[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 119 Laatste
Acties:
  • 246.833 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:12
Afbeeldingslocatie: http://s1.postimg.org/y7tkzdi4f/eredivisie.jpg
Voor het eerst sinds 2008 mocht PSV zich kampioen van Nederland noemen. Was het in de voorgaande jaren nog vaak dat PSV een zwakke tweede helft van het seizoen had, nu was het niet de vraag wie er kampioen ging worden, maar wanneer. FC Groningen veroverde de beker ten koste van PEC Zwolle. PEC Zwolle wist wel beslag te leggen op de Johan Cruijff Schaal die gewonnen werd door Ajax met 1-0 te verslaan. Dordrecht, NAC Breda en Go Ahead Eagles degradeerde naar de Jupiler League.

Afbeeldingslocatie: http://s28.postimg.org/xk9edhcv1/jupiler.jpg
NEC werd overtuigend kampioen in de Jupiler league en promoveerde evenals Roda JC en De Graafschap naar de Eredivisie.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/dFu6paIdaQyDi3KJkTgZWhcC/full.jpg
De Champions League was deze jaargang een prooi voor FC Barcelona. De Catalanen toonden zich in Berlijn met 3-1 te sterk voor Juventus.

Ivan Rakitic, Luis Suarez en Neymar waren verantwoordelijk voor de doelpunten van Barcelona. Alvaro Morata maakte tussendoor de gelijkmaker.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/OLFoqAYCz8aqAnYXijlK6ihz/full.jpg

Titelverdediger Sevilla won met 3-2 van Dnipro Dnipropetrovsk. Door de zege werden de Spanjaarden recordhouder met vier eindoverwinningen.

Poll: Wie wordt er landskampioen in het seizoen 2015/2016?
Ajax
Az
FC Twente
Feyenoord
PSV
Vitesse
Anders namelijk
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=394953&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wie speelt het langste Europees?
PSV
Ajax
AZ
FC Groningen
Vitesse
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=394955&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-05 20:24
Maar uiteindelijk dus nog wel een simpele grote overwinning voor de hoger geklasseerde ploegen.

Wel eens leuk zo'n scrimmage in de Eredivisie. Dat zie je toch zelden in ons land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:54
Makkelijke overwinning vanavond. Iemand enig idee wat die lichtjes actie bij Ajax was in de 80e minuut?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Nope.
Gisteren was ik bij Heracles - Willem II, daar was in de 15e minuut ook een sfeeractie, mij onbekend waar het voor diende iig.

Komende zaterdagavond naar FC Twente - Heerenveen, ook leuk om weer mee te maken. Vorige keer was het vrij magertjes qua wedstrijd, de keer ervoor een waar doelpunten festijn. (4-3 geloof ik)

Voor de rest bezoek ik geen wedstrijden eigenlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 31-10-2015 23:19 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:47

St@m

@ Your Service

Waarom hadden de commentatoren bij "De Eretribune" een blauw bloempje opgespeld? Bij Ron Jans zag ik het ook. Alles zonder geluid moeten kijken vanavond ivm verjaardag.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:55
St@m schreef op zondag 01 november 2015 @ 01:28:
Waarom hadden de commentatoren bij "De Eretribune" een blauw bloempje opgespeld? Bij Ron Jans zag ik het ook. Alles zonder geluid moeten kijken vanavond ivm verjaardag.
Volgens mij niets over gezegd bij de NOS...

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 07:44

Mystikal

It never hurts to help!

Dat waren weer mooie wedstrijden!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

ADO uit vandaag, 1 van de lastigste van het seizoen. Ook vaak 1 van de minste wedstrijden van de ploeg. Hopelijk kunnen ze de huidige winnende lijn doorzetten, zou leuk zijn voor volgende week als ze gelijk staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:19
Mystikal schreef op zondag 01 november 2015 @ 07:57:
Dat waren weer mooie wedstrijden!
Ik heb niks gezien, maar hoorde dat De Graafschap met 3 - 0 voor heeft gestaan. Echt dom om het dan zo weg te geven en al helemaal tegen PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:46
chim0 schreef op zondag 01 november 2015 @ 08:16:
[...]

Ik heb niks gezien, maar hoorde dat De Graafschap met 3 - 0 voor heeft gestaan. Echt dom om het dan zo weg te geven en al helemaal tegen PSV.
dat heb je niet goed gehoord dan. PSV heeft met 3-0 voor gestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
kimiferrari schreef op zondag 01 november 2015 @ 08:18:
[...]

dat heb je niet goed gehoord dan. PSV heeft met 3-0 voor gestaan
Oh, dan had die nieuwslezer het fout of ik heb het idd niet goed gehoord. Blijft jammer, maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:55
PWM schreef op zondag 01 november 2015 @ 08:14:
ADO uit vandaag, 1 van de lastigste van het seizoen. Ook vaak 1 van de minste wedstrijden van de ploeg. Hopelijk kunnen ze de huidige winnende lijn doorzetten, zou leuk zijn voor volgende week als ze gelijk staan.
Ach ADO schiet ze ook graag in eigen goal :+
Is het een lastige wedstrijd voor Feyenoord? Heb het idee dat ze daar altijd wel winnen...

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Van de laatste 5 werden er 2 gewonnen, waarvan 1 een mazzeltje. Geen zekerheidje dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Wat een bizar verschil trouwens tussen hoe Dirk Kuyt, in de wedstrijd Feyenoord - Ajax, tekeer mag gaan richting grens- en scheidsrechter en waar in een andere wedstrijd geel voor wordt getrokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:38
Napo schreef op zondag 01 november 2015 @ 09:14:
Wat een bizar verschil trouwens tussen hoe Dirk Kuyt, in de wedstrijd Feyenoord - Ajax, tekeer mag gaan richting grens- en scheidsrechter en waar in een andere wedstrijd geel voor wordt getrokken
Dat is het kuipeffect. :/

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:56
Nieuwe topic en daar gaan we weer.. :')

Vanmiddag een hele lastige pot tegen ADO, ben benieuwd of alle spelers weer bijgekomen zijn van woensdag. Hopelijk weer een nipte overwinning. Verwacht geen grote uitslag.

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Het blijft bovenaan nog steeds dicht bij elkaar staan, iedereen wacht op de eindsprint lijkt het. :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faabjan
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-05 20:07
Feyenoord om 12.30, klote tijd als je naar het stadion moet. Maar als je niet heen gaat vind ik het wel een fijne tijd. Zal niet makkelijk worden ben ik bang. Maar denk toch dat Feyenoord wel gaat winnen.
Lex lekker op de tribune. Man wat is dat een verademing :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:09

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
PWM schreef op zondag 01 november 2015 @ 08:14:
Op zich wel inderdaad, maar als er vandaag al een gaatje geslagen kan worden vind ik dat ook weer niet heel erg. Kan je volgende week helemaal een mooi gat maken.

Goed om te zien dat ze er nu in ieder geval gewoon voor gingen en geen rarigheden. Op papier heb je de wedstrijd in de beker natuurlijk verloren maar het voelt niet als klap. De hele wedstrijd ging eigenlijk goed en was spannend, alleen die Duitser met zijn doelpunt is even naar.

Overigens schijnt Ajax een soort van coach te hebben die de kinders probeert op de juiste focus een instelling te houden. Ik weet niet of het door dat figuur komt maar ik zie de laatste tijd veel meer strijd en inzet dan vorige jaren. Durf eindelijk weer te kijken. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Hoop dat er vandaag weer zoveel doelpunten vallen als gisteren, is wel leuk een keer zo'n weekend. In ieder geval 3 leuke wedstrijden om naar te kijken. Alleen AZ NEC niet echt bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Tja, als Dirk Kuyt de beste speler is van Nederland zegt dit alles over de Nederlandse competitie en de supporters, want die zijn blijkbaar met alles tevreden. Ik ga dan ook niet (meer) mee in die massa en kijk gewoon m'n wedstrijdjes en hou m'n mening lekker voor mezelf. Ik weet wat ik zie. Vroeger heb ik dat gedaan, maar dat schiet niet op. Iedereen weet het altijd beter en het is altijd welles/nietes. Kijk maar naar de reacties na Feyenoord - Ajax: één en al gekibbel. Het is wel goed voor je lachspieren, dit topic.

Anyway, hopelijk kan ADO stunten, ook al is het in eigen huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 30-05 22:00
Napo schreef op zondag 01 november 2015 @ 09:14:
Misschien omdat het zo'n herrie in de Kuip in dat de scheidsrechter het niet hoort? De Boer, Veltman en Vd Hoorn werden immers ook niet bestraft.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-05 12:34
chim0 schreef op zondag 01 november 2015 @ 11:33:
[...]

Tja, als Dirk Kuyt de beste speler is van Nederland zegt dit alles over de Nederlandse competitie en de supporters, want die zijn blijkbaar met alles tevreden.
Dirk Kuyt is bij lange na dan ook niet de beste speler van Nederland.
Elke objectieve supporter zal dat ook niet roepen.
Het zijn vooral de Rotterdammers die Kuyt zo ophemelen en mee gaan in die gecreëerde gekte.

Kuyt werkt hard en pakt zijn goaltjes hier en daar mee, maar speelt vaak niet heel bijzonder. Maar door zijn werklust maakt hij veel goed en steelt hij de harten van veel supporters..en daar kun je ook alleen maar respect voor hebben hoe hard hij werkt. Maar dat maakt hem zeker niet 1 van de beste voetballers in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 18:55
Daejji schreef op zondag 01 november 2015 @ 11:57:
[...]
Het zijn vooral de Rotterdammers die Kuyt zo ophemelen en mee gaan in die gecreëerde gekte.
Hij kreeg juist ook veel kritiek in Rotterdam. Pas de laatste wedstrijden is men blij met hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Daejji schreef op zondag 01 november 2015 @ 11:57:
[...]

Dirk Kuyt is bij lange na dan ook niet de beste speler van Nederland.
Elke objectieve supporter zal dat ook niet roepen.

Kuyt werkt hard en pakt zijn goaltjes hier en daar mee, maar speelt vaak niet heel bijzonder. Maar door zijn werklust maakt hij veel goed en steelt hij de harten van veel supporters..en daar kun je ook alleen maar respect voor hebben hoe hard hij werkt. Maar dat maakt hem zeker niet 1 van de beste voetballers in Nederland.
Ik heb ook niks tegen Kuyt en verwacht ook niks van hem, omdat ik zijn kwaliteiten en beperkingen ken, maar het is geen grootse speler zoals Robben of Van Basten, maar zo wordt ie wel voorgedragen elke keer, als één of andere God. Maar het is wel een beetje triest dat zo'n grote club als Feyenoord het van zo'n speler moet hebben. En ja, dat ophemelen is allemaal sentiment en onderbuik gevoelens. Kan je niks mee.

Die vrije trap trouwens, waar die goal uit kwam, was toch lachwekkend of niet? Hopelijk zijn we daar allemaal over eens. Er gebeurde helemaal niks. Tete liep gewoon naar achteren en Elia liet zich gewoon vallen. Dat is slim, met zijn ervaring, maar dat de scheidsrechter daar met beide ogen in trapt, is gewoon lachwekkend. Zoiets zie je bij ons nog geen eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
chim0 schreef op zondag 01 november 2015 @ 12:10:
Die vrije trap trouwens, waar die goal uit kwam, was toch lachwekkend of niet? Hopelijk zijn we daar allemaal over eens. Er gebeurde helemaal niks. Tete liep gewoon naar achteren en Elia liet zich gewoon vallen. Dat is slim, met zijn ervaring, maar dat de scheidsrechter daar met beide ogen in trapt, is gewoon lachwekkend. Zoiets zie je bij ons nog geen eens.
Tete had even daarvoor heel zn arm om Elia heen. Laten we het op een goedmakertje houden voor de rode kaart die Younes had moeten krijgen even daarvoor. ;) Je verliest een wedstrijd niet op een keer een makkelijke vrije trap of niet, want dat gebeurt in elke wedstrijd aan beide zijden weleens. Om je daar nou 3 dagen later nog druk om te maken. Kijk gewoon naar je eigen speler die als een oud dametje staat te verdedigen, die moet gewoon de bal wegrossen.
chim0 schreef op zondag 01 november 2015 @ 12:10:
Ik heb ook niks tegen Kuyt en verwacht ook niks van hem, omdat ik zijn kwaliteiten en beperkingen ken, maar het is geen grootse speler zoals Robben of Van Basten, maar zo wordt ie wel voorgedragen elke keer, als één of andere God. Maar het is wel een beetje triest dat zo'n grote club als Feyenoord het van zo'n speler moet hebben. En ja, dat ophemelen is allemaal sentiment en onderbuik gevoelens. Kan je niks mee.
"Het is wel een beetje triest dat zo'n grote club als Ajax zo met zn verlies om gaat" ;) Kan je niks mee.

Kuyt is gewoon onze aanvoerder, een speler die voor zijn terugkeer al veel had betekent voor de club. Een speler die in alles een voorbeeld is van een prof en een harde werker zoals die past in Rotterdam. Natuurlijk is hij populair, mag een speler niet populair zijn bij zn club? Er is echter helemaal niemand die zegt dat hij de beste speler is ofzo. Ja, elk team kan een type Kuyt gebruiken, maar hij is natuurlijk een heel ander speler dan Ziyech (imo de beste van de Eredivisie), Bazoer, Guardado, De Jong etc.

Uiteindelijk nemen de meeste mensen hem nog steeds kwalijk dat hij niet 2 jaar eerder gekomen is. Dan had de Eredivisie er echt weleens heel anders uit kunnen zien, maar toen koos hij nog voor het geld. Uiteindelijk is het geluk dat hij nog mee kan en is het wachten op de eerste blessure.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-05 10:48
Ik zie hem niet terug in dit topic.. Dus bij deze. Lekker momentje.

YouTube: PSV survive almighty goalmouth scramble in 6-3 win at De Graafschap

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Hopen op een stuntje van Ado! Zal wel niet, maar zou mooi zijn als Feyenoord verliest :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Spacey23 schreef op zondag 01 november 2015 @ 12:38:
Hopen op een stuntje van Ado! Zal wel niet, maar zou mooi zijn als Feyenoord verliest :)
Voorlopig weer een stevige wedstrijd, de scheidsrechter laat veel toe :)

O wacht, misschien is ADO wel beter in dit soort voetbal... @*&(^ scheidsrechter!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik ben in ieder geval blij dat we eindelijk een speler hebben waar de tegenstander zich aan ergert. Bij Ajax heeft Suarez zo 3 seizoenen achter elkaar gespeeld, toen hadden dezelfde mensen er minder moeite mee.

Feyenoord heeft zich de afgelopen 2-3 jaar veel te vaak het kaas van de brood laten eten, tijd om het maar eens over een andere boeg te gooien.

Overigens horen smerige overtredingen daar niet bij, dus die tackle van Elia aan de zijlijn ben ik absoluut geen fan van, laten we dat duidelijk hebben :) Maar iemand die de beuk erin gooit is precies wat dit Feyenoord nodig heeft. En als de tegenstander zich er groen en geel aan ergert, werkt het dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:25

Vos

AFCA

ph4ge schreef op zondag 01 november 2015 @ 12:40:
[...]

Voorlopig weer een stevige wedstrijd, de scheidsrechter laat veel toe :)

O wacht, misschien is ADO wel beter in dit soort voetbal... @*&(^ scheidsrechter!!
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-05 22:39
St@m schreef op zondag 01 november 2015 @ 01:28:
http://www.alzheimer-nede...-teken-alzheimer-(1).aspx

[ Voor 29% gewijzigd door Marcel_ op 01-11-2015 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Het gaat zoals verwacht erg moeizaam bij Feyenoord. Paar kleine kansjes over en weer en de grootste kans voor ADO. De wedstrijd is erg hard en Feyenoord heeft te weinig creativiteit om daar mee om te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Mja, en dan twee reacties daarvoor hetzelfde tegen mij zeggen. :')
offtopic:
Ach, waarom reageer ik ook... :z

Ben trouwens benieuwd, wanneer Kramer of Schaken scoren, of ze dan gaan juichen of dat Kramer uitgefloten wordt door het ADO publiek. Dat vind ik zo triest, vooral het niet juichen tegen je oude club als je gescoord hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
chim0 schreef op zondag 01 november 2015 @ 13:23:
Mja, en dan twee reacties daarvoor hetzelfde tegen mij zeggen. :')
offtopic:
Ach, waarom reageer ik ook... :z

Ben trouwens benieuwd, wanneer Kramer of Schaken scoren, of ze dan gaan juichen of dat Kramer uitgefloten wordt door het ADO publiek. Dat vind ik zo triest, vooral het niet juichen tegen je oude club als je gescoord hebt.
Kramer heeft in ieder geval aangegeven gewoon te juichen.

Dat is natuurlijk gewoon een overtreding op Kramer. Foutje van de scheidsrechter die duur kan zijn. Oef, en nu lijkt het hands in de 16 maar geeft de scheidsrechter buitenspel wat het niet was. Nouja, hopen op 3 keer scheepsrecht.

[ Voor 16% gewijzigd door ph4ge op 01-11-2015 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Haha Van Beek _O-

Wel buitenspel van Schaken.

[ Voor 46% gewijzigd door Vos op 01-11-2015 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Whahahahaha eigen goal.. HOE DAN!! :D

Dat is nog knapper dan die eigen goal van Veltman

[ Voor 41% gewijzigd door St@m op 01-11-2015 13:57 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

St@m schreef op zondag 01 november 2015 @ 13:56:
Whahahahaha eigen goal.. HOE DAN!! :D
Ik zeg Chinezen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Haha niet te filmen. _/-\o_

Wel dik buitenspel. Zal wel het Kyocera Stadion effect zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Mickey Mouse-competitie. Wel vermakelijk. _O-
Met alle verdedigers is wel wat mis in Nederland. Speelt elke week in principe prima deze jongen, maar dan heb je weer zo'n moment :X

[ Voor 9% gewijzigd door Fleximex op 01-11-2015 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hoe kan je die nou niet zien als grensrechter 8)7

Verder zo ongeveer de lompste eigen goal die ik ooit heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Wow dikke redding van de keeper van ADO.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Fleximex schreef op zondag 01 november 2015 @ 13:57:
Mickey Mouse-competitie _O-
Met alle verdedigers is wel wat mis in Nederland. Speelt elke week in principe prima, maar dan heb je weer zo'n moment :X
Een slecht moment hebben verdedigers in Italië ook wel eens hoor. We overdrijven in Nederland ook wel eens met verdedigers aan de schandpaal nagelen.
ph4ge schreef op zondag 01 november 2015 @ 13:57:
Wel dik buitenspel. Zal wel het Kyocera Stadion effect zijn.
Ik neem aan dat Feyenoord nu dus kabaal mag gaan maken in de media? Tenminste, dat schijnt er tegenwoordig bij te horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Die Havenaar. Wat een trage zak is dat toch.

De bal komt ook wel twee keer recht op de keeper af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
D-e-n schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:00:
Ik neem aan dat Feyenoord nu dus kabaal mag gaan maken in de media? Tenminste, dat schijnt er tegenwoordig bij te horen
Pff, nee joh, Feyenoord speelt gewoon slecht, dan krijg je dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Knappe goal hoor van v. Beek _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Van Beek doet een Veldmanntje :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:52
Feyenoord zal wel in beroep gaan, dit kan natuurlijk niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Han schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:02:
Van Beek doet een Veldmanntje :P
In het kwadraat ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Wat een domme overtreding zeg, allemensen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Terecht rood, maar wel een 'matennaaier' die Basa. Nog een paar rollen en hij lag op de parkeerplaats, dan dat kijken en vervolgens opstaan en gelijk weglopen. Totaal onnodig.

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 01-11-2015 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:11

CR1691

Hero of Time

Smerige actie van Duplan. Hopen dat we nog kunnen profiteren :+

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Quad schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:09:
Wat een domme overtreding zeg, allemensen.
Betwijfel of dit een bewussie is. Mijn idee is dat hij over het been heen wil stappen maar dat op dat moment bilal zijn been verzet. Gevolgd door schandelijk rollebollen. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:37
Volgens mij doet hij dat niet expres, anyway rood voor Ado. Spannende laatste 10 minuten zo.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Sow wat een viezerik die Bilal.. En Duplan natuurlijk ook. Maar ik vind het 20 meter rollen nog bijna erger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Rooke schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:11:
[...]

Betwijfel of dit een bewussie is. Mijn idee is dat hij over het been heen wil stappen maar dat op dat moment bilal zijn been verzet. Gevolgd door schandelijk rollebollen. :r
Hij balanceerde op zijn been, dat doe je wel bewust hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

[...]

Het rollebollen sloeg inderdaad nergens op. Maar je kon aan werkelijk alles zien dat hij bewust op zijn benen ging staan. Terechte rode kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
[...]

Ik twijfel ook... maar ben er zeker ook niet van overtuigd dat het géén bewussie was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Vos schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:10:
Terecht rood, maar wel een matennaaier die Basa. Nog een paar rollen en hij lag op de parkeerplaats, dan dat kijken en vervolgens opstaan en gelijk weglopen. Totaal onnodig.
Heeft ie inderdaad helaas een handje van. Doet niets af aan de rode kaart, maar wel een erg vervelende gewoonte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Mij leek het ook alsof hij een stap wilde zetten maar Basacikoglu zijn been nog beweegt. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat hij het dat been waarschijnlijk nog het kunnen ontwijken. Maar echt vol bewust was het volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Vos schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:10:
Terecht rood, maar wel een matennaaier die Basa. Nog een paar rollen en hij lag op de parkeerplaats, dan dat kijken en vervolgens opstaan en gelijk weglopen.
Tja, op zich een matennaaier, maar (daar is de maar) als iemand je zo probeert te blesseren kan je op 2 manieren reageren: Terugschoppen of theater maken. Theater vind ik niet kunnen als er niks aan de hand is, maar dit is gewoon smerig. De scheidsrechter trok overigens vrijwel direct rood dus het theater was niet eens nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:42
Terechte kaart inderdaad, maar de actie daarna van Basa slaat natuurkijk nergens op. Dat zou ook al een kaart moeten opleveren. Overigens staat die Kazim ook meteen weer vooraan hè, typisch.

Tesla Model 3 RWD (2023)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Pfoe, hoe die Bilal weer opstaat en vervolgens weg sprint. Dan had die ook een gele kaart mogen krijgen, minstens.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
P.O. Box schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:12:
[...]

Ik twijfel ook... maar ben er zeker ook niet van overtuigd dat het géén bewussie was...
Eensch, duplan is er zeker toe in staat maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:03
Zal wel puntenverlies worden nu. Jammer, maar geheel aan jezelf te danken. Gaat moeilijk worden zo. Komt veel spanning op de klassieker aanstaand weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Quad schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:13:
Pfoe, hoe die Bilal weer opstaat en vervolgens weg sprint. Dan had die ook een gele kaart mogen krijgen, minstens.
Ja hij legt het er wel heel dik bovenop dat hij geen pijn had. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

ph4ge schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:12:
[...]

Tja, op zich een matennaaier, maar (daar is de maar) als iemand je zo probeert te blesseren kan je op 2 manieren reageren: Terugschoppen of theater maken. Theater vind ik niet kunnen als er niks aan de hand is, maar dit is gewoon smerig. De scheidsrechter trok overigens vrijwel direct rood dus het theater was niet eens nodig.
De term is misschien niet geheel correct, want het was gewoon rood. Maar je snapt wat ik bedoel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ben benieuwd naar de blessuretijd. Keepergewisseld, rode kaart, opstootjes en tijdrekken. Zal wel 2 minuten worden ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Havenaar is helemaal naar de kloten volgens mij. De loopt geen meter meer.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Leon Zwiers schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:13:
Zal wel puntenverlies worden nu. Jammer, maar geheel aan jezelf te danken. Gaat moeilijk worden zo. Komt veel spanning op de klassieker aanstaand weekend.
Die stond er toch al op. Ik vrees vooral dat die pot door al het theater in de media achteraf doodgefloten gaat worden. Als je bijvoorbeeld zo'n Henk Spaan in het Parool las: die leek in zijn commentaar net een gefrustreerde hooligan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
ph4ge schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:15:
Ben benieuwd naar de blessuretijd. Keepergewisseld, rode kaart, opstootjes en tijdrekken. Zal wel 2 minuten worden ofzo :p
5 minuten dus. ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Daar had Malloon ook gewoon zn 2e gele kaart moeten hebben natuurlijk, speler is er gewoon langs.

Zit niet mee, maar dat krijg je als je zo slecht speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Wat belachelijk veel extra tijd zeg :/

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faabjan
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-05 20:07
Wat een slappe hap, maar verbaasd me niets. Ik ken Feyenoord langer dan vandaag. Jammer wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Wel een gevalletje beide beentjes op de grond. Ik denk niet dat Ajax volgende week weer zich laat verassen. Als Psv en Heracles dan wel winnen sta je gewoon weer 4e. Maar goed, dit zat er een keer aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Nou.. Volgende week op 6 punten van Ajax? Zie Ajax volgende week wel winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Faabjan schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:21:
Wat een slappe hap, maar verbaasd me niets. Ik ken Feyenoord langer dan vandaag. Jammer wel :(
Het K woord is gevallen, er is een knappe overwinning geboekt, dan kan je er vergif op innemen dat dat puntverlies oplevert tegen een laagvlieger.

Gelijkspel was terecht geweest, maar ook dat is een schande natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:42
Goed resultaat voor Ajax, kan volgende week mooi een gaatje slaan als ze winnen.

Tesla Model 3 RWD (2023)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
St@m schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:22:
Nou.. Volgende week op 6 punten van Ajax? Zie Ajax volgende week wel winnen.
Mag ik jouw glazenbol ff lenen? :D

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Slappe hap. Volgende week was al belangrijk maar na deze blamage komt er nog meer druk op de ketel. Heel erg zonde dat je die goede reeks zo verkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Daar gaat het eventuele kampioenschap.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Leon Zwiers schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:22:
Ik denk niet dat Ajax volgende week weer zich laat verassen.
Dat is nu precies de instelling waarom er vaker dan nodig van Ajax verloren wordt. In de competitie is het verschil in punten lang niet altijd groot geweest de laatste jaren en toch verlies je steeds. Ajax heeft misschien wat beter materiaal maar is niet de ploeg uit 1995 en heeft vooral ook veel jonge spelers. Dus zeker in zo'n thuiswedstrijd moet je gewoon voor de winst gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Waarom zou Feyenoord door dit verlies nu ook opeens van Ajax verliezen? Na de bekerwedstrijd hoorde ik veelal dat de volgende pot ook voor Feyenoord is. Kan het zo snel verkeren? Geloof ik niks van, Feyenoord kan zich tegen Ajax altijd opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Die wedstrijden tegen Ajax en PSV staan op zich.

Wel is dit verlies zorgwekkend omdat de titel uiteindelijk wel in deze wedstrijden tegen lager geklasseerden beslist wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Wel mooi hoor, bij het eerste zuchtje tegenwind loopt Feyenoord averij op. Nu eindelijk eens twee situaties tegen met Schaken die buitenspel stond en natuurlijk de niet gegeven penalty. Als de balans aan het eind van het seizoen neutraal gaat zijn dan zullen nog veel van deze situaties volgen voor Feyenoord :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Luxicon schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:24:
Daar gaat het eventuele kampioenschap.
Dat is ook wel een beetje voorbarig. Misschien is het goed dat ze weer even met beide voeten op de grond staan en dat het weer eens duidelijk is dat geluk en pech vaak hand in hand gaan. 2 penalty momenten, een rode kaart niet gegeven en een buitenspelgoal. Maarja, uiteindelijk komt het er toch vrijwel altijd op neer dat je zelf zo stom ben om die bal in je eigen doel te schieten en aan de andere kant 100% kansen te missen.
ephymerous schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:29:
Wel mooi hoor, bij het eerste zuchtje tegenwind loopt Feyenoord averij op. Nu eindelijk eens twee situaties tegen met Schaken die buitenspel stond en natuurlijk de niet gegeven penalty. Als de balans aan het eind van het seizoen neutraal gaat zijn dan zullen nog veel van deze situaties volgen voor Feyenoord :)
We hebben al heel wat pech gehad dit seizoen, andere clubs hebben ook geluk gehad, maar net als deze momenten ben je dat over een minuut of 10 weer vergeten. :) Overigens grappig dat je suggereert dat Ajax dus nog niet eens een zuchtje tegenwind gaf.

[ Voor 36% gewijzigd door ph4ge op 01-11-2015 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Omdat Feyenoord mij nog niet heeft weten te overtuigen en omdat Ajax op mij de sterkste indruk maakt.
Eigenlijk denk ik dat de kampioen al wel duidelijk is. ;)

Ook al vinden de Feyenoorders van niet, beker is toch anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Als de balans aan het eind van het seizoen neutraal gaat zijn dan zullen nog veel van deze situaties volgen voor Feyenoord :)
Stop eens a.u.b. met dit eeuwige gejank. Het aantal PUNTEN dat Feyenoord uiteindelijk door de arbitrage heeft gewonnen dit seizoen is echt niet zo groot als wordt gesuggereerd. Ik word echt een beetje schijtziek van die stemmingmakerij hier. Het lijkt de Telegraaf wel hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Het zit wel diep bij je he ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
CR1691 schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:33:
[...]

Het zit wel diep bij je he ;w
Joh dat ik iets constateer betekent niet dat ik daar direct een bepaalde emotie bij heb.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik zie hier ook genoeg andere 'stemmingmakende' reacties. Je kan ook gewoon doorscrollen.

Cambuur doet ook een Van Beekje.

[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 01-11-2015 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Meer om het getoonde spel van beide ploegen. Bij Ajax zijn er een paar spelers die ineens weer kunnen voetballen na lang als een natte vaatdoek gespeeld te hebben. ( Sinkgraven, Veltman, Fischer ). Die leggen bij vlagen de afgelopen wedstrijden schitterend voetbal op de mat en winnen ook ruim. Natuurlijk zit daar ook wel wat geluk bij, maar geluk dwing je imho af.

feyenoord daarintegen wint zijn potjes net aan, heeft 1 helft tegen Heerenveen briljant gespeeld, maar verder mwoh. In de beker had er eerder een verlies ingezeten als Ajax wel hun kansen afmaakte. Ook vandaag weer amper een kans gecreeerd. Natuurlijk heb je nu een keer pech met arbitrage bij die goal, maar goed, kan gebeuren, dat is het Kyocera effect. :+

Ik zie Feyenoord nu dus niet nog een keer winnen van Ajax, die zijn gebrand op revanche. Feyenoord gaat nog wel vaker tegen dit soort verliesjes aanlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
ephymerous schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:34:
[...]

Joh dat ik iets constateer betekent niet dat ik daar direct een bepaalde emotie bij heb.
Je negatieve emotie richting Feyenoord maakt dat je iets constateert wat niet helemaal klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:58

m0nk

16-09-2003 15.15

Lekker hoor, werd een keer tijd dat Fraser en consorten een keer een wedstrijd gingen winnen!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
D-e-n schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:36:
[...]

Je negatieve emotie richting Feyenoord maakt dat je iets constateert wat niet helemaal klopt.
Dit welles nietus spelletje ga ik helemaal niet met je aan. Gun jezelf even de tijd het verlies te laten zakken en wellicht kan je na die tijd iets minder geïrriteerd reageren :>

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

ephymerous schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:34:
[...]

Gaat niet alleen om deze reactie, neem aan dat je dat zelf ook wel snapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Leon Zwiers schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:35:
Bij Ajax zijn er een paar spelers die ineens weer kunnen voetballen na lang als een natte vaatdoek gespeeld te hebben. ( Sinkgraven, Veltman, Fischer ).
Maar die kunnen ook zo weer als een natte vaatdoek spelen. We moeten niet de fout maken die een aantal mensen in Amsterdam soms ook maakt: de spelers groter maken dan ze zijn. Ja, Ajax heeft wat meer talent maar Frank de Boer en co vinden zichzelf ineens weer superieur na één leuke helft. Feyenoord moet niet weer de fout maken daarin mee te gaan want dan win je zeker niet.

Gewoon vol erop volgende week.
ephymerous schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:38:
[...]
Dit welles nietus spelletje ga ik helemaal niet met je aan. Gun jezelf even de tijd het verlies te laten zakken en wellicht kan je na die tijd iets minder geïrriteerd reageren :>
Ik had deze reactie vanochtend ook gegeven. De anti-Feyenoord stemming bij sommigen, ook in de media, irriteert me al weken. Het baart me meer zorgen dat jij denkt dat jij nu wél objectief reageert.

[ Voor 26% gewijzigd door D-e-n op 01-11-2015 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Maar goed, wel weer overduidelijk dat je aan Bilal, Kazim en Toornstra echt geen zak meer hebt.

Oh, en Blom kan niet fluiten, maar dat wisten we al een paar seizoenen. Telkens als ik zie dat die man fluit hou ik al rekening met meerdere blunders, moet toch niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Laatst online: 02-03-2023
Wat een enorme blunder is dit zeg. Geweldige goal die de hele wereld over zal gaan haha. Genieten! Van de uitslag voornamelijk.

Tomorrow is not today!

Pagina: 1 2 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder