[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.573 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:00

St@m

@ Your Service

Fleximex schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:31:
Ook niet lekker verdedigt door Naldo. Gewoon aan de verkeerde kant gedekt. We zeuren vaak over de Nederlandse en Eredivisie verdediging, maar dit mag ook benoemt worden.

Maar mooi. Winst is i.i.g. binnen.
Huh :? De Jong liep toch gewoon aan de buitenkant?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:56
Yes! Super prestatie van PSV d:)b

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 22:22
De Jong en Locadia doen het toch maar mooi Johan Derksen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Netjes van PSV, maar Wolfsburg was ook wel zwak vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Exocet schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:32:
Netjes van PSV, maar Wolfsburg was ook wel zwak vandaag.
Je bent de eerste die de prestatie probeert onderuit te halen, gefeliciteerd!
PSV was zo sterk dat die Duitsers niet wisten waar ze het zoeken moesten.

[ Voor 13% gewijzigd door St@m op 03-11-2015 22:33 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
St@m schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:33:
[...]

Huh , heb jij iets anders gezien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
St@m schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:33:
[...]

Maakt het niet minder waar. Je kan niet stellen dat de tegenstanders van PSV in de poule super in vorm zijn. Maar dat maakt de prestatie niet minder goed natuurlijk. Want qua budget, status en spelersmateriaal is dit ontzettend knap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Exocet schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:34:
[...]

Ja. Ik heb een zeer goed PSV gezien. Het ligt echt niet aan Wolfsburg dat PSV wint, dat hebben ze helemaal aan zichzelf te danken. Jij doet het overkomen alsof het aan Wolfsburg ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 17:19

ST10©DE

Dus.............

Exocet schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:34:
[...]

Wat ik heb gezien is een sterk en volwassen PSV dat realistisch en europees speelde. Veel druk op de tegenstander zodat deze niet in haar spel kwam en derhalve zwak leek.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Het had al lang genoeg geduurd natuurlijk, weer zo'n discussie. :F

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Exocet zegt toch ook "netjes van PSV". Wolfsburg speelt toch niet goed vandaag. Dat kan niemand ontkennen. Dat is voornamelijk omdat PSV goed speelt, maar in grootste vorm is Wolfsburg ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:22
Winnen we dan was de tegenstander zwak, verliezen we dan was altijd de tegenstander zo goed etc. Best vermoeiend soms hoor, gewoon goed van PSV klaar.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Gonadan schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:36:
Ach, dat gezeik altijd als een Nederlandse club een topwedstrijd wint.. ligt altijd aan de tegenstander want die was ziek, zwak of misselijk. En de laatste keer was alweer anderhalve maand geleden.. dus tja.. De azijnzeikers moeten weer even hun gram halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:56
P. Mekes schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:36:
[...]

Wat ik heb gezien is een sterk en volwassen PSV dat realistisch en europees speelde. Veel druk op de tegenstander zodat deze niet in haar spel kwam en derhalve zwak leek.
Helemaal mee eens, dag en nacht verschil tov afgelopen weekend.
Gonadan schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:36:
Nou inderdaad |:( Gewoon uiterst goede prestatie van PSV :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

St@m schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:37:
Ach, dat gezeik altijd als een Nederlandse club een topwedstrijd wint.. ligt altijd aan de tegenstander want die was ziek, zwak of misselijk. En de laatste keer was alweer anderhalve maand geleden.. dus tja.. De azijnzeikers moeten weer even hun gram halen.
Tja, feitelijk is de verliezer altijd wel wat te verwijten. Als je daar continu de focus op legt wordt voetbal kijken geen pretje meer. Gewoon een goede prestatie van PSV, onverwacht en goed voor de punten. Hopelijk wordt dit weer eens een goede week voor NL. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Arias komt nog wel goed weg, die compleet onnodige tackle terwijl debal over de achterlijn ging werd toch even ingezet op z'n 'Moreno's'.

Wel jammer dat MU nog scoort, anders stond PSV met deze winst ook meteen tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Awesome! Had ik echt compleet niet verwacht dit, heel mooi! Ik hoop dat PSV toch echt in zichzelf kan blijven geloven (Europees dan :P ), en de mentaliteit van deze pot vast kan houden.

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 17:19

ST10©DE

Dus.............

Nu de andere NL ploegen nog inderdaad! Zou mooi zijn als die volgen. Ajax lijkt in iets betere doen, Groningen heeft afgelopen weekend ook geoefend op realistisch spelen.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03:58

Fiber

Beaches are for storming.

Erg knap gespeeld door PSV. Prachtig gedaan, fantastische wedstrijd.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 22:16
dutchgio schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:40:
Arias komt nog wel goed weg, die compleet onnodige tackle terwijl debal over de achterlijn ging werd toch even ingezet op z'n 'Moreno's'.

Wel jammer dat MU nog scoort, anders stond PSV met deze winst ook meteen tweede.
Ze staan tweede 6-6 doelsaldo tegenover 4-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
Tijd geleden dat ik een Nederlands team in Europa zo mannelijk met durf en passie heb zien voetballen
Voorbeeld voor andere Nederlandse teams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Super zo. Twee wereldgoals, zowel de 2-0 van PSV als de 1-0 Manchester United.
Ajax kan leren van mentaliteit van PSV, want die verspelen bijna alles in Europa.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Nou wereldgoal, je kunt ook te ver gaan in je euforie. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Gonadan schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:50:
Nou wereldgoal, je kunt ook te ver gaan in je euforie. :D
Nee.. die bal van Guardado was geniaal en de afronding ook. Datzelfde was het geval bij Manchester, maar daar was de diepe bal van Carrick op Lingard heel mooi, en de assist ook geniaal. :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Hoppa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Mooie poule nu :) PSV heeft het volledig in eigen hand, en de rest ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
PWM schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 23:03:
Mooie poule nu :) PSV heeft het volledig in eigen hand, en de rest ook :p
We zijn dus eigenlijk terug bij af ;)
Luxicon schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:52:
[...]

Nee.. die bal van Guardado was geniaal en de afronding ook. Datzelfde was het geval bij Manchester, maar daar was de diepe bal van Carrick op Lingard heel mooi, en de assist ook geniaal. :)
Geen slechte goal inderdaad _/-\o_. Ik zag 'm nu net.

[ Voor 45% gewijzigd door Fleximex op 03-11-2015 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
oeps dubbel

[ Voor 92% gewijzigd door Fleximex op 03-11-2015 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wow, City met "slechts" 9 punten en nog 2 wedstrijden te gaan al geplaatst. Dat zie je niet vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:12
Die Guardado is toch wel een kerel zeg. Sodeju.

Heb Wolfsburg 2/3 weken geleden nog zien spelen, maar dat team is behoorlijk wankel. Ondanks dat is het wel mooi! Ik krijg er wel een big smile van! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Fleximex schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 23:03:
We zijn dus eigenlijk terug bij af ;)
Dat vind ik heel wat na zoveel wedstrijden. Meestal waren we al blij als de derde plaats nog in eigen hand was. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Gezellig, CL bij sbs6....lekker helft van de tijd kijken naar tv waarin men spulletjes aan de man probeert te brengen:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:22
Luxicon schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:52:
[...]

WoW jij bent snel tevreden :)
Goeie goals hoor maar wereldgoals? Geloof niet dat de rest van de wereld deze goal aangeboden krijgt als wereldgoal :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 17:07
Guardado punt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Harribo schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 23:18:
Gezellig, CL bij sbs6....lekker helft van de tijd kijken naar tv waarin men spulletjes aan de man probeert te brengen:-)
Ja ik zei het een paar weken terug ook. Verschrikkelijk. Hopen dat het snel weer bij NOS komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
martinusz schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 23:20:
[...]

WoW jij bent snel tevreden :)
Goeie goals hoor maar wereldgoals? Geloof niet dat de rest van de wereld deze goal aangeboden krijgt als wereldgoal :+
Valt mee hoor :) Wereldgoals is inderdaad overdreven, maar ik was nogal enthousiast dat een Nederlandse club eindelijk weer eens resultaten boekt in Europa, en Manchester United het ook mee zit.
Saturnus schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 23:41:
[...]

Ja ik zei het een paar weken terug ook. Verschrikkelijk. Hopen dat het snel weer bij NOS komt.
Het commentaar vind ik opzich prima. Ik kijk via Sport1 en dat gaat ermee door. Al kon ik daar meerdere wedstrijden bekijken. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Luxicon op 03-11-2015 23:44 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Dus feitelijk was mijn eerste opmerking correct. :+

Maar na al die zeperds is het inderdaad wel erg lekker dat het weer een keer goed gaat. Zoveel succes hebben we niet meer in Europa.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Gonadan schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 23:44:
Dus feitelijk was mijn eerste opmerking correct. :+

Maar na al die zeperds is het inderdaad wel erg lekker dat het weer een keer goed gaat. Zoveel succes hebben we niet meer in Europa.
Ja, na een douchje was in weer bijgekomen. :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

_O-

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Het mooiste is wellicht dat je bij geen enkele wedstrijd van PSV in de CL het idee had dat ze kansloos waren. Wat dat betreft hebben we het echt nog in eigen hand.

Ik heb gisteren in ieder geval genoten van het team. Guardado is echt belangrijk voor dit team evenals Luuk de Jong. Ook was de verdediging ook gewoon goed en is er op 1 foutje na van Bruma eigenlijk niets mis gegaan. Dat is toch altijd een linie waar je hoopt dat het stabiel blijft gedurende de match.

Persoonlijk hield ik mijn hart vast nadat Cocu extreem defensief ging wisselen. Wolfsburg begon te drukken waardoor het middenveld helemaal open lag maar ze creëerden geen kansen. In plaats van dus de 2-0 te maken (in die periode) koos Cocu ervoor om de achterste linie te verdedigen. Gelukkig pakte het goed uit maar het is wel een val waar PSV vaker in gelopen is.

Als ik een speler moet kiezen waar een kanttekening geplaatst kan worden dan is het bij Maher. Hij overziet het spel goed en loopt ook goed tussen de linies waardoor hij in kansrijke positie komt maar als je zulke grote kansen krijgt moet je ze toch echt een keer binnen prikken. Dit is een dingetje wat je eigenlijk al sinds zijn komst van AZ ziet en hij krijgt het maar niet voor elkaar om naar een hoger niveau door te stoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Op dit niveau zie je dat fysieke aanvallers zoals de Jong en Locadia wel degelijk nut heeft. Je moet ook je fysiek gebruiken. Dat zie ik ze bij Ajax niet doen, beetje slap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeyJey
  • Laatst online: 10:23
Mensen, laten we nou niet gepikeerd raken als iemand roept dat de tegenpartij (in dit geval Wolfsburg) misschien ook niet top speelde/in vorm was. Als Wolfsburg had gespeeld naar volle vermogen, was de kans op winst een stuk minder groot geweest natuurlijk. Maar dat deden ze niet, en PSV juist wel, wat knap is. Verdiende overwinning, en ben blij voor PSV en het NL voetbal.

Maar nogmaals, niks mis mee om soms met wat afstand naar een wedstrijd te kijken, en van meerdere kanten te belichten. Niet gelijk aangevallen voelen @sommingen onder ons :)

Ben benieuwd naar ajax-Fenerbahce morgen. Hopelijk speelt Ajax enorm goed, en Fenerbahce enorm slecht, en wint de eerstgenoemde. En dan is het de combinatie van factoren waardoor ajax heeft gewonnen, maar verdiend en niks op af te dingen..

Maar ben er nog niet zo zeker van
Harribo schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:16:
Op dit niveau zie je dat fysieke aanvallers zoals de Jong en Locadia wel degelijk nut heeft. Je moet ook je fysiek gebruiken. Dat zie ik ze bij Ajax niet doen, beetje slap
Hm, ja wat dat betreft mist ajax wel wat fysiek voorin. Natuurlijk ook niet de luxe van 2 prima centrumspitsen. Alleen El Ghazi is vrij stevig, maar dan weer vleugelspeler. Ben af en toe stiekem wel jaloers op PSV dat ze De Jong hebben. Was bij Ajax ook goed op z'n plaats geweest.

[ Voor 10% gewijzigd door JeyJey op 04-11-2015 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:05
Harribo schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:16:
JeyJey schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:47:
Hm, ja wat dat betreft mist ajax wel wat fysiek voorin. Natuurlijk ook niet de luxe van 2 prima centrumspitsen. Alleen El Ghazi is vrij stevig, maar dan weer vleugelspeler. Ben af en toe stiekem wel jaloers op PSV dat ze De Jong hebben. Was bij Ajax ook goed op z'n plaats geweest.
Volgens mij had Ajax tot voor kort een fysiek sterke spits in de gelederen, die behoorlijk doet denken aan De Jong. Toch was Sighthorsson nou juist niet zo'n succes en boekte Ajax z'n grootste Europese successen met een middenvelder (Eriksen of De Jong) in de spits.
Wat ik maar wil zeggen: beetje opportunistisch dit.

Sowieso het hele ge-hosanna rondom psv en het afgeven op Ajax is niet helemaal reëel. Iedereen vergeten dat Ajax in een poule met Real Madrid, Olympique Lyon en Dinamo Zagreb op het punt stond tweede te worden, maar dat op wel heel lullige wijze (twee onterecht afgekeurde goals en een krankzinnige uitslag in Zagreb) werd uitgeschakeld? (http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153931)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:25
(jarig!)
Interessante uitslagen in de poule, waardoor 't alle kanten op kan.

Als PSV thuis wint van CSKA zijn ze wel zeker van overwintering in Europa maar niet van CL, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeyJey
  • Laatst online: 10:23
mefjoew schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:14:
[...]

Volgens mij had Ajax tot voor kort een fysiek sterke spits in de gelederen, die behoorlijk doet denken aan De Jong. Toch was Sighthorsson nou juist niet zo'n succes en boekte Ajax z'n grootste Europese successen met een middenvelder (Eriksen of De Jong) in de spits.
Wat is opportunistisch? Ik zie in Sightorson nou niet dezelfde spits als in De Jong. Vind De Jong wat completer, laat anderen ook beter voetballen denk ik. Heb Sig.nooit echt als baken van rust en aanspeelpunt gezien. Siem de Jong liet anderen ook beter voetballen (en scoren) trouwens, en dat is wat ajax ook vaak nodig heeft. Gouden combinatie was Pantelic met de Jong, een sterk aanspeelpunt en een soort nr. 10. Met Klaassen in de rol van 10, zou een type als hij niet misstaan, liever zelfs dan de Jong (in combi met een nr. 10 dan)

[ Voor 5% gewijzigd door JeyJey op 04-11-2015 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-07 11:23
PSV uit naar Manchester en nog thuis tegen Moskou
Wolfsburg uit naar Moskou en thuis tegen Manchester
Licht in het voordeel van PSV zou ik zeggen, maar de gemiste penalty van Locadia kan wel eens cruciaal blijken als Wolfsburg en PSV evenveel punten overhouden.

[ Voor 15% gewijzigd door Witte op 04-11-2015 12:25 ]

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:00

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ze moeten gewoon alles geven en gedisciplineerd blijven spelen, en dan ook hopen dat het meezit. Je voelt vaak aan de wedstrijd aan of er wat te halen valt. Het zijn dan ook wedstrijden op zich. Ik denk dat het geen schande is om tegen ManU te beginnen met 5 verdedigers en Hendrix. Controleren en van daaruit speldenprikken proberen uit te delen. Tegen Moskou in EH zou ik weer meer van eigen kracht uit gaan. Afstemmen op de tegenstander is in de CL geen schande. Blijft het ook nog een beetje een verassing voor de tegenpartij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Witte schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:23:
PSV uit naar Manchester en nog thuis tegen Moskou
Wolfsburg uit naar Moskou en thuis tegen Manchester
Licht in het voordeel van PSV zou ik zeggen, maar de gemiste penalty van Locadia kan wel eens cruciaal blijken als Wolfsburg en PSV evenveel punten overhouden.
Als je het zo ziet, moet PSV de volgende ronde CL kunnen halen. Zeker gezien de matige vorm van ManU, die maken amper goals de laatste wedstrijden.
Zou wel mooi zijn na al die jaren geen NLse club in de tweede ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

mefjoew schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:14:
Het maakt bij Ajax niet uit hoe sterk je spits fysiek is, als hij niet kan meevoetballen en een spits is die op voorzetten leeft gaat het niet werken. Je ziet dat de spitsen die goed werken bij Ajax vaak juist geen echte spits zijn, fysiek maakt dan niet zoveel uit. Het is lang geleden dat de vleugelspelers nog bedoeld waren om de achterlijn te halen en strakke voorzetten te geven.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 23:00
Dat de goal afgekeurd wordt begrijp ik, maar wat vreemd dat als je hands maakt terwijl je je arm net intrekt tegen je lichaam gezien wordt als onsportief gedrag en geel oplevert..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Niemand Bayern - Arsenal aan het kijken? Binnen 12 minuten al een goal en een afgekeurde goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:34
Bayern op 1-0, niet veel later de gelijkmaker maar deze Is terecht afgekeurd.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Niku schreef op woensdag 04 november 2015 @ 20:59:
Niemand Bayern - Arsenal aan het kijken? Binnen 12 minuten al een goal en een afgekeurde goal.
Ik kijk het met een half oog, en zoals het altijd gaat wordt er gescoord als ik net even weggelopen ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Wat een onzin vrije trap, Costa kon die bal nooit halen. Cambell krijgt er vervolgens ook nog geel voor.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 10:03
Man man man, wat is die commentator toch slecht, 'wat kan Arsenal nog, wat hebben ze nog op de bank zitten om tenminste nog één goal te maken'.

Wat, hoezo? Er is gvd nog meer dan een uur te spelen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Exorcist schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:07:
[...]

Ik kijk het met een half oog, en zoals het altijd gaat wordt er gescoord als ik net even weggelopen ben :P
Zoals nu? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 15:03
Gynnad schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:12:
Man man man, wat is die commentator toch slecht, 'wat kan Arsenal nog, wat hebben ze nog op de bank zitten om tenminste nog één goal te maken'.

Wat, hoezo? Er is gvd nog meer dan een uur te spelen.
hmm die van nu.nl/sbs is best prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Wedstrijd lijkt me gespeeld. Tijd om naar de CL switch kanaal te schakelen van Sport1.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Oei, vrees dat Waterreus gelijk gaat krijgen met zijn 4-0 voorspelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:09
Quad schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:14:
Wedstrijd lijkt me gespeeld. Tijd om naar de CL switch kanaal te schakelen van Sport1.
Had ik dat maar.

* FDMK is een beetje bayern-moe

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Nee dat zag ik dan weer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Neymar is bang voor koude oortjes geloof ik.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Bayern is wel echt even een paar klassen beter dan Arsenal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Niku schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:26:
Bayern is wel echt even een paar klassen beter dan Arsenal.
Mag ook wel met hun nickname :Y FC Hollywood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Wat een goal zeg van Alaba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Boeie, verlies zat er dik in. Zo lang Olympiakos maar niet wint vandaag.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Kaap schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:30:
[...]

Wat heeft dat er mee te maken? :+

En het is dat Arsenal (ook) een geweldige keeper heeft, anders stond het al 6-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
De Arsenal spelers pakken Alaba ook totaal niet aan he.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Quad schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:31:
De Arsenal spelers pakken Alaba ook totaal niet aan he.
Komt omdat 4 van de basisspelers die op de rechterflank spelen allemaal geblesseerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kaap schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:49:
[...]

Komt omdat 4 van de basisspelers die op de rechterflank spelen allemaal geblesseerd zijn.
Ik mis Bellerin hier echt ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Ik zal liever de commentator wisselen dan een van die spelers van Arsenal.

Waarschijnlijk heeft Robben gewoon de hele rust warm gelopen.
Nu helemaal drama over maken, dat die niet heeft warmgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Roma - Leverkusen wordt zo een thriller. Bayer komt van 2-0 achter op 2-2.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Kijken of Robben ongeblesseerd de wedstrijd kan uitspelen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tering die robben wauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Goron schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:56:
Kijken of Robben ongeblesseerd de wedstrijd kan uitspelen :o
Wat?
Kijken of die kan scoren binnen 10 seconden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Hahaha das lekker een wedstrijd binnenkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

En hoelang staat Robben er precies in? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Robben ook de beste laatste man :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Te laat giroud, wel heeeerlijk erin joh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Ha Chelsea. _O-

En Robben klojo.. 1 tegen 1 situatie bak je dus echt niks van. Reminds me wk2010.

[ Voor 73% gewijzigd door Quad op 04-11-2015 22:25 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Laatst online: 08:37

Hupske

AFCA

Iets zegt me: Robben kreeg last van de WK kriebels net. Alleen op Cech af in dit geval xD

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

hupske schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:25:
Iets zegt me: Robben kreeg last van de WK kriebels net. Alleen op Cech af in dit geval xD
Moet gewoon raak zijn uiteraard, maar werd ook goed verdedigd op het laatste moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
De 'counter' van Arsenal is gewoon totaal ongevaarlijk in vergelijking met vorige ontmoeting.

Nu ook nog 5-1 ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baexed
  • Laatst online: 08-09 21:16
Olympiakos 2-1

PSN ID: Baexed | Battlelog: Baexed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Arsenal toch. Gaat nu toch wel heel moeilijk worden. Hoewel niet onmogelijk natuurlijk. Beide wedstrijden moeten gewonnen worden en uit moet je met 2 doelpunten verschil van Olympiakos winnen. En als Bayern gewoon zijn plicht doet is er niks aan de hand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Oei, dan is Arsenal zo goed als uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

't Is net zoveel reclame als wedstrijd wat je ziet. Klotecampingzender. :')

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Gonadan schreef op woensdag 04 november 2015 @ 23:33:
't Is net zoveel reclame als wedstrijd wat je ziet. Klotecampingzender. :')
Uhuh. Rampzalig, heel SBS6. Ik beken, ik kijk Wegmisbruikers, maar de CL hoort thuis bij de NPO. Al die reclames, "verslaggevers" etc. doen zo'n afbreuk aan het geheel. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Exorcist schreef op woensdag 04 november 2015 @ 23:44:
[...]

Uhuh. Rampzalig, heel SBS6. Ik beken, ik kijk Wegmisbruikers, maar de CL hoort thuis bij de NPO. Al die reclames, "verslaggevers" etc. doen zo'n afbreuk aan het geheel. Erg jammer.
Bij NPO was ook veel reclame. De rust bestond uit een reclameblok, een paar flitsen van de wedstrijd met bijbehorende analyse en een reclameblok. Ook zat er bij de NPO direct voor en direct na de wedstrijd een reclameblok. Al met al dus 4 reclameblokken voor alleen de wedstrijd. Ik zie niet veel verschil en vind het prima dat de schatkist niet opdraait voor de uitzendrechten.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Niku schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:42:
[...]

Mjah, dan krijgen we EL. Eerste wedstrijd meteen C-elftal opstellen, die compo wil je echt niet spelen op de donderdagavond als je op zaterdag weer PL hebt. PL > EL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 09:53

PauseBreak

derp!

Niku schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:42:
[...]

Dat is mooi, dan hebben ze daadwerkelijk een kans om kampioen te worden :+

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

PauseBreak schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:41:
[...]

Dat is mooi, dan hebben ze daadwerkelijk een kans om kampioen te worden :+
Maar uitgeschakeld worden in een groep met Olympiakos en Zagreb is behoorlijk Arsenal onwaardig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Kaap schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:35:
[...]

Mjah, dan krijgen we EL. Eerste wedstrijd meteen C-elftal opstellen, die compo wil je echt niet spelen op de donderdagavond als je op zaterdag weer PL hebt. PL > EL.
Was er niet een regel met niet na 48 uur alweer een wedstrijd kunnen hebben?
Mocht het op EL uitlopen voor Arsenal is het aan de voetbalbond om het speelschema aan te passen en ze op zondag, en een enkele wedstrijd wordt ook nog wel eens afgewerkt op maandag, te laten spelen.

Maar met de blessuregevoeligheid daar zal er aan die EL wel snel een einde komen voor Arsenal als dat niet gebeurd, dan is dat niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Kaap schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:30:
[...]

Zeker met de nickname van die andere club :Y Boring Arsenal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

argro schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:09:
Bij NPO was ook veel reclame. De rust bestond uit een reclameblok, een paar flitsen van de wedstrijd met bijbehorende analyse en een reclameblok. Ook zat er bij de NPO direct voor en direct na de wedstrijd een reclameblok. Al met al dus 4 reclameblokken voor alleen de wedstrijd. Ik zie niet veel verschil en vind het prima dat de schatkist niet opdraait voor de uitzendrechten.
Precies, en daarna een uitzending met alle samenvattingen. Nu krijg je na elke poule opnieuw reclame. Voor de wedstrijd zelf verandert net veel, voor de totale avond wel. Normaal had ik twee reclames om de uitzending met samenvattingen. Nu twee er omheen, tussen elke poule en voordat de 'interessante' interviews komen. Ofwel ik zat gisteren met drie of vier reclameblokken méér dan de NPO. 7(8)7

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
lateef schreef op donderdag 05 november 2015 @ 10:31:
[...]

Zeker met de nickname van die andere club :Y Boring Arsenal
1996 belde, ze willen hun grapje terug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
Kaap schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:19:
[...]

1996 belde, ze willen hun grapje terug :+
Dat Bayern - terecht - FC Hollywood werd genoemd, is net zo lang geleden als dat Arsenal - terecht - Boring werd genoemd. Neem aan dat ze jouw grap ook hebben geclaimd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
lateef schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:38:
[...]

Dat Bayern - terecht - FC Hollywood werd genoemd, is net zo lang geleden als dat Arsenal - terecht - Boring werd genoemd. Neem aan dat ze jouw grap ook hebben geclaimd...
Iets uit het verleden wat helemaal niet meer waar is vergelijken met een nickname van nu slaat natuurlijk nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
Friespeuk schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:39:
[...]

Iets uit het verleden wat helemaal niet meer waar is vergelijken met een nickname van nu slaat natuurlijk nergens op.
Bayern de nickname FC Hollywood geven, slaat ook helemaal nergens meer op. Dat was alleen in de eerste helft van de jaren 90 terecht.
Pagina: 1 ... 4 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder