vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Je bent de eerste die de prestatie probeert onderuit te halen, gefeliciteerd!Exocet schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:32:
Netjes van PSV, maar Wolfsburg was ook wel zwak vandaag.
PSV was zo sterk dat die Duitsers niet wisten waar ze het zoeken moesten.
[ Voor 13% gewijzigd door St@m op 03-11-2015 22:33 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Huh , heb jij iets anders gezien dan?St@m schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:33:
[...]
Je bent de eerste die de prestatie probeert onderuit te halen, gefeliciteerd!
Maakt het niet minder waar. Je kan niet stellen dat de tegenstanders van PSV in de poule super in vorm zijn. Maar dat maakt de prestatie niet minder goed natuurlijk. Want qua budget, status en spelersmateriaal is dit ontzettend knap.St@m schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:33:
[...]
Je bent de eerste die de prestatie probeert onderuit te halen, gefeliciteerd!
Ja. Ik heb een zeer goed PSV gezien. Het ligt echt niet aan Wolfsburg dat PSV wint, dat hebben ze helemaal aan zichzelf te danken. Jij doet het overkomen alsof het aan Wolfsburg ligt.
Wat ik heb gezien is een sterk en volwassen PSV dat realistisch en europees speelde. Veel druk op de tegenstander zodat deze niet in haar spel kwam en derhalve zwak leek.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ach, dat gezeik altijd als een Nederlandse club een topwedstrijd wint.. ligt altijd aan de tegenstander want die was ziek, zwak of misselijk. En de laatste keer was alweer anderhalve maand geleden.. dus tja.. De azijnzeikers moeten weer even hun gram halen.Gonadan schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:36:
Het had al lang genoeg geduurd natuurlijk, weer zo'n discussie.
Helemaal mee eens, dag en nacht verschil tov afgelopen weekend.P. Mekes schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:36:
[...]
Wat ik heb gezien is een sterk en volwassen PSV dat realistisch en europees speelde. Veel druk op de tegenstander zodat deze niet in haar spel kwam en derhalve zwak leek.
Nou inderdaadGonadan schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:36:
Het had al lang genoeg geduurd natuurlijk, weer zo'n discussie.

XXXVI
Tja, feitelijk is de verliezer altijd wel wat te verwijten. Als je daar continu de focus op legt wordt voetbal kijken geen pretje meer. Gewoon een goede prestatie van PSV, onverwacht en goed voor de punten. Hopelijk wordt dit weer eens een goede week voor NL.St@m schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:37:
Ach, dat gezeik altijd als een Nederlandse club een topwedstrijd wint.. ligt altijd aan de tegenstander want die was ziek, zwak of misselijk. En de laatste keer was alweer anderhalve maand geleden.. dus tja.. De azijnzeikers moeten weer even hun gram halen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wel jammer dat MU nog scoort, anders stond PSV met deze winst ook meteen tweede.
BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ze staan tweede 6-6 doelsaldo tegenover 4-4dutchgio schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:40:
Arias komt nog wel goed weg, die compleet onnodige tackle terwijl debal over de achterlijn ging werd toch even ingezet op z'n 'Moreno's'.
Wel jammer dat MU nog scoort, anders stond PSV met deze winst ook meteen tweede.
Voorbeeld voor andere Nederlandse teams
Ajax kan leren van mentaliteit van PSV, want die verspelen bijna alles in Europa.
...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nee.. die bal van Guardado was geniaal en de afronding ook. Datzelfde was het geval bij Manchester, maar daar was de diepe bal van Carrick op Lingard heel mooi, en de assist ook geniaal.Gonadan schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:50:
Nou wereldgoal, je kunt ook te ver gaan in je euforie.
...
We zijn dus eigenlijk terug bij afPWM schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 23:03:
Mooie poule nuPSV heeft het volledig in eigen hand, en de rest ook
Geen slechte goal inderdaadLuxicon schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:52:
[...]
Nee.. die bal van Guardado was geniaal en de afronding ook. Datzelfde was het geval bij Manchester, maar daar was de diepe bal van Carrick op Lingard heel mooi, en de assist ook geniaal.
[ Voor 45% gewijzigd door Fleximex op 03-11-2015 23:05 ]
[ Voor 92% gewijzigd door Fleximex op 03-11-2015 23:05 ]
Heb Wolfsburg 2/3 weken geleden nog zien spelen, maar dat team is behoorlijk wankel. Ondanks dat is het wel mooi! Ik krijg er wel een big smile van!
Dat vind ik heel wat na zoveel wedstrijden. Meestal waren we al blij als de derde plaats nog in eigen hand was.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
WoW jij bent snel tevredenLuxicon schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:52:
[...]
Nee.. die bal van Guardado was geniaal en de afronding ook. Datzelfde was het geval bij Manchester, maar daar was de diepe bal van Carrick op Lingard heel mooi, en de assist ook geniaal.
Goeie goals hoor maar wereldgoals? Geloof niet dat de rest van de wereld deze goal aangeboden krijgt als wereldgoal
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ja ik zei het een paar weken terug ook. Verschrikkelijk. Hopen dat het snel weer bij NOS komt.Harribo schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 23:18:
Gezellig, CL bij sbs6....lekker helft van de tijd kijken naar tv waarin men spulletjes aan de man probeert te brengen:-)
Valt mee hoormartinusz schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 23:20:
[...]
WoW jij bent snel tevreden
Goeie goals hoor maar wereldgoals? Geloof niet dat de rest van de wereld deze goal aangeboden krijgt als wereldgoal
Het commentaar vind ik opzich prima. Ik kijk via Sport1 en dat gaat ermee door. Al kon ik daar meerdere wedstrijden bekijken.Saturnus schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 23:41:
[...]
Ja ik zei het een paar weken terug ook. Verschrikkelijk. Hopen dat het snel weer bij NOS komt.
[ Voor 27% gewijzigd door Luxicon op 03-11-2015 23:44 ]
...
Maar na al die zeperds is het inderdaad wel erg lekker dat het weer een keer goed gaat. Zoveel succes hebben we niet meer in Europa.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja, na een douchje was in weer bijgekomen.Gonadan schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 23:44:
Dus feitelijk was mijn eerste opmerking correct.
Maar na al die zeperds is het inderdaad wel erg lekker dat het weer een keer goed gaat. Zoveel succes hebben we niet meer in Europa.
...

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik heb gisteren in ieder geval genoten van het team. Guardado is echt belangrijk voor dit team evenals Luuk de Jong. Ook was de verdediging ook gewoon goed en is er op 1 foutje na van Bruma eigenlijk niets mis gegaan. Dat is toch altijd een linie waar je hoopt dat het stabiel blijft gedurende de match.
Persoonlijk hield ik mijn hart vast nadat Cocu extreem defensief ging wisselen. Wolfsburg begon te drukken waardoor het middenveld helemaal open lag maar ze creëerden geen kansen. In plaats van dus de 2-0 te maken (in die periode) koos Cocu ervoor om de achterste linie te verdedigen. Gelukkig pakte het goed uit maar het is wel een val waar PSV vaker in gelopen is.
Als ik een speler moet kiezen waar een kanttekening geplaatst kan worden dan is het bij Maher. Hij overziet het spel goed en loopt ook goed tussen de linies waardoor hij in kansrijke positie komt maar als je zulke grote kansen krijgt moet je ze toch echt een keer binnen prikken. Dit is een dingetje wat je eigenlijk al sinds zijn komst van AZ ziet en hij krijgt het maar niet voor elkaar om naar een hoger niveau door te stoten.
Maar nogmaals, niks mis mee om soms met wat afstand naar een wedstrijd te kijken, en van meerdere kanten te belichten. Niet gelijk aangevallen voelen @sommingen onder ons
Ben benieuwd naar ajax-Fenerbahce morgen. Hopelijk speelt Ajax enorm goed, en Fenerbahce enorm slecht, en wint de eerstgenoemde. En dan is het de combinatie van factoren waardoor ajax heeft gewonnen, maar verdiend en niks op af te dingen..
Maar ben er nog niet zo zeker van
Hm, ja wat dat betreft mist ajax wel wat fysiek voorin. Natuurlijk ook niet de luxe van 2 prima centrumspitsen. Alleen El Ghazi is vrij stevig, maar dan weer vleugelspeler. Ben af en toe stiekem wel jaloers op PSV dat ze De Jong hebben. Was bij Ajax ook goed op z'n plaats geweest.Harribo schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:16:
Op dit niveau zie je dat fysieke aanvallers zoals de Jong en Locadia wel degelijk nut heeft. Je moet ook je fysiek gebruiken. Dat zie ik ze bij Ajax niet doen, beetje slap
[ Voor 10% gewijzigd door JeyJey op 04-11-2015 10:52 ]
Harribo schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:16:
Op dit niveau zie je dat fysieke aanvallers zoals de Jong en Locadia wel degelijk nut heeft. Je moet ook je fysiek gebruiken. Dat zie ik ze bij Ajax niet doen, beetje slap
Volgens mij had Ajax tot voor kort een fysiek sterke spits in de gelederen, die behoorlijk doet denken aan De Jong. Toch was Sighthorsson nou juist niet zo'n succes en boekte Ajax z'n grootste Europese successen met een middenvelder (Eriksen of De Jong) in de spits.JeyJey schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:47:
Hm, ja wat dat betreft mist ajax wel wat fysiek voorin. Natuurlijk ook niet de luxe van 2 prima centrumspitsen. Alleen El Ghazi is vrij stevig, maar dan weer vleugelspeler. Ben af en toe stiekem wel jaloers op PSV dat ze De Jong hebben. Was bij Ajax ook goed op z'n plaats geweest.
Wat ik maar wil zeggen: beetje opportunistisch dit.
Sowieso het hele ge-hosanna rondom psv en het afgeven op Ajax is niet helemaal reëel. Iedereen vergeten dat Ajax in een poule met Real Madrid, Olympique Lyon en Dinamo Zagreb op het punt stond tweede te worden, maar dat op wel heel lullige wijze (twee onterecht afgekeurde goals en een krankzinnige uitslag in Zagreb) werd uitgeschakeld? (http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153931)
Als PSV thuis wint van CSKA zijn ze wel zeker van overwintering in Europa maar niet van CL, of wel?
Wat is opportunistisch? Ik zie in Sightorson nou niet dezelfde spits als in De Jong. Vind De Jong wat completer, laat anderen ook beter voetballen denk ik. Heb Sig.nooit echt als baken van rust en aanspeelpunt gezien. Siem de Jong liet anderen ook beter voetballen (en scoren) trouwens, en dat is wat ajax ook vaak nodig heeft. Gouden combinatie was Pantelic met de Jong, een sterk aanspeelpunt en een soort nr. 10. Met Klaassen in de rol van 10, zou een type als hij niet misstaan, liever zelfs dan de Jong (in combi met een nr. 10 dan)mefjoew schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:14:
[...]
Volgens mij had Ajax tot voor kort een fysiek sterke spits in de gelederen, die behoorlijk doet denken aan De Jong. Toch was Sighthorsson nou juist niet zo'n succes en boekte Ajax z'n grootste Europese successen met een middenvelder (Eriksen of De Jong) in de spits.
[ Voor 5% gewijzigd door JeyJey op 04-11-2015 12:13 ]
Wolfsburg uit naar Moskou en thuis tegen Manchester
Licht in het voordeel van PSV zou ik zeggen, maar de gemiste penalty van Locadia kan wel eens cruciaal blijken als Wolfsburg en PSV evenveel punten overhouden.
[ Voor 15% gewijzigd door Witte op 04-11-2015 12:25 ]
Houdoe
Als je het zo ziet, moet PSV de volgende ronde CL kunnen halen. Zeker gezien de matige vorm van ManU, die maken amper goals de laatste wedstrijden.Witte schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:23:
PSV uit naar Manchester en nog thuis tegen Moskou
Wolfsburg uit naar Moskou en thuis tegen Manchester
Licht in het voordeel van PSV zou ik zeggen, maar de gemiste penalty van Locadia kan wel eens cruciaal blijken als Wolfsburg en PSV evenveel punten overhouden.
Zou wel mooi zijn na al die jaren geen NLse club in de tweede ronde.
Het maakt bij Ajax niet uit hoe sterk je spits fysiek is, als hij niet kan meevoetballen en een spits is die op voorzetten leeft gaat het niet werken. Je ziet dat de spitsen die goed werken bij Ajax vaak juist geen echte spits zijn, fysiek maakt dan niet zoveel uit. Het is lang geleden dat de vleugelspelers nog bedoeld waren om de achterlijn te halen en strakke voorzetten te geven.mefjoew schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:14:
Volgens mij had Ajax tot voor kort een fysiek sterke spits in de gelederen, die behoorlijk doet denken aan De Jong. Toch was Sighthorsson nou juist niet zo'n succes en boekte Ajax z'n grootste Europese successen met een middenvelder (Eriksen of De Jong) in de spits.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik kijk het met een half oog, en zoals het altijd gaat wordt er gescoord als ik net even weggelopen benNiku schreef op woensdag 04 november 2015 @ 20:59:
Niemand Bayern - Arsenal aan het kijken? Binnen 12 minuten al een goal en een afgekeurde goal.
⏩ PVOutput☀️
Wat, hoezo? Er is gvd nog meer dan een uur te spelen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Zoals nu?Exorcist schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:07:
[...]
Ik kijk het met een half oog, en zoals het altijd gaat wordt er gescoord als ik net even weggelopen ben
hmm die van nu.nl/sbs is best primaGynnad schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:12:
Man man man, wat is die commentator toch slecht, 'wat kan Arsenal nog, wat hebben ze nog op de bank zitten om tenminste nog één goal te maken'.
Wat, hoezo? Er is gvd nog meer dan een uur te spelen.
⏩ PVOutput☀️
Had ik dat maar.Quad schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:14:
Wedstrijd lijkt me gespeeld. Tijd om naar de CL switch kanaal te schakelen van Sport1.
* FDMK is een beetje bayern-moe
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
⏩ PVOutput☀️
Mag ook wel met hun nicknameNiku schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:26:
Bayern is wel echt even een paar klassen beter dan Arsenal.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Wat heeft dat er mee te maken?
En het is dat Arsenal (ook) een geweldige keeper heeft, anders stond het al 6-0.
⏩ PVOutput☀️
Komt omdat 4 van de basisspelers die op de rechterflank spelen allemaal geblesseerd zijn.Quad schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:31:
De Arsenal spelers pakken Alaba ook totaal niet aan he.
Ik mis Bellerin hier echt ja...Kaap schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:49:
[...]
Komt omdat 4 van de basisspelers die op de rechterflank spelen allemaal geblesseerd zijn.
Waarschijnlijk heeft Robben gewoon de hele rust warm gelopen.
Nu helemaal drama over maken, dat die niet heeft warmgelopen.
⏩ PVOutput☀️
Wat?Goron schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:56:
Kijken of Robben ongeblesseerd de wedstrijd kan uitspelen
Kijken of die kan scoren binnen 10 seconden
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Moet gewoon raak zijn uiteraard, maar werd ook goed verdedigd op het laatste moment.hupske schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:25:
Iets zegt me: Robben kreeg last van de WK kriebels net. Alleen op Cech af in dit geval xD
Nu ook nog 5-1 ;x
Oei, dan is Arsenal zo goed als uitgeschakeld.Baexed schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:34:
Olympiakos 2-1
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Uhuh. Rampzalig, heel SBS6. Ik beken, ik kijk Wegmisbruikers, maar de CL hoort thuis bij de NPO. Al die reclames, "verslaggevers" etc. doen zo'n afbreuk aan het geheel. Erg jammer.Gonadan schreef op woensdag 04 november 2015 @ 23:33:
't Is net zoveel reclame als wedstrijd wat je ziet. Klotecampingzender.
Bij NPO was ook veel reclame. De rust bestond uit een reclameblok, een paar flitsen van de wedstrijd met bijbehorende analyse en een reclameblok. Ook zat er bij de NPO direct voor en direct na de wedstrijd een reclameblok. Al met al dus 4 reclameblokken voor alleen de wedstrijd. Ik zie niet veel verschil en vind het prima dat de schatkist niet opdraait voor de uitzendrechten.Exorcist schreef op woensdag 04 november 2015 @ 23:44:
[...]
Uhuh. Rampzalig, heel SBS6. Ik beken, ik kijk Wegmisbruikers, maar de CL hoort thuis bij de NPO. Al die reclames, "verslaggevers" etc. doen zo'n afbreuk aan het geheel. Erg jammer.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Mjah, dan krijgen we EL. Eerste wedstrijd meteen C-elftal opstellen, die compo wil je echt niet spelen op de donderdagavond als je op zaterdag weer PL hebt. PL > EL.Niku schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:42:
[...]
Oei, dan is Arsenal zo goed als uitgeschakeld.
Dat is mooi, dan hebben ze daadwerkelijk een kans om kampioen te wordenNiku schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:42:
[...]
Oei, dan is Arsenal zo goed als uitgeschakeld.
Nee, merp!
Maar uitgeschakeld worden in een groep met Olympiakos en Zagreb is behoorlijk Arsenal onwaardigPauseBreak schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:41:
[...]
Dat is mooi, dan hebben ze daadwerkelijk een kans om kampioen te worden
Was er niet een regel met niet na 48 uur alweer een wedstrijd kunnen hebben?Kaap schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:35:
[...]
Mjah, dan krijgen we EL. Eerste wedstrijd meteen C-elftal opstellen, die compo wil je echt niet spelen op de donderdagavond als je op zaterdag weer PL hebt. PL > EL.
Mocht het op EL uitlopen voor Arsenal is het aan de voetbalbond om het speelschema aan te passen en ze op zondag, en een enkele wedstrijd wordt ook nog wel eens afgewerkt op maandag, te laten spelen.
Maar met de blessuregevoeligheid daar zal er aan die EL wel snel een einde komen voor Arsenal als dat niet gebeurd, dan is dat niet te doen.
Zeker met de nickname van die andere club

Precies, en daarna een uitzending met alle samenvattingen. Nu krijg je na elke poule opnieuw reclame. Voor de wedstrijd zelf verandert net veel, voor de totale avond wel. Normaal had ik twee reclames om de uitzending met samenvattingen. Nu twee er omheen, tussen elke poule en voordat de 'interessante' interviews komen. Ofwel ik zat gisteren met drie of vier reclameblokken méér dan de NPO.argro schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:09:
Bij NPO was ook veel reclame. De rust bestond uit een reclameblok, een paar flitsen van de wedstrijd met bijbehorende analyse en een reclameblok. Ook zat er bij de NPO direct voor en direct na de wedstrijd een reclameblok. Al met al dus 4 reclameblokken voor alleen de wedstrijd. Ik zie niet veel verschil en vind het prima dat de schatkist niet opdraait voor de uitzendrechten.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
1996 belde, ze willen hun grapje teruglateef schreef op donderdag 05 november 2015 @ 10:31:
[...]
Zeker met de nickname van die andere clubBoring Arsenal
Dat Bayern - terecht - FC Hollywood werd genoemd, is net zo lang geleden als dat Arsenal - terecht - Boring werd genoemd. Neem aan dat ze jouw grap ook hebben geclaimd...
Iets uit het verleden wat helemaal niet meer waar is vergelijken met een nickname van nu slaat natuurlijk nergens op.lateef schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:38:
[...]
Dat Bayern - terecht - FC Hollywood werd genoemd, is net zo lang geleden als dat Arsenal - terecht - Boring werd genoemd. Neem aan dat ze jouw grap ook hebben geclaimd...
Bayern de nickname FC Hollywood geven, slaat ook helemaal nergens meer op. Dat was alleen in de eerste helft van de jaren 90 terecht.Friespeuk schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:39:
[...]
Iets uit het verleden wat helemaal niet meer waar is vergelijken met een nickname van nu slaat natuurlijk nergens op.
Dit topic is gesloten.
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder