[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.570 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:33
Gekke wedstrijd bij Utrecht - Twente. :D

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
D-e-n schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:28:
Wel is dit verlies zorgwekkend omdat de titel uiteindelijk wel in deze wedstrijden tegen lager geklasseerden beslist wordt.
Dat is een misverstand. Menig kampioenschap is de laatste jaren beslist in de toppers. Als die uitslagen anders waren geweest, was er een andere kampioen geweest. Soms zijn inderdaad niet de toppers, maar de wedstrijden tegen de 'kleintjes' doorslaggevend. Soms is het een combinatie van beide. Het is in ieder geval geen wetmatigheid dat het kampioenschap beslist wordt in de wedstrijden tegen de 'kleintjes'.

Bijvoorbeeld het seizoen 2013-2014. Ajax wordt kampioen met 4 punten voorsprong op Feyenoord. Ajax wint dat jaar 2 keer van Feyenoord. Als Feyenoord beide keren had gewonnen, dan was Feyenoord kampioen geweest met maar liefst 8 punten voorsprong. Had Ajax niet één keer van FC Twente gewonnen en één keer gelijk gespeeld, maar had FC Twente beide keren gewonnen, dan was ook FC Twente boven Ajax geëindigd.

[ Voor 24% gewijzigd door argro op 01-11-2015 15:50 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Edit sorry frustratiepost!

[ Voor 85% gewijzigd door NiQo op 01-11-2015 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Edit sorry frustratiepost 2.0 :')

[ Voor 80% gewijzigd door NiQo op 01-11-2015 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Heerenveen begint weer wat te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Twente heeft mazzel dat er nog andere clubs zijn die weinig punten pakken maar mocht Ziyech in de winter weg gaan dan is het echt afgelopen met ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:45
Alle pyjama's nog aan toe zeg... die Blom en zn maten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Deadsy schreef op zondag 01 november 2015 @ 16:25:
Twente heeft mazzel dat er nog andere clubs zijn die weinig punten pakken maar mocht Ziyech in de winter weg gaan dan is het echt afgelopen met ze.
Als je consequent een oor aan word grnaaid wel ja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
NiQo schreef op zondag 01 november 2015 @ 16:30:
[...]

Als je consequent een oor aan word grnaaid wel ja....
Niet elke wedstrijd waar ze punten laten liggen is de schuld van een ander. In de meeste wedstrijden hebben ze ook gewoon slecht gespeeld met maar 1 speler die iets laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Deadsy schreef op zondag 01 november 2015 @ 16:32:
[...]

Niet elke wedstrijd waar ze punten laten liggen is de schuld van een ander. In de meeste wedstrijden hebben ze ook gewoon slecht gespeeld met maar 1 speler die iets laat zien.
Leg me geen woorden in de mond, ik heb niet gezegd dat ze goed spelen ;)
Echter bv tegen cambuur zuivere penalty niet gegeven. Vandaag hands bij de 1e van utrecht. Buitenspel bij de 3e (en 1 min daarvoor fluit die ziyech wel af voor hetzelfde) en dan die penalty nog...

Nee deze durf ik wel op conto van de slechte scheids in den lande te schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
NiQo schreef op zondag 01 november 2015 @ 16:35:
[...]

Echter bv tegen cambuur zuivere penalty niet gegeven. Vandaag hands bij de 1e van utrecht. Buitenspel bij de 3e (en 1 min daarvoor fluit die ziyech wel af voor hetzelfde) en dan die penalty nog...

maar zijn we dat slechten fluiten niet een beetje gewend? Het is toch meer de regel dan de uitzondering hier in Nederland.

De afgelopen weken heb ik regelmatig een wedstrijd gezien op het WK Rugby en wat een verademing.
De scheidsrechter maakt gebruik van moderne technologie, is een autoriteitsfiguur en is in staat zijn eigen fouten in te zien en corrigeert het.

Bij Rugby komen niet direct alle spelers naar de scheids gerend als deze ergens voor fluit. De paar keren dat er een speler naar de scheids komt die er niets te zoeken heeft dan word dat direct afgehandeld en kun men meeluisteren naar wat de scheids tegen de speler zegt.

YouTube: Rugby ref sorts out player

Zo zou het ook in de grootste sport ter wereld moeten zijn. maar nee bij het voetbal komen ze als een stel kleuters op de scheids af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faabjan
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-06 15:04
Yep, was een verademing afgelopen maand het WK Rugby. Alleen de captain mag tegen de scheids praten. De rest moet z'n mond houden, tenzij de scheids tegen hem praat. Ja meneer, nee meneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Faabjan schreef op zondag 01 november 2015 @ 16:45:
Yep, was een verademing afgelopen maand het WK Rugby. Alleen de captain mag tegen de scheids praten. De rest moet z'n mond houden, tenzij de scheids tegen hem praat. Ja meneer, nee meneer.
In het voetbal kan dat ook. De regel invoeren dat je direct een rode kaart krijgt als je iets tegen de scheidsrechter zegt. Dat levert 2 weekenden een kaartenregen op en daarna zijn we van dat gezeur af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:02

St@m

@ Your Service

NiQo schreef op zondag 01 november 2015 @ 16:35:
[...]

Was geen buitenspel, aanvaller staat op 1 lijn. En die penal.. Tja.. Waarom verdedig je zo dom in de 16? Scheids kan hem geven

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Ik heb iets gemist volgens mij?
Zie ik ineens Mounir El Hamdaoui in de basis staan.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NNZfy1Q.png

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Quad schreef op zondag 01 november 2015 @ 16:59:
Dan heb je inderdaad wat gemist;

http://www.vi.nl/nieuws/e...rsterkt-aanval-van-az.htm

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Quad schreef op zondag 01 november 2015 @ 16:59:

[afbeelding]
Ja, dat denk ik dan he :p

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Ghehe, blijkbaar inderdaad.
Prima aanwinst voor AZ lijkt me, als hij op niveau mee kan draaien.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
argro schreef op zondag 01 november 2015 @ 16:47:
[...]
In het voetbal kan dat ook. De regel invoeren dat je direct een rode kaart krijgt als je iets tegen de scheidsrechter zegt. Dat levert 2 weekenden een kaartenregen op en daarna zijn we van dat gezeur af.
Ik zou gewoon een terrein straf invoeren.
Als de scheids fluit een een vrije trap geeft en de kleuters komen op hem af dan de bal een paar meter verder leggen ten voordele van de andere ploeg. Als ze dan blijven komen leg je hem steeds verder.
De eerste paar weken zul je dan flink wat penals krijgen.

Als spelers echt tekeer gaan tegen de scheids gaan ze 5min op de strafbank.

Op het moment is de scheids geen autoriteitsfiguur maar iemand die zich laat beïnvloeden door spelers en zelfs het publiek.
Maar ik betwijfel dat we zoiets ooit zullen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Het blijft knap van NEC dat ze het zo goed doen.

NAC komt er amper aan te pas in de Jupiler league. NEC sprong omhoog en doet nu gewoon weer knap mee.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:50
Wat een mist, man man. Het is gewoon niet te volgen.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 16:37

Hupske

AFCA

Rooke schreef op zondag 01 november 2015 @ 18:20:
Wat een mist, man man. Het is gewoon niet te volgen.
Maar goed dat de commentator wel alles kan zien, anders zal je echt geen enkel idee hebben wat er gebeurd soms :P

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Oh is het mist? Ik kon het al niet zo goed zien. :P

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mooi weekend voor Ajax, lekker opladen voor de volgende 2 topwedstrijden de komende week en dankzij het verlies van Feyenoord is het minder erg als Ajax volgende week averij oploopt omdat ze dan sowieso nog #1 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 15:32

Qu3st

Productief weekendje, 38 doelpunten in 9 wedstrijden! Leuk voor de neutrale supporter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Aghanim schreef op zondag 01 november 2015 @ 18:40:
Mooi weekend voor Ajax, lekker opladen voor de volgende 2 topwedstrijden de komende week en dankzij het verlies van Feyenoord is het minder erg als Ajax volgende week averij oploopt omdat ze dan sowieso nog #1 staan.
Hoezo? Bij 8-0 is het gewoon gedaan hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
PWM schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:01:
[...]

Hoezo? Bij 8-0 is het gewoon gedaan hoor :+
Gezien de status van de Ajax verdediging dit seizoen acht ik die kans klein, al is een aantal jaar terug natuurlijk bewezen dat 8-0 prima mogelijk is :P

Valt me overigens wel op dat Moisander bij Ajax vertrokken is en dat dit als een aderlating werd gezien terwijl de verdediging van Ajax nu prima presteert. Zeker als je kijkt dat van de 11 wedstrijden PSV, Twente, AZ, Vitesse en Heracles al geweest zijn. Als het zo doorzet, wat ongetwijfeld niet gaat gebeuren, dan komt Ajax op 16 tegengoals in het totale seizoen uit, dat is best ziek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Lekker interview Van Beek.. Sukkel..

[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 01-11-2015 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 22:18
Wat een kansloos interview met Sven van Beek zeg @ studio sport. Kampioen kansloze vragen stellen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Bossie schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:12:
Wat een kansloos interview met Sven van Beek zeg @ studio sport. Kampioen kansloze vragen stellen.
Van Beek moet gewoon normaal antwoord geven, en anders moet ie er niet gaan staan.. Alleen ja en nee antwoorden, dat is pas kansloos. Hij krijgt daar gewoon dik voor betaald he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:51
St@m schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:14:
[...]

Van Beek moet gewoon normaal antwoord geven, en anders moet ie er niet gaan staan.. Alleen ja en nee antwoorden, dat is pas kansloos. Hij krijgt daar gewoon dik voor betaald he..
Inderdaad, ga er dan niet staan. Zeg gewoon, luister, mijn fout, ik schatte het verkeerd in. Prima. Maar dit is echt wel kinderlijk.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 09:53

PauseBreak

derp!

Kevinp schreef op zondag 01 november 2015 @ 18:19:
Het blijft knap van NEC dat ze het zo goed doen.

NAC komt er amper aan te pas in de Jupiler league. NEC sprong omhoog en doet nu gewoon weer knap mee.
NEC heeft dan ook een goede coach en heeft zich goed en slim versterkt met de juiste spelers. Dat ze het zo netjes doen verbaast me dan ook niks.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 11:36
Nog al zeg. Journalistiek hoogstandje daar.

Interviewer: "Vervelend is dat, zo'n eigen doelpunt"
Van Beek: "Ja"
Interviewer: "Wat ging er mis?"
Van Beek: "Ja, dat zie je toch?"
Interviewer: "Vijfde eigen doelpunt in je carrière"
Van Beek kijkt die man aan, blijft ie komen met kutvragen?
Interviewer: "Wat denk je op zo'n moment?"
Van Beek is in staat die man een knal voor z'n harses te geven. Wat een waardeloze, zuigende vragen. Kom op zeg :X

Hele interview: http://nos.nl/video/20664...-niet-op-80-opereren.html

[ Voor 9% gewijzigd door JanW op 01-11-2015 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

JanW schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:17:
Nog al zeg. Journalistiek hoogstandje daar.

Interviewer: "Vervelend is dat, zo'n eigen doelpunt"
Van Beek: "Ja"
Interviewer: "Wat ging er mis?"
Van Beek: "Ja, dat zie je toch?"
Interviewer: "Vijfde eigen doelpunt in je carrière"
Van Beek kijkt die man aan, blijft ie komen met kutvragen?
Interviewer: "Wat denk je op zo'n moment?"
Van Beek is in staat die man een knal voor z'n harses te geven. Wat een waardeloze, zuigende vragen. Kom op zeg :X

Hele interview: http://nos.nl/video/20664...-niet-op-80-opereren.html
Nou ja, op zich zijn "Wat ging er mis?" en "Wat denk je op zo'n moment" prima vragen hoor. Ik vind eigenlijk vooral dat Van Beek verschrikkelijk onprofessioneel antwoord staat te geven.
Kijk, prima als je door de emoties bent overmand en niet in staat bent om professioneel antwoord te geven, maar ga daar dan niet staan. Als je er gaat staan moet je ook professioneel antwoord geven en je weet dat dergelijke vragen gesteld gaan worden.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 22:18
PauseBreak schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:24:
[...]

Nou ja, op zich zijn "Wat ging er mis?" en "Wat denk je op zo'n moment" prima vragen hoor. Ik vind eigenlijk vooral dat Van Beek verschrikkelijk onprofessioneel antwoord staat te geven.
Kijk, prima als je door de emoties bent overmand en niet in staat bent om professioneel antwoord te geven, maar ga daar dan niet staan. Als je er gaat staan moet je ook professioneel antwoord geven en je weet dat dergelijke vragen gesteld gaan worden.
Ik denk dat ze die keuze eigenlijk niet eens hebben, daar staat gewoon een pedant journalistje die even makkelijk wil scoren en vervolgens even een paar open deuren gaat intrappen.

Dat de speler daar geen zin in heeft dat snap ik wel :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Bossie schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:31:
[...]

Ik denk dat ze die keuze eigenlijk niet eens hebben, daar staat gewoon een pedant journalistje die even makkelijk wil scoren en vervolgens even een paar open deuren gaat intrappen.

Dat de speler daar geen zin in heeft dat snap ik wel :X
Jawel, de interviews worden gedaan in de tunnel, bij het reclamebord. Je kunt dus altijd aangeven dat je geen interviews wenst te geven.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 11:43
PWM schreef op zondag 01 november 2015 @ 13:59:

Verder zo ongeveer de lompste eigen goal die ik ooit heb gezien.
Het zag er idd erg klunzig uit, maar zoiets kan gebeuren. Wat ik erger vind, is dat je als Feyenoord zijnde gewoon minstens 10 kansen moet kunnen creëren tegen ADO waarvan er minimaal 3 binnen moeten zitten, maar dat heb ik niet gezien. Het was zeer, zeer matig.

Zagen jullie trouwens hoe Kuyt draaide en die bal buitenkant voet tikte waar die goal uit kwam? Dat kan toch niet op dit niveau? Met alle respect, maar zelfs ik draai nog sneller. Snap niet dat Van Bronckhorst hem blijft opstellen aan de zijkant. Hij moet gewoon achter de spits spelen. Maar dat ie er zelf ook niks van zegt, snap ik ook niet, maar ja dat is Kuyt: mond houden en alles accepteren, al moet ie keepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Geef geen interview of beantwoord de vragen op een normale manier. Ik kan begrijpen dat je je na zo een wedstrijd klote voelt maar dan moet je ook geen interview geven.

En als hij bij de eerste vraag een normaal antwoord had gegeven had je bepaalde andere vragen kunnen voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-09 12:53

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Als (sport-)interviewer ben je ook wel beetje verplicht om geen gesloten vragen te stellen waarop je bijvoorbeeld ja, nee, klopt of mijn fout kunt antwoorden. Verplicht de geïnterviewde persoon tot het vertellen van een verhaal, niet tot bevestiging van iets.

Ik snap Van Beek goed, het is enorm zuur maar die journalist mag ook wel wat meer nadenken over het doel van dat interview en daarop zijn vragen afstemmen. Wat hij te weten wil komen, waar de nieuwswaarde ligt. Doet-ie in dit interview amper.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bizar voetbalweekend als je kijkt naar de grote ploegen.

PSV de eerste helft soeverein, ik denk dat nog geen enkele Eredivisieploeg dit seizoen een helft lang ZO is weggespeeld, al was het ook slechts De Graafschap (2 punten). Maar ja, dan die slappe tweede helft, waarin PSV mentaal zeer zwak acteerde en De Graafschap liet terugkomen in de wedstrijd, met een beetje hulp van de scheidsrechter (1-3 moest uiteraard afgekeurd worden). Ondanks de winst met 3 goals verschil, hield ik er een zeer slecht gevoel aan over. Als je mentaal zo slecht in elkaar steekt, geloof ik niet in een kampioenschap.

Ajax uitstekend, daar kun je verder weinig van zeggen. Die zijn gewoon favoriet voor de schaal dit jaar, al vind ik niet dat de beste selectie hebben.

Feyenoord zwak. Negatieve uitschieter Van Beek, met zijn 5e eigen goal in anderhalf Eredivisie seizoen, geen schoonheid. Dat is geen toeval meer, maar een gebrek aan basistechniek en rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:09

Shabbaman

Got love?

Aghanim schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:07:
Valt me overigens wel op dat Moisander bij Ajax vertrokken is en dat dit als een aderlating werd gezien terwijl de verdediging van Ajax nu prima presteert.
Misschien is het niveau van de eredivisie wel verder gedaald... of de rest van het team is verdedigend beter geworden.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:05
Shabbaman schreef op maandag 02 november 2015 @ 09:17:
[...]

Misschien is het niveau van de eredivisie wel verder gedaald... of de rest van het team is verdedigend beter geworden.
Xenergy is wss de enige die het een aderlating vond, ik vind het juist een opluchting dat ie weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
PauseBreak schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:24:
[...]

Ik vind het juist sterk dat hij daar stond. Dat de journalist niet verder kwam dan wat lullige vragen naar de bekende weg kun je hem niet aanrekenen. De antwoorden die hij gaf zijn dan ook logisch. Zijn professionaliteit moet zich op het veld tonen, niet in het correct afblaffen van journalisten.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:52:

Ajax uitstekend, daar kun je verder weinig van zeggen. Die zijn gewoon favoriet voor de schaal dit jaar, al vind ik niet dat de beste selectie hebben.
Vooraf is door de zogenoemde kenners Ajax niet eens genoemd als titelfavoriet. Alleen PSV en soms Feyenoord als outsider.

Maar als Ajax zo door blijft gaan wordt Ajax kampioen met 10 punten voorsprong. Simpel omdat de rest veel fouten blijft maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Terranova schreef op maandag 02 november 2015 @ 09:22:
[...]

Xenergy is wss de enige die het een aderlating vond, ik vind het juist een opluchting dat ie weg is.
Qua ervaring stak hij er bovenuit en slechter dan Veltman, Boilesen en van Rijn was hij imo toch ook niet. Dat het geen Jaap Stam is klopt zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 22:06

On_E

Housemusic

Bartje Ramselaar van Utrecht is echt een groot talent, die zie ik als ie zo doorgaat het Nederlands Elftal halen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Dat is ook weer wat overdreven. Leuke speler voor Utrecht maar eerst maar een transfer naar een topclub afdwingen en het daar laten zien.
Van Persie lijkt wel afgeschreven, dus er in ieder geval wel een plek vrij... ;)

En die Ziggo Sport zender komt er nu dus echt, volgende week al.
Goed alternatief voor SBS tijdens de Champions League wellicht...
In ieder geval keus voor een andere wedstrijd die SBS kiest.
En de Spaanse competitie met commentaar van El Sierd. :+

[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 02-11-2015 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Had al gedacht dat Feyenoord het weer liet afweten tegen Den Haag.

Ziggo sport mooi man :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
dutchgio schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:05:
Dat is ook weer wat overdreven. Leuke speler voor Utrecht maar eerst maar een transfer naar een topclub afdwingen en het daar laten zien.
Van Persie lijkt wel afgeschreven, dus er in ieder geval wel een plek vrij... ;)

En die Ziggo Sport zender komt er nu dus echt, volgende week al.
Goed alternatief voor SBS tijdens de Champions League wellicht...
In ieder geval keus voor een andere wedstrijd die SBS kiest.
En de Spaanse competitie met commentaar van El Sierd. :+
Ziggo sport heeft geen CL.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 00:07
Aghanim schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:07:
Gezien de status van de Ajax verdediging dit seizoen acht ik die kans klein, al is een aantal jaar terug natuurlijk bewezen dat 8-0 prima mogelijk is :P

Valt me overigens wel op dat Moisander bij Ajax vertrokken is en dat dit als een aderlating werd gezien terwijl de verdediging van Ajax nu prima presteert. Zeker als je kijkt dat van de 11 wedstrijden PSV, Twente, AZ, Vitesse en Heracles al geweest zijn. Als het zo doorzet, wat ongetwijfeld niet gaat gebeuren, dan komt Ajax op 16 tegengoals in het totale seizoen uit, dat is best ziek :)
Ajax is tactisch ook veranderd, de tactiek is steeds defensiever en voorzichtiger bij Ajax. Tete is een pure verdediger op de flank, centraal staan 2 pure verdedigers alleen Dijks waagt zich weleens naar voren. Terwijl Vd Wiel/Van Rhijn en Boilissen aanvallender ingesteld waren. De rest van het team verzet ook heel veel verdedigend werk, zeker als Ajax zonder spits speelt. Cilissen lijkt ook beter te presteren op deze manier.

Voorin voldoende klasse om vrijwel elke kans af te maken en individueel wat te creëren en de rest van het team houdt de boel voornamelijk dicht. Veel spelers die uit een spelhervatting of van afstand kunnen scoren. Dat is tactisch gezien een goed concept van De Boer zeker met dit materiaal. Erg realistisch en met name in de Eredivisie erg geschikt want dan kom je maar weinig ploegen tegen die zelf druk zetten tegen Ajax. Alleen in de topwedstrijden werkt het (nog) niet.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 08:51
ph4ge schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:10:
[...]

Ajax is tactisch ook veranderd, de tactiek is steeds defensiever en voorzichtiger bij Ajax. Tete is een pure verdediger op de flank, centraal staan 2 pure verdedigers alleen Dijks waagt zich weleens naar voren. Terwijl Vd Wiel/Van Rhijn en Boilissen aanvallender ingesteld waren. De rest van het team verzet ook heel veel verdedigend werk, zeker als Ajax zonder spits speelt. Cilissen lijkt ook beter te presteren op deze manier.
Veltman en Riedewald zijn juist voetballende verdedigers, waarbij vooral laatstgenoemde regelmatig in het middenveld dribbelt.
Verder is het veldspel meer naar voren gericht dan vorig seizoen, dus jouw verhaal gaat niet op. Dat de restverdediging beter staat, en dat Ajax daardoor minder kwetsbaar is, ben ik wel met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:54:
Bartje Ramselaar van Utrecht is echt een groot talent, die zie ik als ie zo doorgaat het Nederlands Elftal halen.
Ik denk dat we er als NL heel snel mee op moeten houden om jonge spelers na enkele aardige potjes naar Barcelona of Oranje toe te schrijven/praten. Alsof onze jonge spelers al niet snel genoeg gaan zweven.

Ramselaar is best een leuk talent dat het aardig doet bij Utrecht. Er zijn heel veel spelers geweest die desondanks bij de amateurs zijn beland. Hij zal een spectaculaire progressie door moeten maken, vervolgens naar een NLse topclub moeten gaan of een buitenlandse subtopper, dat spectaculair betere niveau zal hij een jaar of 2 vast moeten houden om in aanmerking te komen voor Oranje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
mefjoew schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:23:
Veltman en Riedewald zijn juist voetballende verdedigers, waarbij vooral laatstgenoemde regelmatig in het middenveld dribbelt.
Verder is het veldspel meer naar voren gericht dan vorig seizoen, dus jouw verhaal gaat niet op. Dat de restverdediging beter staat, en dat Ajax daardoor minder kwetsbaar is, ben ik wel met je eens.
In die wedstrijden van Ajax die ik heb gezien, zie ik ze zelden inschuiven. Maar ik heb dan ook alleen de topwedstrijden helemaal gezien, in zo'n wedstrijd als gisteren zal dat misschien wel vaker gebeuren. Ik had de indruk dat de Boer gisteren juist met een verdediger minder en een middenvelder meer speelde omdat die verdedigers te weinig inschuiven en hij op deze manier wel een mannetje extra op het middenveld kon creëren.

Punt blijft dat er bij Ajax vaak weinig pure aanvallers in het veld staan, zowel op de vleugels als in de spits staan vaak middenvelders. Het spel van Ajax betekent kort gezegd minder weggeven en minder creëren. Een verdediging in een zeer aanvallend elftal zal wellicht meer kansen weggeven, maar dat zegt niet per se iets over de kwaliteiten van de individuele verdediger.

Van mij mag Oranje best een voorbeeld nemen aan dit Ajax. Het zijn tenminste een aantal heldere tactische keuzes en een duidelijk plan, op maat gemaakt voor het beschikbare materiaal.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 22:06

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:25:
[...]

Ik denk dat we er als NL heel snel mee op moeten houden om jonge spelers na enkele aardige potjes naar Barcelona of Oranje toe te schrijven/praten. Alsof onze jonge spelers al niet snel genoeg gaan zweven.

Ramselaar is best een leuk talent dat het aardig doet bij Utrecht. Er zijn heel veel spelers geweest die desondanks bij de amateurs zijn beland. Hij zal een spectaculaire progressie door moeten maken, vervolgens naar een NLse topclub moeten gaan of een buitenlandse subtopper, dat spectaculair betere niveau zal hij een jaar of 2 vast moeten houden om in aanmerking te komen voor Oranje.
Daar heb je een punt natuurlijk maar geloof mij als ik zeg dat ik in ruim 30 jaar nog nooit zo'n talentvolle jongen uit de opleiding heb zien doorbreken hoor.

De tijd zal het leren natuurlijk verder.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Encryla
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-02 15:24
PWM schreef op zondag 01 november 2015 @ 13:59:
Verder zo ongeveer de lompste eigen goal die ik ooit heb gezien.
Die staat nog altijd op het conto van Van der Hoorn :+

PSN: Edgyi-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
D-e-n schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:40:
Maar die kunnen ook zo weer als een natte vaatdoek spelen. We moeten niet de fout maken die een aantal mensen in Amsterdam soms ook maakt: de spelers groter maken dan ze zijn. Ja, Ajax heeft wat meer talent maar Frank de Boer en co vinden zichzelf ineens weer superieur na één leuke helft. Feyenoord moet niet weer de fout maken daarin mee te gaan want dan win je zeker niet.
Is dat echt de beleving die heerst bij De Boer & Co of vul je die zelf in? Buiten wat voorspelbare uitspraken die elke speler zou doen (volgende keer pakken we ze) valt dat toch wel mee?

Tegen Feyenoord hebben ze niet onder gedaan, maar ook niet de hele wedstrijd gedomineerd. Tegen Roda ging het lekker, maar het werd ze nou ook niet echt moeilijk gemaakt zullen we maar zeggen. :P

Komende wedstrijd heeft Ajax zeker een goede kans om te winnen, maar dan moet je wel helemaal top zijn. Datzelfde geldt voor Feyenoord, het blijven toch wedstrijden op zich.
Gewoon vol erop volgende week.

Ik had deze reactie vanochtend ook gegeven. De anti-Feyenoord stemming bij sommigen, ook in de media, irriteert me al weken. Het baart me meer zorgen dat jij denkt dat jij nu wél objectief reageert.
Maar waarom irriteert je dat zo? Feyenoorders zijn weer meer aanwezig, dat geeft bij sommigen een tegenreactie. Maar feitelijk is het toch gewoon een bekend onderdeel van het supporterschap? :)
argro schreef op zondag 01 november 2015 @ 15:38:
Dat is een misverstand. Menig kampioenschap is de laatste jaren beslist in de toppers.
Volgens mij is ook dat een misverstand. Uiteindelijk heeft de kampioen minder verliespunten dan de rest. Als dat twee punten verschil is maakt het op zich niet zoveel uit waar de tweede ze heeft laten liggen. Hoogstwaarschijnlijk zijn er in zowel toppers als tegen de kleintjes punten verloren. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Gonadan schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:13:
[...]

[...]

Volgens mij is ook dat een misverstand. Uiteindelijk heeft de kampioen minder verliespunten dan de rest. Als dat twee punten verschil is maakt het op zich niet zoveel uit waar de tweede ze heeft laten liggen. Hoogstwaarschijnlijk zijn er in zowel toppers als tegen de kleintjes punten verloren. :)
Mooie selectieve quote... Ik geef ook juist aan dat het ook een combinatie kan zijn van punten tegen de 'kleintjes' en in toppers laten liggen. Het is dus het één, het ander of een beetje van beide (een beetje).

Als het verschil 2 punten is, dan is het overigens juist onwaarschijnlijk dat zowel in de toppers als tegen de 'kleintjes' meer punten zijn verloren. Dan zou het verschil namelijk veel groter zijn geweest. Zie mijn voorbeeld van 2013/14. In dat jaar presteerde Feyenoord beter tegen de rest dan Ajax (+2 punten), maar omdat Ajax twee keer van Feyenoord wist te winnen had Ajax aan het einde 4 punten meer.

[ Voor 25% gewijzigd door argro op 02-11-2015 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:23
Goh, Feyenoord speelt ook een keer door de week en direct puntverlies :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 01:04
Gonadan schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:13:
[...]
Is dat echt de beleving die heerst bij De Boer & Co of vul je die zelf in?
Het is de manier waarop Frank de Boer op mij overkomt en ik ben niet de enige daarin volgens mij. Ik vind hem met regelmaat denigrerend naar de tegenstander. Dan komt hij met commentaren als "wij domineerden dus we hadden moeten winnen" of "als wij het goed uitspelen winnen we". Hij lijkt er dan aan voorbij te gaan dat er ook een tegenstander is die misschien ook wel kwaliteiten heeft. Het is niet zo dat hij trainer is van Bayern München waarbij het negen van de tien keer geen reet uitmaakt wat de tegenstander van plan is. Het is niet zo dat Ajax superieure kwaliteiten heeft op basis waarvan ze elke pot zouden moeten winnen in Nederland.
Maar waarom irriteert je dat zo? Feyenoorders zijn weer meer aanwezig, dat geeft bij sommigen een tegenreactie. Maar feitelijk is het toch gewoon een bekend onderdeel van het supporterschap? :)
Wat me irriteert is dat succes van Feyenoord vaak kleiner gemaakt wordt. Dan is het weer de magische hand van de trainer, dan weer geluk en dan weer de scheidsrechter waaraan succes toegeschreven wordt. Feyenoord heeft een aantal seizoenen met Guidetti/Pelle tot op het laatst bovenin meegedaan, met een kleine selectie. Dat kán geen toeval zijn of alleen de hand van de trainer.

Ik zal de laatste zijn die Feyenoord als favoriet ziet voor de titel. Daardoor is het verschil tussen bijvoorbeeld De Jong en Kramer te groot en daar heeft Ajax weer een te brede selectie voor. Maar dat wil nog niet zeggen dat het helemaal niks is. Dat wil niet zeggen dat men niet lang mee zou kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

argro schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:32:
Mooie selectieve quote... Ik geef ook juist aan dat het ook een combinatie kan zijn van punten tegen de 'kleintjes' en in toppers laten liggen. Het is dus het één, het ander of een beetje van beide (een beetje).
Dat was bewust, mijn punt is juist dat er überhaupt geen wetmatigheid is en dat te allen tijde een combinatie is.

Je noemt voorbeelden waarin er precies genoeg punten verschil waren waardoor Feyenoord met twee toppers winnen kampioen was geworden. Maar wat als ze tegen kleintjes dan meer hadden laten liggen? Of als Feyenoord de toppers wel had gewonnen maar Ajax de rest, dan waren ze alsnog kampioen.

Het punt is dat je bijna altijd tegen groot en klein punten laat liggen dus dat op beide fronten het kampioenschap verspeeld is. Mocht je nu alle toppers winnen dan kan je wel zeggen dat je daardoor kampioen bent, of het tegen de kleintjes hebt laten liggen als je het niet bent. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Gonadan schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:39:
[...]

Dat was bewust, mijn punt is juist dat er überhaupt geen wetmatigheid is en dat te allen tijde een combinatie is.

Mocht je nu alle toppers winnen dan kan je wel zeggen dat je daardoor kampioen bent, of het tegen de kleintjes hebt laten liggen als je het niet bent. :)
Is het nu wel of niet te allen tijde een combinatie? In de eerste zin zeg je van wel, in de tweede geef je aan dat het soms ook geen combinatie is.
Je noemt voorbeelden waarin er precies genoeg punten verschil waren waardoor Feyenoord met twee toppers winnen kampioen was geworden. Maar wat als ze tegen kleintjes dan meer hadden laten liggen? Of als Feyenoord de toppers wel had gewonnen maar Ajax de rest, dan waren ze alsnog kampioen.
Feit is dat Feyenoord in dat seizoen tegen alle overige clubs (niet zijnde Ajax) beter had gepresteerd dan Ajax tegen alle overige clubs (niet zijnde Feyenoord). Een verschil in het voordeel van Feyenoord dus. Ajax wordt uiteindelijk toch kampioen, (mede) door de onderlinge duels. Natuurlijk had Feyenoord het ook nóg veel beter tegen de rest kunnen doen, maar hét verschil is in de onderlinge duels gemaakt. In de overige wedstrijden waren Ajax en Feyenoord min of meer gelijkwaardig.

We zijn het er in ieder geval over eens dat het geen wetmatigheid is dat je kampioen wordt tegen de 'kleintjes' ;).

[ Voor 50% gewijzigd door argro op 02-11-2015 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

argro schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:41:
Is het nu wel of niet te allen tijde een combinatie? In de eerste zin zeg je van wel, in de tweede geef je aan dat het soms ook geen combinatie is.
Volgens mij begrijp je het prima. :)
argro schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:41:
Feit is dat Feyenoord in dat seizoen tegen alle overige clubs (niet zijnde Ajax) beter had gepresteerd dan Ajax tegen alle overige clubs (niet zijnde Feyenoord). Een verschil in het voordeel van Feyenoord dus. Ajax wordt uiteindelijk toch kampioen, (mede) door de onderlinge duels. Natuurlijk had Feyenoord het ook nóg veel beter tegen de rest kunnen doen, maar hét verschil is in de onderlinge duels gemaakt. In de overige wedstrijden waren Ajax en Feyenoord min of meer gelijkwaardig.

We zijn het er in ieder geval over eens dat het geen wetmatigheid is dat je kampioen wordt tegen de 'kleintjes' ;).
Ah een ninja edit. :D

Zo kan je er naar kijken, maar dat is achteraf. Als je één parameter verandert, namelijk de uitslag van de onderlinge duels, dan geeft dat geenszins garantie dat de rest niet verandert. Want hoe was het seizoen verlopen als die onderlinge duels anders waren gelopen? Daarom noem ik het niet meer dan postcompetitie scorebordjournalistiek, want eigenlijk weet je het gewoon niet. :)
D-e-n schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:38:
Het is de manier waarop Frank de Boer op mij overkomt en ik ben niet de enige daarin volgens mij. Ik vind hem met regelmaat denigrerend naar de tegenstander. Dan komt hij met commentaren als "wij domineerden dus we hadden moeten winnen" of "als wij het goed uitspelen winnen we". Hij lijkt er dan aan voorbij te gaan dat er ook een tegenstander is die misschien ook wel kwaliteiten heeft. Het is niet zo dat hij trainer is van Bayern München waarbij het negen van de tien keer geen reet uitmaakt wat de tegenstander van plan is. Het is niet zo dat Ajax superieure kwaliteiten heeft op basis waarvan ze elke pot zouden moeten winnen in Nederland.
Wat 'anderen' doet er niet zoveel toe want dat is niet meetbaar in deze, maar ik denk dat ik wel begrijp waar je op doelt. Ook al ervaar ik dat niet helemaal zo.

Hij doet inderdaad wel eens uitspraken over een wedstrijd waarin gedomineerd is maar de kansen niet afgemaakt. Dan is het inderdaad zo dat als je het wél goed uitgespeeld had je de wedstrijd had gewonnen.

Aan de andere kant noemt hij ook wel eens wedstrijden waarin het niet lekker ging en doet dan alsof er gewoon gewonnen zou zijn als men wel helemaal scherp en top was geweest. Maar dat geldt inderdaad voor de meeste ploegen, als je helemaal top en scherp bent heb je en grote kans om te winnen. Maar dat is nog geen wetmatigheid.

Op zich moet je wel zo realistisch zijn dat er in Nederland maar weinig ploegen zijn waar een club als Ajax niet van zou moeten winnen als ze gewoon goed spelen. Om dat dan zo te benoemen kan je als realistisch en zelfverzekerd zien, of als arrogant. Daar heb ik vaak het gevoel bij dat men daar selectief naar kijkt. Als Van Bronckhorst gisteren zegt dat ze gewoon top hadden moeten spelen want dan hadden ze van ADO gewonnen dan is dat niet arrogant, als De Boer zoiets zegt wel want Ajax. Dat vind ik ook niet altijd even eerlijk. :)

Overigens moet ik zeggen dat hij in Europese wedstrijden zich wel wat vaker niet zo realistisch heeft uitgelaten. Soms denk je een wedstrijd te domineren maar hoort dat gewoon bij de taktiek van de tegenstander en heb je feitelijk geen schijn van kans. Dat mag je mijns inziens best benoemen. Maar ik heb bij De Boer het gevoel dat hij nooit en plein public wat negatiefs over de spelers zal noemen. Dat komt soms niet helemaal realistisch over.
Wat me irriteert is dat succes van Feyenoord vaak kleiner gemaakt wordt. Dan is het weer de magische hand van de trainer, dan weer geluk en dan weer de scheidsrechter waaraan succes toegeschreven wordt. Feyenoord heeft een aantal seizoenen met Guidetti/Pelle tot op het laatst bovenin meegedaan, met een kleine selectie. Dat kán geen toeval zijn of alleen de hand van de trainer.

Ik zal de laatste zijn die Feyenoord als favoriet ziet voor de titel. Daardoor is het verschil tussen bijvoorbeeld De Jong en Kramer te groot en daar heeft Ajax weer een te brede selectie voor. Maar dat wil nog niet zeggen dat het helemaal niks is. Dat wil niet zeggen dat men niet lang mee zou kunnen doen
Ach ja, hoe denk je dat het is om jaar in jaar uit de kampioen van de armoede genoemd te worden? Dat is ook niet echt de hemel in praten van de successen.

Ik begrijp hoe dat overkomt, als mensen proberen successen te bagatelliseren, maar ook dat zie je wel vaker tussen supportersgroepen. Feyenoord is hier wel vaker slachtoffer van moet ik zeggen, ook vroeger al. Maar dat is om dat het vaak wat meer op werkvoetbal gebaseerd was en wat minder op mooi en techniek. Doet feitelijk helemaal niet ter zake natuurlijk, maar geeft mensen mogelijk wel weer voer om niet geheel objectief te zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Gonadan op 02-11-2015 13:58 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Vejinovic opvallende naam bij de voorselectie van Oranje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:09

Shabbaman

Got love?

ph4ge schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:02:
Wat de... wat. Wat?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:45
Leuk voor hem. Maar vraag me wel af op basis van welke wedstrijden hij geselecteerd is. Hoewel hij best nuttig is voor Feyenoord is het ook geen bepalende speler op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
En die werd door zijn eigen trainer niet goed genoeg bevonden voor een wedstrijd waarin strijd verwacht werd. Voor de rest zie ik gewoon dezelfde namen dus ik krijg dan niet het idee dat Blind ook maar enig idee heeft wat het probleem van Oranje en het Nederlandse voetbal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
D-e-n schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:11:
[...]

Voor de rest zie ik gewoon dezelfde namen dus ik krijg dan niet het idee dat Blind ook maar enig idee heeft wat het probleem van Oranje en het Nederlandse voetbal is.
Welke namen hadden er wel moeten staan / hadden blijk gegeven van het wel hebben van een idee wat het probleem van Oranje en het Nederlands voetbal is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 06:58

Koppensneller

winterrrrrr

Misschien is Blind bezig met het uitzoeken van vervangers voor toppers die binnenkort wel eens te oud zouden kunnen zijn. Vejinovic zou dan auditie kunnen doen voor de rol van Sneijder (niet qua niveau, maar misschien qua spel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
argro schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:14:
[...]
Welke namen hadden er wel moeten staan / hadden blijk gegeven van het wel hebben van een idee wat het probleem van Oranje en het Nederlands voetbal is?
Oranje mist pit, wat strijd, wat fysiek op het middenveld ook. Waarom heeft Van Beek (los van die blunder van gister) nooit bij de (voor)selectie gezeten? Waarom mag Riedewald blijven blunderen op de voor hem vreemde linksachter positie terwijl Pieters er nooit bij zit? Waarom Hendrikx of Propper niet eens proberen?
Blind heeft een tunnelvisie in mijn ogen. Hij blijft maar denken in de Ajax-filosofie, in de Hollandse school. Terwijl je juist verder moet kijken op het moment dat je daar de spelers niet voor hebt.
Koppensneller schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:15:
Misschien is Blind bezig met het uitzoeken van vervangers voor toppers die binnenkort wel eens te oud zouden kunnen zijn. Vejinovic zou dan auditie kunnen doen voor de rol van Sneijder (niet qua niveau, maar misschien qua spel).
Vejinovic is geen aanvallende middenvelder (meer). Op die plek had hij ook nooit zo'n geweldig rendement volgens mij.

@ph4ge
Het bevestigt wel mijn idee over Blind. Het is niet zozeer zijn voorkeur voor Ajax-spelers wat hem parten speelt, wel zijn voorkeur voor spelers die volgens de Ajax-filosofie spelen.

Huntelaar had ik ook gedropt nu overigens.

[ Voor 14% gewijzigd door D-e-n op 02-11-2015 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Koppensneller schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:15:
Nee, Vejinovic speelt verder naar achter. Het is de opvolger bij Clasie, maar die hoef je bij Oranje niet op te volgen. V

an Beek en Karsdorp mis ik in de selectie, ook omdat hij kiest voor de toekomst. Zelfde geldt voor Hendriks en Propper. Pieters moet er ook bijzitten natuurlijk, maar die discussie hebben we al eens gevoerd. Vejinovic had ik totaal niet verwacht, leuk dat Blind ook eens om een onverklaarbare reden voor een speler van Feyenoord kiest. :p

Opvallend dat Huntelaar er wel bij zit en Van Persie niet. Je kan wel verdedigen dat Van Persie er niet bij zit, maar de laatste interlands deed hij het veel beter dan Huntelaar en ze zijn net zo oud. Barcelona schijnt in Van Persie de ideale pinch hitter te zien, maar Blind zal het wel beter weten.

[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 02-11-2015 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Zal wss wel te maken hebben dat Van Persie nog wel eens ruzie zoekt, zoals met Depay de vorige keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ook Dirk Kuyt was door Blind gepolst om Oranje bij te staan in de laatste twee kwalificatiewedstrijden. De aanvaller van Feyenoord moest daar lang over na te denken, maar wilde alleen bij de garantie van een basisplaats.
Raar verhaal. Niks voor Dirk om een basisplaats te eisen en vreemd dat Blind daar nu opeens mee komt. Denk wel dat Oranje hem goed had kunnen gebruiken.
Terranova schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:35:
Zal wss wel te maken hebben dat Van Persie nog wel eens ruzie zoekt, zoals met Depay de vorige keer.
Huntelaar niet wil je zeggen? Dat is toch naar verluid de persoon die de sfeer bij EK2012 verziekte.

[ Voor 29% gewijzigd door ph4ge op 02-11-2015 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
ph4ge schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:37:
[...]
Raar verhaal. Niks voor Dirk om een basisplaats te eisen en vreemd dat Blind daar nu opeens mee komt. Denk wel dat Oranje hem goed had kunnen gebruiken.

[...]

Huntelaar niet wil je zeggen? Dat is toch naar verluid de persoon die de sfeer bij EK2012 verziekte.
Ja, die had ruzie met Van Persie. Als je toch op die verhalen afgaat dan zaten Sneijder en Robben in kamp Huntelaar. Dus dat levert geen problemen op dan. Maar je negeert even wat ik nog meer zei en dat is dat Van Persie dus ruzie had/heeft met Depay en dat die ruzie een reden zou kunnen zijn waarom Van Persie er niet bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
We waren er allemaal niet bij dus het is puur gokwerk. Andere verhalen zeggen juist dat Huntelaar de stoorzender was omdat hij niet kon verkroppen dat de betere voetballer de voorkeur kreeg.

Ik had ze allebei niet geselecteerd nu. Ze zijn beide niet de toekomst van Oranje. Van Persie heeft in principe zoveel kwaliteit dat hij altijd nog van nut kan zijn maar dan moet hij wel fit zijn. Huntelaar of Dost/De Jong: ik denk niet dat het veel uitmaakt dus dan verjong ik liever direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

ph4ge schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:22:
Opvallend dat Huntelaar er wel bij zit en Van Persie niet. Je kan wel verdedigen dat Van Persie er niet bij zit, maar de laatste interlands deed hij het veel beter dan Huntelaar en ze zijn net zo oud. Barcelona schijnt in Van Persie de ideale pinch hitter te zien, maar Blind zal het wel beter weten.
Mwoah, een gefrustreerde Van Persie word je ook niet blij van en dat is hij nogal snel en vaak.

Wat dat betreft ben ik het eens met D-e-n, ga maar verjongen. We liggen er toch al uit en het maakt allemaal geen zak meer uit, beiden heb je volgend toernooi toch niets meer aan dus ga maar uitvogelen wie dan de onbetwiste nummer 1 moet zijn.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPM
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-07-2024

MPM

Terranova schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:50:
[...]

Ja, die had ruzie met Van Persie. Als je toch op die verhalen afgaat dan zaten Sneijder en Robben in kamp Huntelaar. Dus dat levert geen problemen op dan. Maar je negeert even wat ik nog meer zei en dat is dat Van Persie dus ruzie had/heeft met Depay en dat die ruzie een reden zou kunnen zijn waarom Van Persie er niet bij zit.
Maar Depay zit er toch ook niet bij? Dus dan lijkt me die ruzie niet de hoofdreden. (tenzij Blind iedereen die ruzie maakt uit de selectie zet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nee, die is geblesseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:22
Dit zegt Blind zelf over Pieters:
Dat Pieters opnieuw genegeerd werd, wil Blind verklaren. ‘We zien Pieters wekelijks spelen, daarmee is hij een van de weinigen in het buitenland. Dat is niet onvoldoende, maar dat is een afweging die we moeten maken. Riedewald is voetballend beter.’
Ik zou Blind daar graag wel eens wat dieper over horen ingaan. Voetballend beter. Op welke manier? Blind komt op mij echt over als een naïeve Nederlander die alles met goed voetbal wil oplossen. Maar ervaring telt niet mee? Pieters is op de WK 2018 29 jaar. Perfecte leeftijd lijkt mij zo. Riedewald speelt dan met wat geluk zijn eerste jaar bij een buitenlandse club.

Maar ik denk dat ik de afwegingen van de BC nooit ga snappen. Waarom niet Davy Pröpper boven Vejnovich die nota bene gepasseerd werd tegen Ajax? En verder lijkt Pröpper mij de betere voetballer.

Ik zou zelf Wesley Sneijder klaarstomen voor een Pirlo-rol in het NL elftal. Met twee lopers daarvoor zoals Wijnaldum en Klaassen. Dan kan Sneijder gewoon steeds de bal ophalen en het spel verdelen zonder dat ie zo ver uit positie hoeft te lopen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Fleximex schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:17:
Dit zegt Blind zelf over Pieters:

[...]

Ik zou Blind daar graag wel eens wat dieper over horen ingaan. Voetballend beter. Op welke manier? Blind komt op mij echt over als een naïeve Nederlander die alles met goed voetbal wil oplossen. Maar ervaring telt niet mee? Pieters is op de WK 2018 29 jaar. Perfecte leeftijd lijkt mij zo. Riedewald speelt dan met wat geluk zijn eerste jaar bij een buitenlandse club.
Dat bevestigt dus maar dat Blind het probleem niet eens ziet. Dus dan is een oplossing ver weg.

Ik heb niks tegen Riedewald en die jongen gaat er als opkomende centrale verdediger misschien best komen. Maar als je die dan als linksback verkiest boven iemand die daar al jaren speelt omdat hij "voetballend" beter is dan heb je echt geen kaas van internationaal voetbal begrepen volgens mij. Juist in de interlands liet Riedewald ook zien dat hij verdedigend helemaal niet stabiel is op die plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ik ben toch zo benieuwd hoe jullie het zouden doen als bondscoach. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Volgens mij heb ik dat al meerdere malen aangegeven. We moeten even niet aan dat leuke verzorgde voetbal denken nu. En het laatste wat we dus moeten doen is daar op gaan selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
D-e-n schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:28:
[...]

Dat bevestigt dus maar dat Blind het probleem niet eens ziet. Dus dan is een oplossing ver weg.

Ik heb niks tegen Riedewald en die jongen gaat er als opkomende centrale verdediger misschien best komen. Maar als je die dan als linksback verkiest boven iemand die daar al jaren speelt omdat hij "voetballend" beter is dan heb je echt geen kaas van internationaal voetbal begrepen volgens mij. Juist in de interlands liet Riedewald ook zien dat hij verdedigend helemaal niet stabiel is op die plek.
Het probleem is niet zozeer de verdediging, maar het middeveld welke ervoor zorgt dat de verdediging het erg lastig krijgt.

Ajax krijgt met deze 4 ( zondag zelfs 3 ) verdedigers geen doelpunten tegen. Als je Ajax had opgesteld tegen Ijsland had je gewonnen.

Er lijkt iets arrogant te zijn bij deze ploeg, welke is omgeslagen naar angst om te verliezen. Ergens zitten er rotte appels, welke dat zijn is lastig te zeggen, maar die moeten er zeker zijn, want nu verloren ze wedstrijden welke je ook met minder niveau gewoon moet en kan winnen. En zeker geen twee keer kan verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Kevinp schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:45:
[...]
Ajax krijgt met deze 4 ( zondag zelfs 3 ) verdedigers geen doelpunten tegen. Als je Ajax had opgesteld tegen Ijsland had je gewonnen.
Mag ik je even uitlachen? Volgens mij won Ajax niet van Celtic of Molde. Die zijn niet beter dan IJsland hoor. De eredivisie is wat anders dan internationaal voetbal. Bovendien: bij Ajax speelt Riedewald meestal geen linksback. Er wordt nu gewoon een plekje voor hem verzonnen omdat de bondscoach hem kennelijk ook niet centraal wil zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:39:
Volgens mij heb ik dat al meerdere malen aangegeven. We moeten even niet aan dat leuke verzorgde voetbal denken nu. En het laatste wat we dus moeten doen is daar op gaan selecteren.
Ik bedoel niet wat je vind dat de bondscoach als tactiek zou moeten hanteren, ik bedoel qua resultaten. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
D-e-n schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:51:
[...]

Mag ik je even uitlachen? Volgens mij won Ajax niet van Celtic of Molde. Die zijn niet beter dan IJsland hoor. De eredivisie is wat anders dan internationaal voetbal. Bovendien: bij Ajax speelt Riedewald meestal geen linksback. Er wordt nu gewoon een plekje voor hem verzonnen omdat de bondscoach hem kennelijk ook niet centraal wil zien.
tja, alleen 90% van de IJslandse spelers speelt niet bij Europees spelende ploegen. Het niveau van Utrecht zeg maar.

Waarbij enkele uitzonderingen maar ook daar niet bij grote ploegen. Met Depay en Blind ( MU ) zou dat al ruim voldoende moeten zijn.

Blind zou zo slim moeten zijn om Blind op het middenveld te zetten zoals hij ook bij Ajax deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Kevinp schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:57:
[...]
tja, alleen 90% van de IJslandse spelers speelt niet bij Europees spelende ploegen. Het niveau van Utrecht zeg maar.
Dat geldt ook voor Celtic of Molde. En toch wint zowel Ajax als Oranje niet van die ploegen.
Blind zou zo slim moeten zijn om Blind op het middenveld te zetten zoals hij ook bij Ajax deed.
Daar faalde Blind ook hopeloos tegen Turkije. Het lijkt wel alsof Blind minder speelt sinds zijn pa bondscoach is wat dat betreft. Ik had hem tegen Tsjechië wellicht al gepasseerd,

Het probleem is dat we in dit soort internationale wedstrijden met Oranje nog steeds willen spelen alsof de beste ploeg van de wereld zijn. We willen domineren, vooruit spelen, de bal in het bezit houden. Onze centrumverdedigers moeten kunnen opbouwen, onze backs moeten kunnen aanvallen en ook onze middenvelders worden vooral op hun aanvallende kwaliteiten beoordeeld. Tja, dan is het niet gek dat het achterin soms helemaal open ligt.

Ik pleit helemaal niet voor 532 met de kont in de goal en ook helemaal niet voor Nigel de Jong als verdedigende middenvelder. Die bracht het ook niet namelijk. Ik pleit wel voor het iets lager van de toren blazen. Dan een linksback beoordelen als "voetballend beter" terwijl we nooit meer de nul kunnen houden gaat helemaal nergens over. Het is symptomatisch voor de denkfout bij Blind.

Je moet overigens ook nog onderscheid maken in club- en interlandvoetbal. Als een clubteam een heel seizoen met die jonge gasten speelt sluipt er vanzelf wel enige organisatie en zekerheid in. Bij Oranje heb je dat niet. Daar moet een speler er gewoon op zichzelf staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
Gaan we weer. Toevallig dat er wederom een speler van Ajax wordt uitgelicht... Nee, eigenlijk niet. Begint bij vlagen wel ontzettend kinderachtig te worden hier. Tijdens interlands kan je hier beter wegblijven omdat we weer in dezelfde kinderachtige discussies terug vallen.

"De bondscoach selecteert te veel spelers van Ajax"
"Speler x met maar 10 wedstrijden ervaring hoort niet in oranje"
"Van Persie is beter dan Huntelaar!"
"Huntelaar is beter dan Van Persie"
"Waarom is speler X die linksback speelt wel opgeroepen en speler Y die op een compleet andere positie speelt niet?"

Nu zie ik ineens dat het niet spelers van Ajax zijn, maar Ajax-achtige spelers die voetballend sterk zijn. We kunnen ons wel lekker druk maken om twee oefeninterlands :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Iets met stuurlui. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
JanW schreef op maandag 02 november 2015 @ 17:13:
Gaan we weer. Toevallig dat er wederom een speler van Ajax wordt uitgelicht...
Ik noem bewust ook het selecteren van Vejinovic als symptomatisch voor het verkeerde beleid van deze bondscoach

Waarom zijn sommigen zo geïrriteerd als een spelertje van hun club genoemd wordt in deze discussie?
omdat we weer in dezelfde kinderachtige discussies terug vallen.
Zolang de bondscoach dezelfde stupide fouten blijft maken zal de discussie blijven zoals die is. Ik daag je uit goede argumenten aan te dragen om de bondscoach te verdedigen.
"Van Persie is beter dan Huntelaar!"
"Huntelaar is beter dan Van Persie"
Volgens mij hebben hier al minstens drie mensen aangegeven ze beiden niet te hebben geselecteerd?
Nu zie ik ineens dat het niet spelers van Ajax zijn, maar Ajax-achtige spelers die voetballend sterk zijn.
En dát lijkt me dus legitieme kritiek toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Daar gaat het me niet om, ik vind het prima als mensen kritiek hebben, maar we hebben nogal de neiging om daar dan meerdere pagina's op te hangen in een herhaling van zetten.

Ik snap het oproepen van Riedewald wel, als het is als LCV, als linksback niet inderdaad, dan zijn er betere opties met Pieters en Kongolo, spelers die daar gewoon wekelijks spelen. Met LCV zitten we gewoon krap. Martins Indi ontwikkelt zich nou ook niet zoals gehoopt was.

Ik denk ook dat het belangrijker is om te kijken naar het middenveld, daar zijn gewoon veel verkeerde keuzes gemaakt. Zelfde type spelers opgesteld, te weinig verdedigend denken en te veel zwervers op het middenveld. Blind is daar niet de juiste speler, ik hoop dat hij zich gaat focussen op een plek achterin, want op het middenveld gaat 't 'm echt niet worden met hem. Achterin kunnen we 'm goed gebruiken, daar heeft hij ook bij United hele goede wedstrijden gespeeld.

Ik zou ook niet weten hoe een andere bondscoach het beter/anders zou kunnen doen. Er zit gewoon mentaal even iets niet goed in de groep, daar heb je als bondscoach te weinig tijd voor om dat er uit te krijgen ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
JanW schreef op maandag 02 november 2015 @ 17:31:
Met LCV zitten we gewoon krap. Martins Indi ontwikkelt zich nou ook niet zoals gehoopt was.
Punt is: daar stel Blind Riedewald dus niet op. Dat heeft hij in de persconferentie gezegd, Ikzelf vind het ook niet zo'n probleem om twee rechtspoten op te stellen.
Ik denk ook dat het belangrijker is om te kijken naar het middenveld
Dat ben ik met je eens hoor. Maar daar zie ik ook weinig veranderen voorlopig. Blind blijft in hetzelfde cirkeltje ronddraaien. Nodig desnoods die de Roon eens uit. Die ging toch lekker in Italië?
Ik zou ook niet weten hoe een andere bondscoach het beter/anders zou kunnen doen. Er zit gewoon mentaal even iets niet goed in de groep, daar heb je als bondscoach te weinig tijd voor om dat er uit te krijgen ben ik bang.
Een team speelt zoals de coach coacht. Ik denk echt dat het mentale deel te sturen is met bepaalde keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
D-e-n schreef op maandag 02 november 2015 @ 17:43:
[...]

Punt is: daar stel Blind Riedewald dus niet op. Dat heeft hij in de persconferentie gezegd, Ikzelf vind het ook niet zo'n probleem om twee rechtspoten op te stellen.
Dat heb ik niet gezien, dat is dan weer jammer.
[b]D-e-n schreef op maandag 02 november 2015 @ 17:43:
[...]

Dat ben ik met je eens hoor. Maar daar zie ik ook weinig veranderen voorlopig. Blind blijft in hetzelfde cirkeltje ronddraaien. Nodig desnoods die de Roon eens uit. Die ging toch lekker in Italië?
De Roon die bij Heerenveen heeft gespeeld? Dat was daar al geen hoogvlieger. Al volg ik eerlijk gezegd de Serie A ook niet.
[b]D-e-n schreef op maandag 02 november 2015 @ 17:43:
[...]

Een team speelt zoals de coach coacht. Ik denk echt dat het mentale deel te sturen is met bepaalde keuzes.
Voorlopig moeten we 't met Blind doen, de spelers hebben zich nog positief erover laten horen, dus laten we gewoon hopen dat er een goede draai aan wordt gegeven.

Over de selectie, achterin is het niet zo slecht nog, als de spelers eens opgeroepen worden die opgeroepen horen te worden. Dus ook Pieters en in iets mindere mate Van Beek. De Vrij lijkt me als ie fit is een zekerheidje achterin. Rechts ontwikkelt Tete zich redelijk en hebben we natuurlijk Janmaat voor de basis. Centraal vind ik daarnaast dat Veltman zich heel goed aan 't ontwikkelen is. Vorig jaar was 't Veltmannetje nog een begrip en had hij daar iedere twee wedstrijden wel één van, dit seizoen alleen in 't begin, maar nu is hij echt één van de betere verdedigers in de Eredivisie. Riedewald en Kongolo voor de toekomst, nu heb je nog Van Dijk. En linksachter dus Pieters en Kongolo, dat zijn naar mijn idee de betere opties op die plek.

Voor het middenveld heb je Hendrix, Clasie, Klaassen, Bazoer vier hele goede spelers. Daarachter heb je voorlopig nog Sneijder die echt nog wel even mee kan , wellicht Anita, die schijnt het bij Newcastle goed te doen en misschien in geval van nood Blind nog en laten we hopen dat Strootman op niveau terug komt. Daar kan je echt wel een goed functionerend middenveld mee vormen.

Voorin hebben we eigenlijk de meeste problemen. Er is gewoon geen vervanging voor Van Persie, Huntelaar en Robben. Memphis moet nog veel stappen maken, El Ghazi moet eens twee westrijden achter elkaar goed spelen, dat is 'm nog niet gelukt en Dost en De Jong zijn het net niet. En Promes laat 't in Rusland wel zien, maar bij 't Nederlands elftal helemaal niet. Ik zou zo 1-2-3 ook niet weten wie de opties voor de toekomst daar zijn. Voorlopig is 't allemaal net niet wat er voorin loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
De Roon doet het in italie wel goed, lijkt flinke stappen te hebben gemaakt:

http://www.vi.nl/premium-...te-meneer-in-italie-1.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op maandag 02 november 2015 @ 17:22:
Waarom zijn sommigen zo geïrriteerd als een spelertje van hun club genoemd wordt in deze discussie?
Vanwaar deze denigrerende woordkeuze?
Zolang de bondscoach dezelfde stupide fouten blijft maken zal de discussie blijven zoals die is. Ik daag je uit goede argumenten aan te dragen om de bondscoach te verdedigen.
Is vaak genoeg gedaan maar daar wordt geen genoegen mee genomen. Dat is juist het hele punt, het blijft een cirkeldiscussie.

In mijn optiek had elke bondscoach dit gezeik gekregen. Van Gaal was ook pas iets waard na de resultaten. De enige kans die Blind of welke andere bondscoach dan ook heeft is resultaten boeken. Bij het Nederlands publiek moet je je helaas eerst bewijzen voordat je krediet krijgt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
Vi weer...wordt echt tijd dat Johan Derksen vervangen wordt
Herhaalt zich zelf te vaak en is louter negatief over mensen. Itt jaren geleden is hij nu gewoon irritant
Zijn humor is tegenwoordig ook ver te zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Is de houding die van hem verwacht wordt. Is allemaal gescript joh. Het hele programma kan feitelijk wel van de buis. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ik zag net op VI het pers praatje van Blind.
Hij klinkt net als van Gaal, de nadruk op bepaalde woorden etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Op zich niet zo vreemd, met De Boer heb ik hetzelfde af en toe.

Las ook dat Klaassen tot en met 2019 heeft verlengd, goede zaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Nou dit was wel een tandje erger.

Inderdaad goede zaak dat Klaassen bijgetekend heeft. Die kunnen we nog wel een tijdje goed gebruiken.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
JanW schreef op maandag 02 november 2015 @ 21:04:
Op zich niet zo vreemd, met De Boer heb ik hetzelfde af en toe.

Las ook dat Klaassen tot en met 2019 heeft verlengd, goede zaak :)
Dit was echt, ogen dicht en je denkt dat hij het is.
Pagina: 1 2 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder