Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Pagina: 1 ... 31 32 33 Laatste
Acties:

• Diederik-Jan
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 04-01 17:03
Dat is best kwalijk, stel als iemand het had meegenomen?

• Hyp Hyper
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 20:10
Geen handtekening vereist?

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• fandango
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online

fandango

I've got balls of steel..

quote:
Diederik-Jan schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:37:
Dat is best kwalijk, stel als iemand het had meegenomen?
Je moet eerst een oprit op, dus het zou beperkt zijn tot andere postbezorgers. Maar inderdaad, best slecht.
quote:
Blijkbaar. Kan ook zijn dat de bezorger zelf een krabbel heeft gezet, dat zal ook niet de eerste keer zijn.

Bitcoin is freedom

• mimang
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 14:01

mimang

fissa plegen

Op 6 okt besteld bij Top-One, nog niet eens verstuurd. :( Wat zal ik nu doen?

Signature

• Hyp Hyper
quote:
mimang schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:25:
Op 6 okt besteld bij Top-One, nog niet eens verstuurd. :( Wat zal ik nu doen?
Al gevraagd ernaar? Mijn ervaring is dat shops dan snel(ler) gaan versturen. Laatst bij Fastcardtech dezelfde dag nog.

• mimang

mimang

fissa plegen

quote:
Hyp Hyper schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:27:
[...]

Al gevraagd ernaar? Mijn ervaring is dat shops dan snel(ler) gaan versturen. Laatst bij Fastcardtech dezelfde dag nog.
Al 4 keer. Nu hebben ze al niet meer gereageerd vanaf 13 okt... Slaat echt nergens op.

Allerergste is nog dat ze een shipping label hebben aangemaakt en het in Ali hebben aangegeven als verzonden, zodat de processing time niet verliep en ik mn geld terug kreeg. Zit nu echt te denken om te vragen of ze m'n order willen cancellen.

Signature

• Hyp Hyper
quote:
mimang schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:35:
[...]

Al 4 keer. Nu hebben ze al niet meer gereageerd vanaf 13 okt... Slaat echt nergens op.

Allerergste is nog dat ze een shipping label hebben aangemaakt en het in Ali hebben aangegeven als verzonden, zodat de processing time niet verliep en ik mn geld terug kreeg. Zit nu echt te denken om te vragen of ze m'n order willen cancellen.
Dat zou ik dan sowieso doen. Hier heb je niks aan.

• Newjersey
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 15:50
Net mijn track en trace nummer van PostNL bekeken om te kijken waar mijn pakket was. hij zou nu ingeklaart zijn maar ik moet ¤55,51 betalen. Is dit een normaal bedrag? Lijkt me niet?

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 18:38

Quad

Selectief doof

quote:
Newjersey schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:45:
Net mijn track en trace nummer van PostNL bekeken om te kijken waar mijn pakket was. hij zou nu ingeklaart zijn maar ik moet ¤55,51 betalen. Is dit een normaal bedrag? Lijkt me niet?
Doe eens 21% BTW rekenen over je aankoopbedrag plus de kosten van PostNL á ¤13,50 erbij op rekenen. Klopt het dan?

Ik kom, als ik terugreken op 200 euro en 5 cent uit.

Ik heb geen schoonmoeder, maar een trouwma. ✓✓
Have you tried turning it off and on again? ✓✓

• Newjersey
als ik reken kom ik uit op 47 euro inclusief alle kosten. Toch wat anders dan 55 euro. Wellicht nog wat vergeten. PostNL mevrouw geeft aan dat het zou kloppen. Ik betaal het wel weer.. :X

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 18:29
Probeer anders:
http://www.invoercalculator.nl/
Waarschijnlijk de invoerrechten niet meegerekend.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | XDA Recognized developer |

• Quad

Quad

Selectief doof

quote:
dutchgio schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:09:
Probeer anders:
http://www.invoercalculator.nl/
Waarschijnlijk de invoerrechten niet meegerekend.
Smartphones, tablets en computeronderdelen zijn volgens mij vrij van invoerrechten.
Zie ook deze tabel van de Belastingdienst.
quote:
Newjersey schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:01:
als ik reken kom ik uit op 47 euro inclusief alle kosten. Toch wat anders dan 55 euro. Wellicht nog wat vergeten. PostNL mevrouw geeft aan dat het zou kloppen. Ik betaal het wel weer.. :X
Zie hierboven.
Wat is je aankoopbedrag inclusief verzending, verzekeringen e.d.? Dus het totaalbedrag op je factuur.

Quad wijzigde deze reactie 17-10-2016 15:51 (27%)

• Newjersey
quote:
Quad schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:49:
[...]

Smartphones, tablets en computeronderdelen zijn volgens mij vrij van invoerrechten.
Zie ook deze tabel van de Belastingdienst.

[...]

Zie hierboven.
Wat is je aankoopbedrag inclusief verzending, verzekeringen e.d.? Dus het totaalbedrag op je factuur.
Totaalbedrag op factuur is ¤181,10

• Quad

Quad

Selectief doof

quote:
Newjersey schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:56:
[...]

In het geval van een smartphone is het enkel BTW (¤ 38,03) + inklaringskosten (¤ 13,00).

• yodeluxe
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 20:21
quote:
Newjersey schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:56:
[...]

Ik heb dat ook al eens aan de hand gehad, toen lazen ze het bedrag verkeerd. Het bedrag was iets van $100, maar dat lazen ze maar voor het gemak als ¤100, verschil van (destijds) ¤28. Ik kon klagen wat ik wilde, maar ik moest gewoon het volledige bedrag betalen, iets van ¤34 :(

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Telefoons: JiaYu G3, THL 4400, Xiaomi Redmi 3, Xiaomi Redmi Note 4 Global/international version (nog onderweg)

• Het Fantoom
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 20:05
Blijkbaar kun je bij Top One alleen met Creditcard betalen.
Zijn er ook betrouwbare shops waar de Redmi 3S met Paypal is af te rekenen?

• mimang

mimang

fissa plegen

quote:
Het Fantoom schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 21:41:
Sowieso is denk ik Top-One nu even af te raden, gezien de chaos die daar blijkbaar nu gaande is. Order na 10 dagen gewoon niet verstuurd. Je kan natuurlijk altijd gaan voor iBuygou, is wat duurder maar echt een top webwinkel.

mimang wijzigde deze reactie 17-10-2016 23:10 (10%)

Signature

• Hyp Hyper
Blijkbaar druk op inklaring. Heb voor de gein een Yotaphone 2 besteld, maar ding ligt al bijna 2 weken bij inklaring. Eerst een week voordat ik de brief kreeg en nu al bijna een week voordat er iets met de tracking gebeurd. Ik wacht nog maar even..

• Eleni
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 11:41
Heb een tablet besteld bij ETstar op aliexpress.com, levering via dhl , maar ook daar zit geen beweging in, sinds zaterdag zou hij in Hong Kong bij dhl moeten liggen. Volgens de verkoper is het nogal een chaos met verzendingen sinds hun nationale vakantie en is het een kwestie van geduld hebben.
Beetje vreemd vooral met dhl maar we zullen zien.....

• RaJitsu
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 15:54

RaJitsu

B.S.U.R.

Bestaat dat Eternal Team nog? Jammer. Zelf slechte ervaringen mee. Ooit een tablet teruggestuurd voor reparatie waarop ik een heel andere (inferieure), gebruikte en niet werkende tablet terug kreeg. En ik ben niet de enige met slechte ervaringen: https://www.facebook.com/...to_page?ref=page_internal

Ze zijn maar gestopt met het bijhouden van hun Facebook aangezien ze er alleen negatieve berichten kregen. Ik zou het annuleren...

B.S.U.R.

• Eleni
https://eternalteam.nl.aliexpress.com/store/103919, die bedoel jij,

maar ik heb hier besteld https://etstar.nl.aliexpress.com/store/104710,

dus er is nog hoop, er wordt ook steeds binnen 24 uur op mail gereageerd.

• sonnieboy
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 18:43
Wellicht is het al eerder vermeld, maar dit is wel een handige site om te zien wie welke telefoons kan leveren.
https://www.kimovil.com/en/

• pasz
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 21-03 15:02

pasz

is kikke

quote:
RaJitsu schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 00:23:
Bestaat dat Eternal Team nog? Jammer. Zelf slechte ervaringen mee. Ooit een tablet teruggestuurd voor reparatie waarop ik een heel andere (inferieure), gebruikte en niet werkende tablet terug kreeg. En ik ben niet de enige met slechte ervaringen: https://www.facebook.com/...to_page?ref=page_internal

Ze zijn maar gestopt met het bijhouden van hun Facebook aangezien ze er alleen negatieve berichten kregen. Ik zou het annuleren...
Lol. Hier heb ik mijn Redmi 3s gekocht. Was verder prima op de troep ROM na. Gelukkig hadden ze een zeer lage prijs op mijn telefoon gezet dus ik hoefde "maar" 23 EU bij te betalen.

Nu een andere seller voor precies dezelfde prijs : 28EU ... De willekeur van PostNL ...

woei!

• elinx
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 20:15
quote:
pasz schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 20:18:
.............Gelukkig hadden ze een zeer lage prijs op mijn telefoon gezet dus ik hoefde "maar" 23 EU bij te betalen.

Nu een andere seller voor precies dezelfde prijs : 28EU ... De willekeur van PostNL ...
Te weinig afdragen en dan nog klagen ook? Dat is lef hebben om het op PostNL af te schuiven.
Ik zou zeggen, teken bezwaar aan.

elinx wijzigde deze reactie 24-10-2016 23:33 (20%)

• pasz
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 21-03 15:02

pasz

is kikke

quote:
elinx schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 22:10:
[...]
Te weinig afdragen en dan nog klagen ook? Dat is lef hebben om het op PostNL af te schuiven.
Ik zou zeggen, teken bezwaar aan.
Ik klaag niet. Ik snap de willekeur niet.

woei!

• Jadang
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 20:27

Jadang

Alles is aftrekbaar

quote:
pasz schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:21:
[...]

Ik klaag niet. Ik snap de willekeur niet.
PostNL doet enkel de inklaring, de Douane bepaalt overigens het te betalen btw-bedrag. In beide gevallen heeft de Douane waarschijnlijk een schatting gemaakt van de verzendkosten op basis van het gewicht en vervoerder om tot het btw-bedrag te komen. Als het gewicht en/of de vervoerder van je 2 pakketten al verschillen, kom je al snel tot een afwijkend btw-bedrag.

 i7+ JB

• Clavis
  • Laatst online: 20:19
quote:
Het Fantoom schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 21:41:
https://www.fasttech.com
http://www.gearbest.com/

• aart44
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 15:46
quote:
Jadang schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:08:
[...]

PostNL doet enkel de inklaring, de Douane bepaalt overigens het te betalen btw-bedrag. In beide gevallen heeft de Douane waarschijnlijk een schatting gemaakt van de verzendkosten op basis van het gewicht en vervoerder om tot het btw-bedrag te komen. Als het gewicht en/of de vervoerder van je 2 pakketten al verschillen, kom je al snel tot een afwijkend btw-bedrag.
PostNL doet de inklaring dus die levert bij de douane een ingevulde lijst met de waarde in plus de verzendkosten en de douane keurt het dan goed of af dus postNL vraagt jou per brief vaak om een faktuur zodat ze de waarde weten om het dan in te dienen ze typen het bedrag in en er staat dan wat je moet betalen..
Als de douane het niet vertrouwd zullen ze het artikel willen zien maar meestal word het gewoon administratief afgewikkeld.

• elinx
quote:
pasz schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:21:
............. Ik snap de willekeur niet.
Waarom ga je er vanuit dat het willekeur is? Normaal gesproken is het 21% btw plus ¤13,-
Dat de telefoons even duur zouden zijn heeft daar niks mee te maken als het bedrag wordt berekend over de vermelde waarde incl. verzendkosten. (ca.¤50,- en ¤70,- als ik dat goed bereken)
Het verschil kan verklaard worden dat misschien de verzendkosten niet goed vermeld waren en PostNL daar een bedrag van ca. ¤20 heeft bijgerekend. Dat doet DHL bv ook en ik heb dit eerder gezien dat PostNL dit soms ook doet. Alles valt en staat met een door de verzender juist ingevulde invoice.

edit:
Ik zie dat er meerdere soortgelijke reacties geplaatst zijn. Die van mij is dus enigszins overbodig.
Dat krijg je als je reageert vanuit het notificatiecentrum zonder eerst het topic te openen

elinx wijzigde deze reactie 26-10-2016 01:10 (12%)

• RobWu
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 22-03 18:35
Hoi allen,

Iemand ervaring met de webshop van xiaomi: http://www.xiaomistore.nl ?
Ik kom deze shop nog niet tegen in de posts volgens mij....

thanks!

p.s. sorry als dit in de verkeerde lijst staat ;-)

• tokko1
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 20:40
quote:
RobWu schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:35:
Hoi allen,

Iemand ervaring met de webshop van xiaomi: http://www.xiaomistore.nl ?
Ik kom deze shop nog niet tegen in de posts volgens mij....

thanks!

p.s. sorry als dit in de verkeerde lijst staat ;-)
Dit is geen officiële Xiaomi store, even voor de duidelijkheid ;)
Heb geen ervaring met deze shop en kan er eigenlijk ook weinig over vinden online van mensen die er wel ervaring mee hebben. Maar het lijkt gewoon een alternatieve site te zijn van een telefoonzaak. Prijzen zijn niet echt scherp te noemen, ik zou eerder kiezen voor een wat bekendere webshop met dezelfde of betere prijzen.

Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net

• RobWu
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 22-03 18:35
Correct, had ik even over het hoofd gezien. Was even in de veronderstelling dat dit via xiaomi liep....

Alternatief zou zijn belsimpel, maar die prijzen ontlopen elkaar niet zo veel. (429,= tov 422,90)
Zelfs bol.com heeft de Mi5 in de verkoop, echter via tussenhandelaren, maar ook die prijzen zweven zo rond hetzelfde bedrag.
Belsimpel zou dan de beste optie zijn denk ik zo. Heb niet zoveel zin om een toestel te importeren.

• Titus
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 17:57
Ik weet alleen niet welke ROMs je krijgt via Nederlandse handelaren. Via de bekende kanalen op aliexpress kan je aanvragen of het stock is of dat ze er iets mee doen(stock dus, dan kan je makkelijker unlocken en geen meuk van vendors erop)

Ervan uitgaand dat je de 64gb overweegt. ¤430 via Nederlandse handelaren die jij noemt, levertijd unknown, rom unknown.
¤305 euro via aliexpress met DHL verzending zonder import gedoe etc. Levertijd 1-2 weken, rom op verzoek stock.

Jij moet de keuze maken, maar just so you know, het kan echt goedkoper dan hier zonder import kosten en gedoe.

• jekaer
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 28-02 21:33
Hey heeft iemand ervaring met deze site?? Ik ben hem nog niet tegen gekomen, en hij is goedkoper dan de andere sites
http://nis-store.com/note...-notebook-air-133-silver/
Ik wil zelf de laptop kopen, maar ik kan niets vinden op internet of de site wel betrouwbaar is

• Lemming
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22-03 14:30
quote:
Titus schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:50:
Ik weet alleen niet welke ROMs je krijgt via Nederlandse handelaren. Via de bekende kanalen op aliexpress kan je aanvragen of het stock is of dat ze er iets mee doen(stock dus, dan kan je makkelijker unlocken en geen meuk van vendors erop)

Ervan uitgaand dat je de 64gb overweegt. ¤430 via Nederlandse handelaren die jij noemt, levertijd unknown, rom unknown.
¤305 euro via aliexpress met DHL verzending zonder import gedoe etc. Levertijd 1-2 weken, rom op verzoek stock.

Jij moet de keuze maken, maar just so you know, het kan echt goedkoper dan hier zonder import kosten en gedoe.
Met DHL 3-7 dagen, niet 1-2 weken :p

BURP.

• Titus
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 17:57
quote:
Lemming schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:55:
[...]

Met DHL 3-7 dagen, niet 1-2 weken :p
Vanaf het versturen ja, maar soms doen ze dat niet meteen omdat ze eerst echt zeker willen weten dat je het zeker weten een ongeopende doos met stock rom wil :P
Feestdagen enzo vertragen ook nog wel eens. Dus zeker binnen 2 weken, waarschijnlijk binnen 1.

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
Was ook eens aan het kijken naar een Chinaphone, maar uiteindelijk betaal je bijna net zoveel als een normaal verkrijgbare telefoon hier?

Stel prijs is 300 euro
BTW: 63 euro
Inklaringskosten:. ca. 15 euro
Invoerrechten: ca 15 euro

Kom je op bijna 400 euro. Voor dat bedrag of 100 euro meer heb je ook een hele goede telefoon hier. Waarom dan het risico lopen met een China phone?

Voor 250-300 euro was het een optie maar als ik alles doorreken is het toch echt te duur.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox

• John Rambo
  • Nu online
quote:
Phusebox schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:03:
Was ook eens aan het kijken naar een Chinaphone, maar uiteindelijk betaal je bijna net zoveel als een normaal verkrijgbare telefoon hier?

Stel prijs is 300 euro
BTW: 63 euro
Inklaringskosten:. ca. 15 euro
Invoerrechten: ca 15 euro

Kom je op bijna 400 euro. Voor dat bedrag of 100 euro meer heb je ook een hele goede telefoon hier. Waarom dan het risico lopen met een China phone?

Voor 250-300 euro was het een optie maar als ik alles doorreken is het toch echt te duur.
Het ligt er een beetje aan wat je uitzoekt. In China vindt je vaak telefoons met betere hardware voor een veel gunstiger prijs. Neem bijvoorbeeld de Xiaomi Redmi Note 3 Pro. Dit is een snelle telefoon met FHD, fingerprint die je al vanaf ~115 euro kunt kopen (2Gb versie, 3Gb versie 145 euro). Als je kijkt wat je voor die prijs hier vindt dan wordt je daar niet vrolijk van. De meeste Chinese webshops verzenden gratis, nadeel is dan wel dat je 2-3 weken moet wachten tot je pakje arriveert. Daarnaast is het niet altijd zo dat je btw of invoer moet betalen. Vaak komen pakjes door de douane zonder extra kosten. Maar de kans blijft dat je ~30 euro extra betaalt.

Xiaomi Redmi Note 4G / Xiaomi Redmi 2 / Xiaomi Mi Note / Xiaomi Redmi 3 / Xiaomi Redmi Note 3 Pro SE / Mi Band 1S / Mi Scale / Xiaoyi dashcam

• Phusebox
  • Niet online
quote:
John Rambo schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:28:
[...]

Het ligt er een beetje aan wat je uitzoekt. In China vindt je vaak telefoons met betere hardware voor een veel gunstiger prijs. Neem bijvoorbeeld de Xiaomi Redmi Note 3 Pro. Dit is een snelle telefoon met FHD, fingerprint die je al vanaf ~115 euro kunt kopen (2Gb versie, 3Gb versie 145 euro). Als je kijkt wat je voor die prijs hier vindt dan wordt je daar niet vrolijk van. De meeste Chinese webshops verzenden gratis, nadeel is dan wel dat je 2-3 weken moet wachten tot je pakje arriveert. Daarnaast is het niet altijd zo dat je btw of invoer moet betalen. Vaak komen pakjes door de douane zonder extra kosten. Maar de kans blijft dat je ~30 euro extra betaalt.
Op 150 euro betaal je bijna 45 euro extra.
Ja levertijd is een groot nadeel voor mij, zocht snel een alternatief aangezien mijn Note 4 kapot is, en ik nu met een BlackBerry passport rondloopt waarop geen enkele Android app fatsoenlijk werkt.

• John Rambo
  • Nu online
quote:
Phusebox schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:34:
[...]

Ja levertijd is een groot nadeel voor mij, zocht snel een alternatief aangezien mijn Note 4 kapot is, en ik nu met een BlackBerry passport rondloopt waarop geen enkele Android app fatsoenlijk werkt.
Theoretisch ja, maar in de praktijk wisselt dat volgens mij nog weleens. Plus dat je altijd kans hebt dat je niet hoeft te betalen, ligt er soms schijnbaar ook aan bij welke shop je besteld. Wat je ook kunt doen is een webshop zoeken met een EU warehouse (Honorbuy, Gearbest enz.) Nadeel, je betaalt iets extra, voordeel is dat je je telefoon sneller in huis hebt. Ander alternatief is om hier op Tweakers op de Vraag en Aanbod te kijken.

Xiaomi Redmi Note 4G / Xiaomi Redmi 2 / Xiaomi Mi Note / Xiaomi Redmi 3 / Xiaomi Redmi Note 3 Pro SE / Mi Band 1S / Mi Scale / Xiaoyi dashcam

• Phusebox
  • Niet online
Er was toch ergens zo'n vergelijkingssites met china phones en prijzen bij webshops? Ik kan hem niet meer vinden.

• hars73
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 19:47

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

quote:
Phusebox schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:27:
Er was toch ergens zo'n vergelijkingssites met china phones en prijzen bij webshops? Ik kan hem niet meer vinden.
Deze? https://www.kimovil.com/en/

• Phusebox
  • Niet online

• UntoldStories
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 20-03 11:40
Vorige week zaterdag de Xiaomi Redmi Note 3 Pro (Special Edition) besteld bij Geekbuying nadat mij werd verzekerd dat de telefoon vanaf maandag (31-10) weer op voorraad was. Nadat m'n order status donderdag nog steeds op 'processing' stond heb ik toch maar even contact met de support-afdeling opgenomen, waarvan ik vanochtend helaas het bericht ontving dat de telefoon nog steeds niet leverbaar is en dat ik minstens 10 dagen moet wachten voordat er weer een nieuwe voorraad binnenkomt. Geen nette actie van Geekbuying, en aangezien de telefoon elders goedkoper is heb ik er dus maar voor gekozen om m'n order te cancelen. Dit is trouwens alweer de derde keer dat ik tegen dit soort problemen aanloop bij deze webshop..

Lang verhaal kort; levertijd van de Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition is bij Geekbuying minstens 10 dagen vanaf het HK warehouse. Wanneer de telefoon bij het Spaanse warehouse op voorraad is kon mij niet worden verteld.

• dutchgio
Hoe zijn ervaringen eigenlijk met Geekbuying en het Spain warehouse, is dst wel snel? ;)

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | XDA Recognized developer |

• XeNeRgY
  • Laatst online: 19:13
quote:
Phusebox schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:34:
[...]

Ik heb bovenop die 150 euro 22 euro betaald voor express delivery en gegarandeerd geen douane kosten. Binnen 2 weken was mijn Note 3 Pro bij mij thuis. Voor vergelijkbare hardware betaal je hier het dubbele. De pricewatch: Motorola Moto Z Play Zwart komt bijna 1 op 1 overeen, behalve dat de Note 3, een snellere Snapdragon aan boord heeft.

I can choose to try to control the outcome, or I can trust in the moment.

• Phusebox
  • Niet online
Ik durf het er niet op te gokken. Heb altijd pech wat dat betreft. Nu weer een pakketje uit China dat spoorloos verdwenen is en in het verleden belachelijk hoge kosten moeten betalen waardoor ik net zo goed hier iets met fatsoenlijke garantie had kunnen kopen.

• John Rambo
  • Nu online
quote:
Phusebox schreef op zondag 06 november 2016 @ 09:18:
Ik durf het er niet op te gokken. Heb altijd pech wat dat betreft. Nu weer een pakketje uit China dat spoorloos verdwenen is en in het verleden belachelijk hoge kosten moeten betalen waardoor ik net zo goed hier iets met fatsoenlijke garantie had kunnen kopen.
Waar bestel je dan?

• Phusebox
  • Niet online
quote:
Tot nu toe aliexpress en ebay. Afgaande op de recensies en wat er dus betrouwbaar uitziet.

• John Rambo
  • Nu online
quote:
Phusebox schreef op zondag 06 november 2016 @ 11:10:
[...]

Tot nu toe aliexpress en ebay. Afgaande op de recensies en wat er dus betrouwbaar uitziet.
Misschien volgende keer toch de wat bekendere webshops proberen. Hong Kong Goldway op aliexpress of Honorbuy, ibuygou, gearbest, geekbuying.

• dutchgio
Lijkt me inderdaad dat je dan bij de verkeerde besteld, bij de 'goede' shops hoor je dat soort verhalen niet.

• Phusebox
  • Niet online
Ik wacht wel op de S8. High end Chinees toestel met importkosten komt ook op 700 tot 800 euro. Bv de Mi Mix of Mi 5s plus.

• Djaberdjasti
  • Laatst online: 16:58
quote:
dutchgio schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 20:51:
Hoe zijn ervaringen eigenlijk met Geekbuying en het Spain warehouse, is dst wel snel? ;)
Ik heb voor me vader een Note 3 pro besteld in september. Van bestellen t/m leveren was ongeveer een week.

• dutchgio
quote:
Djaberdjasti schreef op zondag 06 november 2016 @ 12:21:
[...]

Ik heb voor me vader een Note 3 pro besteld in september. Van bestellen t/m leveren was ongeveer een week.
Thanks, dat moet dus redelijk snel kunnen. Afwachten maar dan. O+

• SharpEdgeOne
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 19:52
De 11.11 sale op aliexpress, begint die de 11e nu 09:00 onze tijd?

• antoinedupoan
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 08-11-2016
Ik heb een Note 3 pro besteld via Hongkong Goldway met seller's shipping method, hoe word ik geïnformeerd over de status van mijn pakket? Krijg ik nog een tracking nummer? Zo ja, hoe? Via de chat op Aliexpress of via e-mail?

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
quote:
SharpEdgeOne schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 16:13:
De 11.11 sale op aliexpress, begint die de 11e nu 09:00 onze tijd?
Wil ik ook weten. Want dan kan ik op tijd de Note 3 pro Kate versie halen bij de Xiaomi shop. Voor 150 dollar is dat zeker geen slechte prijs om mijn Xiaomi Mi2s mee te vervangen.

• dutchgio
quote:
antoinedupoan schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 23:21:
Ik heb een Note 3 pro besteld via Hongkong Goldway met seller's shipping method, hoe word ik geïnformeerd over de status van mijn pakket? Krijg ik nog een tracking nummer? Zo ja, hoe? Via de chat op Aliexpress of via e-mail?
Je krijgt een mail met tracking als ie verzonden is.

• dutchgio
FYI: Bij Banggood met ''Priority Direct Mail'' Geen BTW/inklaringskosten meer, en anders krijg je het vergoed:

https://m.facebook.com/st...05832&id=1721757668051995

Dat is de 'goedkope' shipping optie voor 1,35 die ook nog eens sneler zou moeten zijn dan de gratis optie. :)

• Hyp Hyper
quote:
dutchgio schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 13:00:
FYI: Bij Banggood met ''Priority Direct Mail'' Geen BTW/inklaringskosten meer, en anders krijg je het vergoed:

https://m.facebook.com/st...05832&id=1721757668051995

Dat is de 'goedkope' shipping optie voor 1,35 die ook nog eens sneler zou moeten zijn dan de gratis optie. :)
Alleen voor items uit CN warehouse, niet HK warehouse. (waarvan ze de meeste telefoons sturen,helaas) En ik denk dat het voor een duurdere telefoon wat meer wordt dan 1,35. Maar natuurlijk een goede ontwikkeling!

• dutchgio
quote:
Hyp Hyper schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:05:
[...]

Alleen voor items uit CN warehouse, niet HK warehouse. (waarvan ze de meeste telefoons sturen,helaas) En ik denk dat het voor een duurdere telefoon wat meer wordt dan 1,35. Maar natuurlijk een goede ontwikkeling!
Bij FOK vermelden ze het zo:
quote:
Bij producten waarbij je als verzendwijze kunt kiezen voor 'Priority Direct Mail' betaal je geen BTW of invoerrechten/kosten, als je deze verzendwijze selecteert. Er komen dan dus geen extra onverwachte kosten bij en je hoeft geen rekening te houden met de ¤22 grens. Momenteel is dit nog niet voor het complete assortiment beschikbaar, maar er wordt hard aan gewerkt om dat alsnog snel voor elkaar te krijgen. Wanneer het onverhoopt toch een keer gebeurt dat een klant hiermee te maken krijgt dan betaalt Banggood de extra kosten meteen terug.
Of het dan om producten in het HK warehouse gaat is dus de vraag.

Daarbij dus ook onbekend of het dan gaat om het garanderen van de geen extra kosten en je ze vervolgens terug krijgt of dat op die producten je gewoon wel BTW/inklaring moet betalen.
Zoals ik het lees is het het eerste: geen extra kosten meer via Priority Direct Mail, op enkele producten na. Mocht je (bij die enkele producten) extra moeten betalen dan kun je je geld van Banggood terug krijgen.

• Hyp Hyper
quote:
dutchgio schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:46:
[...]

Bij FOK vermelden ze het zo:
quote:
http://i.fokzine.net/p/0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 04:18 schreef Banggood het volgende:
GOED NIEUWS!
Voor al onze producten waarbij de verzendmethode PDM (Priority Direct Mail) beschikbaar is, betaal je geen extra kosten als inklaringskosten en BTW meer wanneer je deze verzendmethode selecteert! :D

Dit geldt momenteel voor al onze Chinese warehouses, en nog niet voor het warehouse in Hong Kong, waarvan een deel van de telefoons en tablets wordt verzonden. Voor dit warehouse runnen we momenteel een test voor Italiaanse klanten, en als die er gretig gebruik van maken volgt PDM bij dat warehouse voor Nederlandse klanten ook snel!

Mocht je na PDM te hebben gebruikt onverhoopt toch een keer worden verrast door extra kosten, dan betalen wij deze op vertoon van de factuur direct terug! :)

• dutchgio
Hm, maar daar is PDM dus ook geen optie bij. Dat is ook wel duidelijk dan. ;)

• Converted007
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 17:06
Hoi.

Hebben jullie ooit al eens problemen gehad met Eternal Team op AliExpress? De telefoon is zogezegd verstuurd met tracking incluis en die gratis AliExpress Shipping, maar die status staat al sinds woensdag onveranderd op handover to airline. Een pakje later besteld bij een andere verkoper is al op weg naar belgie.
Moet ik me zorgen maken?

• dutchgio
Nee, komt wel goed denk ik.
Destijds mijn Nubia besteld bij ET.

Je kan het altijd bij de verkoper navragen. :)

• Converted007
quote:
dutchgio schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 11:08:

Je hebt gelijk. Telefoon is vandaag verzonden naar belgie. Happy me:-)

• 3meter
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 14:23
http://www.joybuy.com/201593.html laatste actiedag. Niet duur voor die Nubia Z9mini, maakt erg mooie foto's. Geen invoerkosten, ze sturen in 2 etapes ( via England).

• djiedjee
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 20:25
Niet echt nieuw, maar echt heel goedkoop. Ik gebruik de mijne al bijna 1,5 jaar. Prima ding.

quote:
3meter schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:59:
http://www.joybuy.com/201593.html laatste actiedag. Niet duur voor die Nubia Z9mini, maakt erg mooie foto's. Geen invoerkosten, ze sturen in 2 etapes ( via England).

• jaxel70
  • Registratie: april 2015
quote:
dutchgio schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 20:51:
Vorige week maandag 's avonds laat een Xiaomi redmi note3 special edition besteld in het Spain warehouse. Vrijdagochtend om 10u afgeleverd. Goede tracking. Kortom goede ervaring.

• dutchgio
quote:
jaxel70 schreef op maandag 21 november 2016 @ 20:45:
[...]

Vorige week maandag 's avonds laat een Xiaomi redmi note3 special edition besteld in het Spain warehouse. Vrijdagochtend om 10u afgeleverd. Goede tracking. Kortom goede ervaring.
Kreeg je de DPD tracking?

Hier was het in het weekend besteld en de vrijdag daarop de eerste bezorgpoging, maar volkomen onverwacht want de ontvangen Spaanse MRW tracking gaf aan dat het die dag pas richting Nederland zou gaan...
Bij het niet-thuis briefje zat vervolgens een DPD code en die gaf alle verzendstappen prima weer...
Gemiste kans.
Uiteindelijk na het weekend wel ontvangen.

• jaxel70
quote:
dutchgio schreef op maandag 21 november 2016 @ 22:43:
[...]

Kreeg je de DPD tracking?

Hier was het in het weekend besteld en de vrijdag daarop de eerste bezorgpoging, maar volkomen onverwacht want de ontvangen Spaanse MRW tracking gaf aan dat het die dag pas richting Nederland zou gaan...
Bij het niet-thuis briefje zat vervolgens een DPD code en die gaf alle verzendstappen prima weer...
Gemiste kans.
Uiteindelijk na het weekend wel ontvangen.
Nee, kreeg tracking van FedEx, was helder, vrijdagochtend vroeg sms dat pakket die dag afgeleverd zou worden.

• Converted007
quote:
dutchgio schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 11:08:

Klopt het dat AliExpress Standard Shipping altijd lang duurt? Heb de 4de november besteld. Toestel is pas vertrokken de 15de vanuit Singapore (dervoor het was het China & HK) . We zijn nu de 23de november maar nog steeds geen status update...

• dutchgio
Ja, dat kan wel kloppen.
De standaard/goedkoopste is nou eenmaal traag, dus dan is het geduld hebben...

• Largamelion
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 19:55
Ik had 2 november een bestelling geplaatst op AliExpress en nog net voor Singapore Post gekozen i.p.v. standard shipping method omdat er bij SP 'tracking' bij stond. Geschatte levertijd was wel 2 dagen meer dan die standaard methode (22-24 dagen ofzo). Uiteindelijk was mijn pakje verzonden op 4 november en heb ik het in ontvangst genomen op 15 november en het heel de tijd netjes kunnen tracken, hoewel dit soms wat achterliep. Op de dag van ontvangst stond er nog 'held by customs' maar dat was de volgende dag aangepast naar 'delivered'. Geen extra kosten moeten betalen (was gemarkeerd als 'gift' op de verpakking).

• frye
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 21-03 11:18
quote:
jaxel70 schreef op maandag 21 november 2016 @ 20:45:
[...]

Vorige week maandag 's avonds laat een Xiaomi redmi note3 special edition besteld via Spain warehouse. Vrijdagochtend om 10u afgeleverd. Goede tracking. Kortom goede ervaring.
Duurde het lang voor dat het effectief shipped was?
Heb vrijdag bij geekbuying een Xiaomi Redmi 3S international edition met Spain warehouse.
Hij staat nu al 2 dagen op "Payment Confirmed" en voor de rest lijkt er niet veel te veranderen... ;)

Hoelang duurde de shipment zelf?

Thanks alvast! :)

• dutchgio
Ga maar uit van ongeveer een week vanaf bestellen tot levering.

• jaxel70
quote:
frye schreef op woensdag 30 november 2016 @ 08:48:
[...]

Duurde het lang voor dat het effectief shipped was?
Heb vrijdag bij geekbuying een Xiaomi Redmi 3S international edition met Spain warehouse.
Hij staat nu al 2 dagen op "Payment Confirmed" en voor de rest lijkt er niet veel te veranderen... ;)

Hoelang duurde de shipment zelf?

Thanks alvast
Ruim 2 dagen tot verzending, shipment zelf ook 2 dagen

• frye
quote:
jaxel70 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 20:58:
[...]

Ruim 2 dagen tot verzending, shipment zelf ook 2 dagen
Heb vandaag melding gekregen dat het verzonden is. :)
Via MRW.ES

• dutchgio
Ik zou vragen of ze ook een andere tracking hebben (FedEx), die van MRW lijkt alleen lokaal (Spanje) en was bij mij niet accuraat.

• Cmdr_Satan
  • Laatst online: 06-03 14:54

Cmdr_Satan

MemleaK Powah

Ter info. Ik krijg het volgende bericht bij bestelling via AliExpress en DHL zending: (https://xiaomionline.aliexpress.com/)

Hi Dear customer
Thanks for purchasing from our store
Since you have choose send via DHL
Here are something we need to let you know in advance
1:Send via DHL may need to clear customs in your country ,and 95% that you need to pay customs taxes
2:Normally we will declare $45.
mark as phone or tablet PC.We will declare real value for orders(total amount including freight)from Belarus, Israel,Chile,Portugal,South Korea and Greece.
3:Please tell us how much value we should declare on the package for you before we send out your parcel .
More detail and info plz check below link
http://www.aliexpress.com.../2178148_32675979856.html
We sincerely hope that you do not use additional import costs or customs clearance delays as a reason for requesting refunds or leaving negative feedback.
Any questions , please contact with me .
Good day
Daisy -Xiaomi Online Store

What best to do?

System specs

• elinx
quote:
frye schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:12:
.......verzonden is. :)
Via MRW.ES
quote:
dutchgio schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:36:
Ik zou vragen of ze ook een andere tracking hebben (FedEx), die van MRW lijkt alleen lokaal (Spanje) en was bij mij niet accuraat.
Fedex doet de Nederlandse afhandeling, maar kent een eigen trackingnummer toe aan het pakket. Wanneer? Waarschijnlijk bij aankomst in NL (net als bij PostNL).
De tracking van Fedex is zeer gedetailleerd, maar...... dan moet je dus wel dat trackingnummer weten.

Helaas bij "niet thuis" was er geen briefje door Fedex in de bus gedaan.
Dat merkte ik pas toen het MRW nummer plotseling niet meer bestond. Toen ik erachter kwam dat Fedex de afhandeling deed heb ik contact met hen opgenomen en bleek dat Fedex al een aantal vergeefse pogingen had gedaan en geen pogingen meer zou doen om later het pakket retour afzender te sturen. Toen ik meldde dat er geen bericht was achtergelaten en dat ik via via erachter was gekomen dat Fedex de afhandeling doet, kon ik nogmaals een bezorgdatum afspreken als ik kon verzekeren dan wel thuis te zijn.

elinx wijzigde deze reactie 08-12-2016 00:15 (5%)

• frye
quote:
elinx schreef op donderdag 8 december 2016 @ 00:08:
[...]

[...]
Fedex doet de Nederlandse afhandeling, maar kent een eigen trackingnummer toe aan het pakket. Wanneer? Waarschijnlijk bij aankomst in NL (net als bij PostNL).
De tracking van Fedex is zeer gedetailleerd, maar...... dan moet je dus wel dat trackingnummer weten.

Helaas bij "niet thuis" was er geen briefje door Fedex in de bus gedaan.
Dat merkte ik pas toen het MRW nummer plotseling niet meer bestond. Toen ik erachter kwam dat Fedex de afhandeling deed heb ik contact met hen opgenomen en bleek dat Fedex al een aantal vergeefse pogingen had gedaan en geen pogingen meer zou doen om later het pakket retour afzender te sturen. Toen ik meldde dat er geen bericht was achtergelaten en dat ik via via erachter was gekomen dat Fedex de afhandeling doet, kon ik nogmaals een bezorgdatum afspreken als ik kon verzekeren dan wel thuis te zijn.
Ik heb inmiddels het pakketje maandag ontvangen.
Ik kreeg donderdag 1/12 een e-mail van geekbuying dat het verzonden is en een tracking van van MRW.
Dezelfde avond kreeg ik al een sms van Fedex met een nieuw trackingnummer.
Via Fedex tracking zag ik vrijdag al dat het maandag geleverd ging worden.

Ik denk dat de Fedex tracking dus al werkt vanaf de luchthaven in Spanje.

MRW stuurt dit op naar luchthaven Spanje (Barcelona).
Fedex neemt het over van MRW vanaf de luchthaven.

Prima geregeld! ;)
Kan dus iedereen aanraden om het via spain stock te bestellen.
Oké je betaald mogelijk iets meer, maar het is sneller + geen inklaringskosten.
Met een beetje pech kom je duurder uit en moet je langer wachten als je het rechtstreeks van china besteld.

• elinx
quote:
frye schreef op donderdag 8 december 2016 @ 09:43:
........ een tracking van van MRW.
Dezelfde avond kreeg ik al een sms van Fedex met een nieuw trackingnummer.........
OK, dat verklaart eea, want ik heb het nummer van mijn vaste lijn opgegeven en niet mijn gsm nummer.
De sms daarom waarschijnlijk misgelopen.

• jaxel70
quote:
frye schreef op donderdag 8 december 2016 @ 09:43:
[...]

Ik heb inmiddels het pakketje maandag ontvangen.
Ik kreeg donderdag 1/12 een e-mail van geekbuying dat het verzonden is en een tracking van van MRW.
Dezelfde avond kreeg ik al een sms van Fedex met een nieuw trackingnummer.
Via Fedex tracking zag ik vrijdag al dat het maandag geleverd ging worden.

Ik denk dat de Fedex tracking dus al werkt vanaf de luchthaven in Spanje.

MRW stuurt dit op naar luchthaven Spanje (Barcelona).
Fedex neemt het over van MRW vanaf de luchthaven.

Prima geregeld! ;)
Kan dus iedereen aanraden om het via spain stock te bestellen.
Oké je betaald mogelijk iets meer, maar het is sneller + geen inklaringskosten.
Met een beetje pech kom je duurder uit en moet je langer wachten als je het rechtstreeks van china besteld.
Ik kan me hier bij aansluiten, snelle en goede afhandeling met daarbij scherpe prijzen.

• dutchgio
Ik had de tracking van FedEx ook niet, de bezorging kwam dan ook als een verassing en daardoor verliep dat ook wat moeizamer. Anders was het inderdaad erg snel en gegarandeerd geen extra kosten. Daarbij bieden ze ook de 'international' versies van Xiaomi aan, met Global rom, band 20 en EU oplader.

• ovaal
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 05-03 12:25

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

Heeft iemand een idee wat er aan de hand is met Merimobiles?
Begin dit jaar heb ik er een telefoon gekocht voor een strakke prijs, maar deze bleek stuk. Daarna nette service, een andere telefoon gekregen. Alleen jammer dat ik de verzendkosten moest betalen. Nu is ook deze kapot en probeer ik via de techhelp de boel te regelen. Het leek goed te gaan tot ze vorige maand zouden verhuizen. Daarna is het stil geworden en zijn ze net meer te bereiken.
Vorige week was het mailadres op de website myservice@merimobiles.com, wat vervolgens een error gaf.

Vandaag zie ik dat het adres merimobilesren@gmail.com is geworden.... Vaag, gmail adres voor een grote webshop?

Weet iemand wat er aan de hand is?

Lekker klooien met mijn HTC One S, Eken A90, Aoson M11, Cube U65/Talk 9x, twee ZTE Nubia 7 Mini's, twee Teclast P80H’s en nu een Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition

• Cmdr_Satan
  • Laatst online: 06-03 14:54

Cmdr_Satan

MemleaK Powah

Na mijn eerste ervaring met pakketjes uit China wil ik het volgende meegeven dat bij de keus tussen DHL Express of de 'normale' zendings methode die wat langer duurt:
Kies gewoon voor de normale en wacht wat langer.

DHL heeft hoge extra Douane/afleverkosten. Ik kan het bedrag lastig terug rekenen met de waarde van de zending. Daarbij komen er hoge administratiekosten bovenop het totaalbedrag. Niet de moeite bij een waarde van 45 euro vervolgens 43 euro extra aan DHL te moeten betalen waar er al 10 euro naartoe ging voor deze 'snellere' zending van 14 dagen..

System specs

• Largamelion
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 19:55
quote:
Cmdr_Satan schreef op maandag 19 december 2016 @ 00:20:
Na mijn eerste ervaring met pakketjes uit China wil ik het volgende meegeven dat bij de keus tussen DHL Express of de 'normale' zendings methode die wat langer duurt:
Kies gewoon voor de normale en wacht wat langer.

DHL heeft hoge extra Douane/afleverkosten. Ik kan het bedrag lastig terug rekenen met de waarde van de zending. Daarbij komen er hoge administratiekosten bovenop het totaalbedrag. Niet de moeite bij een waarde van 45 euro vervolgens 43 euro extra aan DHL te moeten betalen waar er al 10 euro naartoe ging voor deze 'snellere' zending van 14 dagen..
Dat zijn inderdaad behoorlijke kosten. Ik heb laatst bij AliExpress een Yi Home camera besteld via Singapore Post. Pakketje was maar 10 dagen onderweg en geen extra kosten moeten betalen. Prijs met SD-card erbij was 54¤ en formaat van de verpakking was vergelijkbaar met een smartphone.

Ik vind bestellen uit China niet interessant als je het 'officieel' doet (zoals met DHL). Beter de gok wagen zoals je zegt en als je er dan eens uitgehaald wordt door de douane dan pak je het er gewoon bij dat het wat langer duurt. Als je 10 dingen besteld en je wordt er 5x uitgehaald, zal je nog steeds goedkoper af zijn.

• dutchgio
Voor smartphones nog niet maar bij Banggood heb je met Priority Direct Mail nu ook geen extra kosten meer. En een relatief snelle verzending.

• kjiratsiekoedel
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 09:24
Waar is de Mi4c voor ¤100 te vinden? Mijn Redmi 2 pro heeft geen werkende camera meer en dat wordt wel irritant. Dan wel de 32GB versie.

kjiratsiekoedel wijzigde deze reactie 20-12-2016 13:40 (9%)

ASUS M3A78-T - AMD Phenom X4 955 - Kingston 4x1GB - HD 3870-OC - Intel 80gb SSD - HDD's - Scythe Mugen - FSP 400W - W7 64bit

• krissie100
  • Registratie: januari 2014
  • Nu online
quote:
kjiratsiekoedel schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:39:
Waar is de Mi4c voor ¤100 te vinden? Mijn Redmi 2 pro heeft geen werkende camera meer en dat wordt wel irritant. Dan wel de 32GB versie.
nergens :+

Kinguin (Goedkope Games) / H1Z1 Kinguin

• dutchgio
de 32gb versie lijkt wat schaars, die is ook een stuk duurder. De 16gb versie is er wel voor 100 euro. :)
Kun je dan niet beter voor een Redmi 3S gaan?
De SoC in de 4c is niet de beste, tevens geen SD uitbreiding, bij een 16gb is dat toch krap zo niet te weinig.

dutchgio wijzigde deze reactie 20-12-2016 15:05 (43%)

• kjiratsiekoedel
Ik gebruik 'm daadwerkelijk als dual sim, dus er moet of voldoende gehuegen in zitten óf met SD uit te breiden. Dan valt de 3s af. De 4c 3/32GB zou zeker kunnen. Of toch de 5. Al is die nog duur én weer groter... (ik wil eigenlijk niet groter dan 4,7")

ASUS M3A78-T - AMD Phenom X4 955 - Kingston 4x1GB - HD 3870-OC - Intel 80gb SSD - HDD's - Scythe Mugen - FSP 400W - W7 64bit

• dutchgio
Als je de 32gb versie van de 4c overweegt is de 32gb versie van de 3S wel een optie.

• Hyp Hyper
quote:
kjiratsiekoedel schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 16:43:
Ik gebruik 'm daadwerkelijk als dual sim, dus er moet of voldoende gehuegen in zitten óf met SD uit te breiden. Dan valt de 3s af. De 4c 3/32GB zou zeker kunnen. Of toch de 5. Al is die nog duur én weer groter... (ik wil eigenlijk niet groter dan 4,7")
Vergelijk de 'buitenmaten' van de 2 en 3 eens. De 3 is met de 5" niet idioot veel groter dan de 2.

Zelf onlangs nog een 2 gekocht voor zo'n 80 euro en die heeft ook problemen met de camera. Die doet het alleen als je even stevig op de achterkant onder/naast de lens drukt. Bekend issue (als ik google) en mogelijk op te lossen door de boel eens open te schroeven en de stekker aan te drukken. (jaja.. Xiaomi is ook niet altijd top)

• kjiratsiekoedel
In 't begin was 't inderdaad te 'fixen' door druk op de telefoon te geven. Later door er een tik tegenaan te geven. En nu niets meer. Hij is al open geweest. Ik kan er niets aan ontdekken en de solderingen zijn te klein om alleen eens over te gaan doen.

Maar goed om te weten dat de buitenmaten niet veel uitmaken.

• Eleni
Wat betreft levering: ook bij levering niet door dhl kun je te maken krijgen met douanekosten al is de kans veel kleiner.
Ik bestel dure telefoons het liefst bij ibuygou, dan ben ik verzekerd van de juiste rom en ik kan me verzekeren tegen die douanekosten.
Ze betalen zeer vlot terug.
En ja, verzending is dan niet gratis maar ook in Nederland betaal je vaak voor verzending.

• LoeWn
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 16:27
Iemand nog een linkje voor de Xiaomi RedMi 3S international (met band 20 dus!). Ik wilde er net een bestellen op GeekBuying toen ik zag dat ze uitverkocht waren

edit: Gevonden bij HonorBuy, maar ook al uitverkocht.

LoeWn wijzigde deze reactie 30-12-2016 15:45 (34%)

• dutchgio
quote:
LoeWn schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 15:41:
Iemand nog een linkje voor de Xiaomi RedMi 3S international (met band 20 dus!). Ik wilde er net een bestellen op GeekBuying toen ik zag dat ze uitverkocht waren

edit: Gevonden bij HonorBuy, maar ook al uitverkocht.
Op Aliexpress nog wel, bij Xiaomi official Store en Eternal Team:

--

https://nl.aliexpress.com...rsion=&categoryId=5090301

dutchgio wijzigde deze reactie 30-12-2016 19:16 (12%)

• LoeWn
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 16:27
De eerste is de note 3. De tweede is niet fe internationale versie, maar de 'globale versie', met MIUI Global dus.
Pagina: 1 ... 31 32 33 Laatste

Nintendo Switch Google Pixel Sony PlayStation VR Samsung Galaxy S8 Apple iPhone 7 Dishonored 2 Google Android 7.x Watch_Dogs 2

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*