Ach laat de PSV supporter maar lekker gek worden hier. Leuk zo'n glad veld. Ze zijn in Eindhoven blijkbaar vergeten dat Ajax daar iets meer ervaring mee heeft.Krukar schreef op zondag 20 maart 2016 @ 18:31:
[...]
Houdt toch op met dat niet terecht, PSV heeft helemaal niets gecreëerd in de 2de helft en in de eerste helft ook bijna niks. 9 van de 10 goede kansen waren voor Ajax.
Nou ja ik vond ajax totaal anti voetbal spelen na die snelle goal. Kijk de acties van Cillessen maar eens terug. Wel terecht overigens hoor, ajax had het bijna niet beter kunnen treffen en dan is anti voetbal slim, maar er was maar 1 ploeg aan het voetballen.Krukar schreef op zondag 20 maart 2016 @ 18:31:
[...]
Houdt toch op met dat niet terecht, PSV heeft helemaal niets gecreëerd in de 2de helft en in de eerste helft ook bijna niks. 9 van de 10 goede kansen waren voor Ajax.
Dit zijn de lekkersten, iedereen -ook ik- achtte- Ajax volkomen kansloos en dan zo winnen 

Even mezelf beantwoorden; JA
XXXVI
Ja, als PSV dat doet tegen Atletico is het een "tactische meesterzet" en als ze vervolgens hetzelfde spel terug krijgen van Ajax is het "niet terecht", zo lust ik er nog wel 3.Michielgb schreef op zondag 20 maart 2016 @ 18:34:
[...]
Nou ja ik vond ajax totaal anti voetbal spelen na die snelle goal. Kijk de acties van Cillessen maar eens terug. Wel terecht overigens hoor, ajax had het bijna niet beter kunnen treffen en dan is anti voetbal slim, maar er was maar 1 ploeg aan het voetballen.
Bovendien had PSV al in de eerste helft met 10 man moeten staan en kwamen ze in de 2de helft ook een paar keer goed weg, dus tot zover je "anti voetbal".
[ Voor 12% gewijzigd door Krukar op 20-03-2016 18:36 ]
Uhm omdat PSV meer balbezit had. Laten we het eens hebben over de gele kaarten die PSV had moeten krijgen.... Hoezo anti voetbal.Michielgb schreef op zondag 20 maart 2016 @ 18:34:
[...]
Nou ja ik vond ajax totaal anti voetbal spelen na die snelle goal. Kijk de acties van Cillessen maar eens terug. Wel terecht overigens hoor, ajax had het bijna niet beter kunnen treffen en dan is anti voetbal slim, maar er was maar 1 ploeg aan het voetballen.
Volledig tegen verwachting in inderdaad, ik achtte Ajax ook niet in staat om van PSV te winnen.ephymerous schreef op zondag 20 maart 2016 @ 18:34:
Dit zijn de lekkersten, iedereen -ook ik- achtte- Ajax volkomen kansloos en dan zo winnen![]()
[...]
Even mezelf beantwoorden; JA
Knap van het verdedigende duo ook, had ook niet verwacht dat die 0 zouden houden.
van de hoorn die een prima wedstrijd speelt
de wonderen zijn de wereld nog niet uit dus
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Goed gedaan door Ajax. Hoeveel echte kansen heeft PSV nou gehad?
Ook veel kudos voor Dijks, die lostte heel veel op ook in het centrum.dutchgio schreef op zondag 20 maart 2016 @ 18:37:
[...]
Volledig tegen verwachting in inderdaad, ik achtte Ajax ook niet in staat om van PSV te winnen.
Knap van het verdedigende duo ook, had ook niet verwacht dat die 0 zouden houden.
w.m.b. de man van de wedstrijd.
Een handjevol, maar veel heeft Cilessen niet te doen gehad. Het meeste kwam al niet tot een schot of ging naast, echt getest is hij niet.
Ach ja, zo had PSV in de eerste helft ook een penalty moeten krijgen, had Klaassen eraf gekund met rood, had Milik minstens één kaart moeten krijgen... Zullen we daar niet mee beginnen? De arbitrage was van een dusdanig absurd laag niveau dat beide teams echt wel minstens evenveel zijn benadeeld over de loop van de wedstrijd.Krukar schreef op zondag 20 maart 2016 @ 18:35:
[...]
Ja, als PSV dat doet tegen Atletico is het een "tactische meesterzet" en als ze vervolgens hetzelfde spel terug krijgen van Ajax is het "niet terecht", zo lust ik er nog wel 3.
Bovendien had PSV al in de eerste helft met 10 man moeten staan en kwamen ze in de 2de helft ook een paar keer goed weg, dus tot zover je "anti voetbal".
Nee, merp!
Mooie en terechte overwinning. Veel balbezit voor PSV, maar weinig tot geen kansen. Ajax heeft de tweede helft goed gespeeld en PSV geen kans meer gegeven.
Tomorrow is not today!
Die penalty was discutabel, dat gaf ik eerder aan en daar waren ze het bij Fox ook over eens dat het eigenlijk te licht was voor ene penalty. Die charge van Willems was gewoon zuiver rood, bal was niet eens in de buurt meer.PauseBreak schreef op zondag 20 maart 2016 @ 18:38:
[...]
Ach ja, zo had PSV in de eerste helft ook een penalty moeten krijgen, had Klaassen eraf gekund met rood, had Milik minstens één kaart moeten krijgen... Zullen we daar niet mee beginnen? De arbitrage was van een dusdanig absurd laag niveau dat beide teams echt wel minstens evenveel zijn benadeeld over de loop van de wedstrijd.
En hoezo moest Klaassen nou ineens rood krijgen dan, omdat ie een Ajax shirt aanheeft
Als je vindt dat PSV is benadeeld door de arbitrage heb je echt op teletekst zitten kijken o.i.d.
[ Voor 6% gewijzigd door Krukar op 20-03-2016 18:41 ]
als dat een pingel is kun je veel vaker fluiten voor vasthouden aantikken etc , klaasen rood ok, dan ook willens rood of guardado 2de gele kaart. het mes snijd aan 2 kanten he ...PauseBreak schreef op zondag 20 maart 2016 @ 18:38:
[...]
Ach ja, zo had PSV in de eerste helft ook een penalty moeten krijgen, had Klaassen eraf gekund met rood, had Milik minstens één kaart moeten krijgen... Zullen we daar niet mee beginnen? De arbitrage was van een dusdanig absurd laag niveau dat beide teams echt wel minstens evenveel zijn benadeeld over de loop van de wedstrijd.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Misschien heb ik iets gemist? Maar wat heeft Klaassen gedaan wat rood waard was dan?
Ik heb ze bij Fox horen zeggen over situatie 1 dat het te licht was en over situatie 2 (Bazoer op Guardado geloof ik) dat het een 100% penalty is.Krukar schreef op zondag 20 maart 2016 @ 18:40:
[...]
Die penalty was discutabel, dat gaf ik eerder aan en daar waren ze het bij Fox ook over eens dat het eigenlijk te licht was voor ene penalty.
Elleboogstoot. Maar elleboogstoten mogen tegenwoordig schijnbaar, want ook Dijks en El Ghazi kwamen er mee weg.Die charge van Willems was gewoon zuiver rood, bal was niet eens in de buurt meer.
En hoezo moest Klaassen nou ineens rood krijgen dan, omdat ie een Ajax shirt aanheeft
Maar als je de arbitrage eruit haalt, die echt onthutsend slecht was vandaag voor beide partijen, dan heeft Ajax mijns inziens verdiend gewonnen. Na die goal hebben ze gewoon degelijk staan verdedigen en het tactisch slimmer aangepakt dan PSV.
Bedankt voor het stappen op mijn punt.
[ Voor 9% gewijzigd door PauseBreak op 20-03-2016 18:43 ]
Nee, merp!
Heb ik dan iets gemist of ben jij echt de enige hier die een elleboogstoot van Klaassen heeft gezienPauseBreak schreef op zondag 20 maart 2016 @ 18:43:
[...]
Ik heb ze bij Fox horen zeggen over situatie 1 dat het te licht was en over situatie 2 (Bazoer op Guardado geloof ik) dat het een 100% penalty is.
[...]
Elleboogstoot. Maar elleboogstoten mogen tegenwoordig schijnbaar, want ook Dijks en El Ghazi kwamen er mee weg.
Maar als je de arbitrage eruit haalt, die echt onthutsend slecht was vandaag voor beide partijen, dan heeft Ajax mijns inziens verdiend gewonnen. Na die goal hebben ze gewoon degelijk staan verdedigen en het tactisch slimmer aangepakt dan PSV.
[...]
Bedankt voor het stappen op mijn punt.
Ik vermoed dat jij iets hebt gemist, want er is voor gefloten. (geen kaart gegeven voor de duidelijkheid)Krukar schreef op zondag 20 maart 2016 @ 18:44:
[...]
Heb ik dan iets gemist of ben jij echt de enige hier die een elleboogstoot van Klaassen heeft gezien
[ Voor 6% gewijzigd door PauseBreak op 20-03-2016 18:46 ]
Nee, merp!
+9 in het voordeel van Ajax, ik denk dat dat ook het verschil gaat bepalen straks. Van de komende wedstrijden denk ik dat PSV er wint en 1 gelijk speelt (tegen AZ), Ajax gaat gelijk spelen tegen FC Twente en Utrecht denk ik. De rest winst.jaapstobbe schreef op zondag 20 maart 2016 @ 18:25:
Nu is het doelsaldo heel belangrijk. 1 gelijkspel en je staat gelijk.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Doelpunten:
www.dailymotion.com/embed/video/x3yz5d4
www.dailymotion.com/embed/video/x3yzczf
www.dailymotion.com/embed/video/x3yz5d4
www.dailymotion.com/embed/video/x3yzczf
[ Voor 68% gewijzigd door Krukar op 20-03-2016 19:03 ]
Of dadelijk in studio voetbal
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja of dat
Linkjes werken nu wel correct, kan alleen niet embedden vanaf dailymotion schijnbaar.
Vindt dat commentaar bij die 2de video wel grappig, geen idee wat ie zegt maar het klinkt wel leuk
[ Voor 37% gewijzigd door Krukar op 20-03-2016 19:05 ]
Of ergens over een maand of 2 op de Fox Sports site 
Wat hebben die toch veel tijd nodig om samenvattingen online te zetten
Hey, ze willen alleen je geld. Ze willen er niet ook nog een prestatie tegenover zetten.PWM schreef op zondag 20 maart 2016 @ 19:04:
Of ergens over een maand of 2 op de Fox Sports site
Dat blijkt wel uit de rest van hun site ja. Dat inlogsysteem is zo brak als een aap, de kwaliteit van de stream is niet echt om over naar huis te schrijven en bij grote wedstrijden komen ze regelmatig capaciteit tekort.Deadsy schreef op zondag 20 maart 2016 @ 19:05:
[...]
Hey, ze willen alleen je geld. Ze willen er niet ook nog een prestatie tegenover zetten.
Maar verder is het een fijne site hoor
Nee, merp!
Moet je hun zoekfunctie eens gebruiken. Als ik nu zoek op videos en dan Pelle, kom ik een doelpunt van 12 maart tegen. Die van vandaag komt niet eens naar voren, maar staat er wel als je op de wedstrijd pagina kijkt.
Mooie kleuren en zo?PauseBreak schreef op zondag 20 maart 2016 @ 19:10:
[...]
Dat blijkt wel uit de rest van hun site ja. Dat inlogsysteem is zo brak als een aap, de kwaliteit van de stream is niet echt om over naar huis te schrijven en bij grote wedstrijden komen ze regelmatig capaciteit tekort.
Maar verder is het een fijne site hoor
Zeker, briljante zoekfunctie ook, zoals PWM ook al opmerkt. Het overzicht van de site is vooral ook echt heel sterk. Je kunt echt zien dat ze daar goed en lang over na hebben gedacht.
Nee, merp!
Gelukkig spelen de negatieve punten pas recent en werkte het een tijd geleden allemaal perfectPauseBreak schreef op zondag 20 maart 2016 @ 19:16:
[...]
Zeker, briljante zoekfunctie ook, zoals PWM ook al opmerkt. Het overzicht van de site is vooral ook echt heel sterk. Je kunt echt zien dat ze daar goed en lang over na hebben gedacht.
Heb je helemaal gelijk in! Ik heb echt zitten genieten van de steeds uitvallende stream tijdens Feyenoord - Ajax. Maar daarvoor liep het PERFECT hoor.Deadsy schreef op zondag 20 maart 2016 @ 19:17:
[...]
Gelukkig spelen de negatieve punten pas recent en werkte het een tijd geleden allemaal perfect
Nee, merp!
Ach bij dat eerste kun je FOX niet de schuld geven. Hoe moeten hun nou zien aankomen dat zoveel mensen willen kijken wanneer de 2 clubs met de grootste aanhang tegen elkaar spelen?PauseBreak schreef op zondag 20 maart 2016 @ 19:19:
[...]
Heb je helemaal gelijk in! Ik heb echt zitten genieten van de steeds uitvallende stream tijdens Feyenoord - Ajax. Maar daarvoor liep het PERFECT hoor.
En het is ook niet alsof er veel kapitaal achter FOX zit.
ps. Hoelang hebben die gasten nog de rechten op de eredivisie?
Feyenoord heeft nog Twente en Heracles uit, verder een relatief eenvoudig programma. Plek 3 is toch wel iets wat gewoon gehaald moet worden.
12 jaar vanaf seizoen 2013/2014 dus tot seizoen 2025/2026.Deadsy schreef op zondag 20 maart 2016 @ 19:27:
[...]
Ach bij dat eerste kun je FOX niet de schuld geven. Hoe moeten hun nou zien aankomen dat zoveel mensen willen kijken wanneer de 2 clubs met de grootste aanhang tegen elkaar spelen?
En het is ook niet alsof er veel kapitaal achter FOX zit.
ps. Hoelang hebben die gasten nog de rechten op de eredivisie?
Fox is achter de schermen inderdaad gewoon een product van Sky Entertainment/Rupert Murdoch, dus aan geld geen tekort daar.
Probleem is dat dit Feyenoord van iedereen kan verliezen. Want toen ze die slechte serie hadden waren daar ook een paar clubs tussen waarvan ze gewoon hadden moeten winnen.PWM schreef op zondag 20 maart 2016 @ 19:27:
Feyenoord heeft nog Twente en Heracles uit, verder een relatief eenvoudig programma. Plek 3 is toch wel iets wat gewoon gehaald moet worden.
En bij dit Twente weet je het maar nooit.
Verwijderd
Ajacieden gefeliciteerd, over de hele wedstrijd was Ajax veel gevaarlijker en hadden ze grotere kansen. Het viel vandaag jullie kant op, een beetje mazzel met de 0-1 na een minuut, waarna Ajax rustig achterover kon leunen om te counteren. Dat is stukken makkelijker voetballen.
Ajax is nu de topfavoriet voor de schaal, ze mogen zelfs nog een keer gelijkspelen. Dat zie ik PSV niet meer rechtbreien.
De naweëen van dinsdag zijn nadrukkelijk merkbaar. Het team oogde in de 2e helft vermoeid, futloos. Guardado er af met last, Pröpper meteen naar het ziekenhuis met een voetblessure, Willems voetbalde met een halve blessure nadat ie last had gekregen van zijn lies tegen Atletico. Locadia geblesseerd er af.
Maar je hebt een hele brede selectie, had daar dan gebruik van gemaakt. Je kon spelen met Lestienne, Pereiro, Hendrix, Brenet, Isimat-Mirin...
Ajax is nu de topfavoriet voor de schaal, ze mogen zelfs nog een keer gelijkspelen. Dat zie ik PSV niet meer rechtbreien.
De naweëen van dinsdag zijn nadrukkelijk merkbaar. Het team oogde in de 2e helft vermoeid, futloos. Guardado er af met last, Pröpper meteen naar het ziekenhuis met een voetblessure, Willems voetbalde met een halve blessure nadat ie last had gekregen van zijn lies tegen Atletico. Locadia geblesseerd er af.
Maar je hebt een hele brede selectie, had daar dan gebruik van gemaakt. Je kon spelen met Lestienne, Pereiro, Hendrix, Brenet, Isimat-Mirin...
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2016 19:36 ]
Minimaal ja. En hou nu eens een paar talenten vast zodat jullie ook in de EL een leuke mix van talent en ervaring hebben.PWM schreef op zondag 20 maart 2016 @ 19:27:
Nee, merp!
Het zal je maar gebeuren dat spelers die al met pijntjes begonnen waren aan deze wedstrijd de volgende wedstrijd moeten missen.Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2016 @ 19:32:
Ajacieden gefeliciteerd, over de hele wedstrijd was Ajax veel gevaarlijker en hadden ze grotere kansen. Het viel vandaag jullie kant op, een beetje mazzel met de 0-1 na een minuut, waarna Ajax rustig achterover kon leunen om te counteren. Dat is stukken makkelijker voetballen.
Maar je zag het inderdaad aan teveel spelers van PSV dat de scherpte er niet was, ze konden die extra stap simpelweg niet zetten en wisten te weinig te doen met het balbezit dat er was.
Ja, dit kan je Cocu ook aanrekenen natuurlijk. Ik bedoel, waarom zou je niet gewoon beginnen met Brenet, Lestienne en Hendrix in de basis? Het is vrijwel geen verzwakking te noemen eigenlijk. Zeker niet als je ziet hoe Willems de laatste tijd staat te spelen.Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2016 @ 19:32:
Nu zitten we dadelijk dus met een Pröpper en Locadia minder en met wat pech nog meer spelers. Dat is eigenlijk gewoon slecht gecoached.
Nee, merp!
Verwijderd
Eens. Uiteindelijk heb je het aan jezelf te wijten. Ik vond Ajax heel behoorlijk spelen, scherp en geconcentreerd. Vooral Klaassen vond ik opvallend sterk, die weet EXACT hoe je tot op de cm nauwkeurig druk naar voren moet zetten.PauseBreak schreef op zondag 20 maart 2016 @ 19:48:
[...]
Ja, dit kan je Cocu ook aanrekenen natuurlijk. Ik bedoel, waarom zou je niet gewoon beginnen met Brenet, Lestienne en Hendrix in de basis? Het is vrijwel geen verzwakking te noemen eigenlijk. Zeker niet als je ziet hoe Willems de laatste tijd staat te spelen.
Nu zitten we dadelijk dus met een Pröpper en Locadia minder en met wat pech nog meer spelers. Dat is eigenlijk gewoon slecht gecoached.
Er waren wel meer van Ajax die echt goed stonden te spelen. Dijks stond ook goed te verdedigen. Soms net over de schreef, maar dat is internationaal gezien ruim onder de schreef. En Cillissen stond ook goed te keepen hoor. Bazoer was ook weer goed bezig en Milik liep goed mensen onderuit te trappen.Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2016 @ 20:00:
[...]
Eens. Uiteindelijk heb je het aan jezelf te wijten. Ik vond Ajax heel behoorlijk spelen, scherp en geconcentreerd. Vooral Klaassen vond ik opvallend sterk, die weet EXACT hoe je tot op de cm nauwkeurig druk naar voren moet zetten.
Uiteindelijk gewoon een verdiende winst voor Ajax want ze waren tactisch en individueel helaas beter vandaag.
Nee, merp!
Vraag me zelf eigenlijk af waarom Narsingh zoveel krediet heeft.
Is er in de jeugd dan niemand die talent heeft?
[ Voor 27% gewijzigd door Deadsy op 20-03-2016 20:08 ]
Misschien had PSV gehoopt op een strafschopDeadsy schreef op zondag 20 maart 2016 @ 20:08:
Vraag me zelf eigenlijk af waarom Narsingh zoveel krediet heeft.
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:17:
Vijf dagen om weer op krachten te komen zou voldoende moeten zijn. Dat kan niet als excuus gelden. De selectie is topfit, zaterdag nog ongelukkigerwijs diep moeten gaan tegen Heerenveen en dinsdag t/m de verlenging scherp gespeeld. Als je dat op kan brengen, ben je topfit. PSV-Ajax is een wedstrijd op zich, kan alle kanten op.
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2016 @ 19:32:
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kuipers vond de overtreding van Willems niet perse rood ("geel met een rood randje", staat vast niet in de regels).
Kan nog wel interessant voer zijn in een beroepzaak voor de spelers die voor vergelijkbare overtredingen wel gewoon rood krijgen.
Kan nog wel interessant voer zijn in een beroepzaak voor de spelers die voor vergelijkbare overtredingen wel gewoon rood krijgen.
Verwijderd
Het zou voldoende moeten zijn in mijn inschatting, en was het dus niet. Conditioneel zou je moeten kunnen aansterken, maar kleine blessures zijn niet weg na 5 dagen. Daar had ik geen rekening mee gehouden bij die uitspraak. En dan moet je constateren dat het team vermoeid oogde en er enkele spelers van af moesten met last/blessures (Pröpper, Guardado en Locadia).
Maar nogmaals, geen excuus want je hebt een sterke bank met fitte jongens, daar had Cocu gebruik van kunnen en moeten maken.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2016 20:18 ]
Dat viel me wel op inderdaad. Qua selectie geen reden om conditioneel in de problemen te komen maar toch is dat gebeurd. Vind ik toch wonderlijk , heeft cocu zo veel minder vertrouwen in de tweede keuze?Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2016 @ 20:17:
[...]
Het zou voldoende moeten zijn in mijn inschatting, en was het dus niet. Conditioneel zou je moeten kunnen aansterken, maar kleine blessures zijn niet weg na 5 dagen. Daar had ik geen rekening mee gehouden bij die uitspraak. En dan moet je constateren dat het team vermoeid oogde en er enkele spelers van af moesten met last/blessures (Pröpper, Guardado en Locadia).
Maar nogmaals, geen excuus want je hebt een sterke bank met fitte jongens, daar had Cocu gebruik van kunnen en moeten maken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Blijkbaar. En hij zit ook met verschillende jongens die min of meer in de verkoop staan (Willems/De Jong), en een Van Ginkel die gehuurd is met speeltijdgarantie. En ook met Locadia zullen wel speeltijdafspraken gemaakt zijn in ruil voor ophouden met zeiken dat hij niet op 9 staat maar aan de zijlijn moet wandelen. Dus, tsja.... Ik denk dat Cocu zich daar wellicht iets teveel door heeft laten leiden.Gonadan schreef op zondag 20 maart 2016 @ 20:19:
[...]
Dat viel me wel op inderdaad. Qua selectie geen reden om conditioneel in de problemen te komen maar toch is dat gebeurd. Vind ik toch wonderlijk , heeft cocu zo veel minder vertrouwen in de tweede keuze?
Nee, merp!
Wie? Deed die dan mee? Ik heb hem de hele wedstrijd niet gezien.Goron schreef op zondag 20 maart 2016 @ 18:18:
De Jong bakt er echt niets van eigenlijk
Hoewel, wedstrijd.... Matte pot. PSV controleert maar mist alle vermogen om er iets mee te doen, Ajax komt er niet aan te pas en heeft het geluk dat er twee doelpunten uit het niets vallen.
alles kan off-topic
Verwijderd
Nee, Ajax had geen geluk, ze kregen 5 echte kansen, dan is het normaal dat je er 2 scoort.
Dat de eerste er al in lag na 1 minuut, dat valt wel heel goed uit, dan kun je de tegenstander laten komen.
Dat de eerste er al in lag na 1 minuut, dat valt wel heel goed uit, dan kun je de tegenstander laten komen.
Sinds wanneer heeft Locadia wat te eisen dan?PauseBreak schreef op zondag 20 maart 2016 @ 20:23:
Blijkbaar. En hij zit ook met verschillende jongens die min of meer in de verkoop staan (Willems/De Jong), en een Van Ginkel die gehuurd is met speeltijdgarantie. En ook met Locadia zullen wel speeltijdafspraken gemaakt zijn in ruil voor ophouden met zeiken dat hij niet op 9 staat maar aan de zijlijn moet wandelen. Dus, tsja.... Ik denk dat Cocu zich daar wellicht iets teveel door heeft laten leiden.
@Ankona: dat zeggen we ook altijd over Italianen, toch blijkt het te werken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat kun je de Jong vind ik niet aanrekenen. Werd goed gedekt en kreeg bijna alleen maar lange ballen.Ankona schreef op zondag 20 maart 2016 @ 20:30:
[...]
Wie? Deed die dan mee? Ik heb hem de hele wedstrijd niet gezien.
Hoewel, wedstrijd.... Matte pot. PSV controleert maar mist alle vermogen om er iets mee te doen, Ajax komt er niet aan te pas en heeft het geluk dat er twee doelpunten uit het niets vallen.
Bij het centrum van Ajax had ik verwacht dat ze meer uitgespeelde kansen zouden proberen te creëren.
Sinds ze hem niet kwijt willen. Het idee is dat De Jong na dit seizoen wordt verkocht (ik betwijfel of dat gaat lukken) en dat Locadia daarna in de spits komt te staan. Aangezien Locadia nogal aan het trappen was in het begin van het seizoen en ze niet wilden dat hij een breuk forceerde is hij min of meer omgekochtGonadan schreef op zondag 20 maart 2016 @ 20:33:
[...]
Sinds wanneer heeft Locadia wat te eisen dan?
@Ankona: dat zeggen we ook altijd over Italianen, toch blijkt het te werken.
Nee, merp!
Ik zou hem er lekker uit flikkeren zo'n maf, wie denk je wel niet dat je bent?PauseBreak schreef op zondag 20 maart 2016 @ 20:36:
Sinds ze hem niet kwijt willen. Het idee is dat De Jong na dit seizoen wordt verkocht (ik betwijfel of dat gaat lukken) en dat Locadia daarna in de spits komt te staan. Aangezien Locadia nogal aan het trappen was in het begin van het seizoen en ze niet wilden dat hij een breuk forceerde is hij min of meer omgekocht
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De Jong moet lekker zijn hele carriere bij PSV blijven. Dat bewees hij afgelopen week maar weer eens. Ook in Engeland en Duitsland was het niks.
Jammer voor Locadia, maar er zal bij een vertrek van De Jong toch wel een andere spits voor erbij gehaald worden. Dan kan Locadia wel de eerste keus zijn maar dat is ook geen pottenbreker.
Jammer voor Locadia, maar er zal bij een vertrek van De Jong toch wel een andere spits voor erbij gehaald worden. Dan kan Locadia wel de eerste keus zijn maar dat is ook geen pottenbreker.
Hehe, ben ik met je eens, maar ik denk ook dat ik geen goede trainer zou zijn. Er zouden weinig spelers overblijvenGonadan schreef op zondag 20 maart 2016 @ 20:38:
[...]
Ik zou hem er lekker uit flikkeren zo'n maf, wie denk je wel niet dat je bent?
Nee, merp!
De Jong moet bij een club spelen waar hij rond of in de 16 kan hangen en hij niet continu hoeft te lopen, waar andere kansen creëren. PSV is zo een club, maar hij is niet goed genoeg om in Duitsland of Engeland bij een club die zo speelt in de basis te staan.dutchgio schreef op zondag 20 maart 2016 @ 20:39:
De Jong moet lekker zijn hele carriere bij PSV blijven. Dat bewees hij afgelopen week maar weer eens. Ook in Engeland en Duitsland was het niks.
Dat hij bij Gladbach niet zou slagen wist iedereen die de club en de speler kende.
Maar waarom zou men de Jong verkopen zodat Locadia in de spits zou kunnen staan?
Hij heeft vind ik nooit langere tijd laten zien beter te zijn dan de Jong. Op de vleugel is niet zijn plek maar het is niet alsof hij daar laat zien dat hij onmisbaar zou zijn in de spits.
Omdat er contractuele afspraken zijn gemaakt met De Jong over zijn tijd bij PSV en de verkoopvoorwaarden na 1,5 seizoen. Locadia is daarnaast veel jonger dan De Jong en heeft gewoon meer potentie. Sowieso kán hij meer dan De Jong, voetballend gezien.Deadsy schreef op zondag 20 maart 2016 @ 20:46:
[...]
Maar waarom zou men de Jong verkopen zodat Locadia in de spits zou kunnen staan?
Hij heeft vind ik nooit langere tijd laten zien beter te zijn dan de Jong. Op de vleugel is niet zijn plek maar het is niet alsof hij daar laat zien dat hij onmisbaar zou zijn in de spits.
Nee, merp!
Ankona schreef op zondag 20 maart 2016 @ 20:30:
Alleen Studio Sport gekeken neem ik aan
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
De Jong is constanter.PauseBreak schreef op zondag 20 maart 2016 @ 20:53:
[...]
Omdat er contractuele afspraken zijn gemaakt met De Jong over zijn tijd bij PSV en de verkoopvoorwaarden na 1,5 seizoen. Locadia is daarnaast veel jonger dan De Jong en heeft gewoon meer potentie. Sowieso kán hij meer dan De Jong, voetballend gezien.
Ik betwijfel dat Locadia ooit regelmatig gaat presteren.
De Jong is ook ouder. Oudere spelers presteren meestal wat constanter dan jonge talenten. Ik heb eerlijk gezegd geen idee of Locadia ooit stabiel en/of goed genoeg gaat worden om eerste spits te zijn voor PSV. De tijd zal het ons leren gok ik zomaar.Deadsy schreef op zondag 20 maart 2016 @ 21:22:
[...]
De Jong is constanter.
Ik betwijfel dat Locadia ooit regelmatig gaat presteren.
Nee, merp!
Een gok als deze kun je nemen als er rond de spits heen genoeg goede spelers zitten die het team in aanvallend opzicht kunnen dragen en nog wel een jaar of 2 bij de club blijven.PauseBreak schreef op zondag 20 maart 2016 @ 21:25:
[...]
De Jong is ook ouder. Oudere spelers presteren meestal wat constanter dan jonge talenten. Ik heb eerlijk gezegd geen idee of Locadia ooit stabiel en/of goed genoeg gaat worden om eerste spits te zijn voor PSV. De tijd zal het ons leren gok ik zomaar.
Wil wil eigenlijk nog eens terug komen op Dhr de Mos. Hij vond eigenlijk de verdediging van Ajax slecht. Maar deze hielt relatief makkelijk stand.
Ook Mike van de Hoorn werd weer aan alle kanten afgezaagd, maar hij doet het nu stabiel.
Ik had wel meer van de Jong verwacht hij was eigenlijk onzichtbaar.
Ook Mike van de Hoorn werd weer aan alle kanten afgezaagd, maar hij doet het nu stabiel.
Ik had wel meer van de Jong verwacht hij was eigenlijk onzichtbaar.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Ach Aadje had het vanmiddag in de voorbeschouwing vooral druk met opscheppen over zijn geweldige aankopen en adviezen aan PSV van 30 jaar terug. Bovendien woont hij in Eindhoven en is hij vooral supporter.
Kortom ik nam zijn analyse vooraf al niet zo serieus
De Mos moet je sowieso niet serieus nemen. Dat ze zijn rijbewijs nog niet hebben ingevorderd verbaast me. Die man is duidelijk senielik222 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 22:06:
Ach Aadje had het vanmiddag in de voorbeschouwing vooral druk met opscheppen over zijn geweldige aankopen en adviezen aan PSV van 30 jaar terug. Bovendien woont hij in Eindhoven en is hij vooral supporter.
Nee, merp!
Ajax heeft Johan Cruijff en Sjaak Swart, Feyenoord heeft Willem van Hanegem en Mario Been en PSV heeft Waterreus en Van Raaij. Aad de Mos vliegt heen en weer tussen Ajax naar PSV.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Vergeet de Kerkhofjes niet bij PSV.OPSLAGHOND schreef op zondag 20 maart 2016 @ 22:24:
Ajax heeft Johan Cruijff en Sjaak Swart, Feyenoord heeft Willem van Hanegem en Mario Been en PSV heeft Waterreus en Van Raaij. Aad de Mos vliegt heen en weer tussen Ajax naar PSV.
EY! Geen kwaad woord over onze bejaarden he!
Nee, merp!
Inderdaad, het is verschrikkelijk wat die man allemaal uitkraamt. Hij zit er bij Ziggo Sport wel eens bij als commentator. Niet te doenPauseBreak schreef op zondag 20 maart 2016 @ 22:08:
[...]
De Mos moet je sowieso niet serieus nemen. Dat ze zijn rijbewijs nog niet hebben ingevorderd verbaast me. Die man is duidelijk seniel

Maar wel een hele slechte wedstrijd, toch jongens? Afgezien van de twee mooie doelpunten. Ik heb vooral veel balverlies en gepruts gezien.
Verwijderd
Aad de Mos noemde in de voorbeschouwing Luuk de Jong een speler die goed is in de kleine ruimte. Ik denk dat dat genoeg zegt over zijn voetbalinzicht, dat is beperkt. Hij wisselt zinnige opmerkingen af met onzin.
Kenneth Perez en Arnold Bruggink zijn de betere commentatoren. De slechtste is met grote afstand Mario Been.
Kenneth Perez en Arnold Bruggink zijn de betere commentatoren. De slechtste is met grote afstand Mario Been.
Knap van ajax.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Het was geen hoogstaand voetbal, maar de spanning maakt dat wel voor een groot gedeelte goed toch?chim0 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 07:01:
Maar wel een hele slechte wedstrijd, toch jongens? Afgezien van de twee mooie doelpunten. Ik heb vooral veel balverlies en gepruts gezien.
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
PSV begint schandalig slecht aan de wedstrijd en verliest deze eigenlijk al in de 2e minuut, dat mag natuurlijk nooit gebeuren!
Daarna is PSV heer en meester, maar hebben ze grote moeite om dit om te zetten in kansen. Ajax komt er in de counter slechts sporadisch uit, maar is die paar keer wel meteen gevaarlijk. PSV heeft de pech dat een overduidelijke penalty niet gegeven wordt (de dubbele overtreding van Bazoer op Guardado), maar heeft daarna geluk dat Willems slechts geel krijgt na zijn aanslag.
Kuipers floot overigens een waardeloze wedstrijd, hij deelde in de malaise.
De 2e helft was het blijkbaar op bij PSV, Ajax kreeg ineens alle tijd en ruimte en werd totaal niet meer onder druk gezet. Daardoor was het wachten op de 0-2 en die viel helaas ook, nadat Moreno last had van zijn oog en daardoor tijdelijk niet deelnam aan het spel (oftewel, typisch moment voor de wedstrijd).
Op basis van de 1e helft was een gelijkspel terecht geweest, op basis van de 2e helft heeft Ajax verdiend gewonnen. Zwaar klote, maar hopelijk laat Ajax nog punten liggen. Ze lieten vorige week tegen NEC zien mentaal niet heel stabiel te zijn, maar aan de andere kant moet PSV dan nog eerst alles zien te winnen.
Wat was er trouwens met het veld aan de hand?
Dat was het hele jaar geen probleem meer, maar gisteren was het waardeloze en spekgladde veld van vorig seizoen ineens weer terug. Heel vreemd en een slechte zaak.
Daarna is PSV heer en meester, maar hebben ze grote moeite om dit om te zetten in kansen. Ajax komt er in de counter slechts sporadisch uit, maar is die paar keer wel meteen gevaarlijk. PSV heeft de pech dat een overduidelijke penalty niet gegeven wordt (de dubbele overtreding van Bazoer op Guardado), maar heeft daarna geluk dat Willems slechts geel krijgt na zijn aanslag.
Kuipers floot overigens een waardeloze wedstrijd, hij deelde in de malaise.
De 2e helft was het blijkbaar op bij PSV, Ajax kreeg ineens alle tijd en ruimte en werd totaal niet meer onder druk gezet. Daardoor was het wachten op de 0-2 en die viel helaas ook, nadat Moreno last had van zijn oog en daardoor tijdelijk niet deelnam aan het spel (oftewel, typisch moment voor de wedstrijd).
Op basis van de 1e helft was een gelijkspel terecht geweest, op basis van de 2e helft heeft Ajax verdiend gewonnen. Zwaar klote, maar hopelijk laat Ajax nog punten liggen. Ze lieten vorige week tegen NEC zien mentaal niet heel stabiel te zijn, maar aan de andere kant moet PSV dan nog eerst alles zien te winnen.
Wat was er trouwens met het veld aan de hand?
Dat was het hele jaar geen probleem meer, maar gisteren was het waardeloze en spekgladde veld van vorig seizoen ineens weer terug. Heel vreemd en een slechte zaak.
Wat een onzin, puur fantasieverhaaltje van je.PauseBreak schreef op zondag 20 maart 2016 @ 20:23:
En hij zit ook met verschillende jongens die min of meer in de verkoop staan (Willems/De Jong), en een Van Ginkel die gehuurd is met speeltijdgarantie. En ook met Locadia zullen wel speeltijdafspraken gemaakt zijn in ruil voor ophouden met zeiken dat hij niet op 9 staat maar aan de zijlijn moet wandelen. Dus, tsja.... Ik denk dat Cocu zich daar wellicht iets teveel door heeft laten leiden.
Technisch slecht, maar wel een heel goede wedstrijd.chim0 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 07:01:
Het blijft toch leuk om te zien hoe wij Hollanders balbezit blijven zien als maatstaf voor grip op de wedstrijd. Over PSV wordt links en rechts gezegd dat ze 'heer en meester' waren en dergelijke termen. Ja, tot de zestien, verder hadden ze niets te zeggen. Tegen catenaccio-achtige speelwijzen voel je je altijd heer en meester, tot die eikels één tegenaanval hebben en dan scoren. Zo waren we vroeger altijd zwaar gefrustreerd tegen Internazionale, je had altijd het gevoel veel beter te zijn, maar dat geven ze je graag zolang ze zelf maar scoren.
Het moge duidelijk zijn dat Ajax niet kwam om de slag op het middenveld te willen winnen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit inderdaad, zei het al een paar keer eerder in dit topic. Als je 65% balbezit hebt en vrijwel geen kansen creëert wordt je in Nederland "heer en meester" genoemd schijnbaar. Ik vind het zelf een zwaktebod.Gonadan schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:10:
[...]
Technisch slecht, maar wel een heel goede wedstrijd.
Het blijft toch leuk om te zien hoe wij Hollanders balbezit blijven zien als maatstaf voor grip op de wedstrijd. Over PSV wordt links en rechts gezegd dat ze 'heer en meester' waren en dergelijke termen. Ja, tot de zestien, verder hadden ze niets te zeggen. Tegen catenaccio-achtige speelwijzen voel je je altijd heer en meester, tot die eikels één tegenaanval hebben en dan scoren. Zo waren we vroeger altijd zwaar gefrustreerd tegen Internazionale, je had altijd het gevoel veel beter te zijn, maar dat geven ze je graag zolang ze zelf maar scoren.
Het moge duidelijk zijn dat Ajax niet kwam om de slag op het middenveld te willen winnen.
Ajax heeft er een paar seizoenen last van gehad, en nu nog steeds af en toe. 2/3 balbezit en geen kansen creëren, en dan de deksel op de neus krijgen. Nu speelt Ajax effectief, verdedigt goed en gaat goed om met de countermogelijkheden, en dat wordt dan afgedaan alsof je de mindere was. Ja dat blijkt uit het scoreverloop
Er zijn maar zeer weinig teams in het voetbal die én attractief voetbal kunnen laten zien én daar ook veel kansen uit creëren, denk aan een Bayern of Barcelona, maar dat wil er bij Nederlanders op één of andere manier niet in
Nee hoor, van De Jong en van Willems is bekend dat ze na dit seizoen weg moeten/mogen (contractuele afspraken met De Jong, duidelijke wens van Willems), Van Ginkel heeft gewoon een speeltijdclausule in het huurcontract zitten (lees de artikelen maar met Van Ginkel en speeltijd) en ook met Locadia zijn afspraken gemaakt. Dat is allemaal ook niet gek of ongebruikelijk in het voetbal.Baseman77 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:55:
[...]
Wat een onzin, puur fantasieverhaaltje van je.
Nee, merp!
http://www.nu.nl/voetbal/...es-nederlands-elftal.html
Licht het aan mij of is het uitshirt en de tinten op het thuis shirt gewoon paars, ondanks dat ze het blauw noemen? Walgelijke kleuren combinatie iig.
Licht het aan mij of is het uitshirt en de tinten op het thuis shirt gewoon paars, ondanks dat ze het blauw noemen? Walgelijke kleuren combinatie iig.

[ Voor 18% gewijzigd door Terranova op 21-03-2016 10:26 ]
Maher doet vervolgens een open sollicitie met het 'liken' van Ajax' foto waarin ze de overwinning vieren.
Die lijkt ook wel op weg naar de uitgang, geen perspectief meer.
Dat thuistenue is wel erg contrasterend inderdaad... Uittenue ziet er wel mooi uit, die is wel blauw hoor, marineblauw volgens mij?Terranova schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:25:
Licht het aan mij of is het uitshirt en de tinten op het thuis shirt gewoon paars? Walgelijke kleuren combinatie iig.
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Krukar op 21-03-2016 10:27 ]
Ondanks de k-wedstrijd van PSV toch een gezellige dag gehad
Jammer dat ze niet konden brengen wat ze tegen Atletico wel konden, aanvallend PSV niet gezien, terechte overwinning voor Ajax. Vanaf de 60e minuut geloofde ik het wel en ben ik buiten gaan bbq-en voor de Ajax gasten.. soms moet je gewoon je plaats weten
Nu maar hopen dat mijn andere club nog 2x doet wat ik wil. Volgende week winnen en de laatste wedstrijd verliezen.
Jammer dat ze niet konden brengen wat ze tegen Atletico wel konden, aanvallend PSV niet gezien, terechte overwinning voor Ajax. Vanaf de 60e minuut geloofde ik het wel en ben ik buiten gaan bbq-en voor de Ajax gasten.. soms moet je gewoon je plaats weten
Nu maar hopen dat mijn andere club nog 2x doet wat ik wil. Volgende week winnen en de laatste wedstrijd verliezen.
[ Voor 15% gewijzigd door St@m op 21-03-2016 11:06 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Er zit een wereld van verschil tussen weg moeten en weg mogen...PauseBreak schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:21:
Nee hoor, van De Jong en van Willems is bekend dat ze na dit seizoen weg moeten/mogen (contractuele afspraken met De Jong, duidelijke wens van Willems), Van Ginkel heeft gewoon een speeltijdclausule in het huurcontract zitten (lees de artikelen maar met Van Ginkel en speeltijd) en ook met Locadia zijn afspraken gemaakt. Dat is allemaal ook niet gek of ongebruikelijk in het voetbal.
Vanzelfsprekend wil De Jong hogerop, maar PSV wil graag verlengen indien er geen gewenste club komt. Willems wil niet bijtekenen en heeft na dit seizoen nog maar een contract voor 1 seizoen, dus vanzelfsprekend wil PSV hem na dit seizoen verkopen (mits hij blijft weigeren bij te tekenen).
Hoe jij bij die clausule komt van Van Ginkel is mij echt een raadsel, daar heb ik nooit iets over gehoord en ik vind er ook niets over terug. Ik ben dan ook heel benieuwd welke artikelen jij bedoelt.
Hetzelfde gaat trouwens op betreffende Locadia, ook daarover is niets te vinden.
Thuisshirt ziet er wel een stuk anders uit dan op het plaatje van de KNVB. Ik wacht nog even tot vrijdag, benieuwd hoe het complete tenue er uit ziet als onze mannen ze dragen.Terranova schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:25:
[afbeelding]

Zelf vind ik hem best tof!
pff dat ze de moeite nemen nieuwe kleertjes te kopen voor die paar oefenwedstrijden tegen landen die wel naar het toernooi mogen.
alles kan off-topic
Nike wil ook zijn merchandising-geld binnenhalen. Dit is gewoon weer dikke business voor Nike. Al zal het vast niet zo goed verkopen als ten tijde van Brazilië.Ankona schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:40:
pff dat ze de moeite nemen nieuwe kleertjes te kopen voor die paar oefenwedstrijden tegen landen die wel naar het toernooi mogen.
En ja, als dat paars lijkt, is het tijd voor een monitor-calibratie
'Nassaublauw' (om eerlijk te zijn leek het op de uitgelekte plaatjes wel paars, zeker als ze er ook bijschrijven dat het paars/'Concord' isKrukar schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:26:
[...]
Dat thuistenue is wel erg contrasterend inderdaad... Uittenue ziet er wel mooi uit, die is wel blauw hoor, marineblauw volgens mij?

Die lijnen zal je echt niet zo goed zien als op dat plaatje (denk ook niet dat ze op de replica versie zullen zitten)JST94 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:08:
[...]
Thuisshirt ziet er wel een stuk anders uit dan op het plaatje van de KNVB. Ik wacht nog even tot vrijdag, benieuwd hoe het complete tenue er uit ziet als onze mannen ze dragen.
Zelf vind ik hem best tof!

[ Voor 62% gewijzigd door apis29 op 21-03-2016 13:04 ]
Nou liever niet, ik was juist blij dat hij naar PSV was gegaan. Heb het niet zo op dat joch.dutchgio schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:26:
Maher doet vervolgens een open sollicitie met het 'liken' van Ajax' foto waarin ze de overwinning vieren.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hij hoeft ook niet naar Ajax te komen. 
Dan zie ik ze liever Ziyech halen voor die positie..
Ajax heeft al wel geinformeerd naar Haller, maar lijkt me niet dat die haalbaar is. Ajax wil maar 6/7 miljoen voor een speler betalen, Utrecht zal wel wachten op een Engelse club die meer betaald. In de winter was er al een bod van 9 van Norwich maar Haller wees dat zelf af.
Ajax heeft al wel geinformeerd naar Haller, maar lijkt me niet dat die haalbaar is. Ajax wil maar 6/7 miljoen voor een speler betalen, Utrecht zal wel wachten op een Engelse club die meer betaald. In de winter was er al een bod van 9 van Norwich maar Haller wees dat zelf af.
Sowieso... volgens mij is de enige versterking in Nederland die niet bij de traditionele top 3 speelt Hakim Ziyech. En wellicht Vlaar wanneer hij zijn oude niveau gaat halen.dutchgio schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:22:
XXXVI
Ben nog wel gecharmeerd van Van Eijden, ter vervanging van Van der Hoorn.ephymerous schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:26:
[...]
Sowieso... volgens mij is de enige versterking in Nederland die niet bij de traditionele top 3 speelt Hakim Ziyech. En wellicht Vlaar wanneer hij zijn oude niveau gaat halen.
Maar voor de rest moet inderdaad worden gekeken in het buitenland....
[ Voor 8% gewijzigd door Krukar op 21-03-2016 13:33 ]
Ziyech heeft voor Marokko gekozen.
(kan hem geen ongelijk geven, hier in NL spugen we op alle Marokkanen, tot we ze nodig hebben. En dan, wat heeft het NL elftal hem te bieden?)
(kan hem geen ongelijk geven, hier in NL spugen we op alle Marokkanen, tot we ze nodig hebben. En dan, wat heeft het NL elftal hem te bieden?)
alles kan off-topic
Dat is Blind,Van Basten en Co persoonlijk toe te rekenen, zo is wel gebleken.
Zowel vanuit de eerlijke kant van Ziyech als Van Basten die zich persoonlijk aangevallen voelde.
Zowel vanuit de eerlijke kant van Ziyech als Van Basten die zich persoonlijk aangevallen voelde.
In die trant kun je je ook afvragen wat Marokko hem te bieden heeft. Houthakkersvoetbal in de Afrika Cup en als hij geluk heeft heel misschien een keer een eindronde op een WK.Ankona schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:40:
Het Nederlands Elftal heeft een dramatische kwalificatie achter de rug. Maar dat wil echt niet zeggen dat dit zo blijft. Er loopt genoeg talent rond en juist Ziyech heeft (had) de potentie om tot een dragende speler uit te groeien. Wat dat betreft is het belachelijk dat hij niet is opgeroepen voor Oranje indertijd. Helemaal als je dan hoort dat de reden was dat hij op dat moment bij Twente in de spits werd gebruikt. Dan is Depay zeker ook opgeroepen om de bank warm te houden, dat is immers waar hij bij United nu "speelt".
Regeren is vooruitschuiven
Het klopt ook helemaal niet eens, Ziyech heeft niet in de spits gespeeld.
En anders kun je zo nog wel even doorgaan. Notabene Blind die voor het middenveld is opgeroepen maar bij United centraal achterin speelt.
En anders kun je zo nog wel even doorgaan. Notabene Blind die voor het middenveld is opgeroepen maar bij United centraal achterin speelt.
Van Gaal wil ook wat gezelschap hebben tijdens de wedstrijd, we weten allemaal hoe sterk zijn engels is.T-MOB schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:19:
[...]
Dan is Depay zeker ook opgeroepen om de bank warm te houden, dat is immers waar hij bij United nu "speelt".
alles kan off-topic
Zag laatst (namen van) de NL selectie zaalvoetbal voorbij komen en daar zaten zo goed als alleen Marokaanse namen in. Nou hebben ze binnenkort een playoff tegen Azerbaijan voor een WK ticket dus benieuwd wat ze ervan bakken (misschien ga ik nog wel kijken ookAnkona schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:40:
Wilde het eerst al pluggen toen de kwaliteit en techniek van de eredivisie weer eens ter sprake kwam maar nu kans twee

[ Voor 3% gewijzigd door apis29 op 21-03-2016 15:09 ]
Dat snap ik wel, van Norwich moet je maar afwachten waar ze volgend jaar spelen.dutchgio schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:22:
Daarnaast wil Haller een garantie op speeltijd, hij wil elke week spelen. Dat is een belofte die je mijns inziens nooit als club kan doen aan een speler. In uitzonderlijke gevallen kan je er van afwijken maar als je gezonde concurrentie binnen je selectie wilt is dat gewoon dom.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hij wilde ook de garantie op Europees, dat kan Ajax hem natuurlijk wel bieden t.o.v. de Engelse clubs die voor Haller in aanmerking komen.
Maar de garantie op speeltijd kan natuurlijk niet. Milik presteerd prima al is hij niet onomstreden.
Het halen van een tweede spits is wel noodzaak.
Maar hij heeft ook het grote geld uit Rusland afgewezen dus ik acht Ajax niet kansloos, hij lijkt wel een wel overwegen keus te willen maken.
Maar de garantie op speeltijd kan natuurlijk niet. Milik presteerd prima al is hij niet onomstreden.
Maar hij heeft ook het grote geld uit Rusland afgewezen dus ik acht Ajax niet kansloos, hij lijkt wel een wel overwegen keus te willen maken.
[ Voor 20% gewijzigd door dutchgio op 21-03-2016 16:18 ]
Logisch, van Giggs gaat Louie het niet lerenAnkona schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:42:
[...]
Van Gaal wil ook wat gezelschap hebben tijdens de wedstrijd, we weten allemaal hoe sterk zijn engels is.

--- edit:
Frank de Boer geblesseerd https://www.youtube.com/w...8&feature=player_embedded
[ Voor 17% gewijzigd door Bossie op 21-03-2016 16:38 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ajax gaat de vraagprijs bij lange na niet betalen. Het was 8.5 miljoen dat is niet minder geworden hoor de tweede seizoenshelft alleen maar meer.dutchgio schreef op maandag 21 maart 2016 @ 16:14:
Hij wilde ook de garantie op Europees, dat kan Ajax hem natuurlijk wel bieden t.o.v. de Engelse clubs die voor Haller in aanmerking komen.
Over maandje staan ze tegen elkaar! Zullen ze dan wel "officieel" een bod doen. Om beetje de spanningen op te voeren.
Hopelijk schiet Haller er dan 3 in. En kost Ajax dat het kampioenschap.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder