Ach, Klaassen wordt niet zomaar weggekocht. Zie eerder andere jongelingen een transfer maken.
Verwijderd
Enige wat ik op kan brengen te schrijven over Feyenoord is dat Blom floot zoals Feyenoord speelde.
Was vorige maand bij een sponsoravond met hem er bij, en dat was toch gewoon erg vermaakHarribo schreef op maandag 02 november 2015 @ 20:32:
Vi weer...wordt echt tijd dat Johan Derksen vervangen wordt
Herhaalt zich zelf te vaak en is louter negatief over mensen. Itt jaren geleden is hij nu gewoon irritant
Zijn humor is tegenwoordig ook ver te zoeken
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Die Blind, het is bijna knap hoe alles wat hij zegt en doet fout is/gaat.Kuyt baalt van Blind: ''Naar de reden kan ik alleen gissen''
Dirk Kuyt is niet blij dat de indruk is ontstaan dat hij het Nederlands elftal niet wilde helpen in de afgelopen twee EK-kwalificatiewedstrijden. ''Dat wilde ik heel graag. Ik heb altijd met heel veel liefde en passie voor Oranje gespeeld. Anders kom je ook niet tot 104 interlands, denk ik'', zegt de Feyenoord-aanvoerder in De Telegraaf.
Bondscoach Danny Blind zei gisteren op een persconferentie dat Kuyt een basisplaats had geëist. Onzin, stelt de aanvaller. ''Ik zei dat ik voor mijn gevoel alleen binnen de lijnen van waarde zou kunnen zijn en niet daarbuiten. Dat heb ik onder Guus Hiddink ook al aangegeven en was de reden waarom ik destijds ben gestopt.''
Kuyt en Blind hadden bovendien afgesproken niet naar buiten te treden met deze informatie. ''Naar de reden waarom hij dat toch bekend heeft gemaakt, kan ik alleen gissen”, besluit Kuyt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Oftewel, geen basisplek dus stoppen. Want waarom zou hij anders gestopt zijn bij Hiddink. Dus dan zei Blind het toch goed. Kuyt zegt het niet expliciet, maar zijn woorden komen er toch gewoon op neer dat hij alleen een basisplek wil.''Ik zei dat ik voor mijn gevoel alleen binnen de lijnen van waarde zou kunnen zijn en niet daarbuiten. Dat heb ik onder Guus Hiddink ook al aangegeven en was de reden waarom ik destijds ben gestopt.''
Probleem is, dat die positie nu net veel vraagt van een speler, qua verdedigende taken. Zie Sneijder dat niet 1,2,3 goed invullen op z'n 34 (33, 35? Hoe oud is die kerel precies?)Fleximex schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:17:
Ik zou zelf Wesley Sneijder klaarstomen voor een Pirlo-rol in het NL elftal. Met twee lopers daarvoor zoals Wijnaldum en Klaassen. Dan kan Sneijder gewoon steeds de bal ophalen en het spel verdelen zonder dat ie zo ver uit positie hoeft te lopen
Hij begint wel aardig door het ijs te zakken zo ja. Ik ben het nog steeds niet eens met de rugzak van Hiddink die hem verweten wordt, maar dit doet hij helemaal zelf. En hartstikke stom.ph4ge schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:50:
Die Blind, het is bijna knap hoe alles wat hij zegt en doet fout is/gaat.

Nee, Kuyt gaf aan dat hij in het veld van waarde kon zijn. Dat houdt speeltijd in, de speler gebruiken als speler, niet meer niet minder. Basisplaats wordt nergens genoemd, Kuyt heeft alleen geen zin in een rol als niet spelende coach. In mijn optiek zijn goed recht om aan te geven dat als er geen realistische kans op speeltijd is de bondscoach beter een jonkie die plek kan geven.Terranova schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:17:
Oftewel, geen basisplek dus stoppen. Want waarom zou hij anders gestopt zijn bij Hiddink. Dus dan zei Blind het toch goed. Kuyt zegt het niet expliciet, maar zijn woorden komen er toch gewoon op neer dat hij alleen een basisplek wil.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wiki zegt 31, hetzelfde voor RobbenJeyJey schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:22:
[...]
Probleem is, dat die positie nu net veel vraagt van een speler, qua verdedigende taken. Zie Sneijder dat niet 1,2,3 goed invullen op z'n 34 (33, 35? Hoe oud is die kerel precies?)
Persie is inmiddels 32
[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 03-11-2015 09:29 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja, verdraaing van wat er gezegd is dus. De rol die Blind voor Kuijt ziet (bank, kleedkamer), zag Kuijt zelf dus niet zitten. Maar Blind verdraait het door te zeggen dat hij een basisplaats wilde.. Beetje jammer.Gonadan schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:27:
[...]
Nee, Kuyt gaf aan dat hij in het veld van waarde kon zijn. Dat houdt speeltijd in, de speler gebruiken als speler, niet meer niet minder. Basisplaats wordt nergens genoemd, Kuyt heeft alleen geen zin in een rol als niet spelende coach. In mijn optiek zijn goed recht om aan te geven dat als er geen realistische kans op speeltijd is de bondscoach beter een jonkie die plek kan geven.
trouwens, Kuijt zal sowieso geen rol van betekenis meer kunnen spelen over 2,5 jaar, tenzij als assistent trainer oid. Misschien zag Blind hem wel op termijn doorstromen naar assistent bondscoach ofzo. Half captain, half trainer
Precies, op de wijze zoals Blind het aanpakt en blijft aanpakken zal het elftal blijven vervallen in dezelfde fouten. Het probleem is namelijk dat onze zwakheden gemakkelijk uit te buiten zijn door de tegenstanders. Als je dat niet ziet en daarop niet anticipeert (bijvoorbeeld een verdediger als linksback opstellen die daar niet stabiel is) dan gaat het nooit wat wordenD-e-n schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:28:
[...]
Dat bevestigt dus maar dat Blind het probleem niet eens ziet. Dus dan is een oplossing ver weg.
Ik heb niks tegen Riedewald en die jongen gaat er als opkomende centrale verdediger misschien best komen. Maar als je die dan als linksback verkiest boven iemand die daar al jaren speelt omdat hij "voetballend" beter is dan heb je echt geen kaas van internationaal voetbal begrepen volgens mij. Juist in de interlands liet Riedewald ook zien dat hij verdedigend helemaal niet stabiel is op die plek.
Ja, maar je gaat niet iemand alleen oproepen als "coach", dus dan is het niet opgeroepen worden of stoppen omdat je geen basisplek krijgt(of iig niet voldoende speeltijd volgens Kuyt), aangezien Hiddink Kuyt dus wel wilde oproepen is Kuyt toen gestopt. Blind zal wel het zelfde idee als Hiddink hebben, maar daar heeft Kuyt dus geen trek in.Gonadan schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:27:
[...]
Hij begint wel aardig door het ijs te zakken zo ja. Ik ben het nog steeds niet eens met de rugzak van Hiddink die hem verweten wordt, maar dit doet hij helemaal zelf. En hartstikke stom.
[...]
Nee, Kuyt gaf aan dat hij in het veld van waarde kon zijn. Dat houdt speeltijd in, de speler gebruiken als speler, niet meer niet minder. Basisplaats wordt nergens genoemd, Kuyt heeft alleen geen zin in een rol als niet spelende coach. In mijn optiek zijn goed recht om aan te geven dat als er geen realistische kans op speeltijd is de bondscoach beter een jonkie die plek kan geven.
[ Voor 8% gewijzigd door Terranova op 03-11-2015 09:37 ]
Exact. Overigens belde hij pas toen ze al twee dagen bezig waren dus lijkt ook meer op een ad hoc kunstgreep dan een weloverwogen plan.JeyJey schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:32:
Ja, verdraaing van wat er gezegd is dus. De rol die Blind voor Kuijt ziet (bank, kleedkamer), zag Kuijt zelf dus niet zitten. Maar Blind verdraait het door te zeggen dat hij een basisplaats wilde.. Beetje jammer.
Niet? Een ervaren speler bij de groep halen die primair belangrijk is voor de jochies gebeurt vaker. Die speelt dan bijna niet, valt hooguit in als het echt moet. Als breekijzer of als de basis moe is, zo'n tien minuten.Terranova schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:37:
Ja, maar je gaat niet iemand alleen oproepen als "coach", dus dan is het niet opgeroepen worden of stoppen omdat je geen basisplek krijgt(of iig niet voldoende speeltijd volgens Kuyt), aangezien Hiddink Kuyt dus wel wilde oproepen is Kuyt toen gestopt. Blind zal wel het zelfde idee als Hiddink hebben, maar daar heeft Kuyt dus geen trek in.
Dat Kuyt daar geen zin in heeft is zijn goed recht. Hij denkt met zijn drive belangrijk te kunnen zijn binnen het veld en denkt daarbuiten weinig te kunnen bijdragen. Hij geeft zelf aan dat hij dan liever ruimte laat voor iemand die over 2,5 jaar wél belangrijk kan zijn. Prima toch?
Dat hele basisplaatsverhaal zit puur in het hoofd van Blind en jij. Dat is gewoon niet genoemd.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De telegrof heeft inmiddels ook het hele verhaal van Blind over v Persie onderuit gehaald. Man man man, wat is die vent toch een prutser. Zeg dan gewoon eerlijk dat je m een lastpost vind en wil gaan verjongen, in plaats van je in allemaal bochten te wringen en gewoon keihard te liegen.
Dus Kuyt moet naast coach van Feyenoord, ook coach van Oranje worden? Het moet niet gekker worden! Maar ook dit zegt weer alles over hoe armoedig het Nederlands voetbal is op dit moment, als je dit soort fratsen moet gaan uithalen. Bij geen enkel ander land bestaat dit.
Let ook op de laatste zin van het interview met Kuyt. Ze hadden afgesproken het niet naar buiten te brengen. En dan ook nog eens niet de waarheid naar buiten brengen.Gonadan schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:27:
Hij begint wel aardig door het ijs te zakken zo ja. Ik ben het nog steeds niet eens met de rugzak van Hiddink die hem verweten wordt, maar dit doet hij helemaal zelf. En hartstikke stom.
Blind over Van Persie klopt ook gewoon niet. De vraag die hier gesteld werd, waarom Van Persie niet en bijv. Huntelaar wel, blijkt terecht.
De beste man heeft het gewoon totaal niet in de vingers.
[ Voor 19% gewijzigd door ph4ge op 03-11-2015 09:58 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Die blind is een smeerlap. Je hebt juist ervaring nodig en Kuyt speelt nog altijd beter voetbal dan vele van onze ''talenten''. Je moet geen dingen willen die niet kunnen.
Wat 'n figuur die man zeg
Wat 'n figuur die man zeg

Pirlo ging het goed af, maar die stond toch ook niet bekend om zijn verdedigende kwaliteiten.JeyJey schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:22:
[...]
Probleem is, dat die positie nu net veel vraagt van een speler, qua verdedigende taken. Zie Sneijder dat niet 1,2,3 goed invullen op z'n 34 (33, 35? Hoe oud is die kerel precies?)
Met een setje italiaanse verdedigers in de rug zou ik het ook wel aandurven als trainerFleximex schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:00:
[...]
Pirlo ging het goed af, maar die stond toch ook niet bekend om zijn verdedigende kwaliteiten.
Klopt, maar ook met een middenveld waarvan je verwacht dat die verdedigend sterk moet zijn en Sneijder als nummer 10 speelt halen we niet eens een EK voor 24 teams.JeyJey schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:06:
[...]
Met een setje italiaanse verdedigers in de rug zou ik het ook wel aandurven als trainer. maar wanneer daar spelers van het kaliber Bruma staan, houd ik m'n hart vast
Dus of ga met 5 verdedigers spelen, omdat we niet kunnen verdedigen. Óf richt je gewoon op de aanval (Sneijder als controleur) met de tactiek: als je meer scoort dan je tegenstander win je de wedstrijd
Dat vind ik niet helemaal waar. Hij wordt beticht met twee maten te meten, dat klopt inderdaad. Dat kan ik echter ook wel weer begrijpen omdat Robben op een heel ander niveau presteert dan Van Persie. Om Robben kan je feitelijk niet heen. In hetzelfde overzicht zie je ook mindere spitsen die nog vele meer spelen, dus die zouden meer recht hebben van Van Persie. Daar hoor je ook niemand over.ph4ge schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:56:
Let ook op de laatste zin van het interview met Kuyt. Ze hadden afgesproken het niet naar buiten te brengen. En dan ook nog eens niet de waarheid naar buiten brengen.
Blind over Van Persie klopt ook gewoon niet. De vraag die hier gesteld werd, waarom Van Persie niet en bijv. Huntelaar wel, blijkt terecht.
De beste man heeft het gewoon totaal niet in de vingers.
De integriteit van Blind loopt onderhand snel terug. Inderdaad het feit dat het binnenskamers zou blijven kwam ook nog ter sprake. Het is natuurlijk wel puur de woorden van Kuyt maar toch heeft Blind alle schijn tegen.
Hij is wat mij betreft even te hard bezig om zijn eigen straatje schoon te vegen, ten koste van wie dan ook. Met zijn staat van dienst en reputatie als coach zal hij dan snel geen overwicht meer hebben in de groep (als hij dat überhaupt al had) en is het gewoon klaar. Ook de KNVB zal toch wel zien dat het zo niet lang meer goed gaat?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tja, als kranten als de Telegraaf je woorden zo onderuit gaan halen met schijnbare feiten is 't sowieso snel gebeurd, helemaal als komende oefeninterlands het spel nog steeds niet om aan te zien is/ er geen vooruitgang lijkt te zijn.
Je hebt de publieke opinie als bondscoach sowieso niet zo snel mee in Nederland, maar als die zich echt extreem tegen je keert, wordt 't kansloos
Je hebt de publieke opinie als bondscoach sowieso niet zo snel mee in Nederland, maar als die zich echt extreem tegen je keert, wordt 't kansloos
Toch vind ik over het geheel genomen de pers nog erg mild naar Blind. Dat we ons als groot voetballand niet voor het EK plaatsen, voor het eerst in vele decennia, werd vrij gelaten geaccepteerd. Ik vraag me af hoe de buitenlandse pers naar Blind kijkt.rik86 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:54:
Tja, als kranten als de Telegraaf je woorden zo onderuit gaan halen met schijnbare feiten is 't sowieso snel gebeurd, helemaal als komende oefeninterlands het spel nog steeds niet om aan te zien is/ er geen vooruitgang lijkt te zijn.
Dat is toch niet alleen de schuld van Blind, daar is ook Hiddink, de spelers en de KNVB schuldig aan. En de pers is eigenlijk mild voor alle vier, dat is inderdaad bizar!ph4ge schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:33:
[...]
Toch vind ik over het geheel genomen de pers nog erg mild naar Blind. Dat we ons als groot voetballand niet voor het EK plaatsen, voor het eerst in vele decennia, werd vrij gelaten geaccepteerd. Ik vraag me af hoe de buitenlandse pers naar Blind kijkt.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Verwijderd
Typisch Kuyt, een basisplek eisen maar het zo strategisch verwoorden dat je het altijd nog kunt ontkennen. Dat hij alleen op het veld van waarde kan/wil zijn is natuurlijk iets heeeeel anders dan dat hij niet op de bank wil zitten en de jonge gasten buiten het veld van advies wil voorzien en ze wil helpen.
De demagoog onder de voetballers.
Tja, ligt eraan of Blind hem citeert of zijn eigen draai eraan geeft.Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:54:
Typisch Kuyt, een basisplek eisen maar het zo strategisch verwoorden dat je het altijd nog kunt ontkennen. Dat hij alleen op het veld van waarde kan/wil zijn is natuurlijk iets heeeeel anders dan dat hij niet op de bank wil zitten en de jonge gasten buiten het veld van advies wil voorzien en ze wil helpen.
Verwijderd
Het lijkt zo te zijn gegaan: volgens Blind wilde Kuyt een basisplek, Kuyt ontkent dat en zegt dat hij heeft gezegd alleen op het veld van waarde te kunnen/willen zijn. Niet op de bank/in de kleedkamer dus.
Het aloude trucje: je hebt iets niet letterlijk woord-voor-woord zo gezegd, maar je bedoelde het wel.
Het aloude trucje: je hebt iets niet letterlijk woord-voor-woord zo gezegd, maar je bedoelde het wel.
Ik zie allang geen luchtbelletjes meer bij het wak, dat al weer aan het dichtvriezen is. Stompzinnige selecties, communicaties met spelers publiek maken, spelers belerend toespreken over mentaliteit terwijl je als coach als een zak aardappelen de grootste blunders maakt....Gonadan schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:27:
Hij begint wel aardig door het ijs te zakken zo ja.
Blind moet gewoon zo snel mogelijk weg. In de huidige situatie kun je wel een paar maanden zonder bondscoach, zodat er iemand zonder bagage en blunderskills kan worden gezocht.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Klassiek Blind, het ligt aan iedereen behalve aan hem. Hij steekt net zo veel messen in de rug tot de druk in zijn richting minder wordt. Koeman is er ook zo 1, alleen is dat wel een goede coach.
Ik zou gewoon Van Basten als interim bondscoach aanstellen. Er zit nu totaal geen druk meer op die positie. En dat was voor Van Basten bij AZ wat hem tegenstond.
Zoals Gambieter zegt: je kan ook zonder bondscoach en de positie bondscoach wordt pas 6 september 2016 weer streng beoordeeld (hoewel selectiebeleid nu ook al wel) als de WK kwalificatie begint.
Dan kan de KNVB de komende maanden rustig iemand uitzoeken die de positie overneemt.
Zoals Gambieter zegt: je kan ook zonder bondscoach en de positie bondscoach wordt pas 6 september 2016 weer streng beoordeeld (hoewel selectiebeleid nu ook al wel) als de WK kwalificatie begint.
Dan kan de KNVB de komende maanden rustig iemand uitzoeken die de positie overneemt.
Haha, dit kan alleen jij verzinnen!Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:54:
Logisch om heel strategisch je woorden te kiezen om je in te dekken als het uitkomt en vervolgens afspreken om het geheim te houden. Ook typisch Kuyt omdat hij altijd een garantie op een basisplaats had bij vorige BC's...
Verwijderd
Kuyt kiest altijd strategisch zijn woorden. Tik eens als zoekterm "demagoog" in op een van de grotere Feyenorod fora en je vindt tig verwijzingen naar het Dirk Kuyt topic, omdat ie ook door Feyenoord supporters zo genoemd wordt.
Verder is er weinig reden voor Blind om dit naar buiten te brengen als het niet waar is, terwijl Kuyt wel een motief heeft om te ontkennen. En dan ontkent ie het weer strategisch, ik zei niet X, maar Y. Dat X=Y vermeldt ie dan even niet.
Verder is er weinig reden voor Blind om dit naar buiten te brengen als het niet waar is, terwijl Kuyt wel een motief heeft om te ontkennen. En dan ontkent ie het weer strategisch, ik zei niet X, maar Y. Dat X=Y vermeldt ie dan even niet.
Als je nou je vooroordelen over Kuyt e.d. nou eens opzij zet? Je weet niet wat er precies besproken is, maar doet alsof je het orakel bent die precies weet hoe het gegaan is (net zoals bij zo ongeveer alles in dit topic).
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Logica gebruiken en naar de belangen kijken, zou ik zeggen.
Blind heeft er geen belang bij hierover te liegen, integendeel zelfs, omdat Kuyt heel wat NL's elftal spelers persoonlijk kent en dat de positie van Blind ontzaglijk zou ondermijnen.
Kuyt heeft er wel belang bij om te ontkennen, omdat het gewoon niet zo positief is als je een basisplaats eist. Dan lijdt ie gezichtsverlies bij het NL's volk. Daar gaat je ideale schoonzoon imago.
Je kunt het allemaal heel aardig invullen lijkt me zo.
Overigens, als de afspraak er ligt dat de inhoud van het telefoontje geheim zou blijven en Blind zou het toch naar buiten brengen, dan vind ik dat veruit de ernstigste fout in het geheel.
Blind heeft er geen belang bij hierover te liegen, integendeel zelfs, omdat Kuyt heel wat NL's elftal spelers persoonlijk kent en dat de positie van Blind ontzaglijk zou ondermijnen.
Kuyt heeft er wel belang bij om te ontkennen, omdat het gewoon niet zo positief is als je een basisplaats eist. Dan lijdt ie gezichtsverlies bij het NL's volk. Daar gaat je ideale schoonzoon imago.
Je kunt het allemaal heel aardig invullen lijkt me zo.
Overigens, als de afspraak er ligt dat de inhoud van het telefoontje geheim zou blijven en Blind zou het toch naar buiten brengen, dan vind ik dat veruit de ernstigste fout in het geheel.
Meen je dat echt? Blind die volop onder vuur ligt heeft geen reden om dit zo naar buiten te brengen? Waarom doet hij het dan? Het is 2 maanden stilgehouden, Blind brengt het ineens naar buiten, maar Kuyt is degene die in een geheimgesprek alvast vakkundig zo'n woorden koos om dat later - als Blind de geheimhouding zou breken - uit te kunnen buiten?Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:08:
Als we je niet langer zouden kennen zouden we denken dat je ons in de maling nam...
Demagoog is trouwens de term die Derksen altijd gebruikt voor Kuyt, er zullen vast wel mensen zijn die hem na praten of stukjes van hem posten, maar ik denk dat de gemiddelde Feyenoord supporter niet eens weet wat het woord betekent.
Kuyt ging 1,5 jaar geleden onder Van Gaal ook mee als reserve, was onder Van Marwijk en Van Basten ook een poos reserve, waarom zou hij nu ineens een basisplaats eisen? Het klinkt heel plausibel wat hij zegt, louter meegaan als extra assistent zag hij niet zitten. Dat is hetzelfde wat hij eerder ook in het openbaar zei.
Kuyt was onder van Gaal ook lang niet altijd een basiskracht volgens mij (kwalificatiereeks) maar is dat wel door blessures etc op het toernooi geworden, waar hij het zoals we allemaal weten prima heeft gedaan.
Kan me dan niet voorstellen dat hij heeft bedankt met de reden geen basisplek te krijgen. Zoals al eerder gezegd heeft Blind hier gewoon de schijn tegen. Blind is wat dat betreft gewoon een geniepig mannetje, zoals ik ook al vond tijdens periode bij Ajax. Meer een meeloper / Profiteur die, indien hij zelf aan het roer staat alleen maar terug kan vallen op werkwijzes die hij gekopieerd heeft van andere bondscoaches zonder er een eigen filosofie op na te houden.
Volgens mij is iedereen het er over eens dat we op dit moment niet overlopen van kwaliteit. Waar sommige nog optimistisch waren tot aan de mislukte kwalificatie is volgens mij er nu iedereen redelijk zeker van dat we ''het'' niet meer hebben. ''voetballende'' mooi weer spelers hebben we genoeg. We moeten kilometervreters en werklui hebben (ook) op het middenveld en voorin. Dan is 1-0 winnen genoeg omdat je achterin weinig in de problemen komt. De tijden dat we kleine landen met 3 of 4-0 oprollen is voorbij, degelijkheid en defensieve zekerheid AUB
@Ph4ge je was me net voor over Kuyt
Kan me dan niet voorstellen dat hij heeft bedankt met de reden geen basisplek te krijgen. Zoals al eerder gezegd heeft Blind hier gewoon de schijn tegen. Blind is wat dat betreft gewoon een geniepig mannetje, zoals ik ook al vond tijdens periode bij Ajax. Meer een meeloper / Profiteur die, indien hij zelf aan het roer staat alleen maar terug kan vallen op werkwijzes die hij gekopieerd heeft van andere bondscoaches zonder er een eigen filosofie op na te houden.
Volgens mij is iedereen het er over eens dat we op dit moment niet overlopen van kwaliteit. Waar sommige nog optimistisch waren tot aan de mislukte kwalificatie is volgens mij er nu iedereen redelijk zeker van dat we ''het'' niet meer hebben. ''voetballende'' mooi weer spelers hebben we genoeg. We moeten kilometervreters en werklui hebben (ook) op het middenveld en voorin. Dan is 1-0 winnen genoeg omdat je achterin weinig in de problemen komt. De tijden dat we kleine landen met 3 of 4-0 oprollen is voorbij, degelijkheid en defensieve zekerheid AUB
@Ph4ge je was me net voor over Kuyt
Verwijderd
Kuyt grossiert in nietszeggende teksten en strategische formuleringen, ongetwijfeld heeft ie ook gezegd dat hij vindt dat hij het team alleen in het veld zou kunnen helpen. Daar verwijst ie naar in zijn verweer. Kwats natuurlijk, ook de rol op de bank en in de kleedkamer voor ervaren jongens die alles hebben meegemaakt is heel belangrijk. Zeker een modelprof als Kuyt, die altijd alles heeft gegeven in het veld zou daar veel kunnen toevoegen.
Blind brengt het naar buiten omdat het waar is en hij vindt dat een Dirk Kuyt te weinig loyaliteit toont naar Oranje. Hij is immers niet bereid om in de kleedkamer een rol te vervullen, die jonge gasten op te peppen en van advies te voorzien. En het is vast voor een deel rancune. Hij geeft graag anderen de schuld van zijn eigen falen, dit past daarin.
Kuyt weerspreekt het ook niet echt, hij zegt als verweer:
'Ik zei dat ik voor mijn gevoel alleen binnen de lijnen van waarde zou kunnen zijn en niet daarbuiten'
Dat ligt dusdanig dicht bij "Ik zei dat ik een basisplek wilde", dat de waarheid daar niet ver van af ligt.
Blind brengt het naar buiten omdat het waar is en hij vindt dat een Dirk Kuyt te weinig loyaliteit toont naar Oranje. Hij is immers niet bereid om in de kleedkamer een rol te vervullen, die jonge gasten op te peppen en van advies te voorzien. En het is vast voor een deel rancune. Hij geeft graag anderen de schuld van zijn eigen falen, dit past daarin.
Kuyt weerspreekt het ook niet echt, hij zegt als verweer:
'Ik zei dat ik voor mijn gevoel alleen binnen de lijnen van waarde zou kunnen zijn en niet daarbuiten'
Dat ligt dusdanig dicht bij "Ik zei dat ik een basisplek wilde", dat de waarheid daar niet ver van af ligt.
Toch vrij duidelijk dat Blind met deze persco probeerde z'n hachje te redden? De manier van praten (met NADRUKKEN zoals leermeester Van Gaal die plaatst), het afserveren van Van Persie en het quasi-uitleggen van het verhaal-Kuyt; een kat in het nauw..
Het is helemaal niet interessant wat waar of niet waar is, waar het om gaat is dat Blind een verhaal dat binnenskamers zou moeten blijven toch met de pers deelt. Dat dat niet per se dodelijk is, kan collega Van Basten (Van Nistelrooij tijden WK 2006) hem vertellen. Desalniettemin toch zeer pijnlijk voor een BC die al zo onder druk staat en die van enige kunde nog geen blijk heeft gegeven.
Het is helemaal niet interessant wat waar of niet waar is, waar het om gaat is dat Blind een verhaal dat binnenskamers zou moeten blijven toch met de pers deelt. Dat dat niet per se dodelijk is, kan collega Van Basten (Van Nistelrooij tijden WK 2006) hem vertellen. Desalniettemin toch zeer pijnlijk voor een BC die al zo onder druk staat en die van enige kunde nog geen blijk heeft gegeven.
Nope, je begint namelijk met je vooroordeel en redeneert naar de gewenste uitkomst toe. Heeft niets met logica te maken, maar met een gebrek aan objectiviteit.Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:32:
Logica gebruiken
Blind heeft hier juist wel belang bij: bliksemafleider en het ligt aan de oudere spelers dat het niet goed botert. Als men het niet over (het gebrek aan) prestaties onder Blind heeft, dan is dat winst voor hem.Blind heeft er geen belang bij hierover te liegen
Ik ben ook wel eens gevraagd aanwezig te zijn bij bepaalde voordrachten als ervaren staflid, maar mocht dan niets zeggen want de jongere medewerkers moesten de kans krijgen om te kunnen praten. Daar heb ik toen vriendelijk voor bedankt. Zo ook Kuyt: die geeft gewoon aan dat het niet zinvol is hem op te roepen als hij geen kans op speeltijd heeft, dan kun je beter jongere spelers oproepen. Niets mis mee, als je hem als coach wil hebben, dan vraag je hem als coach, niet als speler.
Verwijderd
De oudere spelers zijn de enigen met de echte kwaliteit. Als je die allemaal tegen je in het harnas jaagt, ben je helemaal nergens meer als bondscoach. Als Blind Kuyt met leugens beschadigt, dan heeft Blind het helemaal gedaan bij Sneijder en Robben, de 2 beste spelers die je hebt. De twee aanvoerders. Als je bij hen je steun kwijt bent, ben je het team kwijt.
Natuurlijk is het niet logisch om daar over te liegen. En ngomaals, cruciaal is hier dat Kuyt niet ontkent maar het gewoon iets anders formuleert. Als het niet zou kloppen, zou ie het wel ontkennen of niet? Ook dat is dan weer logisch.
De media maken er van dat Kuyt het verhaal tegenspreekt, terwijl hij het gewoon milder formuleert en nog eens hetzelfde zegt. Hij beweert dat hij Oranje best had willen helpen, maar dan alleen binnen de lijnen.
Je suggestie dat Kuyt niets zou mogen zeggen als ervaren speler lijkt me onzin. Die worden algemeen geroemd om hun inbreng buiten het veld.
Ik vind Blind een draak van een bondscoach vanaf dag 1, maar alles wijst er op dat dit verhaal geheel klopt. Dat dat gezichtsverlies voor Kuyt op levert, tsja, daar heeft Blind in dit geval geen boodschap aan. Die kan ie toch niet meer gebruiken.
Chique is anders natuurlijk en je kunt er over discussiëren wie er slechter bezig is.
Natuurlijk is het niet logisch om daar over te liegen. En ngomaals, cruciaal is hier dat Kuyt niet ontkent maar het gewoon iets anders formuleert. Als het niet zou kloppen, zou ie het wel ontkennen of niet? Ook dat is dan weer logisch.
De media maken er van dat Kuyt het verhaal tegenspreekt, terwijl hij het gewoon milder formuleert en nog eens hetzelfde zegt. Hij beweert dat hij Oranje best had willen helpen, maar dan alleen binnen de lijnen.
Je suggestie dat Kuyt niets zou mogen zeggen als ervaren speler lijkt me onzin. Die worden algemeen geroemd om hun inbreng buiten het veld.
Ik vind Blind een draak van een bondscoach vanaf dag 1, maar alles wijst er op dat dit verhaal geheel klopt. Dat dat gezichtsverlies voor Kuyt op levert, tsja, daar heeft Blind in dit geval geen boodschap aan. Die kan ie toch niet meer gebruiken.
Chique is anders natuurlijk en je kunt er over discussiëren wie er slechter bezig is.
Wat versta je onder "alles", want je hebt geen feit genoemd.Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:53:
Feit is dat Kuyt herhaalt wat hij in het openbaar ook tegen Hiddink heeft gezegd. Feit is dat Kuyt regelmatig (langdurig) op de bank heeft gezeten bij Oranje en het dus vreemd is dat hij nou ineens wel een basisplaats eist. Feit is dat Kuyt zegt dat het uberhaupt een geheim gesprek was en dat Blind het hoe dan ook niet had moeten delen en het is volstrekt onlogisch dat hij in een geheim gesprek demagogie gebruikt (dat is immers het bespelen van het publiek). Feit is dat het vreemd is om hier 2 maanden naar dato ineens over te beginnen. Blind heeft helemaal niet gezegd dat hij het Kuyt kwalijk nam of dat hij geen loyaliteit zou tonen. Kuyt lijdt in de ogen van veel supporters juist geen gezichtsverlies door voor Oranje te bedanken, want die hebben niks met deze staf en deze selectie (of in het geval van veel Feyenoord supporters (niet ik) niets met Oranje).
Feit is dat Kuyt zuinig moet zijn op zn tijd en energie en geen zin heeft om assistent te spelen, maar dat is nog iets heel anders dan een basisplaats eisen. Blind kan bijv. zeggen dat Kuyt er in komt als speler X of Y niet functioneert of geblesseerd raakt, of dat Kuyt er in komt als er gekozen wordt voor 5-3-2, of er in komt bij een rode kaart, or you name it, allemaal iets anders dan een basisplaats eisen. Hij wil perspectief dat hij speelt, hij wil een uitzondering maken als hij echt nodig is, maar geen uitzondering maken voor een assistent rol, want feit is dat er genoeg ervaren (oud) spelers rond Oranje zitten en Blind nota bene afscheid neemt van een aantal ervaren spelers.
Jij begint bij Kuyt is fout en laat vervolgens je fantasie er op los om bij die conclusie te komen, het is voornamelijk fantasie. Het is een vreemde timing en een vreemd verhaal van Blind, we zijn er niet bij geweest maar het klinkt ongeloofwaardig en daar heeft Blind zowel een reputatie als een motief voor. Op een enkele Kuyt hater kan ik me ook niet voorstellen dat de publieke opinie het verhaal van Kuyt niet gelooft, ondanks dat we er allemaal niet bij waren..
[ Voor 20% gewijzigd door ph4ge op 03-11-2015 15:55 ]
De trainer CV van v Basten is nou ook niet echt indrukwekkend dus daar zou ik ook niet aan beginnen.Fleximex schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:25:
Ik zou gewoon Van Basten als interim bondscoach aanstellen. Er zit nu totaal geen druk meer op die positie. En dat was voor Van Basten bij AZ wat hem tegenstond.
Als ik eerlijk ben vind ik dat naast Blind ook zijn staf mag vertrekken. Want wij hebben allemaal commentaar op Blind maar v Basten en v Nistelrooy zitten ernaast en vinden het blijkbaar allemaal goed zoals het gaat.
Ik heb het gevoel dat het voor de KNVB belangrijker is dat de bondscoach een grote naam heeft of het goed doet in de pers praatjes. En dat diens prestaties of motivatie niet echt belangrijk zijn en dat ze bij een ontslag of opstappen van Blind direct naar van Nistelrooy of v Basten zou gaan.
Ik zou graag een echte bouwer zien. Iemand die ergens iets van kan maken en er ook tegenaan gaat. Dat het geen grote naam is of dat het tegen de pers een lompe zak kan zijn maakt mij dan totaal niets uit.
Bijvoorbeeld Verbeek zou ik graag willen zien. Hem vind ik voor de lange termijn wel een goede optie. Iemand die er een goed lopend team van maakt en met jonge spelers kan omgaan.
Hij zal misschien botsen met de ego's van sommige spelers maar dan moet je vooraf gewoon aangeven dat Verbeek de controle heeft en dat het dan aan de spelers zelf is.
Verwijderd
Onzin ph4ge.
De feiten:
1. Volgens de bondscoach wilde Kuyt alleen voor Oranje uitkomen als hij een basisplaats zou krijgen.
2. Kuyt ontkent dit niet, baalt wel van de berichtgeving.
3. Kuyt zegt dat hij heeft gezegd dat hij het team alleen kan helpen op het veld, niet buiten het veld.
4. Wat Kuyt beweert is volstrekt niet in tegenspraak met wat Blind beweert.
Dat is het toch een heel duidelijk verhaal? Het gooien op antipathie jegens Kuyt is een zwaktebod, het gooien op "we zijn er niet bij geweest" is bijna net zo erg.
De feiten:
1. Volgens de bondscoach wilde Kuyt alleen voor Oranje uitkomen als hij een basisplaats zou krijgen.
3. Kuyt zegt dat hij heeft gezegd dat hij het team alleen kan helpen op het veld, niet buiten het veld.
Dat is het toch een heel duidelijk verhaal? Het gooien op antipathie jegens Kuyt is een zwaktebod, het gooien op "we zijn er niet bij geweest" is bijna net zo erg.
Wat Kuyt volgens mij gewoon bedoelde te zeggen, zowel tegen Blind als tegen de media, dat dat geneuzel dat 'Kuyt' zo'n goede pik is in de kleedkamer en om het team op te peppen niet aan hem besteed is als dat het doel is van zijn aanwezigheid bij Oranje.
Hij wil gewoon spelen / kans op speeltijd krijgen. Meer is het volgens mij niet. Je bent voetballer en je gaat niet als kleedkamer-motivator-rol mee als die je toebedeeld wordt (of als je dat gevoel hebt)..
Hij wil gewoon spelen / kans op speeltijd krijgen. Meer is het volgens mij niet. Je bent voetballer en je gaat niet als kleedkamer-motivator-rol mee als die je toebedeeld wordt (of als je dat gevoel hebt)..
Oke, nogmaals:Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:36:
Onzin ph4ge.
De feiten:
Kuyt zegt dat wat Blind zegt onzin is. Dat is dus wel met elkaar in tegenspraak. Jouw punt 2 klopt niet.Kuyt baalt van Blind: ''Naar de reden kan ik alleen gissen''
Dirk Kuyt is niet blij dat de indruk is ontstaan dat hij het Nederlands elftal niet wilde helpen in de afgelopen twee EK-kwalificatiewedstrijden. ''Dat wilde ik heel graag. Ik heb altijd met heel veel liefde en passie voor Oranje gespeeld. Anders kom je ook niet tot 104 interlands, denk ik'', zegt de Feyenoord-aanvoerder in De Telegraaf.
Bondscoach Danny Blind zei gisteren op een persconferentie dat Kuyt een basisplaats had geëist. Onzin, stelt de aanvaller. ''Ik zei dat ik voor mijn gevoel alleen binnen de lijnen van waarde zou kunnen zijn en niet daarbuiten. Dat heb ik onder Guus Hiddink ook al aangegeven en was de reden waarom ik destijds ben gestopt.''
Uiteindelijk moest Blind maar zien wat hij met die informatie deed. Kuyt benadrukt echter wel dat het gesprek tussen hem en de bondscoach zou blijven. „Het was aan hem om mij te selecteren of niet. Naar de reden waarom hij het toch bekend heeft gemaakt, kan ik alleen maar gissen.”
Kuyt wil mee als voetballer, niet als mental coach. Nogmaals, iets heel anders dan een basisplaats eisen. Jouw punt 4 klopt dus ook niet.
Je neemt 2 verhalen en verzint er vervolgens van alles bij. Waar heeft Blind het over loyaliteit gehad? Waarom zou Kuyt hier gezichtsverlies lijden? Wat de reden voor deze fantasieën zijn kunnen wij alleen maar gissen, maar gezien je andere posts gissen wij dat dit een antipathie richting Kuyt (Feyenoord) is. Het is dat, of jij zat stiekem aan de lijn mee te luisteren en hebt het bij het rechte eind.
Ik ga in herhaling vallen, want misschien lees je dan een keer en zie je zelf ook dat je fantasie gewoon niet klopt met de feiten. Waarom zou Kuyt nu iets anders zeggen dan tegen Hiddink? Waarom zou hij nu een basisplaats eisen en onder de 4 vorige BC's niet? Waarom brengt Blind dat nu naar buiten en niet eerder? Waarom zou Kuyt zich zo krachtig tegen Blind uitspreken en verzinnen dat het gesprek geheim zou blijven?
[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 03-11-2015 17:04 ]
Kuyt wil gewoon niet in de "Heitinga-rol" leuk met veel bombarie 'terug' worden gehaald, maar vervolgens nooit spelen en er meer zijn als assistent of rol buiten het veld om jonge jongens bij de hand te nemen, omdat kennelijk niemand anders dat doet.
Als je die keuze maakt om terug te keren doe je dat als speler, en dan wil je ook spelen. Als je geen kans maakt op speeltijd maar er puur bent om anderen een goed gevoel te geven hoeft het van hem niet, duidelijk toch?
Garantie op een basisplek is wat overtrokken, kans op speeltijd komt meer in de buurt.
Als je die keuze maakt om terug te keren doe je dat als speler, en dan wil je ook spelen. Als je geen kans maakt op speeltijd maar er puur bent om anderen een goed gevoel te geven hoeft het van hem niet, duidelijk toch?
Garantie op een basisplek is wat overtrokken, kans op speeltijd komt meer in de buurt.
Verwijderd
Wij? Namens wie meen je allemaal te spreken? Wij als in, de Feyenoord gemeenschap hier op het forum? Jij bent de officiele woordvoerder?
Goed, dan ontkent hij wel, al blijkt dat niet uit de citaten, dus mogelijk maken de media dat ervan. Ongetwijfeld zal hij het niet letterlijk gevraagd hebben, dat zegt helemaal niets. Als in, iemand zegt tegen je: "ik schiet je dood". Jij zegt: "hij heeft gezegd dat ie me om zeep wilde helpen". Hij weer: "dat heb ik nooit gezegd." Heeft ie dan gelijk?
Hij zegt zelf dat hij heeft aangegeven wel op het veld te willen staan, anders hoeft een selectie niet. Dat komt wel erg dicht in de buurt van een basisplaats vragen, vind je niet?
En natuurlijk zorgt dat ervoor dat het beeld van de altijd behulpzame ideale schoonzoon Dirk Kuyt die zich wegcijfert voor het team aangepast dient te worden. Want als ie zich niet weg kan cijferen op een manier die hem bevalt, dan hoeft dat wegcijferen niet.
Het tweede deel dat je bold maakt, daar zie ik de toegevoegde waarde niet van in. Wat bedoel je daarmee?
Goed, dan ontkent hij wel, al blijkt dat niet uit de citaten, dus mogelijk maken de media dat ervan. Ongetwijfeld zal hij het niet letterlijk gevraagd hebben, dat zegt helemaal niets. Als in, iemand zegt tegen je: "ik schiet je dood". Jij zegt: "hij heeft gezegd dat ie me om zeep wilde helpen". Hij weer: "dat heb ik nooit gezegd." Heeft ie dan gelijk?
Hij zegt zelf dat hij heeft aangegeven wel op het veld te willen staan, anders hoeft een selectie niet. Dat komt wel erg dicht in de buurt van een basisplaats vragen, vind je niet?
En natuurlijk zorgt dat ervoor dat het beeld van de altijd behulpzame ideale schoonzoon Dirk Kuyt die zich wegcijfert voor het team aangepast dient te worden. Want als ie zich niet weg kan cijferen op een manier die hem bevalt, dan hoeft dat wegcijferen niet.
Het tweede deel dat je bold maakt, daar zie ik de toegevoegde waarde niet van in. Wat bedoel je daarmee?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2015 17:27 ]
Ja, volgens mij wil hij gewoon een reële kans dat speeltijd krijgt, zelfs al is het maar bij bepaalde (realistische) scenario's. Als Blind dan zegt dat hij de 23ste man is en mee gaat voor de kleedkamer dan is het toch logisch dat Kuyt niet van mening is veranderd en daar nog steeds geen zin in heeft? Dat begreep althans iedereen toen hij dat besluit bekendmaakte.dutchgio schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 17:21:
Als Blind zegt: Je komt er in bij een achterstand als aanvallende back, of als extra ondersteuning op het middenveld bij voorsprong, dan kan je daar wat mee. Als Blind zegt: Je komt er alleen in als we een busongeluk hebben en er 12 spelers afvallen dan ziet hij geen meerwaarde. Uiteindelijk was het Blind die bepaalde en niet Kuyt die bedankte, althans dat is de lezing van Kuyt en die staat haaks op de lezing van Blind.
Ongelooflijk, het staat vet en onderstreept.Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 17:26:
Goed, dan ontkent hij wel, al blijkt dat niet uit de citaten, dus mogelijk maken de media dat ervan.

[ Voor 46% gewijzigd door ph4ge op 03-11-2015 17:35 ]
Verwijderd
Ehm, weet je wat een citaat is? Het citaat begint na het 1e dikgedrukte, het staat tussen aanhalingstekens. Van het 2e dikgedrukte zie ik de toegevoegde waarde niet. Ik kijk vooral naar wat hij letterlijk zegt.
Het gin om de laatste twee wedstrijden, NL stond voor een historische afgang. Dan is het naar mijn mening niet sociaal om speelminuten te eisen en aan te geven dat je niet komt om de boel op te peppen, de jongens te motiveren en advies te geven.
Het gin om de laatste twee wedstrijden, NL stond voor een historische afgang. Dan is het naar mijn mening niet sociaal om speelminuten te eisen en aan te geven dat je niet komt om de boel op te peppen, de jongens te motiveren en advies te geven.
Je hoeft niet elke keer te zeggen wat jij mening over Kuyt is, dat weten de mensen die hier vaker komen wel.Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 17:58:
Voor de rest wordt het een herhaling van zetten, duidelijker kan ik het niet voor je maken.
Ik zit de voorbeschouwing te kijken van PSV-Wolfsbrug maar waar haalt men het optimisme vandaan?
Ze zijn toch gewoon de afgelopen twee wedstrijden op kwaliteit afgetroefd?
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Gaat een leuk voetbalavondje worden met de CL Switch van Sport1.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik weet niet of ik bier en chips moet pakken voor de wedstrijd of voor de discussie over Dirk en Blind hier 
Mooi om te zien dat zowel voor of tegenstanders beiden allerlei scenario's gaan bedenken, terwijl niemand het ooit 100% zal weten, immers we waren er niet bij!
Feit blijft dat Blind en staf gewoon vervangen moeten worden, door wie geen idee.
Overigens kan ik mij wel vinden om van Persie uit te laten stromen, echter misschien op een wat andere manier dan zo ineens.
Mooi om te zien dat zowel voor of tegenstanders beiden allerlei scenario's gaan bedenken, terwijl niemand het ooit 100% zal weten, immers we waren er niet bij!
Feit blijft dat Blind en staf gewoon vervangen moeten worden, door wie geen idee.
Overigens kan ik mij wel vinden om van Persie uit te laten stromen, echter misschien op een wat andere manier dan zo ineens.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik snap ook niet helemaal waar de algemene opinie vandaan komt dat PSV minimaal derde moet worden in deze poule (op basis van kwaliteit ofzo).Rooke schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 20:33:
Ik zit de voorbeschouwing te kijken van PSV-Wolfsbrug maar waar haalt men het optimisme vandaan?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Blind hier in de breedte zien waarom het niet alleen een slechte coach, maar ook gewoon een heel slecht mens is. Hij komt afspraken niet na, steekt dolken in de rug, gaat verantwoordelijkheid uit de weg en is nu zijn straatje aan het schoonvegen.
Niemand neemt hem kwalijk dat hij Kuys, v Persie of wie dan ook niet selecteert. Maar hen afbranden en vertrouwelijke gesprekken openbaren, wow.
Het niet kwalificeren is natuurlijk gewoon net zoveel de schuld va de KNVB en Hiddink, als Blind.
Wat een geneuzel. Ik heb heus niet blind voor Kuyt (hihi). Ik vind het een lamlul dat hij eerst naar Turkije ging met zijn mooie praatjes. Het is een oppertunist met zijn "ik kom hier weer terug" toen hij wegging in Utrecht en zo zijn er nog wel 10 dingen te verzinnen waarom Kuyt geen ideale schoonzoon noch trouwe jongen is. Ik ben blij dat hij niet voor Oranje speelt, heb geen enkele behoefte aan blessures.
Maar wat jij nu allemaal denkt te lezen grenst, impliceert wel dat in het onderwijs begrijpend lezen misschien wat extra aandacht moet krijgen.
Daarbij, naar mijn mening, heeft PSV nog altijd de beste selectie van Nederland. Ze hebben dan wel een, kleine, achterstand in Nederland nu, maar kijkend naar wat er rond loopt, moet er best wat meer uit te halen zijn.
Dingen als wat er met Lestienne gebeurd zal ook wel niet meehelpen. Voor die arme jongen niet, maar ook voor de stabiliteit in een elftal niet. Klinkt wellicht allemaal wat vaag, maar een grote impact op iemand die goed in de groep ligt heeft vaak wat meer gevolgen voor een elftal, daar zijn genoeg voorbeelden van.
Niemand neemt hem kwalijk dat hij Kuys, v Persie of wie dan ook niet selecteert. Maar hen afbranden en vertrouwelijke gesprekken openbaren, wow.
Het niet kwalificeren is natuurlijk gewoon net zoveel de schuld va de KNVB en Hiddink, als Blind.
Ja, en waar staan pinch hitters? Op de parkeerplaats?Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 17:26:
Wat een geneuzel. Ik heb heus niet blind voor Kuyt (hihi). Ik vind het een lamlul dat hij eerst naar Turkije ging met zijn mooie praatjes. Het is een oppertunist met zijn "ik kom hier weer terug" toen hij wegging in Utrecht en zo zijn er nog wel 10 dingen te verzinnen waarom Kuyt geen ideale schoonzoon noch trouwe jongen is. Ik ben blij dat hij niet voor Oranje speelt, heb geen enkele behoefte aan blessures.
Maar wat jij nu allemaal denkt te lezen grenst, impliceert wel dat in het onderwijs begrijpend lezen misschien wat extra aandacht moet krijgen.
De eerste wedstrijd gaf natuurlijk wel wat hoopSt@m schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 21:01:
[...]
Ik snap ook niet helemaal waar de algemene opinie vandaan komt dat PSV minimaal derde moet worden in deze poule (op basis van kwaliteit ofzo).
Dingen als wat er met Lestienne gebeurd zal ook wel niet meehelpen. Voor die arme jongen niet, maar ook voor de stabiliteit in een elftal niet. Klinkt wellicht allemaal wat vaag, maar een grote impact op iemand die goed in de groep ligt heeft vaak wat meer gevolgen voor een elftal, daar zijn genoeg voorbeelden van.
[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 03-11-2015 21:22 ]
PSV totaal niet onverdienstelijk.. eigenlijk is het gewoon wachten op de 1-0 want Wolfsburg komt er niet aan. Logischerwijs wordt er dan zometeen gescoord door Wolfsburg..
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Da's toch nog veel te vroeg voor Duitsers?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bijna rust.. dus wellicht..
Arnold krijgt toch gewoon een knie tegen het hoofd, snap de misplaatste verontwaardiging niet zo.
Zo snap ik ook helemaal niets van het commentaar, verre van objectief.
[ Voor 27% gewijzigd door FDMK op 03-11-2015 21:30 ]
Bah, internationaal profileren wij ons weer zo geweldig met dit publiek he, ligt een speler van Wolfsburg op t veld (knie tegen hoofd), worden er allerlei dingen naar hem gegooid..
BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG
Dat was bijna een Billaletje man.. dikke aansteller die Arnold.
Dan zou ik nog maar eens goed kijken.St@m schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 21:31:
Dat was bijna een Billaletje man.. dikke aansteller die Arnold.
Zelfs mijn dochter jankt nog minder als die gezicht voorover van de bank valt. Kom op zeg..
Dus je ontkent niet dat hij geraakt werd, precies mijn punt.St@m schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 21:31:
[...]
Zelfs mijn dochter jankt nog minder als die gezicht voorover van de bank valt. Kom op zeg..
Nee, waarom zou ik dat ontkennen? Hij stelt zich aan.. Of is je het Bilal incident ontgaan dat je me niet snapte?Rooke schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 21:32:
[...]
Dus je ontkent niet dat hij geraakt werd, precies mijn punt.
Iets met contact sportRooke schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 21:32:
[...]
Dus je ontkent niet dat hij geraakt werd, precies mijn punt.

Dat is kickboxen, knie tegen een hoofd.
Is me niet ontgaan maar ik vind dat je gewoon geen punt hebt.St@m schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 21:33:
[...]
Nee, waarom zou ik dat ontkennen? Hij stelt zich aan.. Of is je het Bilal incident ontgaan dat je me niet snapte?
[ Voor 40% gewijzigd door FDMK op 03-11-2015 21:36 ]
Gisteren een kindje ( ca 8 jaar ) vol onderuit zien gaan op te fiets, maar die staat gewoon op, heeft echt wel pijn. En ging rustig weer naar huis.St@m schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 21:31:
[...]
Ik weet niet waar het bij voetballers mis is gegaan.
"Kusje erop" denk ik dan maar.....
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Ok.. ja man, zijn hoofd lag er half af.. was echt nodig om zo lang te blijven liggen..Rooke schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 21:35:
[...]
Is me niet ontgaan maar ik vind dat je gewoon geen punt hebt.
Zelfs nog verzorging nodig buiten het veld.. Wat een schandalige schop tegen het hoofd. Dat die beste man niet blijvend invalide is
Hou toch op. Alle voetballers zijn enorme aanstellers, en sommigen zijn zelfs nog een stapje erger. Sinds vanavond valt Arnold bij mij in die categorie.
Kijk, die keeper, die kreeg pas een schop tegen het hoofd. Die mag even blijven liggen..
[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 03-11-2015 21:48 ]
Dat mag als het een Nederlandse club tegen een buitenlandse club isRooke schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 21:29:
Arnold krijgt toch gewoon een knie tegen het hoofd, snap de misplaatste verontwaardiging niet zo.
Nou.. terechte voorsprong, nu vasthouden! En misschien uitbouwen
Ja, Ziggo en beeld bij SBSPWM schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:01:
Kijken jullie Ziggo? Ik heb op alles beeld, behalve SBS6. Op zich een zegen, maar nu wel lastig.
Gaat nog lekker spannend worden in de poule van psv haha.
Verliezen mag niet meer, voor geen ploeg. Als zo blijft.
Die pingel in de uitwedstrijd kan misschien nog wel zuur gaan worden? Onderling resultaat gaat misschien nog rol spelen..
Verliezen mag niet meer, voor geen ploeg. Als zo blijft.
Die pingel in de uitwedstrijd kan misschien nog wel zuur gaan worden? Onderling resultaat gaat misschien nog rol spelen..
[ Voor 35% gewijzigd door Joostje123 op 03-11-2015 22:04 ]
Zowel mijn Samsung decoder, als mijn tv met insteekkaart crashen letterlijk zodra ik SBS aanzet.
Teletekst dan maar
Horizon.tv?PWM schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:09:
[...]
Zowel mijn Samsung decoder, als mijn tv met insteekkaart crashen letterlijk zodra ik SBS aanzet.
Teletekst dan maar
Raar. Ik heb nergens last van. Nooit problemen met tv gehad bij Ziggo.PWM schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:01:
Kijken jullie Ziggo? Ik heb op alles beeld, behalve SBS6. Op zich een zegen, maar nu wel lastig.
Och jezus wat een kans om het te beslissen..
Die bal had net te veel hoogte en snelheid. Ik reken het iemand van Mahers caliber niet aan dat hij de bal te hoog kopt.St@m schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:14:
Och jezus wat een kans om het te beslissen..
Nee, die was net wat te klein..RedHat schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:16:
[...]
Die bal had net te veel hoogte en snelheid. Ik reken het iemand van Mahers caliber niet aan dat hij de bal te hoog kopt.

Oh nee toch.. Cocu gaat achteruit lopen

[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 03-11-2015 22:18 ]
Maher komt te vaak in een een positie dat hij aanvallend moet koppen. Maar dat kan hij niet.
Nee, gaat Psv nu die 1-0 consolideren... Lekker verdedigen, vrees dat je nu de 1-1 over jezelf afroept..
Gewoon proberen die 2-0 te maken, niet van dat angstige
Duimen maar
Duimen maar
Haha, julie hebben 'm al zover dat hij is afgezwakt van basisplaats naar speelminutenVerwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 17:58:
.....
Dan is het naar mijn mening niet sociaal om speelminuten te eisen en aan te geven dat je niet komt om de boel op te peppen, de jongens te motiveren en advies te geven.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Je kunt ook zeggen, als ze dezelfde tactiek bleven hanteren: PSV is heel naïef. Als je zo blijft spelen ligt er veel ruimte voor Wolfsburg. Scoren ga je waarschijnlijk toch niet meer.Harribo schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:20:
Nee, gaat Psv nu die 1-0 consolideren... Lekker verdedigen, vrees dat je nu de 1-1 over jezelf afroept..
Duimen maar
Godskanonne Arias
Hoe vlieg jij erin dan 
Had ook wel rood kunnen zijn.

Had ook wel rood kunnen zijn.
[ Voor 24% gewijzigd door St@m op 03-11-2015 22:24 ]
Snap je maar je ziet wat er nu gebeurt: psv doet voorin niets meer, terwijl als je de bal wat voorin kunt houden dat beter werktFleximex schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:22:
[...]
Je kunt ook zeggen, als ze dezelfde tactiek bleven hanteren: PSV is heel naïef. Als je zo blijft spelen ligt er veel ruimte voor Wolfsburg. Scoren ga je waarschijnlijk toch niet meer.
Edit: goede kans dus voor Wolfsburg
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 03-11-2015 22:26 ]
Terwijl het onderling resultaat bij een gelijke stand doorslaggevend is, en dat is in het voordeel van Wolfsburg. PSV had gewoon zo door moeten gaan, nu halen ze zichzelf uit het ritme en helpen ze de tegenstander in de aanval. Laf en vragen om problemen.Harribo schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:25:
Snap je maar je ziet wat er nu gebeurt: psv doet voorin niets meer, terwijl als je de bal wat voorin kunt houden dat beter werkt
Misschien. Het is lastig. Als je zelf de bal hebt kan je tegenstander niet scoren. Maar nu moet Wolfsburg wel werken om te scoren. Ondanks het onderling resultaat ben ik blij als het 1-0 blijft .Harribo schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:25:
[...]
Snap je maar je ziet wat er nu gebeurt: psv doet voorin niets meer, terwijl als je de bal wat voorin kunt houden dat beter werkt
Inderdaad! Angstig gedoe van Cocuph4ge schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:27:
[...]
Terwijl het onderling resultaat bij een gelijke stand doorslaggevend is, en dat is in het voordeel van Wolfsburg. PSV had gewoon zo door moeten gaan, nu halen ze zichzelf uit het ritme en helpen ze de tegenstander in de aanval. Laf en vragen om problemen.
die 2-0 zat er echt in, nu dus niet meer, heel dom
Edit: gelukkig, ik heb ongelijk :-) 2-0
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 03-11-2015 22:29 ]
Die scheids heeft gezopen ofzo.. Waarom krijgt De Jong nou weer geel, omdat die Duitser (is het niet) slecht terecht komt 
Bam bam bam bam bam!!!!!!!
Bam bam bam bam bam!!!!!!!
[ Voor 10% gewijzigd door St@m op 03-11-2015 22:29 ]
't Duitse deel van de wedstrijd begint feitelijk nu pas.
En terwijl ik dit typ...
En terwijl ik dit typ...

Zeiss Distagon 21 f/2.8
TSJEK!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Dat was echt onverwachts. Goede prestatie van PSV en een flinke oppepper voor het Nederlandse voetbal.Harribo schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:28:
Inderdaad! Angstig gedoe van Cocu
die 2-0 zat er echt in, nu dus niet meer, heel dom
Edit: gelukkig, ik heb ongelijk :-) 2-0
Ook niet lekker verdedigt door Naldo. Gewoon aan de verkeerde kant gedekt. We zeuren vaak over de Nederlandse en Eredivisie verdediging, maar dit mag ook benoemd worden.
Maar mooi. Winst is i.i.g. binnen.
Maar mooi. Winst is i.i.g. binnen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder