[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.663 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
Snap die hele hype niet rondom Haller, hij staat niet bovenaan de topscorerslijst, neemt ook penalties wat makkelijker doelpunten oplevert. Ja een goede speler, maar ik heb hem nog geen bijzondere dingen zien doen. Vraag mij ook af als hij naar grotere club gaat of er wel iets van terecht komt. Er zijn spitsen uit Nederland vertrokken met 30 goals in een seizoen, en sommige daarvan hoor je niks meer van.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Aantal doelpunten zegt ook niet zoveel over de kwaliteiten. Als je een sterk team om je heen hebt en de kans krijgt om tegen zwakkere tegenstanders de intikkertjes af te wachten ga je zo omhoog op de topscorerlijstjes.

Goede spitsen creeren hun kansen, ook tegen sterke tegenstander. En ze geven assists of trekken de verdediging open waardoor anderen hun punten pakken.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-09 15:54
dutchgio schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:26:
Maher doet vervolgens een open sollicitie met het 'liken' van Ajax' foto waarin ze de overwinning vieren.
Die lijkt ook wel op weg naar de uitgang, geen perspectief meer.
Denk niet dat Ajax interesse in hem zal hebben.
Denk dat wat in de jeugd zit een betere mentaliteit heeft en het minimaal net zo goed zal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-09 09:14
Haller is gewoon de compleetste spits van de Eredivisie.
Heeft een actie komt regelmatig zijn mannetje voorbij.
Is heel erg kalm voor de goal, 1 op 1 gaat er altijd in bij hem.
Aanspeelpunt MET voetbal vermogen (veel spitsen zijn een aanspeelpunt en kunnen de bal vasthouden en dan maar wat doen op goed geluk) Haller heeft al echt heel veel mensen ook alleen op de keeper gezet.
Kopsterk

En die pingels moet je er ook maar in schieten (zie PSV).
En ja bij Utrecht krijg je minder kansen dan bij Ajax, Feyenoord of PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Joostje123 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 17:32:
Heeft een actie komt regelmatig zijn mannetje voorbij.
Is heel erg kalm voor de goal, 1 op 1 gaat er altijd in bij hem.
Aanspeelpunt MET voetbal vermogen (veel spitsen zijn een aanspeelpunt en kunnen de bal vasthouden en dan maar wat doen op goed geluk) Haller heeft al echt heel veel mensen ook alleen op de keeper gezet.
Kopsterk

En die pingels moet je er ook maar in schieten (zie PSV).
En ja bij Utrecht krijg je minder kansen dan bij Ajax, Feyenoord of PSV.
Zie het wel gebeuren dat Milik deze zomer weg gaat. Afgelopen zomer was er al interesse en als Ajax hem voor 10mln weg kan doen is dat geloof ik een vrij leuke winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ajax moet geen Eredivisie speler kopen, maar ervaring. Ziyech heeft Marokko gekozen, die wil overduidelijk niet het maximale eruithalen. In Marokko kun je veel makkelijker naam maken aangezien er geen tientallen toppers je zijn voorgegaan. Haller heeft een goed seizoen bij een voormalig subtopper en scoort vrij makkelijk, maar dat deed bjorn vleminckx enkele seizoenen terug ook bij NEC. En daar hoor je ook helemaal niets meer van.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:30:
Ajax moet geen Eredivisie speler kopen, maar ervaring. Ziyech heeft Marokko gekozen, die wil overduidelijk niet het maximale eruithalen. In Marokko kun je veel makkelijker naam maken aangezien er geen tientallen toppers je zijn voorgegaan. Haller heeft een goed seizoen bij een voormalig subtopper en scoort vrij makkelijk, maar dat deed bjorn vleminckx enkele seizoenen terug ook bij NEC. En daar hoor je ook helemaal niets meer van.
Je moet ook kijken hoe de goals gemaakt worden. Haller laat bij zijn goals en werkzaamheden toch meer klasse zien dan Vleminckx.

En naam maken bij Marokko? Wist niet dat dit ging, en was het niet zo dat hij onder andere voor Marokko koos omdat hij dacht erna ook nog voor Nederland te kunnen spelen en dat toen hij erachter kwam dat dit niet zo was hij niet meer wilde terugkrabbelen?
Daarnaast is dit ook gewoon de schuld van de huidige bondscoach en staf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:40

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Deadsy schreef op maandag 21 maart 2016 @ 17:35:
Zie het wel gebeuren dat Milik deze zomer weg gaat. Afgelopen zomer was er al interesse en als Ajax hem voor 10mln weg kan doen is dat geloof ik een vrij leuke winst.
Daar ben ik ook bang voor. Ze blijven maar roepen dat een aankoop weloverwogen moet zijn en goed moet passen bij budget en balans in de selectie, maar als men met de knip komt is de uitgang zelden op slot. Het viel al mee dat Klaassen niet al verkocht werd.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Gonadan schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:21:
[...]

Daar ben ik ook bang voor. Ze blijven maar roepen dat een aankoop weloverwogen moet zijn en goed moet passen bij budget en balans in de selectie, maar als men met de knip komt is de uitgang zelden op slot. Het viel al mee dat Klaassen niet al verkocht werd.
Wanneer Klaassen vertrekt dan betwijfel ik dat deze ook nog voor marktwaarde weg gaat, zoveel mensen zien niet in hoe goed hij is omdat hij niet continu goals maakt.
Als je ziet wat voor bedragen tegenwoordig betaald worden dan zou hij toch wel 30mln moeten opbrengen, want hij weet het team beter te maken.

Denk wel dat hij slim genoeg is om naar een goede club te gaan, waar hij speelt en welke ook bij hem past.

[ Voor 7% gewijzigd door Deadsy op 21-03-2016 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
Deadsy schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:27:
[...]

Wanneer Klaassen vertrekt dan betwijfel ik dat deze ook nog voor marktwaarde weg gaat, zoveel mensen zien niet in hoe goed hij is omdat hij niet continu goals maakt.
Als je ziet wat voor bedragen tegenwoordig betaald worden dan zou hij toch wel 30mln moeten opbrengen, want hij weet het team beter te maken.

Denk wel dat hij slim genoeg is om naar een goede club te gaan, waar hij speelt en welke ook bij hem past.
Ik denk dat Klaassen als een van de weinige in Nederland een top competitie op het middenveld aan kan.

Maar als je ziet dat voor middelmatige spelers soms al 50 miljoen tot 100 miljoen wordt betaald dan moet klaassen toch erg veel geld opleveren. Ik vrees dat hij te goedkoop weg gaat.

Het zou me zelfs niks verbazen wanneer Milik duurder wordt verkocht.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Kevinp schreef op maandag 21 maart 2016 @ 21:17:
[...]

Ik denk dat Klaassen als een van de weinige in Nederland een top competitie op het middenveld aan kan.

Maar als je ziet dat voor middelmatige spelers soms al 50 miljoen tot 100 miljoen wordt betaald dan moet klaassen toch erg veel geld opleveren. Ik vrees dat hij te goedkoop weg gaat.

Het zou me zelfs niks verbazen wanneer Milik duurder wordt verkocht.
Als je flamboyant bent, met oogkleppen rond zit te rennen en wat leuke solo acties laat zien dan ga je weg voor 50mln. Als je een team beter laat spelen en volledig in dienst kunt spelen dan ga je voor 15 tot 20mln weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:38
MarvinG schreef op maandag 21 maart 2016 @ 08:54:
[...]

Het was geen hoogstaand voetbal, maar de spanning maakt dat wel voor een groot gedeelte goed toch? ;)
Gonadan schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:10:
[...]

Technisch slecht, maar wel een heel goede wedstrijd. :)
Klopt en ik weet dat het gebrek aan kwaliteit is, maar zit je toch te kijken met in je achterhoofd "het is Ajax, wat staat voor mooi verzorgd voetbal en verrassende acties" maar zelfs basisdingen gaan al fout. Maar simpel balverlies waar het totaal niet nodig is, kan ik me het meest aan ergeren bij voetbal en dat ik zie nog teveel bij Ajax. Maar ja, puntjes zijn binnen zullen we maar zeggen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
De wedstrijd wel gezien? Het veld was net een ijsbaan, hoe kun je dan verwachten dat alles gaat zoals het moet.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Spacey23 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 05:16:
De wedstrijd wel gezien? Het veld was net een ijsbaan, hoe kun je dan verwachten dat alles gaat zoals het moet.
Lees je wel wat ik schrijf?
maar zelfs basisdingen gaan al fout
Het maakt niet uit of het een knollentuin is, van Ajax verwacht je altijd iets exceptioneels maar het komt nooit. Het is allemaal rechttoe rechtaan met veel balverlies. Maar goed, laat maar zitten want ik zal wel weer de enige zijn die zit te zeuren. Bij Nederlands voetbal past maar één uitdrukking "Een kinderhand is snel gevuld". :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
chim0 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 07:47:
[...]

Lees je wel wat ik schrijf?

[...]

Het maakt niet uit of het een knollentuin is, van Ajax verwacht je altijd iets exceptioneels maar het komt nooit. Het is allemaal rechttoe rechtaan met veel balverlies. Maar goed, laat maar zitten want ik zal wel weer de enige zijn die zit te zeuren. Bij Nederlands voetbal past maar één uitdrukking "Een kinderhand is snel gevuld". :+
Die oude tijden, met creatief voetbal en mooi acties, zullen we op dit moment niet snel weer zien... Maar als je op deze manier kampioen wordt hoor je mij niet klagen. Uiteindelijk draait tegenwoordig alles om resultaat.

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Oude tijden, tja, de tijd heelt alle wonden. We hebben van de succesjaren alleen maar de mooie acties en vele prijzen onthouden. Dat daar ook gewoon veel onmeunige zaadpotten tussen zaten zijn we kwijt. Net als dat ook toen gewoon veel 'basisdingen' fout gingen. Dat wedstrijden helemaal doodgespeeld werden met dat eeuwige rondtikken zonder dreiging. Dat Frank de Boer ook bekend stond om zijn Veltmannetjes.

Tja, die goede oude tijd. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
MarvinG schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:15:
[...]

Uiteindelijk draait tegenwoordig alles om resultaat.
Voor de spelers ja, die verdienen er hun geld mee. Voor mij als liefhebber kom ik kijken naar wat die gasten kunnen, omdat ik liefhebber ben van het spelletje. Voor mij is het puur vermaak, net zoals ik naar een concert zou gaan van mijn favoriete band. En of ze kampioen worden of miljoenen verdienen, heb ik geen baat bij. Mijn leven stopt niet als Ajax of Real Madrid geen kampioen worden. Dat is een gevolg voor hun. Ik kijk naar een wedstrijd en als het afgelopen is, is het afgelopen en stopt het voor mij tot de volgende wedstrijd. Maar goed nu ga ik een beetje filosoferen, maar ja zo denk ik over voetbal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:47
chim0 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:06:
[...]

Voor de spelers ja, die verdienen er hun geld mee. Voor mij als liefhebber kom ik kijken naar wat die gasten kunnen, omdat ik liefhebber ben van het spelletje. Voor mij is het puur vermaak, net zoals ik naar een concert zou gaan van mijn favoriete band. En of ze kampioen worden of miljoenen verdienen, heb ik geen baat bij. Mijn leven stopt niet als Ajax of Real Madrid geen kampioen worden. Dat is een gevolg voor hun. Ik kijk naar een wedstrijd en als het afgelopen is, is het afgelopen en stopt het voor mij tot de volgende wedstrijd. Maar goed nu ga ik een beetje filosoferen, maar ja zo denk ik over voetbal. :)
Dan zou ik het vooral bij de samenvattingen houden :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Bossie schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:21:
[...]

Dan zou ik het vooral bij de samenvattingen houden :)
Bij Ajax wel. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door chim0 op 22-03-2016 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 08:40
Huntelaar schijnt een Ajax optie te hebben in zijn contract waardoor Ajax hem komende zomer gratis kan halen terwijl hij nog een contract heeft tot 2017.

De vraag is natuurlijk wil hij zelf al, afgelopen winter weigerde hij namelijk nog. Veel zal er denk ik ook vanaf hangen of Ajax kampioen wordt en dus volgend seizoen CL speelt.

Hij wordt in augustus 33, dus zou een mooie ervaren kracht zijn naast Milik. Al zijm het wel min of meer dezelfde type spitsen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:16
Moeten ze niet willen. Milik begint zijn draai net te vinden. Tenzij ze Milik gaan verkopen in de zomer. Anders zou ik mooi Milik als eerste spits houden, Huntelaar komt niet als bankzitter. El Ghazi kan in de spits eventueel en Zivkovic loopt ook nog rond. Wil je de ontwikkeling van een jeugdspeler gaan blokkeren? We zijn toch PSV niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
JanW schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:13:
Moeten ze niet willen. Milik begint zijn draai net te vinden. Tenzij ze Milik gaan verkopen in de zomer. Anders zou ik mooi Milik als eerste spits houden, Huntelaar komt niet als bankzitter. El Ghazi kan in de spits eventueel en Zivkovic loopt ook nog rond. Wil je de ontwikkeling van een jeugdspeler gaan blokkeren? We zijn toch PSV niet?
Je moet naar de kwaliteit van de betreffende spelers en het gehele elftal kijken denk ik. Iedere aankoop houdt immers een jeugdspeler tegen. Maar als zo'n aankoop duidelijk veel beter is dan een jeugdspeler en dus je hele elftal omhoog trekt kan dat ook juist goed zijn voor andere jeugdspelers. Als je aankoop je de CL inschiet kan de hele selectie op een hoger niveau wedstrijden meepakken.

Maar is Huntelaar die aankoop? En inderdaad, welke spelers zou je daarmee hinderen in ontwikkeling? Ik zou Milik wel eens langere tijd in de basis willen zien, volgens mij heb je met hem gewoon een toekomstig topscorer van de eredivisie in handen. Wat dat betreft zie ik niet veel in het halen van Huntelaar.

Tegelijkertijd, als ze nu Haller willen halen voor 8,5M (geen idee of die bedragen die ik lees kloppen) dan heb je nog een andere interessante vraag: Haller voor 8,5M of een gratis Huntelaar? Je haalt ook geen spits van 8,5M voor de bank tenslotte, dus dat zou betekenen dat Milik sowieso weer als 2e spits begint. En ik denk dat ik dan toch net zo lief Huntelaar heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:39
Als Milik een goed EK speelt is hij ook weg, dan moet je wel.

En en dure Haller vs. een gratis Huntelaar lijkt me makkelijk, dan steek je wat extra miljoenen in zijn tekenbonus/contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:26
http://www.nu.nl/voetbal/...-radicaal-veranderen.html

Schurkt een beetje tussen de twee topics in, maar dit gaat over Europees voetbal, dus maar hier.

Dit lijkt me een erg slechte ontwikkeling. De CL is al niet meer wat het geweest is sinds er meerdere clubs per land meedoen, maar met een soort Superleague kan je het buiten de grote 4-5 landen wel vergeten.

Kan iemand niet het Bosman arrest ongedaan maken? :+

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:39
Ze zijn bang voor de Engelse clubs, maar vooralsnog hoeft dat helemaal niet. Die komen in de CL niet eens tot aan de (halve) finales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:17

Baseman77

We move

Joostje123 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 17:32:
Dit is wel erg opportunistisch...
Vooralsnog is hij niet beter en completer dan De Jong. Maar hij is nog jong en kan dus steeds beter worden, waardoor hij een hoger niveau zou kunnen gaan halen dan De Jong.
Gynnad schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 07:21:
Huntelaar schijnt een Ajax optie te hebben in zijn contract waardoor Ajax hem komende zomer gratis kan halen terwijl hij nog een contract heeft tot 2017.
Ja? Dat zou apart zijn.
Maar zelfs al zou Ajax geïnteresseerd zijn, dan zal Huntelaar flink moeten inleveren op salaris.
JanW schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:13:
Wil je de ontwikkeling van een jeugdspeler gaan blokkeren? We zijn toch PSV niet?
Pffff, krijgen we deze onzin weer...
Gaius schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:47:
Tegelijkertijd, als ze nu Haller willen halen voor 8,5M (geen idee of die bedragen die ik lees kloppen)
Haller is komende zomer voor 8 miljoen op te halen, las ik laatst in VI.
Señor Sjon schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:59:
Dit lijkt me een erg slechte ontwikkeling. De CL is al niet meer wat het geweest is sinds er meerdere clubs per land meedoen, maar met een soort Superleague kan je het buiten de grote 4-5 landen wel vergeten.
Mee eens.
Die zogenaamde Superleague is de nekslag voor kleine(re) clubs, maar deze opzet van de UEFA heeft precies hetzelfde effect. Dat zou een hele trieste ontwikkeling zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 08:40
Gaius schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:47:
[...]

Je moet naar de kwaliteit van de betreffende spelers en het gehele elftal kijken denk ik. Iedere aankoop houdt immers een jeugdspeler tegen. Maar als zo'n aankoop duidelijk veel beter is dan een jeugdspeler en dus je hele elftal omhoog trekt kan dat ook juist goed zijn voor andere jeugdspelers. Als je aankoop je de CL inschiet kan de hele selectie op een hoger niveau wedstrijden meepakken.

Maar is Huntelaar die aankoop? En inderdaad, welke spelers zou je daarmee hinderen in ontwikkeling? Ik zou Milik wel eens langere tijd in de basis willen zien, volgens mij heb je met hem gewoon een toekomstig topscorer van de eredivisie in handen. Wat dat betreft zie ik niet veel in het halen van Huntelaar.

Tegelijkertijd, als ze nu Haller willen halen voor 8,5M (geen idee of die bedragen die ik lees kloppen) dan heb je nog een andere interessante vraag: Haller voor 8,5M of een gratis Huntelaar? Je haalt ook geen spits van 8,5M voor de bank tenslotte, dus dat zou betekenen dat Milik sowieso weer als 2e spits begint. En ik denk dat ik dan toch net zo lief Huntelaar heb.
Ontwikkeling van jeugdspelers is belangrijk, maar we hebben nu geen alternatief. Ja inderdaad El Ghazi kan er spelen, maar dat is geen spits. Zivkovic daar ziet De Boer niets in, anders was hij al lang een keer bij de selectie gehaald.

Ik denk dat het voor de topwedstrijden / CL zeker wel belangrijk kan zijn om een type Huntelaar te hebben. En Milik speelt ook wel eens (delen van) wedstrijden op de vleugel, dus dat zou ook nog zeker een optie zijn.

Jeugd is leuk, maar presenteren zoals PSV doet in Europa zou ook wel weer eens leuk zijn voor Ajax! En daar kunnen we nu echt wel ervaren krachten met kwaliteit bij gebruiken. En Huntelaar is wel een speler met die kwaliteit!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 08:59
De vraag is of Huntelaar nog wel zo goed is. Hij zal niet meer beter worden namelijk. En buiten de echte klasbakken als Koeman of Rijkaard viel het met die terugkerende spelers vaak erg tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Er zijn maar zeer weinig wedstrijden waarin de volledige 90 minuten als puur vermaak aangeduid kunnen worden. Tenzij je lat niet heel hoog ligt. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Laatst online: 09:26

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Gonadan schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 13:44:
[...]

Er zijn maar zeer weinig wedstrijden waarin de volledige 90 minuten als puur vermaak aangeduid kunnen worden. Tenzij je lat niet heel hoog ligt. ;)
Tuurlijk, snap ik. Zelfs bij Madrid of Barca gaat er weleens wat fout, maar van Ajax verwacht je toch altijd iets extra's? Dat is gewoon een gegeven, anders kan ik net zo naar de lokale zondag tweedeklasser gaan kijken. Maar zelfs buiten dat, zie ik gewoon zoveel basisfouten en simpele dingen die niet goed gaan, die je gewoon dagelijks kan trainen en blindelings goed moeten gaan. Gewoon automatisme dingetjes. Het gaat vaak zo moeizaam en traag.

Over die Haller, die gast loopt er altijd bij alsof ie knetterstoned is, heb ik het idee. Ik hoef hem iig niet bij Ajax. Vind het totaal geen bijzonder speler. Echt weer zo'n overschatte speler.

Vanavond trouwens Feyenoord - Sparta vriendschappelijk. Weet alleen niet of het ook echt om de eerste elftallen gaat. Maar ook een mooie vriendschappelijke Italië - Spanje. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

chim0 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 13:56:
Tuurlijk, snap ik. Zelfs bij Madrid of Barca gaat er weleens wat fout, maar van Ajax verwacht je toch altijd iets extra's? Dat is gewoon een gegeven, anders kan ik net zo naar de lokale zondag tweedeklasser gaan kijken. Maar zelfs buiten dat, zie ik gewoon zoveel basisfouten en simpele dingen die niet goed gaan, die je gewoon dagelijks kan trainen en blindelings goed moeten gaan. Gewoon automatisme dingetjes. Het gaat vaak zo moeizaam en traag.
Dat krijg ik dan ook bij Ajax. Bij de lokale zondag tweedeklasser krijg ik pijn in mijn ogen en ga ik liever bier halen, laat staan bij de zaterdag vijfde klasse.

Uiteraard gaat er heel veel mis, ook in de basis, dat kan je lang niet allemaal afschrijven op jeugdige onervarenheid. Maar ik kan enorm genieten van hoe Milik de laatste tijd bezig is en zijn momenten heeft. Hoe Klaassen sleurt en werkt en pure klasse uitstraalt als hij springend een halve volley in de kruising knalt. Waar de gemiddelde Eredivisiespeler hem gewoon in de tweede ring had geschoten. De aannames die gedaan worden, prachtig. Nee, niet iedereen heeft die techniek maar er is evengoed nog een hoop te genieten hoor.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Gonadan schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:01:
[...]

Dat krijg ik dan ook bij Ajax. Bij de lokale zondag tweedeklasser krijg ik pijn in mijn ogen en ga ik liever bier halen, laat staan bij de zaterdag vijfde klasse.
Nou, ik denk eerder dat dingen die bij de profs fout gaan, bij de amateurs goed gaan.
Uiteraard gaat er heel veel mis, ook in de basis, dat kan je lang niet allemaal afschrijven op jeugdige onervarenheid. Maar ik kan enorm genieten van hoe Milik de laatste tijd bezig is en zijn momenten heeft. Hoe Klaassen sleurt en werkt en pure klasse uitstraalt als hij springend een halve volley in de kruising knalt. Waar de gemiddelde Eredivisiespeler hem gewoon in de tweede ring had geschoten. De aannames die gedaan worden, prachtig. Nee, niet iedereen heeft die techniek maar er is evengoed nog een hoop te genieten hoor.
Wanneer heb je bij Ajax iemand een bal zien geven of een actie zien maken, dat je achterover van je stoel viel? Ik moet heel diep graven hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

chim0 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:25:
Nou, ik denk eerder dat dingen die bij de profs fout gaan, bij de amateurs goed gaan.
_O-

Een flink gevalletje zelfoverschatting. Als je zelf op het veld staat lijkt het misschien nog wat, maar sta je langs de lijn dan doet het relatief gezien gewoon pijn aan je ogen hoor. :P
Wanneer heb je bij Ajax iemand een bal zien geven of een actie zien maken, dat je achterover van je stoel viel? Ik moet heel diep graven hoor..
Achterover in mijn stoel lig ik niet snel, hooguit van Zlatan. Mooie acties zijn er zat, ik ben niet zo verwend dat ik niet meer kan genieten van 'gewoon' mooie acties.

Bij de amateurs heb ik dergelijke acties sowieso nooit gezien, mocht je denken van wel. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Señor Sjon schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:59:
http://www.nu.nl/voetbal/...-radicaal-veranderen.html

Schurkt een beetje tussen de twee topics in, maar dit gaat over Europees voetbal, dus maar hier.

Kan iemand niet het Bosman arrest ongedaan maken? :+
Als dit er komt is het de nekslag voor clubs van buiten de top competities.
Het zal dan voor clubs uit Nederland bizar moeilijk worden om ook maar in de groepsfase te komen en laat staan deze dan ook nog te overleven.

De laatste paar KO rondes zijn nu al bijna prive terrein voor clubs uit de top landen, dat zal met deze verandering nog erger worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 14:26

CR1691

Hero of Time

Mooie goal maar dit was toch echt de hoek van de keeper. Hij had hier veel meer tegen kunnen doen. Stapje opzij en hij kwam tekort.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
CR1691 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 21:00:
Mooie goal maar dit was toch echt de hoek van de keeper. Hij had hier veel meer tegen kunnen doen. Stapje opzij en hij kwam tekort.
Hij stapte in eertste instantie de verkeerde kant op, daardoor stond hij op zijn verkeerde been. Die bal was niet extreem hard en ook niet ver in de hoek. Best houdbaar.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 17-09 21:23
Zo die vrije trap recht op Koscielny z'n kop, die heeft nu koppijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
CR1691 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 21:00:
Franzen hebben er zin in, zijn er nog andere wedstrijden op tv?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Zo, dat schiet mooi op. 0-7 zou mooi zijn, stapje dichter bij exit Blind. En dat met 5 verdedigers :+

[ Voor 16% gewijzigd door ephymerous op 25-03-2016 21:08 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
En Nederland wordt weer afgeslacht :x

Op deze manier kunnen we kwalificatie WK ook wel vergeten.

[ Voor 45% gewijzigd door Krukar op 25-03-2016 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Zo zie je maar. Meer verdedigers maakt niet dat je minder tegengoals krijgt. Oranje zou het middenveld eens moeten versterken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
ephymerous schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 21:07:
Zo, dat schiet mooi op. 0-7 zou mooi zijn, stapje dichter bij exit Blind.
Aangezien ik een 1-4 niet realistisch acht denk ik dat ze voor de 0-14 gaan.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Blind en blind mogen van mij vertrekken bij Oranje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 21:08:
Zo zie je maar. Meer verdedigers maakt niet dat je minder tegengoals krijgt. Oranje zou het middenveld eens moeten versterken.
Met meer verdedigers denken ze alleen maar dat ze meer op een ander kunnen rekenen. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Tsja, we staan met een halve eredivisie tegen spelers uit topcompetities. Een afdroging ligt in de lijn der verwachting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:22
Gaat lekker he? 0-2

Over de CL, het gaat allemaal alleen om geld en nog meer geld
Voetbal is verziekt door het geld.

We kunnen wel allemaal zo lyrisch doen over bijv een Barcelona maar dat is ook alleen maar lenen en lenen.
Ik vind het belachelijk. En al die bestuurders en kapitalisten zijn vrienden van elkaar, dan komen de kleine clubs helemaal niet meer in het stuk voor

Je hoopt dat het weer een keer een echte competitie wordt maar daarvan is al helemaal geen sprake meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
RoD schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 21:09:
Tsja, we staan met een halve eredivisie tegen spelers uit topcompetities. Een afdroging ligt in de lijn der verwachting.
Onzin!!! Dat is juist de mentaliteit die ons nekt. Frankrijk is natuurlijk beter maar die slachten echt niet elke mindere tegenstander af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Daarom. Wel eens goed dat ze weten wat echt voetbal inhoudt.
Je zag dit al aaankomen.

Moet wel zeggen dat we zonder Robben tegenwoordig wel heel erg kansloos zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
D-e-n schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 21:11:
[...]

Onzin!!! Dat is juist de mentaliteit die ons nekt. Frankrijk is natuurlijk beter maar die slachten echt niet elke mindere tegenstander af.
Denk je?
De Franzen hebben op elke positie simpelweg een betere speler, met een paar echte wereldtopper.
Alleen Sneijder is gelijkwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Alsof je met een andere bondscoach wel van dit soort landen wint..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Bossie schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 21:13:
[...]

Denk je?
De Franzen hebben op elke positie simpelweg een betere speler, met een paar echte wereldtopper.
Alleen Sneijder is gelijkwaardig.
Frankrijk is beter maar Frankrijk is beter dan de meeste elftallen. Maar die winnen toch ook niet gelijk met 4-0 van pakweg Denemarken.
Exocet schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 21:14:
Tussen niet winnen en na 20min. kansloos zijn zit een verschil.

[ Voor 23% gewijzigd door D-e-n op 25-03-2016 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
De spelers zijn gewoon middelmaat tot twijfelachtig van niveau. Daar ga je echt niks mee beginnen. Ze hebben amper ervaring op het niveau dat de Franse spelers hebben.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Exocet schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 21:14:
Daar begint het pas bij hè..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ik heb het gevoel dat de spelers dat zelf ook zo voelen. Er zit helemaal niets in, geen pit, geen concentratie, geen organisatie, geen mentaliteit.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

D-e-n schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 21:11:
[...]

Tsja, mentaliteit, nog iets waar het in de Eredivisie aan ontbreekt, als je het vergelijkt met de topcompetities. PSV is er een positieve uitzondering op geweest in internationaal verband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoetnik385
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-09 22:57
De Fransen lopen erbij alsof ze met een vrij relaxed trainingspartijtje bezig zijn. Dat moet toch ook voor de NL-elftal spelers beschamend zijn?

www.steamloco.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:23
RoD schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 21:18:
[...]

Tsja, mentaliteit, nog iets waar het in de Eredivisie aan ontbreekt, als je het vergelijkt met de topcompetities. PSV is er een positieve uitzondering op geweest in internationaal verband.
Die PSV'ers steken er inderdaad met kop en schouders bovenuit.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
[...]

PSV speelt ook in de eredivisie. Het gaat er om hoe een coach de wedstrijd benadert. Dan verlies je misschien nog maar in elk geval eervol. Blind moet gewoon opzouten. Hij inspireert niet en heeft nooit een tactisch plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
[...]

Dat komt bij PSV voornamelijk door de Mexicanen helaas. Ik zie Oranje geen potten breken in deze defensieve formatie zonder stootkracht voorin.

Sowieso, zie liever van Persie dan de Jong. Maar zonder Robben is het sowieso weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

[...]

Welnee, alleen de top heeft het te makkelijk en dat zie je.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
En het geneuzel over de Eredivisie gaat weer door, want nadat dat punt 10 miljoen keer gemaakt is zijn er vast nog wel mensen die het niet weten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Hopen dat strootman en de vrij goed uit hun blessures komen. Dat zijn toch wel twee spelers die je team aanzienlijk sterker maken. Bazoer is een heel groot talent maar nog erg jong dus afwachten hoe hij zich gaat ontwikkelen. Komende jaren zie ik somber in. Helemaal met die blinde aap als trainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Enige wat Nederland echt beter kan doen, is er strakker op zitten. Geen 1 staat dichtbij zijn tegenstander. Elke Fransman kan redelijk rustig aan nemen. Ziet er slap en gezapig uit dit
Of dat nu angst is? Je geeft in elk geval Frankrijk alle gelegenheid om op te bouwen in de aanval

Andersom gebeurt dat niet hoor, geen aanvaller van Nederland die rustig een bal aan mag nemen, Frankrijk zit er WEL bovenop

En dit heeft absoluut niet met kwaliteit te maken maar focus en scherpte. Dat is echt mentaliteit.
Kan je nog verliezen maar tenminste met opgeheven hoofd

[ Voor 54% gewijzigd door Harribo op 25-03-2016 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Dat middenveld kan toch niet ook. Twee ukkies tegen die Franse beesten. En achterin heb je feitelijk iemand over. Tactisch onbenullig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 21:20:
[...]

PSV speelt ook in de eredivisie. Het gaat er om hoe een coach de wedstrijd benadert. Dan verlies je misschien nog maar in elk geval eervol. Blind moet gewoon opzouten. Hij inspireert niet en heeft nooit een tactisch plan.
PSV laat de mentaliteit dan ook voornamelijk buiten de eredivisie zien. Daarbinnen is het meestal gewoon niet eens nodig.

Qua Blind eens, dit heeft lang genoeg geduurd met dat gehussel.

[ Voor 6% gewijzigd door Gonadan op 25-03-2016 21:25 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Op basis waarvan is Clasie eigenlijk geselecteerd? De beste man is een wisselspeler bij een middenmoter in Engeland. Op die positie heb je technisch vernuft nodig a la Pirlo of een powerhouse a la Davids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Faddermakker schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 21:24:
Op basis waarvan is Clasie eigenlijk geselecteerd? De beste man is een wisselspeler bij een middenmoter in Engeland. Op die positie heb je technisch vernuft nodig a la Pirlo of een powerhouse a la Davids.
Je hebt gelijk, er zitten 5 van dat soort middenvelders op de bank bij Nederland, misschien zometeen maar wisselen dan....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Clasie staat gewoon basis bij Southampton hoor. Op Robben na hebben we geen uitblinkers meer in topcompetities. De magere jaren komen eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ook bijzonder dat ake niet is geselecteerd. Speelt wekelijks erg goed bij watford. Zeker niet minder dan de geselecteerde linksbacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
mooi eerbetoon: geitenkaas tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Sneijder grijpt naar de hamstring, dat kan er ook nog wel bij :X

Het is nu al een verloren wedstrijd, zelfs voor een oefenpot. Het resultaat maakt me hier niet zoveel uit, maar de trieste staat van het voetbal geefft wel aan dat we de komende jaren op toernooien niet veel hoeven te verwachten, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
CR1691 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 21:27:
Clasie staat gewoon basis bij Southampton hoor. Op Robben na hebben we geen uitblinkers meer in topcompetities. De magere jaren komen eraan.
Heeft maar de helft van de wedstrijden gespeelt, niet overtuigend dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Blind aanvoerder. Tranen schieten mij in de ogen van het lachen. Man man man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Bazoer komt erin en die heeft echt zin zo te zien. Zal die raar opkijken zo van het niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Faddermakker schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 21:29:
[...]

Klopt, moest wennen. Maar staat laatste maanden wel in de basis dus hij heeft wel een plek gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-09 21:12
Sneijder houdt het al weer voor gezien en neem het hem eens kwalijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
CR1691 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 21:29:
Blind aanvoerder. Tranen schieten mij in de ogen van het lachen. Man man man.
Tsja wat wil je, de bank is nog triester dan wat er op het veld staat :D

Sterker nog, de bank van Frankrijk zou nog van dit Nederland winnen, met 7 man en zonder keeper.

[ Voor 16% gewijzigd door Krukar op 25-03-2016 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Krukar schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 21:30:
[...]

Tsja wat wil je, de bank is nog triester dan wat er op het veld staat :D
Nee, mijn bank is gezellig nu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Is toch geen leider. Zacht gekookt ei die blind. Win je de oorlog niet mee. Echt onvoorstelbaar dat hij bij Man U speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Faddermakker schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 21:29:
[...]

Tsja, spelers moeten wennen en hij is geblesseerd geweest. Staat inmiddels gewoon in de basis en doet het goed. Dit soort scorebordjournalistiek zegt niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dacht: Wat gaat dat topic opeens snel.... Blijkt het Nederlands elftal dus te spelen :+ Weet niet of ik respect heb, of medelijden heb, voor mensen die een oefen wedstrijd van het Nederlands elftal daadwerkelijk opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-09 21:21
Het is weer tenenkrommend slecht. Veltman als RB, wat een zak hooi is dat. Telkens tikkie terug. Is gewoon een CV die daar niet hoort te spelen :')

Het gaan echt magere jaren worden en Rusland 2018 lijkt nu al onhaalbaar. Blind, pak je biezen en neem van Oostveen ook mee alsjeblieft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
PWM schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 21:32:
Dacht: Wat gaat dat topic opeens snel.... Blijkt het Nederlands elftal dus te spelen :+ Weet niet of ik respect heb, of medelijden heb, voor mensen die een oefen wedstrijd van het Nederlands elftal daadwerkelijk opzetten.
Eigenlijk alleen opgezet i.v.m. Cruyff, maar dat viel ook tegen, beetje klappen in de 14e minuut, hoera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Rusland gaan we toch nooit halen joh. Triest hoe het met het Nederlandse voetbal gesteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Krukar schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 21:32:
[...]

Eigenlijk alleen opgezet i.v.m. Cruyff, maar dat viel ook tegen, beetje klappen in de 14e minuut, hoera.
Wat moet je dan doen tijdens de wedstrijd? Een hoempapa het veld op sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Tristan schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 21:35:
[...]

Wat moet je dan doen tijdens de wedstrijd? Een hoempapa het veld op sturen?
Had toch op z'n minst een beetje spandoeken en "johan johan" roepen van het publiek verwacht, maarja klootjespubliek.
Ook geen speech ofzo verder.
Kijk anders volgende week zondag naar Ajax, dan zul je zien hoe je afscheid neemt van Cruyff als publiek :)

[ Voor 13% gewijzigd door Krukar op 25-03-2016 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
CR1691 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 21:34:
Rusland gaan we toch nooit halen joh. Triest hoe het met het Nederlandse voetbal gesteld is.
Daarom is het vrreemd dat een speler als Sneijder vandaag mee mag doen. Oude garde. Richt je op een nieuwe jonge groep en hoop in 2020 of 2022 weer mee te doen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ok, rust.

Eigenlijk he, die 0-2....ok
Maar waar ik mij ernstig zorgen over maak : geen enkele kans gecreëerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

PWM schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 21:32:
Dat is het vervelende met interlands, dan is er geen ander voetbal op tv :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Het zag er een tijd lang uit alsof er wel elke 6 minuten (in elk geval bijna) gescoord zou worden... :X

Waarom kijk ik ook alweer nooit naar oefenwedstrijden? O ja.

Er werd erg slecht verdedigd bij de eerste dode spelmomenten, zeg. Pfff...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik had geen zin om te kijken en zo te horen was dat een verstandig besluit. Nou, maak er een echte afscheidswedstrijd van voor Cruijff en verlies met 0-8. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:55
Blind exit weer een stapje dichterbij! Wk2018 onhaalbaar. Alleen de nummer 1 van de poule plaatst zich direct. En Frankrijk zit in onze poule. Dit oefenpotje laat maar weer eens zien hoe triest het gesteld is met ons Landje qua voetbal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Als ze nu eens dat Blinde duo dumpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-09 19:12
(jarig!)
Tja, als je een middelmatige generatie hebt, een beginnend coach, matige selectie, slechte keuzes, dan wordt het gewoon niets.

Had zo graag Koeman bij NL elftal gezien :/ Die had in mijn ogen misschien net dat beetje extra kunnen brengen.

[ Voor 16% gewijzigd door RedHat op 25-03-2016 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ankona schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 21:40:
[...]

Daarom is het vrreemd dat een speler als Sneijder vandaag mee mag doen. Oude garde. Richt je op een nieuwe jonge groep en hoop in 2020 of 2022 weer mee te doen.
Ik denk dat het voor het elftal misschien ook wel beter is. Als je niet kunt domineren is wat meer fysiek vaak beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Dat doet Lucky Luuk wel aardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Eigenlijk is het wel poëtisch te noemen. Cruijff tilde het Nederlands voetbal naar ongekende hoogte waarna Oranje decennialang een absoluut topland in het voetbal was. Cruijff sterft en er is niks meer over naast de verouderde sterren Robben, Sneijder en van Persie. :/

2018 zie ik niet gebeuren. Ik zie deze hele generatie niet gebeuren, zeker niet onder een "coach" zoals Blind die zijn achternaam maar wat waar lijkt te maken. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-09 19:12
(jarig!)
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 21:59:
Eigenlijk is het wel poëtisch te noemen. Cruijff tilde het Nederlands voetbal naar ongekende hoogte waarna Oranje decennialang een absoluut topland in het voetbal was. Cruijff sterft en er is niks meer over naast de verouderde sterren Robben, Sneijder en van Persie. :/
Uhhhh... Sorry dat ik het zeg hoor, maar heb je überhaubt wel naar wedstrijden van het Nederlands elftal gekeken afgelopen jaar :? Heeft echt niets met de dood van Cruijff te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

RedHat schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 22:04:
[...]

Uhhhh... Sorry dat ik het zeg hoor, maar heb je überhaubt wel naar wedstrijden van het Nederlands elftal gekeken afgelopen jaar :? Heeft echt niets met de dood van Cruijff te maken.
Ja, ik heb alle kwalificatiewedstrijden gezien. Niet helemaal omdat het meestal niet aan te zien was maar het begin wel. Ik zeg dat het poëtisch is dat het met de dood van Cruijff in elkaar stort, meer niet...

We hebben gewoon een slechte generatie spelers, een hopeloze coach en niks om op terug te vallen en dat lijkt de komende tijd ook niet te gaan veranderen.

Pagina: 1 ... 68 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder