Kan Depay het mooi laten zien in een grote wedstrijd
* RodeStabilo rent
* RodeStabilo rent
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Friespeuk schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:37:
* JeroenNietDoen rent
en op die wedstrijden na is de rest van de EL niet interessant om te kijken, waar het bij de CL niet zo veel uitmaakt wie tegen wie speelt in deze en verdere rondes.Kaap schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:35:
Liverpool v Manchester United
Borussia Dortmund v Tottenham
Betere en leukere lotingen dan de (halve) finales van de CL waar het standaard Barca, Real en Bayern zijn.
HahahaFriespeuk schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:37:
* Baseman77 rent
Overmorgen.Baseman77 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:56:
[...]
Hahaha![]()
Maar morgenmiddag speelt ManU tegen Arsenal, dus dat is al een zware test.
Ik heb medelijden met hem haha:Mosin schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 22:42:
[...]
AIAIAIA Die panna van Memphis. Die verdediger krijgt nachtmerries
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen als je zo naar de kolere gespeeld wordt door je tegenstanderSjurm schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:43:
[...]
Ik heb medelijden met hem haha:
Uitblinkende Depay vernedert tegenstander: ‘Ik moest vechten tegen de tranen’
Oh jaNiku schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:57:
Overmorgen.
Als ie dat nu zondag ook laat zien...Mosin schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:45:
[...]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen als je zo naar de kolere gespeeld wordt door je tegenstander
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 26-02-2016 16:43 ]
Vanuit een glas is halfvol dan:Harribo schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:42:
[...]
Als ie dat nu zondag ook laat zien...
Was wel heel mooi om naar te kijken, genoten.
Maar die verdediger was niet je van het (glas is half leeg he? :-)
Nee, merp!
Dat begrijp ik. Het is geen Boateng, Ramos of enig ander wereld verdediger, maar dat is juist zijn uitdaging. Hij zegt dat hij zich aan het ontwikkelen is, ik vind dat zelf een akelige uitspraak met het oog op de wedstrijd tegen Arsenal.Harribo schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:42:
[...]
Als ie dat nu zondag ook laat zien...
Was wel heel mooi om naar te kijken, genoten.
Maar die verdediger was niet je van het (glas is half leeg he? :-)
Die wedstrijd tegen Arsenal kan je wel afschrijven joh. United heeft veel teveel blessures om daar iets te kunnen doen.Mosin schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:49:
[...]
Dat begrijp ik. Het is geen Boateng, Ramos of enig ander wereld verdediger, maar dat is juist zijn uitdaging. Hij zegt dat hij zich aan het ontwikkelen is, ik vind dat zelf een akelige uitspraak met het oog op de wedstrijd tegen Arsenal.
Nee, merp!
Precies, ze kunnen dus vrij uit voetballen en alleen maar verrassen.PauseBreak schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:52:
[...]
Die wedstrijd tegen Arsenal kan je wel afschrijven joh. United heeft veel teveel blessures om daar iets te kunnen doen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Onbegrijpelijk, Harribo.Harribo schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:49:
[...]
Nou ik kijk welke spelers Bruma had kunnen afstoppen als hij wat sneller gereageerd had.
Dat is in de eerste 2 gevallen.
Dat Bruma snel zou zijn, verbaast me, dan moet Griezmann wel een raket zijn, want die liep Bruma er makkelijk uit.
3e situatie kon Bruma niets aan doen.
Tel daar die mispass bij op en je kunt dan toch niet zeggen dat Bruma een goede eerste helft speelde??
Ben absoluut niet tegen Bruma, die speelt de laatste tijd vrij sterk. Ook in deze wedstrijd in de tweede helft. Snap alleen niet dat hij op een sokkel wordt gehezen als je zijn eerste helft bekijkt. Waarin hij fouten maakt die PSV er zo uit doen knikkeren als Atletico scoort.
Dan piept iedereen wel anders over hem. Dan had hij opeens WEL beter moeten verdedigen.
Enfin fijn voor Bruma dat hij in het elftal van de week staat.
Verwijderd
Nagenoeg geen enkele wedstrijd in Engeland is een zekerheidje. Helemaal Utd - Arsenal zijn wedstrijden op zich. Was het maar een zekerheidje voor ArsenalPauseBreak schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:52:
[...]
Die wedstrijd tegen Arsenal kan je wel afschrijven joh. United heeft veel teveel blessures om daar iets te kunnen doen.
Dit is de blessurelijst van United voor de wedstrijd tegen Arsenal:Vos schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 14:59:
[...]
Nagenoeg geen enkele wedstrijd in Engeland is een zekerheidje. Helemaal Utd - Arsenal zijn wedstrijden op zich. Was het maar een zekerheidje voor Arsenal.
[ Voor 4% gewijzigd door PauseBreak op 27-02-2016 15:13 ]
Nee, merp!
Verwijderd
Dit zegt niks, United heeft met die vele blessures dit seizoen wel meer grote wedstrijden gespeeld en resultaat behaald. Liverpool uit bijvoorbeeld. Ik verwacht een overwinning voor Arsenal, ook al zijn die vaak onzeker in grote wedstrijdenPauseBreak schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 15:12:
[...]
Dit is de blessurelijst van United voor de wedstrijd tegen Arsenal:
David de Gea*, Phil Jones, Anthony Martial*, Wayne Rooney, Adnan Januzaj, Chris Smalling, Ashley Young, Luke Shaw, Antonio Valencia, Marouane Fellaini, Bastian Schweinsteiger, Matteo Darmian, Cameron Borthwick-Jackson, Will Keane.
* Onzeker, zouden misschien weer minuten kunnen maken.
Of makkelijker:
[afbeelding]
Dus doen alsof dit een reguliere United - Arsenal is, is nogal naïef.
Aha, dus omdat een andere club, met een bredere selectie, iets heeft gedaan, zegt de huidige blessuregolf bij Utd ineens niks?Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 15:41:
[...]
Dit zegt niks, United heeft met die vele blessures dit seizoen wel meer grote wedstrijden gespeeld en resultaat behaald. Liverpool uit bijvoorbeeld. Ik verwacht een overwinning voor Arsenal, ook al zijn die vaak onzeker in grote wedstrijden
Nee, merp!
Verwijderd
Tuurlijk is het een feit dat ze veel blessures hebben maar om daar nou direct naar te verwijzen vind ik wat ver gaan. Het is een issue, daarnaast staan zulke wedstrijden op zichzelf en is Arsenal niet altijd sterk en overtuigend in topwedstrijden. Als je dat tegen elkaar wegstreept komt het aardig overeen dacht ikPauseBreak schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 16:06:
[...]
Aha, dus omdat een andere club, met een bredere selectie, iets heeft gedaan, zegt de huidige blessuregolf bij Utd ineens niks?
Waarom zou het wat ver gaan om ernaar te verwijzen? 8 of 9 basisspelers zijn onbeschikbaar en de vervangende spelers komen vaak uit de jeugdopleiding (meestal zonder EPL ervaring) of zijn aankopen die nog moeten wennen aan het niveau (zoals Memphis).Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 16:19:
[...]
Tuurlijk is het een feit dat ze veel blessures hebben maar om daar nou direct naar te verwijzen vind ik wat ver gaan. Het is een issue, daarnaast staan zulke wedstrijden op zichzelf en is Arsenal niet altijd sterk en overtuigend in topwedstrijden. Als je dat tegen elkaar wegstreept komt het aardig overeen dacht ik
Nee, merp!
Ik leuk, leg er ook de arsenal blessures naast en het verschil is kleiner. Natuurlijk zijn ze erg verzwakt, maar jij doet of het een zekerheidje wordt en dat is niet zo. Dus niks naïef, ik ken Arsenal denk ik beter dan jijPauseBreak schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 15:12:
[...]
Dit is de blessurelijst van United voor de wedstrijd tegen Arsenal:
David de Gea*, Phil Jones, Anthony Martial*, Wayne Rooney, Adnan Januzaj, Chris Smalling, Ashley Young, Luke Shaw, Antonio Valencia, Marouane Fellaini, Bastian Schweinsteiger, Matteo Darmian, Cameron Borthwick-Jackson, Will Keane.
* Onzeker, zouden misschien weer minuten kunnen maken.
Of makkelijker:
[afbeelding]
Dus doen alsof dit een reguliere United - Arsenal is, is nogal naïef.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 27-02-2016 17:47 ]
Verwijderd
Wereldse spits die Sanogo! Helaas bij Ajax nooit de kans gehad die hij verdiende.dutchgio schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 18:20:
Ondertussen heeft Yaya 'Sanogoal' bij zijn nieuwe club een hattrick gemaakt, hij kan het dus wel.
Alleen verloor Charlton Atletic alsnog.
[ Voor 60% gewijzigd door Harribo op 27-02-2016 19:03 ]
...
Ja klopt Twente gaat beter maar kom op. Die verdediging is nog steeds niet denderend maar Groningen weet geen kans te creëren.Luxicon schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 19:14:
Tja, ik kijk de wedstrijd niet, maar Twente is erg goed bezig sinds een aantal ontwikkelingen daar.
[ Voor 36% gewijzigd door Harribo op 27-02-2016 19:34 ]
Nee, merp!
Ik kwam hier even om te kijken of ik de enige was die dat dachtPauseBreak schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 20:27:
Die Higler heeft volgens mij de instructie gekregen om ADO zoveel mogelijk te helpen. Man man man man man man man man man, wat fluit die kerel partijdig
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Als dat zo was, had onder andere Guardado al een een gele kaart gehadPauseBreak schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 20:27:
Die Higler heeft volgens mij de instructie gekregen om ADO zoveel mogelijk te helpen. Man man man man man man man man man, wat fluit die kerel partijdig
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Neuh, Ado staat goed en PSV kan niets klaarspelen.Gonadan schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 20:29:
Ik kwam kijken of er al een excuus voor die brilstand bedacht was.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Valt mee, de eindpass is te onnauwkeurig en er wordt teveel gebreid door het midden als ze richting 16 zijn. Ado heeft verder niks in de melk te brokkelen.St@m schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 20:30:
[...]
Neuh, Ado staat goed en PSV kan niets klaarspelen.
Nee, merp!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat een bullshit. Higler is gewoon een slechte scheids.. heeft niks met partijdigheid te maken. Snap nog steeds niet dat hij eredivisie wedstrijden mag fluiten...PauseBreak schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 20:27:
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Nah, PSV had er echt al twee in moeten prikken, dus om nou te zeggen dat ze niks kunnen klaarspelen gaat me te ver.St@m schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 20:32:
Ja, dus Ado staat goed en PSV kan niets klaarspelen
Nee, merp!
Nou bijster veel is het niet want er ligt nog geen bal in.PauseBreak schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 20:41:
[...]
Nah, PSV had er echt al twee in moeten prikken, dus om nou te zeggen dat ze niks kunnen klaarspelen gaat me te ver.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nou, zijn we het er in ieder geval over eens dat Higler niks te zoeken heeft in de Eredivisiem0nk schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 20:39:
[...]
Wat een bullshit. Higler is gewoon een slechte scheids.. heeft niks met partijdigheid te maken. Snap nog steeds niet dat hij eredivisie wedstrijden mag fluiten...
Nee, merp!
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Ja, die scheidsrechter is Cambuur niet bepaald ongunstig gezind. Zonder hulp van de scheids gaan ze ook niet winnen, wat een verschrikkelijk laag niveau. PEC is verder ook helemaal niets.Herman schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 21:12:
Bij Cambuur is inmiddels alles geoorloofd. Een paar schwalbes en PEC staat met 10 man. Arbitrage die hier overigens gewillig in mee gaat.
PEC speelt inderdaad dramatisch. Maar met 11 man had ik ze dit nog wel zien winnenRoD schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 21:16:
[...]
Ja, die scheidsrechter is Cambuur niet bepaald ongunstig gezind. Zonder hulp van de scheids gaan ze ook niet winnen, wat een verschrikkelijk laag niveau. PEC is verder ook helemaal niets.
Ik hoop dat Cambuur in de eredivisie blijft, maar ze hebben er helaas niet de kwaliteiten voor.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Gematst door Higler zeker?St@m schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 21:14:
He he.. Eindelijk. Op basis van de 2e helft dik verdiend
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zo moeilijk is dat dan ook nietHerman schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 21:21:
[...]
PEC speelt inderdaad dramatisch. Maar met 11 man had ik ze dit nog wel zien winnen
Nee, merp!
Absoluut!
[ Voor 13% gewijzigd door St@m op 27-02-2016 21:26 ]
Dat is dus niet geluktRoD schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 21:29:
Wow, een weergaloos doelpunt van Cambuur notabene het eerste fatsoenlijke schot op goal.
Nou moet PEC toch nog even aanzetten om een verlies te voorkomen.
Nee, merp!
[ Voor 22% gewijzigd door Harribo op 28-02-2016 00:11 ]
Ik denk niet dat een club als VVV of NAC meer toegevoegde waarde biedt dan een Cambuur eigenlijk. VVV sowieso niet, want die club heeft letterlijk geen bestaansrecht en NAC ook niet want dat is Breda en Breda is niks. Blijft dus over Sparta, en dat is wel leuk. Heeft Rotterdam ook weer eens een feestje te vierenHarribo schreef op zondag 28 februari 2016 @ 00:11:
Cambuur eruit lig ik niet zo wakker van.
Vindt bijvoorbeeld VVV en NAC ook leuke clubs in de eredivisie.
Maar het leukste is dat hwrs Sparta weer terugkomt!
Edit : elk team wat kunstgras heeft, zie ik sowieso liever vertrekken uit de eredivisie
Nee, merp!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik hoop dat de 4e man / videoarbitrage dat soort beelden beschikbaar krijgt. Dan is het eindelijk eens fatsoenlijk te beoordelen wat er voor smerigheid er plaatsvindt op het veld. En hopelijk eens echte objectiviteit / scherpte van de arbitrage.Joster schreef op zondag 28 februari 2016 @ 08:59:
Daar had rood niet misstaan nee haha:
[afbeelding]
[ Voor 29% gewijzigd door Ramzzz op 28-02-2016 10:03 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Verwijderd
[ Voor 1% gewijzigd door Ramzzz op 28-02-2016 10:26 ]
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
[edit]Oh wacht ... het ging om de wedstrijd van gisteren?Ramzzz schreef op zondag 28 februari 2016 @ 09:59:
PSV Atletico was vooral in de eindpassing erg matig, alle ballen steeds op een stuk groen zonder medespeler - overigens stonden daar ook geen verdedigers, en ik vond Locadia en Pereiro heel Atletico niet effectief, de Jong voorhoede van Atletico kreeg de bal ook vaak te hoog, te laag of achter de man ingespeeld.
Al bij al wel verdiend 2 0-0, aangezien de muur van ADO PSV gek genoeg tegen een veel betere tegenstander ineens wel werkte, omdat ze zelf het spel niet hoefden te maken. Alleen maar tegenhouden.
Ik had het gevoel dat PSV Atletico 80% balbezit had.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
You shall NOT criticize PSV!!OPSLAGHOND schreef op zondag 28 februari 2016 @ 11:09:
[...]
[edit]Oh wacht ... het ging om de wedstrijd van gisteren?
Seizoen kan imo ook met de beker niet meer gered worden. Het is duidelijk geworden dat Feyenoord absoluut niet als een echte bvo functioneerd, al helemaal niet als de bvo met de meeste toeschouwers/fans in NL.Lekkerboeie86 schreef op zondag 28 februari 2016 @ 10:15:
Belangrijke week voor Feyenoord. 2 loodzware wedstrijden. Eerst FCU uit en dan donderdag de belangrijkste tegen AZ. Zou zomaar 2x verlies kunnen worden.. Maar uiteraard ga ik 2x winst uit.
Donderdag weer naar de kuip. Ze zullen alles moeten geven om een kansje te maken voor de finale plaats om het seizoen nog te kunnen redden.
Verwijderd
Dit ruikt naar een poging om de prestatie van PSV tegen Atletico te downplayen. Atletico won dit weekend doodleuk in Bernabeu van Real en staat comfortabel 2e in La Liga, achter het ongenaakbare Barcelona.OPSLAGHOND schreef op zondag 28 februari 2016 @ 11:09:
[...]
[edit]Oh wacht ... het ging om de wedstrijd van gisteren?
Leg eens uit wat Ajax te maken heeft met de vergelijking tussen de speelwijze van ADO en PSV?Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2016 @ 11:58:
[...
Je vond het optreden van Ajax in de CL de 4 jaren voorheen overtuigender?
XXXVI
Nee, de wedstrijd in de Eredivisie voordat PSV tegen Atletico moest was slecht (of "degelijk") omdat ze tegen een loodzware tegenstander moesten.Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2016 @ 11:58:
[...]
Dit ruikt naar een poging om de prestatie van PSV tegen Atletico te downplayen. Atletico won dit weekend doodleuk in Bernabeu van Real en staat comfortabel 2e in La Liga, achter het ongenaakbare Barcelona.
Verwijderd
Hahahah zeer waarschijnlijk!OPSLAGHOND schreef op zondag 28 februari 2016 @ 12:15:
[...]
Nee, de wedstrijd in de Eredivisie voordat PSV tegen Atletico moest was slecht (of "degelijk") omdat ze tegen een loodzware tegenstander moesten.
Maar dat Atletico zeer waarschijnlijk op halve kracht speelde om krachten te sparen voor de wedstrijd tegen Real van gisteren mag natuurlijk niet gezegd worden, want dat is onmogelijk.
Simeone is de trainer, lekker boeiend dat hij 100% ervoor ging. Als de spelers diezelfde instelling hadden dan was er zonder twijfel voor PSV geen houden aan geweest, maar die waren mogelijk meer bezig met de topper tegen hun rivaliserende stadsgenoot. Is dat onmogelijk? Nee.Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2016 @ 12:39:
[...]
Atletico gaat altijd volle bak, zo ook tegen PSV. Daar staan ze om bekend, heb je Simeone gezien tegen PSV? 100% passie, die gaf alles en leefde zeer intensief mee. Zijn motto is "speel elke wedstrijd alsof het je laatste is".
Vijf punten vandaag met een wedstrijd meer gespeeld en nog 13 wedstrijden te gaan is toch geen forse achterstand?In de competitie staan ze fors achter op Barcelona, de landstitel is aardig uit zicht, in de CL hebben ze nog alles te winnen.
Ik denk zelfs minder dan 50%, ze moeten nog thuis spelen en hebben geen achterstand.De suggestie dat DAT team in de 8e finale op 50% gaan spelen is absurd.
Je weet nooit hoe ze zo'n wedstrijd in gaan en of ze op 100% speelden. Op 50% zeker niet. Beide partijen vinden 0-0 iig wel prima, al had AM paar dotten van kansen. Zoet niet voor niks speler van de week. Gaan het zien in Madrid.Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2016 @ 12:39:
[...]
Hahahah zeer waarschijnlijk!![]()
Atletico gaat altijd volle bak, zo ook tegen PSV. Daar staan ze om bekend, heb je Simeone gezien tegen PSV? 100% passie, die gaf alles en leefde zeer intensief mee. Zijn motto is "speel elke wedstrijd alsof het je laatste is".
In de competitie staan ze fors achter op Barcelona, de landstitel is aardig uit zicht, in de CL hebben ze nog alles te winnen. De suggestie dat DAT team in de 8e finale op 50% gaan spelen is absurd.
Maar dat mag je gerust zeggen, net als je allerlei andere volstrekt ongeloofwaardige zaken hier op het forum mag neerzetten. NL is een prachtig land waar je voor onzin gelukkig niet wordt opgepakt. Laten we dat vooral zo houden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Je gaat het al gigantisch nuanceren zie ik.OPSLAGHOND schreef op zondag 28 februari 2016 @ 12:54:
[...]
Simeone is de trainer, lekker boeiend dat hij 100% ervoor ging. Als de spelers diezelfde instelling hadden dan was er zonder twijfel voor PSV geen houden aan geweest, maar die waren mogelijk meer bezig met de topper tegen hun rivaliserende stadsgenoot. Is dat onmogelijk? Nee.
8 verliespunten t.o.v. een Barcelona dat weinig fouten maakt en in uitstekende vorm is. Dan is de titel ver weg en dat kun je dus een forse achterstand noemen.Vijf punten vandaag met een wedstrijd meer gespeeld en nog 13 wedstrijden te gaan is toch geen forse achterstand?
Kan het afgunst zijn? Ben eens heel eerlijk.Ik denk zelfs minder dan 50%, ze moeten nog thuis spelen en hebben geen achterstand.
Verwijderd
Zeer realistisch. Ik vond het een topprestatie van Ajax toen ze in de CL thuis wonnen van een al geplaatst Barcelona.Gonadan schreef op zondag 28 februari 2016 @ 12:58:
Ach ja ik herken het wel. Om toch maar de vergelijking met Ajax te maken. Als je dan Europees eens een keer een leuke uitslag hebt tegen een grote club staan er al snel tig mensen vooraan om het naar beneden te praten.
Natuurlijk is een club als Atletico blij als ze uit een punt halen, die hoeven echt niet per se te winnen. Los daarvan is het nog steeds leuk dat PSV ze punten afgetroggeld heeft.
Dat mag je ook best trots op zijn, als je maar niet gaat denken dat PSV ook maar iets in de richting van de kwaliteit van Atletico komt. Wees gewoon bij dat de omstandigheden juist waren.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Slechte wedstrijd zeg, van Heracles. Verschrikkelijk. Die mogen zich even een potje gaan schamen.Quad schreef op zondag 28 februari 2016 @ 14:23:
Heracles laat het wel lekker lopen ja, 0-5, niet niks..
[ Voor 23% gewijzigd door LZ86 op 28-02-2016 14:30 ]
Gio heeft spelers als Van Beek kapot gemaakt.Leon Zwiers schreef op zondag 28 februari 2016 @ 14:46:
Ik hoop dat Utrecht ons gruwelijk gaat afstraffen. Dan gebeurt er misschien iets in de hoofden van de commissarissen. Dit kan zo toch niet.
Gio: De verdediging is al een tijdlang het probleem. Laten we dan ipv 4 verdedigers maar 3 gebruiken....![]()
![]()
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ze spelen 3-5-2, en ik ben het met je eens dat ie teveel wisselt. Maar dat is al sinds de laatste wedstrijd van 2015 zo.D-e-n schreef op zondag 28 februari 2016 @ 14:48:
Hoezo drie? Er staan er toch vier? Tegen twee spitsen is het verder logisch dat er uiteindelijk twee in de mandekking komen.
Daarbij, meer verdedigers garandeert geen betere defensie. Hij wisselt gewoon teveel nu
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
[ Voor 15% gewijzigd door Fleximex op 28-02-2016 14:58 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Fleximex op 28-02-2016 15:00 ]
En toen maakte Feyenoord de 2-1Fleximex schreef op zondag 28 februari 2016 @ 14:59:
Feyenoord staat niet onaardig te voetballen. Er zit met het druk zetten een duidelijk idee achter. Toch heb je het idee dat Utrecht uit het niets opeens de 2-1 maakt.
Nee, merp!
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Radio 1 zegt dat Feyenoord minder speelt dan vorige weken. En twee fouten van Utrecht waardoor ze op voorsprong staan. Klopt dat?Leon Zwiers schreef op zondag 28 februari 2016 @ 15:18:
1-2. Die laatste aanval was zowaar mooi. Heb het gevoel dat Feyenoord eigenlijk niets meer weggeeft met dat overvolle middenveld na de 1-0. Je merkt dat Utrecht er last mee heeft. Hopelijk komt Feyenoord een keer niet als een stel gebruikte condooms uit de kleedkamer en houden ze het vast. Zal het nodige vertrouwen gaan geven voor de rest van het seizoen.
[ Voor 26% gewijzigd door LZ86 op 28-02-2016 16:02 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq