezien, die ziet er qua specs erg goed uit en heeft Lineage ondersteuning. Is zo te zien het enige toestel wat 5" is, 1080P heeft en een Snapdragon (vanwege custom rom) bevat. Ben wel benieuwd naar de build quality, die is bij Xiaomi over het algemeen erg goed maar Zuk ken ik niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Aghanim op 24-03-2017 07:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John Rambo
Aghanim schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 07:29:
[...]

Thanks! Heb ondertussen de Zuk Z2 gezien, die ziet er qua specs erg goed uit en heeft Lineage ondersteuning. Is zo te zien het enige toestel wat 5" is, 1080P heeft en een Snapdragon (vanwege custom rom) bevat. Ben wel benieuwd naar de build quality, die is bij Xiaomi over het algemeen erg goed maar Zuk ken ik niet.
Is een dochterbedrijf van Lenovo geloof ik.

Hier nog de review van Kanemochi van de Z2: productreview: ZUK Z2 Zwart review door kanem0chi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Lenovo wordt ook gewoon als merknaam genoemd, bijvoorbeeld hier:
http://www.geekbuying.com...ensor---Black-367777.html

Of hier :)
nieuws: Lenovo presenteert Zuk Edge-smartphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Je kunt de ZUK Z2 al voor 160$ bestellen tegenwoordig: LINK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
John Rambo schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:17:
Klopt dus qua prijs erg interessant. Twijfel wel om opnieuw de Redmi 4 Pro te nemen want die bevalt me erg goed en vind ik er ook mooi uit zien. Maar de Zuk is wel een stap omhoog qua specs.

Is dat overigens een betrouwbare winkel in jouw link? Ik bestelde voorheen altijd via Top One maar die bestaan niet meer lijkt het. Wilde eigenlijk nu via Banggood gaan bestellen. Wil wel graag een sealed box en dat ging bij Top One altijd goed.

[ Voor 15% gewijzigd door Aghanim op 24-03-2017 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Top One lijkt weg inderdaad, het alternatief is nu Hong Kong Goldway op Aliexpress. die doen hetzelfde om geen extra kosten te garanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 11:03:
Top One lijkt weg inderdaad, het alternatief is nu Hong Kong Goldway op Aliexpress. die doen hetzelfde om geen extra kosten te garanderen.
Klopt maar die verkopen voor zover ik kan zien geen Zuk. Kan daar wel de Redmi 4 nogmaals kopen. Nog even doortwijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Ik bestel de laatste tijd veel bij Gearbest, erg goede ervaringen mee. Deze hebben de ZUK Z2 met Nederlandse taal erop schijnbaar http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_612134.html

[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 24-03-2017 11:29 . Reden: Referall verwijderd ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
ja, een vendor rom. Dat moet je juist niet willen. :)
Ook geen optie tot het 'afdekken' van de extra kosten.

[ Voor 34% gewijzigd door dutchgio op 24-03-2017 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 11:10:
ja, een vendor rom. Dat moet je juist niet willen. :)
Ook geen optie tot het 'afdekken' van de extra kosten.
Ik vraag daarom 'altijd' om een sealed box. Dat ging bij TopOne altijd erg goed. Hebben jullie een beeld welke andere shops dit ook op verzoek doen? Een vendor ROM zit ik niet op te wachten, dat levert bij Xiaomi wel eens problemen op om naar een EU/Lineage rom te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-06 13:07
Ik denk niet dat een sealed box veel gaat helpen eerlijk gezegd. Top One had de UK-route die de kosten voorkwam. HongKong Goldway doet datzelfde met DPD. (FS vanuit China geloof ik)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Hyp Hyper schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 11:13:
Ik denk niet dat een sealed box veel gaat helpen eerlijk gezegd. Top One had de UK-route die de kosten voorkwam. HongKong Goldway doet datzelfde met DPD. (FS vanuit China geloof ik)
Doen de meeste shops dat niet? Ik dacht dat Banggood dat bijvoorbeeld ook doet als je voor de Express Mail Service kiest. Of dat je later een refund krijgt van de import kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
John Rambo schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:17:
Uiteindelijk hier besteld met DHL Express. Zie vanzelf wel wat er gebeurt qua douane. Daarnaast ook een nieuw scherm voor mijn Redmi besteld zodat ik kan proberen om die zelf te repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Aghanim schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 11:18:
[...]

Doen de meeste shops dat niet? Ik dacht dat Banggood dat bijvoorbeeld ook doet als je voor de Express Mail Service kiest. Of dat je later een refund krijgt van de import kosten.
Ja, als je direct mail kiest, maar dat heeft niks te maken met een sealed box. Het gaat om de route/methode. Gaat bij BG overigens alleen nog bij het CN warehouse, niet het HK warehouse waar de meeste telefoons liggen. Naast HongKong Goldway en in het verleden PandaWill weet ik geen shop die het verder nog aanbiedt.

[ Voor 8% gewijzigd door Hyp Hyper op 24-03-2017 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
FYI: HongKong Goldway lijkt geen interessante EU shipping optie meer te bieden, via Reddit:
https://www.reddit.com/r/...o_longer_an_option_at_hk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
dutchgio schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:20:
FYI: HongKong Goldway lijkt geen interessante EU shipping optie meer te bieden, via Reddit:
https://www.reddit.com/r/...o_longer_an_option_at_hk/
Damn. Dat is érg recent, want heb vorige week nog een telefoon ontvangen via de Frankrijkroute. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:06
Hyp Hyper schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:22:
........
..als je direct mail kiest.............Gaat bij BG overigens alleen nog bij het CN warehouse, niet het HK warehouse waar de meeste telefoons liggen........
Sinds kort (24 maart jl) biedt Banggood ook PDM aan via HK warehouse, dus is dat mbt smartphones een interessante optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Mijn eerste ervaring met de HiGo188 winkel voor een Zuk Z2 is niet bepaald positief. Hanteren een lage prijs en volgens de reviews erg snelle verzending.

Vrijdagochtend besteld en met credit card betaald en direct gevraagd om gesealde box zonder andere rom. Binnen 5 minuten reactie terug met excuses, omdat ze een internationale rom moeten flashen. Daarop gevraagd wanneer het toestel verzonden zou worden en kreeg het bericht dat dit zeker op maandag zou zijn. Uiteindelijk is het pas zojuist verzonden want het lukte op maandag toch niet en dinsdag lukte het blijkbaar ook niet, waardoor het toch 3-4 werkdagen tijd heeft gekost en met het weekend erbij al bijna een week.

Geen probleem als iets niet direct kan maar geef dan niet aan dat het zonder meer op maandag verstuurd wordt.

Edit: en direct ook kassa bij de douane. Moest 57€ bijbetalen. Best veel.

[ Voor 3% gewijzigd door Aghanim op 29-03-2017 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Dit is goed nieuws, maar het valt me wel op dat banggood de Xiaomi telefoons levert met een aangepaste rom. Geen idee waarom ze niet versturen met een sealed box.
Hier ben ik niet zo van gecharmeerd. Het is een prima bedrijf, maar wat deze mogelijkheid betreft kon ik toch beter terecht bij Hong Kong Goldway.
elinx schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:32:
[...]
Sinds kort (24 maart jl) biedt Banggood ook PDM aan via HK warehouse, dus is dat mbt smartphones een interessante optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
Eleni schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:50:
....het valt me wel op dat banggood de Xiaomi telefoons levert met een aangepaste rom. Geen idee waarom ze niet versturen met een sealed box. ......
Dat doen ze mi niet zelf, maar ze kopen ze waarschijnlijk weer in bij een bedrijf die dat doet als een service om de internationale markt als "service" te voorzien van een multilanguage rom ipv alleen Chinees en Engels.
Tja, hier heb je wat en daar laat je wat, maar meestal moet je toch nog zelf aan de slag. Het is maar net wat je belangrijk vindt.

[ Voor 3% gewijzigd door elinx op 30-03-2017 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:59

..Christiaan..

..zwll..

Ik heb ook via Goldway besteld, maar kon gewoon € 45 aftikken bij de douane. Redmi note 4 van € 150,-

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
..Christiaan.. schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:46:
Ik heb ook via Goldway besteld, maar kon gewoon € 45 aftikken bij de douane. Redmi note 4 van € 150,-
Je moest daarvoor de 'sellers shipping method' oid kiezen voor 11 dollar extra. Die is er nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swima
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08-2023
Ik ben van plan een Redmi Note 4 Global Version bij het EU Warehouse van Honorbuy te kopen.
Is het normal dat ze iets van € 32,- voor verzendkosten vragen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Komt doordat het vanaf de EU is, die service rekenen ze me in de verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
Iemand nog een adresje voor een zwarte Redmi 3X? Lijken van de aardbodem verdwenen :|

edit: laat maar. Ik ben echt veels te moe.. ik moet een Redmi 4X hebben. Vandaar dat ik niks kan vinden

edit 2: Bij goldway op Aliexpress staat: leave 'GWMF' get $11 discount. Hoe werkt dat? Ik kom er niet uit..

bij de beschrijving staat dit namelijk:

1. plaats bestelling zonder garantie service van aiexpress. (Als met aliexpress garantie, niet toegestaan veranderen prijs)
2. laatGWMFcode met bestelling, en bericht met orde voor kennisgeving. wachten wijzigen prijs,$11 Korting
3. afwerking betaling na wijzigen prijs en wacht dispatch.
4. Geen dubbele korting, zoals winkel coupon of korting zal join de hoeveelheid totale korting

goede vertaling..

[ Voor 102% gewijzigd door LoeWn op 18-04-2017 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
In het originele Engels wordt het er niet beter op:

"How to Enjoy $6 Discount:
1. place order without warranty service of aiexpress. (If with aliexpress warranty , not allowed change price)
2. leave GWMF code with order , and message with order for notice. wait for modify price, $6 Discount (Ships from china only)
3. finish payment after modify price and wait dispatch .
4. No double discount, Such as store coupon or discount will join the amount of total discount"

Bij stap 1 moet je overigens al oppassen, Het lijkt erop dat je jezelf ontneemt van het recht om een dispute etc. te kunnen openen. Bij problemen ben je dus sowieso je geld kwijt.
Geen idee waar GWMF voor staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
Bij stap 1 moet je overigens al oppassen, Het lijkt erop dat je jezelf ontneemt van het recht om een dispute etc. te kunnen openen. Bij problemen ben je dus sowieso je geld kwijt.
Dat is een goede. Ik heb 'm maar ergens anders besteld. Dan maar een keertje geen Goldway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-11-2024
Zoals het er nu uit ziet zullen de meeste pas eind mei juni de mi6 kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 16:33
Wat mij opvalt is dat je bij BanGGood dit keer wel kunt bestellen via PDM, wat er voor zorgt dat er geen extra kosten zoals btw en importheffingen bij de Xiaomi Mi6 komen, en dat voor minder dan 10 euro.

Overigens bieden ze sommige andere Xiaomi gsm's met PDM verzending nu voor enkele extra eurocenten extra aan.
Paperbag24 schreef op zondag 23 april 2017 @ 11:22:
Zoals het er nu uit ziet zullen de meeste pas eind mei juni de mi6 kunnen bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Ik zag dat laatst ook inderdaad, blijkt nu ook voor het HK warehouse, waar doorgaand de telefoons van worden verstuurd, te gelden:

https://www.facebook.com/...rehouse/1952889621605464/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Even een FYI/crosspost:

Banggood blijkt nu ook vanaf het HK warehouse verzending met Priority Direct Mail (PDM) aan te bieden, waar je geen extra kosten qua BTW/invoer hebt.
Dat was eerder alleen vanaf het CN warehouse maar blijkbaar ook voor HK, daar waar vrijwel alle telefoons vandaan worden verstuurd.

https://www.facebook.com/...rehouse/1952889621605464/

Goed alternatief dus voor het wegvallen van de kostenvrije opties van HK Goldway en Top One.

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 10% gewijzigd door rens-br op 12-05-2017 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Banggood zou een goed alternatief kunnen zijn, ware het niet dat ze niet met de originele rom bv een xiaomi max of een xiaomi mipad 3 lijken te versturen.
Na een chat hierover gevoerd te hebben (vaag verhaal) doorverwezen naar de customer service, waar ik een even vaag verhaal kreeg, met het advies om, als ik een andere rom wilde installeren ik wel met after sales contact kon opnemen.
Hier hou ik dus niet van. Geef gewoon toe dat je er een vendor rom op zet, of beter: blijf eraf!
Vind het verder een prima winkel waar ik van alles bestel maar dit is wel jammer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• John Rambo
Voor de geinteresseerden, Xiaomi heeft de Redmi Note 4 met Snapdragon 625 internationale versie (met band 20 800mHz 4G). Deze is bij Banggood nu steeds in de aanbieding. Ik heb hem laatst voor 144 euro kunnen kopen inclusief de bekende PDM verzending waarbij je geen invoerbelasting zou moeten betalen.

Hij is momenteel weer in de aanbieding: https://www.banggood.com/...Smartphone-p-1129991.html

De prijs varieert nogal, ik zie nu weer 144 euro, een uur geleden was het nog 150 euro, een paar dagen terug 155 euro.

Nog een paar coupons die je kunt proberen:
5N4G
5BGESN432
5BGESM5S
SMARHOME

De kans is groot dat ze het niet (meer) doen, maar proberen kan altijd.

Edit: Let wel dat je als verzending de Priority Direct Mail selecteerd ipv standaard verzending. Banggood zelf claimt dat je dan geen btw hoeft te betalen en als je dat wel moet betalen dat ze dat dan terugbetalen. Bron: http://forum.fok.nl/topic...es=ACCEPTEER+ALLE+COOKIES
Op Fok zeggen ze (als dat echt banggood zelf is) dat ze de btw al vooraf betalen waardoor de klant zelf niet hoeft te betalen.

Er zijn nog goedkopere winkels, goedkoopste is 142$ voor de grijze variant: https://nl.aliexpress.com...M-Mobile/32796004495.html
Alleen dan geen PDM verzending

[ Voor 39% gewijzigd door rens-br op 12-05-2017 12:05 . Reden: Referrals verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirod
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-05 11:33
John Rambo schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 11:54:
Voor de geinteresseerden, Xiaomi heeft de Redmi Note 4 met Snapdragon 625 internationale versie (met band 20 800mHz 4G). Deze is bij Banggood nu steeds in de aanbieding. Ik heb hem laatst voor 144 euro kunnen kopen inclusief de bekende PDM verzending waarbij je geen invoerbelasting zou moeten betalen.

Hij is momenteel weer in de aanbieding: https://www.banggood.com/...Smartphone-p-1129991.html

De prijs varieert nogal, ik zie nu weer 144 euro, een uur geleden was het nog 150 euro, een paar dagen terug 155 euro.

Nog een paar coupons die je kunt proberen:
5N4G
5BGESN432
5BGESM5S
SMARHOME

De kans is groot dat ze het niet (meer) doen, maar proberen kan altijd.

Edit: Let wel dat je als verzending de Priority Direct Mail selecteerd ipv standaard verzending. Banggood zelf claimt dat je dan geen btw hoeft te betalen en als je dat wel moet betalen dat ze dat dan terugbetalen. Bron: http://forum.fok.nl/topic...es=ACCEPTEER+ALLE+COOKIES
Op Fok zeggen ze (als dat echt banggood zelf is) dat ze de btw al vooraf betalen waardoor de klant zelf niet hoeft te betalen.

Er zijn nog goedkopere winkels, goedkoopste is 142$ voor de grijze variant: https://nl.aliexpress.com...M-Mobile/32796004495.html
Alleen dan geen PDM verzending
Goede post. Voor de liefhebbers: de 4gb/64gb global is ook te pre orderen:
https://www.banggood.com/...ign=12&utm_content=219346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Vandaag de Redmi Note 4 snapdragon Global besteld, bij BG met PDM verzending.
Het is voor onze dochter, ik ben benieuwd voor die 157 € en hoe hij is tov mijn s6 edge plus.

Ps van de codes werkte er geen één via de BG App

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk200
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 03-11-2024
Gisteren de redmi note 4 global snap dragon binnen gekregen , besteld op 5-5 voor 144 euro (codes werkte toen nog wel ;) ) en laten verzenden met PDM 6 euro alles netjes in orde doosje nog geseald ,geen sticker of brief van douane . Vandaag mapje binnen gekregen van mofi werkt ook naar behoren (mapje besteld voor de X ) via ali en gratis verzending binnen in negen dagen !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:24
John Rambo schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 11:54:

Bedankt voor de tip. Heb er inclusief PDM 142,98 voor betaald. De huidige aanbieding loopt tot einde van deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Eleni schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:50:
Dit is goed nieuws, maar het valt me wel op dat banggood de Xiaomi telefoons levert met een aangepaste rom. Geen idee waarom ze niet versturen met een sealed box.
Hier ben ik niet zo van gecharmeerd. Het is een prima bedrijf, maar wat deze mogelijkheid betreft kon ik toch beter terecht bij Hong Kong Goldway.

[...]
Net een xaiomi redmi note 4/ 625 snapdragon ontvangen in gesealde box, met originele rom.
Dus niet altijd geflasht met andere rom,bij banggood.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Stond het al vermeld op hun site dat het een originele rom betreft? In andere gevallen zoals bv de mipad 3 zeggen ze zelf niet te kunnen leveren anders dan met een custom rom.
Als zaken zelf weer sealen lijkt alles schijnbaar in orde, komt ook voor.
Maar fijn dat jij een goede hebt!

[b quote]Supertip schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 08:00:
[...]

Net een xaiomi redmi note 4/ 625 snapdragon ontvangen in gesealde box, met originele rom.
Dus niet altijd geflasht met andere rom,bij banggood.
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Heb ook de Redmi Note 4 Global binnen van Banggood, ook met normale rom (inmiddels wel unlocked, TWRP recovery erop en xiaomi.eu rom).

Enige vraag is nog even of de Redmi Note 4 Qualcomm rom van xiaomi.eu wel de 800mHz ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Bedoel je met een normale rom een rom die wel ota updates krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
John Rambo schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:21:
Heb ook de Redmi Note 4 Global binnen .....
Enige vraag is nog even of de Redmi Note 4 Qualcomm rom van xiaomi.eu wel de 800mHz ondersteunt.
De ondersteuning van frequentiebanden zoals oa de 800Mhz heeft helemaal niks met de rom te maken, maar is hardwarematig bepaald en wordt via een radiobestand aan/uit gezet.
Dit radiobestand behoort niet tot de rom, maar komt van Xiaomi.
De Global versie zou dat in dat geval moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
elinx schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 12:29:
[...]
De ondersteuning van frequentiebanden zoals oa de 800Mhz heeft helemaal niks met de rom te maken, maar is hardwarematig bepaald en wordt via een radiobestand aan/uit gezet.
Dit radiobestand behoort niet tot de rom, maar komt van Xiaomi.
De Global versie zou dat in dat geval moeten doen.
Ok thx. Ik moet nog even testen welke banden precies actief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
John Rambo schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 12:36:
....
Ok thx. Ik moet nog even testen welke banden precies actief zijn.
Dat hangt van je provider af.
De global versie ondersteunt: B1/B3/B4/B5/B7/B8/B20 (800/850/900/1800/2100/2300/2600MHz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Redmi 4X via BG was bij mij ook originele global rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
elinx schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 18:02:
[...]
Dat hangt van je provider af.
De global versie ondersteunt: B1/B3/B4/B5/B7/B8/B20 (800/850/900/1800/2100/2300/2600MHz)
Dat weet ik, maar ik moet even kijken of ze daadwerkelijk actief zijn. Toestel is niet in mijn bezit maar van iemand anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• public.nme
  • Laatst online: 09:22
Ik heb bijna een week geleden een Xiaomi Redmi Note 4 besteld via thesolutionshop.global. Deze zou tussen 5 - 7 juni verstuur worden, toen ik vanochtend de status van de zending bekeek stond er nog altijd awaiting dispatch. Gekozen voor deze winkel omdat ze snel zouden leveren, vrees dat het toch langer gaat duren dan verwacht en dat ik net zo goed het toestel voor minder direct via een Chinese webwinkel had kunnen kopen. Misschien handig voor degenen die overwegen gebruik te maken van thesolutionshop.global.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-06 21:57

Zenix

BOE!

public.nme schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:07:
Ik heb bijna een week geleden een Xiaomi Redmi Note 4 besteld via thesolutionshop.global. Deze zou tussen 5 - 7 juni verstuur worden, toen ik vanochtend de status van de zending bekeek stond er nog altijd awaiting dispatch. Gekozen voor deze winkel omdat ze snel zouden leveren, vrees dat het toch langer gaat duren dan verwacht en dat ik net zo goed het toestel voor minder direct via een Chinese webwinkel had kunnen kopen. Misschien handig voor degenen die overwegen gebruik te maken van thesolutionshop.global.
Waarom dacht je dat ze snel zouden leveren? Staat op de website aangegeven dat het uit China komt. Als je snel wilt kan je beter via Banggood bestellen of een bekende shop op Ali, die zijn meestal een stuk sneller. Je kan je telefoon al binnen week hebben als je direct mail doet bij Banggood. Ik zou het annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• public.nme
Zenix schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:51:
[...]

Waarom dacht je dat ze snel zouden leveren? Staat op de website aangegeven dat het uit China komt. Als je snel wilt kan je beter via Banggood bestellen of een bekende shop op Ali, die zijn meestal een stuk sneller. Je kan je telefoon al binnen week hebben als je direct mail doet bij Banggood. Ik zou het annuleren.
Ze gaven aan dat levering naar Nederland tussen de 3 en 10 dagen duurt (via EU Express Tax Free (3 -10 days) - Delivered by PostNL). Ik kreeg vandaag bericht dat het toestel onderweg is van China naar Polen, hoop dat ik het eind volgende week of begin van de week erna heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 934483

public.nme schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 00:52:
[...]

Ze gaven aan dat levering naar Nederland tussen de 3 en 10 dagen duurt (via EU Express Tax Free (3 -10 days) - Delivered by PostNL). Ik kreeg vandaag bericht dat het toestel onderweg is van China naar Polen, hoop dat ik het eind volgende week of begin van de week erna heb.
Toevallig op 1 juni besteld bij thesolutionshop global (MI5s Plus).

Voor EU Express geven ze 5 - 15 dagen aan. Pakketje is inmiddels in Polen aangekomen; dus verwacht hem begin volgende week.

Friday, June 16, 2017 Location Time Pieces
17 Delivered - Signed for by : WARSZAWA 11:41
2 Pieces
16 With delivery courier WARSAW - POLAND 10:00
2 Pieces
15 Arrived at Delivery Facility in WARSAW - POLAND WARSAW - POLAND 08:17
2 Pieces

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• public.nme
Anoniem: 934483 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 18:09:
[...]

Toevallig op 1 juni besteld bij thesolutionshop global (MI5s Plus).

Voor EU Express geven ze 5 - 15 dagen aan. Pakketje is inmiddels in Polen aangekomen; dus verwacht hem begin volgende week.

Friday, June 16, 2017 Location Time Pieces
17 Delivered - Signed for by : WARSZAWA 11:41
2 Pieces
16 With delivery courier WARSAW - POLAND 10:00
2 Pieces
15 Arrived at Delivery Facility in WARSAW - POLAND WARSAW - POLAND 08:17
2 Pieces
Ik kreeg gisteren een bericht van Ben (thesolutionshop) dat mijn zending kwijt geraakt is tussen China en Polen, hij wist het al een tijdje maar vond het niet nodig om mij hierover te informeren. Gisteren order maar geannuleerd omdat ik momenteel zonder telefoon zit en het hele traject weer opnieuw zou beginnen. Gister laat nog een nieuwe besteld via Honorbuy en deze is inmiddels onderweg vanuit Italië, deze komt als het goed is maandag binnen.

Ik heb het idee dat thesolutionshop best een prima onderneming is met goede bedoelingen, voelt alleen alsof het gerund wordt door een 15 jarige. Even afwachten hoelang het gaat duren tot het geld weer op mijn amex staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 934483

public.nme schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 22:00:
[...]

Ik kreeg gisteren een bericht van Ben (thesolutionshop) dat mijn zending kwijt geraakt is tussen China en Polen, hij wist het al een tijdje maar vond het niet nodig om mij hierover te informeren. Gisteren order maar geannuleerd omdat ik momenteel zonder telefoon zit en het hele traject weer opnieuw zou beginnen. Gister laat nog een nieuwe besteld via Honorbuy en deze is inmiddels onderweg vanuit Italië, deze komt als het goed is maandag binnen.

Ik heb het idee dat thesolutionshop best een prima onderneming is met goede bedoelingen, voelt alleen alsof het gerund wordt door een 15 jarige. Even afwachten hoelang het gaat duren tot het geld weer op mijn amex staat.
Ze waren mijn pakketje ook vergeten op te halen in Polen. Heb al een aantal vragen gesteld aan Ben en reactietijd is erg snel. Inmiddels is het pakket wel onderweg van Polen naar Nederland.

Klantenservice van thesolutionshop is top, maar de beloofde leveringstijd kunnen ze simpelweg niet waarmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:59

..Christiaan..

..zwll..

Zijn er, naast banggood en hongkongeek, nog meer shops waar je je tegen douanekosten kunt verzekeren of dat ze die garantie bieden?

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• public.nme
Anoniem: 934483 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:41:
[...]

Ze waren mijn pakketje ook vergeten op te halen in Polen. Heb al een aantal vragen gesteld aan Ben en reactietijd is erg snel. Inmiddels is het pakket wel onderweg van Polen naar Nederland.

Klantenservice van thesolutionshop is top, maar de beloofde leveringstijd kunnen ze simpelweg niet waarmaken.
Ben is idd erg snel met reageren en ook het geld is netjes teruggestort op mijn kaart. Jammer dat het verkeerd is gelopen met mijn bestelling. Gelukkig via Honorbuy binnen een paar dagen ontvangen en erg blij met mijn toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Mijn vader zoekt een grote smartphone voor niet al te veel geld.
Hij kwam de Oukitel U16 Max tegen voor 120 euro.
Een 6 inch (1280x720..) smartphone uit China met:

CPU: MediaTek MT6753 (Octa-core)
GPU: Mali-T720
RAM: 3GB
Camera: 13 MP achter, 5 MP voor
Batterij: 4000mah (niet vervangbaar)
Sensoren: proximity, light, accelerometer en fingerprint sensor
GPS: A-GPS
WLAN: Wi-Fi 802.11 a/b/g/n
Bluetooth: v4.0

GSM en LTE:
GSM 850, 900, 1800, 1900
WCDMA 1900, 2100
LTE 800, 900, 1800, 2100, 2600

Nu vraag ik mij af, is dit een beetje wat?
Ik ben namelijk niet zo thuis in de goedkope chinese smartphones :)
Heb je aan deze LTE banden ook wat in Nederland?

Het grootste nadeel wat ik zie:
*Hele lage resolutie, maar misschien voor mijn vader wel prima (hij werkt al jaren op een tablet van 7 inch op zo'n lage resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Ik denk dat je met deze vraag beter in het aanschaf topic terecht kunt, of anders in het gewone chinaphone topic.

Je vader weet dat 6 inch best groot is voor een telefoon? M.a.w. niet handig in de broekzak en met 1 hand bedienen. Persoonlijk zou ik geen 720p willen op 6 inch. De 4G banden zijn prima voor hier.

Als je 800mHz wilt zou je als alternatief kunnen kijken naar de Xiaomi Redmi Note 4 global. Deze kan je ook al voor 130 euro op de kop tikken. Xiaomi heeft ook de Mi Max van 6,4inch maar deze mist dan 800mHz.

Ik weet niet hoe Oukitel qua software is, of ze een beetje support hebben, daar zou ik wel even naar kijken. Als er bugs in de software zitten wil je wel dat ze gefixt worden.

[ Voor 14% gewijzigd door John Rambo op 28-06-2017 06:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302985

Order Banggood van 29 juni voor de Xiaomi Note 4 staat sindsdien op processing.... ben benieuwd hoe snel dat gaat. Eerste keer dat ik daar bestel. Ze geven geen indicatie hoe snel het product wordt verzonden na betaling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Anoniem: 302985 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 10:34:
Order Banggood van 29 juni voor de Xiaomi Note 4 staat sindsdien op processing.... ben benieuwd hoe snel dat gaat. Eerste keer dat ik daar bestel. Ze geven geen indicatie hoe snel het product wordt verzonden na betaling
Er een keertje achteraan vragen wil wel eens helpen, is mijn ervaring.
Wel gekozen voor priority shipping hè? (ivm inklaring)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hyp Hyper schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 13:56:
[...]

Er een keertje achteraan vragen wil wel eens helpen, is mijn ervaring.
Wel gekozen voor priority shipping hè? (ivm inklaring)
Ja voor gekozen en een mailtje gestuurd. Nog steeds op processing.. :)

edit:
Reactie gekregen per chat. Wordt binnen 24-48 uur verzonden. Ze verzenden geen pakketjes gedurende het weekend.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 302985 op 02-07-2017 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRie
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-12-2024
Anoniem: 302985 schreef op zondag 2 juli 2017 @ 11:04:
[...]

Ja voor gekozen en een mailtje gestuurd. Nog steeds op processing.. :)

edit:
Reactie gekregen per chat. Wordt binnen 24-48 uur verzonden. Ze verzenden geen pakketjes gedurende het weekend.
Hier zelfde situatie. Ook de 29e besteld. Had gehoopt dat ze het dan vrijdag hadden verstuurd. Nu maar hopen dat het in de komende 24 uur gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
  • Laatst online: 17-03 16:03
HIer hetzelfde. Vrijdag 30 juni besteld met wat accesoires. Accesoires zijn direct verstuurd (op zaterdag(!)), maar de Redmi Not 4 staat sindsdien op Ready to Process :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRie
Vanochtend zag ik op de order pagina staan dat de status is gewijzigd naar ''Shipped''. Er is ook een tracking nummer zichtbaar maar deze geeft op Track17 nog geen resultaten. Ook nog geen bevestiging per mail gekregen wat betreft het verzenden, maar ik ga er nu maafr wel vanuit dat hij op de post is.
Gaat dan allemaal nog redelijk vlot (geen gekkigheden). Hopen dat het shippen ook zo gaat. Gelukkig is de ''geduldsspanne'' een stuk groter wanneer er uit China bestelt wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eRie schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 13:28:
Vanochtend zag ik op de order pagina staan dat de status is gewijzigd naar ''Shipped''. Er is ook een tracking nummer zichtbaar maar deze geeft op Track17 nog geen resultaten. Ook nog geen bevestiging per mail gekregen wat betreft het verzenden, maar ik ga er nu maafr wel vanuit dat hij op de post is.
Gaat dan allemaal nog redelijk vlot (geen gekkigheden). Hopen dat het shippen ook zo gaat. Gelukkig is de ''geduldsspanne'' een stuk groter wanneer er uit China bestelt wordt :)
idem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
Dan zal die van mij morgenvroeg wel op shipped staan :)

Edit: Inderdaad. Vanmorgen stond ie op shipped. :)

Edit: Snel leveren kunnen ze wel. Hoesjes en screenprotector zijn vanmorgen bezorgd door PostNL, 1 week na bestellen. Ben eens benieuwd of dat met de telefoon zelf ook zo snel gaat

[ Voor 78% gewijzigd door gooddaddy op 07-07-2017 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner13
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10-2024
Dit kreeg ik van geekbuying te horen, waar ik 2 maal redmi note 4 4gb global heb besteld (zwart) op 25 juni.. :F
Dear Customer,
Thank you for shopping at GeekBuying!
Sorry that the factory has postponed the delivery time of "geekbuying:xxx" to the end of this month.
In this case,
1. Would you like to change to NOTE 4X "geekbuying:379033 235360" or "geekbuying:379030 235361" without paying the difference?
2. Or change to Redmi Note 4 3/32GB "geekbuying:376546 232074" or "geekbuying:376547 232075" or "geekbuying:377527 233386" which all are in stock? Or other phone you like?
3. Wait for your original order?
Looking forward to your soonest reply. We apologize for this embarrassed inconvenience.
Any questions, please feel free to contact us.
Sincerely,
Ella

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
Ik ben eens benieuwd. Sinds vanmorgen staat mijn Redmi Not 4 op "In Transit". Wanneer zal ie bij mij zijn? Woensdag? Donderdag? Ik merk eerlijk gezefgd niet veel van Priority direct Mail. Tenminste niet dat het sneller is. Eens kijken of ik ook echt geen douanekosten hoeft af te tikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRie
gooddaddy schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:23:
Ik ben eens benieuwd. Sinds vanmorgen staat mijn Redmi Not 4 op "In Transit". Wanneer zal ie bij mij zijn? Woensdag? Donderdag? Ik merk eerlijk gezefgd niet veel van Priority direct Mail. Tenminste niet dat het sneller is. Eens kijken of ik ook echt geen douanekosten hoeft af te tikken
Hier hetzelfde. Staat sinds vrijdag op ''In Transit''. Ze zeggen 7-12 werkdagen met Priority Direct Mail. Dat kunnen ze vooralsnog halen. Rustig afwachten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
Lijkt er op dat ie morgen wordt geleverd. Hij is gesorteerd in het sorteercentrum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRie
Ik heb de telefoon gisterenmiddag mogen ontvangen. Vind het echt vlot gegaan. En heb alles kunnen tracken van begin tot eind. Erg netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
De mijne is inmiddels ook afgeleverd, maar ik zit natuurlijk op mijn werk. En vanavond heb ik ook al nergens tijd voor :( Dat wordt wachten tot morgen om er eens goed mee te kunnen spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durandal
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-06 02:40
Is het goedkoper om je China telefoon in Euros te betalen (banggood), of dollar->euro door paypal te laten doen, of door Visa? Ik kom er niet helemaal uit. Er is weinig info over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esjo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 29-03-2024
Hoe zit het momenteel met de levering van de xiaomi redmi note 4 global 4gb/64gb. Ik lees het eea over leveringsproblemen en bij veel shops is de grijze variant niet beschikbaar.. Zou 't verstandig zijn nog even te wachten? Zou dit wat met de prijs gaan doen de komende tijd of zal die rond de 175 blijven? En heeft alleen banggood verzekerd verzenden (tegen douane kosten) en hoe werkt dit? Vorige 2 Phones via Ali besteld en beide keren inklaring moeten betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBlutarski
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 07-11-2024
Even een vraagje: Had een Ulefone Power 2 gekocht bij Gearbest, bij het European magazijn. Toch second thoughts en binnen een uurtje proberen te cancelen. Veel heen en weer gemail, leek te lukken maar hij is uiteindelijk toch verstuurd, omdat hij " al verpakt was". Overigens pas na 3 dagen, gewoon in een standaard witte plastic envelop, niks bijzonders ofzo. Heb ze er op bewezen dat in de voorwaarden staat dat je ten allen tijden kunt cancelen to hij verstuurd word. Maar nee, dus. Kan nu kiezen tussen houden en 10 USD korting of opsturen op eigen kosten naar Shenzhen City in China en dan aankoopbedrag terug krijgen.
Zat op de post.nl site te kijken, terugsturen zal sel rond 25 euro zijn, ik zie ook nog douaneformulieren die mee moeten, klinkt allemaal ingewikkeld. Moet ik voor de douane ook nog betalen? Zo'n douaneformulier, moet je dat eerst zelf downloaden?
Of kun je dat regelen bij de post.nl shop? En extra voor betalen? Iemand ervaring
mee?

[ Voor 11% gewijzigd door JohnBlutarski op 03-08-2017 11:57 . Reden: Aanvulling ]

Pagina: 1 ... 33 34 Laatste

Let op:
Dit is het topic mbt levertijden en prijzen, voor inhoudelijke discussies over de verschillende toestellen zie Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2

Lees ook altijd de TS voordat je een vraag stelt :)