Wat heb jij tegen Daley Blind? 
Een aanvoerder moet overzicht hebben en lijnen kunnen uitzetten. Wat mij betreft is een spits die in een hoekje op ballen staat te wachten per definitie ongeschikt, of hij nu een leider is of niet.
Veldman is wel typisch hoe Blind redeneert. Hij doet het daar goed bij Ajax dus kan het bij oranje ook, in een totaal andere opstelling zonder het specifieke strijdplan waar ze bij Ajax keihard aan gewerkt hebben.
Een aanvoerder moet overzicht hebben en lijnen kunnen uitzetten. Wat mij betreft is een spits die in een hoekje op ballen staat te wachten per definitie ongeschikt, of hij nu een leider is of niet.
Zelfs dan moet er meer uit te halen zijn dan dit.ph4ge schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:45:
Het klopte gewoon niet. Veltman heeft al weinig ervaring op die positie op dit niveau, en zeker niet als RB in een 5 mans verdediging. Zet hem daar dan niet neer, maar zet hem als rechter centrale verdediger. Volgens mij wist van de 5 verdedigers alleen Willems wat er van hem verwacht werd en stond hij in een enigszins natuurlijke rol.
Veldman is wel typisch hoe Blind redeneert. Hij doet het daar goed bij Ajax dus kan het bij oranje ook, in een totaal andere opstelling zonder het specifieke strijdplan waar ze bij Ajax keihard aan gewerkt hebben.
[ Voor 60% gewijzigd door Gonadan op 29-03-2016 15:08 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8