[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.661 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:40

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Wat heb jij tegen Daley Blind? :?

Een aanvoerder moet overzicht hebben en lijnen kunnen uitzetten. Wat mij betreft is een spits die in een hoekje op ballen staat te wachten per definitie ongeschikt, of hij nu een leider is of niet.
ph4ge schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:45:
Het klopte gewoon niet. Veltman heeft al weinig ervaring op die positie op dit niveau, en zeker niet als RB in een 5 mans verdediging. Zet hem daar dan niet neer, maar zet hem als rechter centrale verdediger. Volgens mij wist van de 5 verdedigers alleen Willems wat er van hem verwacht werd en stond hij in een enigszins natuurlijke rol.
Zelfs dan moet er meer uit te halen zijn dan dit.

Veldman is wel typisch hoe Blind redeneert. Hij doet het daar goed bij Ajax dus kan het bij oranje ook, in een totaal andere opstelling zonder het specifieke strijdplan waar ze bij Ajax keihard aan gewerkt hebben. :D

[ Voor 60% gewijzigd door Gonadan op 29-03-2016 15:08 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:09
Gonadan schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:05:
Wat heb jij tegen Daley Blind? :?
Hij deed het gewoon zeer slecht in de kwalificatie reeks (+ de wedstrijden daarna) en ik begin me er aan te storen dat bepaalde spelers van Oranje keihard worden aangepakt door de staf en hij alleen maar beloond lijkt te worden. Dat er 2 Blinds bij Oranje zitten die het beiden niet goed doen en eigenlijk beide veel belangrijker zijn gemaakt dan dat ze horen te zijn versterkt het negatieve beeld bij mij. En ja, ik was voordat ze bij Oranje zaten en voordat ze een simpele kwalificatiereeks om zeep hielpen ook al geen fan van de Blinds.
Gonadan schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:05:
Een aanvoerder moet overzicht hebben en lijnen kunnen uitzetten. Wat mij betreft is een spits die in een hoekje op ballen staat te wachten per definitie ongeschikt, of hij nu een leider is of niet.
Een spelverdeler en een aanvoerder hoeft niet hetzelfde te zijn. Een aanvoerder moet een voorbeeld zijn en het elftal mentaal versterken, hoewel dat lastiger is "bij de cornervlag" zijn er zat goede aanvoerders die tevens aanvaller zijn, Kuyt bijvoorbeeld.

[ Voor 39% gewijzigd door ph4ge op 29-03-2016 15:19 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
Naar mijn mening moet een aanvoerder of een centrale verdediger of middenvelder zijn. Keeper of Spits vind ik echt niet kunnen, een keeper staat te ver af en een spits heeft niet het overzicht wat nodig is vanuit achteruit.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

ph4ge schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:15:
Hij deed het gewoon zeer slecht in de kwalificatie reeks (+ de wedstrijden daarna) en ik begin me er aan te storen dat bepaalde spelers van Oranje keihard worden aangepakt door de staf en hij alleen maar beloond lijkt te worden. Dat er 2 Blinds bij Oranje zitten die het beiden niet goed doen en eigenlijk beide veel belangrijker zijn gemaakt dan dat ze horen te zijn versterkt het negatieve beeld bij mij. En ja, ik was voordat ze bij Oranje zaten en voordat ze een simpele kwalificatiereeks om zeep hielpen ook al geen fan van de Blinds.
Dat gevoel deel ik met je, maar we moeten ook toegeven dat Daley wél stappen heeft gemaakt en onderhand niet meer de rampzalige keuze was als in het begin.
Een spelverdeler en een aanvoerder hoeft niet hetzelfde te zijn. Een aanvoerder moet een voorbeeld zijn en het elftal mentaal versterken, hoewel dat lastiger is "bij de cornervlag" zijn er zat goede aanvoerders die tevens aanvaller zijn, Kuyt bijvoorbeeld.
Aanvaller mag best, zie ook Robben, beiden werken keihard. Een afwachtende spits is per definitie een slecht voorbeeld.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:33

Fiber

Beaches are for storming.

Gonadan schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:21:

[...]

Aanvaller mag best, zie ook Robben, beiden werken keihard. Een afwachtende spits is per definitie een slecht voorbeeld.
Inderdaad, een spits kan best aanvoerder zijn: Cruijff, Rooney, Kuijt, etc.

Maar goed, een echte aanvoerder wordt dat vanzelf, zonder veel discussie. Het feit dat we het er over moeten hebben zegt al genoeg.

En ook een goede keeper kan best aanvoerder zijn als hij een leidersfiguur is. Voorbeelden genoeg van, maar dat is Cillessen dus duidelijk niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Fiber op 29-03-2016 15:31 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Nee hoor, want er was toch wel over gesproken. Met de achternaam Blind sta je de komende jaren gewoon standaard al met 1-0 achter, los van je potentie of prestaties.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 14:26

CR1691

Hero of Time

Onzin om zoiets aan hun achternaam te verbinden. Ze staan achter omdat ze beide te weinig kwaliteit hebben. De één als trainer en de ander als speler en aanvoerder.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadketz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 08:43
Zie blind nou niet echt graag als aanvoerder. Totaal geen leidinggevende rol binnen het team. Als je soms hoort met wie hij vergeleken wordt schieten mij de tranen in mn ogen.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

CR1691 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:36:
Onzin om zoiets aan hun achternaam te verbinden. Ze staan achter omdat ze beide te weinig kwaliteit hebben. De één als trainer en de ander als speler en aanvoerder.
Juist. En beiden hebben natuurlijk vanaf het begin net zoveel voordeel van de twijfel gehad als als anderen. :z

Daley gaat in Engeland vooruit, maar velen hebben een mening gevormd in zijn beginjaren bij Ajax en sindsdien moet hij het daarmee doen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-09 13:21
Kadketz schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:52:

Als je soms hoort met wie hij vergeleken wordt schieten mij de tranen in mn ogen.. :?
Met wie wordt ie vergeleken dan want dat heb ik nooit gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadketz
Met oa van Bommel, van Brockhorst, Cocu.
chim0 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:39:
[...]

Met wie wordt ie vergeleken dan want dat heb ik nooit gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Door wie dan?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:09
Gonadan schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:28:
Juist. En beiden hebben natuurlijk vanaf het begin net zoveel voordeel van de twijfel gehad als als anderen. :z

Daley gaat in Engeland vooruit, maar velen hebben een mening gevormd in zijn beginjaren bij Ajax en sindsdien moet hij het daarmee doen.
Op basis waarvan verdient Senior het voordeel van de twijfel? Zijn imposante CV als trainer? Zijn goede prestaties als trainer van Oranje?

Junior is gewoon niet goed genoeg, ondanks dat hij een unieke hoeveelheid kansen en ervaring krijgt. Hij zet wel stappen, maar dankzij die stappen zou hij nu de status van reserve linksback moeten hebben en niet die van aanvoerder. Categorie Braafheid. Ik ben de laatste om te ontkennen dat deze situatie met zn vader ook negatief op hem afstraalt, maar dat krijg je ook gewoon door de manier waarop hij behandeld wordt. Als Koeman hem aanvoerder had gemaakt hadden we stevig gefronst, maar niet gedacht aan een voorkeursbehandeling.

[ Voor 18% gewijzigd door ph4ge op 29-03-2016 17:06 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Sr. verdient het voordeel van de twijfel omdat hij als mens gewoon een kans hoort te krijgen, een zeker basis van respect. Maar in plaats daarvan is hij vanaf het begin afgefikt.
Enerzijds omdat alle puinhopen van Hiddink hem sowieso al aangerekend werden. Je kunt ellenlange discussies voeren over zijn aandeel en hoeveel hem te verwijten valt. Maar uiteindelijk is de beeldvorming al gedaan en is het beeld dat hij het al nooit gekund heeft.
Anderzijds heeft men de continue neiging zich zijn trainershistorie foutief te herinneren. Zijn staat van dienst is zeker niet lang, maar wat hij gedaan heeft was gemiddeld genomen alles behalve slecht.

Daarom vind ik dat hij een eerlijke kans had moeten krijgen en in het begin het voordeel van de twijfel had moeten krijgen. Dat is niet gebeurd, hij is altijd al kansloos geweest.

Los daarvan heeft hij nog steeds niet laten zien dat hij het wél kan dus onderhand verdient hij het voordeel van de twijfel dan ook niet meer, maar dat was dan ook niet mijn stelling.

Jr. heeft nu feitelijk gewoon nadeel dat Sr. chef is. Daardoor zijn de ogen extra op hem gericht en zal elk voordeel wat hij pakt in twijfel getrokken worden. Los daarvan heeft hij zich echt wel ontwikkeld en vind ik de keuze om hem in de basis te hebben helemaal niet vreemd. Uiteraard zijn er ook anderen die je die plaats kan geven maar dat blijft altijd zo.

Of hij ook als aanvoerder geschikt is? Tja, ik ben bang van niet, maar dat denk ik van de meesten helaas. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Op basis van prestaties zou je beiden in hun functie 'at best' als 'net niet' / niet goed genoeg kunnen beschouwen.

Net niet, maar wel goed genoeg als bondscoach en als basisspeler/aanvoerder?

Wie verzint die onzin?

Los van de potentiële vervanging/andere invulling dan - er moeten natuurlijk zich wel kandidaten voordoen - zou Blind zelfs van alle potentiële kandidaten van vrijwel niemand het voordeel van de twijfel krijgen.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Inderdaad. Wie verzint die onzin dat Blind op basis van prestaties niet geschikt zou zijn als coach van een team?

Bondscoach is een ander verhaal, die discussie is nu wel geweest. Prima als je de KNVB wil affikken vanwege hun beleid en keuze, dan doe ik graag met je mee. Maar de persoon Blind vanaf het begin affikken vind ik gewoon respectloos, hij had bij voorbaat geen schijn van kans.

[ Voor 5% gewijzigd door Gonadan op 29-03-2016 18:58 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-09 13:21
Kadketz schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:50:
Met oa van Bommel, van Brockhorst, Cocu.

[...]
Ach, spelers vergelijken vind ik sowieso de grootste onzin, die er is, dus daar doe ik lekker niet aan mee.

Iedereen zal wel Engeland - Nederland kijken, maar er zijn ook nog andere leuke wedstrijden vanavond. Wat te denken van Duitsland - Italië of Portugal - België? Komen ook gewoon op TV (ARD en België 1). Ik denk dat ik voor de laatste ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadketz
Ja vind ik ook. Treurig dat we er dit EK niet bij zijn. Genoeg tijd om de boel te reorganiseren voor het komende WK.. België heeft dezelfde transformatie ondergaan. Leuke wedstrijd indd! Ben benieuw! _/-\o_
chim0 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 19:40:
[...]

Ach, spelers vergelijken vind ik sowieso de grootste onzin, die er is, dus daar doe ik lekker niet aan mee.

Iedereen zal wel Engeland - Nederland kijken, maar er zijn ook nog andere leuke wedstrijden vanavond. Wat te denken van Duitsland - Italië of Portugal - België? Komen ook gewoon op TV (ARD en België 1). Ik denk dat ik voor de laatste ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:13

Niku

Alagaesii

Janssen in de basis, dafuq?

Wel gewoon 433 gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-09 13:16
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t31.0-8/12525112_10153532014857634_2829798428569541321_o.jpg

Inderdaad al lang blij dat ze 4-3-3 spelen.
Behoorlijk aanvallend middenveld. Op Veltman na kan ik me wel vinden in de opstelling. Hopen dat Janssen wat kan laten zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 23:37
Waarom moet het 433 zijn als het geen 532 is? We hebben nu niet echt veel buitenspelers die het verschil kunnen maken. Liever laten we de linkerkant open om Willems de ruimte te geven. En dan kan Clasie naast Bazoer spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door D-e-n op 29-03-2016 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Of Bazoer moet zakken en gaat dus weinig kunnen laten zien, of de laatste linie gaat weer peentjes zweten. :P

Ook mooi, als Willems op komt gaat Afellay dan de back over nemen? :D

[ Voor 25% gewijzigd door Gonadan op 29-03-2016 20:24 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:47
Ik vind ergens dat Vermeer toch ook wel een kans had verdiend. Hoewel Zoet geen slechte keeper is natuurlijk. Na deze opstelling gezien te hebben zie ik nog minder reden om deze afgang te bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
Gonadan schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 20:23:
Of Bazoer moet zakken en gaat dus weinig kunnen laten zien, of de laatste linie gaat weer peentjes zweten. :P

Kun je nu al raden, dan staan ze allebeo voorin... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Waarom? Individueel bekeken verdient Vermeer zeker een kans. Zoet is echter de keeper die sinds de winterstop erg goed presteert en CL-ervaring heeft opgedaan. In vergelijking dus een logische keuze.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
En dan heb je ook nog Vorm/Krul. Die zou ik ook boven Vermeer plaatsen. Ook gewoon max. 2 Eredvisie keepers, niet alledrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 20:39:
En dan heb je ook nog Vorm/Krul. Die zou ik ook boven Vermeer plaatsen. Ook gewoon max. 2 Eredvisie keepers, niet alledrie.
Krul ligt in de kreukels...

Ik lees echt veel te vaak dat Nederland spelers moet opstellen die geblesseerd zijn. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Gonadan schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 20:38:
Waarom? Individueel bekeken verdient Vermeer zeker een kans. Zoet is echter de keeper die sinds de winterstop erg goed presteert en CL-ervaring heeft opgedaan. In vergelijking dus een logische keuze.
Het ligt inderdaad allemaal dicht bij elkaar. Vind het wel leuk voor Zoet. Ben benieuwd of hij na 90 minuten nogsteeds kan lachen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:13

Niku

Alagaesii

En Vorm speelt nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Vorm is inderdaad gewoon reservedoelman, hij is al blij dat hij in de beker mocht keepen.
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 20:44:
Het ligt inderdaad allemaal dicht bij elkaar. Vind het wel leuk voor Zoet. Ben benieuwd of hij na 90 minuten nogsteeds kan lachen :+
Hij heeft in ieder geval wat te doen vanavond. :+

[ Voor 62% gewijzigd door Gonadan op 29-03-2016 20:49 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:16
D-e-n schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 20:22:
Waarom moet het 433 zijn als het geen 532 is? We hebben nu niet echt veel buitenspelers die het verschil kunnen maken. Liever laten we de linkerkant open om Willems de ruimte te geven. En dan kan Clasie naast Bazoer spelen.
Omdat 433 beter ging dan 532 tegen Frankrijk dacht ik ergens gelezen te hebben. Of zou Blind niet snappen dat de Franzen na 20minuten stopten met drukken :+

Ik zit tegen beter weten voor de TV, je bent fan maar dit zijn echt zinloos en nietszeggende potjes tegen tegenstanders waar je het 4-8 jaar geleden ook van zou kunnen verliezen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Gonadan schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 20:23:

Ik had verwacht dat een alternatief middenveld dan tenminste uit 2x een stevig loopwonder (Bazoer/Wijnaldum) met balbezit en dat met een tragere passer van achteruit (Clasie?) zou worden. Spelers die de PL gewend zijn met wat jong gogme.

Dit kan ook, maar ik tel wel 3 goede dravers/matige balafpakkers, en geen passer.

Het is zo wel ultra-aanvallend. Bruma mag aan de bak! :+

Zou ik dan toch gaan kijken? Gewoon voor de leuk? :+

[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 29-03-2016 20:53 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Okej vooruit ik ga toch maar kijken :) Goeie wedstrijd allen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Bossie schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 20:49:
[...]

Omdat 433 beter ging dan 532 tegen Frankrijk dacht ik ergens gelezen te hebben.
Vijf verdedigers was een slecht idee. Maar dit middenveld is ook niet handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ramzzz schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 20:52:
[...]

Ik had verwacht dat een alternatief middenveld dan tenminste uit 2x een stevig loopwonder (Bazoer/Wijnaldum) met balbezit en dat met een tragere passer van achteruit (Clasie?) zou worden. Spelers die de PL gewend zijn met wat jong gogme.

Dit kan ook, maar ik tel wel 3 goede dravers/matige balafpakkers, en geen passer.

Het is zo wel ultra-aanvallend. Bruma mag aan de bak! :+

Zou ik dan toch gaan kijken? Gewoon voor de leuk? :+
Ik zou het doen, doelpunten gegarandeerd. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pyramiden schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 20:18:
[afbeelding]

Inderdaad al lang blij dat ze 4-3-3 spelen.
Behoorlijk aanvallend middenveld. Op Veltman na kan ik me wel vinden in de opstelling. Hopen dat Janssen wat kan laten zien!
Ik zie geen enkele verdedigend ingestelde middenvelder daar? Bazoer misschien. Maar goed, ik ben benieuwd :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Het is met Blind of te aanvallend of te verdedigend. Een middenveld met balans opstellen wil hij niet kennelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
gambieter schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 20:57:
[...]

Ik zie geen enkele verdedigend ingestelde middenvelder daar? Bazoer misschien. Maar goed, ik ben benieuwd :)
Inderdaad... Op de TV staat Affelay op CAM en de andere twee erachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
wuahahah lekker hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mooi dat Vardy en Drinkwater spelen, terechte beloning voor een groots seizoen met Leicester City. Roy Hodgson houdt vaak erg lang vast aan zijn basis-spelers, of ze nu in vorm zijn of niet.

Zelfde voor Janssen, Bazoer etc.

Edit: dat had een vrije trap/pingel moeten zijn voor Veltman :X .

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 29-03-2016 21:10 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:21
Veltman die opkomt als rechtsback... ik vind het maar niks zo. Is gewoon een CV!

Speelt hij bij Ajax ook wel eens op die positie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

gambieter schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 21:07:
Edit: dat had een vrije trap/pingel moeten zijn voor Veltman :X .
Hij ging met die zwaai naar rechts met zijn arm eerst zelf niet vrijuit. Prima zo.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:31
Vlassie1980 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 21:11:
Veltman die opkomt als rechtsback... ik vind het maar niks zo. Is gewoon een CV!

Speelt hij bij Ajax ook wel eens op die positie?
Sinds de blessure van Tete en hij doet het een stuk beter dan in het centrum, tegen PSV nog een hele mooie voorzet ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
3 wedstrijden nu misschien, doet hij heel aardig, verdedigend. Aanvallend zal het npoot wat worden, dat opstuimen is ook niks voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:16
Het is toch echt de 13e minuut op mijn scherm ...

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Bossie schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 21:17:
Van 13 naar 14 minuten is de 14e minuut :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:58
Gaat aardig tot nu toe
ze mogen er alleen verdedigend korter op zitten, dat moeten ze echt eens gaan leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tym87
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 08:29
Bossie schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 21:17:
Dit is juist de eerste keer dat ze in de juiste minuut klappen :+ al snap ik wel dat 14:00-14-59 symbolischer is.

AMD Ryzen 5600 - MSI B350 Gaming Pro Carbon - Gskill DDR4 32GB @ 3200Mhz - Sapphire Radeon 380X 4GB - Samsung Evo 960 NVMe 250GB SSD - Sandisk Ultra II 960 GB SSD - Bitfenix Whisper 550W - Fractal Design Define C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:03
Daar is Narsingh. Nu gaat NL zeker verliezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Depay ook met één klap. Duidelijk wat hij van die bal vond. :+

't Is dat de Engelsen er ook niets van kunnen trouwens. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Pfoeh, mooie aanval van de Engelsen zeg...

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Gonadan schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 21:40:
Depay ook met één klap. Duidelijk wat hij van die bal vond. :+

't Is dat de Engelsen er ook niets van kunnen trouwens. :D
Engeland valt me ook zwaar tegen. is dit nu de ploeg die alles won in hun kwalificatie en een paar dagen terug van den Duutsers won?

Edit: nevermind O-)

[ Voor 3% gewijzigd door LZ86 op 29-03-2016 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Goal
en wat is de reden? Juist geen een zit er kort op
Ik zou als trainer gek worden van dat slome gedoe
das geen kwaliteit maar mentaliteit

Technisch zie ik weinig verschil met Engeland

Engeland heeft kerels met lef, Nederland angstige technische jochies

[ Voor 65% gewijzigd door Harribo op 29-03-2016 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

*kuch* :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Narsingh brengt wel echt ongeluk :+ . Mooi opgebouwde goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Geen enkele verdedigende middenvelder bij die goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Depay, als hij nou doorloopt en niet inhoudt. :(

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Vardy kan zo mooi aan z'n interlandgoals werken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Ik wil net zeggen, die Engelsen staan gewoon met zijn 5'en om 4 verdedigers heen... Het middenveld loopt niet terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Kan Memphis geen Belg worden? Dan zijn wij ervan af :+
Leuk feitje op VI. Nog nooit de 0 gehouden onder Blind

[ Voor 33% gewijzigd door LZ86 op 29-03-2016 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
D-e-n schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 21:44:
Geen enkele verdedigende middenvelder bij die goal.
Inderdaad
dit Oranje geeft elke tegenstander de ruimte om aan te vallen

Edit : Btw... Wie is de commentator? Zo bar slecht. Geen beleving, geen originaliteit, lepelt op wat er gebeurt
Hebben ze echt geen betere?

[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 29-03-2016 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:52

Herman

FP ProMod
Blind is inmiddels aan een imponerende reeks bezig als bondscoach.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Herman schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 21:48:
Blind is inmiddels aan een imponerende reeks bezig als bondscoach.
Jamaar dat ligt niet aan hem hoor!!!!! Het is de schuld van Obama!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
En Poetin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Leon Zwiers schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 21:45:
Kan Memphis geen Belg worden? Dan zijn wij ervan af :+
Leuk feitje op VI. Nog nooit de 0 gehouden onder Blind
_O-
Zo zijn er nog wel een paar, kunnen we niet ruilen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-07 11:23
Onze kersverse aanvoerder liet Vardy fijn lopen... Sjok sjok

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Witte schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 21:51:
Onze kersverse aanvoerder liet Vardy fijn lopen... Sjok sjok
Inderdaad, luiheid ten top af en toe
Zag het vaker gebeuren

Als ik trainer was, gooide ik de luie mensen eruit. Dan maar mindere goden die tenminste willen knokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
de Boer heeft het vooral over Bazoer die niet mee verdedigd.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Is coupe soleil uit in Duitsland?
Gotze en Reus hebben weer hun normale haarkleur... Ff wennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ik wilde net beginnen over de pakjesboot vanwege de toeter en daar is het cadeautje al. :D :D :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zo, Janssen had daar die bal er zo in kunnen leggen. Zou leuk voor hem zijn geweest.

Maar hij lijkt nu alsnog de penalty te lijken gaan nemen. Dan heb je wel lef :P

Edit: prima gescoord. Knap hoor. 21-jarig mannetje dat net komt kijken eist die bal op en rost hem er in. Netjes.

[ Voor 25% gewijzigd door RoD op 29-03-2016 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Zo, fraaie penalty zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:52

Shabbaman

Got love?

Mooi moment voor Janssen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Is Janssen niet wat voor PSV? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:46
Lekkere strafschop hoor. :Y

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ik zeg Ajax, maar hij schijnt Feyenoorder te zijn. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Duidelijke penal

Respect voor Janssen
Als heel Oranje met die mentaliteit speelde, hadden we nooit achter gestaan

Ok nu weer lekker Engeland laten voetballen... Potdorie, geloof toch eens dat je die wedstrijd kunt winnen en ga er voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Leuk voor Janssen. Maar dat was natuurlijk een ontzettend mooi cadeautje van de Engelsen.

En zo springen om er een voorzet uit te halen... Wist niet dat Narsingh een Engelse broer had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Gonadan schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 22:11:
[...]

Doelde meer op iets met een penalty. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Gonadan schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 22:11:
[...]

Dat laatste weet Blind waarschijnlijk niet :X
1 van de weinige spelers die wel een meter extra wilt lopen en in de strijd voorop gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

dutchgio schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 22:13:
[...]

Doelde meer op iets met een penalty. :z
Ow ruilen voor narsingh en zo? :P

@PWM: hoeveel loopt jouw tv achter? :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Goed werk van Janssen en een mazzeltje dat Rose zo onhandig sprong. Janssen pakt zijn kansen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Puike redding van Zoet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

* Fiber komt ook nog even kijken...

Het loopt wat beter dan tegen Frankrijk, toch...? De opstelling lijkt me ook wat logischer, met gewoon een normale Nederlandse 4-3-3...

Zegt nog niks natuurlijk, maar het geeft wel weer een beetje hoop. (Al helpt dat dan weer niet om die vervelende Blind weg te krijgen...)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Janssen nu al wel een tijdje aan het sjokken, die lijkt er doorheen te zitten. Maar dat zien ze blijkbaar niet. Of is hij ineens heilig nu hij gescoord heeft?

Bruma blesseerd Bazoer. :X

[ Voor 8% gewijzigd door dutchgio op 29-03-2016 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
VI.nl heeft Janssen inderdaad al heilig verklaard. Hij mag nog net niet met nr 14 spelen. Maar kan Blind uberhaupt nog wisselen? Volgens mij was iedereen verder geblesseerd ;)

Omg: Narsingh _O- _O- Schaam je Engeland!

[ Voor 12% gewijzigd door LZ86 op 29-03-2016 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Janssen! _O_

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

gambieter schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 21:44:
Narsingh brengt wel echt ongeluk :+ . Mooi opgebouwde goal.
Zeg dat wel! _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Fiber op 29-03-2016 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
In vriendschappelijke wedstrijden kan je vaker wisselen, Engeland heeft ook al 4 wissels doorgevoerd.

Als zelfs Narsingh gaat scoren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:47

Vos

AFCA

Haal Bazoer ar aub vanaf. Geen zin in (meer) blessures...

En 1-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik durf te wedden dat als je als Nederland er feller en korter op zit, je minimaal een gelijkspel haalt hier

Maar ja Bazoer en Willems doen dat al niet, zodat je als team steeds achter de bal aan loopt

Is geen toeval, Janssen, pure mentaliteit
Die haalt zeker een voldoende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Haha, even volhouden en we zijn onofficieel wereldkampioen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Willems heeft die Walcott totaal niet onder controle.

Ik vraag overigens af waarom Clasie nu niet kwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Goron schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 22:37:
Haha, even volhouden en we zijn onofficieel wereldkampioen :)
29 maart: Nederland wint van Engeland.
29 juni: Engeland Europees kampioen.
--> dus Nederland had ook kampioen kunnen worden.

Zoiets? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Janssen is volgens mij net zo een als Vardy, gewoon een harde werker met af en toe een mooie actie.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Wereldkampioen? Nee man.. Met Blind aan het roer worden we kampioen van de Melkweg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
dutchgio schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 22:39:
[...]

29 maart: Nederland wint van Engeland.
29 juni: Engeland Europees kampioen.
--> dus Nederland had ook kampioen kunnen worden.

Zoiets? :+
Engeland heeft vrijdag Duitsland verslagen -> wij verslaan nu Engeland -> Nederland beste team ter wereld }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
D-e-n schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 22:39:
Willems heeft die Walcott totaal niet onder controle.

Ik vraag overigens af waarom Clasie nu niet kwam?
Willems kan niet verdedigen. Zet daar dan een Pieters neer zou ik zeggen

Clasie hield steeds net het tempo niet bij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Wacht, moeten jullie nou niet collectief zeuren oven de Blinds? Of doen jullie dat alleen als jullie verliezen?

Rare mensen, die Hollanders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De Engelse commentatoren werden hier helemaal gek, dat was toch een overtreding !!!1!!1!! :+

(was het ook wel, maar regel 1: doorspelen tot de fluit).

Nederland is niet mooi maar ze werken er wel voor, is wel eens anders geweest :)

Pagina: 1 ... 70 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder